×

یخچال فریزر سامسونگ ROMANEE-PT-STS

شناسه کالا::

SAMSUNG ROMANEE-PT-STS

SAMSUNG
خانگی بزرگ
SAMSUNG
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
شرایط خرید از سلام بابا

(با شرایط ویژه و مطمئن می توانید از فروشگاه سلام بابا                                  خرید انجام بدید)


1) انتخاب محصولات: با بررسی سایت یا دریافت مشاوره از همکاران بخش فروش.


2) پرداخت بیعانه: بسته به نوع محصول و قیمت از 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان متغیر است.


3) ارسال محصول: در سریعترین زمان ممکن با پیک اختصاصی سلام بابا.


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش:8.30 صبح الی 22 شب

معرفی کوتاه محصول

یخچال فریزر سامسونگ رومانو ROMANEE-PT-STS با ظرفیت بالای 765 لیتر، ظاهری طرح دار و نیز چهار درب تولید شده است. از برجسته ترین خصوصیات این یخچال فریزر می توان به سیستم خنک کننده هیبریدی که یک نوع سیستم بسیار قویست اشاره داشت. همچنین سیستم گردش هوای چندگانه با امکان انتقال هوا به تمام بخش های یخچال و فریزر، هر کدام یک از قابلیت های آب سردکن و یخ ساز و همچنین سیستم بدون برفک نیز به منظور جلوگیری از برفک گرفتن دیواره های فریزر از دیگر ویژگی های یخچال فریزر سامسونگ محسوب می شوند. نمایشگر روی درب، بدنه ضد خش، نور داخلی و هشدار باز ماندن درب نیز همگی برای یخچال فریزر رومانو در نظر گرفته شده اند.

نقد و بررسی یخچال فریزر سامسونگ رومانو ROMANEE-PT-STS 

یخچال فریزر سامسونگ رومانو ROMANEE-PT-STS از شیک ترین و خوش طرح ترین مدل هاییست که سامسونگ آن را طراحی کرده است. این مدل یخچال به دلیل ظاهر طرح داری که دارد خود را از دیگر مدل های موجود در بازار جدا کرده و آنچنان زیباست که راحت هر شخصی می تواند آن را برای آشپزخانه خود برگزیند. یخچال فریزر سامسونگ دارای چهار درب است که قسمت بالای آن برای یخچال و قسمت پایین نیز برای فریزرش می باشد. سیستم خنک کننده هیبریدی یکی از برجسته ترین مزیت های یخچال سامسونگ است که وجود آن تاثیر بسیار بالایی بر روی خنک ماندن فضای داخلی و همچنین تضمین کیفیت مواد غذایی دارد. در این میان بد نیست اشاره ای به سیستم گردش هوای چندگانه نیز داشته باشیم ، چرا که این نوع سیستم خنک کننده نیز به نوبه خود هوایی سالم و خنک را در فضای داخلی یخچال و فریزر به گردش در می آورد. آب سردکن و یخ ساز دو تا از قابلیت های خوب و کاربردی هستند که در یخچال فریزر سامسونگ می توانید به هر کدام یک دسترسی داشته باشید. علاوه براین بخش فریزر این یخچال مجهز به سیستم بدون برفک می باشد که به کمک آن هرگز با یخ بستن مواد غذایی و دیواره های فریزر مواجه نخواهید شد. همانطورکه در ابتدای این بخش نیز اشاره کردیم یخچال فریزر سامسونگ دارای طراحی فوق العاده شیکی می باشد که در کنار بدنه ضد خش آن نگران خط افتادن بر روی این مدل یخچال نخواهید بود. علاوه براین به کمک نور داخلی یخچال فریزر سامسونگ حتی در هنگام تاریکی و شب نیز می توانید راحت محتوای داخلی را مشاهده کنید. هشدار باز ماندن درب نیز یکی دیگر از خصوصیاتیست که با مجهز شدن یخچال فریزر سامسونگ به آن به صورت خودکار شما را از باز ماندن درب آگاه می سازد. حال در اینجا شما را به خواندن ادامه این نقد و بررسی دعوت می کنیم، چه بسا همین مدل یخچال فریزر سامسونگ رومانو PT-STS را برای آشپزخانه خود برگزینید.

طراحی یخچال فریزر سامسونگ ROMANEE-PT-STS

دیزاین یخچال فریزر سامسونگ ROMANEE-PT-STS لوکس و مدرن 

بدون شک یکی از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام انتخاب یخچال هر شخص خصوصاً خانم‌های خانه‌دار توجه زیادی به آن می کنند، طراحی و ظاهر آن بوده که وجود آن در آشپزخانه نقش پر رنگی بر روی جذابیت کلی فضا ایجاد می کند. به همین منظور ما در این بخش با معرفی یخچال فریزر سامسونگ مدل رومانو PT-STS به سراغ شما آمده ایم تا در زیبایی آشپزخانه تان کمکتان کنیم. مهمترین خصوصیتی که یخچال فریزر سامسونگ دارد این است که فوق العاده شیک و زیباست. زیبایی این یخچال سامسونگ را می توانید در همان نگاه اول به خوبی احساس کنید، چرا که ظاهر طرح دارش بدون شک شما را محذوب خود می کند. در واقع یخچال فریزر سامسونگ برخلاف بسیاری از مدل های موجود در بازار همراه با طرح های گل گلی طراحی شده و با ظاهر آراسته اش راحت نظر سخت پسندان را به سمت خود جلب می کند. چهار درب همراه با دستگیره های انعطاف پذیر و طراحی اهرم آب سردکن و یخ ساز در کنار طراحی صفحه نمایش و از همه اینها مهمتر هنرنمایی گل های خوش طرح و رنگ همراه با رنگ نقره‌ای آن که از دور جذابیتش را به رخ می کشد، تمام چیزهایی هستند که در نگاه اول بر روی سطح اصلی یخچال مشاهده می کنید. دو درب بالایی یخچال سامسونگ برای قسمت یخچال تعریف شده و دو درب پایین نیز برای فریزر آن می باشد. بدنه ضد خش از مزیت هاییست که یخچال فریزر سامسونگ از آن برخوردار است. همراه با بدنه ضد خش یخچال سامسونگ راحت می توانید آن را پاک کرده و تا سالیان متمادی بدون هیچ گونه خط و خشی مانند روز اول جذابیت خود را به رخ می کشد. با تمامی توصیفات خوب گفته شده درباره یخچال فریزر سامسونگ غیر ممکن است که آن را ببینید و برای آشپزخانه تان انتخاب نکنید.

سیستم خنک کننده هیبریدی یخچال فریزر سامسونگ ROMANEE-PT-STS

سیستم خنک کننده هیبریدی در یخچال فریزر سامسونگ ROMANEE-PT-STS

همراه با یخچال فریزر سامسونگ ROMANEE-PT-STS دیگر نگران هوای داخلی و کیفیت مواد غذایی خود نباشید. منظور از گفتن این جمله را سامسونگ با طراحی سیستم خنک کننده هیبریدی یخچال فریزر PT-STS این گونه عنوان می کند. هوایی فوق العاده خنک همراه با قدرت خنک کنندگی بالا برای مواد غذاییتان. بهتر است بگوییم یخچال سامسونگ مجهز به یک نوع خنک کننده قوی با عنوان سیستم خنک کننده هیبریدی است که نه تنها در فضای داخلی یخچال و فریزر هوایی کاملاً خنک را برقرار می سازد؛ بلکه در عین حال نیز خیال شما را از بابت مواد غذایی سالم و بهداشتی راحت می کند. در واقع این سیستم خنک کننده یکی از قدرتمندترین سیستم هاییست که هم قسمت یخچال را خنک می کند و هم به قسمت فریزر آن نفوذ می کند. به عبارتی این سیستم خنک کننده انتقال هوای خنک به تمام بخش ها و طبقه های یخچال و فریزر سامسونگ و با انتشار هوای خنک بر روی مواد اجازه می دهد تا مواد غذایی تا مدت زمان طولانی تری با همان کیفیت بالا باقی بمانند. شما نیز همراه با سیستم خنک کننده هیبریدی با خیال راحت هر چیزی را به یخچال فریزر سامسونگ رومانو بسپارید.

آب سردکن و سایر امکانات یخچال فریزر سامسونگ ROMANEE-PT-STS

سایر امکانات یخچال فریزر سامسونگ ROMANEE-PT-STS 

در این بخش قصد داریم مروری کلی بر روی دیگر امکانات و قابلیت های یخچال فریزر سامسونگ رومانو PT-STS داشته باشیم. آب سردکن و یخ ساز دو موردی هستند که سامسونگ مانند بسیاری از مدل یخچال ها آن را برای یخچال فریزر رومانو در نظر گرفت. علاوه براین سیستم بدون برفک نیز برای فریزر سامسونگ در نظر گرفته شده که از یخ زدن و برفک گرفتن مواد غذایی جلوگیری به عمل می آورد. به بیان دیگر این سیستم ضد برفک مانع از یخ زدن مواد و حتی دیواره های فریزر می شود و شما با خیال راحت می توانید تا هر زمانی مواد را در این قسمت فریزر بگذارید. همچنین صفحه نمایش لمسی یکی دیگر از مواردیست که طراحی آن بر روی سمت چپ و بالای آب سردکن به چشم می خورد. علاوه براین هشدار باز ماندن درب نیز برای یخچال فریزر سامسونگ تعریف شده که اگر درب یخچال مدت زمان زیادی باز بماند یا فراموش کرده باشید آن را ببندید، این قابلیت به صورت خودکار کاربر را از باز بودن درب مطلع می سازد.

قابلیت اتصال به آب شهری از بهترین مزیت های یخچال فریزر سامسونگ ROMANEE-PT-STS می باشد که همراه با آن هر بار مجبور نیستید محفظه‌ی آب را پُر کنید چرا که خود به صورت خودکار پُر خواهد شد.

جمع بندی: 

سامسونگ یکی از پیشرفته‌ترین و حرفه‌ای‌ترین مدل یخچال‌هایش را با عنوان یخچال فریزر ROMANEE-PT-STS عرضه بازار کرد. ظرفیت 765 لیتر یخچال فریزر سامسونگ، سیستم خنک کننده هیبریدی، آب سردکن و یخ ساز و از همه مهمتر قابلیت اتصال به آب شهری همگی می توانند کاربر را بابت خرید این مدل یخچال قانع کنند. حال اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که علاوه بر امکانات یخچال طراحی آن نیز برایتان اولویت دارد، در خرید یخچال فریزر سامسونگ ROMANEE-PT-STS تعلل نکنید چرا که راحت شیفته ظاهر آن خواهید شد.

مشخصات کلی

تولید کننده
SAMSUNG
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ
کره
نوع یخچال فریزر
یخچال فریزر
ظرفیت کل یخچال فریزر (فوت)
30
ظرفیت‌ کل‌‌ یخچال‌ فریزر (لیتر)
765 لیتر

امکانات و ویژگی ها

هشدار باز بودن درب

طراحی

رنگ بدنه
نقره ای
جنس بدنه
ضد خش
جنس درب
استیل
تعداد طبقات درب یخچال
6 طبقه
تعداد طبقات فریزر
6 طبقه
تعداد طبقات درب فریزر
6 طبقه
لامپ یخچال

سایر ویژگی ها

آبسردکن
یخساز خودکار

ویژگی های یخچال

صفحه ی کنترل دیجیتالی
قابلیت یخچال
تعداد کل کشوها
2 عدد
تعداد کل قفسات
6 قفسه

سایر ویژگی‌ها

قفسه مخصوص مواد لبنی و گوشتی
2 عدد
امکانات دیگر
سیستم خنک کننده هیبریدی - <br /> سیستم بدون برفک - <br /> دارای ظاهر طرح دار - <br /> قابلیت اتصال به آب شهری
گاز خنک کننده
R600a
کالاهای مرتبط