×

تلویزیون ال جی 65SM8100

شناسه کالا::

LG 65SM8100PVA

LG
تلویزیون
ویژگی های کالا:
  • سال عرضه (میلادی):
    2019
  • سیستم عامل:
    webOS
  • نوع صفحه نمایش:
    NanoCell
  • سایز (اینچ):
    65
مشاهده همه ویژگی ها
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
شرایط خرید از سلام بابا

(با شرایط ویژه و مطمئن می توانید از فروشگاه سلام بابا                                  خرید انجام بدید)


1) انتخاب محصولات: با بررسی سایت یا دریافت مشاوره از همکاران بخش فروش.


2) پرداخت بیعانه: بسته به نوع محصول و قیمت از 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان متغیر است.


3) ارسال محصول: در سریعترین زمان ممکن با پیک اختصاصی سلام بابا.


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش:8.30 صبح الی 22 شب

تشخیص اصالت تلویزیون

ویدیو بهترین راهکار تشخیص اصالت تلویزیون

معرفی کوتاه محصول

تلویزیون ال جی 65SM8100 با امکاناتی مانند فناوری نانوسل، کیفیت تصویر 4K، پنل IPS، فرمت استاندارد تصویر 4K Active HDR، سرعت رفرش تصویر واقعی  60 هرتز (توانایی نمایش محتوای فورکی 60 هرتز) و ارتقاء کیفیت تصویر 4K Upscaler در اختیار مردم قرار گرفت. البته ال ای دی sm8100 در سال 2019 با سیستم عامل webOS، مرورگر اینترنت از طریق Wi-Fi و LAN، توان صدای 20 وات، قابلیت اتصال به موبایل، جستجوی صوتی، گیرنده های DVB-T2، DVB-C و DVB-S2 و هوش مصنوعی و همچنین چهار پورت HDMI و دو پورت USB محبوب شد. 

مشخصات تلویزیون ال جی 65SM8100

 

تلویزیون ال جی 65SM8100 از مدرن ترین محصولات تولیدی این کمپانی کره ای می باشد که قاب باریک و شیوه دیزاین خاصش گویای لوکس بودن این مدل ال ای دی می باشد. صفحه نمایش تلویزیون ال جی بر پایه کیفیت تصویر 4K می باشد که همراه با میزان رزولوشن 2160×3840 پیکسلی آن می توانید دقت و وضوح فوق‌ العاده بالای تصاویر را مشاهده کنید. همچنین به کمک قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر 4k Upscaler می توانید شاهد کیفیت بالای برنامه ها باشید. تکنولوژی نانوسل جزئیات و رنگ های هر صحنه را به صورت کاملاً روشن و طبیعی به معرض نمایش می گذارد. پشتیبانی از فرمت های مختلفی همچون 4K Active HDR ،HDR10 و  HLG به تجزیه و تحلیل رنگ ها می پردازد و رنگ هایی شفاف و واضح را به نمایش می گذارد. سیستم صوتی این تلویزیون که از توان خروجی 20 وات بهره می برد همراه با فناوری DTS Virtual:X صدایی واضح و فراگیر را به گوش می رساند. بخش مهیج تلویزیون ال جی به قسمت اتصال به اینترنت و سیستم عامل webOS آن مربوط می‌شود که در بخش های بعدی بیشتر به شرح آن پرداخته ایم. راه های ارتباطی این LED ال جی شامل پورت های HDMI و USB می باشد، که به کمک این پورت ها می توانید محتوای فایل های چند رسانه ای خود را بر روی تلویزیون به اجرا در بیاورید. هر کدام از گیرنده های DVB-T2/C/S2 از برنامه ها، شبکه های جهانی و استانی متنوعی برخوردار می باشد. ال جی برای این تلویزیون 2019 ریموت کنترل جادویی را مورد استفاده قرار داده است تا امکانات متفاوتی را به شما ارائه دهد. این کنترل دارای قابلیت Universal Control می باشد، که راحت ترین و پیشرفته ترین کنترل از راه دور برای مدیریت دستگاه هایی نظیر دی وی دی، سینما خانگی و غیره به صورت هوشمند می باشد.


نمایشگر جذاب و رنگی تلویزیون SM8100

صفحه نمایش تلویزیون 65SM8100

همه ی ما به هنگام دیدن برنامه های مورد علاقه ی خود به دنبال کیفیت تصویری عالی هستیم. چرا که کیفیت تصویر می تواند دیدن یک برنامه را جذاب تر  و هیجان تر جلوه دهد. کیفیت تصویر می تواند یکی از گزینه های مهم برای کاربر به هنگام خرید تلویزیون باشد. ال ای دی ال جی 65SM8100 دارای کیفیت تصویر 4K) SUHD) می باشد. وضوح تصویر در تلویزیون های 4K چهار برابر تلویزیون های Full HD می باشد. همچنین این تلویزیون دارای پیکسل های 3840×2160 با مجموع 8 میلیون پیکسل تصاویر را به نمایش می گذارد؛ این عدد نشان دهنده ی وضوح بسیار زیاد تصویر می باشد. وضوح زیاد تصاویر سبب شده که تصاویر طبیعی تر و واضح تر باشد؛ و تمامی جزئیات و رنگ ها به شیوه ای عالی بر روی صفحه نمایش این LED به نمایش در آیند.

بیشتر بدانید: 4k Upscaler چیست و چه کاربردی دارد؟ فناوری ارتقاء دهنده ی کیفیت تصویر 4k Upscaler در این تلویزیون کمک می کند تا صحنه های با وضوح و کیفیت پایین به شیوه ای عالی و وضوح قابل توجه به نمایش در آیند. در واقع از طریق این فناوری کیفیت تصاویر ارتقاء داده می شود این امر موجب می شود تا محتوای در حال نمایش به نحوی تقویت شده و با کیفیت بالا و وضوح بیشتر نمایان شوند.


فناوری Nano cell در تلویزیون ال جی SM8100

فناوری Nano cell در تلویزیون 4K ال جی 65SM8100 

صفحه نمایش تلویزیون 65 اینچ ال جی SM8100 دارای فناوری Nano cell می باشد. فناوری نانوسل از ذرات نانو برای حداکثر کیفیت رنگ، ایجاد رنگ های یکنواخت و کیفیت تصویر عالی استفاده می کند. به این صورت که رنگ ها را بسیار دقیق و به صورت طبیعی نشان می دهد؛ به طوری که می توان گفت طیف گسترده ای از رنگ ها را به نمایش می گذارد. مزیتی که این ال ای دی در مقایسه با سایر تلویزیون ها دارد این است که برخورداری از فناوری Nano cell در پنل IPS ال جی علاوه بر اینکه دارای طیف گسترده ای از رنگ ها می باشد، بلکه رنگ ها را با بهترین حالت و با زاویه دیدی گسترده نشان می دهد.


فناوری Nano Color در تلویزیون ال جی SM8100

فناوری Nano Color در تلویزیون الجی 6SM8100

کمپانی ال جی به منظور افزایش دادن طیف رنگ های جذاب در صفحه نمایش تلویزیون SM8100 از فناوری رنگ نانو (Nano Color) بهره گرفت. این تکنولوژی در کنار فناوری نانوسل معنا پیدا می کند. برای درک این مطلب بهتر است بگوییم فناوری Nano Color رنگ ها را تقویت می کند و رنگ هایی کاملاً خیره کننده را بر روی صفحه نمایش نشان می دهد. به عبارتی اگر به تصویر بالا نیز دقت کنید، به کمک Nano Color با رنگ های پردازش و تصفیه شده رو به رو می شوید.


زاویه دید گسترده در تلویزیون 65 اینچ SM8100

زاویه دید گسترده در تلویزیون 65 اینچ SM8100

حال قابلیتی که صفحه نمایش تلویزیون ال جی به آن مجهز می باشد این است که اگر در هر کجا و فاصله ای از LED قرار گرفته باشید باز هم بدون افت کیفیت می توانید از دقت رنگ بالا و کنتراست مناسب برخوردار شوید. به بیان دیگر صفحه نمایش تلویزیون ال جی که دارای پنل IPS است زاویه دید گسترده ای را با خود به این تلویزیون آورده و سبب می شود تا سرگرمی ها و علاقه مندی هایتان را با رنگ های دقیق و واضح مشاهده کنید. از این گذشته یکی از مهمترین مزیت های صفحه نمایش تلویزیون ال جی این است که برخلاف تلویزیون های معمولی که دچار انحراف تصویر می شدند، حال به کمک زاویه دید گسترده در این ال ای دی ال جی رنگ ها از هر دو طرف و زاویه های مختلف به صورت دقیق نشان داده می شوند.


فرمت استاندارد 4K Active HDR در تلویزیون ال جی SM8100

فرمت استاندارد 4K Active HDR در تلویزیون 65SM8100

4K Active HDR یک فرمت استاندارد جدید برای کیفیت بهتر تصاویر می باشد، که جزئیات و رنگ ها را با طیف گسترده تری از کنتراست به نمایش می گذارد. کوچکترین تفاوت در رنگ ها با دقت بالا نشان داده می شود، تا رنگ هایی واضح تر، غنی و واقعی را ارائه دهد. این استاندارد از فرمت های تصویری همچون HDR10 و HLG پشتیبانی می کند؛ و با تفکیک رنگ ها از همدیگر موجب می شود تا با رنگ هایی زنده و طبیعی بر روی نمایشگر مواجه شوید. جزئیات در تاریک ترین نقاط یک تصویر به طور مساوی و نقاط بسیار روشن یک عکس از بین نمی رود. در نتیجه با این فرمت استاندارد همراه با رنگ های شفاف و طبیعی محیطی سینمایی را در منزل به صورت کاملا زنده ایجاد کنید.


پردازنده ی چهار هسته ای تلویزیون ال جی SM8100

پردازنده ی چهار هسته ای تلویزیون ال جی 65SM8100

موتور پردازنده تصویر تلویزیون ال جی 65SM8100 مجهز به پردازنده ی چهار هسته ای می باشد. پردازنده ی چهار هسته ای Quad core Processor را می توان به عنوان مغز این تلویزیون نام برد، چرا که برای اجرا و نمایش تصاویر بر روی نمایشگر این تلویزیون، به کمک پردازنده ی چهار هسته ای عمل پردازش صورت می گیرد. یک پردازنده ی چهار هسته ای سریع و دقیق، نویز را حذف می کند و رنگ و کنتراست بالا تر را ایجاد می کند. این پردازنده علاوه بر پردازش برنامه ها در روند هر چه بهتر و آسان تر اجرای برنامه ها نقش بسزایی دارد؛ چرا که به کمک این پردازنده نه تنها برنامه ها مورد پردازش قرار می گیرند؛ بلکه در عین حال نیز شاهد تسهیل در اجرای آنها می باشید. در نتیجه پردازنده چهارهسته ای همراه با قابلیت 4k Upscaler کمک می کند تا صحنه هایی با وضوح و کیفیت پایین تر به شیوه ای عالی و وضوح قابل توجه به نمایش در آیند.


علم کنترل نور در تلویزیون ال جی SM8100

علم کنترل نور در تلویزیون ال جی 65SM8100

فناوری Local Dimming یا قابلیت علم کنترل نور در تلویزیون ال جی SM8100 با مدیریت کردن نور صفحه نمایش این امکان را به وجود می آورد تا نور به صورتی یکنواخت به تمام بخش های آن انتقال داده شود. در واقع این فناوری با کاهش نور پس زمینه کنتراست را بالا می برد تا قسمت های رنگ روشن را به صورت کاملاً درخشان و قسمت های تاریک صحنه را نیز بسیار تیره نمایش دهد. به این صورت که Local Dimming با تنظیم کردن نور پس زمینه جزئیات را همراه با کنتراست بالا به نمایش می گذارد.


صدایی فراگیر و همه جانبه در تلویزیون ال جی SM8100

صدایی فراگیر و همه جانبه 

سیستم صوتی این تلویزیون متشکل از دو بلندگو با قدرت خروجی 20 وات می باشد. بنابراین هر کدام از این بلندگوها دارای قدرت خروجی 10 وات می باشند؛ که از پس صدایی رسا و واضح بر می آیند. به علاوه پشتیبانی از Dolby Digital و فناوری DTS Virtual: X هر کدام به کیفیت بیشتر صدا در این تلویزیون کمک می کنند. وجود آن ها سبب می شود که صدا را با کیفیت بالا، دقیق و همه جانبه پخش شوند. بلندگوهای این تلویزیون طوری تعبیه شده اند که از هر گوشه از فضای منزلتان صدایی یک نواخت را خواهید شنید و حس همه جانبه بودن و حضور در سینما را در افراد به وجود می آورند. همچنین به لطف پاک سازی صدا از طریق Clear Voice III می توان از صدایی صاف و بدون نویز بهره برد. از طرفی دیگر برای ارائه ی صدایی قدرتمند و با کیفیت بالا می توانید از خروجی نوری Optical استفاده کنید. خروجی دیجیتال نوری Optical یک روش محبوب برای ارسال صدا با کیفیتی بسیار بالا در بین دستگاه ها می باشد. بدین ترتیب وجود همه ی آن ها در کنار هم حس سینیمایی بودن صداها را به کاربر القا می کند و از مشاهده صحنه های شگفت انگیز همراه با صداهایی که از عمق آن ها پخش می شود نهایت لذت را کسب خواهند کرد.

بیشتر بدانید: فناوری DTS Virtual:X چیست؟  از ویژگی های برجسته ی مربوط به بخش صدا در  تلویزیون ال جی SM8100 می باشد. این فناوری یک راه صدای فراگیر چند بعدی بدون بلندگوهای اضافی می باشد که صدایی همه جانبه و با رسا را به گوش کاربر می رساند.


طراحی SM8100 شیک و خواستنی

طراحی تلویزیون ال جی 65SM8100 

تلویزیون ال جی 65SM8100 همراه با طراحی خیره کننده ای که در همان نگاه اول از خود نشان می دهد، کاربر را مجذوب زیبایی هایش می کند. دقت به لبه های فوق‌ العاده باریک این تلویزیون از یک طرف و همچنین قاب باریک در کنار پایه هلالی شکلش همگی گویای ساختار یک هارمونی کاملاً خاص و هماهنگ با محیط را دارند. صفحه نمایش بزرگ 65 اینچ ال ای دی ال جی به صورت صاف بر روی صفحه اصلی تلویزیون طراحی شده که با نگاه از طرف نیمه به تلویزیون، باریک بودن و خاص بودن قابش برایتان آشکار می‌شود. طراحی پورت های ارتباطی این تلویزیون ال جی بر روی سطح پشت آن نگاشته شده اند که سبک چیدمان آنها کاملاً مرتب می باشند. هر چند اندازه بسیار بزرگ 65 اینچی این LED ال جی خود به تنهایی و با قرار گیری در محیط هایی با فضای باز دکوراسیون شیکی به محیط می بخشد؛ اما به کمک براکت و با نصب آن بر روی دیوار می توانید از زیبایی و جذابیت چند برابری فضا بهره مند شوید. 


سیستم هوشمند تلویزیون ال جی SM8100

سیستم هوشمند تلویزیون 2019 ال جی 65SM8100

نفوذ به محتوای بی انتهای اینترنت و بازدید از صفحات مختلف اینترنتی بهترین خصوصیتی بود که کاربر به کمک آن می توانست در دنیای مجازی سیر کند. همچنین با بازدید از فروشگاه های محتوای ال جی می توانید به هر آنچه که علاقه دارید، دسترسی پیدا کنید. سیستم عامل نیز بخش دیگری از سرویس نرم افزاری تلویزیون ال جی را به خود اختصاص داده است. همراه با سیستم عامل webOS ال ای دی ال جی، دسترسی به برنامه ها به شیوه ای راحت و آسان امکان پذیر شده است. علاوه براین وجود پردازنده چهار هسته ای نقش تاثیر گذاری بر روی روان تر کردن اجرای برنامه و تسهیل در اجرای آنها دارد. اشتراک گذاری محتوا با کیفیت بالا به کمک Screen Share در این تلویزیون امکان پذیر شده است. اشتراک گذاری Screen Share  این امکان را به کاربر می دهد تا به صورت بی سیم محتوای فایل های چندرسانه ای موجود در دستگاه موبایل و سایر دستگاه ها را با LED خود به اشتراک بگذارید.


تلویزیون ال جی SM8100 با هوش مصنوعی ThinQ AI

تلویزیون ال جی 65SM8100 هوشمند و حرفه ای با هوش مصنوعی!

تکنولوژی ThinQ به شما اجازه می دهد با استفاده از این برنامه و نصب رایگان آن بر روی گوشی هوشمند، کارهای روزانه خود را با هم انجام دهید. LG با استفاده از این برنامه امکان مدیریت دستگاه های هوشمند را می دهد. این تکنولوژی به شیوه ای که فکر می کنید زندگی شما را تغییر می دهد. ThinQ AI به لطف لوازم خانگی هوشمند، باعث می شود همه چیز سریع و کارآمد تر از همیشه انجام شود و همه چیز را در کف دست خود کنترل کنید، تا به شما زندگی بهتری را ارائه دهد. این برنامه لوازم خانگی هوشمندی همچون یخچال، لباسشویی، ظرفشویی و سایر لوازم خانگی هوشمند را با هم تلفیق می کند و شما را قادر به نظارت خانه خود در هر جا و هر نقطه فقط با لمس یک دکمه خواهد کرد. از ویژگی های برجسته ی این قابلیت می توان به نظارت بر خانه از راه دور ، صرفه جویی در انرژی، و وقت و زمان برای یک محیط امن تر و راحت تر اشاره کرد. همچنین توسط قابلیت AI Home شما می توانید مدیریت تمامی محصولات اسمارت را داشته باشید


تلویزیون الجی 65SM8100 سازگار با محصولات اپل

تلویزیون الجی 65SM8100 سازگار با محصولات اپل 

از امکانات جذاب و فوق العاده تلویزیون الجی 65SM8100 پشتیبانی از دستگاه های کمپانی اپل است به صورتی که به کمک قابلیت Apple AirPlay 2 این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا هر نوع دستگاه شرکت اپل از قبیل  iPhone، iPad و Mac را به تلویزیون متصل که اجازه اشتراک‌گذاری محتوا روی نمایشگر تلویزیون را به کاربران می‌دهد و نگرانی شما از متصل نشدن دستگاه‌های کمپانی اپل را از بین می‌برد. بدین ترتیب به راحتی می توانید هر نوع محتوای موجود بر روی محصولات اپل را بر روی نمایشگر تلویزیون مشاهده و از تماشای هر کدام نهایت لذت را ببرید.

برای مشاهده تلویزیون ال جی 65SM8100 در وب سایت اصلی شرکت ال جی اینجا کلیک کنید.   

سخن پایانی

از نقد و بررسی های انجام گرفته شده در رابطه با ال ای دی ال جی 65SM8100 به این نکته پی می بریم که اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که هم به دنبال امکانات بالا و هم صدایی با تن بالا و از همه مهمتر طراحی شیک می گردید بی شک همین مدل تلویزیون ال جی می تواند شما را به آرزویتان برساند. در واقع تلویزیون ال جی چه از نظر کیفیت تصویر و چه از نظر صدا و همچنین چه از نظر هوشمند بودن، سیستم عامل و مزایای آن یکی از ایده آل ترین گزینه ها می باشد. در کل می توان گفت 65SM8100 جزو بهترین تلویزیون های ال جی به حساب می آید و اگر قصد خرید یک تلویزیون عالی و بی نقص را دارید می توانید همین مدل LED ال جی را از همین سایت ارزان تر از سایر سایت ها بدون هیچ گونه شکی بر می گزینید.

مشخصات کلی

مدل
65SM8100
تولید کننده
LG
سال عرضه (میلادی)
2019
سری
8
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ
کره

صفحه نمایش

سایز (اینچ)
65
نوع صفحه نمایش
NanoCell
طراحی صفحه نمایش
تخت
قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
165
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Edge LED
کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)
89+ تا 89-

تصویر

حداکثر رفرش ریت (هرتز)
60
نسبت تصویر (Aspect Ratio)
16:9
تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر
تکنولوژی تقویت کنتراست
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
2160/24p | 2160/25p | 2160/30p | 2160/50p | 2160/60p
فناوری Dolby Vision
درخشندگی فوق العاده
رزولوشن صفحه نمایش
2160×3840
فرمت ویدیویی HEVC Codec
پشتیبانی از فرمت HLG

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال صدا
2
تعداد کل بلندگوها
2
تکنولوژی صوتی
Dolby Digital (AC3)
قابلیت ARC
فناوری Dolby Atmos

ویژگی های گیمینگ

مناسب کنسول بازی
نسل هشتم

امکانات هوشمند

سیستم عامل
webOS
پشتیبانی از Apple Airplay
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)
منوی فارسی
مرورگر وب
نرم افزار تلویزیون هوشمند
اشتراک گذاری هوشمند
فروشگاه محتوا (App Store)
LG Content Store
کنترل هوشمند
هوش مصنوعی

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
4
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
2
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
تعداد پورت ورودی کامپوننت
1
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
تعداد پورت ورودی کامپوزیت
1
اسلات CI
پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
پورت خروجی هدفون
ورودی RS-232C
ورودی آنتن (RF)
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث
5.0
پورت شبکه (LAN)

گیرنده ها

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال

منبع تغذیه و برق

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (Eco)
مصرف برق آماده به کار
کمتر از 0.5 وات
کلاس بهره وری انرژی
A
حالت صرفه جویی در مصرف انرژی

وزن

وزن با پایه (کیلوگرم)
25.8
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
24.1
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
33.3

طراحی

رنگ بدنه
مشکی
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر)
300x300
نوع پایه و رنگ
هلالی و توسی
اندازه قاب
باریک

لوازم جانبی

لوازم جانبی همراه
ریموت کنترل | باتری ریموت کنترل | دفترچه راهنما | چهار پیچ اتصال
کنترل هوشمند

سایر ویژگی‌ها

OSD Language
محافظ صفحه نمایش
ابعاد با پایه: (سانتی متر)
145.1×91.0×32.4
ابعاد بدون پایه: (سانتی متر)
145.1×84.0×6.4
ابعاد بسته بندی: (سانتی متر)
160.0×103.5×20.7
VP9 Decoder
DTS Decoder

متوسط امتیاز مشتریان

4.4

از مجموع 13 نظر

پرسیدن سوال

4
1400/05/04
خریدار

سلام برای مدل 658100 هر چند ماه یکبار بروزرسانی میاد من تا الان همرو بروزرسانی کردم ایرادی داره؟؟
و اینکه سرعت رفرش این مدل چند هرتز هست توی یک سری سایت ها زده ۱۲هرتز سایت شما زده ۶۰ هرتز من شک افتادم.

پاسخ از سلام بابا : با سلام، متاسفانه نمی توان به این شکل به سوال شما پاسخ داد، چرا که تعداد آپدیت ها نه از طرف ال جی اعلام می شود و نه مقدار مشخص و ثابتی دارد. اما به شما توصیه می کنیم تمام آپدیت های موجود را دانلود و نصب کنید چرا که بسیاری از مشکلات و باگ های موجود در آپدیت های مختلف حل می شوند و امکانات جدید تری نیز در اختیار شما قرار می دهد و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد. این تلویزیون از تکنولوژی TruMotion 100 برخوردار است که معادل رفرش ریت واقعی 50 هرتز می باشد. اما توانایی نمایش محتوای 60 هرتز را نیز دارد. شما می توانید از سایت ال جی اطلاعات دقیق و درست آن را مشاهده کنید. با تشکر.
4
1399/10/13

با سلام
علت تاخیر در ارسال سیگنال از ریسیور به تلویزیون؟

پاسخ از سلام بابا : سلام روز بخیر.تا مشکل از نزدیک بررسی نشود نمیتوان دلیل خاصی ارائه داد.
4
1399/07/19
خریدار

سلام بین مدلهای sm8100 و nano86 شما کدوم رو پیشنهاد میکنید؟

پاسخ از سلام بابا : سلام درود بر شما مطمئنا اولویت با مدل nano86 است چونکه دارای سرعت رفرش 120 هرتز است و همینطور موتور پردازشگر a7 دارد و ورودی usb3 و hdmi 2.1 را دارد.
4
1399/06/02
خریدار

سلام بین مدل تلویزیون ال جی 65SM8100 و مدل 65SM9000 کدوم را پیشنهاد میدید؟
و اینکه چه تفاوتهایی دارند
قیمتش هم برام مهم نیست

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر تفاوت کیفیت کنتراست کیفیت ساخت در بین این دو مدل وجود دارد.اگر از نظر قیمت مشکی ندارید تلویزیون sm9000 میتونه گزینه بهتری باشه از هر نظر.
4
1398/11/29
خریدار

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم بین ال جل 8100 mوسامسونگ q60 کدوم بهتره؟

پاسخ از سلام بابا : با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما دوست گرامی تلویزیون ال ای دی تلویزیون qled قابل قیاس نیستند و مطمئناً کیفیت بهتری دارند و همچنین قیمت بالاتری دارند.تلویزیون های کیو ال ای دی سامسونگ کنتراست خیلی بالایی دارند و همچنین می توانند کیفیت تصویر بهتری ارائه بدن نسبت به تلویزیون های ال ای دی ال جی.ولی خوب اگه دقیق‌تر بخوایم بگیم تلویزیون ال جی بسیار کیفیت خوب و فوق العاده ای دارند می‌توانید آن‌ها را با تلویزیون کیو ال ای دی سامسونگ مقایسه کنید.
4
1398/11/10
خریدار

بین سونی x8000g و الجی 65SM8100 کدوم بهتره




پاسخ از سلام بابا : سلام و درود دوست گرامی مهم این است که چه فاکتورهایی برای شما بیشتر حائز اهمیت است اگر روی کیفیت و وضوح و شفافیت تصویر بسیار حساس هستید بدون شک x8000g را بردارید ولی اگر علاوه بر کیفیت تصویر از آپشن و امکانات دستگاهم میخواهید استفاده کنید سونی در این رابطه عملکرد ضعیفی دارد.
4
1398/11/03
خریدار

سلام. یه تلویزین معرفی کنید که کیفیت تصویر و صدای عالی داشته باشه. سایز ۶۵. ولی برام مهم نیست هوشمند باشه چون زیاد کارایی نداره




پاسخ از سلام بابا : سلام و درود. کلیه تلویزیون های 65 اینچ بدون استثنا هوشمند هم هستند..انتخاب میتواند تنها در یک یا دو مدل خلاصه نشود..برای دریافت مشاوره تماس بگیرید.
4
1398/10/24
خریدار

درود بر شما
وقت بخیر
بهترین تلویزیون 65 اینچ تا رنج قیمت 16 تومن چی پیشنهاد میفرمایید؟

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود خدمت شما..دوست گرامی در این رنج قیمتی تنوع زیادی وجود دارد از مدل های سر 7 تا سری 8 مثل در برند سامسونگ مدل ru7100 و در برند ال جی مدل های سری 7 و 8 و در برند سونی مدل x8500g را پیشنهاد میکنیم البته با وجود این همه تنوع بنده پیشنهاد میکنیم حتما با همکاران بخش فروش در تماس باشید تا در جهت انتخاب متناسب با نیاز و خواسته ی شما بتوانید بهترین مدل را خریداری بفرمایید.موفق باشید.
5
1398/09/24
خریدار

سلام خسته نباشید. میخواستم بدونم بهترین مدل tv برای game با دستگاه ps4proکدومه در حدود رنج قیمت ۱۵ میلیون؟ ممنون

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر . برای مشاوره لطفا تماس بگیرید.
5
1398/07/22
خریدار

با سلام
بین این تلویزیون و مدل ال جی65SK8500 کدام مورد رو پیشنهاد میکنید

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود  کاربر گرامی بدلیل سرعت عملکرد بالاتر و خروجی صدای قویتر مدل sk8500 رو پیشنهاد میکنیم..
5
1398/06/01
خریدار

با سلام.سایت خیلی خوبی دارین
من قصد خرید یه تی وی ۵۵یا ۶۵ اینچ رو دارم.اما واقعا موندم کدوم سری رو بجیرم.تا ۱۲یا ۱۳میلیون میخوام هزینه کنم.لطفا راهنمایی کنید
نانو سل و ۴k بودنش مهمه.صحنه های ورزشی و فیلم و بازی های پلی استیشن رو هم بدون نقص ارائه بده.
و دیگه سوال چرا این مدل 65sm8100رو بقیه سایت ها ارزان تر زدن یخورده!؟ساخت کره

پاسخ از سلام بابا : سلام  تلویزیون های سری sk_sm در الجـــــی ها به عنوان کامل ترین ال ای دی های از لحاظ هرتز و دقت تصاویر اسپورت و یا وصل کنسول های بازی انتخاب و روانه بازار شده اند اختلاف قیمتی که پیش میاد دلیل بر اپدیت نبودن وب سایت ها و حتی قیمت های موجودی روز بخصوص در تلویزیون های جدید حتی خدمـــــات در شرکت ها متفاوت هست و گارانتی و میزان دقت در ارسال کالاها نیز اختلاف ایجـــــاد میکند  ...//
کالاهای مرتبط