×

تلویزیون سامسونگ 65RU7302

شناسه کالا::

SAMSUNG 65RU7302

SAMSUNG
تلویزیون
ویژگی های کالا:
  • سال عرضه (میلادی):
    2019
  • کیفیت تصویر:
    4K
  • نوع صفحه نمایش:
    LED
  • سایز (اینچ):
    65
مشاهده همه ویژگی ها
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
شرایط خرید از سلام بابا

(با شرایط ویژه و مطمئن می توانید از فروشگاه سلام بابا                                  خرید انجام بدید)


1) انتخاب محصولات: با بررسی سایت یا دریافت مشاوره از همکاران بخش فروش.


2) پرداخت بیعانه: بسته به نوع محصول و قیمت از 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان متغیر است.


3) ارسال محصول: در سریعترین زمان ممکن با پیک اختصاصی سلام بابا.


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش:8.30 صبح الی 22 شب

تشخیص اصالت تلویزیون

ویدیو بهترین راهکار تشخیص اصالت تلویزیون

معرفی کوتاه محصول

تلویزیون سامسونگ 65RU7302 از کیفیت تصویر 4K، صفحه نمایش منحنی، فرمت استاندارد HDR، موتور تصویر UHD و سرعت رفرش تصویر 60 هرتز بهره برده‌ است. توان صدای 20 وات، مرورگر اینترنت از طریق  Wi-Fi، قابلیت اتصال به موبایل و بلوتوث، 3 پورت HDMI و 2 پورت USB، سیستم عامل تایزن، گیرنده دیجیتال DVB-T و دستیار صوتی نیز از دیگر خصوصیات ال ای دی منحنی به حساب می‌آیند. 

نقد و بررسی تلویزیون سامسونگ 65RU7302

تلویزیون سامسونگ 65RU7302 از بهترین مدل‌های بالارده‌ای می‌باشد که در سال 2019 تولید شده است. طراحی بسیار شیک، سایز بزرگ 65 اینچی و از همه مهمتر دیزاین خمیده شکلی که این تلویزیون سامسونگ دارد محال است نظر کاربران را به سمت خود نکشاند. این ال ای دی سامسونگ به دلیل وجود انحنای صفحه‌نمایش آن به خودی خود جلوه‌ای بسیار شیک و صد البته زیبا را برای فضای خانه‌تان به وجود می‌آورد. بنابراین اگر در ادامه این بخش و بخش‌های دیگر با ما همراه باشید شک خود را برای خرید آن از سایت ما به یقین تبدیل می‌کنید. قسمت جذاب تلویزیون 65 اینچ سامسونگ به سیستم عامل و بخش هوشمند آن مربوط می‌شود. علاوه بر مرورگر وب و سیستم عامل تایزن؛ در عین حال نیز با امکانات ویژه‌ای همچون جستجوی صوتی و برنامه SmartThings آن می‌توانید در کنار اعضای خانواده‌تان یک زندگی ایده‌آل و صد البته هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

صفحه‌نمایش و تصویر LED سامسونگ نیز علاوه بر کیفیت تصویر 4K و پنل VA مجهز به امکاناتی همچون استاندارد تصویر HDR به منظور خلق رنگ‌های شگفت‌انگیز و سرعت رفرش تصویر 60 هرتز با ایجاد حرکات روان و صاف می‌باشد. از این گذشته صدا نیز به عنوان بخش قابل توجه تلویزیون خمیده سامسونگ از قدرت خروجی 20 وات بهره می‌برد. قابلیت اتصال به موبایل، ریموت کنترل چند منظوره، گیرنده‌های DVB-T2 و DVB-C و پردازنده چهار هسته‌ای اصلی تلویزیون نیز از مشخصاتی هستند که این ال ای دی به آنها مجهز می‌باشد. سایز بزرگ برای متراژهای وسیع، طراحی فوق‌العاده شیک و از همه مهمتر حرفه‌ای بودن این LED سامسونگ کاربر را بر آن وا می‌دارد تا با اطمینان به سایت ما و صرف هزینه‌ای مقبول و منصفانه آن را به خانه خود اهدا کند.

طراحی خمیده تلویزیون 2019 سامسونگ ru7302

طراحی خمیده 65RU7302 زیبا و دلربا 

تلویزیون‌های کمپانی سامسونگ از نظر طراحی به دو دسته تقسیم می‌شوند که برخی از آنها به صورت صفحه تخت هستند و برخی دیگر نیز مانند تلویزیون 65 اینچ RU7302 به صورت صفحه خمیده می‌باشند. هر کدام از این طراحی‌ها طرفداران خاص خود را دارند که شاید برای بیشتر کاربران صفحه خمیده جذابیت بیشتری داشته باشند. سامسونگ در سال 2019 و در کنار دیگر اعضای سری 7 تلویزیون‌هایش این ال ای دی 65 اینچی را به صورت خمیده تولید کرد. گمان می‌رود که بعد از کسب محبوبیت RU7300 در این سال سامسونگ وادار به عرضه یکی دیگر از مدل‌های خمیده از این خانواده شد. قاب LED سامسونگ به صورت دایره‌ای شکل طراحی شده که با انحنای 4200 میلی متری آن جذابیت خاصی را می‌توان در کل ال ای دی احساس کرد. قاب، پایه‌ها و نیز پشت تلویزیون هر سه مشکی رنگ هستند و این برای کاربرانی که می‌خواهند LED را با سایر وسایل ست کنند عالیست. تلویزیون منحنی سامسونگ آنچنان جذاب است که چشم شما را به سمت خود می‌کشاند و در نهایت طراحی خارق‌العاده زیبای آن به محض قرار گیری در اتاق به دل می‌نشیند.

کیفیت 4k تلویزیون 65 اینچ سامسونگ ru7302

خلق تصاویری چشم‌نواز با کیفیت 4k در تلویزیون سامسونگ 65RU7302

کمپانی سامسونگ در سال 2019 با دست پر به سراغ صفحه‌نمایش تلویزیون بالارده 65RU7302 آمده به صورتیکه همراه با رنگ‌های پر زرق و برق خود را در دنیایی متفاوت احساس می‌کنید. از کیفیت تصویر 4K گرفته تا استاندارد تصویر HDR و از همه مهمتر وجود ویژگی‌هایی همچون فناوری رنگ PurColor و موتور پردازنده UHD همگی سعی بر ایجاد خلق تصاویر طبیعی را دارند. پنل VA صفحه‌نمایش تلویزیون سامسونگ نیز مورد دیگریست که در هر محیط با هر مقدار نور پاسخ‌گوی خوبیست. همراه با موتور پردازنده UHD بالاترین سطح از کیفیت را به چشم خود می‌بینید. بهتر است بگوییم این پردازنده همزمان چند وظیفه را برعهده دارد، اول اینکه این پردازنده کنترل رنگ را به دست می‌گیرد، سپس با ارائه کنتراست مناسب سعی بر این دارد تا تصویر واقعی به نظر برسد و در آخر نیز با کنترل کردن HDR تصاویر را آنچنان طبیعی نشان می‌دهد که هر شخصی تحت تأثیر زیبایی‌های این صفحه‌نمایش قرار می‌گیرد. فرمت تصویری HDR علاوه بر اینکه سعی دارد تا با پردازش رنگ‌ها آنها را طبیعی نشان دهد؛ در عین حال نیز جزئیات صحنه‌های تاریک و روشن را به صورت دقیق نمایان می‌سازد.

بیشتر بدانید: فناوری PurColor چیست؟ فناوری PurColor رنگ‌های طبیعی و پر زرق و برق را بر روی صفحه‌نمایش نشان می‌دهد و سعی بر این دارد تا با ارائه و تولید رنگ‌های زنده تجربه نفس‌گیری از تماشای فیلم‌های مورد علاقه خود داشته باشید.

کیفیت صدای تلویزیون 65 اینچ سامسونگ ru7302

لذت صدای طبیعی با تلویزیون سامسونگ 65RU7302 

در کنار سایر بخش‌های تلویزیون بالارده سامسونگ RU7302 سیستم صوتی به عنوان یکی از مهمترین قسمت‌ها خودنمایی می‌کند که قدرت خروجی آن تعیین می‌کند شما از صدایی با کیفیت برخوردار می‌شوید یا نه. این ال ای دی که مجهز به قدرت صدای 20 وات است این اجازه را می‌دهد تا از هر دو بلندگو صدایی با کیفیت عالی بشنوید. بلندگوهای این تلویزیون 4K به صورتی تعبیه شده‌اند که به صورت کاملاً رسا می‌توانند فضایی سینمایی را به منزل بیاورند. همچنین قابلیت Multiroom Link که در سیستم صوتی LED سامسونگ جای گرفته شده به توزیع صدا در نقاط مختلف کمک می‌کند. به عبارتی Multiroom Link این امکان را می‌دهد تا شخص در هر نقطه از منزل صدا را با همان کیفیت بالا و به صورت واضح بشنود.

امکانات هوشمند تلویزیون 2019 سامسونگ ru7302

غوطه ور در دنیای مجازی با تلویزیون هوشمند سامسونگ 65RU7302 

همراه با بخش هوشمند تلویزیون بالارده سامسونگ RU7302 شیوه زندگی ساده‌تان را به سبکی مدرن و صد البته هوشمند تبدیل کنید. منظور از گفتن این جمله را می‌توان با مشاهده بخش بستر نرم‌افزاری ال ای دی سامسونگ تجربه کرد. برای اینکه بهتر و راحت‌تر به دنیای مجازی و برنامه‌های متنوع تلویزیون دسترسی داشته باشید تنها کافیست از رابط کاربری سیستم عامل تایزن و ریموت کنترل چند منظوره آن کمک بگیرید. به زبان ساده‌تر این LED اسمارت که مجهز به Smart Hub با یک رابط کاربری کاملاً ساده و کاربر پسند است در کوتاه‌ترین زمان ممکن هر برنامه‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد. One Remote نیز به عنوان یک ریموت کنترل جهانی به شما اجازه می‌دهد تا دسترسی راحتی‌تری به برنامه‌ها داشته باشید. لازم به ذکر است برای دسترسی راحت و سریع‌تر برنامه‌ها می‌توانید از جستجوی صوتی استفاده کنید. برنامه SmartThings نیز به جمع قابلیت‌های هوشمند این تلویزیون اسمارت سامسونگ اضافه شده که لذت استفاده از  این ال ای دی را بسیار بیشتر می‌کند. بهتر است بگوییم این برنامه از طریق ریموت کنترل اجازه می‌دهد تا دستگاه‌های هوشمند را کنترل و تنظیم کنید.

بیشتر بدانید: عملکرد برنامه AirPlay به چه صورت است؟ این برنامه برای طرفداران و علاقه‌مندان به دستگاه‌های اپل طراحی شده به صورتیکه از طریق این برنامه می‌توانید گوشی‌های آیفون و یا هر دستگاه اپل دیگر را به تلویزیون متصل و محتوا را بر روی صفحه‌نمایش ال ای دی به اشتراک گذاشت.

جمع بندی

بدون شک از نقد و بررسی‌های بالا به این نتیجه می‌رسیم که تلویزیون 65 اینچ سامسونگ RU7302 نیز درست مانند مدل‌های RU7100 و RU7300 از محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران برخوردار خواهد بود. بعد از کسب موفقیت دیگر اعضای این خانواده این مدل 65 اینچ نیز به یکی از بهترین و پر فروش‌ترین مدل های 2020-2019 تبدیل می‌شود. شما نیز اگر می‌خواهید از این شانس بی‌نصیب نباشید، بهتر این همین مدل را بدون هیچ گونه شکی از سایت ما با هزینه‌ای منصفانه خریداری کنید.

مشخصات کلی

مدل
RU7302
تولید کننده
Samsung
سال عرضه (میلادی)
2019
سری
7
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ
مصر

صفحه نمایش

سایز (اینچ)
65
نوع صفحه نمایش
LED
طراحی صفحه نمایش
منحنی (خمیده)
قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
165
نوع پنل
VA
کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)
89+ تا 89-

تصویر

کیفیت تصویر
4K
حداکثر رفرش ریت (هرتز)
60
نسبت تصویر (Aspect Ratio)
16:9
پردازشگر تصویر
UHD Engine
تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر
تکنولوژی HDR
تکنولوژی تقویت کنتراست
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
2160/24p | 2160/25p | 2160/30p | 2160/50p | 2160/60p
فناوری Dolby Vision
درخشندگی فوق العاده
رزولوشن صفحه نمایش
2160×3840
فرمت ویدیویی HEVC Codec
پشتیبانی از فرمت HLG

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال صدا
2
تعداد کل بلندگوها
2
تکنولوژی صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
صدای فراگیر واقعی و سه بعدی
قابلیت ARC
فناوری Dolby Atmos

ویژگی های گیمینگ

مناسب کنسول بازی
نسل هشتم

امکانات هوشمند

قابلیت اتصال به موبایل
پشتیبانی از Apple Airplay
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)
منوی فارسی
مرورگر وب
نرم افزار تلویزیون هوشمند
اشتراک گذاری هوشمند
فروشگاه محتوا (App Store)
کنترل هوشمند
هوش مصنوعی

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
3
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
2
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
تعداد پورت ورودی کامپوننت
1
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
تعداد پورت ورودی کامپوزیت
1
اسلات CI
پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
پورت خروجی هدفون
ورودی RS-232C
ورودی آنتن (RF)
بلوتوث (Bluetooth)
پورت شبکه (LAN)

گیرنده ها

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال

منبع تغذیه و برق

منبع تغذیه
AC 220-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (Eco)
مصرف برق آماده به کار
0.5 وات
کلاس بهره وری انرژی
+A
حالت صرفه جویی در مصرف انرژی

وزن

وزن با پایه (کیلوگرم)
25.4
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
25
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
31.9

طراحی

رنگ بدنه
سفید
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر)
300x300
نوع پایه و رنگ
دوشاخه ای و خاکستری
اندازه قاب
باریک

لوازم جانبی

لوازم جانبی همراه
ریموت کنترل | باتری ریموت کنترل | دفترچه راهنما | چهار پیچ اتصال
کنترل هوشمند

سایر ویژگی‌ها

OSD Language
محافظ صفحه نمایش
ابعاد با پایه: (سانتی متر)
145.2×91.8×31.2
ابعاد بدون پایه: (سانتی متر)
145.2×83.8×12
ابعاد بسته بندی: (سانتی متر)
159.8×97.5×21.4
VP9 Decoder
DTS Decoder

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5
1399/03/07

سلام وقت بخیر
1.ریجن این تلویزیون برای کدوم کشوره و آیا از google assistant یا alexa پشتیبانی می کنه؟
2.هزینه تمام شده با حمل و نقل دستگاه به تهران چقدر میشه؟
3. تلویزیون با پلمپ کارخانه ارسال میشه؟
ممنون میشم به موارد بالا با دقت به سوال پاسخ بدید :)

پاسخ از سلام بابا : پاسخ مدیر:سلام و درود فراوان در پاسخ به سوال اولتان باید گفت بله این مدل قابلیت فرمان صوتی یا همان Google assistant را دارد و برای پاسخ دادن به سوال های دوم و سوم لطفاً با همکاران بخش فروش سلام بابا تماس بگیرید.
کالاهای مرتبط