×

اتو پرس ژانومه GT500

شناسه کالا::

JANOME GT500

JANOME
لوازم شست شو
JANOME
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
شرایط خرید از سلام بابا

(با شرایط ویژه و مطمئن می توانید از فروشگاه سلام بابا                                  خرید انجام بدید)


1) انتخاب محصولات: با بررسی سایت یا دریافت مشاوره از همکاران بخش فروش.


2) پرداخت بیعانه: بسته به نوع محصول و قیمت از 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان متغیر است.


3) ارسال محصول: در سریعترین زمان ممکن با پیک اختصاصی سلام بابا.


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش:8.30 صبح الی 22 شب

معرفی کوتاه محصول

اتو پرس ژانومه GT500 دارای مخزن آب 800 میلی لیتر، کف از جنس آلومینیوم، سیستم ضد چکه، بخار دهی عمودی و سیستم ضد رسوب می باشد. از دیگر خصوصیات برجسته این دستگاه می توان به تنظیم میزان بخاردهی، سیستم قطع خودکار، امکان بخاردهی پیوسته با 120 گرم در دقیقه، توان مصرفی 2200 وات، قابلیت بخار از بالا یا پایین به تنهایی، بخار از دو طرف، سیستم هوشمند تصفیه آب، آمادگی بخار در 1 دقیقه، دیگ بخار با امکان تولید بخار پر قدرت به صورت پیوسته، نمایشگر دیجیتال و همچنین تقویت کننده بخار اشاره کرد.

نقد و بررسی اتو پرس ژانومه GT500  

اتو پرس ژانومه GT500 از جمله محصولات پرطرفدار و کاربردی این شرکت می باشد که وجود آن در هر خانه ای لازم است. این دستگاه به صورت حرفه ای طراحی و تولید شده که نیاز شما به وجود اتوهای کوچک را رفع می کند. طراحی استاندارد اتو پرس ژانومه بدون هیچ گونه خم شدگی و فشار به پشت و زانوها کارایی خوبی از خود بر جای می گذارد. این نوع اتو پرس مجهز به مخزن آب با ظرفیت 800 میلی لیتر است. همچنین به همراه جنس کف سرامیکی اتو پرس ژانومه نگران سوختن لباس هایتان نخواهید بود. اتو پرس ژانومه از بخاردهی به صورت عمودی نیز برخوردار می باشد. علاوه براین به کمک تنظیم میزان بخاردهی می توان بخار را بسته به نوع پارچه تنظیم کنید. سیستم قطع خودکار اتو پرس ژانومه پس از چند دقیقه دستگاه را به صورت خودکار خاموش می کند. مزایای اتو پرس ژانومه تنها به همینجا ختم نمی شود، بلکه با همراهی کردن ما در بخش های دیگر به عالی بودن چنین دستگاهی پی می برید و آن را به یکی از اولویت های خریدتان تبدیل می کنید.

 طراحی اتو پرس ژانومه GT500

طراحی اتو پرس ژانومه GT500

شرکت ژانومه با طراحی سری متفاوتی از اتوها به عنوان اتو پرس خواست تا کاربران راحتی بیشتری را تجربه کنند. به عنوان مثال اتو پرس ژانومه GT500 که نسبت به اتوهای معمولی دارای اندازه و ابعاد بزرگتریست کار اتو کردن را بسیار لذت بخش می کند. ابتدا با بیان طراحی استاندارد و مناسب این نوع اتو پرس می خواهیم به سراغ دیگر بخش های طراحی آن برویم. طراحی کاملاً استاندارد در این نوع اتو پرس به چشم می خورد به صورتیکه با یک بار استفاده از آن تجربه ای شیرین و لذت بخش از اتو کردن لباس ها دستگیرتان می شود. دسته راحت و ارگونومیک اتو پرس ژانومه به صورت کاملاً انعطاف پذیر به سمت بالا و پایین برده می‌شود. نمایشگر دیجیتال نیز بر روی اتو پرس ژانومه به چشم می خورد که به کمک آن امکان تنظیم سایر تنظیمات برایتان فراهم می‌شود. همچنین به منظور جلوگیری از رسوب بستن و بسته شدن منافذ اتو می توان کارتریج ضد رسوب را بر روی آن نصب کرد. جنس کف اتو پرس ژانومه از آلومینیوم می باشد که با طراحی نچسبش مانع از چسبندگی لباس ها بر روی اتو می‌شود. یک نوع پایه تلسکوپی برای این مدل اتو پرس در نظر گرفته شده که به همراه چهار پایه نگه دارنده آن امنیت دستگاه را تضمین می کنند. بر روی قسمت پایین و سمت اتو پرس ژانومه مخزن آب تعبیه شده که 800 میلی لیتر آب را در خود جای می دهد.

 کارایی اتو پرس ژانومه GT500

کارایی اتو پرس ژانومه GT500

بدون شک وجود لباس هایی صاف و آراسته برای هر شخصی لذت بخش است، اما در این میان دستگاهی همچون اتوها در رابطه با کیفیت و کارایی مناسب رابطه مستقیمی دارند. ما در این بخش با معرفی اتو پرس ژانومه GT500 می خواهیم انتخابی درست داشته باشید. به کمک توان بالای 2200 وات این اتو شرایط فراهم می‌شود تا درجه حرارت بالایی جهت صاف کردن لباس ها به کار گرفته شود. به بیان دیگر این اتوپرس حرارت لازم جهت انتقال بخار بر روی لباس ها را به وجود می آورد و در نهایت لباس هایی بدون کوچکترین چین و چروک در اختیار خواهید داشت. همانطورکه قبلاً نیز گفتیم اتو پرس ژانومه مجهز به دیگ آب با ظرفیت 800 میلی لیتر بوده، لذا با اتمام آب جهت تولید بخار، دوباره آن را پر از آب کنید. علاوه براینها اتو پرس ژانومه بسته به نوع لباس ها بخار را تنظیم می کند. به عنوان مثال برای لباس های نازک بخار کمتر و برای لباس های ضخیم تر بخار بیشتری به کار می گیرد. به همراه بخاردهی عمودی نیز بخار به صورت عمودی به لباس ها برخورد می کند. شما همچنین می توانید از قابلیت بخاردهی به صورت پیوسته در اتو پرس ژانومه بهره مند شوید به شیوه ای که همراه با آن در هر دقیقه 120 گرم بخار تولید می‌شود. بدون شک شما نیز به صاف بودن لباس هایتان اهمیت می دهید، پس چه بهتر که با تهیه اتو پرس ژانومه GT500 به صورت همیشه آراسته باشید.

 

اتو پرس ژانومه GT500 مجهز به قابلیت خاموش شدن خوکار می باشد به صورتیکه اگر چند دقیقه از کارایی این دستگاه بگذرد خود به خود و به صورت خودکار کارایی آن به اتمام می رسد.

 

جمع بندی:

اتوپرس ژانومه GT500 یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار می باشد. توجه به ویژگی هایی همچون توان 2200 وات،سیستم ضد چکه، ، بخار دهی عمودی، بخار از دو طرف، سیستم ضد رسوب، تنظیم میزان بخاردهی، سیستم قطع خودکار، امکان بخاردهی پیوسته با 120 گرم در دقیقه، بخار از بالا، نمایشگر دیجیتال، تقویت کننده بخار و دیگ بخار با امکان تولید بخار پر قدرت به صورت پیوسته همگی این اتو پرس ژانومه را عالی جلوه داده اند. در هر صورت حق انتخاب با شماست که بخواهید این مدل اتو پرس یا سایر اتوها پرس ها را از سایت اینترنتی سلام بابا با هزینه ای مناسب تر از سایر سایت و تضمین اصالت کالا خریداری کنید.

مشخصات کلی

تولید کننده
JANOME
ظرفیت مخزن آب (لیتر)
1
جنس کف
آلومینیوم

امکانات و ویژگی ها

مخزن آب
زمان آماده شدن دستگاه
1 دقیقه
تنظیم حرارت بر اساس البسه
تنظیم میزان بخاردهی
سیستم قطع خودکار
بخاردهی لحظه ای
مخزن آب جداشدنی
کاتریج ضد رسوب

امکانات هوشمند

سیستم ضد رسوب
سیستم قفل ایمنی
قابلیت تنظیم میزان بخار

طراحی

نشانگر سطح آب
مخزن آب جداشدنی

لوازم جانبی

گنجایش مخزن آب
800 میلی لیتر

سایر ویژگی‌ها

منوی انگلیسی
دارد با 120 گرم در دقیقه
سیستم الکترونیکی کنترل املاح
چراغ نشانگر
امکانات دیگر
بخاردهی عمودی - <br /> طول کابل 1.8 متر - <br /> پایه تلسکوپی - <br /> قابلیت بخار از بالا یا پایین به تنهایی - <br /> قدرت پرس 50 کیلوگرم - <br /> امکان تقویت کننده بخار -<br /> بخار از دو طرف - <br /> بخاردهی لحظه ای 240 گرم در دقیقه
قدرت
2200 وات
عملکرد تنظیم حرارات
ترموستات
سیستم ضد چکه
کالاهای مرتبط