×

سیستم صوتی سونی GTK-PG10

شناسه کالا::

SONY GTK-PG10

SONY
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
شرایط خرید از سلام بابا

(با شرایط ویژه و مطمئن می توانید از فروشگاه سلام بابا                                  خرید انجام بدید)


1) انتخاب محصولات: با بررسی سایت یا دریافت مشاوره از همکاران بخش فروش.


2) پرداخت بیعانه: بسته به نوع محصول و قیمت از 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان متغیر است.


3) ارسال محصول: در سریعترین زمان ممکن با پیک اختصاصی سلام بابا.


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش:8.30 صبح الی 22 شب

معرفی کوتاه محصول

سیستم صوتی سونی PG10 دارای توان بالا، همراه با طراحی شیک و جمع و جوری می باشد. این سیستم صوتی متشکل از یک نوع بلندگوست که به کمک پورت USB آن امکان اتصال و شارژ را فراهم می آورد. همچنین مصرف پایین شارژ، اتصال بلوتوث، رادیو FM، کنترل صدا از طریق Fiestable و ورودی میکروفون از دیگر ویژگی های سیستم صوتی سونی هستند.

نقد و بررسی سیستم صوتی سونی PG10 

 

سیستم صوتی سونی PG10 دستگاهی شیک، خوش طرح و از همه مهمتر کاربردی این شرکت ژاپنی است که به راحتی می تواند نظر سلیقه کاربران را به سمت خود جلب کند. این دستگاه پرطرفدار با قدرت صوتی بالایش آهنگ های مورد علاقه تان را جذاب تر از همیشه پخش می کند. همچنین به کمک یک سری قابلیت و فناوری همچون تکنولوژی کارائوکه می توانید حس خوانندگی را در منزل و تنها با در دست داشتن میکروفون تجربه کنید. پورت USB یکی از بهترین راه های ارتباطی در این سیستم صوتی می باشد که از طریق آن می توانید از دستگاه های دیگری همچون گوشی و لپ تاپ صدای موسیقی ها را از این سیستم صوتی با توان چند برابر بالاتر بشنوید. علاوه براین به کمک قابلیت بلوتوث نیز امکان مچ شدن گوشی و سیستم صوتی برایتان فراهم می آید که در نتیجه آن نیز سریع و آسان به لیست آهنگ های مورد علاقه تان دسترسی پیدا خواهید کرد. از طریق برنامه Fiestable نیز می توانید آهنگ ها را تغییر دهید و میزان حجم صدا را کم و زیاد کنید. طراحی سیستم صوتی سونی معکبی شکل می باشد که از طریق دستگیره های آن راحت حمل می شود. همچنین پنل سیستم صوتی سونی ضد آب طراحی شده که حتی با قرار گیری لیوانِ آب و سرازیر شدن آن مانع از ضد زدگی خواهد شد. از همه اینها گذشته اگر شما نیز به دنبال یک نوع سیستم صوتی با قیمت مناسب و با امکاناتی شبیه به سیستم صوتی سونی هستید، در انتخاب آن تعلل نکنید چرا که سیستم صوتی سونی گزینه ای عالی و کارآمد برای هر مکانی می باشد.

سیستم صوتی سونی PG10 مناسب برای هر مکان

سیستم صوتی سونی PG10 مناسب برای هر مکان

بدون شک مکان هایی مانند انواع مراسمات دورهمی، جشن تولد و حتی گردش و سفر با وجود دستگاهی همچون سیستم صوتی هاست که بیشتر معنا پیدا می کنند. به عنوان مثال سیستم صوتی سونی PG10 با طراحی مناسب و جمع و جورش راحت در هر جایی قرار می گیرد و در عوض نیز با توان بالایش هر محیطی را سرشار از صدای همه جانبه می کند. این سیستم صوتی به صورت بیسیم طراحی شده که همراه با طول عمر بالای باتری آن ساعت ها محیطی کاملاً شاد و مفرح را نصیبتان می کند. جالب است بدانید پنل سیستم صوتی سونی به صورتی طراحی شده که راحت باز و بسته می شود. بهتر است بگوییم اگر می خواهید از صدایی با قدرت بسیار بالا بهره مند شوید باید پنل بالای این سیستم صوتی باز شود که در نتیجه آن فضای محیط به صورت کلی غرق در صدا خواهد شد. علاوه بر همه اینها سیستم صوتی سونی بر روی سه پایه نگه دارنده قرار گرفته می شود که با این کار صدا با قدرت بسیار بیشتر از آنچه که تصورش را می کنید، به گوش می رسد. در واقع با قرار گیری سیستم صوتی سونی بر روی پایه مخصوص به خودش صدا را به صورت کامل و واضح به افراد نشسته و ایستاده به خوبی منتقل می کند.

 سیستم صوتی سونی PG10 در فضای باز

سیستم صوتی سونی PG10  در فضای باز

همانطورکه در بخش قبلی نیز اشاره کردیم پنل سیستم صوتی سونی PG10 باز می شود، اما در این بخش می خواهیم به طراحی ریزتر آن بپردازیم. پنل این سیستم صوتی که بر روی سطح بالای آن طراحی شده از هر دو طرفِ راست و چپ به سمت بیرون باز می شوند که در نتیجه آن صدا با قدرت بسیار بیشتری به گوش می رسد. به عبارتی با باز شدن این لایه و هدایت آنها به سمت بیرون بلندگوها توان بالایشان را به رخ می کشند.همچنین این پنل به سبب گستردگی آن صدا را از هر جهت منتقل می کند و حتی بزرگ ترین فضاها را پر از صدایی همه جانبه و فراگیر خواهد کرد. در این میان بد نیست مروری بر قابلیت DSP یا همان پردازنده سیگنال دیجیتال داشته باشیم چرا که به کمک آن اتوماتیک وار به منظور بهینه سازی صدا و عملکرد بهتر در فضاهای وسیع تر تنظیمات صوتی را اعمال می کند.

 پورت USB در سیستم صوتی سونی PG10

پورت USB و اتصال آن به سیستم صوتی سونی PG10

از راه های ارتباطی سیستم صوتی سونی PG10 پورت USB می باشد که به شارژ و پخش موسیقی می پردازد. به بیان دیگر همراه با یک عدد پورت USB می توانید از روی گوشی هوشمند، کامپیوتر و لپ تاپ هر نوع آهنگی را بر روی سیستم صوتی سونی قرار دهید. همچنین سیستم صوتی سونی با هر کدام یک از فرمت های MP3، WMA، AAC و WAV سازگاری دارد و به کاربر اجازه می دهد تا از روی لیست پخش، آهنگ های مورد علاقه خود را انتخاب کند. از این گذشته پورت USB این امکان را فراهم می آورد تا همزمان به شارژ دستگاه های هوشمند بپردازید.

 اتصال بلوتوث در سیستم صوتی سونی PG10

اتصال بلوتوث در سیستم صوتی سونی PG10

یکی از اتصالات راحت و آسان که سونی به منظور اشتراک گذاری در سیستم صوتی سونی PG10 در نظر گرفته، قابلیت بلوتوث می باشد. از طریق بلوتوث می توانید گوشی هوشمندتان را با سیستم صوتی سونی مچ کنید.این روش راهی آسان و بیسیم است که بدون هیچ گونه توقفی می توانید از شنیدن هر آهنگی لذت ببرید. در واقع با مچ شدن گوشی هوشمندتان با سیستم صوتی سونی می توانید لیست پخش آهنگ های مورد علاقه خود را از طریق سیستم صوتی سونی بشنوید.

 سایر امکانات سیستم صوتی سونی PG10

سایر امکانات و قابلیت های سیستم صوتی سونی PG10

با سیستم صوتی سونی PG10 در هر کجا و هر زمان بدون نگرانی از بابت کمبود برق می توانید از کارایی آن بهره مند شوید. به عبارتی سیستم صوتی سونی را می توانید در بیرون از منزل و در جایی که حتی انرژی برق موجود نیست به کار گیرید. در واقع این سیستم صوتی سونی تا 13 ساعت شارژ را در خود نگه می دارد و شما نیز می توانید لذت موسیقی های مورد نظرتان را به صورت دلخواه تجربه کنید. همچنین سیستم صوتی سونی با حداکثر قدرت صوتی به مدت 5 ساعت مداوم کار می کند. رادیو FM از دیگر امکاناتیست که سیستم صوتی سونی آن را در اختیار می گذارد. همچنین سیستم صوتی سونی امکان کنترل تنظیمات را از طریق برنامه مرکز موسیقی یا همان برنامه Music Center برایتان فراهم می آورد. برای این کار کافیست برنامه برنامه Music Center را از طریق گوشی دانلود کنید، سپس آهنگ مد نظر را از گوشی با USB انتخاب نمایید و با پلی کردن هر آهنگ بدون تداخل آن با آهنگ های دیگر از شنیدن هر آهنگ نهایت لذت را ببرید. علاوه براین با ورودی میکروفون نیز می توانید به خواندن هر آهنگی بپردازید. همچنین از طریق بلوتوث تا سه دستگاه به سیستم صوتی سونی متصل می شوند که با این روش لیست بلند بالایی از کتابخانه موسیقی را از سایر دستگاه ها در اختیار خود خواهید داشت. از طریق برنامه Fiestable نیز می توان از روی گوشی هوشمند سایر تغییرات همچون تغییر آهنگ و حجم صدا را بر روی سیستم صوتی سونی اعمال کرد.

 

جمع بندی:

اگر به دنبال دستگاهی جمع و جور، قیمت مناسب و از همه مهمتر امکانات خوبِ یک نوع سیستم صوتی هستید، سیستم صوتی سونی PG10 پیشنهادی مناسب است. قدرت بالا، طراحی ضد آب، امکاناتی همچون USB، بلوتوث، برنامه Fiestable و نیز ورودی میکروفون از برجسته ترین مشخصات سیستم صوتی سونی می باشند. لذا اگر می خواهید دقت بالایی در انتخاب سیستم صوتی داشته باشید، این سیستم صوتی سونی پاسخ گوی خوبی برای نیازهایتان خواهد بود.

صدا

تکنولوژی صوتی
Dolby Digital (AC3)

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
-
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
1
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
تعداد پورت ورودی کامپوننت
-
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
تعداد پورت ورودی کامپوزیت
-
پورت خروجی هدفون
ورودی آنتن (RF)
بلوتوث (Bluetooth)

ابعاد (عمق x ارتفاع x طول)

ابعاد (میلیمتر)
330x355x304 میلی‌متر

وزن

وزن (گرم)
5.89 کیلوگرم

سایر ویژگی‌ها

صفحه نمایش ال ای دی
جک هندزفری
نوع باند و اسپیکر
بلندگوهای استریو
باتری
دارد تا 13 ساعت کارایی به صورت مداوم

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5
1398/11/17

با سلام..قیمتها چرا در هرسایتی متغیر است
از ۳ میلیون تومان هم داریم قیمت
تا اخرین قیمت که قیمت شماست

پاسخ از سلام بابا : با سلام واحترام به احتمال زیاد قیمت های روی سایت هابه روز نباشند.شما برای اطلاع از قیمت به روز محصول با بخش پشتیبانی در تماس باشید.
کالاهای مرتبط