×

تلویزیون ال جی 55SM8100

شناسه کالا::

LG 55SM8100PVA

LG
تلویزیون
ویژگی های کالا:
  • سال عرضه (میلادی):
    2019
  • سیستم عامل:
    webOS
  • نوع صفحه نمایش:
    NanoCell
  • سایز (اینچ):
    55
مشاهده همه ویژگی ها

انتخاب سایز:

ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
شرایط خرید از سلام بابا

(با شرایط ویژه و مطمئن می توانید از فروشگاه سلام بابا                                  خرید انجام بدید)


1) انتخاب محصولات: با بررسی سایت یا دریافت مشاوره از همکاران بخش فروش.


2) پرداخت بیعانه: بسته به نوع محصول و قیمت از 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان متغیر است.


3) ارسال محصول: در سریعترین زمان ممکن با پیک اختصاصی سلام بابا.


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش:8.30 صبح الی 22 شب

تشخیص اصالت تلویزیون

ویدیو بهترین راهکار تشخیص اصالت تلویزیون

معرفی کوتاه محصول

تلویزیون ال جی 55SM8100 با امکاناتی مانند فناوری نانوسل، کیفیت تصویر 4K، پنل IPS، فرمت استاندارد تصویر 4K Active HDR، سرعت رفرش تصویر واقعی 60 هرتز (طبق گفته ال جی) و ارتقاء کیفیت تصویر با 4K Upscaler تولید و روانه بازار شد. این محصول از سیستم عامل webOS، مرورگر اینترنت از طریق Wi-Fi و LAN، توان صدای 20 وات، قابلیت اتصال به موبایل، جستجوی صوتی، چهار پورت HDMI، دو پورت USB، گیرنده های DVB-T2، DVB-C و DVB-S2 و هوش مصنوعی نیز بهره می‌برد. 

نقد و بررسی تلویزیون ال جی 55SM8100   

تلویزیون ال جی 55SM8100 از مدرن ترین محصولات تولیدی این کمپانی کره ای می باشد که قاب باریک و شیوه دیزاین خاصش گویای لوکس بودن این مدل تلویزیون می باشد. صفحه نمایش تلویزیون ال جی بر پایه کیفیت تصویر 4K می باشد که همراه با میزان رزولوشن 2160×3840 پیکسلی آن می توانید دقت و وضوح فوق‌ العاده بالای تصاویر را مشاهده کنید. همچنین به کمک قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر 4k Upscaler می توانید شاهد کیفیت بالای برنامه ها باشید. تکنولوژی نانوسل جزئیات و رنگ های هر صحنه را به صورت کاملاً روشن و طبیعی به معرض نمایش می گذارد. پشتیبانی از فرمت های مختلفی همچون 4K Active HDR ،HDR10 و  HLG به تجزیه و تحلیل رنگ ها می پردازد و رنگ هایی شفاف و واضح را به نمایش می گذارد. سیستم صوتی این تلویزیون که از توان خروجی 20 وات بهره می برد همراه با حالت فراگیر DTS Virtual:X صدایی واضح و فراگیر را به گوش می رساند. بخش مهیج تلویزیون ال جی به قسمت اتصال به اینترنت و سیستم عامل webOS آن مربوط می‌شود که در بخش های بعدی بیشتر به شرح آن پرداخته ایم. راه های ارتباطی این تلویزیون شامل پورت های HDMI و USB می باشد، که به کمک این پورت ها می توانید محتوای فایل های چند رسانه ای خود را بر روی تلویزیون به اجرا در بیاورید. هر کدام از گیرنده های DVB-T2، DVB-C و DVB-S2 از برنامه ها، شبکه های جهانی و استانی متنوعی برخوردار می باشد. کنترل جهانی Universal Control که این تلویزیون هوشمند ال جی به آن مجهز می باشد. راحت ترین و پیشرفته ترین کنترل از راه دور برای تلویزیون به شمار می آید. با استفاده از این کنترل جهانی می توان تمامی دستگاه ها نظیر دی وی دی، سینما خانگی و غیره را به صورت هوشمند کنترل کرد و به آنها دسترسی داشته باشید. ال جی برای این تلویزیون 2019 ریموت کنترل جادویی را مورد استفاده قرار داده است تا امکانات متفاوتی را به شما ارائه دهد.

نمایشگر جذاب و رنگی تلویزیون SM8100

نمایشگر جذاب و رنگی تلویزیون 55SM8100

همه ی ما به هنگام دیدن برنامه های مورد علاقه ی خود به دنبال کیفیت تصویری عالی هستیم. چرا که کیفیت تصویر می تواند دیدن یک برنامه را جذاب تر  و هیجان تر جلوه دهد. کیفیت تصویر می تواند یکی از گزینه های مهم برای کاربر به هنگام خرید تلویزیون باشد. تلویزیون 55 اینچ ال جی SM8100 دارای کیفیت تصویر 4k می باشد. وضوح تصویر در تلویزیون های 4k چهار برابر تلویزیون های Full-HD می باشد. همچنین این تلویزیون دارای پیکسل های  384 × 2160، با مجموع 8 میلیون پیکسل تصاویر را به نمایش می گذارد؛ این عدد نشان دهنده ی وضوح بسیار زیاد تصویر می باشد. وضوح زیاد تصاویر سبب شده که تصاویر طبیعی تر و واضح ترباشد؛ و تمامی جزئیات و رنگ ها به شیوه ای عالی بر روی صفحه نمایش این تلویزیون به نمایش در آید.

فناوری Nano cell در تلویزیون ال جی SM8100

فناوری Nano cell در تلویزیون ال جی 55SM8100 

صفحه نمایش تلویزیون 55 اینچ  ال جی SM8100 دارای فناوری Nano cell می باشد. فناوری نانوسل از ذرات نانو برای حداکثر کیفیت رنگ، ایجاد رنگ های یکنواخت و کیفیت تصویر عالی استفاده می کند. به این صورت که رنگ ها را بسیار دقیق و به صورت طبیعی نشان می دهد؛ به طوری که می توان گفت طیف گسترده ای از رنگ ها را به نمایش می گذارد. مزیتی که این تلویزیون در مقایسه با سایر تلویزیون ها دارد این است که برخورداری از فناوری Nano cell در پنل IPS ال جی علاوه بر اینکه دارای طیف گسترده ای از رنگ ها می باشد، بلکه رنگ ها را با بهترین حالت و با زاویه دیدی گسترده نشان می دهد.

استاندارد 4K Active HDR در تلویزیون ال جی SM8100

فرمت استاندارد 4K Active HDR 

4K Active HDR یک فرمت استاندارد جدید برای کیفیت بهتر تصاویر می باشد، که جزئیات و رنگ ها را با طیف گسترده تری از کنتراست به نمایش می گذارد. کوچکترین تفاوت در رنگ ها با دقت بالا نشان داده می شود، تا رنگ هایی واضح تر، غنی و واقعی را ارائه دهد. این استاندارد از فرمت های تصویری همچون HDR10 و HLG پشتیبانی می کند؛ و با تفکیک رنگ ها از همدیگر موجب می شود تا با رنگ هایی زنده و طبیعی بر روی نمایشگر مواجه شوید. جزئیات در تاریک ترین نقاط یک تصویر به طور مساوی و نقاط بسیار روشن یک عکس از بین نمی رود. در نتیجه با این فرمت استاندارد همراه با رنگ های شفاف و طبیعی محیطی سینمایی را در منزل به صورت کاملا زنده ایجاد کنید.

پردازنده ی چهار هسته ای تلویزیون ال جی SM8100

پردازنده ی چهار هسته ای تلویزیون ال جی 55SM8100

موتور پردازنده تصویر تلویزیون ال جی 55SM8100 مجهز به پردازنده ی چهار هسته ای می باشد. پردازنده ی چهار هسته ای Quad core Processor را می توان به عنوان مغز این تلویزیون نام برد، چرا که برای اجرا و نمایش تصاویر بر روی نمایشگر این تلویزیون، به کمک پردازنده ی چهار هسته ای عمل پردازش صورت می گیرد. یک پردازنده ی چهار هسته ای سریع و دقیق، نویز را حذف می کند و رنگ و کنتراست پویا تر را ایجاد می کند. این پردازنده علاوه بر پردازش برنامه ها در روند هر چه بهتر و آسان تر اجرای برنامه ها نقش بسزایی دارد. در نتیجه پردازنده چهارهسته ای همراه با قابلیت 4k upscaler کمک می کند تا صحنه هایی با وضوح و کیفیت پایین تر به شیوه ای عالی و وضوح قابل توجه به نمایش در آیند.

فناوری <a href=

علم کنترل نور در تلویزیون ال جی 55SM8100

فناوری Local Dimming یا قابلیت علم کنترل نور در این تلویزیون ال جی SM8100 با مدیریت کردن نور صفحه نمایش این امکان را به وجود می آورد تا نور به صورتی یکنواخت به تمام بخش های آن انتقال داده شود. در واقع این فناوری با کاهش نور پس زمینه کنتراست را بالا می برد تا قسمت های رنگ روشن را به صورت کاملاً درخشان و قسمت های تاریک صحنه را نیز بسیار تیره نمایش دهد. به این صورت که Local Dimming با تنظیم کردن نور پس زمینه جزئیات را همراه با کنتراست بالا به نمایش می گذارد.

صدایی فراگیر و همه جانبه در تلویزیون ال جی SM8100

صدایی فراگیر و همه جانبه 

صدای با کیفیت و با قدرت زیاد از ویژگی های یک تلویزیون تمام عیار می باشد. سیستم صوتی این تلویزیون متشکل از دو بلندگو با قدرت خروجی 20 وات می باشد. بنابراین هر کدام از این بلندگوها دارای قدرت 10 وات می باشند؛ که از پس صدایی رسا و واضح بر می آیند. به علاوه پشتیبانی از Dolby Digital و فناوری DTS Virtual: X هر کدام به کیفیت بیشتر صدا در این تلویزیون کمک می کنند. بلندگوهای این تلویزیون طوری تعبیه شده اند که از هر گوشه از فضای منزلتان صدایی یک نواخت را خواهید شنید و حس همه جانبه بودن و حضور در سینما را در افراد به وجود می آورند. همچنین به لطف پاک سازی صدا از طریق Clear Voice III می توان از صدایی صاف و بدون نویز بهره برد. از طرفی دیگر برای ارائه ی صدایی قدرتمند و با کیفیت بالا می توانید از خروجی نوری Optical استفاده کنید. خروجی دیجیتال نوری Optical یک روش محبوب برای ارسال صدا با کیفیتی بسیار بالا در بین دستگاه ها می باشد.

بیشتر بدانید: فناور ی DTS Virtual:X چیست؟  از ویژگی های برجسته ی مربوط به بخش صدا در  تلویزیون ال جی SM8100 می باشد. این فناوری یک راه صدای فراگیر چند بعدی بدون بلندگوهای اضافی می باشد که صدایی همه جانبه و با رسا را به گوش کاربر می رساند.

طراحی SM8100 شیک و خواستنی

طراحی تلویزیون 55SM8100 

معمولاً اولین چیزی که به هنگام انتخاب یک نوع تلویزیون کاربر آن را از سر می گذراند طراحی و شیوه دیزاین آن می باشد. در این بین انتخاب یک مدل تلویزیون همچون 55SM8100 می تواند کمک حال خوبی برای سلایق مختلف باشد. این تلویزیون همراه با طراحی خیره کننده ای که در همان نگاه اول از خود نشان می دهد، کاربر را مجذوب زیبایی هایش می کند. دقت به لبه های فوق‌ العاده باریک این تلویزیون از یک طرف و همچنین قاب باریک در کنار پایه هلالی شکلش همگی گویای ساختار یک هارمونی کاملاً خاص و هماهنگ با محیط را دارند. صفحه نمایش بزرگ 55 اینچ تلویزیون اسمارت ال جی به صورت صاف بر روی صفحه اصلی تلویزیون طراحی شده که با نگاه از طرف نیمه به تلویزیون، باریک بودن و خاص بودن قابش برایتان آشکار می‌شود. طراحی پورت های ارتباطی تلویزیون ال جی بر روی سطح پشت آن نگاشته شده اند که سبک چیدمان آنها کاملاً مرتب می باشند. هر چند اندازه بسیار بزرگ 55 اینچی این تلویزیون خود به تنهایی و با قرار گیری در محیط هایی با فضای باز دکوراسیون شیکی به محیط می بخشد؛ اما به کمک براکت و با نصب آن بر روی دیوار می توانید از زیبایی و جذابیت چند برابری فضا بهره مند شوید. 

سیستم هوشمند تلویزیون ال جی SM8100

سیستم هوشمند تلویزیون 2019 ال جی 55SM8100

بار دیگر نیز شاهد هوشمند بودن تلویزیون های سری 2019 هستیم که تلویزیون 55 اینچ ال جی SM8100 نیز قابلیت اتصال به اینترنت از طریق wi-Fi یا کابل LAN را داراست. نفوذ به محتوای بی انتهای اینترنت و بازدید از صفحات مختلف اینترنتی بهترین خصوصیتی بود که کاربر به کمک آن می توانست در دنیای مجازی سیر کند. همچنین با بازدید از فروشگاه های محتوای ال جی می توانید به هر آنچه که علاقه دارید، دسترسی پیدا کنید. سیستم عامل نیز بخش دیگری از سرویس نرم افزاری تلویزیون 4K ال جی را به خود اختصاص داده است. همراه با سیستم عامل webOS تلویزیون ال جی، دسترسی به برنامه ها به شیوه ای راحت و آسان امکان پذیر شده است. علاوه براین وجود پردازنده چهار هسته ای نقش تاثیر گذاری بر روی روان تر کردن اجرای برنامه و تسهیل در اجرای آنها دارد. اشتراک گذاری محتوا با کیفیت بالا به کمک Miracast در این تلویزیون امکان پذیر شده است. اشتراک گذاری میراکاست این امکان را به کاربر می دهد تا به صورت بی سیم محتوای فایل های چندرسانه ای موجود در دستگاه موبایل و سایر دستگاه ها را با تلویزیون خود به اشتراک بگذارید.

هوش مصنوعی ThinQ در تلویزیون ال جی SM8100

تلویزیون ال جی 55SM8100 هوشمند و حرفه ای با هوش مصنوعی!

تکنولوژی ThinQ AI به شما اجازه می دهد با استفاده از این برنامه و نصب رایگان آن بر روی گوشی هوشمند، کارهای روزانه خود را با هم انجام دهید. LG با استفاده از این برنامه امکان مدیریت دستگاه های هوشمند را می دهد. این تکنولوژی به شیوه ای که فکر می کنید زندگی شما را تغییر خواهد داد. AI ThinQ به لطف لوازم خانگی هوشمند، باعث می شود همه چیز سریع و کارآمد تر از همیشه انجام شود و همه چیز را در کف دست خود کنترل کنید. به علاوه یکی دیگر از قابلیت های بر جسته در این تلویزیون 2019 ال جی می توان به دستیار صوتی یا همان Google Assistant اشاره کرد. آیا می خواهید به ساده ترین شیوه ی ممکن محتوا و برنامه های مد نظر خود را در فروشگاه Google پیدا کنید؟ کافی ست با استفاده از جستجوی صوتی به تلویزیون خود بگویید که این کار را برایتان میسر سازد. به این صورت می توان تلویزیون هوشمند ال جی را با صدای خود کنترل کنید.

سخن پایانی

از نقد و بررسی های انجام گرفته شده در رابطه با تلویزیون ال جی 55SM8100 به این نکته پی می بریم که اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که هم به دنبال امکانات بالا و هم صدایی با تن بالا و از همه مهمتر طراحی شیک می گردید بی شک همین مدل تلویزیون ال جی می تواند شما را به آرزویتان برساند. در واقع تلویزیون ال جی چه از نظر کیفیت تصویر و چه از نظر صدا و همچنین چه از نظر هوشمند بودن، سیستم عامل و مزایای آن یکی از ایده آل ترین گزینه ها می باشد. در کل می توان گفت 55SM8100 جزو بهترین تلویزیون های ال جی به حساب می آید و اگر قصد خرید یک تلویزیون عالی و بی نقص را دارید از همین سایت بدون هیچ گونه شکی آن را جهت خرید بر می گزینید.

مشخصات کلی

مدل
55SM8100
تولید کننده
LG
سال عرضه (میلادی)
2019
سری
8
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ
کره

امکانات و ویژگی ها

رادیو

صفحه نمایش

سایز (اینچ)
55
نوع صفحه نمایش
NanoCell
طراحی صفحه نمایش
تخت
قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
139
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Edge LED
کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)
89+ تا 89-

تصویر

حداکثر رفرش ریت (هرتز)
60
نسبت تصویر (Aspect Ratio)
16:9
تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر
تکنولوژی تقویت کنتراست
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
2160/24p | 2160/25p | 2160/30p | 2160/50p | 2160/60p
فناوری Dolby Vision
درخشندگی فوق العاده
رزولوشن صفحه نمایش
2160×3840
فرمت ویدیویی HEVC Codec
پشتیبانی از فرمت HLG

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال صدا
2
تعداد کل بلندگوها
2
تکنولوژی صوتی
Dolby Digital (AC3)
قابلیت ARC
فناوری Dolby Atmos

ویژگی های گیمینگ

مناسب کنسول بازی
نسل هشتم

امکانات هوشمند

سیستم عامل
webOS
حافظه داخلی کلی (گیگابایت)
پشتیبانی از Apple Airplay
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)
منوی فارسی
مرورگر وب
نرم افزار تلویزیون هوشمند
اشتراک گذاری هوشمند
فروشگاه محتوا (App Store)
LG Content Store
کنترل هوشمند
هوش مصنوعی

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
4
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
2
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
تعداد پورت ورودی کامپوننت
1
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
تعداد پورت ورودی کامپوزیت
1
اسلات CI
پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
پورت خروجی هدفون
ورودی RS-232C
ورودی آنتن (RF)
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث
5.0
پورت شبکه (LAN)

گیرنده ها

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال

منبع تغذیه و برق

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (Eco)
مصرف برق آماده به کار
کمتر از 0.5 وات
کلاس بهره وری انرژی
A
حالت صرفه جویی در مصرف انرژی

وزن

وزن با پایه (کیلوگرم)
18.7
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
17.2
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
23.7

طراحی

رنگ بدنه
مشکی
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر)
300x300
نوع پایه و رنگ
هلالی و توسی
اندازه قاب
باریک

لوازم جانبی

لوازم جانبی همراه
ریموت کنترل | باتری ریموت کنترل | دفترچه راهنما | چهار پیچ اتصال
کنترل هوشمند

سایر ویژگی‌ها

OSD Language
محافظ صفحه نمایش
ابعاد با پایه: (سانتی متر)
123.2×78.6×26.3
ابعاد بدون پایه: (سانتی متر)
123.2×71.6×6.4
ابعاد بسته بندی: (سانتی متر)
136.0×88.0×17.5
VP9 Decoder
DTS Decoder

متوسط امتیاز مشتریان

4.4

از مجموع 227 نظر

پرسیدن سوال

5
1401/05/17

سلام روزتون بخیر
برادرم تلویزیون SM8100 تهیه کرده و به جز میزان روشنایی که تا اخر گذاشتیم از بقیه مواردکاملا راضی هستیم ، منم میخوام سری NANO 90 برای خودم بخرم و میخوام بدونم حداکثر روشناییSM8100 چقدره که اگه نانو 90 با روشنایی 549 نیت بخرم پشیمون نشم

پاسخ از سلام بابا : با سلام، حداکثر روشنایی صفحه نمایش تلویزیون NANO90 2021 حدود 100 نیت بیشتر است و کیفیت تصویر به نسبت بهتری ارائه می دهد. ارادتمند شما، بهروز زاهدی.
4
1400/07/22
خریدار

باسلام
میخواستم بپرسم چطور میشه فهمید این تلویزیون از پروکسی پشتیبانی میکنه یانه

پاسخ از سلام بابا : با سلام. می توانید از DNS Proxy استفاده کنید که بطور پیشفرض امکان استفاده از آن روی تلویزیون ال جی وجود دارد، علاوه بر این برخی از نرم افزارهای VPN در فروشگاه ال جی موجود می باشد.
5
1400/07/21
خریدار

سلام
من علاوه بر این تلویزیون یک تلویزیون قدیمی ایکس ویژن دارم که شبکه های اچ دی صدا و سیما رو با دستگاه دیجیتال نشون میده ولی این تلویزیون که جدیدتره و توی توضیحاتی نوشته فرمت hvec رو پشتیبانی می‌کنه اصلا هیچکدوم از شبکه های اچ دی رو نمیاره
میخواستم راهنماییم کنید لطفاً

پاسخ از سلام بابا : با سلام، تلویزیون SM8100 از کدک ویدئویی HEVC پشتیبانی می کند و توانایی نمایش شبکه های HD را نیز دارد. مشکل عدم نمایش شبکه هایی که می فرمایید از چیز دیگری است که باید از نزدیک بررسی شود. با تشکر.
5
1400/07/17
خریدار

سلام
لطفا درخصوص نحوه استفاده از فیلترشکن یا پروکسی در تلویزیون توضیح بدین
برای استفاده از یوتیوب و نتفلیکس

پاسخ از سلام بابا : با سلام، متاسفانه امکان آموزش از این تریبون وجود ندارد. اما به صورت کلی یا باید مودم روتری داشته باشید که از VPN Client پشتیبانی کند یا یک روتر میکروتیک تهیه و کانفیگ کنید که به VPN متصل شود، سپس تلویزیون را به آنها متصل کنید. همینطور در صورتی که تلویزیون از پروکسی پشتیبانی کند می توانید از روش Hairpin NAT و یک کامپیوتر یک سرور پروکسی ساخته و تلویزیون را به آن متصل کنید. با تشکر.
4
1400/06/03
خریدار

با سلام . به جرات میتونم بگم یکی از بهترین تلویزیون های حال حاضر بازر همین من یک سال و نیم این مدل رو تهیه کردم واقعا از هر نظر ازش راضیم منتها چند وقتیه بعد آپدیت تلویزیون تصویر هر از گاهی خاموش روشن میشه گاهی یکی ثانیه گاهی هم چندین ثانیه صفحه سیاه میشه و دوباره روشن میشه دلیلشو نمی‌دونم ممنون میشم اگه راهکاری داره بفرمایید تا این مشکل رفع بشه

پاسخ از سلام بابا : با سلام، متاسفانه اطلاعی در این زمینه نداریم و نمی تونیم راهنمایی دقیقی انجام دهیم. شما می تونید یک بار تنظیمات تلویزیون را به حالت کارخانه برگردانید و دوباره امتحان کنید که آیا مشکل حل شده یا خیر. با تشکر.
4
1400/05/29
خریدار

با سلام
من این محصول رو پارسال بهمن ماه از شما خردیم مدل ۲۰۲۰ نیو
سه تا سوال دارم
۱_ پایه این مدل چه شکلیه دو تایی طرفین یا هلالی وسط؟
۲-طبق توضیحات شما باید دارای ماهواره سرخود باشه ولی هر نصابی آوردیم
میگه اصلا نداره
۳-بعدا گفتید دارای زواره استیل میباشد ولی همچین زواره ای رو نداره
واقعیت دستگاه رو تازه داریم نصب میکنیم اون موقع فقط سالم بودنش رو تست کردیم

میشه بیزحمت یه توضیحی بدید

پاسخ از سلام بابا : با سلام، پایه تلویزیون SM8100 وسط قرار دارد و هلالی شکل می باشد. بله تلویزیون های ال جی دارای دو ورودی آنتن هستند، یکی برای تماشای شبکه های داخلی و یکی برای تماشای شبکه های خارجی. منظور شما از زواره استیل رو متوجه نشدیم متاسفانه. با تشکر.
5
1400/02/27
خریدار

با سلام و عرض ادب
بین sm8100 و nano 86
کدوم رو پیشنهاد میدید؟؟
برای دیدن فیلم و بازی

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر تلویزیون NANO86 ال جی عملکرد صددرصد حرفه ای تری دارد این مدل با داشتن HDMI 2.1 و رفرش ریت 120 هرتز کاملا مخصوص گیم طراحی شده است.
5
1400/02/06
خریدار

با تشکر از پاسخ گویی شما.من این تلویزیون رو دو سال پیش از شما خریدم.مشکلی که دارم اینه که با وجود اتصال کابل hdmi و اپتیکال و انجام تنظیمات لازم من صدا رو فقط در حالت اپتیکال از سینمای خانواده ال جی میگیرم و وقتی روی دیجیتال میگذارم صدایی نمیاد.ممنون میشم راهنمایی کنید.

پاسخ از سلام بابا : سلام و عرض ادب از بخش تنظیمات ( زمانی که دکمه چرخ دنده رو فشار میدید منوی برای شما باز میشه از قسمت صدا تغیر دادید که صدا فقط از اپتیکال برای شما بیاد این رو درست کنید و بزارید روی اسپیکر تلویزیون . موفق باشید
5
1400/01/23
خریدار

سلام تنظیمات تصویر رو برای کیفیت بهتر تلوزیون ال جی مدل اس ام ۸۱۰۰ چگونه تنظیم کنم مرسی

پاسخ از سلام بابا : سلام و عرض ادب دوست گرامی اگر خودتان قادر به تنظیمات این محصول نیستید میتوانید از تکنسین یا سرویسکار کمک بگیرید.چون موارد تنظیمات زیاد هستند و به صورت نوشته امکان کمک به تنظیم کردن تصویر نداریم . موفق و پیروز باشید.
5
1399/12/13
خریدار

سلام
میشه تلویزیون رو از طریق وای فای ب کامپیوتر وصل کرد؟!
اگه میشه لطفا راهنمایی کنید

پاسخ از سلام بابا : سلام و عرض ادب دوست گرامی اتصال به کامپیوتر از طریق ورودی باید انجام بشه.
5
1399/12/08
خریدار

سلام و درود
حافظه داخلی این مدل چقدر هست؟
در برنامه lg content store
حداکثر فضای نصب را ۶۱۵ مگابایت نشان می دهد؟ آیا این مقدار صحیح هست
ممنون

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر حافظه داخلی 8 گیگ میباشد.
4
1399/12/07
خریدار

سلام میشه تلویزیون رو از طریق وای فای ب کامپیوتر وصل کرد؟؟؟
اگه میشه ممنون میشم راهنمایی کنید!

پاسخ از سلام بابا : سلام و عرض ادب دوست گرامی اتصال به کامپیوتر از طریق کابل مخصوص انجام می شود. موفق و پیروز باشید.
5
1399/12/07
خریدار

درود
وقتی میگن ماهو.اره سر خوده یعنی برای اتصال ب ماهو.اره ب دیش و رسیور نیاز نداره؟؟؟

پاسخ از سلام بابا : سلام و عرض ادب دوست گرامی نیاز به دستگاه رسیور نداره ولی دیش مورد نیازه. موفق و پیروز باشید.
4
1399/10/22
خریدار

درود. می خوام هم جدید و با امکانات روز باشه هم امتحانشو پس داده باشه

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر.مدل SM8100 تلویزیونی مورد تایید با استانداردهای بالا میباشد علاوه بر این مدل,مدل SM8600 را هم پیشنهاد میکنیم.
4
1399/09/30
خریدار

سلام . تفاوت مدل ۸۰۶۰ با ۸۱۰۰ چیه و کدومش بهتره؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر.مدل sm8100 دارای تکنولوژی نانوسل میباشد و کیفیت تصویر بهتری دارد.
4
1399/09/08
خریدار

طوری جستجوی کانال انجام بدم

پاسخ از سلام بابا : سلام درود بر شما سوال خود را در سایت zoomilo.com مطرح بفرمایید.
5
1399/07/17
خریدار

با سلام و خسته نباشید
بنده دو تلویزیون nano 80 و un8060 رو از نزدیک دیدم سوای کیفیت و قیمت، وضوح و درخشندگی un8060 به نظرم خیلی بهتر بود، همچنین sm8100 رو کنار nano 80 باز هم کیفیت تصویر sm بهتر بود، ولی در این بین نمی دونم کیفیت تصویر un و sm کدوم بهتره؟!

ضمن اینکه از بین تلویزیون های sm9000 , sm8100, nano86 و un8060 به عنوان می خوام یکی رو خرید کنم، با توجه به اینکه بنده نتونستم اینها رو کنار هم ببینم و از طرفی اولویت خریدم با ۱- تصویر واضح و درخشندگی کااااااافی ۲- وضوح صدا هست، ممنون میشم موارد بالا رو بر این اساس برای بنده اولویت بندی کنید!

سایر قابلیت ها خوب و چه بسا مهم هست ولی خیلی قابلیت استفاده برای بنده ندارن!

پاسخ از سلام بابا : سلام درود بر شما از بین مدل های نامبرده مطمئنا اولویت با مدل های SM9000 و NANO86 میباشد و گفته ای که شما فرموده اید بین مدل های UN8060 و NANO80 کیفیت تصویر UN8060 زیباتر به نظرتان امده است یکم عجیب است چونکه NANO80 دارای تکنولوژی نانوسل است ولی خب در تمامی فورمت ها باید مقایسه انجام شود و این یک مسئله کاملا سلیقه ای است. پیشنهاد میکنم برای دریافت مشاوره دقیق حتما تماس بگیرید.
5
1399/07/04
خریدار

سلام و خسته نباشید
بنده مشکلی که دارم اینه وقتی فیلمهای پر کیفیت با هارد به تی وصل میکنم پشت سر هم تصویر گیر میکنه ممنون میشم دلیلشو لطف کنید مدل تی وی هم 55sm8100 هستش

پاسخ از سلام بابا : سلام و عرض ادب 1:از سلامت هارد خود اطمینان پیدا کنید 3:وردی که هارد به تلویزیون وصل است رو عوض کنید. 3:در صورتی که همه سخت افزار های موجود سلم باشند احتمالا برد تلویزیون مشکل داشته باشد. موفق باشید
4
1399/07/02
خریدار

سلام ، قصد خرید تلویزیون sm8100دارم چند تا سوال داشتم ، این تلویزیون رسیور و گیرنده دیجیتال داره ؟ چرا یک درگاه ورود انتن داره؟ sm8100 بهتره یا nano86 ؟ راهی هست قبل از خرید از اصالتش اطمینان پیداکرد ؟

پاسخ از سلام بابا : با سلام و درود فراوان مدل sm8100 دارای گیرنده dvb-s و دیجیتال میباشد. مقایسه این دو مدل را در وبسایت زومیلو برایتان قرار میدهیم:https://www.zoomilo.com/54625/nano80-vs-sm8100/
4
1399/06/12
خریدار

با سلام.
قربان من حدود 6 ماه پیش این تلوزیون را از سایت خوب شما خریداری کردم.
تا امروز به اینترنت وصل نکردم یکی از دوستان گفت در صورت اتصال به اینترنت و آپدیت کردن تلوزیون خاموش میشه و دیگه روشن نمیشه آیا این صحت داره؟
و آیا اگه من به اینترنت وصل بشم مشکلی پیش می اید؟
خیلی ممنون از شما و سایت فوق‌العاده شما

پاسخ از سلام بابا : با سلام و دورد و تشکر فراوان مبارکتون باشه و بسلامتی استفاده کنید. دوست گرامی بعضی مواقع در اپدیت کردن و ورژن های جدید متاسفانه این حالت ها ایجاد میشود ترجیحا اپدیت نشود بهتر است ولی در اتصال به اینترنت و استفاده از روابط کاربری مشکلی ندارد بدون نگرانی میتوانید استفاده کنید..
5
1399/06/11
خریدار

سلام
میخواستم بدونم چند روزیه که وقتی هارد به تلویزیون وصل میکم عکسهای روی هارد را پخش نمیکنه و فقط فیلمهای هارد رو پخش میکنه البته برای هر هاردی که وصل میکنم این مشکل هست.اگه لطف کنین راهنمایی بکنین ممنون میشم در ضمن بروز رسانی هم کرده ام

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر. یک بار تنظیمات کارخانه کنید و تلویزیون را بهصورت کامل از برق بکشید.
5
1399/04/22
خریدار

سلام مگه محتویات داخل کارتن با دفترچه نباید یکی باشد.مال من نه باطری داشت نه سیم سه سر به یک،،:ضمنا فقط یه کنترل داشت
تلویزیون 55sm8100

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر دوست گرامی. از کجا تهیه کرده اید؟
5
1399/04/21
خریدار

سلام ببخشید ایا این قیمت بدون هزینه ی حمل هست ؟ چون وقتی به بخش ثبت سفارش میرسیم تنها ۹ تومن برای ارسال اضافه میشه

پاسخ از سلام بابا : با سلام و درود فراوان کاربر گرامی قیمت ها بدون احتساب هزینه نقل و انتقال است لطفا برای نهایی کردن سفارشتون اگر نیاز به راهنمایی دارد با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.
4
1399/04/21
خریدار

درود، ما این تلویزیون رو آبان ۹۸ از سایت خوب شما خریداری کردیم، خواستم بپرسم چطور میشه برنانه ها رو ضبط کنیم، و آیا حتمن باید ا همه چیز عاااالی بود. ممنون

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر. برای این منظور هنگامی که در حال پخش شبکه های داخلی یا م اه وار ه است تلویزیون میتوانید با زدن دکمه ok منوی برای شما با خواهد شد که امکان ریکورد به شما خواهد دارد برای استفاده از قابلیت ضبط تلویزیون باید حتما هارد اکسترنال با فلاش مموری استفاده کنید.
کالاهای مرتبط