×

تلویزیون پاناسونیک 55FX430M

شناسه کالا::

PANASONIC 55FX430M

PANASONIC
تلویزیون
ویژگی های کالا:
  • سال عرضه (میلادی):
    2019
  • کیفیت تصویر:
    4K
  • نوع صفحه نمایش:
    LED
  • سایز (اینچ):
    55
مشاهده همه ویژگی ها

انتخاب سایز:

ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
شرایط خرید از سلام بابا

(با شرایط ویژه و مطمئن می توانید از فروشگاه سلام بابا                                  خرید انجام بدید)


1) انتخاب محصولات: با بررسی سایت یا دریافت مشاوره از همکاران بخش فروش.


2) پرداخت بیعانه: بسته به نوع محصول و قیمت از 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان متغیر است.


3) ارسال محصول: در سریعترین زمان ممکن با پیک اختصاصی سلام بابا.


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش:8.30 صبح الی 22 شب

تشخیص اصالت تلویزیون

ویدیو بهترین راهکار تشخیص اصالت تلویزیون

معرفی کوتاه محصول

تلویزیون پاناسونیک 55FX430M دارای صفحه‌نمایش 55 اینچ، طراحی تخت، پنل IPS، کیفیت تصویر 4K و نیز امکان کاهش نویز می باشد. قابلیت هوشمند بودن و سرچ در میان صفحات وب از بهترین خصوصیات این تلویزیون 55 اینچ محسوب می‌شود. همچنین بلندگوهای تلویزیون پاناسونیک با توان کلی 20 وات همراه شده اند. از دیگر ویژگی های تلویزیون پاناسونیک می توان پورت های USB، HDMI، ورودی RF، پورت LAN و نیز می توان نمایش هر کدام از برنامه های هوشمند Netflix،Youtube،Icflix را نام برد.

نقد و بررسی تلویزیون پاناسونیک 55FX430M

تلویزیون پاناسونیک 55FX430M محصولی شیک، خوش طرح و از همه مهمتر هوشمند همراه با یک سری خصوصیت عالیست که با سه سایز روانه بازار شده است. ما در این بخش قصد داریم سایز 55 اینچ آن را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. صفحه‌نمایش تلویزیون 55 اینچ پاناسونیک دارای کیفیت تصویر 4K است که به کمک پنل IPS آن می توان از هر زاویه دقت رنگ و وضوح تصاویر را مشاهده کرد. علاوه براین هیجان انگیزترین بخش تلویزیون پاناسونیک به قسمت اسمارت و پخش برنامه های هوشمندی همچون Netflix،Youtube،Icflix مربوط می‌شود. از طرفی دیگر همراه با بلندگوهای 20 وات تلویزیون پاناسونیک کاربر از بابت صدای عالی برنامه ها و موسیقی های مورد علاقه اش راضی خواهد شد. از راه های اشتراک گذاری تلویزیون پاناسونیک می توان پورت های USB و HDMI را نام برد، که به کمک هر کدام یک می توانید از محتوای مورد نظرتان بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون بهره مند شوید. به وسیله گیرنده های DVB-T  و DVB-T2 نیز از شبکه های داخلی برخوردار خواهید شد.

 طراحی تلویزیون پاناسونیک FX430M با قاب باریک

دیزاین زیبای تلویزیون پاناسونیک 55FX430M

یکی از مهمترین استراتژی هایی که یک شرکت همچون پاناسونیک می توانست در رابطه با طراحی تلویزیون هایش به کار بگیرد، بهره گیری از طراحی زیبا برای آنها بود. به عنوان مثال جدیدترین تلویزیون های این کمپانی  با سبک و سیاقی کاملاً مدرن روانه بازار شده اند، که در این میان تلویزیون پاناسونیک 55FX430M نیز از این سبک جا نمانده است. اگر از هر طرف به تلویزیون پاناسونیک نگاه کنید، متوجه شیک بودنش خواهید شد. تلویزیون پاناسونیک خصوصاً از طرف نیمه جذابیتش را به رخ می کشد. اندازه فریم تلویزیون پاناسونیک تنها 8 سانتی متر است که با فاصله بسیار کمی بر روی تلویزیون قرار گرفته شده است. هر چهار طرف قاب تلویزیون مشکی رنگ می باشد که فریم پایین آن کمی ضخیم تر در نظر گرفته شده است. برند پاناسونیک نیز بر روی فریم پایین تلویزیون به چشم می خورد. همچنین تعریف کردن دو پایه دو شاخه برای تلویزیون پاناسونیک نه تنها با رنگ بسیار زیبای نقره ای شان به تلویزیون جذابیت بخشده اند؛ بلکه در عین حال نیز وزن کامل تلویزیون را به دوش می کشند. حال اگر شما نیز می خواهید فضایی لوکس تر و سینمایی تر در اختیار داشته باشید، با انتخاب این تلویزیون پاناسونیک 55FX430M و قرار دادن آن بر روی دیوار رویای خود را تحقق ببخشید.

 صفحه نمایش تلویزیون پاناسونیک FX430M

صفحه‌نمایش تلویزیون پاناسونیک 55FX430M با تصاویری روشن و واضح

کمپانی پاناسونیک در سال 2018 با رونمایی کردن از جدیدترین تلویزیون هایش کیفیت تصویر 8.2 میلیون پیکسل را برای صفحه‌نمایش آنها در نظر گرفت. بهتر است بگوییم کیفیت تصویر 4K که برای تلویزیون پاناسونیک 55FX430M تعریف شده، بالاترین سطح کیفیت تصویریست که به کمک آن می توانید وضوح رنگ ها و تصاویر را به صورت کاملاً طبیعی مشاهده نمایید. رزولوشن 2160×3840 همراه با پیکسل های روشن و زنده بر روی نمایشگر به صورتی عمل می کنند که انگار با تصاویری زنده رو به رو هستید.اگر شما هم در کنار طراحی زیبای یک تلویزیون به کیفیت تصویر آن نیز اهمیت می دهید، انتخاب همین مدل تلویزیون پاناسونیک 55FX430M بهترین گزینه است.

 پنل IPS تلویزیون پاناسونیک FX430M

پنل IPS صفحه‌نمایش تلویزیون پاناسونیک 55FX430M  

آیا دوست دارید علاوه بر سودن از کیفیت بالای تصاویر بر روی صفحه‌نمایش؛ در عین حال نیز هر تصویر را به صورت بسیار روشن مشاهده کنید؟ پس بهتر است بر روی صفحه‌نمایش تلویزیون پاناسونیک 55FX430M حساب کنید. صفحه‌نمایش این تلویزیون مجهز به پنل IPS می باشد. این پنل نه تنها تصاویر را فوق‌العاده روشن بر روی نمایشگر نشان می دهد؛ بلکه در عین حال نیز دارای زاویه دید گسترده ای می باشد. بهتر است بگوییم پنل IPS تصاویر را آنچنان روشن نشان می دهد که ظرافت در هر صحنه به وضوح قابل دیدن می باشد. علاوه براین برای پنل IPS فرقی نمی کند که شما کجا و با چه زاویه ای از تلویزیون قرار گرفته اید، چرا که این پنل دست به کار می‌شود و زاویه دید را آنچنان گسترش می دهد که از هر جهتی به خوبی کیفیت تصاویر و رنگ ها حفظ و با دقت بسیار بالایی نمایش داده می شوند. روشنایی صفحه‌نمایش تلویزیون پاناسونیک به حدی زیاد است که تصاویر از هر زاویه به صورت زیبا به معرض نمایش قرار می گیرند. به صورت کلی می توان گفت با نمایشگر این تلویزیون هرگز از مشاهده فیلم های مورد علاقه تان پشیمان نخواهید شد، چرا که زاویه دید گسترده و روشنایی بالا به هر صحنه تزریق می‌شود.

 امکانات هوشمند تلویزیون پاناسونیک FX430M

تلویزیون پاناسونیک 55FX430M با قابلیت اسمارت

از بخش های جذاب و مهیج تلویزیون پاناسونیک 55FX430M که می تواند نظر کاربر را به سمت خود جلب کند، قابلیت اسمارت آن می باشد. پس می توان گفت تجربه دنیایی پر از هیجان و سرگرمی با تلویزیون پاناسونیک میسر خواهد بود. این مدل تلویزیون سال 2018 به صورت هوشمند تولید شده که به وسیله آن می توانید در میان صفحات اینترنت به گشت و گذار بپردازید. با امکان متصل شدن تلویزیون به اینترنت از طریق Wi-Fi و همچنین پورت LAN علاوه بر صفحات اینترنت برنامه های پرطرفداری همچون یوتیوب و Netflix نیز در دسترس قرار می گیرند. شما نیز همراه با تلویزیون پاناسونیک می توانید محیطی کاملاً شاد را برای خود و خانواده تان به وجود بیاورید و از هر برنامه لذت ببرید.

 

جمع بندی:

از نقد و بررسی هایی که در رابطه با تلویزیون پاناسونیک 55FX430M به عمل آمده به این نتیجه می رسیم که راحت می تواند با سایر برندهای معروف رقابت کند. کیفیت فوق‌العاده بالای تصویر در بین مشخصات تلویزیون پاناسونیک حرف اول را می زند، لذا اگر شما نیز به کیفیت بالای تصویر بیشتر از هر چیز دیگری در تلویزیون اهمیت می دهید، این مدل تلویزیون پاناسونیک هرگز شما را از انتخابتان پشیمان نخواهد کرد. در کل می توان گفت تمامی مشخصات تلویزیون پاناسونیک از یک طرف و رنج قیمت بسیار مناسب آن از طرف دیگر، تلویزیون پاناسونیک را به یکی از مدل های ایده آل موجود در بازار تبدیل کرده است. لذا اگر تلویزیون پاناسونیک 55FX430M را از همین سایت سلام بابا خریداری کنید، پشیمان نخواهید شد چرا که با تضمین اصالت کالا و تست آن مطمئن تر از هر سایت دیگری به صورت آنلاین درب منزل تحویل داده می‌شود.

مشخصات کلی

مدل
FX430M
سال عرضه (میلادی)
2019
سری
4
کشور سازنده
مالزی

امکانات و ویژگی ها

قفل کودک

صفحه نمایش

سایز (اینچ)
55
نوع صفحه نمایش
LED
طراحی صفحه نمایش
تخت
قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
139
تاریکی موضعی (Local Dimming)
کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)
89+ تا 89-

تصویر

کیفیت تصویر
4K
حداکثر رفرش ریت (هرتز)
60
رزولوشن (پیکسل)
3840x2160
نسبت تصویر (Aspect Ratio)
16:9
تکنولوژی HDR
انتخاب صحنه(تصویر)

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال صدا
2
تعداد کل بلندگوها
2
تکنولوژی صوتی
Dolby Digital (AC3)

امکانات هوشمند

راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)
خاموشی خودکار
نرم افزار تلویزیون هوشمند
مرورگر وب
اشتراک گذاری هوشمند

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
3
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
2
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
تعداد پورت ورودی کامپوننت
1
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
تعداد پورت ورودی کامپوزیت
-
پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
پورت خروجی هدفون
ورودی RS-232C
ورودی آنتن (RF)
بلوتوث (Bluetooth)
پورت شبکه (LAN)
One Connect

گیرنده ها

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

منبع تغذیه و برق

منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz

طراحی

رنگ بدنه
مشکی

سایر ویژگی‌ها

ذخیره انرژی (Energy saving)
صفحه نمایش ال ای دی
OSD Language
(ConnectShare™(USB2.0
هسته تلویزیون
پرزدانده دو هسته ای
Simplink (HDMI CEC)
لینک چندرسانه ای
پشتیبانی از هدست بلوتوث
پشتیبانی USB HID

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

4
1398/04/21

باسلام
داخل سایت پاناسونیک قیدشده که این مدل قابلیت hdr داره ولی شما نوشتید که نداره به نظر شماپاناسونیک مدل بهتری که موجود باشه سایز55 هست.

پاسخ از سلام بابا : سلام در سری های بالاتر همچون Dx650 یا Dx700 اچ دی آر پشتیبانی میکنند ...//
کالاهای مرتبط