اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
×

تلویزیون هایسنس 55K680

شناسه کالا::

HISENSE 55K680

Hisense
تلویزیون
ویژگی های کالا:
  • سیستم عامل :
    Linux
  • کیفیت تصویر :
    4K
  • نوع صفحه نمایش :
    LED
  • سایز (اینچ) :
    55
مشاهده همه ویژگی ها
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
فرایند خرید


1) انتخاب محصولات: بررسی سایت یا دریافت مشاوره!


2) پرداخت بیعانه: 500 هزار تا 10میلیون تومان متغیر است!


3) ارسال‌محصول: درسریعترین زمان ممکن باپیک اختصاصی!


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش: 9 صبح الی 22 شب

تشخیص اصالت

ویدیو بهترین راهکار تشخیص اصالت تلویزیون

معرفی کوتاه محصول

تلویزیون هایسنس 55K680 دارای کیفیت تصویر 4K با سایز 55 اینچ و نور پس زمینهEdge  تولید شده است. امکان وب گردی و سرچ محتوای مختلف از طریق قابلیت اتصال به اینترنت با Wi-Fi نیز برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است. همچنین سیستم عامل لینوکس جزو دیگر خصوصیات خوب تلویزیون هایسنس محسوب می‌شود. از خصوصیات هوشمند تلویزیون هایسنس می توان به مرورگر Opera، برنامه های یوتیوب، فیسبوک و تویتر اشاره کرد. قدرت صدای تلویزیون هایسنس 20 وات است که بلندگوهای آن از پس تولید صدای مناسب بر می آیند. تکنولوژی سه بعدی نیز در بین دیگر امکانات تلویزیون هایسنس به چشم می خورند. از دیگر امکانات تلویزیون هایسنس می توان به پورت های USB، HDMI، پورت LAN، قفل کودک و تایمر خواب اشاره داشت.

نقد و بررسی تلویزیون هایسنس 55K680 

تلویزیون هایسنس K680 محصولی خوش طرح و هوشمند این کمپانیست که در سایزهای 50، 55 و 65 اینچ تولید و روانه بازار شده است. در اینجا قصد داریم به نقد و بررسی سایز 55 اینچ آن بپردازیم. کیفیت تصویر تلویزیون هایسنس 4K می باشد که به کمک آن می توانید از کیفیت بالای تصاویر برخوردار شوید. همچنین به سبب نور پس زمینه Edge آن قاب تلویزیون باریک تر شده که در نهایت ظرافت چند برابری آن را به خوبی احساس خواهید کرد. علاوه براین قسمت دیگری از تلویزیون هایسنس به بخش هوشمند آن و قابلیت اتصال به اینترنت مربوط می‌شود. به همراه بخش هوشمند این تلویزیون علاوه بر امکان وب گردی؛ در عین حال نیز به برنامه های پرطرفدار همچون یوتیوب، فیسبوک و تویتر نیز دسترسی خواهید داشت. سیستم عامل تلویزیون 55 اینچ هایسنس لینوکس می باشد که آن هم همراه با محیط ساده و راحتش در اختیار قرار گیری هر برنامه ای را برایتان راحت و لذت بخش می کند. از این گذشته قسمت صدای تلویزیون هایسنس دارای توان بالای 20 وات است که کاربر را از بابت صدای مناسب راضی خواهد کرد. یکی از بهترین تکنولوژی های تلویزیون هایسنس تکنولوژی سه بعدی می باشد که همراه با آن دنیایی واقعی را لمس می کنید. همچنین به کمک پورت های USB و HDMI می توانید هر نوع محتوایی را از روی صفحه‌نمایش بزرگ این تلویزیون مشاهده کنید. توضیحات مفصل تر تلویزیون هایسنس 55K680 را به بخش های دیگر موکول کرده ایم که اگر ما را همراهی کنید چه بسا همین مدل تلویزیون را جهت انتخاب برگزینید.

 کیفیت تصویر 4k تلویزیون هایسنس K680

صفحه‌نمایش تلویزیون هایسنس 55K680 با کیفیت تصویر 4K

صفحه‌نمایش تلویزیون هایسنس55K680  بر پایه کیفیت 4K طرح ریزی شده است. این یعنی اینکه هنوز هم می توان بر روی کیفیت بالای تصاویر امیدوار بود، چرا که کوالتی 4K در حال حاظر یکی از بهترین کیفیت ها در میان نمایشگر تلویزیون های خانگی محسوب می شود. میزان رزولوشن 2160×3840 پیکسل در صفحه‌نمایش این تلویزیون سعی دارند تا به صورت دقیق هر صحنه را نمایش دهند. در واقع کیفیت تصویر 4K که با دو برابر کیفیت تصویری نسبت به کیفیت Full HD در نظر گرفته شده از پس نمایش دقیق تصاویر به خوبی بر می آید. در این میان بد نیست اشاره ای به نور پس زمینه Edge صفحه‌نمایش تلویزیون هایسنس داشته باشیم. این نور برخلاف نور پس زمینه Direct هم به باریک تر شدن قاب تلویزیون انجامیده و هم اینکه وزن تلویزیون کمتر شده است.

 طراحی تلویزیون هایسنس K680

طراحی تلویزیون هایسنس 55K680 جذاب و خواستنی

کمپانی هایسنس نیز مانند برندهای دیگری همچون ال جی، سونی و سامسونگ سبکی شیک و صد البته مجزا را برای طراحی تلویزیون هایش در نظر گرفته است. به عنوان مثال اگر به شیوه طراحی تلویزیون هایسنس 55K680 دقت کنید، شیک بودنش را به خوبی احساس خواهید کرد. یکی از بهترین مزیت های طراحی تلویزیون هایسنس به نور پس زمینه آن برگشت داده می‌شود. در واقع تلویزیون هایسنس به کمک نور پس زمینه Edge بوده که تا حد قابل توجهی به باریک تر شدن لبه های آن انجامیده است. همچنین نور پس زمینه Edge نه تنها سبب باریک تر شدن فریم تلویزیون شده؛ بلکه در عین حال نیز شاهد سبک تر شدن وزن کلی تلویزیون خواهیم شد. تلویزیون هایسنس به سبب یک رنگ بودن قاب و پایه با همدیگر هماهنگی خاصی در آنها مشاهده می شود؛ به صورتیکه رنگ نقره ای آنها با همدیگر مچ شده اند و شیوه ای از یک هارمونی شیکی و صد البته خوش سبک را به تلویزیون بخشیده اند. قسمت پشت تلویزیون نیز مانند سایر تلویزیون ها دارای جایگاه پورت های ارتباطی همچون USB و HDMI می باشد که به صورت آراسته و مرتب بر روی سمت راست آن نگاشته شده اند.

 کیفیت صدای تلویزیون هایسنس K680

کیفیت صدای تلویزیون هایسنس 55K680

هایسنس نیز مانند برندهای دیگر بخش صوتی تلویزیون 55K680 را با بلندگوهای پر توان مجهز ساخته است. در واقع این تلویزیون دارای دو بلندگوی 10 واتیست که جمعاً روی هم رفته با توان 20 واتی شان می توانید کیفیت بالای صدای موسیقی های مورد علاقه خود را بشنوید. به عبارتی بلندگوهای تلویزیون هایسنس در کنار فناوری Dolby Digital صدا را به صورت دقیق تر و با کیفیت تر به گوش می رسانند. علاوه براین امکان تنظیم صدا به صورت خودکار نیز در بین مشخصات صوتی تلویزیون هایسنس دیده می‌شود.

 تکنولوژی سه بعدی تلویزیون هایسنس K680

تکنولوژی سه بعدی در تلویزیون هایسنس 55K680

همراه با تلویزیون هایسنس 55K680 و تکنولوژی سه بعدی آن غرق در محتوای جذاب خواهید شد! احتمالاً برایتان پیش آمده که بخواهید یک فیلم را به صورت سه بعدی مشاهده کنید، در این میان با کمک تکنولوژی سه بعدی فیلم ها از آنچه که هستند جذاب تر و هیجان انگیزتر مشاهده می شوند. در واقع فناوری سه بعدی هیجان بسیار زیادی به صحنه های در حال پخش می دهد و شما می توانید در لحظه به لحظهی آن غرق شوید. تنها کافیست از عینک های سه بعدی کمک بگیرید، سپس با نفوذ به صحنه های سه بعدی لحظات شادی را برای خود و خانواده تان فراهم آورید.

 سیستم هوشمند تلویزیون هایسنس K680

سیستم هوشمند تلویزیون هایسنس 55K680  

بار دیگر نیز شاهد هوشمند بودن تلویزیون های سال 2017 هایسنس هستیم که در این میان تلویزیون 55K680 نیز مجهز به بخش هوشمند می باشد. امکان وب گردی با Wi-Fi در تلویزیون هایسنس انجام می گیرد که علاوه بر آن نیز می توانید از طریق پورت  LAN به اینترنت متصل شوید. مهیج ترین برنامه هایی که با اتصال به اینترنت در تلویزیون هایسنس در اختیار قرار می گیرند، برنامه هایی همچون فیسبوک، یوتیوب و تویتر می باشند. از این گذشته قسمت دیگری از بستر نرم افزاری تلویزیون هایسنس به سیستم عامل آن مربوط می‌شود. نوع سیستم عامل تلویزیون 55 اینچ هایسنس لینوکس در نظر گرفته شده که کاربر را به بخش های متنوعش هدایت می کند.

 

جمع بندی:

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال ویژگی های آنچنانی از یک تلویزیون نیستید، تلویزیون هایسنس 55K680 یکی از بهترین گزینه های پیشنهادی می باشد. رنج قیمت مناسب و همچنین توجه به امکاناتی همچون کیفیت تصویر 4K، توان صدای 20 وات و از همه مهمتر امکان اتصال به اینترنت و سیستم عامل لینوکس همگی جزو بهترین مزیت های تلویزیون هایسنس محسوب می شوند. لذا با مراجعه به همین سایت سلام بابا این مدل تلویزیون یا سایر مدل ها ارزانتر و قابل مطمئن تر از هر سایت دیگری را می توانید درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات کلی

مدل
K680
سری
6
کشور سازنده
چین

امکانات و ویژگی ها

قفل کودک

صفحه نمایش

سایز (اینچ)
55
نوع صفحه نمایش
LED
طراحی صفحه نمایش
تخت
قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
139
نور پس زمینه
Edge LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
-
متوسط روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
-
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
-
متوسط روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
-
حداکثر روشنایی هنگام نمایش بازی HDR (نیت)
-
متوسط روشنایی هنگام نمایش بازی HDR (نیت)
-
کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)
89+ تا 89-

تصویر

کیفیت تصویر
4K
حداکثر رفرش ریت (هرتز)
60
رزولوشن (پیکسل)
3840x2160
نسبت تصویر (Aspect Ratio)
16:9
تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر
تکنولوژی HDR
انتخاب صحنه(تصویر)

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال صدا
2
تعداد کل بلندگوها
2
تکنولوژی صوتی
Dolby Digital (AC3)
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)

امکانات هوشمند

سیستم عامل
Linux
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)
مرورگر وب
خاموشی خودکار
نرم افزار تلویزیون هوشمند
اشتراک گذاری هوشمند

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
4
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
3
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
تعداد پورت ورودی کامپوننت
1
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
تعداد پورت ورودی کامپوزیت
-
پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
پورت خروجی هدفون
ورودی RS-232C
ورودی آنتن (RF)
بلوتوث (Bluetooth)
پورت شبکه (LAN)
One Connect

گیرنده ها

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال

طراحی

رنگ بدنه
مشکی و نقره ای
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر)
400x400
اندازه قاب
باریک

سایر ویژگی‌ها

ذخیره انرژی (Energy saving)
صفحه نمایش ال ای دی
OSD Language
(ConnectShare™(USB2.0
Simplink (HDMI CEC)
لینک چندرسانه ای
پشتیبانی از هدست بلوتوث
پشتیبانی USB HID

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5
1402/08/12

سلام و عرض ادب و درود به شما
لطفا تلوزیون های هایسنس رو هم موجود کنید. اگه اشتباه نکنم مرزم باز شده

بهروز زاهدی (کارشناس سلام بابا) :

درود به شما دوست عزیز؛

در صورت امکان حتما این کار را خواهیم کرد.

با سپاس از همراهی شما.

کالاهای مرتبط