×

تلویزیون ال جی 49UN7340

شناسه کالا::

تلویزیون ال ای دی 4K ال جی مدل UN7340 سایز 49 اینچ محصول 2020

LG
تلویزیون
ویژگی های کالا:
  • سال عرضه (میلادی):
    2020
  • سیستم عامل:
    webOS
  • کیفیت تصویر:
    4K
  • نوع صفحه نمایش:
    LED
  • سایز (اینچ):
    49
مشاهده همه ویژگی ها
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
شرایط خرید از سلام بابا

(با شرایط ویژه و مطمئن می توانید از فروشگاه سلام بابا                                  خرید انجام بدید)


1) انتخاب محصولات: با بررسی سایت یا دریافت مشاوره از همکاران بخش فروش.


2) پرداخت بیعانه: بسته به نوع محصول و قیمت از 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان متغیر است.


3) ارسال محصول: در سریعترین زمان ممکن با پیک اختصاصی سلام بابا.


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش:8.30 صبح الی 22 شب

تشخیص اصالت تلویزیون

ویدیو بهترین راهکار تشخیص اصالت تلویزیون

معرفی کوتاه محصول

تلویزیون ال جی 49UN7340 به کیفیت تصویر 4K و پنل IPS مجهز می‌باشد. علاوه بر این صفحه نمایش LED ال جی دارای فرمت تصویری HDR، سرعت رفرش تصویر 60 هرتز، پردازنده چهار هسته‌ای و ارتقاء کیفیت تصویر است. از مشخصات برجسته این ال ای دی می‌توان به قدرت خروجی صدای 20 وات، سیستم عامل webOS و قابلیت اتصال به اینترنت اشاره کرد. همچنین قابلیت اتصال به موبایل، بلوتوث، قابلیت ضبط، جستجوی صوتی، هوش مصنوعی، گیرنده دیجیتال و DVB-S، سه عدد پورت HDMI، دو عدد پورت USB و پورت LAN همگی از امکانات تلویزیون 49 اینچ ال جی هستند. 

مشخصات تلویزیون ال جی 49UN7340

تلویزیون ال جی 49UN7340 در جدول سری 7 تلویزیون‌های بالارده این شرکت قرار گرفته شده که درست مانند ال ای دی های سال قبل خوش می‌درخشد. این تلویزیون در سایزهای مختلفی روانه بازار شده که ما در این مطلب به واکاوی مشخصات سایز 49 اینچ پرداخته‌ایم. هماهنگی صدا و تصویر همراه با بخش هوشمند و از همه مهمتر طراحی زیبا این تلویزیون را به محصولی بی‌نظیر تبدیل کرده است. کیفیت تصویر 4K، پنل IPS، پردازنده چهار هسته‌ای تصویر، فرمت استاندارد HDR و سرعت رفرش تصویر 60 هرتز همه و همه از مشخصاتی هستند که برای بخش تصویر این تلویزیون رده بالا تعریف شده‌اند. بخش صدا نیز با قدرت 20 وات، فناوری صدای DTS Virtual:X و پاک سازی صدای Clear Voice III همراه شده است. اما بخش اسمارت به عنوان اصلی‌ترین قسمت‌های این تلویزیون با مرورگر وب، سیستم عامل webOS و جستجوی صوتی به سراغ کاربران آمده است. از دیگر خصوصیات ال ای دی ال جی می توان به قابلیت ضبط، بلوتوث، گیرنده دیجیال و DVB-S همراه با پردازنده چهار هسته‌ای تصویر اشاره کرد. حال در اینجا پیشنهاد می‌کنیم که در بخش‌های دیگر این نقد و بررسی با ما همراه شوید چراکه بدون شک این مدل تلویزیون راحت می‌تواند نظرتان را به سمت خود جلب کند.


تلویزیون 43 اینچ ال جی un7340 با طراحی شیک

دیزاین خیره‌کننده تلویزیون ال جی 49UN7340

یکی از نقطه قوت‌های تلویزیون‌های بالارده کمپانی ال جی این است که همگی تقریباً از یک شیوه طراحی ساده اما شیک سود می‌برند. به عنوان مثال ال جی در سال 2020 با طراحی تلویزیون 49 اینچ UN7340 آن را درست مانند مدل UN7340 سال قبل خود طراحی کرد. این دو مدل‌ها یک طرح هستند و می‌توان آنها را به عنوان دو عضو کاملاً شبیه به هم دانست. لازم به ذکر است که تلویزیون ال جی در سایزهای دیگری نیز تولید شده لذا هر سایز بسته به سلیقه و نیاز راحت می‌تواند فضایی شیک را در اختیار قرار دهد. از این گذشته براکت گزینه مناسبیست که امروزه بسیاری از خانه‌ها از آن استفاده می‌کنند لذا با قرار گیری تلویزیون بر روی دیوار منزل را از آنچه که هست مرتب‌تر می‌بینید.


تصاویر زیبا با کیفیت تصویر 4k تلویزیون اسمارت ال جی

تصاویر فوق‌العاده زیبا با کیفیت 4K

برای تلویزیون بالارده ال جی UN7340 هیچ فرقی نمی‌کند که به تماشای چه برنامه‌ای با چه موضوعی نشسته‌اید چون در هر صورت صفحه‌نمایش این ال ای دی تصاویر را با کیفیت خارق‌العاده به نمایش می‌گذارد. در واقع صفحه‌نمایش این تلویزیون مجهز به کیفیت تصویر 4K است که پیکسل‌های تشکیل دهنده‌ی آن در صدد به رخ کشیدن واقعیت‌های موجود در صفحه‌نمایش هستند. اگر به تصویر بالا دقت کنید رنگ‌ها آنچنان طبیعی به معرض نمایش گذاشته شده‌اند که تصور می‌کنید طوطی به صورت زنده در کنار شما قرار گرفته شده است. زاویه دید گسترده به عنوان یکی از مزیت‌های صفحه‌نمایش تلویزیون ال جی محدود نمایش را از بین می‌برد و به زبان ساده‌تر باید گفت نمایشگر این ال ای دی بدون در نظر گرفتن جایی که قرار گرفت‌اید رنگ‌ها را از هر زاویه باکیفیت نمایش می‌دهد. تلویزیون ال جی 49UN7340 مجهز به پنل IPS و همراه با فناوری Wide Viewing Angle زاویه دید گسترده ای را به ارمغان می آورند. در واقع این پنل به منظور زاویه دید گسترده تر و روشن تر مخصوص محیط های روشن تعبیه شده است. 


پردازنده چهار هسته ای تلویزیون 4k ال جی un7340

پردازنده ی چهار هسته ای در تلویزیون ال جی 49UN7340

به جرأت می‌توان گفت پردازنده از اصلی‌ترین مشخصات تصویری تلویزیون ال جیست که وجود آن برای افزایش کیفیت و کنتراست بالا ضروریست. پردازنده تصویر تلویزیون ال جی 49UN7340 چهار هسته‌ای است که به تقویت تصاویر کمک زیادی می‌کند. که محتواهای با رزولوشن پایین را ارتقاء داده و هر صحنه ها را به زیباتر شکل ممکن به نمایش می گذارد. توسط این پردازنده محتواها با سطح بالایی از کیفیت به نمایش می گذارد، همه ی تصاویر سرشار از رنگ های خالص و جذاب هستند گویی که همه ی صحنه ها درست مقابل چشمان شما اتفاق می افتند و حس طبیعی بودن تصاویر را به شما القا می کنند. به عبارتی این پردازنده نویز تصویر را حذف می‌کند و با قابلیت بالا بردن کنتراست تصاویر را بسیار باکیفیت نمایش می‌دهد.  


سرعت رفرش تصویر تلویزیون 4k ال جی un7340

فارغ از این مباحث به کمک سرعت رفرش تصویر می‌توانید خانه خود را به محیطی سینمایی تبدیل کنید. در حقیقت سرعت رفرش تصویر این تلویزیون 60 هرتز است که بر صحنه‌های سریع برنامه نظارت می‌کند و با ارائه تصاویر صاف و سیال هر چیزی را با کیفیت نمایش می‌دهد. شما نیز می‌توانید بدون هیچ گونه نگرانی بازی‌های پرسرعت و فیلم‌های سریع خود را به دست سرعت رفرش تصویر این ال ای دی بسپارید.

بیشتر بدانید: فرمت استاندار تصویر HDR چگونه عمل می‌کند؟ تلویزیون ال جی با پشتیبانی کردن از استاندارد تصویر HDR کاری کرده تا رنگ‌ها با حداکثر کیفیت نمایش داده شوند. به بیان دیگر این فرمت بعد از پردازش رنگ‌ها هر تصویر را به پر زرق و رق و زنده به معرض نمایش می‌گذارد. توسط فناوری HDR با افزایش سطح روشنایی و کنتراست رنگ موجب می شود که تاریک ترین و روشن ترین رنگ ها در بهترین حالت خود دیده شوند و صحنه ها واقعی تر از همیشه نمایان می شوند.

صدای همه جانبه با تلویزیون هوشمند ال جی un7340

تلویزیون UN7340 با صدای همه جانبه

اکثر تلویزیون‌های بالارده سال 2020 ال جی با قدرت صدای بالا و همه جانبه همراه شده‌اند که ما در این بخش قصد داریم تا در مورد صدای فراگیر ال ای دی 49 اینچ U7340 توضیح دهیم. صدا با قدرت 20 وات درست مانند دیگر تلویزیون‌های پرطرفدار این شرکت در LED ال جی بسیار باکیفیت می‌تازد. این تلویزیون که مجهز به صدای فراگیر Ultra Surround هنر موسیقی را در منزل‌تان به رخ می‌کشد. بهتر است بگوییم این حالت از هر دو کانال تلویزیون صدای چندگانه ارائه می‌دهد به صورتیکه همراه با آن در هر صدایی غرق می‌شوید. در کل باید گفت Ultra Surround با لذت بردن از صدای هر برنامه حس قرار گیری در محیط سینما را برایتان ایجاد می‌کند. همچنین توسط تکنولوژی Al Sound به صورت هوشمند و خودکار صدا را در بهترین حالت ممکن بسته به محتوای در حال پخش تنظیم می کند و شنونده را از صدایی با کیفیت بالا در تلویزیون ال جی 49UN7340 بهره مند می سازد.


سیستم عامل webOS تلویزیون 2020 ال جی un7340

سرگرمی های متنوع با بخش هوشمند تلویزیون UN7340

به محض شنیدن سرگرمی و برنامه‌های سرگرم‌کننده در تلویزیون ذهنتان به سمت قابلیت هوشمند بودن آن می‌رود. با انتخاب تلویزیون ال جی UN7340 هم از رابط کاربری آن به نحو احسن بهره می‌برید و هم اینکه با پخش برنامه‌های متنوع پا به دنیای سرگرمی می‌گذارید. این ال ای دی 49 اینچ همراه با جدیدترین نسخه از سیستم عامل webOS به سراغ کاربران آمده تا با محیط جذابش هر چیزی را لذت‌بخش‌تر پخش کند. به عنوان مثال برنامه‌هایی مانند Netflix، YouTube و + Disneyتوسط تلویزیون ال جی در اختیار قرار می‌گیرند. از دیگر امکانات هوشمند و جذاب این سیستم عامل برخورداری از فناوری Al ThinQ است. این هوش مصنوعی قادر به انجام بسیاری از کارها به صورت کاملاً هوشمند است و کمک می کند تا شما هنگام کار با تلویزیون نهایت استفاده و لذت را ببرید. به لطف این هوش مصنوعی کار با تلویزیون راحت بوده و امکان اتصال گوشی موبایل خود به تلویزیون را فراهم کرده است تا هر زمان امکان دسترسی به تلویزیون را داشته باشید. 

با جستجوی صوتی روش‌های قدیمی جستجوی محتوا را کنار بگذارید. به بیان دیگر این ال ای دی 49 اینچ که مجهز به جستجوی صوتیست با صدای شخص مواردی از قبیل برنامه‌ها را بر روی صفحه‌نمایش نمایان می‌سازد .همچنین با استفاده از فرمان های صوتی می توانید دستورات مورد نظر خود را روی تلویزیون اعمال کنید. 

سخن پایانی

بعد از کسب موفقیت تلویزیون‌های سری سال 2019 همچون ال ای دی UM7340 این بار ال جی در سال 2020 نیز اعضای این خانواده سری 7 را گسترش داد. بدین ترتیب تلویزیون 49 اینچ UN7340 نیز با پیروی از مدل سال قبل خود خواست تا در بین کاربران به محصولی محبوب تبدیل شود. شما نیز اگر خصوصیات این تلویزیون را در کنار یکدیگر بچینید بدون شک اقدام به خرید آن می‌کنید.

مشخصات کلی

مدل
UN7340
تولید کننده
LG
سال عرضه (میلادی)
2020
سری
7
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ
مصر

صفحه نمایش

سایز (اینچ)
49
نوع صفحه نمایش
LED
طراحی صفحه نمایش
تخت
قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
124
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)
89+ تا 89-

تصویر

کیفیت تصویر
4K
حداکثر رفرش ریت (هرتز)
60
نسبت تصویر (Aspect Ratio)
16:9
تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر
تکنولوژی تقویت کنتراست
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
2160/24p | 2160/25p | 2160/30p | 2160/50p | 2160/60p
فناوری Dolby Vision
درخشندگی فوق العاده
رزولوشن صفحه نمایش
2160×3840
فرمت ویدیویی HEVC Codec
پشتیبانی از فرمت HLG

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال صدا
2
تعداد کل بلندگوها
2
تکنولوژی صوتی
Dolby Digital (AC3)
قابلیت ARC
فناوری Dolby Atmos

ویژگی های گیمینگ

مناسب کنسول بازی
نسل هشتم

امکانات هوشمند

سیستم عامل
webOS
پشتیبانی از Apple Airplay
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)
منوی فارسی
مرورگر وب
نرم افزار تلویزیون هوشمند
اشتراک گذاری هوشمند
فروشگاه محتوا (App Store)
LG Content Store
کنترل هوشمند
هوش مصنوعی

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
3
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
2
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
تعداد پورت ورودی کامپوننت
1
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
تعداد پورت ورودی کامپوزیت
1
اسلات CI
پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
پورت خروجی هدفون
ورودی RS-232C
ورودی آنتن (RF)
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث
5.0
پورت شبکه (LAN)

گیرنده ها

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال

منبع تغذیه و برق

منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
حسگر اکو (Eco)
مصرف برق آماده به کار
کمتر از 0.5 وات
کلاس بهره وری انرژی
A
حالت صرفه جویی در مصرف انرژی

طراحی

رنگ بدنه
مشکی
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر)
200x300
نوع پایه و رنگ
دوشاخه ای و نقره ای
اندازه قاب
باریک

لوازم جانبی

لوازم جانبی همراه
ریموت کنترل | باتری ریموت کنترل | دفترچه راهنما | چهار پیچ اتصال
کنترل هوشمند

سایر ویژگی‌ها

OSD Language
محافظ صفحه نمایش
VP9 Decoder
DTS Decoder

متوسط امتیاز مشتریان

4.6

از مجموع 34 نظر

پرسیدن سوال

5
1401/12/09

سلام وقت بخیر خسته نباشید . بین تلویزیون au7000
و bu 8000 کدوم یک از این دو تا را پیشنهاد میکنید ؟

بهروز زاهدی (کارشناس سلام بابا) :

با سلام، قطعا تلویزیون سامسونگ BU8000 گزینه بهتری است و این تلویزیون را به شما پیشنهاد می کنیم. با تشکر.

5
1401/01/09

سلام ممنون میشم جواب بدین این مدل رو خریدم هرکاری میکنم که فیلم ضبط کنم نمیشه

پاسخ از سلام بابا : با سلام، تلویزیون از سیستم فایل حافظه USB پشتیبانی نمی کند و همانطور که در تصویر مشخص است از شما می خواهد که حافظه فلش را فرمت کرده و تایید نماید. توجه داشته باشید که اطلاعات داخل فلش شما پاک خواهد شد. اگر خود تلویزیون نتوانست اینکار را انجام دهد و دوباره همین پیام برای شما ظاهر شد، باید از طریق کامپیوتر حافظه فلش خود را به سیستم فایل دیگری مانند NTFS یا FAT32 فرمت کنید و دوباره تست کنید. با تشکر.
4
1400/09/01

با سلام
علت قیمت پایین همین مدل سایز ۵۰ اینچ چیست؟ آیا سایز ۴۹ اینچ مرغوبیت خاصی دارد؟
و اینکه برای بودجه کمتر از ۱۶ میلیون تلویزیون مناسب تری برای PS5 وجود داره

پاسخ از سلام بابا : با سلام، خیر در مورد قیمت اشتباه شده بود و سایز 49 اینچ هیچ برتری نسبت به سایز 50 اینچ ندارد. با بودجه 16 میلیون تومان متاسفانه نمی توانید یک تلویزیون گیمینگ خود برای کنسول PS5 تهیه کنید. ارزان ترین تلویزیون گیمینگ موجود در بازار تلویزیون ال جی NANO86 است که متاسفانه سایز 50 اینچ آن هنوز وارد بازار نشده و سایز 55 اینچ آن نیز در این لحظه حدود 22 میلیون تومان می باشد. البته شما می توانید تلویزیون های پایین رده نیز خریداری کنید اما نمی توانید از حداکثر ظرفیت کنسول های نسل نهم بهرمند شوید. برای مثال تلویزیون سامسونگ AU8000 می تواند گزینه خوبی برای بازی کردن باشد اما توجه کنید که این تلویزیون جزو تلویزیون های گیمینگ نیست. همچنین در بین برند ال جی می توانید به سراغ تلویزیون NANO80 بروید که اتفاقا سایز 50 اینچ نیز دارد اما این تلویزیون نیز مخصوص بازی کردن نیست اما در حد خود گزینه خوبی می باشد. با تشکر.
4
1400/05/20

سلام خسته نباشید محصول شما تی چند روز کاری کاری میرسه

پاسخ از سلام بابا : باسلام.جهت دریافت اطلاعات در مورد خرید و زمان تحویل لطفا تماس بگیرید.
4
1400/05/14

سلام بی زحمت تو قسمت گزینه گارانتی، قیمت ها را اصلاح کنید،وقتی گارانتی سلامت و اصالت را انتخاب میکنی قیمت بالا را نشون میده و وقتی گارانتی 18 ماهه را انتخاب میکنی قیمت پایین را نشون میده. تلویزیون ال جی 49UN7340

پاسخ از سلام بابا : اصلاح شد. با تشکر از دقت شما
4
1400/02/21

این مدل تلیویزیون صفحه نمایش انگار ول هست و لق میزند و در هنگام جابجا کردن حالت پرده ای داره طبیعیه؟ مشکلی نداره؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر طبیعی است و مشکلی ندارد.
4
1400/01/23

هزینه ارسالی چقدر میشه اگه مقصد ورامین باشه؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر برای اطلاع از هزینه ها لطفا تماس بگیرید.
5
1400/01/22

سلام ما حدود ۱ماه پیش از این مدل تلویزیون خریدیم اما متاسفانه پسرم اونو از روی میز انداخت و صفحه اصلی شکست و تصویر نشون نمیده میشه راهنمایی کنید این مدل تلویزیون رو اگه بفروشیم با چه قیمتی میخرن ؟ جواب فوری

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر متاسفانه اطلاعی نداریم.
5
1400/01/22

سلام ببخشید هزینه ارسال تلویزیون رایگانه؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر ارسال از طریق پیک اختصاصی شامل هزینه میشود.
4
1400/01/20

سلام وقت بخیر قیمت این تلویزیون در حال حاضر قیمتش چنده؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر قیمت های داخل سایت اپدیت هستند.
5
1400/01/19

سلام این تلویزیون نمایندگی وخدمات پس ازفروش در تهران دارد

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر بله نمایندگی گارانتی و خدمات پس از فروش دارد.
5
1400/01/04

با سلام و خسته نباشید ،
این مدل آیا مونتاژ کره هستش یا مصر ؟ و آیا فرقی وجود داره بین دو مونتاژ ؟ با تشکر

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر مدل UN7340 مونتاژ کشور مصر است و هیچ تفاوتی بین سری های مونتاژ وجود ندارد.
5
1399/11/28

سلام بین اینو tu8000کدوم به نظر شما سفارش بزنم ؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر بررسی بفرمایید اولویت شما در انتخاب یک دستگاه تلویزیون با چ ایتم هایی میباشد مدل TU8000 با داشتن پنل VA رنگ مشکی را بصورت یکنواخت تر پشتیبانی میکند و برای فیلم دیدن بهتر از مدل UN7340 میباشد ولی خب دارای زاویه دید محدودتری است و برای استفاده در اتاق های تاریک و کم نور عملکرد بهتری دارد.و عملکرد UN7340 دقیقا برعکس مدل TU8000 میباشد.
5
1399/11/21

سلام
میخواستم ببینم این تلوزیون بهتر است یا تلوزیون nano80؟؟؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر دوست بزرگوار اولویت اول با مدل nano80 میباشد بدلیل داشتن تکنولوژی نانوسل و بدنه ی و قاب و پایه های محکم تر همچنین طیف رنگی وسیعتر و طبیعی تر.
4
1399/11/21

سلام میخواستم بدونم این تلوزیون بهتر است از نظر مشخصات فنی یا تلوزیون nano80??

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر مدل nano80 بدلیل داشتن تکنولوژی نانوسل در اولویت اول قرار دارد و طیف رنگی وسیع تر و hdr قویتری را پشتیبانی میکند همچنین از لحاظ طراحی پایه ها و بدنه ها هم بیشتر روش کار شده است و از استحکام بالاتری برخوردار است.
5
1399/11/18

سلام وقت به خير ظرفيت حافظه داخلي چقدر است ؟
در ضمن تلويزيون آيا خروجي دارد؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر حافظه داخلی 8 گیگ است. منظورتان از خروجی چه نوع خروجی میباشد؟
4
1399/11/02

با سلام و عرض خسته نباشید ،،
آیا این مدل برای کنسول پلی استیشن ۵ مناسب است و بازی هارا با کیفیت بالا اجرا میکند؟؟
و اینکه با چه نرخ فریم ؟؟
ممنون میشم پاسخ دهید

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود خدمت شما هر تلویزیون فورکی میتوانید برای ps5 مناسب باشد رفرش ریت 60 هرتز است و تلویزیون متوسط است برای گیم . و به طور کلی تلویزیون های ال جی برای بازی فوق العاده هستند. موفق باشید.
4
1399/11/01

باسلام
قابلیت ضبط روی یک فلش رو داره؟
ممنون

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر. خیر این قابلیت را ندارد.
5
1399/10/30

سلام وخسته نباشید تلویزیون ال جی ماهواره دار با سامسونگ ماهواره دار تفاوتی هم دارد یا نه کدوم بهتر هست و سامسونگ چه مدل خب وال جی چه مدل خب هست

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود سوال شما مبهم و خیلی کلی است لطفا برای دریافت مشاوره با بخش فروش تماس بگیرید.
4
1399/10/28

سلام وخسته نباشید تلویزیون ال جی و سامسونگ هر دو اینترنت و ماهواره دارد وی فای یا نه مدل un7340 ال جی با سامسونگ tu8000 کدوم بهتر هست

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر هر دو مدل مواردی را که اشاره فرموده اید را دارند. دو مدل انتخابی هم هر کدام دارای پنل های متفاوتی هستند مدل TU8000 با داشتن پنل VA رنگ مشکی را بهتر پشتیبانی میکند و همینطور کنتراست بالاتری دارد. مدل UN7340 به نسبت مدل TU8000 زاویه دید بالاتری دارد. در کل هر دو مدل خیلی عملکرد مشابهی دارند. بنده توصیه میکنم برای دریافت مشاوره حتما تماس بگیرید.
5
1399/10/27

سلام این مدل بهتر است یا ۸۰۶۰

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر.مدل un8060 در رده بالاتری قرار دارد.
4
1399/10/24

کنترل هوشمندش نیاز به دانگل داره؟

پاسخ از سلام بابا : سلام روز بخیر.خیر نیاز ندارد.
4
1399/10/23

سلام
این تلویزیون گیرنده شبکه های صدا و سیمای HD رو داره؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر.بله این قابلیت را دارد.
4
1399/10/11

سلام خسته نباشید صدلی ultra surraoundچطور فعال میشه

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود دکمه تنظیمات را بزنید. منوی که برای شما باز میشود. از گزینه صدا که در منو گرافیکی که برای شما باز شده است.با استفاده از دکمه نشانگر سمت راست و چپ گزینه استاندارد را تغیر دهید . در صورتی که به نتیجه نرسیدید با واتساپ 09186644508 در تماس باشید.
کالاهای مرتبط