×

تلویزیون اولد ال جی 77C9

شناسه کالا::

LG 77C9

LG
تلویزیون
ویژگی های کالا:
  • سال عرضه (میلادی):
    2019
  • سیستم عامل:
    webOS
  • کیفیت تصویر:
    4K
  • نوع صفحه نمایش:
    OLED
  • سایز (اینچ):
    77
مشاهده همه ویژگی ها

انتخاب سایز:

LG
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
فرایند خرید


1) انتخاب محصولات: بررسی سایت یا دریافت مشاوره!


2) پرداخت بیعانه: 500 هزار تا 10میلیون تومان متغیر است!


3) ارسال‌محصول: درسریعترین زمان ممکن باپیک اختصاصی!


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش: 9 صبح الی 22 شب

تشخیص اصالت

ویدیو بهترین راهکار تشخیص اصالت تلویزیون

معرفی کوتاه محصول

تلویزیون اولد ال جی 77C9 مجهز به فناوری اولد می‌باشد. از مهمترین خصوصیات تصویری تلویزیون ال جی می‌توان به کیفیت تصویر 4K، پشتیبانی از استاندارد تصویر 4K Cinema HD HDR و پردازنده هوشمند a9 اشاره کرد. بخش صدا نیز دارای توان 40 وات و فناوری Dolby Atmos است. مرورگر وب، سیستم عامل webOS، هوش مصنوعی و جستجوی صوتی مربوط به امکانات هوشمند این اولد هستند. همچنین پردازنده چهار هسته‌ای، قابلیت بلوتوث، گیرنده‌های دیجیتال و DVB-S2، قابلیت ضبط پورت LAN، چهار پورت HDMI، سه پورت USB نیز از دیگر امکاناتی هستند که برای تلویزیون OLED ال جی تعریف شده‌اند.

نقد و بررسی تلویزیون اولد ال جی 77C9

تلویزیون اولد ال جی C9 به جرأت می‌توان گفت جزو بالارده‌ترین محصولاتیست که در سال 2019 توسط این کمپانی خوش‌نام کره‌ای به بازار عرضه شد. هر چند این در کنار این مدل تلویزیون شرکت‌های هم‌رقیب مانند سونی و سامسونگ نیز اقدام به تولید تلویزیون‌هایی با امکانات عالی زدند اما ال جی با خصوصیات به‌روز و پیشرفته‌ای که برای این تلویزیون در نظر گرفت توانست تا حد زیادی بازار رقابت را به دست بگیرد. تکنولوژی OLED اولین موردیست که صفحه‌نمایش این تلویزیون به آن مجهز می‌باشد. همچنین کیفیت این نمایشگر 4K است که در کنار ویژگی‌هایی همچون پردازنده هوشمند آلفا 9 تصاویری کاملاً زیبا و خیره‌کننده را خلق می‌کنند. از دیگر خصوصیات برجسته صفحه‌نمایش اولد ال جی پشتیبانی از فرمت تصویری 4K Cinema HDR، Dolby Vision و سرعت رفرش تصویر 120 هرتز می‌باشد. با همراهی ما در بخش‌های دیگر این نقد و بررسی شرح مفصل‌تر از مزیت‌های این صفحه‌نمایش برایتان آشکار می‌شوند. بخش دیگر مشخصات اولد ال جی را بستر نرم‌افزاری آن تشکیل می‌دهد. این بخش هوشمند با امکاناتی همچون مرورگر وب، سیستم عامل webOS و جستجوی صوتی همراه شده که در همگی اینها مکمل خوبی برای یک زندگی ایده‌آل هستند. توان صدای 40 وات همراه با فناوری صوتی Dolby Atmos با تولید صدای سه‌بعدی نیز مکملی عالی برای صفحه‌نمایش است تا در کنار همدیگر صدا و تصویری فوق‌العاده را تحویل دهند. هوش مصنوعی، قابلیت ضبط و برنامه  AirPlay 2 نیز بخش دیگری از خصوصیات این اولد 77 اینچ می‌باشند. مزیت‌های اولد ال جی به اینجا ختم نمی‌شوند و با همراهی کردن ما در بخش‌های دیگر این نقد و بررسی بدون شک همین اولد را جزو انتخاب‌هایتان برای خانه خود قرار می‌دهید.

طراحی شیک و باریک اولد ال جی c9

اولد ال جی C9 باریک و دلربا 

در انتخاب یک تلویزیون بدون شک بین باریک و باریک‌تر گزینه باریک‌تر را انتخاب می‌کنید. در این میان کمپانی ال جی هر ساله در کنار LED های متنوع خود از مدل‌های اولد نیز رونمایی می‌کند. این سری از تلویزیون‌ها چه از نظر ظاهری و چه از نظر امکانات تفاوت‌هایی با همدیگر دارند. به عنوان مثال اولد 77C9 همراه با قاب بسیار باریکیش راه خود را از سایر مدل‌ها جدا کرده است. قاب این OLED به دلیل حذف نور پس زمینه در آن فوق‌العاده باریک می‌باشد که با دست زدن به آن می‌توانید ضخامت ناچیز آن را احساس کنید. طراحی کلی اولد ال جی به حدی شیک می‌باشد که راحت خود را در دل خانه جا باز می‌کند. جذابیت این تلویزیون خود را زمانی بیشتر نمایان می‌سازد که آن را بر روی دیوار قرار دهید. با قرار گیری این اولد 77 اینچی بر روی دیوار سبک طراحی ساده خانه‌تان به محیطی کاملاً دلنشین و جذاب تغییر پیدا می‌کند. شما نیز اگر خود را از جزو افراد خوش‌سلیقه و خوش‌پسند می‌دانید پس چه بهتر که همین مدل اولد ال جی را انتخاب کنید. 

مدیریت کابل های تلویزیون اولد ال جی 77c9

برخلاف بسیاری از مدل‌های موجود در بازار که کابل‌های تلویزیون به صورت در هم و برهم و شلخته فضای خانه را اشغال می‌کردند حالا اولد ال جی با قابلیت پنهان سازی کابل‌ها آمده تا شما را از شر شلختگی اطراف تلویزیون راحت کند. اگر به پشت تلویزیون ال جی نگاهی بیندازید با یک پوشش پلاستیکی مواجه می‌شوید که به کمک آن کابل‌های تلویزیون را در خود جای می‌دهد.

بیشتر بدانید: منظور از حالت گالری مود در اولد ال جی چیست؟ توسط حالت گالری تصویر روی صفحه‌نمایش به تصاویر طبیعی تغییر پیدا می‌کنند. بهتر است بگوییم این حالت که توسط برنامه TripAdvisor به روز می‌شود، تصاویر زیبای موجود در طبیعت را بر روی نمایشگر نشان می‌دهد.

رنگ های مشکی با تکنولوژی oled ال جی c9

اولد ال جی C9 همراه با رنگ‌های مشکی 

نبود نور پس زمینه و ظریف‌تر شدن صفحه‌نمایش، پیکسل‌های خودمختار و از همه مهمتر نمایش رنگ‌های مشکی مطلق همگی از مزیت‌هایی هستند که تکنولوژی اولد با خود به تلویزیون 77 اینچ C9 راه داده است. همانطورکه قبلاً نیز اشاره کردیم در این اولد نور پس زمینه برداشته شده لذا با باریک‌تر شدن قاب آن ظرافت خاصی به صفحه‌نمایش نیز بخشیده شده است. پیکسل‌ها در این صفحه نمایش 77 اینچ به صورت خودمختار عمل می‌کنند. منظور از پیکسل‌های خودمختار این است که هر پیکسل جدا از پیکسل‌های دیگر خاموش می‌شود و در نتیجه زمینه برای نمایش دادن رنگ‌های مشکی با حداکثر عمق بالا را فراهم می‌آورد. با نمایش رنگ‌های مشکی مطلق بر روی این صفحه‌نمایش تلویزیون ال جی شاهد کیفیت تصویر استثنائی خواهید بود. همانطورکه در تصویر بالا نیز مشاهده می کنید، اولد در مقایسه با یک تلویزیون معمولی عمق رنگ‌های مشکی را به حدی بالا برده که در هیچ تلویزیون دیگری یافت نمی‌شود.

کیفیت تصویر 4k تلویزیون ال جی c9

تصاویر خیره کننده با تلویزیون ال جی

صفحه‌نمایش تلویزیون ال جی تصاویر خیره‌کننده را مدیون تکنولوژی 4k است که در اینجا می‌خواهیم مروری کلی بر آن داشته باشیم. روزلوشن 2160*3840 تعداد پیکسل‌های تشکیل‌دهنده موجود بر روی نمایشگر تلویزیون ال جی هستند که در کنار همدیگر منجر به خلق تصاویری با کیفیت می‌شوند. در این میان خصوصیتی که به کیفیت چند برابری این صفحه‌نمایش می‌انجامد پردازنده هوشمند آلفا 9 است. این پردازنده به صورت کامل تحت نظر هوش مصنوعی عمل می‌کند. به زبان ساده‌تر باید گفت پردازنده آلفا 9 از قدرتمندترین پردازنده‌هایی می‌باشد که طی چهار مرحله به حذف نویز موجود در تصویر کمک می‌کند.

برجسته سازی جزیئات و سایه ها با فناوری Perfect black در اولد ال جی c9

همانگونه که در بالا نیز گفتیم تکنولوژی OLED در زمینه نمایش رنگ‌های مشکی دست بالایی دارد. در این بخش قصد داریم به جزئیات بیشتر آن بپردازیم. با خاموشی کامل و یا به عبارتی نمایش رنگ‌های مشکی مطلق در تاریک‌ترین صحنه‌ها حتی سایه‌ها با جزئیات نشان داده می‌شوند. تصویر بالا نیز نشانگر این حقیقت است که علاوه بر نمایش رنگ‌های مشکی با عمق بالا؛ در عین حال نیز سایه‌ها را به صورت برجسته مشاهده می‌کنید. با این تفاسیر می‌توان گفت به وسیله این اولد ال جی C9 تجزبه سینمایی تا حد زیادی شبیه به محیط تئاتر را به خانه خود دعوت می‌کنید. 

نمایش بازی با حرکات صاف در تلویزیون 2019 ال جی c9

حرکات سیال، عدم تأخیر در نمایش تصویر و نیز از بین بردن نویز تصویر همگی از ویژگی‌هایی هستند که سرعت رفرش تصویر بر روی برنامه‌ها اعمال می‌کند. در حقیقت سرعت رفرش تصویر اولد ال جی که 120 هرتز می‌باشد نه تنها فیلم‌ها و برنامه‌ها را با سرعت و کیفیت بالا نمایش می‌دهد؛ بلکه در عین حال نیز شاهد نویز در بازی‌های پر سرعت نخواهید بود. انواع بازی‌ها و فیلم‌های پر سرعت به دلیل سرعت پخش بسیار بالایی که دارند، اما ایجاد نویز در آنها وجود دارد به همین منظور سرعت رفرش تصویر این تلویزیون تأخیر پخش را از بین می‌برد و در عوض کیفیت بالا را جایگزین می‌کند.

نمایش رنگ‌های سیاه و سفید توسط تکنولوژی OLED تأثیر خوبی بر روی نمایش بازی‌ها گذاشته به صورتیکه همراه با صفحه‌نمایش این اولد ال جی انواع بازی‌های رایانه‌ای را می‌توانید با کیفیت بالایی مشاهده کنید. به جرأت می‌توان گفت کیفیت تصویر استثنائی تنها از عهده اولد ال جی بر می‌آید لذا شما می‌توانید هر نوع بازی مورد علاقه خود را با حرکات صاف و با کیفیت بالایی بر روی صفحه‌نمایش این تلویزیون 77 اینچی مشاهده کنید.

قدرت بالای صدای تلویزیون 2019 ال جی c9

صدای فراگیر و قدرتمند با اولد ال جی C9

بدون شک هر چه مدل تلویزیون بالاتر باشد تلویزیون نیز از توان صدای بیشتری برخوردار است. کمپانی ال جی یکی از آن دسته کمپانی هایی می باشد که اهمیت ویژه ای به بخش صدای تلویزیون هایش داده است. به عنوان مثال اولد ال جی 77C9 برخلاف بسیاری از تلویزیون های موجود در بازار مجهز به توان صدای 40 وات می باشد. حال ببینیم چگونه این میزان از صدا راحت برای سالن های بزرگ پاسخ گوست. در ابتدا باید گفت توان این OLED که 20 وات آن برای بلندگوهایش است و 20 وات دیگر نیز برای ساب ووفر می باشد، بدون هیچ گونه مشکلی کوچکترین صداها را به صورت واضح و برجسته منتقل می کند. ساب ووفر نیز به عنوان نقش اصلی در تولید صدای باکیفیت سبب می شود تا کاربر بتواند صدای برنامه ها را به صورت فوق العاده دقیق و رسا بشنود. اما بخش دیگری که تکمیل کننده این سیستم صوتیست فناوری صدای DolbyAtmos می باشد.

فناوری DolbyAtmos برای ارائه تولید صدای طبیعی و سه بعدی در نظر گرفته شده است. بهتر است بگوییم این تکنولوژی حتی در محیط هایی با متراژ بالا نیز صدا را آنچنان تقویت شده و طبیعی ارائه می دهد که از هر سو شاهد کیفیت صدای هیجان انگیز می باشید.

سیستم هوشمند تلویزیون اولد ال جی c9

تلویزیون اولد ال جی C9 هوشمند و پیشرفته

مطمئناً برای تلویزیونی مانند اولد C9 که یکی از بهترین تلویزیون های موجود در بازار است قابلیت اتصال به اینترنت و سیستم عامل چیز چندان چشمگیری نیست که بخواهیم بر روی آن مانور دهیم. اگر از قابلیت اتصال به اینترنت و اشتراک گذاری محتوای دستگاه های هوشمند بر روی این اولد بگذریم به مشخصات دیگری همچون هوش مصنوعی، جستجوی صوتی و برنامه هوشمند AirPlay می رسیم که رنگ و لعاب خاصی به این تلویزیون بالارده داده اند. به لطف جستجوی صوتی یک زندگی ایده آل و مدرن را برای خود و خانواده تان می سازید. به عبارتی اگر از جستجوی صوتی بهره بگیرید با صرفه جویی در اتلاف زمان؛ در عین حال نیز بدون ریموت کنترل هر دستوری در یک چشم بر هم زدن جلوی رویتان نمایان می شود. هوش مصنوعی ThinQ زندگی شما را از حالت معمولی بیرون می آورد و به جای آن زندگی پیشرفته را تحویلتان می دهد. بهتر است بگوییم این برنامه‌ی هوشمند هر نوع دستگاه هوشمند را از طریق ریموت و تلویزیون کنترل می کند و شما می توانید بر روی آنها نظارت داشته باشید.

برنامه Apple AirPlay 2 مخصوص آیفون بازها طراحی شده است. به زبان ساده تر باید گفت وجود این برنامه کار به اشتراک گذاری محتوای موجود بر روی آیپد، آیفون و مک بوک را بر روی تلویزیون مهیا می سازد. از این رو دیگر نگران قرار گیری هیچ چیز بر روی این اولد نخواهید بود چراکه پس از متصل شدن دستگاه های اپل به تلویزیون می توانید به تماشای برنامه ها و فیلم های موردعلاقه خود بنشینید.

سخن آخر 

مشخصات، طراحی و از همه مهمتر سایز بزرگ 77 اینچ اولد ال جی بدون هیچ گونه معطلی کاربر را به سمت خود می کشاند. طراحی فوق العاده باریک تلویزیون ال جی از یک طرف و توجه به مشخصات عالی آن نیز از طرف دیگر یک گزینه‌ی دیگر به گزینه های پیش روی کاربران افزوده است. شما نیز اگر تمایل به تجربه‌ی‌ یک زندگی مدرن و لوکس دارید با انتخاب اولد ال جی C9 خانه خود را برای یک زندگی لذت بخش و رویایی آماده کنید.

مشخصات کلی

مدل
C9
تولید کننده
LG
سال عرضه (میلادی)
2019
سری
9
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ
کره

صفحه نمایش

سایز (اینچ)
77
نوع صفحه نمایش
OLED
طراحی صفحه نمایش
تخت
قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
195
نوع پنل
WOLED (WRGB)
نور پس زمینه
کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)
89+ تا 89-

تصویر

کیفیت تصویر
4K
حداکثر رفرش ریت (هرتز)
120
نسبت تصویر (Aspect Ratio)
16:9
تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر
تکنولوژی تقویت کنتراست
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
2160/24p | 2160/25p | 2160/30p | 2160/50p | 2160/60p
فناوری Dolby Vision
درخشندگی فوق العاده
رزولوشن صفحه نمایش
2160×3840
فرمت ویدیویی HEVC Codec
پشتیبانی از فرمت HLG

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
40
تعداد کانال صدا
2.2
تعداد کل بلندگوها
2
تکنولوژی صوتی
Dolby Atmos
قابلیت ARC
فناوری Dolby Atmos

ویژگی های گیمینگ

مناسب کنسول بازی
نسل نهم

امکانات هوشمند

سیستم عامل
webOS
پشتیبانی از Apple AirPlay
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)
منوی فارسی
مرورگر وب
نرم افزار تلویزیون هوشمند
اشتراک گذاری هوشمند
فروشگاه محتوا (App Store)
LG Content Store
کنترل هوشمند
هوش مصنوعی

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
4
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
3
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
تعداد پورت ورودی کامپوننت
-
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
تعداد پورت ورودی کامپوزیت
1
اسلات CI
پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
پورت خروجی هدفون
ورودی RS-232C
ورودی آنتن (RF)
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث
4.2
پورت شبکه (LAN)

گیرنده ها

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال

منبع تغذیه و برق

منبع تغذیه
AC 220-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (Eco)
مصرف برق آماده به کار
کمتر از 0.5 وات
کلاس بهره وری انرژی
A
حالت صرفه جویی در مصرف انرژی

وزن

وزن با پایه (کیلوگرم)
33.7
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
29.8
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
46.2

طراحی

رنگ بدنه
نقره ای
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر)
300x400
نوع پایه و رنگ
تخت و نقره ای
اندازه قاب
باریک

لوازم جانبی

لوازم جانبی همراه
ریموت کنترل | باتری ریموت کنترل | دفترچه راهنما | چهار پیچ اتصال
کنترل هوشمند

سایر ویژگی‌ها

OSD Language
محافظ صفحه نمایش
ابعاد با پایه: (سانتی متر)
172.2×104.6×25.4
ابعاد بدون پایه: (سانتی متر)
172.2×99.3×5.5
ابعاد بسته بندی: (سانتی متر)
189.4×113.0×28.4
VP9 Decoder
DTS Decoder
کالاهای مرتبط