×

تلویزیون سامسونگ 75RU7172

شناسه کالا::

SAMSUNG 75RU7172

SAMSUNG
تلویزیون
ویژگی های کالا:
  • سال عرضه (میلادی):
    2019
  • کیفیت تصویر:
    4K
  • نوع صفحه نمایش:
    LED
  • سایز (اینچ):
    75
مشاهده همه ویژگی ها
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
شرایط خرید از سلام بابا

(با شرایط ویژه و مطمئن می توانید از فروشگاه سلام بابا                                  خرید انجام بدید)


1) انتخاب محصولات: با بررسی سایت یا دریافت مشاوره از همکاران بخش فروش.


2) پرداخت بیعانه: بسته به نوع محصول و قیمت از 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان متغیر است.


3) ارسال محصول: در سریعترین زمان ممکن با پیک اختصاصی سلام بابا.


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش:8.30 صبح الی 22 شب

تشخیص اصالت تلویزیون

ویدیو بهترین راهکار تشخیص اصالت تلویزیون

معرفی کوتاه محصول

تلویزیون سامسونگ 75RU7172 با کیفیت تصویر 4K، پنل VA، موتور تصویر UHD، فرمت استاندارد HDR و سرعت رفرش تصویر 60 هرتز مورد حمایت مردم قرار گرفت. همچنین توان صدای 20 وات، مرورگر اینترنت از طریق Wi-Fi، سیستم عامل تایزن، قابلیت اتصال به موبایل، سه پورت HDMI، دو پورت USB، قابلیت بلوتوث و گیرنده‌های DVB-S2، DVB-T،DVB-T2، DVB-C، DVB-S2 نیز از مشخصات برتر این ال ای دی به حساب می‌آیند. 

نقد و بررسی تلویزیون سامسونگ 75RU7172    

تلویزیون سامسونگ RU7172 در سال 2019 و در کنار ال ای دی محبوب RU7100 به بازار عرضه شد. این مدل تلویزیون‌ها که جزو سری 7 سامسونگ قرار گرفته‌اند مشخصات و قابلیت‌های آن سبب شده‌اند تا در دل کاربران جا باز کنند. طراحی شیک و بی‌نظیر این مدل ال ای دی در کنار سایز 75 اینچ از مهمترین مزیت‌های ظاهری این تلویزیون محسوب می‌شوند. بخش هوشمند نیز به عنوان یک بخش کاربردی با امکاناتی همچون مرورگر وب، سیستم عامل تایزن و قابلیت اتصال به موبایل کاربر را به دنیای کاملاً هوشمند دعوت می‌کند. لازم به ذکر است که مشخصات بخش هوشمند LED سامسونگ تنها به همینجا ختم نمی‌شوند بلکه با ویژگی‌های دیگری همچون دستیار صوتی  Google Assistant، Amazon Alexa و برنامه Apple AirPlay 2 زندگی راحتی را برایتان فراهم می‌سازد. اما از مشخصات تصویری ال ای دی سامسونگ باید به کیفیت تصویر 4K اشاره کرد که در کنار  آن می‌توان موتور تصویر UHD و نیز فرمت استاندارد HDR را نام برد که هر کدام به نوعی در به رخ کشیدن واقعیت‌های تصویر دخیل هستند. بخش صوتی نیز بخش مهم و محبوب کاربران است که همراه با بلندگوهای 20 واتی‌اش صدا در نهایت وضوح به گوش می‌رسد. در آخر نیز با بیان اینکه LED سامسونگ مجهز به مشخصاتی همچون برنامه SmartThings، گیرنده‌های DVB-T، DVB-T2، DVB-C، DVB-S و DVB-S2 و پردازنده چهار هسته‌ای است شما را به ادامه بخش‌های بعدی این نقد و بررسی دعوت می‌کنیم.  

طراحی خاص تلویزیون 75 اینچ سامسونگ ru7172

تلویزیون سامسونگ RU7172 با ظاهری شیک 

کمپانی سامسونگ هر ساله تعدادی تلویزیون با امکانات و ظاهری شیک روانه بازار می‌کند که هر کدام یک به نوعی از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار هستند. در سال 2019 نیز با تولید و عرضه جمعی از مدل‌های سری 7 مانند RU7100 و RU7300 خوشبختانه تا حد زیادی رضایت کاربران را پی داشت. به همین منظور سامسونگ در همان سال ال ای دی 75 اینچ RU7172 را تولید کرد. پس از کسب موفقیت و جلب رضایت مشتریان از تلویزیونی همانند RU7100 سامسونگ شیوه طراحی RU7172 را نیز درست به همان شکل و شمایل در نظر گرفت. پایه‌های دو شاخه‌ای به رنگ نقره‌ای با تحمل وزن بالای سایز 75 اینچ از یک طرف، صفحه‌نمایش تخت ال ای دی همراه با قاب باریک آن از طرف دیگر و از همه مهمتر سایز بزرگ این صفحه‌نمایش همگی سبب شده‌اند تا این ال ای دی با قرار گیری در هر فضایی جلوه‌ای مدرن را به آنجا دعوت کند. حال در اینجا حق انتخاب با شماست که بخواهید تلویزیون محبوب و کاربر پسند RU7100 را برگزینید و یا اینکه با صرف هزینه‌ای مناسب بخواهید برای منزل خود همین مدل RU7172 را انتخاب کنید. 

بیشتر بدانید: منظور از حالت گالری چیست؟ حالت گالری یکی از بهترین حالت‌های طراحی در تلویزیون سامسونگ است که در کنار آن می‌توانید به صفحه‌نمایش زیبایی دو چندان بدهید. به زبان ساده تر این حالت تصاویر زیبای طبیعت را در قاب این ال ای دی به نمایش در می‌آورد. 

خیرگی تصاویر با کیفیت 4K تلویزیون سامسونگ ru7172

خلق تصاویری زیبا با نمایشگر 75RU7172 

خالق تمام زیبایی‌های تلویزیون‌های بالارده چیزی نیست بجر کیفیت تصویر 4k. سامسونگ در سال 2019 با معرفی مدل RU7100 توانست در مدت زمان بسیار کوتاهی بازدهی عالی داشته باشد و بدون شک یکی از دلایل موفقیت چنین تلویزیون‌هایی مربوط به کیفیت تصویرش بود. به همین منظور این کمپانی اعضای خانواده سری 7 این مدل‌ها را گسترش داد و با روانه کردن ال ای دی 75RU7172 کاری کرد تا این مدل نیز خوش بدرخشد. 4K به عنوان بهترین مشخصه تصویری برای چنین تلویزیونی درصدد است تا با حفظ زیبایی‌های طبیعت و همچنین خلق رنگ‌های شگفت‌انگیز کاربر را به دنیایی پر از تصاویر زنده دعوت کند. موتور تصویر UHD به وسیله یک تراشه قدرتمند به کنترل رنگ و کنتراست می پردازد و در نهایت تصاویری چشمگیر را به رخ می‌کشد.

لمس رنگ های جذاب با فناوری PurColor در تلویزیون سامسونگ ru7172

فناوری PurColor در صفحه‌نمایش تلویزیون سامسونگ 75RU7172

بدون شک وجود رنگ‌های طبیعی و زنده هیجان بسیار بیشتری به برنامه‌ها می‌دهد و باعث می‌شود تا شما هر چیزی را با لذت بیشتری مشاهده کنید. در این میان صفحه‌نمایش تلویزیون سامسونگ با فناوری PurColor دست به کار می‌شود و با نمایش رنگ‌های طبیعی همراه با جزئیات واضح محتوا را با رنگ‌های جذاب ارائه می‌دهد. در حقیقت این تکنولوژی از پس نمایش رنگ‌ها با عمق بسیار بالا بر می‌آید و شما می‌توانید هر صحنه را به صورت رنگارنگ مشاهده کنید.

وضوح رنگ ها با فناوری UHD Dimming  در تلویزیون اسمارت سامسونگ ru7172

کنتراست بالا در صفحه‌نمایش تلویزیون سامسونگ 75RU7172 

کنتراست عالی نیز در این بین به منظور مشاهده بهتر تصاویر عمل می‌کند به صورتیکه با مجهز شدن صفحه‌نمایش تلویزیون 4K سامسونگ به قابلیت UHD Dimming هم از رنگ‌های با کیفیت بالایی برخوردار می‌شوید و هم اینکه به صورت خودکار کنتراست مناسبی ارائه می‌دهد. به بیان دیگر این فناوری صفحه‌نمایش را به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌کند که با این کار به نمایش دادن جزئیات به صورت دقیق و برجسته کمک زیادی می‌شود. 

مشاهده رنگ های طبیعی با فرمت HDR در تلویزیون 75 اینچ سامسونگ ru7172

فرمت استاندارد تصویر HDR در افزایش دادن دامنه روشنایی صفحه‌نمایش نقش بسیار مهمی دارد به شیوه‌ای که همراه با آن می‌توانید در تاریک‌ترین صحنه‌ها نیز رنگ‌ها را به صورت برجسته و با جزئیات مشاهده کنید. همچنین این استاندارد عمق رنگ را پردازش می‌کند و با قابلیت جدا کردن رنگ‌ها از یکدیگر می‌توانید از رنگ‌های زنده برخوردار شوید. 

صفحه نمایش تلویزیون 75 اینچ سامسونگ را از آنچه که هست بزرگتر می‌بینید. این جمله گویای آن است که با نمایش دادن جزئیات و نیز تصاویر واقعی کاربر به عمق برنامه‌ها نفوذ می‌کند به صورتیکه همراه با آن برنامه‌ها و علاقه‌مندی‌هایتان آنچان با هیجان بالایی نمایش داده می‌شوند که خود را در وسط برنامه می‌یابید.

صدای جذاب تلویزیون 2019 سامسونگ ru7172

صدای جذاب با تلویزیون سامسونگ RU7172 

اگر به جدول تولیدی تلویزیون های سامسونگ نگاهی بیندازید متوجه یک نکته مشترک در همگی آنها می شوید و آن هم چیزی نیست بجز توان صدای 20 وات. کمپانی سامسونگ حتی برای مدل های بالارده سال 2019 تلویزیون های خود نیز از این میزان قدرت بهره گرفته و این نشان دهنده قدرت و کیفیت بالایی چنین تلویزیون هاست. در این میان ال ای دی 75 اینچ مدل RU7172 نیز دارای دو بلندگوی 10 واتیست که هر کدام از این بلندگوها راحت صدایی با کیفیت ارائه می دهند. مزیت این بلندگوها این است که از اطراف تلویزیون تعبیه شده اند به همین خاطر صدا از طفین طنین انداز می شود. فناوری Dolby Digital Plus به عنوان یک فرمت صوتی در سیستم صدای این LED جای گرفته که کار اصلی آن تولید و ارائه صدا با حداکثر وضوح می باشد. 

سیستم عامل و امکانات هوشمند تلویزیون 2019 سامسونگ ru7172

سیستم هوشمند تلویزیون 2019 سامسونگ RU7172 

بعد از کسب موفقیت و محبوبیت تلویزیون سامسونگ RU7100 در بازار و در بین کاربران این کمپانی در سال 2019 یک بار دیگر سری جدیدی از تلویزیون‌هایش را روانه بازار کرد تا کاربران از امکانات عالی‌اش بی‌بهره نمانند. در این بین ال ای دی اسمارت سامسونگ RU7172 به صورت حرفه‌ای همراه با قابلیت‌های متنوع و هوشمند به خدمت کاربران آمده تا خصوصیات مناسبش زندگی ایده‌آلی را در اختیار قرار دهد. دسترسی آسان و سریع به محتوا از مهمترین ویژگی‌های سیستم عامل تایزن این ال ای دی است که هر چیزی را می‌توانید در اختیار خود داشته باشید.

کنترل تلویزیون با ریموت کنترل چند منظوره در تلویزیون سامسونگ ru7172

همچنین ریموت کنترل چند منظوره یا همان One Remote این اجازه را می‌دهد تا هر چیزی را در نوک انگشتان خود داشته باشید. به بیان دیگر ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ از پخش بازی‌ها گرفته تا برنامه‌ها و پخش‌ها آنها و نیز هر آنچه را که لازم داشته باشید در اسرع وقت تحویل می‌دهد.

بیشتر بدانید: برنامه AirPlay 2 چیست؟ برنامه AirPlay 2 یک برنامه هوشمند است که اجازه قرار گیری محتوای محصولات اپل را بر روی تلویزیون می‌دهد. این ال ای دی سامسونگ با محصولات اپل کار می‌کند و شما می‌توانید هر چیزی را از روی گوشی‌های آیفون بر روی صفحه‌نمایش تلویزیون مشاهده کنید.

جمع بندی

شواهد نشان می دهد این تلویزیون 75 اینچ سامسونگ RU7172 نیز درست مانند تلویزیون برتر و محبوب RU7100 خوش می درخشد. وجود قابلیت ها و امکانات پیشرفته این ال ای دی را به یکی از محصولات عالی در سال 2020-2019 تبدیل کرده است. سایت ما به عنوان یکی از بهترین سایت ها در زمینه فروش تلویزیون چندین سال است که با ضمانت اصلی بودن کالا و نیز قیمتی مناسب می تواند شما را در زمینه انتخاب یک نوع تلویزیون هدایت کند.

مشخصات کلی

مدل
RU7172
تولید کننده
Samsung
سال عرضه (میلادی)
2019
سری
7
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ
مصر

صفحه نمایش

سایز (اینچ)
75
نوع صفحه نمایش
LED
طراحی صفحه نمایش
تخت
قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
190
نوع پنل
VA
کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)
89+ تا 89-

تصویر

کیفیت تصویر
4K
حداکثر رفرش ریت (هرتز)
60
نسبت تصویر (Aspect Ratio)
16:9
پردازشگر تصویر
UHD Engine
تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر
تکنولوژی HDR
تکنولوژی تقویت کنتراست
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
2160/24p | 2160/25p | 2160/30p | 2160/50p | 2160/60p
فناوری Dolby Vision
درخشندگی فوق العاده
رزولوشن صفحه نمایش
2160×3840
فرمت ویدیویی HEVC Codec
پشتیبانی از فرمت HLG

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال صدا
2
تعداد کل بلندگوها
2
تکنولوژی صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
صدای فراگیر واقعی و سه بعدی
قابلیت ARC
فناوری Dolby Atmos

ویژگی های گیمینگ

مناسب کنسول بازی
نسل هشتم

امکانات هوشمند

قابلیت اتصال به موبایل
پشتیبانی از Apple Airplay
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)
منوی فارسی
مرورگر وب
نرم افزار تلویزیون هوشمند
اشتراک گذاری هوشمند
فروشگاه محتوا (App Store)
کنترل هوشمند
هوش مصنوعی

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
3
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
2
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
تعداد پورت ورودی کامپوننت
1
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
تعداد پورت ورودی کامپوزیت
-
اسلات CI
پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
پورت خروجی هدفون
ورودی RS-232C
ورودی آنتن (RF)
بلوتوث (Bluetooth)
پورت شبکه (LAN)

گیرنده ها

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال

منبع تغذیه و برق

منبع تغذیه
AC 220-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (Eco)
مصرف برق آماده به کار
0.5 وات
کلاس بهره وری انرژی
+A
حالت صرفه جویی در مصرف انرژی

وزن

وزن با پایه (کیلوگرم)
37.5
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
37
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
49.3

طراحی

رنگ بدنه
مشکی
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر)
300x400
نوع پایه و رنگ
دوشاخه ای و نقره ای
اندازه قاب
باریک

لوازم جانبی

لوازم جانبی همراه
ریموت کنترل | باتری ریموت کنترل | دفترچه راهنما | چهار پیچ اتصال
کنترل هوشمند

سایر ویژگی‌ها

OSD Language
محافظ صفحه نمایش
ابعاد با پایه: (سانتی متر)
168.4×105.6×35.6
ابعاد بدون پایه: (سانتی متر)
168.4×96.6×6.0
ابعاد بسته بندی: (سانتی متر)
187.1×113.1×23.4
VP9 Decoder
DTS Decoder

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

4
1399/03/13

سلام . تفاوتش با 75RU7100 در چیه ؟

پاسخ از سلام بابا : پاسخ مدیر:سلام و درود تفاوت در سفارش کشورها و سری مونتاژ می‌باشد.
کالاهای مرتبط