اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
×

سیستم صوتی سونی MHC-V42D

شناسه کالا::

SONY MHC-V42D

SONY
سیستم صوتی
ویژگی های کالا:
  • بلوتوث (Bluetooth) :
    دارد
مشاهده همه ویژگی ها
SONY
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
فرایند خرید


1) انتخاب محصولات: بررسی سایت یا دریافت مشاوره!


2) پرداخت بیعانه: 500 هزار تا 10میلیون تومان متغیر است!


3) ارسال‌محصول: درسریعترین زمان ممکن باپیک اختصاصی!


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش: 9 صبح الی 22 شب

معرفی کوتاه محصول
  • فناوری کارائوکه
  • انواع حالت های DJ
  • پشتیبانی از فایل های صوتی و تصویری
  • پشتیبانی از دیسک های CD و DVD
  •  پورت های HDMI و USB
  • پشتیبانی از NFC و بلوتوث

نقد و بررسی سیستم صوتی سونیMHC-V42D

سیستم صوتی سونی V42D یکی دیگر از محصولات خوش طرح و شیک شرکت سونی می باشد که با ظاهر زیبا و طراحی خاصی که دارد نظر کاربران را به خود جلب کرده است. با توجه به طراحی این سیستم صوتی و همچنین انعکاس هر کدام از نورهای خوش رنگ آن محیطی کاملاً شاد و رنگارنگ را برایتان به وجود می آورد. پشتیبانی از DOLBY DIGITAL صدایی فوق العاده واضح و رسا را در فضای منزلتان به وجود می آورد. سیستم صوتی سونی V42D این تضمین را به کاربر می دهد تا در هر جایی و بدون استفاده از هر گونه سیستم صوتی دیگری به لطف صدای بسیار بلند آن شور و هیجان خاصی را تجربه کنید. این سیستم صوتی سونی با پشتیبانی از دیسک های DVD و CD این امکان را به کاربر می دهد تا از سایر فرمت های صوتی و تصویری بهره مند گردد. همچنین با عوض کردن هر یک از حالت های DJ می توانید از صدای مورد علاقه خود بهره مند شوید؛ انتخاب هر کدام از حالت ها می تواند بسته به علایق، مراسمات، جشن تولد و مهمانی هایتان باشد. بهره گیری از فناوری کارائوکه و پشتبانی از ورودی میکروفن به شما اجازه می دهد تا حس یک خواننده ی واقعی را با خواندن آواز در خود تجربه کنید. وجود پورت های HDMI و USB به شما امکان اتصال فایل های شخصی اعم از صوتی و تصویری را خواهد داد. حال با ادامه ی این نقد و بررسی متوجه می شوید که سیستم صوتی SHAKE چه ویژگی هایی دارد و آیا شما هم می توانید به یکی از طرفداران این شیک بپیوندید.

صدایی قدرتمند و واضح در سیستم صوتی سونی V42

صدایی قدرتمند و واضح در سیستم صوتی سونی V42

در جشن تولدها و انواع مراسمات می توانید از سیستم صوتی سونی V42D استفاده کنید. این سیستم صوتی صدا را به طور کامل و یکنواخت در تمامی محیط پخش می کند؛ چرا که از قدرت خروجی بسیار بالایی برخوردار می باشد. سیستم صوتی ها می توانند هیجان و لذت مهمانی را بالا ببرند و با نورهای رنگارنگش تمامی افرادی را که در مراسم حضور دارند را به رقص در بیاورند. قدرت صدای این سیستم طوری است که تمامی افراد از راه دور صدایی واضح و قدرتمند به گوششان می رسد. از طرفی دیگر امکان تقویت کردن باس صدا نیز به کمک JET BASS BOOSTER وجود دارد؛ که در نتیجه ی آن می توانید از صدایی کاملاً با کیفیت و بلند سود ببرید و موسیقی قدرتمندی را در سراسر محیط حس کنید. همچنین این سیستم صوتی به لطف تکنولوژی DSP صدایی طبیعی و زنده را پخش می کند. این فناوری باعث شده که به هنگام پخش موسیقی از سیستم صوتی صدا به صورت واقعی و زنده به گوشتان برسد.

بلندگوهای عقب و جلوی شیک سونی V42D مجهز به قابلیت tweeter می باشد. tweeter بلندگوهای عقب به همان اندازه که مردم در جلوی بلندگو صدا به گوششان می رسد صدا را هدایت می کنند؛ بنابراین هرکس در هرجا می تواند یک صدای قدرتمند و واضح را بشنود.

قابلیت نور پردازی در سیستم صوتی سونی V42

قابلیت نور پردازی در شیک سونی V42D

این شیک علاوه بر قدرت صدای بالا دارای طراحی بی نظیری نیز می باشد. طراحی خاص این شیک بیشتر به قابلیت نور پردازیش بر می گردد، چرا که به محض روشن شدنش محیط را سرشار از نور های رنگی می کند. قابلیت نور پردازی در این شیک سونی با موسیقی همگام سازی می شود و باعث می شود نورهای رنگی در تمام اتاقی که سیستم صوتی در آن حضور دارد پخش شود. این نورها با ضرب موسیقی هماهنگ می شوند و جذابیت اجرای موسیقی بالا می رود. همچنین هر گوشه ای از مهمانی را حتی فضاهای بزرگ را با چراغ های قرمز، آبی و سبز روشن کنید تا بتوانید دور همی و مهمانی های خود را به یک کلوپ بزرگ تبدیل کنید و نهایت لذت را ببرید.

فناوری کارائوکه در سیستم صوتی سونی V42

آواز خواندن به کمک فناوری کارائوکه

به کمک قابلیت karaoke در سیستم صوتی سونی V42D در مهمانی هایتان به یک خواننده یا نوازنده تبدیل شوید. این سیستم صوتی دارای دو ورودی میکروفون می‌باشد؛ که به کمک این ورودی ها می توانید میکروفون را به شیک وصل نمایید. سپس میکروفون را در دست بگیرید و به خواندن هر نوع آوازی مشغول شوید. از طرفی دیگر با اتصال یک گیتار به یکی از ورودی ها می توانید به راحتی بنوازید و سرگرمی خاص و لذت بخشی را برای خود و سایر افراد فراهم کنید. همچنین می توانید از افرادی که در زمینه ی خوانندگی یا نوازندگی استعداد دارند دعوت کنید و یا یک مسابقه ی آواز خوانی را ایجاد کنید. و از سه حالت Clean ،Overdrive و Bass که برای ایجاد یک صدای شفاف، واضح و قدرتمند تعبیه شده اند نهایت لذت را ببرید. 

انواع حالت های دی جی در سیستم صوتی سونی V42

با حالت های DJ به یک دی جی تبدیل شوید

شیک سونی V42Dدرای قابلیتی به نام حالت های DJ می باشد. این قابلیت که بر روی پنل این سیستم صوتی قرار دارد و به صورت دایره ی بزرگ می باشد از انواع حالت های دی جی برخوردار می باشد. حالت DJ چهار ریتم مختلف را برایتان فراهم می آورد. حالت های دی جی شامل WAH ،Isolator، Flanger و حالت PAN می باشد؛ که هر کدام به نحوی ریتمی خاص را به آهنگ هایتان می دهد. همان گونه که در عکس بالا نیز می توانید مشاهده کنید با چرخش دست بر روی پنل می توانید هر کدام از چهار حالت DJ را به سلیقه ی خود انتخاب کنید. در کل می توان گفت با وجود افکت های DJ می توانید حس یک دی جی واقعی را در خود ایجاد کنید و محیطی شاد و هیجان را برای خانواده و دوستانتان فراهم کنید.  همچنین می توانید حالت DJ، جلوه های آن و کنترل صدا را به وسیله برنامه Fiestable و Music Center به اجرا بگذارید.

بیشتربدانید: برنامه Music Center و Fiestable چه کاربردی دارد؟ با نصب برنامه Music Center بر روی گوشی هوشمندتان می توانید تنظیمات موسیقی و صدا را از طریق تلفن خود کنترل کنید. اما قابلیت نورپردازی و تنظیم رنگ ها بر عهده برنامه Fiestable می باشد و به شما امکان می دهد حالت های DJ و کارائوکه را فعال کنید.

درگاه های ارتباطی سیستم صوتی سونی V42D

درگاه های ارتباطی سیستم صوتی سونی V42D

سیستم صوتی سونی MHC-V42D را به تلویزیون خود وصل کنید و برنامه های مورد علاقه خود را به روشی کاملاً جدید تجربه کنید. این سیستم صوتی با دارا بودن پورت های HDMI و USB امکان اتصال فایل های صوتی و تصویری را برایتان امکان پذیر می سازد. با خروجی HDMI به راحتی می توانید شیک را به تلویزیون وصل کنید و با دیدن فیلم و برنامه هایتان از صدای شفاف و رسای بلندگوهای MHC-V42D لذت ببرید. همچنین پورت USB نیز امکان اتصال فلاش را برایتان فراهم می کند. علاوه بر پورت های HDMI و USB این سیستم صوتی سونی قابلیت سازگاری با هر کدام از دیسک های CD و DVD را دارست. بنابراین محتویات دیسک های دی وی دی و سی دی را به کمک سیستم صوتی سونی V42 بر روی تلویزیون به نمایش بگذارید و از صدای قدرتمند و واضح آن محیطی شاد و سرگرم کننده را به وجود بیاورید.

طراحی شیک و قابل حمل در سیستم صوتی سونی V42D

طراحی شیک و قابل حمل در شیک سونی V42D

علاوه بر ویژگی های خاص سیستم صوتی سونی V42D طراحی و ظاهر شیک آن شما را مجذوب خود می کند. این نوع سیستم صوتی سونی کاملاً شیک و در عین حال نیز استاندارد طراحی شده تا در هر زمان که بخواهید به صورت کاملا راحت و آسان آن را جابه جا کنید و مهمانی هایتان را در هر مکانی که دوست دارید برگزار کنید. شیک V42 دارای دستگیره های قابل حمل برای جابه جایی می باشد، فقط کافی ست دستگیره ی راحت آن را نگه دارید و آن را در بین اتاق ها جابجا کنید. همچنین می توانید مهمانی های خود را در منزل دوستانتان برگزار کنید چرا که این سیستم صوتی طوری طراحی شده که به راحتی می توان آن را حمل کرد.

اشتراک گذاری از طریق بلوتوث در شیک سونی V42

اشتراک گذاری از طریق بلوتوث 

به کمک قابلیت بلوتوث در سیستم صوتی سونی V42 اشتراک گذاری های لازم را به راحتی انجام دهید. از طریق بلوتوث می توانید هر نوع آهنگی را که در فایل گوشیتان قرار دارد را به سیستم صوتی انتقال دهید. با استفاده از قابلیت Bluetooth شما و دوستانتان می توانید حداکثر سه تلفن هوشمند را به سیستم صوتی وصل کنید و لیستی از آهنگ های مورد علاقه تان را با قدرت صدای بالایی به اجرا بگذارید. بنابراین می توان گفت دست کاربر برای انتخاب موسیقی باز است چرا که با اتصال سه دستگاه هوشمند از آهنگ های بیشتری بهره می برید. همچنین برای تقویت بیشتر صدا می توانید چند سیستم صوتی خانگی سازگار را از طریق Bluetooth به شیک وصل کنید؛ حداکثر 50 سیستم صوتی خانگی سازگار را می توان وصل کرد.

سایر ویژگی های سیستم صوتی V42

سایر ویژگی های سیستم صوتی سونی V42

کیفیت فایل های موسیقی فشرده شده خود را به کمک قابلیت DSEE افزایش دهید. گاهی اوقات ممکن است آهنگ هایتان کیفیت و جزئیات صدا را از دست دهند در این مواقع فناوری DSEE یا «بازیابی جزئیات صدا» به برگرداندن صداهای از دست رفته کمک می کند و جزئیات و کیفیت صدا را حفظ می کند. همانطور که در بخش بالا در مورد اشتراک گذاری بلوتوث توضیح دادیم NFC نیز یکی دیگر از راه های اشتراک گذاری در این شیک می باشد. NFC و بلوتوث اتصالی سریع و یکپارچه می باشد که به صورت بی سیم می توانید محتوا و آهنگ های موجود در یک دستگاه را به شیک انتقال دهید. علاوه بر این فناوری LDAC به شما امکان می دهد از طریق بلوتوث با بالاترین کیفیت صدا به صورت بی سیم لذت ببرید. LDAC اطلاعات را سه برابر بیشتر از بلوتوث ارسال می نمایید.

جمع بندی: 

شیک سونی MHC-V42D در حال حاظر به یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار تبدیل شده است. از طرفی توجه به یک سری امکانات همچون فناوری کارائوکه، و حالت های مختلف DJ همگی این مدل شیک را به گزینه ای حرفه ای برای کاربران تبدیل کرده است. شما نیز اگر جزو افراد خاص هستید و به دنبال یک دستگاه سیستم صوتی خاص می گردید، پیشنهاد ما شیک سونی V42D می باشد. در غیر این صورت برای بازدید مدل های بیشتر یا راهنمای خرید می توانید با کارشناسان فروش سلام بابا تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

مشاهده اطلاعات محصول در سایت سونی

صدا

تکنولوژی صوتی
Dolby Digital (AC3)

امکانات هوشمند

قابلیت ضبط برنامه (PVR)

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
1
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
1
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
پورت خروجی هدفون
ورودی آنتن (RF)
بلوتوث (Bluetooth)

ابعاد (عمق x ارتفاع x طول)

ابعاد (میلیمتر)
ابعاد اصلی: 79.9× 32.8× 30 سانتی مترابعاد ساب ووفر داخلی: 25 سانتی متر

سایر ویژگی‌ها

فرمت موسیقی
XVID ، MP3، MPEG4
جک هندزفری
کالاهای مرتبط
برچسب‌ ها