×

یخچال مینی بار هایسنس RR60

شناسه کالا::

HISENSE RR60

برند متفرقه
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
شرایط خرید از سلام بابا

(با شرایط ویژه و مطمئن می توانید از فروشگاه سلام بابا                                  خرید انجام بدید)


1) انتخاب محصولات: با بررسی سایت یا دریافت مشاوره از همکاران بخش فروش.


2) پرداخت بیعانه: بسته به نوع محصول و قیمت از 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان متغیر است.


3) ارسال محصول: در سریعترین زمان ممکن با پیک اختصاصی سلام بابا.


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش:8.30 صبح الی 22 شب

معرفی کوتاه محصول

یخچال مینی بار هایسنس RR60 دارای طراحی شیک  همراه با ظرفیت 3 فوت تولید شده است.  این مدل یخچال مجهز به گاز مبرد R600a می باشد. این یخچال مینی بار هایسنس با ابعاد مناسب و وزن 13 کیلوگرمی آن بسیار مناسب برای مکان های کوچک می باشد. از خصوصیات طراحی آن می توان به اندازه و جادار بودن آن بسته به محیط های کوچک اشاره کرد. این مینی بار هایسنس دارای یک درب با دو قفسه ی مناسب برای مواد غذایی می باشد.

نقد و بررسی یخچال مینی بار هایسنس RR60

یخچال مینی بار هایسنس RR60 محصولی ساده و کوچک از شرکت هایسنس می باشد. که با طراحی مینی بار عرضه بازار شده است. به دلیل ساده و جادار بودن آن با اندازه و ابعاد مناسبش بسیار مناسب برای محیط هایی همچون ادارات، مغازه ها و مکان های عمومی همچون بیمارستان ها و درمانگاه ها بسیار ایده ال می باشد. ظرفیت یخچال مینی بار هایسنس 3 فوت می باشد. همچنین نوع گاز به کار گرفته شده در این مدل یخچال هایسنس گاز مبرد R600a است. در کل باید گفت یخچال مینی بار هایسنس همراه با رنگ زیبای نقره ای آن و همچنین با داشتن دو قفسه ی متوسط به راحتی می تواند نیازهای افراد موجود در مکان های عمومی را برطرف سازد. وزن این یخچال 13 کیلوگرم می باشد که به راحتی قابل حمل و می توان آن را جابه جا  کرد. وهم اینکه قرار گیری آن ظاهری شیک را به محیط می بخشد.

طراحی یخچال مینی بار هایسنس rr60

طراحی جمع و جور یخچال مینی بار هایسنس RR60

همان طور که در بالا اشاره کردیم یخچال مینی بار هایسنس RR60 بسیار ساده و جمع جور توسط هایسنس ارائه گردیده است. هایسنس طوری آن را طراحی کرده، بسته به نیازهای افرادی که در مکان های مسکونی و اداری با فضاهای کوچک همچون آپارتمان، ادارات، بیمارستان ها، خوابگاه ها و ...هستند بسیار مناسب و کارآمد باشد. همان طور که از ظاهر آن می توان مشاهده کرد  طراحی این یخچال شامل یک درب مجزا از یخچال می باشد که با باز شدن آن دو قفسه ی متوسط و مناسب برای نگهداری میوه و مواد غدایی  را مشاهده خواهید کرد. این یخچال به کاربر اجازه می دهد تا ضروری ترین مواد خوراکی خود را دم دست در داخل یخچال قرار دهد و هر زمان که بخواهد در کوتاه ترین زمان ممکن به آنها دسترسی داشته باشید. همچنین با مشاهده قفسه ی درب آن می توانید یک بطری بزرگ و تعدادی از شیشه ها و آب معدنی های کوچک را در آن جای داد. ابعاد و اندازه جمع و جور آن با ارتفاع 510 می تواند بسیار مناسب برای هر محیط و یا اتاق های کوچک می باشد. با توجه به وزن 13 کیلیوگرمی آن می توان به راحتی آن را جابه جا کرد. این یخچال با وجود اندازه کوچک آن با رنگ زیبای نقره ای و ظاهری مربعی شکل جلوه ای شیک را به هر محیط می دهد.

جمع بندی

از نقد و بررسی های انجام شده در یخچال مینی بار هایسنس RR60 به این نتیجه می رسیم که یخچالی با طراحی شیک و ساده با ابعاد و وزن مناسب می تواند مورد نیاز و سیلیقه ی هر فردی باشد. این یخچال  تک درب و دارای دو قفسه ی داخلی و دو قفسه ی درب می باشد، که بسیار مناسب و کار آمد برای مکان هایی همچون آپارتمان، ادارات، بیمارستان ها، خوابگاه ها و ...  می باشد. همچنین ظرفیت آن 3 فوت بوده و مجهز به گاز مبرد R600a می باشد. در نتیجه می توان گفت اگر به دنبال یخچالی معولی و مناسب با همچین ویژگی هایی و قیمتی مقرون به صرفه هستید می توانید در سایت سلام بابا با ما همراه باشید.

مشخصات کلی

تولید کننده
hisense
کشور سازنده
چین
نوع یخچال فریزر
یخچال مینی بار
ظرفیت کل یخچال فریزر (فوت)
3 فوت

امکانات و ویژگی ها

قفل کودک

امکانات هوشمند

کنترل والدین
اشتراک گذاری هوشمند

منبع تغذیه و برق

منبع تغذیه
AC 220-240V, 50/60Hz

طراحی

رنگ بدنه
نقره ای
تعداد طبقات درب یخچال
دو درب
تعداد طبقات درب فریزر
2

سایر ویژگی ها

آبسردکن
یخساز خودکار

ویژگی های یخچال

صفحه ی کنترل دیجیتالی
قابلیت یخچال
تعداد کل قفسات
دو قفسه

سایر ویژگی‌ها

گاز خنک کننده
R600a
کالاهای مرتبط