×

سینما خانگی سونی DAV-DZ950

شناسه کالا::

Sony DAV-DZ950

SONY
سینما خانگی
ویژگی های کالا:
  • قدرت خروجی صدا (وات):
    1000 وات
  • تعداد کانال صدا:
    صدای فراگیر 5.1 کاناله
  • بلوتوث (Bluetooth):
    دارد
مشاهده همه ویژگی ها
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
شرایط خرید از سلام بابا

(با شرایط ویژه و مطمئن می توانید از فروشگاه سلام بابا                                  خرید انجام بدید)


1) انتخاب محصولات: با بررسی سایت یا دریافت مشاوره از همکاران بخش فروش.


2) پرداخت بیعانه: بسته به نوع محصول و قیمت از 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان متغیر است.


3) ارسال محصول: در سریعترین زمان ممکن با پیک اختصاصی سلام بابا.


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش:8.30 صبح الی 22 شب

معرفی کوتاه محصول
  • توان خروجی صدا 1000 وات
  • تعداد کانال 5.1 
  • فناوری کارائوکه
  • پشتیبانی از فایل های صوتی و تصویری
  • پشتیبانی از دیسک های CD و DVD
  •  پورت های HDMI و USB
  • قابلیت بلوتوث   

نقد و بررسی سینما خانگی سونی DZ950

سینما خانگی سونی DZ950 جزء سیستم صوتی های خانگی می باشد که از چهار اسپیکر ایستاده، یک ساب ووفر، یک عدد بلندگوی کوچک و یک دستگاه پخش DVD تشکیل شده است. قدرت خروجی این سینما خانگی 1000 وات می باشد که در کنار 5 کانال مجازی و یک ساب ووفر (5.1 کاناله) صدا را به صورت کاملاً واضح و رسا به گوش می‌رساند. همچنین سونی برای کیفیت بیشتر صدا فرمت‌های DOLBY® DIGITAL و DOLBY® PROLOGIC و تقویت کننده دیجیتال S-Master را به کار برده است. پیشیبانی از UPSCALER 1080P نیز وضوح کیفیت تصویر را افزایش می دهد به طوری که کیفیت تصویر HD را به Full HD می رساند. قابلیت پخش هر کدام از دیسک‌های CD،DVD و فایل های چند رسانه‌ای نیز توسط این سینما خانگی امکان پدیر می باشد. همراه با قابلیت کارائوکه حس یک خواننده ی واقعی را در خود ایجاد کنید؛ برای این کار میکروفن را به ورودی مخصوص وصل کنید و با در دست گرفتن میکروفن هر نوع آوازی را به دلخواه خود بخوانید. پشتیبانی از بلوتوث نیز به شما اجازه می دهد تا آهنگ های موجود در دستگاه تلفن را به صورت بی سیم به سیستم صوتی خانگی DZ950 انتقال دهید. ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که تفاوت بین ساندبار و سینماخانگی در چیست، که با خواندن ادامه ی این نقد و بررسی با ویژگی ها و قابلیت های سینماخانگی به طور کامل آشنا می شوید.

کیفیت صدای سینما خانگی DZ950

کیفیت صدای سینما خانگی DZ950

بدون شک مهمترین ویژگی به هنگام خرید سیستم صوتی مربوط به صدا و کیفیتش می باشد. توان خروجی سینما خانگی سونی DZ950 به 1000 وات می رسد که شنیدن هر آهنگی را برایتان لذت بخش می سازد. بلندگوهای این سینما خانگی سونی 5.1 کاناله هستند که صدایی فراگیر و رسا را از خود ارائه می دهند. طراحی سینما خانگی به گونه ای است که به دلخواه خود می توان آن را در سالن چید تا در تمامی محیط از صدایی یکسان و فراگیر برخوردار شوید. بنابراین می توان گفت با وجود صدای فراگیر و همه جانبه در بلندگوهای این سیستم صوتی، نحوه ی قرار گیری و چیدن آن ها تاثیر زیادی بر ارائه ی کیفیت صدای قدرتمند دارد. پشتیبانی از DOLBY® PROLOGIC و DOLBY® DIGITAL نیز هر کدام به کیفیت بیشتر صدا کمک می کنند. همچنین سونی برای تقویت بیشتر صدا در این سینما خانگی تقویت کننده دیجیتال S-Master را به کار برده است تا علاوه بر صدایی قدرتمند صدایی خالص و طبیعی را به گوشتان برساند.

اشتراک گذاری از طریق قابلیت بلوتوث در سینما خانگی ال جی dz950

اشتراک گذاری از طریق قابلیت بلوتوث 

به کمک قابلیت بلوتوث در سینما خانگی سونی DZ950 اشتراک گذاری های لازم را به راحتی انجام دهید. از طریق بلوتوث می توانید هر نوع آهنگی را که در فایل گوشیتان قرار دارد را به سینما خانگی انتقال دهید و لیستی از آهنگ های مورد علاقه تان را با قدرت صدای بالایی به اجرا بگذارید. در نتیجه برای گوش دادن به موسیقی کافی ست تبلت و یا تلفن همراه هوشمند خود را به صورت بی سیم به سینما خانگی وصل کنید و آهنگهای دلخواه خود را توسط سینما خانگی سونی پخش کنید و از شنیدن آن ها لذت ببرید. همچنین از طریق فناوری کارائوکه می توانید هر نوع آهنگی را به دلخواه خود بخوانید.

بیشتر بدانید: قابلیت کارائوکه در سیستم صوتی چیست و چه کاربردی دارد؟ سینما خانگی سونی DZ950 دارای یک ورودی برای اتصال میکروفن می باشد. با اتصال میکروفن به ورودی سینما خانگی می توانید حس یک خواننده را در خود به وجود بیاورید.

سایر قابلیت های سینما خانگی سونی DZ950

سایر قابلیت های سینما خانگی سونی DZ950

از دیگر قابلیت های سینما خانگی سونی DZ950 می توان به پشتیبانی از دیسک های CD و DVD اشاره کرد. این سینما خانگی به شما امکان می دهد که از انواع فایل های صوتی و تصویری برخوردار شوید. همچنین با اتصال این سیستم صوتی به تلویزیون علاوه بر شنیدن موسیقی می توانید فیلم های مورد علاقه یتان را با کیفیت صدایی بالا بر روی صفحه نمایش تلویزیون به اجرا بگذارید. سایر ویژگی های این سینما خانگی شامل پورت USB،   تایمر خواب و رادیو FM می باشد.

نتیجه گیری

سینما خانگی سونی DZ950 یکی از مدل‌های کاملاً شیک شرکت سونی می باشد که گزینه ای مناسب برای هر کاربری می باشد. قدرت صدای 1000 وات در این سیستم صوتی خانگی محیطی شاد و هیجان را برایتان فراهم می کند. همچنین با مراجعه به وبلاگ سلام بابا و قسمت خرید بهترین سینما خانگی ال جی، سونی، سامسونگ اطلاعات بیشتری را کسب کنید. از طرفی دیگر برای خرید می توانید با کارشناسان فروش سلام بابا تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم برای خرید را دریافت کنید.        

مشخصات کلی

کشور مونتاژ
چین

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
1000 وات
تعداد کانال صدا
صدای فراگیر 5.1 کاناله
تکنولوژی صوتی
DOLBY® DIGITALDOLBY® PROLOGIC

امکانات هوشمند

قابلیت ضبط برنامه (PVR)

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
1
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
پورت خروجی هدفون
ورودی آنتن (RF)
بلوتوث (Bluetooth)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 3 نظر

پرسیدن سوال

5
1402/04/08

سلام. ببخشید مدل HBD-DZ940K چه تفاوتی با این مدل داره؟ میشه لطفا یه توضیح کوچیک در موردش بدید. ممنون میشم

بهروز زاهدی (کارشناس سلام بابا) :

با سلام، سینمای خانگی سونی DAV-DZ940K مدل قدیمی تری است و با اینکه هر دو توان خروجی 1000 دارند اما سینمای خانگی DAV-DZ940K مصرف برق بیشتر از دو برابر دارد! از نظر کانفیگ اسپلیکر ها و امکانات تقریبا هر دو برابر هستند اما از نظر ابعاد و وزن کمی با هم تفاوت دارند. می توانید مشخصات کامل آنها را در سایت سونی مشاهده کرده و با هم مقایسه کنید. متاسفانه در حال حاضر ما سینمای خانگی سونی HBD-DZ940K را در سایت معرفی نکرده ایم و موجود نیست. اما به طور کلی تفاوت های آنها فاحش نیستند. با تشکر.

5
1401/04/10

سلام
دستگاه ساخت مالزی است یا چین؟
تشکر

پاسخ از سلام بابا : با سلام، این سینمای خانگی مونتاژ چین است. با تشکر.
5
1399/10/01

سلام ، چگونه میتوانم صدای تلوزیون سونی سری ۹ را از طریق دستگاه dz950 گوش کنم
چون در مشخصات فنی خواندم که ورودی اپتیکال و aux ندارد
پس چگونه صدای تلوزیون و شبکه های تی وی را به این دستگاه انتقال دهم
ممنون از پاسخ شما

پاسخ از سلام بابا : سلام و عرض ادب دوست گرامی سینماهایی که دی وی دی دارند از طریق کابل HDMI وصل میشن. موفق و پیروز باشید.
کالاهای مرتبط