اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
×

چرخ گوشت بوش MFW66020

شناسه کالا::

VOSCH MFW66020

bosch
چرخ گوشت
bosch
انتخاب گارانتی
5,850,000 تومان
1402/09/22
موجود
فرایند خرید


1) انتخاب محصولات: بررسی سایت یا دریافت مشاوره!


2) پرداخت بیعانه: 500 هزار تا 10میلیون تومان متغیر است!


3) ارسال‌محصول: درسریعترین زمان ممکن باپیک اختصاصی!


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش: 9 صبح الی 22 شب

معرفی کوتاه محصول

چرخ گوشت بوش MFW66020 از قدرت بالای 1800 وات برخوردار می باشد. وجود شاخک های متنوع این چرخ گوشت می تواند گوشت را به حالت های مختلفی همچون تکه تکه کردن گوشت، قیمه کردن و نیز سوسیس تبدیل کند. مصرف برق 500 وات و پایه پلاستیکی به منظور جلوگیری از لغزش برای چرخ گوشت بوش در نظر گرفته شده اند.

نقد و بررسی  چرخ گوشت بوش MFW66020

چرخ گوشت بوش MFW66020 از آن دسته از محصولاتیست که روزانه خانم های خانه دار با آن سر و کار دارند. این دستگاه با تعدادی تیغه که به همراه دارد گوشت را به حالت های مختلفی خرد می کند که در بخش های بعدی کارایی هر تیغه را به صورت مفصل تر توضیح می دهیم. همچنین چرخ گوشت بوش با قدرت بالای 1800 وات عمل می کند که در کنار موتور توانمند آن بدون دردسر عملکرد مد نظر را انجام می دهد. طراحی بدون لغزش چرخ گوشت بوش بیشتر به دلیل پایه های پلاستیکی آن است که حتی در قدرت های بالا نیز بدون لرزش کارش را انجام می دهد. اگر به طراحی چرخ گوشت ها اهمیت زیادی می دهید چرخ گوشت بوش MFW66020 بهترین پیشنهاد است چرا که علاوه بر کارایی مناسبش؛ در عین حال نیز با قرار گیری آن بر روی کابینت همراه با ترکیب رنگ سفید و نقره ای اش راحت با دیگر وسایل ست می‌شود.

 کارایی تیغه های چرخ گوشت بوش MFW66020

تیغه های متنوع چرخ گوشت بوش MFW66020

امروزه به دلیل گستردگی دستگاه هایی مانند چرخ گوشت ها مانند قبل مردم گوشت خود را به بیرون از منزل جهت خرد کرن نمی برند. در این میان سلایق خانم های خانه دار نیز در هنگام خرید چنین دستگاهی زیاد می‌شود. اگر علاوه بر خرد کردن گوشت به صورت قیمه می خواهید آن را به شکل های دیگری در آورید چرخ گوشت بوش MFW66020 راه حل خوبیست. این چرخ گوشت دارای تیغه های مختلفی است که هر کدام به نوعی گوشت را خرد می کنند. به عنوان مثال سه تیغه مخصوص خرد کردن گوشت به صورت گوشت قیمه می باشد. طراحی هر کدام از این سه تیغه متفاوت است به صورتیکه با اندازه شکاف های کوچک، متوسط و بزرگ ساخته شده اند و با انتخاب هر یک گوشت در سایز مد نظر خرد خواهد شد. تیغه دیگری برای چرخ گوشت بوش در نظر گرفته شده که آن هم به نوبه خود گوشت را به صورت گوشت سوسیس تحویل می دهد. یک قالب گردی شکل نیز در بین تیغه های چرخ گوشت بوش به چشم می خورد که کار آن پس از اتمام چرخه خرد کردن به حالت گردی در آوردن گوشت می باشد. برای سود بردن از کارایی هر یک از تیغه ها کافیست هر یک را بر روی دهانه چرخ گوشت قرار دهید سپس با پخت گوشت در اشکال مختلف از غذایی لذیذ همراه با خانواده تان لذت ببرید.

 طراحی چرخ گوشت بوش MFW66020

طراحی چرخ گوشت بوش MFW66020

چرخ گوشت MFW66020 یکی از شیک ترین محصولات تولیدی بوش است که با قرار گیری آن در هر جایی از آشپزخانه با دیگر وسایل ست خواهد شد. این مدل چرخ گوشت که دارای ترکیب رنگ نقره ای و سفید می باشد جذابیت خود را از دور نمایان می سازد. همچنین طراحی استاندارد و جنس بسیار مقاوم چرخ گوشت بوش بدون دردسر سالیان طولانی عملکردی عالی از خود بر جای می گذارد. از بهترین مزیت های چرخ گوشت بوش طراحی پایه های پلاستیکی آن است که مانع از لرزش دستگاه در هنگام کار می شوند. چرخ گوشت بوش از طراحی جمع و جوری برخوردار می باشد که راحت بر روی کابیت و دیگر وسایل قرار می گیرد.

مشخصات کلی

مدل
MFW66020
تولید کننده
BOSCH
حداکثر قدرت و توان (وات)
500

منبع تغذیه و برق

حداکثر قدرت و توان (وات)
500

ابعاد (عمق x ارتفاع x طول)

ابعاد (میلیمتر)
37.0 × 17.0 × 35.0 سانتی متر

وزن

وزن (گرم)
6 کیلو‌گرم

طراحی

پایه های ضد لغزش

مشخصات کلی

قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

سایر ویژگی ها

سایر قابلیت ها
سیستم چرخش معکوس

سایر ویژگی‌ها

جنس تیغه
استیل
محفظه نگهداری برای قطعات
دارای پوشش استیل
ضمیمه سوسیس ساز
ضمیمه کبه ساز
ضمیمه رنده کردن
نوع دستگاه
خانگی
جنس تیغه ها و شبکه ها
فولاد ضد زنگ
جنس لوله ناودانی
فلزی
ظرفیت خروجی گوشت
3000 گرم در دقیقه
تعداد شبکه های توری
3 عدد
خرد کن
رنگ
ترکیب رنگ سفید و نقره ای
کالاهای مرتبط