×

ساندبار سونی HT-X9000F

شناسه کالا::

Sony Sound Bar HT-X9000F

SONY
ساندبار
ویژگی های کالا:
  • قدرت خروجی صدا (وات):
    300w
  • تعداد کانال صدا:
    2.1
مشاهده همه ویژگی ها
SONY
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
فرایند خرید


1) انتخاب محصولات: بررسی سایت یا دریافت مشاوره!


2) پرداخت بیعانه: 500 هزار تا 10میلیون تومان متغیر است!


3) ارسال‌محصول: درسریعترین زمان ممکن باپیک اختصاصی!


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش: 9 صبح الی 22 شب

معرفی کوتاه محصول

ساندبار سونی HT-X9000F دارای بلندگوهای 2.1 کاناله، قدرت خروجی 300 وات، پشتیبانی از Dolby Atmos و تقویت کننده دیجیتال از نوع «S-Master» می باشد. از دیگر مشخصات مربوط به صدای این ساندبار سونی می توان «S-Force PRO» را نام برد که از صدایی قدرتمند و فراگیر برخوردار می باشد.  همچنین با بهره گیری از Dolby Atmos و DTS: X  صدایی فراگیر و سه بعدی را به خانه خود بیاورید. از سایر ویژگی های این ساندبار سونی می توان به پشتیبانی از فرمت های صوتی، BLUETOOTH، ورودی OPTICAL و ورودی Analog IN اشاره کرد. همچنین این ساندبار دارای پورت های USB و HDMI می باشدکه اتصالات کاربر را ایجاد می نماید.

 

نقد و بررسی ساندبار سونی HT-X9000F

ساندبار سونی HT-X9000F یک سیستم صوتی خانگی می باشد که کاربرد اصلی آن تقویت صدای اسپیکرهای تلویزیون است. در واقع با قرار دادن آن در کنار تلویزیون خیالتان بابت صدای خروجی تلویزیون راحت می شود. این ساندبار دارای یک نوار خوابیده ویک ساب ووفر بی سیم می باشد که از طراحی خاصی برخوردار می باشد. ساندبار سونی X9000F با بلندگوهای 2.1 کاناله، قدرت خروجی 300 وات و پشتیبانی از Dolby Atmos شما را از صدایی فراگیر و قدتمند بی نیاز خواهد کرد. از دیگر ویژگی های صوتی در این ساندبار می توان به تقویت کننده دیجیتال از نوع «S-Master» و صدایی فراگیر و همه جانبه به کمک قابلیت «S-Force PRO» اشاره کرد. وجود پورت های USB و HDMI در این ساندبار به کاربر امکان اتصال انواع فایل های شخصی اعم از صوتی و تصویری را خواهد داد. با استفاده از ورودی HDMI یا optical می توانید صدای فایل های خود را بر روی تلویزیون به اجرا بگذارید.  همچنین به کمک جریان Bluetooth در این ساندبار موسیقی مورد علاقه خود را از گوشی هوشمند با فناوری بی سیم بلوتوث پخش کنید. فرمت های صوتی بسیار متعددی در این ساندبار قابل اجرا هستند، از مهمترین فرمت های صوتی آن می توان به پشتیبانی از LPCM ،DTS ،DOLBY اشاره کرد. این فرمت ها باعث می شوند تا صدایی بسیار فراگیر و پرطنین را به گوش برسانند. صدایی فراگیر و سه بعدی را با بهره گیری از Dolby Atmos و DTS: X به خانه خود بیاورید، در نهایت می توان گفت به کمک قابلیت Dolby Atmos فضایی سینمایی و سه بعدی را در محیط ایجاد کنید. 

صدای فراگیر در ساندبارHT-X9000F

صدایی واضح و همه جانبه در ساندبار سونی HT-X9000F

همانطور که می دانید ساندبار سونی HT-X9000F برای پخش صدا و موسیقی به کار می رود. این ساندبار سونی صدا را با ریزترین جزئیات و متشکل از تمامی فرکانس ها به گوش کاربر خواهد رساند. با بهره گیری از بلندگوهای 2.1 کاناله و قدرت خروجی 300 وات تمامی خانه شما را غرق صدایی باکیفیت خواهد کرد. فناوری S-Master یک تکنولوژی تقویت کننده دیجیتال سونی می باشد که اجازه می دهد تا صدای بزرگتر و پویا تری را تحویل دهد. بر خلاف تقویت کننده های آنالوگ سنتی، تقویت کننده دیجیتال S-Master از انرژی کمتر برای تولید سیگنال استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، تقویت کننده های دیجیتال S-Master کیفیت صدا را با وضوح بالا به گوش خواهد رساند و مانع کاهش نویز صدا می شود. صدای فراگیر و همه جانبه در این ساندبار سونی را با قابلیت S-Force PRO به منزل خود بیاورید. همانطور که اشاره کردیم این ساندبار سونی دارای بلندگوهای 2.1 کاناله می باشد که به کمک فناوری Upscaled صدایی نزدیک به 7.1 کاناله را به گوش کاربر خواهد رساند. درنتیجه می توان گفت نگران کیفت صدا در این ساندبار سونی نباشید چرا که از پس صدایی واضح و قویی بر خواهد آمد. از دیگر ویژگی های این ساندبار سونی می توان به قابلیت DTS: X اشاره کرد که همانند Dolby Atmos هدف آن ایجاد صدای چند بعدی می باشد.

با بلندگوهای 2.1 کاناله، صدای فراگیر سینمایی و سه بعدی را همراه با قابلیت Dolby Atmos و DTS: X را که دارای ساب ووفرهای داخلی برای صدای باس عمیق طراحی شده است تجربه کنید. Dolby Atmos یک استاندارد صدای فراگیر است که یک مرحله صدای سه بعدی و سینمایی را فراهم می نماید.

پورت های ساندبار سونی HT-X9000F

ارتباطات ساندبار سونی HT-X9000F

به کمک پورت های HDMI و USB به راحتی با طیف وسیعی از تلویزیون متصل شوید. با استفاده از ورودی های HDMI و USB فایل های چند رسانه ای خود را اعم از صوتی و تصویری را به تلویزیون متصل نمایید. این ساندبار سونی از یک پورت HDMI و یک پورت USB برخوردار می باشد. HDMI به شما امکان انتقال صدا و تصویر را از تلویزیون با استفاده از یک کابل می دهد. برای اتصال این ساندبار به تلویزیون می توان از خروجی HDMI استفاده کرد و از محتوای آن لذت بی نهایت را ببرید. البته بهتر است که از خروجی صدای اپتیکال نیز استفاده کنید چرا که عبور دادن صدا از طریق ورودی OPTICAL کیفیت و شفافیت بیشتری را برایش فراهم می کند. همچنین به کمک پورت USB محتوای داخل فلاش را به نمایش بگذارید. از دیگر ورودی های این ساندبار می توان به ورودی Analog In اشاره کرد.

بلوتوث بی سیم در ساندبار HT-X9000F

بلوتوث بی سیم در ساندبار سونی HT-X9000F

همه ی ما در گوشی های هوشمند خود به موسیقی های مورد علاقه مان گوش فرا می دهیم  اما گاهی برای پخش صدا نیاز به صدایی با کیفت بالا تر و واضح تر داریم. ساندبار سونی X9000F این مشکل را برایمان حل خواهد کرد این ساندبار سونی قابلیت اتصال به بلوتوث را داراست. ساندبار سونی HT-X9000F با قدرت خروجی 300 وات را به راحتی به بلوتوث وصل کنید و از موسیقی های مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرید. آهنگ ها را از گوشی هوشمند خود از طریق اتصال بلوتوث به ساندبار سونی انتقال دهید و در مهمانی ها و جشن ها فضایی صمیمانه را به وجود بیاورید.

طراحی شیک ساندبار سونی HT-X9000F

طراحی جمع و جور ساندبار سونی HT-X9000F

همانطور که می دانید ساندبارها عموما از یک ساب ووفر و یک ساندبار خوابیده تشکیل می شوند. این بار نیز سونی این مدل را همانند سری های پیشین تولید و روانه ی بازار کرده است. با توجه به ظاهر جمع و جور و شیک آن می توان به این نتیجه رسید که ساندبار سونی HT-X9000F می تواند مورد سلیقه ی هر کاربری باشد. این ساندبار سونی دارای یک ساندبار خوابیده و یک ساب ووفر می باشد که با رنگ مشکی آن نمایی زیبا را به منزلتان خواهد داد. ساب ووفر آن از نوع بی سیم بوده  که با بلندگوهای 2.1 کاناله و توان خروجی 300 وات و پشتیبانی از سایر قابلیت ها شما را از شنیدن صدایی فراگیر و همه جانبه بی نیاز خواهد کرد. برای چیدمان این ساندبار بهتر است اسپیکر خوابیده را جلوی تلویزیون و ساب ووفر را کنار آن قرار دهید تا به صدایی فراگیر و هماهنگ با تلویزیون برسید. همچنین این ساندبار قابلیت اتصال به دیوار را داراست.

حالت های صدا در ساندبار سونی

یک دکمه برای هر صدا در ساندبار سونی X9000F

از دیگر ویژگی های این ساندبار سونی می توان به کنترل آن اشاره کرد. کنترل این ساندبار سونی طوری طراحی شده که برای هر صدا دکمه ای منحصر به فرد در نظر گرفته شده است. این کنترل دارای دکمه های حالت صدا برای فیلم های پیشرفته، موسیقی، بازی، اخبار و ورزش می باشد. دکمه ی CINEMA حالت سینما، فیلم های اکشن را با هیجانی بیشتر مشاهده نمایید. دکمه ی MUSIC موسیقی های  مورد علاقه خود را با جزئیات کامل بشنوید. دکمه ی GAME حالت بازی، به افزایش آگاهی مکانی شما و بهبود عملکرد بازی کمک خواهد کرد. دکمه ی NEWS حالت اخبار، تمام اطلاعات مهم را در گزارش های خبری و برنامه های تلویزیونی با جزئیات بالا گوش دهید. دکمه ی SPORTS حالت ورزش، همانند حضور در ورزشگاه از صدای برنامه های ورزشی خود لذت ببرید. بنابراین به کمک این دکمه ها می توانید صدایی متناسب برای برنامه های خود انتخا ب کنید. 

از دیگر قابلیت های برجسته در این ساندبار سونی می توان به سازگاری با 4K HDR اشاره کرد. با اتصال این ساندبار به تلویزیون تمامی تصاویر را با کیفیت تصویر 4K HDR مشاهده نمایید.

نتیجه گیری:

از توضیحات بالا به این نتیجه می رسیم که ساندبار سونی HT-X9000F یکی از بهترین ساندبارها می باشد. طراحی شیک آن با بلندگوهای 2.1 کاناله، قدرت خروجی 300 وات، پشتیبانی از Dolby Atmos، پورت های USB و HDMI و قابلیت بلوتوث در این نوع ساندبار نیاز شما را به وجود چنین دستگاهی رفع می کند. حال اگر قصد خرید ساندبار دارید، این ساندبار سونی یا سایر ساندبارها را می توانید از سایت سلام بابا به صورت غیر حضوری درب منزل تحویل بگیرید. 

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
300w
تعداد کانال صدا
2.1
تکنولوژی صوتی
Dolby Atmos
صدای فراگیر واقعی و سه بعدی
S-Force PRO/Vertical Surround

امکانات هوشمند

قابلیت ضبط برنامه (PVR)

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
1
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
1
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
پورت خروجی هدفون
ورودی آنتن (RF)
بلوتوث (Bluetooth)

ابعاد (عمق x ارتفاع x طول)

ابعاد (میلیمتر)
ابعاد ساندبار:93×8.5×5.8 -<br /> ابعاد ساب ووفر:38.7×38.2×19

وزن

وزن (گرم)
وزن ساندبار:2.5- <br /> وزن ساب ووفر:7.8

سایر ویژگی‌ها

فرمت موسیقی
PCM،DTS،DOLBY
جک هندزفری
نوع باند و اسپیکر
بلندگوهای استریو
باتری
کالاهای مرتبط
برچسب‌ ها