×

تلویزیون پاناسونیک 49FS430M

شناسه کالا::

Panasonic 49FS430M

PANASONIC
تلویزیون
ویژگی های کالا:
  • سال عرضه (میلادی):
    2019
  • کیفیت تصویر:
    Full HD
  • نوع صفحه نمایش:
    LED
  • سایز (اینچ):
    49
مشاهده همه ویژگی ها

انتخاب سایز:

PANASONIC
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
شرایط خرید از سلام بابا

(با شرایط ویژه و مطمئن می توانید از فروشگاه سلام بابا                                  خرید انجام بدید)


1) انتخاب محصولات: با بررسی سایت یا دریافت مشاوره از همکاران بخش فروش.


2) پرداخت بیعانه: بسته به نوع محصول و قیمت از 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان متغیر است.


3) ارسال محصول: در سریعترین زمان ممکن با پیک اختصاصی سلام بابا.


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش:8.30 صبح الی 22 شب

تشخیص اصالت تلویزیون

ویدیو بهترین راهکار تشخیص اصالت تلویزیون

معرفی کوتاه محصول

تلویزیون پاناسونیک 49FS430M با اندازه صفحه نمایش 49 اینچ دارای کیفیت تصویر «FULL HD» توسط شرکت پاناسونیک در بازارهای جهانی عرضه شده است. سیستم صوتی تلویزیون پاناسونیک با دو عدد بلندگوی 10 واتی همراه شده که در کل به کمک توان 20  واتی شان و پشتیبانی از DOLBY DIGITAL از پس تولید صدایی باکیفیت بر می آیند. همچنین این تلویزیون قابلیت اتصال به اینترنت از طریق کابل LAN را داراست. درگاه های ارتباطی این تلویزیون شامل دو پورت USB و سه پورت HDMI می باشد که اتصالات مورد نیاز کاربران را ممکن می سازد. از دیگر ویژگی های تلویزیون پاناسونیک 49FS430M می توان به خروجی صوتی «Optical»، گیرنده دیجیتال DVB-T، DVB-T2، ورودی RF و پشتیبانی از فرمت های صوتی و تصویری اشاره کرد.

نقد و بررسی تلویزیون پاناسونیک 49FS430M

تلویزیون پاناسونیک 49FS430M محصول 2018 از مدل تلویزیون های تولید شده توسط کمپانی خوش نام پاناسونیک طراحی و روانه ی بازار شده است. این تلویزیون با نمایشگر 49 اینچ بسیار مناسب و معقول برای سالن های نسبتا بزرگ می باشد. کیفیت صفحه‌ نمایش تلویزیون پاناسونیک FULL HD که در مقاسیه با تلویزیون های HD از کیفیت تصویر بالایی برخوردار می باشد. دو عدد اسپیکر داخلی هر کدام با توان خروجی 10 وات در کنار قابلیت DOLBY DIGITAL همراه شده که در مجموع با حداکثر توان 20 وات صدایی شفاف و رسا را به گوش کاربر خواهد رساند. خوشبختانه تلویزیون پاناسونیک 49FS430M قابلیت اتصال به اینترنت به کمک کابل LAN را داراست. همچنین با هر یک از پورت های USB و HDMI می توانید فایل های شخصی خود را به تلویزیون پاناسونیک 49 اینچ متصل نمایید و از دیدن فیلم ها و عکس ها نهایت لذت را ببریید. فرمت های صوتی بسیار متعددی در این تلویزیون قابل اجرا هستند، از مهمترین فرمت های صوتی آن می توان به پشتیبانی از MP3 و AAC اشاره کرد. این فرمت ها باعث می شوند تا صدایی بسیار فراگیر و پرطنین را به گوش برسانند. همچنین این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال DVB-T، DVB-T2 می باشد که به کمک این گیرنده ها می توانید از برنامه شبکه های مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرید.

کیفیت تصویر تلویزیون پاناسونیک fs430m

کیفیت تصویر تلویزیون پاناسونیک 49FS430M

تلویزیون 49 اینچ پاناسونیک دارای کیفیت تصویر فول اچ دی می باشد. که تصاویر را با رزولوشن 1080×1920 پیکسل نشان می دهد. رزولوشن تلویزیون های HD دارای 768×1366پیکسل می باشد. این یعنی رزولوشن در تلویزیون های FULL HD در مقایسه با تلویزیون های HD بالاتر است. به صورتیکه کیفیت تصویر تلویزیون های فول اچ دی چهار برابر تلویزیون های HD می باشد. بنابراین می توانید محتوا در تلویزیون های FULL HD را با کیفیتی فراتر از تلویزیون های قدیمی HD مشاهده نمایید. وقتی به بافت شفاف و پرجلوه تصاویر در تلویزیون FULL HD در مقایسه با تلویزیون های HD نگاه می کنید، برنامه ها و فیلم های تلویزیونی مورد علاقه تان رنگ و بویی کاملا متفاوت خواهند داشت. در نهایت می توان گفت با کیفیت FULL HD به اعماق واقعیت سفر خواهید کرد.

طراحی تلویزیون پاناسونیک fs430m

طراحی خاص و منحصر به فرد تلویزیون پاناسونیک 49FS430M

شرکت پاناسونیک ظاهری زیبا و شیک را برای این تلویزیون اختصاص داده است که با نگاه کردن به ظاهر آن متوجه قاب و پایه های ظریف آن خواهید شد. صفحه نمایشگر 49 اینچ این تلویزیون هوشمند را قابی مشکی رنگ با ضخامتی بسیار کم احاطه کرده است، یک نوع قاب باریک که در هر چهار طرف تلویزیون شاهد خاص بودن این تلویزیون می شوید. این فریم به دلیل اندازه بسیار کمی که از صفحه نمایش آن دارد مشاهده برنامه ها را لذت بخش تر می کند. حال اگر بخواهید فضای جمع و جور تری داشته باشید با استفاده از براکت و با نصب تلویزیون بر روی دیوار هم از محیطی مرتب تر برخوردار می شوید. در نتیجه با ظاهر شیک و نمایشگر بزرگ آن می توانید با پخش برنامه های مورد علاقه خود حسی رویایی و سینمایی را در کنار خانوادتان به وجور بیاورید. قسمت پشت این تلویزیون را پورت های USB، HDMI، LAN و خروجی صوتی Optical را با چیدمانی مرتب که مانع از طراحی شلخته پشت تلویزیون شده اند فرا گرفته است.

ویژگی های هوشمند تلویزیون پاناسونیک fs430m

ویژگی های هوشمند تلویزیون پاناسونیک  49FS430M

از جمله ویژگی های خوب تلویزیون ال ای دی  پاناسونیک 49FS430M می توان به قابلیت هوشمند بودن آن اشاره کرد. کافی ست با استفاده از کابل LAN به اینترنت وای فای منزلتان متصل شوید و از محتویات و برنامه های اینترنتی بر روی صفحه نمایشگر 49 اینچ تلویزیون پاناسونیک لذت ببرید. این تلویزیون به شما امکان گشت و گذار در صفحات وب را به کمک مرورگر وب می دهد. همچنین می توانید با بازدید از فروشگاه های اینترنتی در کنار پخش برنامه هایی همچون Netflix ،Youtube ،Browser، APP STORE، Hungama، YUPPTV، EROS NOW، Icflix تمامی آن چیزی را که لازم دارید دانلود نمایید. 

پنل صفحه نمایش تلویزیون پاناسونیک fs430m

IPS پنل فوق العاده روشن در تلویزیون پاناسونیک 49FS430M

 صفحه‌نمایش این تلویزیون مجهز به پنل IPS می باشد. این پنل نه تنها تصاویر را فوق‌العاده روشن بر روی نمایشگر نشان می دهد؛ بلکه در عین حال نیز دارای زاویه دید گسترده ای می باشد. بهتر است بگوییم پنل IPS تصاویر را آنچنان روشن نشان می دهد که ظرافت در هر صحنه به وضوح قابل دیدن می باشد. علاوه براین برای پنل IPS فرقی نمی کند که شما کجا و با چه زاویه ای از تلویزیون قرار گرفته اید، چرا که این پنل دست به کار می‌شود و زاویه دید را آنچنان گسترش می دهد که از هر زاویه ای به خوبی کیفیت تصاویر و رنگ ها حفظ و با دقت بسیار بالایی نمایش داده می شوند. روشنایی صفحه‌نمایش تلویزیون پاناسونیک به حدی زیاد است که تصاویر از هر زاویه به صورت زیبا به معرض نمایش قرار می گیرند. به صورت کلی می توان گفت با نمایشگر این تلویزیون هرگز از مشاهده فیلم های مورد علاقه تان پشیمان نخواهید شد، چرا که زاویه دید گسترده و روشنایی بالا به هر صحنه تزریق می‌شود.

نتیجه گیری:

از نقد و بررسی هایی که در رابطه با تلویزیون پاناسونیک 49FS430M به عمل آمده به این نتیجه می رسیم که راحت می تواند با سایر برندهای معروف رقابت کند. این تلویزیون با کیفیت تصویر فول اچ دی و توان خروجی 20  وات و پشتیبانی از DOLBY DIGITAL همرا با پورت های HDMI و USB هرگز شما را از انتخابتان پشیمان نخواهد کرد. در کل می توان گفت تمامی مشخصات تلویزیون پاناسونیک از یک طرف و رنج قیمت بسیار مناسب آن از طرف دیگر، تلویزیون پاناسونیک را به یکی از مدل های ایده آل موجود در بازار تبدیل کرده است. لذا اگر تلویزیون پاناسونیک 49FS430M را از همین سایت سلام بابا خریداری کنید، پشیمان نخواهید شد چرا که با تضمین اصالت کالا و تست آن مطمئن تر از هر سایت دیگری به صورت آنلاین درب منزل تحویل داده می‌شود.

مشخصات کلی

مدل
FS430M
سال عرضه (میلادی)
2019
کشور سازنده
ژاپن

امکانات و ویژگی ها

قفل کودک

صفحه نمایش

سایز (اینچ)
49
نوع صفحه نمایش
LED
طراحی صفحه نمایش
تخت
قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
124
تاریکی موضعی (Local Dimming)
کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)
89+ تا 89-

تصویر

کیفیت تصویر
Full HD
حداکثر رفرش ریت (هرتز)
60
رزولوشن (پیکسل)
1920x1080
نسبت تصویر (Aspect Ratio)
16:9
تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر
تکنولوژی HDR
انتخاب صحنه(تصویر)

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
20
تعداد کل بلندگوها
2
تکنولوژی صوتی
Dolby Digital (AC3)

ویژگی های گیمینگ

مناسب کنسول بازی
نسل هفتم

امکانات هوشمند

راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)
خاموشی خودکار
نرم افزار تلویزیون هوشمند
مرورگر وب
اشتراک گذاری هوشمند

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
3
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
2
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
پورت خروجی هدفون
ورودی RS-232C
ورودی آنتن (RF)
بلوتوث (Bluetooth)
پورت شبکه (LAN)
One Connect

گیرنده ها

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

منبع تغذیه و برق

منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz

طراحی

رنگ بدنه
مشکی

سایر ویژگی‌ها

ذخیره انرژی (Energy saving)
صفحه نمایش ال ای دی
OSD Language
(ConnectShare™(USB2.0
Simplink (HDMI CEC)
لینک چندرسانه ای
پشتیبانی از هدست بلوتوث
پشتیبانی USB HID
کالاهای مرتبط