اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
×

کولر گازی 30000 گری اس فور ماتیک

شناسه کالا::

GREE 30000 S4 MATIC

GREE
کولر گازی
ویژگی های کالا:
  • سال عرضه (میلادی) :
    2018
  • نوع گاز (مبرد) :
    R410
  • اینورتر :
    ندارد
مشاهده همه ویژگی ها
GREE
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
فرایند خرید


1) انتخاب محصولات: بررسی سایت یا دریافت مشاوره!


2) پرداخت بیعانه: 500 هزار تا 10میلیون تومان متغیر است!


3) ارسال‌محصول: درسریعترین زمان ممکن باپیک اختصاصی!


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش: 9 صبح الی 22 شب

معرفی کوتاه محصول

کولر گازی 30000 گری اس فور ماتیک با موتور روتاری T1، قابلیت سرمایش و گرمایش، ظرفیت 30000 و از همه مهمتر عملکرد بی‌صدا تولید شده است. این کولر گازی باد را از چهار طرف منتقل می کند. همچنین از دیگر مشخصاتی که کولر گازی 30000 گری به آن مجهز می باشد گاز مبرد R410، ریموت کنترل، حالت خواب و نیز فیلتر گرد و غبار هستند.

نقد و بررسی کولر گازی 30000 گری اس فور ماتیک

کولر گازی گری 30000 S4 Matic یکی از بهترین محصولات تولیدی سال 2018 می باشد که وجود آن در هر خانه ای شما را از هوای سالم و پاکیزه بهره مند می سازد. کولر گازی گری دارای قابلیت سرد و گرم است که به وسیله آن هر فصل از سال را با هوایی مناسب سپری می کنید. این کولر گازی با ظرفیت بسیار بالایی که دارد، راحت از پس خنک کردن و نیز گرم نمودن فضایی با حداکثر متراژ 120 متر بر می آید، لذا اگر به دنبال یک نوع کولر گازی همراه با خصوصیات عالی هستید، کولر گازی گری بهترین گزینه برایتان می باشد. کولر گازی گری مجهز به کمپرسور روتاریست که در کنار آن می توانید لحظاتی آرام و بی‌صدا را تجربه کنید. همچنین نوع گاز به کار گرفته شده در این کولر گازی گری R410 است. فیلتر گرد و غبار مورد دیگریست که کولر گازی گری به آن مجهز می باشد. طراحی کولر گازی گری به صورت تک پنل و دیواریست که پره های ضد فرسایش آن می توانند هوا را از چهار طرف انتقال دهند. از دیگر خصوصیات کولر گازی گری می توان به ریموت کنترل اشاره کرد که به وسیله آن می توانید جهت تنظیم باد به صورت دلخواه اقدام کنید. از همه اینها گذشته پیشنهاد می دهیم که ما را در بخش های بعدی نیز همراهی کنید، چه بسا شما نیز به یکی از طرفداران این مدل کولر گازی 30000 گری S4 Matic تبدیل شدید. 

کمپرسور روتاری کولر گازی 30000 گری S4 Matic

کمپرسور روتاری، با دوام و مقاوم

شرکت های تولید کننده کولر گازی ها هر ساله انواع و اقسام دستگاه های تهویه را با امکانات و قابلیت های متفاوتی عرضه بازار می کنند. در این میان کمپانی گری نیز مانند سایر شرکت ها در سال 2018 سری کولر گازی هایش را با عنوان S4 Matic تولید کرد. این کولر گازی ها مجهز به کمپرسور روتاری هستند که با مزیت های متنوعی به سراغ کاربران و طرفداران خود آمده است. بهتر است بگوییم کولر گازی گری 30000 S4 Matic همراه با دوام و طول عمر بالایی که دارد، کارایی عالی کولر گازی را تا سالیان طولانی مدت تضمین می کند. از طرفی دیگر میزان مصرف انرژی در این کولر گازی به حدی پایین است که شما از شر هزینه های گزاف در امان می دارد. تولید و فشار هوا با قدرت بالا یکی از کارهای کمپرسور روتاریست که با قدرت هر چه تمامتر هوا را منتقل می کند. 

کمپرسور روتای از نظر سطح تولید صدا و نویز بسیار عالی عمل می کند. به بیان دیگر باید گفت کمپرسور روتاری مانع از تولید و ایجاد نویز می شود که با این کار شما با خیال راحت می توانید لحظات آرامی را پشت سر بگذارید.

عملکرد سرد و گرم کولر گازی 30000 گری

هوایی سالم و پاکیزه با کولر گازی 30000 گری S4 Matic

بدون شک فصل های سرد از سال نیازمند هوایی گرم است و برعکس فصل های گرم نیز مستلزم وجود هوایی خنک است. در این رابطه نباید بر سر خرید کولر گازی زیاد عجله کنید، چرا که برخی از کولر گازی ها تنها از یک قابلیت سود می برند. ما در اینجا با پیشنهاد کولر گازی 30000 گری سری S4 Matic به شما می خواهیم از هر دو قابلیت سرد و گرم آن بهره مند شوید. این کولر گازی همانطورکه اشاره کردیم از ظرفیت بالای 30000 سود می برد. پس مطمئناً پاسخ گوی فضای خانه شما تا سقف 120 متر می باشد. وجود پره های قابل تنظیم این کولر گازی مورد دیگریست که در انتقال هوا نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. به عبارتی باید بگوییم کولر گازی گری هم از سمت راست، چپ و هم از سمت بالا و پایین شما را از هوای سالم بهره مند می سازد. همچنین پرتاب باد توسط پره های کولر گازی گری تا 18متر برد دارد و شما با خیال راحت می توانید از فاصله بسیار دور از این دستگاه تهویه هوایی سالم و پاکیزه را احساس کنید.

هر نوع کولر گازی بسته به ظرفیت خود تا حدی می تواند پاسخ گوی تولید و انتقال هوا باشد. به عنوان مثال اگر خانه تان بسیار بزرگ است، کولر گازی گری با ظرفیت بالای 30000 راحت برای خانه هایی با مساحت 120 متر عالی عمل می کند.

سایر امکانات کولر گازی گری 30000 S4 Matic

دیگر خصوصیات کولر گازی 30000 گری S4 Matic 

بدون شک وجود برخی قابلیت ها و امکانات هستند که بیشتر به کولر گازی ها معنا می دهند. به عنوان مثال کولر گازی 30000 گری سری S4 Matic از یک سری خصوصیات برخوردار است که کاربر بیشتر جذب آن می شود. حالت خواب یکی از بهترین حالت های کولر گازی گری می باشد که با فعال بودن آن از خوابی راحت و آرام برخوردار می شوید. این حالت باعث می شود تا کودکتان از خوابی آرام و بدون نویز لذت ببرد. همچنین گاز مبرد کولر گازی 30000 گری R410 است که تا حد زیادی از به وجود آمدن آلاینده های زیست محیطی نسبت به سایر گازها می کاهد. مورد دیگری که در این کولر گازی باید به آن اشاره شود فیلتر گرد و غبار آن است. این فیلتر با جذب گرد و خاک موجود هوایی سالم تحویل می دهد. با تمیز کردن زود به زود این فیلتر شما نیز از هوایی سالم و عاری از غبار بهره مند می شوید. 

جمع بندی

به جرأت می توان گفت کولر گازی 30000 گری S4 Matic یکی از بهترین و کاربردی ترین کولر گازی های موجود در بازار می باشد که نیاز شما را به هر کولر گازی دیگر رفع می کند. تمام کولر گازی های سری S4 Matic از نظر کارایی و عملکرد عالی هستند، لذا اگر نمی دانید کدام کولر با چه ظرفیتی برای خانه تان مناسب می باشد، جهت راهنمایی بیشتر می توانید به بخش وبلاگ ما مراجعه کنید و یا اینکه با کاشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید.

مشخصات کلی

سال عرضه (میلادی)
2018
کشور سازنده
آمریکا
کشور مونتاژ
چین
نوع موتور
روتاری T1
نوع گاز (مبرد)
R410
اینورتر

صدا

میزان صدا
57 دسی بل

منبع تغذیه و برق

برچسب مصرف انرژی
A
ميزان مصرف انرژی
کم مصرف
رتبه فرکانس
50هرتز

طراحی

رنگ بدنه
سفید
تعداد پنل
تک پنل
نوع کولرگازی
دیواری
ظرفیت کل کولر‌گازی
30000

سایر ویژگی ها

عملکرد دستگاه
سرمایشی, گرمایشی
سیستم تولید سرمایش سریع
لوله و کابل
ریموت کنترل
میزان جریان‌دهی هوا
14 آمپر
قابلیت Wi-Fi

سایر ویژگی‌ها

امکانات دیگر
عملکرد بی صدا <br /> تایمر 24 ساعته <br /> مقاومت در برابر رطوبت <br /> محافظ کمپرسور در برابر نوسانات برق<br /> نمایش روشن و خاموش بودن دستگاه
سایر قابلیت ها
حالت خواب <br /> پنل قابل شستشو<br /> شروع به کار مجدد <br /> تنظیم خودکار جریان هوا <br /> قابلیت تعویض جهت باد در چهار حالت
برق ورودی
220-240V ، 50Hz
برند کولر
گری
کالاهای مرتبط