×

کولر گازی سامسونگ AR24NSFHEWK

شناسه کالا::

کولر گازی اسپلیت 24000 دیجیتال اینورتر سامسونگ مدل AR24NSFHEWK محصول 2018

SAMSUNG
کولر گازی
ویژگی های کالا:
  • نوع گاز (مبرد):
    R410A
  • اینورتر:
    دارد
مشاهده همه ویژگی ها
انتخاب گارانتی
39,500,000 تومان
1402/11/07
موجود
شرایط خرید از سلام بابا

(با شرایط ویژه و مطمئن می توانید از فروشگاه سلام بابا                                  خرید انجام بدید)


1) انتخاب محصولات: با بررسی سایت یا دریافت مشاوره از همکاران بخش فروش.


2) پرداخت بیعانه: بسته به نوع محصول و قیمت از 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان متغیر است.


3) ارسال محصول: در سریعترین زمان ممکن با پیک اختصاصی سلام بابا.


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش:8.30 صبح الی 22 شب

معرفی کوتاه محصول

کولر گازی 24000 سامسونگ مدل AR24NSFHEWKN یکی از بهترین محصولات کمپانی سامسونگ با طراحی دیواری و  ظرفیت 24000می‌باشد. گاز R410A، موتور اینورتر دیجیتال T3 و T1، ظرفیت گرمایشی و سرمایشی، پرتاب باد از چهار طرف و فیلتر ضد باکتری از دیگر قابلیت‌های این کولر گازی به شمار می‌رود. فناوری اینورتر، کنترل دستگاه از طریق گوشی و حالت خواب از دیگر ویژگی‌های این کولر گازی 24000 به حساب می‌آیند. 

نقد و بررسی کولر گازی 24000 سامسونگ اینورتر

کولر گازی سامسونگ 24000 اینورتر دار با داشتن رنگ زیبای سفید و دکور ساده نمایی شیک و دلنشین به خانه می‌‌بخشد. همانطور که می‌دانید امروزه با وجود کولرهای گازی کولرهای آبی طرفداران کم‌تری دارد و با راحتی و زیبایی کولر گازی افراد خرید این محصول را ترجیح می‌دهند. ظرفیت سرمایشی و گرمایشی مناسب برای فصل گرما و سرما بوده و در هر فصلی می‌توانید محیط را گرم یا خنک کنید. گاز کم مصرف R410A و موتور اینورتر دیجیتال T3 و T1 باعث شده در لیست خوش فروش‌های سامسونگ قرار گیرد. قطعات تولید شده بر روی این دستگاه بسیار با کیفیت می‌باشد، این کیفیت و استحکام بالا باعث شده هنگام روشن کردن کولر گازی هیچ صدایی خارج نشود و محیطی آرام در اختیار داشته باشید. فناوری اینورتر از مهم‌ترین فناوری‌های موجود در کولر گازی‌ها بوده و به این دلیل از هزینه‌های اضافی رها می‌یابید و در نتیجه تا 68 درصد از مصرف بی‌رویه جلوگیری می‌کند. کنترول از راه دور را با قابلیت اتصال به وای فای در اختیار بگیرید و تنظیمات کولر گازی سامسونگ را در هر محیطی تغییر دهید. فیلتر ضد باکتری با جذب آلودگی و هوای ناسالم هوایی تمیز و سالم در اختیارتان قرار می‌دهد. دکمه‌ی روی ریموت کولر گازی که حالت Sleep را نمایش می‌دهد با تنظیم دمای مطلوب به هنگام خواب شرایط مناسب خواب را ایجاد می‌کند.  

کمپرسور و گازی کولر گازی 24000 سامسونگ

کمپرسور اینورتر دیجیتال و گاز R410A 

کمپرسور اینورتر به دلیل تغییرات ولتاژ و فرکانس موتور با روشن شدن و راه‌اندازی دوباره امکان تنظیم و قدرت موتور را فراهم می‌کند. البته در کولر گازی آن را بنابر میزان دما و رطوبت تنظیم می‌کنند. در همچین حالتی دستگاه به هیچ وجه خاموش نمی‌شود بلکه اول برای رسیدن به دمای مطلوب از دور زیاد استفاده می‌کند و در پایان با دور کم از مصرف بی‌رویه‌ی برق جلوگیری می‌کند. همین امر باعث کم شدن هزینه‌های اضافی افزایش طول عمر دستگاه می‌شود. گاز‌هایی که در کولر گازی‌ها استفاده می‌کردند متنوع بوده و اما امروزه از گاز R410A که پیشرفته‌تر از بقیه می‌باشد بهره می‌برند. این گاز دمای بالای 60 درجه را بازدهی می‌کند و با توجه به قدرت توان عالی مناسب مناطق گرمسیر می‌باشد. گاز r410a توانایی خنک کنندگی زیادی را دارد و در کم‌ترین زمان ممکن محیطی دلنشین و خانک را در گرمای تابستان در اختیار می‌گذارد. 

مناطق مختلف استفاده از کولر گازی

مناطق مختلف با شرایط آب و هوایی مختلف 

انتخاب کولر گازی مناسب با شرایط آب و هوایی از سه نوع T3 و T1 ، T2 بهره می‌برد که هر کدام را با توجه به شرایط محیط زندگی خود باید انتخاب کرد. کولر‌های نوع T1 مناطقی که شرایط آب و هوای معتدل دارند قادر به خرید آن هستند. این مناطق بیش‌تر نیمه شمالی ایران و شهر تهران یا کرج هستند که با دمای حداکثر 43 درجه تا 46 درجه جوابگوی خوبی می‌باشد. نوع T2 برای مناطق سرد7 تا 35 درجه مناسب بوده و بیش‌ترین استفاده را در هوای گرم مانند غرب و شمال غرب ایران دارد. T3 برای مناطق گرمسیر مانند استان های خوزستان، هرمزگان و بوشهر و بعضی شهرهای سیستان و بلوچستان به‌کار برده می‌شود و تا دمای 52 درجه را خنک می‌کند. البته بعضی از سازنده‌ها کولر گازی خود را به گونه‌ای تولید کرده‌اند که به دمای 55 و 60 درجه نیز پاسخ می‌دهد. جهت ارزیابی اطلاعات بیش‌تر از این شرایط آب و هوایی می‌توانید به وبلاگ ما مراجعه کنید. 
یکی از مزیت‌های کولر گازی سامسونگ داشتن ظرفیت بالاست، میزان ظرفیت 24000 مناسب فضای بزرگ بوده و بیش‌ترین کاربرد را با توانایی بالا برای محیط 60 تا 90 متر مربع داراست.

جمع بندی 

هنگام خرید کولر گازی اولین سوالی که برایتان پیش می‌آید میزان ظرفیت و نوع کولر گازی برای شرایط اب و هوای مختلف می‌باشد. کولر گازی 24000 برای فضای 60 تا 90 متر مربع مناسب بوده و بهترین عملکرد را ایفا می‌کند. البته این کولر گازی سامسونگ از نوع آب و هوای T3 و T1 بهره می‌برد تا با شرایط آب و هوای معتدل و گرم به راحتی بتوانند از قابلیت‌های آن بهره ببرند. این کولر گازی از طراحی بسیار زیبا با رنگ سفید تولید شده و نمایی زیبا به هر خانه‌ای می‌بخشد. 

مشخصات کلی

مدل
AR24NSFHEWKN
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ
تایلند
نوع موتور
دیجیتال اینورتر (Digital Inverter)
نوع گاز (مبرد)
R410A
اینورتر
ظرفیت سرمایش (بی تی یو/ساعت)
21000
ظرفیت گرمایش (بی تی یو/ساعت)
7000

صدا

میزان صدا
کم صدا

منبع تغذیه و برق

برچسب مصرف انرژی
A
ميزان مصرف انرژی
کم مصرف
رتبه فرکانس
50هرتز

طراحی

رنگ بدنه
سفید
تعداد پنل
تک پنل
نوع کولرگازی
دیواری
ظرفیت کل کولر‌گازی
24000

سایر ویژگی ها

عملکرد دستگاه
سرمایشی, گرمایشی
سیستم تولید سرمایش سریع
لوله و کابل
ریموت کنترل
میزان جریان‌دهی هوا
8 آمپر
قابلیت Wi-Fi

سایر ویژگی‌ها

امکانات دیگر
تایمر خوابفیلتر ضد باکتریمناسب برای فضای 60 تا 90 متر مربع تکنولوژی Triple Protector Plus جهت جلوگیری از آسیب
برق ورودی
220-240V ، 50Hz
برند کولر
سامسونگ

متوسط امتیاز مشتریان

4.7

از مجموع 7 نظر

پرسیدن سوال

5
1402/03/21

نصب این کولر هم انجام میدین؟

بهروز زاهدی (کارشناس سلام بابا) :

با سلام، خیر کولرگازی تنها صحیح و سالم به شما تحویل داده می شود و برای نصب آن باید خودتان با نصاب هماهنگ کنید. با تشکر.

5
1402/02/09

این کولر که بانه ای نیست

بهروز زاهدی (کارشناس سلام بابا) :

با سلام، متوجه منظور شما نشدیم! لطفا سوال یا نظر خود را به صورت کامل مطرح کنید. کولر گازی سامسونگ AR24NSFHEWK اورجینال و اصلی است و جزو محصولات وارداتی محسوب می شود. منظور شما از اینکه فرمودید این کولر گازی بانه ای نیست، چیست؟ با تشکر.

4
1401/04/04

ببخشيد مدلي كه تو سايتتون زدين رو سايت سامسونگ تاييد نكرد
دليل؟

پاسخ از سلام بابا : با سلام، مدلی که در سایت وارد شده محصول قدیمی بود و نیاز به اصلاح دارد. در حال حاضر مدل کامل این کولر گازی AR24ASFYGWK/IQ است که مدل یونیت داخلی آن AR24ASFYGWKNIQ و مدل یونیت خارجی آن AR24ASFYGWKXIQ می باشد. اطلاعات این محصول در اولین فرصت اصلاح خواهد شد. با تشکر.
5
1401/02/28

آیا برای آب و هوای گرم و خشک مناسب هست؟

پاسخ از سلام بابا : با سلام، بله این کولر گازی برای اقلیم گرمسیر (T3) مناسب است. با تشکر.
5
1400/01/25

سلام وقت بخیر
ازنوع موتورسنگین t3 هستش؟
واینکه اصلی هست یاهای کپی؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر کلیه محصولات فروشگاه سلام بابا اورجینال میباشد و موتور ان از نوع T1 است.
5
1400/01/22

سلام برای محیط ۸۰متری شمال کشورمناسبه؟

پاسخ از سلام بابا : سلام و عرض ادب بله دوست گرامی برای مناطق شمال کشور مناسب است. موفق و پیروز باشید.
4
1399/11/19

سلام کولر گازی ۲۴۰۰۰ سامسونگ برای محیط مسکنی ۱۰۰ متر مربع جواب میده؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر بله میتواند کاور کند ولی ترجیحا سایز 30000 باشد بهتر است.
کالاهای مرتبط