×

تلویزیون پاناسونیک 75GX636

شناسه کالا::

PANASONIC 75GX636

PANASONIC
تلویزیون
ویژگی های کالا:
  • سیستم عامل:
    Android TV
  • کیفیت تصویر:
    4K
  • نوع صفحه نمایش:
    LED
  • سایز (اینچ):
    75
مشاهده همه ویژگی ها

انتخاب سایز:

PANASONIC
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
شرایط خرید از سلام بابا

(با شرایط ویژه و مطمئن می توانید از فروشگاه سلام بابا                                  خرید انجام بدید)


1) انتخاب محصولات: با بررسی سایت یا دریافت مشاوره از همکاران بخش فروش.


2) پرداخت بیعانه: بسته به نوع محصول و قیمت از 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان متغیر است.


3) ارسال محصول: در سریعترین زمان ممکن با پیک اختصاصی سلام بابا.


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش:8.30 صبح الی 22 شب

تشخیص اصالت تلویزیون

ویدیو بهترین راهکار تشخیص اصالت تلویزیون

معرفی کوتاه محصول

تلویزیون پاناسونیک 75GX636 دارای صفحه نمایش ال ای دی با ابعاد 75 اینچ، کیفیت تصویر 4k همچنین قابلیت های تصویری همچون فرمت استاندارد HDR10 می باشد. 2 عدد بلندگو با توان خروجی 20 وات همراه با خروجی نوری Optical و پشتیبانی از DOLBY DIGITAL مربوط به بخش صوتی این تلویزیون می باشد. همچنین این تلویزیون دارای 3 پورت HDMI و 2 پورت USB می باشد که اتصالات کاربر را ایجاد می نماید. قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi یا کابل LAN در کنار سیستم عامل اندروید مربوط به بخش هوشمند این تلویزیون می باشد. به علاوه پردازنده چهار هسته ای برای تلویزیون پاناسونیک در نظر گرفته شده است. همچنین گیرنده دیجیتال DVB-T / T2، ورودی RF و 16GB حافظه ذخیره سازی همگی جزو دیگر امکانات تلویزیون پاناسونیک محسوب می شوند.

نقد و بررسی تلویزیون پاناسونیک 75GX636

تلویزیون پاناسونیک 75GX636 از مدل تلویزیون های تولید شده توسط کمپانی خوش نام پاناسونیک طراحی و روانه ی بازار شده است. این تلویزیون با نمایشگر 75 اینچ بسیار مناسب و معقول برای سالن های بزرگ می باشد. از طرفی دیگر کیفیت صفحه‌ نمایش تلویزیون پاناسونیک 4K  می باشد که در کنار آن می توان به تماشای کیفیت بالای تصاویر نشست. از برجسته ترین خصوصیات صفحه نمایش تلویزیون پاناسونیک می توان به استاندارد تصویر HDR10 اشاره کرد که به وسیله آن با تفکیک پذیری رنگ ها از همدیگر سبب خلق تصاویری با رنگ های جذاب می‌شود.  دو عدد اسپیکر داخلی همراه با پشتیبانی از DOLBY DIGITAL به کاربر امکان صدایی شفاف و رسا با حداکثر توان 20 وات را می دهد. خوشبختانه تلویزیون پاناسونیک 75GX636 قابلیت اتصال به اینترنت به کمک کابل LAN همراه با سیستم عامل اندروید را برایتان فراهم می کند. همچنین با هر یک از پورت های USB و HDMI می توانید فایل های شخصی خود را به تلویزیون پاناسونیک 75 اینچ متصل نمایید و از دیدن فیلم ها و عکس ها نهایت لذت را ببریید. به همراه پردازنده چهار هسته ای تلویزیون پاناسونیک نیز سرعت در اجرای برنامه ها به طرز قابل چشمگیری افزایش پیدا می کند.

نمایشگر تلویزیون پاناسونیک GX636

نمایشگر تلویزیون پاناسونیک 75GX636

امروزه توجه به کیفیت تصویر یکی از ملاک های مهم برای هر کاربر می باشد. نمایشگر تلویزیون پاناسونیک 75GX636 مجهز به کیفیت تصویر 4K HDR یعنی بالاترین سطح کیفیت تصویر می باشد. این تلویزیون دارای پیکسل های  3840 × 2160 با مجموع 8 میلیون پیکسل تصاویر را به نمایش می گذارد. این عدد نشان دهنده ی وضوح بسیار زیاد تصویر می باشد. تلویزیون پاناسونیک 4K HDR با 8 میلیون پیکسل تصاویری پر از رنگهای پر جنب و جوش همراه با کنتراست چشمگیر را ارائه می دهد. بنابراین با کیفیت تصویر 4K صرف نظر از هرگونه محتوا از برنامه های مورد علاقه خود نهایت لذت را ببریید.

استاندارد HDR10 یکی از بهترین ویژگی های عالی در این تلویزیون می باشد که به ارتقاء سطح کنتراست به میزان قابل توجهی کمک خواهد کرد. جزئیات در تاریک ترین و درخشان ترین نقاط یک تصویر از بین نمی رود و سبب می شود نا رنگ هایی درخشان و پویاتر همراه با بافتهای زیبا به چشم بیایند.

پانل روشن در تلویزیون پاناسونیک GX636

پنل IPS با زاویه دید گسترده در تلویزیون پاناسونیک 75GX636

با پنل روشن IPS در تلویزیون پاناسونیک 75GX636 تصاویر را با زاویه دید گسترده تر و واضح تر بر روی نمایشگر 75 اینچ مشاهده نمایید. این پنل نه تنها تصاویر را فوق‌العاده روشن بر روی نمایشگر نشان می دهد؛ بلکه در عین حال نیز دارای زاویه دید گسترده ای می باشد. همه چیز از بیان رنگ گرفته تا وضوح بالا از روشنایی بالایی سود می برد. علاوه براین برای پنل این تلویزیون فرقی نمی کند که شما کجا و با چه زاویه ای از تلویزیون قرار گرفته اید، چرا که این پنل دست به کار می‌شود و زاویه دید را آنچنان گسترش می دهد که از هر زاویه ای به خوبی کیفیت تصاویر و رنگ ها حفظ و با دقت بسیار بالایی نمایش داده می شوند. روشنایی صفحه‌نمایش تلویزیون پاناسونیک به حدی زیاد است که تصاویر از هر زاویه به صورت زیبا به معرض نمایش قرار می گیرند. به صورت کلی می توان گفت با نمایشگر این تلویزیون هرگز از مشاهده فیلم های مورد علاقه تان پشیمان نخواهید شد، چرا که زاویه دید گسترده و روشنایی بالا به هر صحنه تزریق می‌شود.

ویژگی های هوشمند تلویزیون پاناسونیک GX636

ویژگی های هوشمند تلویزیون پاناسونیک 75GX636

از جمله ویژگی های خوب تلویزیون ال ای دی  پاناسونیک 75GX636 می توان به قابلیت هوشمند بودن آن اشاره کرد. کافی ست با استفاده از کابل LAN به اینترنت وای فای منزلتان متصل شوید و از محتویات و برنامه های اینترنتی بر روی صفحه نمایشگر 75 اینچ تلویزیون پاناسونیک لذت ببرید. همچنین پاناسونیک برای این تلویزیون سیستم عامل اندروید را اختصاص داده است.

پردازنده ی چهار هسته ای در تلویزیون پاناسونیک GX636

موتور پردازنده ی چهار هسته ای در تلویزیون پاناسونیک 75GX636

موتور پردازنده تصویر تلویزیون پاناسونیک 75GX636 مجهز به پردازنده ی چهار هسته ای می باشد. که سعی در نمایش تصاویری با کیفیت بالا را دارد. موتور پردازش تصویر Quad-Core pro به طور بی نقص تصاویر 4k را به صورت کامل و شفاف ارائه می دهد. در واقع پردازنده چهار هسته ای تلویزیون پاناسونیک 75GX636  در روند هر چه بهتر و آسان تر اجرای برنامه ها نقش بسزایی دارد، چرا که به کمک این پردازنده نه تنها برنامه ها مورد پردازش قرار می گیرند؛ بلکه در عین حال نیز شاهد تسهیل در اجرای آنها نیز خواهید شد. در این بین وجود پردازنده چهار هسته ای نقس تاثیر گذاری بر روی روان تر کردن اجرای برنامه و تسهیل در اجرای آنها دارد.

سیستم صوتی تلویزیون پاناسونیک GX636

سیستم صوتی تلویزیون پاناسونیک 75GX636

بخش سیستم صوتی این تلویزیون متشکل از دو بلندگو هر کدام با توان خروجی 10وات همراه شده که در مجموع از توان بالای 20 وات برخوردار می باشد صدایی با کیفیت، شفاف و قدرتمند را به گوش کاربر می رساند. پاناسونیک برای ارتقاء کیفیت صدا در این تلویزیون قابلیت DOLBY DIGITAL را به کار برده است تا کاربر به هنگام شنیدن موسیقی و برنامه های مورد علاقه خود از کیفیت صدایی واضح و رسا بهره ببرد. در نتیجه می توان گفت به کمک قابلیت DOLBY DIGITAL در هر زاویه ای از تلویزیون قرار گرفته باشید می توان صدا را به صورت یکنواخت شنید. همچنین وجود کابل نوری یا همان Optical در انتقال هر چه سریع تر صدای دیجیتال کمک خواهدکرد.

دکوراسیونی شیک با تلویزیون پاناسونیک GX636

دکوراسیونی شیک با تلویزیون پاناسونیک 75GX636

شرکت پاناسونیک ظاهری زیبا و شیک را به این تلویزیون اختصاص داده است که با نگاه کردن به ظاهر آن متوجه قاب و پایه های نقره ای رنگ آن خواهید شد. صفحه نمایشگر 75 اینچی این تلویزیون هوشمند را قابی نقره ای رنگ با ضخامتی بسیار کم احاطه کرده است، یک نوع قاب باریک که در هر چهار طرف تلویزیون شاهد خاص بودن این تلویزیون می شوید. این فریم به دلیل اندازه بسیار کمی که از صفحه‌نمایش آن دارد مشاهده برنامه ها را لذت بخش تر می کند. حال اگر بخواهید فضای جمع و جور تری داشته باشید با استفاده از براکت و با نصب تلویزیون بر روی دیوار هم از محیطی مرتب تر برخوردار می شوید.در نتیجه با ظاهر شیک و نمایشگر بزرگ آن می توانید با پخش برنامه های مورد علاقه های خود حسی رویایی و سینمایی را در کنار خانوادتان به وجور بیاورید.

نتیجه گیری:

از نقد و بررسی هایی که در رابطه با تلویزیون پاناسونیک 75GX636 به عمل آمده به این نتیجه می رسیم که راحت می تواند با سایر برندهای معروف رقابت کند. این تلویزیون با کیفیت تصویر 4K و توان خروجی 20  وات و پشتیبانی از DOLBY DIGITAL، قابلیت اتصال به اینترنت همراه با سیستم عامل اندروید و وجود پورت های HDMI و USB هرگز شما را از انتخابتان پشیمان نخواهد کرد. در کل می توان گفت تمامی مشخصات تلویزیون پاناسونیک از یک طرف و رنج قیمت بسیار مناسب آن از طرف دیگر، تلویزیون پاناسونیک را به یکی از مدل های ایده آل موجود در بازار تبدیل کرده است. لذا اگر تلویزیون پاناسونیک 75GX636 را از همین سایت سلام بابا خریداری کنید، پشیمان نخواهید شد چرا که با تضمین اصالت کالا و تست آن مطمئن تر از هر سایت دیگری به صورت آنلاین درب منزل تحویل داده می‌شود.

مشخصات کلی

مدل
GX636
تولید کننده
Panasonic
کشور سازنده
مالزی
کشور مونتاژ
ژاپن

صفحه نمایش

سایز (اینچ)
75
نوع صفحه نمایش
LED
طراحی صفحه نمایش
تخت
قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
190
نوع پنل
IPS
کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)
89+ تا 89-

تصویر

کیفیت تصویر
4K
حداکثر رفرش ریت (هرتز)
120
نسبت تصویر (Aspect Ratio)
16:9
پردازشگر تصویر
Quad-Core pro
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
2160/24p | 2160/25p | 2160/30p | 2160/50p | 2160/60p

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
20
تعداد کل بلندگوها
2
تکنولوژی صوتی
Dolby Digital (AC3)
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)

امکانات هوشمند

سیستم عامل
Android TV
حافظه داخلی کلی (گیگابایت)
16GB
منوی فارسی
اشتراک گذاری هوشمند

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
3
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
2
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
پورت خروجی هدفون
ورودی آنتن (RF)
پورت شبکه (LAN)

گیرنده ها

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
مشخصات تیونر
دیجیتال

طراحی

قابلیت نصب روی دیوار
اندازه قاب
باریک

سایر ویژگی‌ها

OSD Language
محافظ صفحه نمایش
ابعاد بسته بندی: (سانتی متر)
180×115.8×28.8
کالاهای مرتبط