اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
×

تلویزیون ال جی 50UN7340

شناسه کالا::

تلویزیون ال ای دی 4K ال جی مدل UN7340 سایز 50 اینچ محصول 2020

LG
تلویزیون
ویژگی های کالا:
  • سال عرضه (میلادی) :
    2020
  • سیستم عامل :
    webOS
  • کیفیت تصویر :
    4K
  • نوع صفحه نمایش :
    LED
  • سایز (اینچ) :
    50
مشاهده همه ویژگی ها

انتخاب سایز:

ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
فرایند خرید


1) انتخاب محصولات: بررسی سایت یا دریافت مشاوره!


2) پرداخت بیعانه: 500 هزار تا 10میلیون تومان متغیر است!


3) ارسال‌محصول: درسریعترین زمان ممکن باپیک اختصاصی!


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش: 9 صبح الی 22 شب

تشخیص اصالت

ویدیو بهترین راهکار تشخیص اصالت تلویزیون

معرفی کوتاه محصول

امروزه تلویزیون های اقتصادی جزو گزینه هایی هستند که طرفداران زیادی در کشور دارند. تلویزیون ال جی UN7340 سایز 50 اینچ جزو همین گروه به حساب می آید. این تلویزیون که با مدل کامل UN7340PVC نیز شناخته می شود از حداکثر وضوح تصویر 3840x2160 پیکسل پشتیبانی می کند. شما قادر هستید تا به راحتی حتی محتواهای 4K را در آن تماشا کنید. این محصول سری جدید تلویزیون ال جی UM7340 در سال گذشته محسوب می شود. تلویزیون 50UN7340 الجی مجهز به پردازشگر تصویر Quad Core Processor 4K است. برخورداری از رفرش ریت 60 هرتز و پنل IPS سبب شده تا برای کاربری عمومی و تماشای برنامه های روزمره تلویزیون مناسب باشد. جهت افزایش زاویه دید از تکنولوژی Wide Viewing Angle استفاده شده است. این مدل با کیفیت تصویر 4K UHD امکان نمایش محتوای HDR را نیز دارد. استفاده از فناوری Active HDR و پشتیبانی از فرمت های HLG و HDR10 Pro سبب شده تا تصاویر HDR را با کیفیت بهتری نسبت به گذشته تماشا نمایید. با این وجود از تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping جهت بهبود محتوای HDR نیز استفاده شده است. برای افزایش کلی کیفیت تصاویر در حال نمایش از ویژگی Image Enhancing استفاده می شود. اگر محتواهای شما کیفیتی کمتر از فورکی دارند، تلویزیون 50 اینچ ال جی UN7340 با ویژگی 4K Upscaler توانایی ارتقاء آنها به وضوح تصویر 4K را دارد. این محصول دارای الگوریتم LG Local Contrast برای کنترل نور پس زمینه میباشد. از دیگر ویژگی های آن می بایست به وجود حالت های مختلف تصویر اشاره نمود تا کاربر بتواند نسبت به سلیقه خود حالت دلخواه را انتخاب نماید. یکی از این حالت های تصویر، Filmmaker Mode بوده که به بیننده امکان تماشای فیلم و سریال با تنظیمات اصلی و اورجینال مخصوص آن فیلم را می دهد. در بخش صدای تلویزیون 4K ال جی 50UN7340 از سیستم صوتی دو کاناله استفاده شده است. این تلویزیون مجهز به 2 بلندگو با مجموع توان خروجی 20 وات می باشد که برای تلویزیونی با این قیمت مناسب خواهد بود. از تکنولوژی های صدای بکار رفته در این مدل می توان AI Sound را نام برد که قادر است صدای محتوای شما را بهبود ببخشد. جهت پخش صدای فراگیر مجازی، تکنولوژی Ultra Surround قرار داده شده است. تکنولوژی Clear Voice III توانایی بهبود صدای دیالوگ ها و گوینده در صحنه را دارد تا کلمات را بطور واضح بشنوید. با ویژگی AI Acoustic Tuning و ریموت کنترل جادویی، تلویزیون محیط و محل نشستن شما را تشخیص خواهد داد تا صدا را به سمت آن ناحیه هدایت کند. تلویزیون UN7340 ال جی از فرمت های مختلف صوتی نیز پشتیبانی می کند. جهت به اشتراک گذاری صدا از ویژگی Sound Share استفاده نمایید. جهت اتصال بی سیم دستگاه های مختلف به تلویزیون از ویژگی LG Sound Sync پشتیبانی می شود. تلویزیون LG 50UN7340 از نوع هوشمند بوده و از تکنولوژی هوش مصنوعی ال جی AI ThinQ پشتیبانی می کند. این محصول قابلیت اتصال به تلفن همراه (Mobile Connectivity) را داشته و قابلیت کنترل و مدیریت از طریق برنامه ThinQ را دارد. سیستم عامل webOS در نظر گرفته شده برای آن نسخه 5 است و امکان نصب برنامه از طریق فروشگاه ال جی را به شما می دهد. ویژگی های دیگری نظیر Sports Alert، Hotel Mode، HGIG Mode، ALLM، Screen Share، بلوتوث، پخش کننده موسیقی و ... نیز در آن مشاهده می شود. می توانید جهت مشاهده قیمت و خرید تلویزیون ال جی 50UN7340 با بهترین قیمت و تضمین اصالت کالا در فروشگاه سلام بابا از همین صفحه اقدام به سفارش نمایید.

مشخصات تلویزیون ال جی 50UN7340

سال 2020 محصولات زیادی در بازار خود را نشان دادند و کاربران نیز با تنوع زیاد محصولات توانستند بنابر خواسته‌های خود هر آنچه می‌خواهند را بخرند. کمپانی‌های تلویزیون هر کدام به نوبه‌ی خود بسیاری از محصولات خود را رونمایی کردند تا انتخاب برای مردم راحت‌تر باشد. تلویزیون ال جی مدل UN7340 با سایز 55 اینچ و همچنین سایزهای دیگر امکانات و ویژگی‌های زیادی دارد و در هر بار روشن کردن جذابیت آن برای کاربر بیش‌تر می‌شود. کیفیت تصویر 4K و کیفیت صدای 20 وات به تنهایی می‌توانند تماشای برنامه‌ها را جذاب کنند. اما قابلیت‌هایی که کمک به بهتر شدن کیفیت تصویر و صدا می‌شوند را نیز با شما به اشتراک می‌گذاریم. فرمت استاندارد تصویر HDR، موتور پردازنده تصویر چهار هسته‌ای، سرعت رفرش 60 هرتز، زاویه دید گسترده و پنل IPS به نمایش هرچه بهتر رنگ‌ها و تصاویر می‌پردازند. سیستم عامل webOS از مشخصه های زیادی برای سرگرمی برخوردار است که تلویزیون ال جی UN7340 بسیاری از آن‌ها را داراست. قابلیت اتصال به موبایل، جستجوی صوتی، هوش مصنوعی و پخش برنامه‌های Netflix و YouTube و مرورگر وب از امکانات هوشمند 50UN7340 به حساب می‌آیند.

طراحی تلویزیون ال جی 50UN7340

سادگی و زیبایی تلویزیون ال جی 50UN7340

در ادمه مطالب قبل از همه به طراحی تلویزیون 50 اینچ un7340 می‌پردازیم. در نگاه اول این ال ای دی شما را تحت تاًثیر خود قرار می‌دهد و با جذابیت خود فضایی دلنشین را برای شما ایجاد می‌کند. زیبایی این محصول به صورت کلی دکوری زیبا را به خانه می‌بخشد و با قاب باریک شما را شگفت زده می‌کند. پایه‌های دو شاخه‌ای در دو سمت چپ و راست این محصول قرار می‌گیرند و در هر بار نیاز می‌توانید آن‌ها را بیرون آورده و بر روی دیوار ال ای دی را نصب کنید. پایه‌های دو شاخه‌ای امتحان خود را طی چند سال است داده‌اند و مردم امروزه از آن‌ها به عنوان یکی از زیباترین پایه‌ها اسم می‌برند.

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی UN7340
نمایش رنگ‌های تابان تلویزیون ال جی UN7340

رنگ‌های جذاب و زیبا توسط یک کیفیت تصویر بالارده صورت می‌گیرد و بر روی نمایشگر تلویزیون ال جی 50UN7430 نمایش داده می‌شود. رنگ‌ها به کمک کیفیت تصویر 4K که بیش‌ترین پیکسل‌ها را داراست جذاب‌تر به نظر می‌رسند. 4K با 3840×2160 پیکسل توانست خوش بدرخشد و زیباترین تصاویر را به رخ بکشد. فرمت استاندارد تصویر HDR کنتراست را بالا برده و روشنایی فوق‌العاده‌ای با عمق رنگ را برای تصاویر و پخش برنامه‌ها در نظر می‌گیرد. فناوری HDR به منظور ارتقاء کنتراست رنگ و سطح روشنایی باعث می شود روشن تربن و تیره ترین رنگ ها همراه با دقیق ترین جزئیات تصاویر دیده شوند و موجب ایجاد تصاویر طبیعی و واقعی می شود. زاویه دید گسترده Wide Viewing Angle در هر سمت از تلویزیون که بنشینید تصاویر را با همان کیفیت به صورت گسترده به نمایش می‌گذارد و دیدن تصاویر بدون هیچ افت کیفیتی در معرض دید قرار می‌دهد. پنل IPS نیز دارای زاویه دید بسیار است که ال جی برای محصولات خود در نظر گرفته است. این پنل قادر است سطح کیفیت تصویر را از تمام زوایا حفظ کند و زاویه دید گسترده ای را ایجاد کند تا تمامی صحنه ها را با ریزترین جزئیات و بالاترین سطح کیفیت پخش شوند. سرعت رفرش 60 هرتز نیز از دیگر قابلیت‌هایی محسوب می‌شود که جهت بهبود کیفیت تصویر در این دستگاه تعبیه شده است.


پردازشگر چهار هسته ای در تلویزیون ال جی 50UN7340

پردازشگر چهار هسته ای در تلویزیون ال جی 50UN7340

از مهم ترین ویژگی های برجسته و تأثیر گذار در تلویزیون ال جی 50UN7340 برخورداری از پردازشگر Quad Core Processor 4K است که توسط این پردازنده تصاویر باکیفیت و وضوح بیشتری به معرض دید می گذارد و بیننده تجربه ای متفاوت از دیدن تصاویر فوق العاده را به دست خواهد آورد. موتور پردازنده تصاویر چهار هسته‌ای در این تلویزیون با پردازش و تجزیه و تحلیل زیباترین تصاویر را به رخ می‌کشد. به لطف این تراشه قدرتمند کیفیت محتواهایی که ار رزولوشن پایینی برخوردارند، رزولوشن آن ها افزایش داده و آن ها را به حد کیفیت 4K می رساند و صحنه ها زیباتر از همیشه با رنگ های جذاب و متنوع همراه با دقیق ترین جزئیات به نمایش در می آیند. به کمک این پردازنده ی چهار هسته ای تصاویر را از هر گونه نویزی مبرا می سازد و تصاویری روان و شفاف ارائه می دهد. در نهایت با ارائه ی تصاویری روان، جذاب و دیدنی حس طبیعی بودن همه ی آن ها را به بیینده منتقل می کند.   

بیشتر بدانید: سرعت رفرش 60 هرتز به چه معنا است؟ این قابلیت به گونه‌ای عمل می‌کند که هنگام پخش بازی‌های اکشن در لحظات سریع تاری و کشیدگی را از بین می‌برد و به صورت شفاف لحظه‌ها را رونمایی می‌کند.

صدایی دلنشین با تلویزیون ال جی UN7340

طنین صدایی دلنشین با تلویزیون ال جی UN7340

میزان توان صدای 20 وات برای یک ال ای دی بالارده بسیار مناسب است و این میزان برای ال ای دی هایی با سایز بالاتر تا 82 اینچ نیز پاسخگو بوده است. توان صدای 20 وات صدایی همه جانبه و سه بعدی را از طریق دو بلندگوی دو کاناله توزیع می‌کند و باعث می‌شود نیاز شما برای خرید سیستم صوتی‌های دیگر از بین برود. تلویزیون دیگر کمپانی‌ها نیز که جزو بالارده‌ها هستند از همین مقدار صدا برخوردار هستند و با استقبالی که از این صدا شد در سال 2020 نیز از آن بهره گرفتند. حالت فراگیر که همه‌ جا را در بر می‌گیرد توسط حالت فراگیر Ultra Surround صورت می‌گیرد تا پخش هر برنامه و صدایی بلندتر و واضح باشد. تکنولوژی دیگری که جهت بهبود کیفیت صدا در تلویزیون ال جی 55UN7340 تعبیه شده است تکنولوژِی AI Sound است که توسط آن صداها با توجه به محتوای در حال پخش به صورت خودکار و هوشمند تنظیم می شوند و در هر حالت کاربر را از صدایی باکیفیت بالا و وضوح زیاد بهره مند می سازد. همچنین به منظور به  اشتراک گذاشتن صدا ها قابلیت Sound Share در این دستگاه تعبیه شده است. از دیگر ویژگی های سیستم صوتی تکنولوژی AI Acoustic Tunin است که جهت تنظیم کردن بهترین حالت صدای تلویزیون نسبت به محیط شما تعبیه شده است.

سیستم عامل webOS در تلویزیون ال جی UN7340

سیستم عامل webOS در تلویزیون ال جی UN7340 

سیستم عامل webOS نامی بوده که ال جی برای تلویزیون‌های خود در نظر گرفته و با امکانات ویژه از آن‌ها چند سال است که تکنولوژی را در خانه‌ها جای داده است. این سیستم عامل مانند سایر سیستم عامل‌های دیگر با اشتراک این قابلیت‌ها لحظات استراحت شما را دانشین می‌سازد. آشنایی شما با این بخش شاید کم باشد اما ما با اطلاعات خود این اطمینان را می‌دهید که تلویزیون ال جی UN7340 محصولی با ویژگی‌های بالارده می‌باشد. قابلیت جذاب اتصال به موبایل، جستجوی صوتی، پخش برنامه‌های Netflix و YouTube، مرورگر وب، هوش مصنوعی و قابلیت اتصال به آیفون از امکانات این ال ای دی می‌باشند. موبایل خود را به تلویزیون متصل کنید و محتویات آن را بر روی نمایشگر بزرگ ببینید. این قابلیت دستگاه‌های دیگر مانند کامپیوتر و لپ تاپ را نیز متصل می‌کند و محتویات آن‌ها را به نمایش می‌گذارد. این امکانات همگی باعث ایجاد سرگرمی‌های زیادی می‌شوند که نشستن پای تلویزیون را جذاب می‌کنند.


با تلویزیون ال جی 50UN7340 از اجر شدن دستورات خود لذت ببرید

با تلویزیون ال جی 50UN7340 از اجر شدن دستورات خود لذت ببرید

تلویزیون ال جی 49UN7340 از دستیارهای صوتی Google Assistant ، Amazon Alexa پشتیبانی می کند. این فرمان های صوتی جزو امکانات برتر این دستگاه محسوب می شوند همچنین وسیله ای عالی جهت اعمال تغییرات مربوط به تلویزیون توسط صدای کاربر است. با وجود این دستیارهای صوتی کاربر می توانید تغییراتی از قبیل تغییر کانال ها، تنظیم صدا و یا تلویزیون را خاموش روشن کنید را فراهم کرده است بدون این که نیازی به کنترل داشته باشید تنها از طریق صدا تلویزیون را کنترل کنید. توسط این دستیارهای صوتی تمامی وسیله های هوشمند که قابلیت پشتیبانی از آن ها را داشته باشند کاربر می تواند با اتصال به آن ها از خدمات متنوع و مدرن بهره مند شود و استفاده از آن ها را برای کاربران لذت بخش و راحت کرده است. 

بیشتر بدانید: هوش مصنوعی AI THINQ و عملکرد آن چگونه است؟ این قابلیت تلویزیون ال جی را به دستگاه‌های هوشمند خانه مانند ظرفشویی، لباسشویی و یخچال مچ می‌ کند و از این طریق می‌توانید هر آنچه می‌خواهید را از طریق گوشی موبایل از راه دور کنترل و تنظیمات آن‌ها را تغییر دهید. این هوش مصنوعی باعث سهولت در کار با تلویزیون می شود و می توانید بسیاری از کارهای تلویزیون را به صورت خودکار و هوشمند اعمال کنید. به لطف فناوری Al ThinQ سطح بالایی از کارایی را نسبت به سایز تلویزیون های دیگر فراهم کرده است.

و اما در پایان 

بعد از توضیحات داده شده باید بگوییم که تلویزیون ال جی UN7340 از محبوب‌ترین محصولات بازار در سال 2020 می باشد که همانند مدل UM7340 در سال گذشته طرفداران زیادی را به خود جلب کرد. UN7340 محصولی به صرفه، که از لحاظ امکانات هیچ کمبودی ندارد و با خیال راحت می توانید برای مدتی طولانی از آن استفاده کنید.

مشخصات کلی

مدل
UN7340
تولید کننده
LG
سال عرضه (میلادی)
2020
سری
UN73
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ
مصر
تلویزیون مناسب
استفاده خانگی و معمولی
تماشای فیلم و سریال

صفحه نمایش

سایز (اینچ)
50
نوع صفحه نمایش
LED
طراحی صفحه نمایش
تخت
قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
125.7
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
-
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)
-

تصویر

کیفیت تصویر
4K
حداکثر رفرش ریت (هرتز)
60
رزولوشن (پیکسل)
3840x2160
پردازشگر تصویر
Quad Core Processor 4K
تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز
تکنولوژی HDR
پشتیبانی از فرمت های HDR
HDR10 Pro
HLG
شاخص کیفیت تصویر یا PQI
-
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Bright Room)
(ISF) Expert (Dark Room)
Cinema
Eco
FILMMAKER MODE
Game
HDR Effect
Sports
Standard
Vivid

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال صدا
2
سیستم صوتی
-
نوع بلندگوها
Down Firing
ووفر
ساب ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4
Dolby Digital (AC3)
Dolby Digital Plus (EAC3)
Ultra Surround
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
صدای فراگیر واقعی و سه بعدی
حالت های صدا
-
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ

مناسب کنسول بازی
نسل هشتم
تکنولوژی ALLM
تکنولوژی VRR
تکنولوژی AMD FreeSync
تکنولوژی Nvidia G-Sync
پشتیبانی از HGiG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
-
پشتیبانی از رزولوشن و رفرش ریت
4K@60Hz

امکانات هوشمند

سیستم عامل
webOS
نسخه سیستم عامل
5
حافظه داخلی کلی (گیگابایت)
-
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
کروم کست (Chromecast)
پشتیبانی از Apple AirPlay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت اشیا (IoT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)
منوی فارسی

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
3
نسخه پورت ورودی HDMI
3 عدد HDMI 2.0
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
قابلیت HDMI-CEC
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
2
نسخه پورت ورودی USB
2 عدد USB 2.0
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
تعداد پورت ورودی کامپوننت
1
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
تعداد پورت ورودی کامپوزیت
1
اسلات CI
پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
پورت خروجی هدفون
ورودی RS-232C
ورودی آنتن (RF)
تعداد ورودی آنتن
2
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث
5.0
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)
AVRCP (AV remote control)
HOGP (Low Energy device connectivity)
پورت شبکه (LAN)
شبکه بی سیم (WiFi)
نسخه WiFi
وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Blaster

گیرنده ها

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

منبع تغذیه و برق

برچسب مصرف انرژی
-
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (Eco)
خاموش شدن خودکار
حداقل توان مصرف در حالت استندبای (وات)
0.5
توان مصرف در حالت عادی (وات)
-
حداکثر توان مصرف (وات)
-

ابعاد (عمق x ارتفاع x طول)

ابعاد با پایه (میلیمتر)
-
ابعاد بدون پایه (میلیمتر)
-
ابعاد مورد نیاز برای نصب پایه (میلیمتر)
-
ابعاد بسته بندی (میلیمتر)
-

وزن

وزن با پایه (کیلوگرم)
-
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
-
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
-
وزن پایه (کیلوگرم)
-

طراحی

زبان طراحی
-
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
نوع پایه
دو طرف و دو شاخه
تعداد حالت قابل تنظیم پایه
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر)
200x200

لوازم جانبی

ریموت کنترل
باتری ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پایه رومیزی
پیچ اتصال پایه
دفترچه راهنما
راهنمای نصب
کابل برق

سایر ویژگی ها

سایر ویژگی های تلویزیون
الگوریتم LG Local Contrast برای کنترل نور پس زمینه و بهبود کنتراست تصاویر
تکنولوژی 4K Upscaling برای افزایش رزولوشن تصاویر و از بین بردن نویز آنها و نمایش همه چیز در حد کیفیت تصویر 4K
تکنولوژی Active HDR برای نمایش محتوای HDR
تکنولوژی AI Acoustic Tuning برای تشخیص فاصله بیننده تا تلویزیون به کمک میکروفون ریموت کنترل و تقویت صدا با توجه به شرایط محیط (نیاز به ریموت کنترل جادویی ال جی است)
تکنولوژی AI Sound برای تنظیم خودکار صدا بر اساس نوع محتوا به کمک هوش مصنوعی
تکنولوژی Clear Voice III برای بهبود و تقویت صدای دیالوگ ها و بهتر شنیده شدن صدای گوینده
تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping برای بهبود کیفیت محتوای HDR
تکنولوژی Image Enhancing برای بهبود کیفیت تصاویر
تکنولوژی Intelligent Voice Recognition برای تشخیص هوشمند صدا (نیاز به ریموت کنترل جادویی ال جی است)
تکنولوژی LG Sound Sync برای اتصال بی سیم یا با سیم تلویزیون به ساندبار و سیستم صوتی ال جی و کنترل صدای آنها
تکنولوژی Simultaneous Audio Output برای پخش صدای همزمان و هماهنگ تلویزیون با سیستم صوتی خارجی
تکنولوژی ThinQ AI برای مدیریت دستگاه ها، لوازم خانگی و خانه هوشمند از طریق تلویزیون
تکنولوژی Ultra Surround برای ارائه صدای فراگیر مجازی و سینمایی
تکنولوژی Wide Viewing Angle برای ارائه زاویه دید گسترده
دارای 2 بلندگوی 10 واتی
دارای 2 پورت USB 2.0 برای اتصال حافظه جانبی
دارای 3 پورت HDMI 2.0 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@60Hz
دارای جدول پخش برنامه ها یا EPG تا 8 روز
دارای داشبورد هوشمند Home Hub (Home Dashboard) برای مدیریت دستگاه ها، لوازم خانگی و خانه هوشمند
دارای رابط کاربری (AI Home) و تجربه کاربری (AI UX) هوشمند
دارای ریموت کنترل جادویی و هوشمند ال جی مدل (Magic Remote) MR20 (ریموت کنترل ممکن است با توجه به مناطق جغرافیایی مختلف، متفاوت باشد)
دارای قابلیت بلوتوث کم مصرف برای اتصال به دستگاه های دیگر (Bluetooth Low Energy)
دارای گیرنده آنالوگ (Analog TV Reception) برای دریافت و پخش شبکه های آنالوگ
دسترسی به فروشگاه ال جی (LG Content Store) برای دانلود و نصب برنامه
قابلیت 360° VR Play برای نمایش محتوای 360 درجه
قابلیت AI Recommendation برای پیشنهاد محتوای مرتبط بر اساس تاریخچه محتوای تماشا شده به کمک هوش مصنوعی
قابلیت Analog DVR برای ضبط شبکه های تلویزیونی آنالوگ
قابلیت Audio Description (Audio Key) برای ارائه توضیحات صوتی لازم از صحنه های محتوای شبکه ها مخصوص افراد نابینا و کم بینا
قابلیت Auto Device Detection برای تشخیص خودکار و کنترل دستگاه های متصل به تلویزیون از طریق ریموت کنترل تلویزیون (نیاز به ریموت کنترل جادویی ال جی است)
قابلیت Block access to harmful site برای مسدود سازی سایت های مخرب
قابلیت Bluetooth Easy Pairing جهت اتصال آسان به دستگاه هایی با تکنولوژی بلوتوث
قابلیت Bluetooth Surround Ready برای اتصال به دو بلندگوی بلوتوثی و تجربه صدای فراگیر
قابلیت DIAL برای پخش ویدئو یوتیوب و نت فلیکس از موبایل روی تلویزیون بدون نیاز به Chromecast
قابلیت Digital Recording برای ضبط برنامه های دیجیتال
قابلیت Energy saving Mode جهت صرفه جویی در مصرف انرژی
قابلیت Filmmaker Mode (FMM) برای نمایش محتوا با کیفیت اورجینال و اصلی
قابلیت HGiG برای نمایش جزئیات بیشتر قسمت های روشن و تاریک بازی های HDR
قابلیت Hotel Mode مناسب برای استفاده در هتل ها
قابلیت LG Voice Search برای جستجوی صوتی (نیاز به ریموت کنترل جادویی ال جی است)
قابلیت Music Discovery برای دسترسی به جدید ترین آهنگ ها به صورت آنلاین
قابلیت Network File Browser برای دسترسی به فایل های به اشتراک گذاشته شده در داخل شبکه
قابلیت Quick Access برای دسترسی سریع به برنامه ها
قابلیت Related Content Search برای نمایش محتوای مرتبط هنگام جستجو
قابلیت Screen Share برای انتقال صفحه نمایش موبایل به تلویزیون
قابلیت Simplink (HDMI-CEC) برای کنترل دستگاه های متصل به پورت ورودی HDMI تلویزیون از طریق ریموت کنترل تلویزیون
قابلیت Sound Share برای پخش آهنگ از موبایل یا دستگاه های دیگر روی تلویزیون و پخش صدای تلویزیون روی موبایل به صورت بی سیم از طریق بلوتوث
قابلیت Speech to Text برای تبدیل صدا به متن (نیاز به ریموت کنترل جادویی ال جی است)
قابلیت Sports Alert برای نمایش و اعلام زمان شروع و پایان و نتایج مسابقات ورزشی مناسب علاقه مندان به مسابقات ورزشی
قابلیت Time Machine (DVR) برای ضبط موقت برنامه پخش زنده و مشاهده دوباره آن
قابلیت Time Shift برای متوقف کردن و مشاهده دوباره برنامه پخش زنده
قابلیت TV On With Mobile برای روشن کردن تلویزیون از طریق موبایل
قابلیت Universal Control برای کنترل سایر دستگاه های متصل به تلویزیون از طریق ریموت کنترل تلویزیون (نیاز به ریموت کنترل جادویی ال جی است)
پشتیبانی از AirPlay 2 و HomeKit محصولات شرکت اپل (ممکن است در برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)
پشتیبانی از برنامه LG ThinQ برای مدیریت و کنترل تلویزیون از طریق موبایل هوشمند
پشتیبانی از زیرنویس (Subtitle یا Caption)

متوسط امتیاز مشتریان

4.6

از مجموع 10 نظر

پرسیدن سوال

5
1400/10/12

سلام ، ایا در سایز ۴۹ و ۵۰ اینچ تلویزیونی هست که فول اچ دی 120 فریم رو ساپورت کنه ، برای ایکس باکس سری اس میخوام چون این کنسول کیفیت 2k صدوبیست فریم روهم ساپورت میکنه .

پاسخ از سلام بابا : با سلام، خیر متاسفانه، برای داشتن کیفیت تصویر Full HD با سرعت 120 فریم ما تلویزیون سامسونگ AU9000 را پیشنهاد می کنیم. این تلویزیون فاقد پورت HDMI 2.1 است و از فرش ریت 120 هرتز پشتیبانی می کند اما فقط روی کیفیت تصویر Full HD این سرعت را در اختیار شما قرار می دهد و هنگام تماشای محتوای 4K رفرش ریت آن 60 هرتز است. با تشکر.
5
1400/03/22

با سلام و احترام.
ابن مدل به گوشی های سامسونگ با سیستم عامل اندروید هم وصل میشه؟بین این تی وی و سامسونگ شما کدوم رو توصیه میکنید سفارش بدیم؟
مونتاژ کره هست یا کشور دیگه؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر بله قابلیت اتصال به گوشی های سامسونگ را هم دارد. برای دریافت مشاوره لطفا تماس بگیرید.
4
1400/03/02

سلام ماهواره سر خود هست این‌تلویزیون؟

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود فراوان تلویزیون ال جی مدل UN7340 در سایز 55 دارای رسیور خارجی هستش. موفق باشید.
5
1400/02/15

سلام، چرا قیمت این تلوزیون با اینکه 50 اینچه از 49 اینچ همین مدل ارزونتره؟
لطفا دلیل قانع کننده بیاورید.
ممنونم.

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر تلویزیون UN7340 ال جی در حال حاضر فقط در سایز 50 اینچ موجود است.
4
1400/02/06

نرم افزار همین مدل تلویزیون رو آپدیت کردم . الان دیگه نمیتونم به گوشی وصل بشم برای Screen Share . علتش چیه ؟ چیکار باید کنم ؟؟؟

پاسخ از سلام بابا : با سلام، متاسفانه این موضوع باید به صورت حضوری بررسی شود و از راه دور نمی توانیم راهنمایی دقیقی انجام دهیم. با تشکر.
5
1399/12/11

باسلام
پنل تلویزیون UM7340 ، از نوع VA هست یا IPS?
وقتی به تصویر دست میزنیم تغییر رنگش زیاده.

پاسخ از سلام بابا : سلام و عرض ادب دوست گرامی پنل تلویزیون های ال جی از نوع IPS می باشد. موفق و پیروز باشید.
4
1399/11/13

اخه به خاطر یک اینچ که اصلا به چشم نمیاد یک تومن فرقشه.با اینکه تلویزیون خوش تصویری هم نیست چون من از نزدیک تصویرشو دیدم باید رو تصویر پویا باشه چون به غیر از این یه تصویر تاریک و بی کیفیت بهت میده که هر چه به لبه میره انگاری پبکسلها خاموش شدن.قیمت تلویزیون های سامسونگ با تغییر اینچ خیلی معقولتره.مثلا ۵۰ اینچ tu8000 خیلی کیفیت تصویرش از این سرتره.از اینم خیلی خوش قیمتره

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر نظر و سلیقه ی شما قابل احترام است.
5
1399/10/27

سلام و خسته نباشید
وای فای دایرکت هم داره؟
این مدل با un8060 کدام بهتر است؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر.تلویزیون های ال جی برای اتصال به گوشی موبایل از طریق قابلیتی به اسم screen share یا screen mirroring متصل میشوند.
4
1399/10/21

سلام تفاوت این نسخه با ۴۹ اینچی در چی هست ؟
و اینکه این نسخه ۵۰ اینچی IPS هست؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر.غیر از سایز هیچ تفاوت دیگری ندارند و پنل همه ی تلویزیون های ال ای دی ال جی ips است.
5
1399/10/13

سلام
من این مدل رو میخوام ولی منتاژ کره. شما منتاژ کره دارید؟

پاسخ از سلام بابا : سلام و احترام.مدل UN7340 مونتاژ کره ندارد سری 2019 ان یعنی مدل 50UM7340 مونتاژ کره دارد.
کالاهای مرتبط