اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
×

یخچال فریزر ال جی F682

شناسه کالا::

یخچال فریزر بالا پایین دو درب 17 فوت ال جی مدل F682 رنگ سفید

LG
یخچال فریزر
ویژگی های کالا:
  • مدل :
    F682
  • ظرفیت‌ کل‌‌ یخچال‌ فریزر (لیتر) :
    471
  • یخچال فریزر هوشمند :
    دارد
  • آب ریز :
    دارد
  • یخ ریز :
    ندارد
  • رنگ بدنه :
    سفید
مشاهده همه ویژگی ها
انتخاب گارانتی
55,000,000 تومان
1403/02/04
موجود
فرایند خرید


1) انتخاب محصولات: بررسی سایت یا دریافت مشاوره!


2) پرداخت بیعانه: 500 هزار تا 10میلیون تومان متغیر است!


3) ارسال‌محصول: درسریعترین زمان ممکن باپیک اختصاصی!


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش: 9 صبح الی 22 شب

معرفی کوتاه محصول

یخچال فریزر بالا پایین ال جی F682 یا GL-F682HQHL رنگ سفید یکی از محصولات 2021 ال جی به شمار می آید. این یخچال فریزر توسط کشور هند مونتاژ شده و با مدل کامل GL-F682HQHL در بازار به فروش می رسد. یخچال فریزر GL-F682HQHL مجهز به موتور Smart Inverter بوده که قدرت خنک کنندگی بالایی دارد. همچنین بخش فریزر این محصول، از سیستم خنک کننده Multi Air Flow برخوردار است. دریچه هایی که برای این منظور در بخش فریزر تعبیه شده اند، باعث می شوند که هوا دائما با دمای یکنواخت در حال گردش باشد و مواد غذایی دچار تغییر دما نشوند. یخچال فریزر F682 دارای ظرفیت کلی 471 لیتر می باشد که می توان گفت حدودا 17 فوت گنجایش دارد. روی درب یخچال فریزر معرفی شده 1 آب ریز قرار دارد که البته برای استفاده از آن، باید مخزن آب را به صورت دستی پر نمایید و قابلیت اتصال مستقیم به آب شهری را ندارد. در قسمت فریزر این محصول نیز یخ ساز دستی وجود دارد تا بتوانید در هر زمانی، به یخ حبه ای دسترسی داشته باشید. همچنین در ساخت درب های یخچال فریزر بالا پایین ال جی GL-F682HQHL از تکنولوژی Door Cooling+ استفاده شده که باعث می شود مواد غذایی موجود در درب یخچال نیز به خوبی خنک شوند و نگران تفاوت دمای آن ها نباشید. همان طور که گفته شد، در درب یخچال مذکور طبقه هایی برای قرار دادن مواد غذایی طراحی شده است تا شما فضای خنک بیشتری در اختیار داشته باشید. یخچال فریزر بدون برفک ال جی GL-F682HQHL دارای یک کشوی Fresh 0 Zone در قسمت بالایی قسمت یخچال است که دما را روی 0 درجه ثابت نگه می دارد. بنابراین شما می توانید با خیال راحت مواد غذایی حساسی مانند گوشت و ماهی را درون آن قرار دهید و بدون یخ زدن کامل، از آن ها به خوبی برای مدت نسبتا طولانی نگهداری نمایید. در قسمت پایینی یخچال نیز کشوی Fresh Zone قرار دارد که برای نگهداری میوه و سبزی طراحی شده است و به راحتی می توانید هر زمان که می خواهید به مواد غذایی تان به صورت تازه دسترسی داشته باشید. یخچال فریزر بالا پایین ال جی GL-F682 دارای 1 صفحه نمایش در قسمت پایین درب فریزر می باشد. این صفحه نمایش از نوع دیجیتال و سگمنتی بوده و به صورت دکمه ای کار می کند و می توانید اطلاعات ضروری و مهم مربوط به محصول مانند دما را از طریق آن مشاهده کنید. یخچال فریزر مذکور هوشمند بوده و می توانید از امکانات آن استفاده نمایید. یخچال فریزر هوشمند ال جی F682 قابلیت پشتیبانی از برنامه LG ThinQ را دارد و با نصب آن روی موبایل هوشمندتان می توانید به آسانی یخچال فریزر خود را از راه دور مدیریت و کنترل نمایید. دستگیره های این محصول به شکل نواری بوده و ظاهری شیک به محیط آشپزخانه شما می بخشد. شما در این صفحه می توانید مشخصات و قیمت یخچال فریزر 17 فوت ال جی GL-F682HQHL را مشاهده نمایید. در صورت تمایل نیز می توانید از طریق همین صفحه یخچال فریزر بالا پایین ال جی معرفی شده را با ارزان ترین قیمت، ضمانت اصالت و سلامت، گارانتی معتبر و یا بدون گارانتی از فروشگاه سلام بابا خریداری کرده و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

نقد و بررسی یخچال فریزر ال جی 682  

یخچال فریزر بالا ال جی 682 یکی از مدل های شیک و خوش ساخت این شرکت کره ایست که ال جی آن را با طراحی فریزر بالا عرضه بازار جهانی کرده است. این مدل یخچال به دلیل برخورداری از ظرفیت بالا و هچنین جا دار بودن طبقه ها و قفسه هایش امکان ذخیره سازی مواد غذایی را به صورت کاملا سالم و بهداشتی برای کاربران فراهم می آورد. از مهمترین و برجسته ترین خصوصیات یخچال فریزر بالا ال جی 682 کمپرسور اینورتر هوشمند آن می باشد که طول عمر بالای یخچال و همچنین میزان صدای بسیار پایین را به همراه خود آورده است. سیستم جریان هوای چندگانه همراه با فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh برای یخچال فریزر بالا ال جی 682 در نظر گرفته شده اند. همچنین به لطف طراحی مخزن آب ریز و یخ ساز به صورت خودکار در طول فصول مختلف سال از آب خنکی بهره مند خواهید شد. شرح نقد بررسی یخچال فریزر بالا ال جی را به بخش های دیگر موکول کرده ایم چه بسا با همراهی کردن ما این مدل یخچال ال جی به دلتان بنشیند.

یخچال فریزر بالای ال جی B672 - سیستم هوای Multi Air Flow

خنک کننده Multi-Air Flow در یخچال فریزر ال جی 682

شاید برای بسیاری از کاربران این سوال پیش بیاید که مواد غذایی تا چه مدت زمانی می تواند به صورت سالم در یخچال باقی بماند. برای پاسخ به چنین سوالاتی کافیست کار خود را به یخچال، فریزر بالای ال جی 682 بسپارید. این یخچال از سیستم خنک کننده Multi-Air Flow بهره می‌برد. این سیستم خنک کننده برای یخچال ال جی 682 که از بخش ها و قسمت های مختلفی برخوردار است بهترین گزینه می باشد چرا که با نفود به تمامی بخش های یخچال خنک کنندگی را به صورت مداوم در هر بخش به جریان در می آورد. همراه با خنک کننده Multi-Air Flow این اطمینان به شما داده می‌شود که طروات و تازگی مواد غذایی دو برابر بیشتر می شود. به عبارتی هوای خنک در تمامی فضای یخچال و فریزر به طور یکسان پخش می شود و مواد غذایی برای مدت زمانی طولانی با طراوت و سالم باقی می ماند. این یخچال علاوه بر خنک کننده Multi-Air Flow از یک خنک کننده قوی تر به نام Door Cooling نیز برخوردار می باشد.

فناوری سرد کننده قوی Door Cooling نیز 35 درصد سریع تر از خنک کننده های معمولی دمای داخل یخچال را خنک می کند. در واقع با این روش می توان این اطمینان را حاصل کرد که طروات و تازگی مواد غذایی به طور کامل حفظ می شود.

فیلتر بهداشتی Hygiene FRESH در  فریزر بالای ال جی B672

فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh

یکی از مهمترین اصولی که در رعایت حفظ بهداشت و سلامت خانواده نقش بسیار موثری ایفا می کند یخچال ها و عملکرد آن هستند، به همین منظور شرکت ال جی که به تازگی دست به اقدامی بسیار خوب در برخی از یخچال هایش زده کاربران زیادی را به سمت و سوی خرید یخچال های این شرکت ترغیب می کند. به عنوان مثال یخچال فریزر بالا ال جی 682 مجهز به فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh می باشد که به کمک آن می توانید بهداشت مواد غذایی را تضمین کنید. این فیلتر طی مراحل مختلفی اقدام به حذف و از بین بردن میکروب ها و باکتری های موجود در فضای داخلی یخچال می کند و در نتیجه موجب می‌شود تا به صورت مداوم طراوت و تازگی مواد غذایی را احساس کنید. در واقع فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh شروع به زدودن بوهای نامطبوع می کند و از طرفی نیز با از بین بردن انگل های موجود کاری می کند تا فضای داخلی 99.99 درصد از هوای ناسالم مصون بماند.

 یخچال فریزر بالای ال جی B672  - کمپرسور اینورتر خطی

کمپرسور اینورتر هوشمند

بی شک کمپرسورهای هوشمند که امروزه در بسیاری از یخچال ها مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل اینکه از مزایای بسیار بهتری نسبت به کمپسور های با برس برخوردار هستند، آرامش را برای خود و خانواده تا فراهم می سازند. در این بین شرکت ال جی با بهره گیری از کمپرسور اینورتر هوشمند برای یخچال 682 کاری کرد تا برای همیشه از شر سر و صدای اضافه‌ی یخچال خلاص شوید. در واقع کمپرسور اینورتر هوشمند بدون برس طراحی شده و به دلیل عدم اصطکاک در حین کارایی یخچال، سر و صدا به حداقل می رسد و موجب می‌شود تا در هر زمانی کمترین صدای ممکن شنیده شود. امکان پایین آمدن مصرف انرژی تا 32 درصد نیز نسبت به دیگر کمپرسورها موجب می‌شود تا دیگر با هزینه های اضافه‌ی ناشی از کارایی یخچال ال جی رو به رو نشوید. علاوه براین گارنتی 10 ساله همراه با ضمانت نامه که به این مدل کمپرسور تعلق گرفته طول عمر یخچال را تضمین می کند.

کمپرسور اینورتر هوشمند به دلیل عدم اصطکاک در آن و همچنین کم تحرک بودنش مصرف انرژی را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد، از همین رو سبب می‌شود تا هزینه های برق مصرفی کاهش پیدا کند.

قابلیت Fresh 0 Zone در یخچال فریزر بالای ال جی B672

مدیریت زمان و جلوگیری از یخ زدگی مواد با Fresh 0 Zone در یخچال ال جی 682

یکی از بخش های یخچال فریزر بالا ال جی 682 قسمت Fresh 0 Zone می باشد که با خیال راحت و بدون هیچ گونه نگرانی می توانید هر نوع ماده ای را در داخل یخچال ذخیره سازی کنید. در واقع این منطقه که دمای آن بین صفر درجه کنترل می شود هم باعث طروات و تازگی مواد غذایی خواهد شد؛ و هم اینکه از یخ زدن مواد جلوگیری می کند. از دیگر مزیت های ویژگی Fresh 0 Zone این است که تا حد زیادی مانع از اتلاف انرژی و زمان  می شود به صورتیکه هر زمان که بخواهید می توانید شروع به پخت و پز مواد کنید.

صفحه نمایش لمسی  LED یخچال فریزر بالای ال جی B672

صفحه نمایش لمسی یخچال فریزر بالا ال جی 682

یکی از قسمت های جذاب یخچال فریزر بالا ال جی 682 طراحی ظاهری آن می باشد که هماهنگی خاصی در کنار دیگر لوازم آشپزخانه ایجاد می کند. این مدل یخچال که از طراحی فریزر بالا برخوردار است بخشی عظیمی از آن برای یخچالش تعریف شده است. قسمت یخچال و فریزر از همدیگر به وسیله صفحه نمایش جدا شده که طراحی شیکی به این یخچال داده است. این صفحه نمایش به صورت افقی بر روی درب فریزر نگاشته شده که به کمک آن و تنها با یک لمس ساده می توانید بر سایر تنظیمات یخچال دسترسی داشته باشید.

لامپ LED - یخچال فریزر بالای ال جی B672

لامپ های LED یخچال فریزر بالا ال جی 682

شرکت ال جی این بار و برخلاف بسیاری از لامپ های معمولی از نوعی لامپ LED کم مصرف و در عین حال پر نور کمک گرفته که در این میان یخچال فریزر بالا ال جی 682 نیز به چنین لامپ هایی مجهز می باشند. این نوع لامپ ها کارآمد و با انرژی بالایی طراحی شده اند و همچنین با طول عمر بالایی که نسبت به لامپ های معمولی دارند تا سالیان طولانی بهترین عملکرد را ارائه می دهند. علاوه براین جهت قرار گیری این لامپ ها به منظور دید هر چه بهتر مواد در سمت بالا و پشت یخچال می باشد.

سیستم عیب یابد هوشمند در فریزر بالای ال جی B672

تشخیص هوشمند در فریزر بالا ال جی 682

یکی از بهترین مزیت های یخچال فریزر بالا ال جی 682 باخبر شدن هوشمندانه و به موقع کاربر از عیب و نقص های آن است. ال جی به منظور راحت تر کردن کار کاربر و همچنین تشخیص خودکار عیب های این مدل یخچال از سیستم عیب یاب هوشمند برای آن کمک گرفته است. برای این کار تنها باید نرم افزار سیستم عیب یاب هوشمند را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید سپس با مچ شدن آن از طریق Wi-Fi به یخچال خود به صورت خوکار هرگونه مشکل دستگاه شناسایی و با ارتباط برقرار کردن با تنکسین تعمیراتی عیب یخچال رفع خواهد شد. لازم به ذکر است که تشخیص هوشمند یا همان Smart Diagnosis یک راه ساده، آسان و فوری برای رفع و عیب یابی یخچال می باشد.


جمع بندی:

امکانات و قابلیت های یخچال فریزر بالا پایین ال جی 682 برای خانواده هایی که به دنبال رنج قیمت بسیار بالا از یک نوع یخچال نیستند بسیار مناسب می باشد. ظرفیت 26 فوتی این یخچال همراه با کمپرسور اینورتر هوشمند، صرفه جویی در اتلاف وقت و انرژی با Fresh 0 Zone، آب ریز و یخ ریز و همچنین طراحی شیک همگی از برجسته ترین مزیت های یخچال ال جی هستند و هر کدام از این ویژگی ها می توانند کاربر را به سمت چنین یخچالی جذب کنند. هر چند ممکن است قضاوت در مورد اینکه بهترین مارک یخچال فریزر کدام است کمی سخت باشد، اما ما با پیشنهاد دادن این یخچال ال جی می خواهیم به انتخاب ایده آلی دست پیدا کنید. لذا با مراجعه به سایت اینترنتی سلام بابا هم می توانید از مدل های بیشتری دیدن نمایید و هم اینکه با ضمانت از اصلی بودن کالا و ارزان تر از سایر سایت ها هر یک را به صورت آنلاین و تضمینی درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات کلی

مدل
F682
مدل کامل
GL-F682HQHL
تولید کننده
LG
سال عرضه (میلادی)
2021
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ
هند
نوع یخچال فریزر
بالا پایین
دو درب
نوع موتور
اینورتر هوشمند (Smart Inverter)
نوع گاز (مبرد)
R600a
ظرفیت گاز (گرم)
61
برچسب مصرف انرژی
-
ظرفیت کل یخچال فریزر (فوت)
17
ظرفیت کل یخچال (لیتر)
-
ظرفیت کل فریزر (لیتر)
-
ظرفیت‌ کل‌‌ یخچال‌ فریزر (لیتر)
471
ظرفیت واقعی یخچال (لیتر)
-
ظرفیت واقعی فریزر (لیتر)
-
ظرفیت واقعی یخچال فریزر (لیتر)
-
حداکثر سطح صدا هنگام کار (دسی بل)
-
یخچال فریزر هوشمند

امکانات و ویژگی ها

سیستم بدون برفک
سیستم تهویه بهداشتی
سیستم تصفیه آب
قابلیت اتصال به آب شهری
مخزن آب
آب ریز
یخ ریز
نوع سیستم یخ ساز
دستی
نوع یخ تولیدی
حبه ای (مکعبی)
سرمایش سریع در یخچال
انجماد سریع در فریزر
قفل کودک
هشدار باز بودن درب
قفسه قابل تنظیم
قفسه مخصوص تخم مرغ
قفسه مخصوص بطری نوشیدنی
قفسه مخصوص مواد غذایی کوچک
کشوی مخصوص میوه و سبزی
مینی بار
درب در درب (Door-in-Door)
اینستاویو (InstaView)
شبکه بی سیم (WiFi)
پشتیبانی از اینترنت اشیا (IoT)
قابلیت اتصال به موبایل
سیستم عیب یابی هوشمند
-

صفحه نمایش

صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
سگمنتی
صفحه نمایش لمسی
نمایش دمای یخچال فریزر
کنترل دمای یخچال فریزر
نمایش وضعیت فیلتر آب
نمایش وضعیت قفل کودک
نمایش پیام خطا یا هشدار
-
نمایش وضعیت شبکه بی سیم (WiFi)
-

ابعاد (عمق x ارتفاع x طول)

ابعاد با درب و دستگیره (میلیمتر)
700x1780x730
ابعاد بدون درب و دستگیره (میلیمتر)
-
ابعاد بسته بندی (میلیمتر)
-
حداکثر عمق با درب باز (میلیمتر)
1035

وزن

وزن خالص (کیلوگرم)
73
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
-

طراحی

رنگ بدنه
سفید
جنس بدنه
-
نوع دستگیره
نواری
تعداد طبقات یخچال
3
تعداد طبقات درب یخچال
6
تعداد کشوی یخچال
2
تعداد طبقات فریزر
2
تعداد طبقات درب فریزر
2
تعداد کشوی فریزر
0
لامپ یخچال
لامپ فریزر

سایر ویژگی ها

سایر ویژگی های یخچال فریزر
استفاده از گاز R600a برای ایجاد سرمایش و سازگاری با محیط زیست
برنامه LG ThinQ برای کنترل و مدیریت یخچال فریزر از طریق موبایل (مخصوص موبایل های اندرویدی و iOS)
تکنولوژی +Door Cooling برای سرمایش سریع تر مواد غذایی موجود در درب یخچال
تکنولوژی +Hygiene FRESH با فیلتر 5 لایه برای از بین بردن باکتری ها تا 99.999% و بوی بد مواد غذایی و تصفیه هوای داخلی یخچال
سیستم تهویه هوای Multi Air Flow برای توزیع هوای سرد یکنواخت در کل یخچال و فریزر از طریق دریچه های هوای متعدد
عایق سیکلوپنتان
محل قرار گیری پنل کنترلی روی بدنه یخچال فریزر
مناسب برای مناطق جغرافیایی با آب و هوای گرمسیری (Tropical) یا T
پشتیبانی از اینترنت اشیا (IoT) برای مدیریت و کنترل یخچال فریزر توسط دستگاه های هوشمند سازگار
کشوی Fresh 0 Zone برای ثابت نگهداشتن دمای گوشت و ماهی روی 0 درجه و جلوگیری از یخ زدن شدید آنها برای یخ زدایی آسان
کشوی Fresh Zone مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات

متوسط امتیاز مشتریان

4.5

از مجموع 4 نظر

پرسیدن سوال

4
1401/02/25

با سلام من تازه این مدل رو خریدم .نصاب گفت دمای فریزر باید ۵ باشه ولی مدت ۸ ساعت میشه که مواد داخل فریزر یخ نزده .دمای فریزر چند باید باشد ؟

پاسخ از سلام بابا : با سلام، معمولا دمای قسمت فریزر باید از صفر کمتر باشد و منفی باشد تا مواد غذایی در آن یخ بزنند. لطفا دمای آن را زیر صفر تنظیم نمایید. با تشکر.
5
1399/12/06

سوال من در مورد آبسردکن میباشد آبسردکن یخچال کم عمل میکنه یعنی آب آن کمتر از شیر سماور است بصورت خیلی کم وبا فشار خیلی کم آب داخل لیوان میریزد حدود ۱ دقیقه طول میکشه تا لیوان تقریباً پر شود لطفاً راهنمائی کنید اشکال از چیه؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر احتمالا مشکل از مخزن باشد و احتمالا رسوب داخل شیر خروجی اب را گرفته باشد لطفا از یک سرویسکار ماهر کمک بگیرید.
4
1399/01/06

سلام این یخچال فقط ۲۶ فوت داره؟ گنجایش بیشتر مثلا۳۰فوت با کمبی نداره؟ممنون

پاسخ از سلام بابا : پاسخ مدیر:سلام و درود فراوان.این مدل 26 فوت است اگر ظرفیت و گنجایش بالاتر میخواهید مدل 872 و 882 را معرفی میکنیم.
5
1398/12/01

سلام
وقت بخیر
یخچال سفید هم موجوده؟
اختلاف قیمت با نقره ای هست؟

پاسخ از سلام بابا : پاسخ مدیر: سلام و درود..این مدل رنگ سفید هم دارد و اختلاف قیمتی با رنگ سیلور آن ندارد.
کالاهای مرتبط