اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
×

تلویزیون سونی 55X7000G

شناسه کالا::

SONY 55X7000G

SONY
تلویزیون
ویژگی های کالا:
  • سال عرضه (میلادی) :
    2019
  • سیستم عامل :
    Linux
  • کیفیت تصویر :
    4K
  • نوع صفحه نمایش :
    LED
  • سایز (اینچ) :
    55
مشاهده همه ویژگی ها
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
فرایند خرید


1) انتخاب محصولات: بررسی سایت یا دریافت مشاوره!


2) پرداخت بیعانه: 500 هزار تا 10میلیون تومان متغیر است!


3) ارسال‌محصول: درسریعترین زمان ممکن باپیک اختصاصی!


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش: 9 صبح الی 22 شب

تشخیص اصالت

ویدیو بهترین راهکار تشخیص اصالت تلویزیون

معرفی کوتاه محصول

تلویزیون سونی 55X7000G با داشتن کیفیت تصویر 4K، پنل IPS، قابلیت پشتیبانی از استاندارد HDR، موتور ارتقاء کیفیت تصویر 4K X-Reality™ PRO و سرعت رفرش تصویر 60 هرتز جزو برترین محصولات کمپانی سونی می‌باشد. البته توان صدای 20 وات، 3 پورت HDMI و 3 پورت USB، مرورگر اینترنت از طریق Wi-Fi و LAN، سیستم عامل لینوکس و گیرنده‌های DVB-T و DVB-T2 جزو قابلیت‌های مهم تلویزیون x7000g به حساب می‌آیند. 

قیمت تلویزیون سونی 55X7000G  

تلویزیون سونی 55X7000G از جمله محصولات به روز و هوشمند این کمپانیست که در جدول براویا قرار گرفته شده است. این ال ای دی سونی دارای سیستم عامل لینوکس می باشد که نه تنها کاربر را به بخش های متنوع و کاربردی تلویزیون دعوت می کند؛ بلکه در عین حال نیز امکان پخش و مشاهده ویدیوهای پرطرفدار همچون یوتیوب را در دسترس قرار می دهد. همچنین قابلیت اتصال به اینترنت از دو طریق Wi-Fi (اتصال بیسیم) و پورت LAN (اتصال از طریق کابل) توسط تلویزیون سونی میسر می باشد که به کمک هر کدام می توانید در بین صفحات اینترنت بگردید. نمایشگر تلویزیون سونی به صورت تخت و شیک بر روی صفحه اصلی آن نگاشته شده که با کیفیت تصویر 4K همراه شده است. از برجسته ترین خصوصیاتی که کمک به نمایش هر چه بهتر و دقیق تر رنگ ها و صحنه های طبیعی تصویر می کند، می توان به استاندارد کیفیت تصویر HDR اشاره کرد. علاوه براین تکنولوژی رنگ های زنده Live Colour، قابلیت درخشندگی TRILUMINOS نمایشگر و همچنین سرعت رفرش تصویر 60 هرتزی از مشخصات صفحه نمایش LED سونی هستند که در بخش های بعدی مفصل تر به توضیح هر یک پرداخته ایم. بخش سیستم صدای تلویزیون سونی با بلندگوهایی از نوع Bass Reflex آمده اند که با توان صدای 20 واتی شان می توانید به بهترین شکل از کیفیت راضی کننده صدای موسیقی های مورد علاقه خود نهایت استفاده را ببرید. علاوه بر این هر کدام از گیرنده های DVB-T  و DVB-T2 هم در بین دیگر مشخصات تلویزیون سونی به چشم می خورند. ادامه شرح نقد و بررسی تلویزیون سونی X7000G را به بخش های دیگر موکول کرده ایم و شما نیز اگر مشتاق به خواندن آن باشید، بدون شک این مدل تلویزیون 2019  سونی را به یکی از انتخاب های خوبتان تبدیل خواهید کرد. 

طراحی شیک تلویزیون سونی X7000G

طراحی تلویزیون سونی X7000G 

بهره گیری از سبک و سیاق مدرن برای دیزاین تلویزیون سونی 55X7000G قرار گیری آن در هر محیطی را کاملاً لوکس می کند، به صورتیکه اگر این مدل ال ای دی اسمارت خصوصاً در محیط هایی با متراژ بزرگ قرار بگیرد خاص بودن را به معنای واقعی کلمه به فضا فرا می خوانید. به زبان ساده تر طراحی لبه های تلویزیون سونی باریک هستند که ظرافت فوق‌العاده خاصی به آن بخشیده و در نتیجه تلویزیون را در نظر کاربر شیک تر جلوه داده است.

قاب باریک تلویزیون سونی X7000G

قاب بسیار باریک تلویزیون سونی 55X7000G نکته دیگری است که نظر کاربر را به سمت خود جلب می کند، چراکه طراحی این قاب کاملاً خوش ساخت همراه با لبه های تیزی در نظر گرفته شده است. از مزیت های قاب باریک تلویزیون سونی 55X7000G این است که کمک می کند سطح صفحه نمایش را بسیار گسترده تر از آنچه که هست مشاهده نمایید و در نتیجه ی آن چشم بر روی صفحه نمایش متمرکز تر می شود.

مدیریت کابل های تلویزیون سونی X7000G

پایه‌های تلویزیون سونی 55X7000G دو شاخه ای و از اطراف آن طراحی شده اند. این پایه ها از استحکام بالایی برخوردار هستند به صورتیکه نه تنها سایزهای کوچک تر از 55 اینچ را به راحتی تحمل می کنند، بلکه در عین حال نیز با خیال راحت می توانید اندازه های بزرگ تر از 55 اینچ را بر روی آنها قرار دهید. همچنین این پایه ها دارای قابلیت مدیریت کابل است. در واقع مدیریت کابل ها که سونی این مدل تلویزیونش را به آن مجهز ساخته کاری می کند تا سیم های اضافه به صورت کاملاً مدیریت شده و از قسمت پایه‌ی آن به قسمت پشت تلویزیون هدایت شوند که در نتیجه آن دیگر با کابل های اضافه در اطراف تلویزیون مواجه نخواهید شد.

 تلویزیون سونی X7000G - صفحه نمایش

نمایشگر تلویزیون سونی  55X7000G 

طراحان کیفیت صفحه نمایش تلویزیون های سونی از یک استراتژی خاص برای تولید نمایشگرها بهره برده اند به صورتیکه با جای دادن یک سری قابلیت و مزایای ویژه کاری کرده اند تا تلویزیون های جدید این کمپانی کاملاً بی عیب و نقص در نظر کاربران جلوه داده شوند. در این میان ال ای دی سونی 55X7000G دارای نمایشگری با کیفیت تصویر 4K همراه با تعداد 2160×3840 پیکسل می باشد. در حال حاظر چنین کیفیت تصویری از نقطه قوت های تلویزیون سونی محسوب می‌شود، چرا که از نظر تعداد پیکسل ها ثروتمند است و بالاترین سطح از پیکسل ها را در بین تلویزیون های خانگی به خود اختصاص داده است. در واقع کیفیت تصویر 4K با چهار برابر بیشتر از پیکسل های FullHD بر روی صفحه نمایش تلویزیون سونی فعالیت می کند و شما می توانید تصاویر را به صورت زنده و طبیعی همراه با رنگ های جذاب مشاهده کنید.

درخشندگی فوق العاده صفحه نمایش تلویزیون سونی X7000G

از فناوری هایی که در تلویزیون 55 اینچ سونی باعث می شود تا صفحه نمایش را با درخشندگی بالایی مشاهده کنید، می توان به قابلیت TRILUMINOS اشاره کرد. بهتر است بگوییم این تکنولوژی رنگ ها را آنچنان زنده و طبیعی نشان می دهد که درخشندگی نمایشگر را به خوبی احساس می کنید. اگر به تصویر بالا نیز دقت کنید چترها با پالت گسترده ای از رنگ ها نمایان شده اند و در کنار آن نیز می توانید سایه ها را به صورت واضح مشاهده کنید.  

خصوصیت 4K-X-Reality™ PRO تلویزیون سونی X7000G

یکی دیگر از راه های نشان دادن جزئیات در صفحه نمایش تلویزیون سونی 55X7000G موتور ارتقاء کیفیت تصویر 4K X-Reality™ PRO است که به لطف آن می توانید وارد دنیایی هیجان انگیز و پر از وضوح فوق‌العاده شوید. در واقع به کمک 4K X-Reality™ PRO هر پیکسل به صورت جداگانه با یک پایگاه داده تصویری خاص تجزیه و تحلیل می شود و به صورت مستقل از همدیگر بافت، کنتراست و رنگ را نشان می دهد. این موتور 4K X-Reality™ PRO سبب بالا بردن کیفیت پایین برنامه ها می شود و در نهایت شما می توانید تصاویر را در حد کیفیت تصویر 4K مشاهده نمایید. 

نرخ حرکت تصویر تلویزیون سونی X7000G

حال نوبت به سرعت رفرش تصویر Motionflow می رسد که در تلویزیون سونی 55X7000G با میزان 60 هرتز آمده است. این واحد سریع ترین لحظات فیلم را که دارای سرعت بالایی هستند به صورت صاف و بدون نویز بر روی صفحه نمایش نشان می دهد. در واقع Motionflow فریم های اضافه را از بین می‌برد و سریع ترین حرکت ها را بدون نویز و تاری به نمایش می گذارد.

بیشتر بدانید: قابلیت HDR چیست و چه تاثیری بر روی کیفیت تصویر دارد؟ استاندارد HDR به تجزیه کردن رنگ ها می پردازد که با تفکیک پذیری آنها سبب می‌شود تا هر چیزی را بسیار نزدیک به صحنه های زنده و طبیعی مشاهده کنید. همچنین HDR تصاویر تاریک را بسیار تیره و تصاویر روشن را بسیار درخشان و سفید نمایش می دهد.

تلویزیون سونی X7000G - سیستم صوتی

سیستم صدای تلویزیون 2019 سونی 55X7000G 

بی شک تلویزیون 2019 سونی 55X7000G در کنار بخش تصویر آن مستلزم قسمت صوتی قدرتمند است تا در کنار همدیگر ساختاری کامل و بی عیب و نقص را ارائه دهند. بلندگوهای تلویزیون سونی از نوع Bass Reflex هستند که از دو کانال مجزا صدا را به گوش می رسانند. هر کدام از این بلندگوها با توان 10 وات همراه شده اند که روی هم رفته توان صدای 20 واتی را تشکیل داده اند. نوع فناوری به کار گرفته شده در بخش صدای تلویزیون سونی Cinematic S-Force Front Surround می باشد که آن هم به نوبه خود صدایی فراگیر را ایجاد می کند. این فناوری به صورت سه بعدی صدا را به گوش می رساند، به شیوه ای که از طریق هر یک از بلندگوهای سمت راست و چپ تلویزیون با گستره‌ی موج صدا مواجه می شوید. موتور پردازش صدای ClearAudio نیز به نوبه خود نویز موجود در صدا را از بین می برد.  همچنین فناوری پاک سازی فاز Clear Phase برای تجزیه و تحلیل کردن صدا مورد استفاده قرار می گیرد که با از بین بردن صداهای غیر طبیعی، صدایی خالص و طبیعی را ارائه می دهد. فناوری DSEE صدا نیز جزئیات موسیقی را باز می گرداند. بدین صورتکه اگر شما در حال لود آهنگ از اینترنت هستید در طول لود امکان از بین رفتن مقدار زیادی از اطلاعات صوتی وجود دارد که با استفاده از تکنولوژی DSEE فرکانس های از دست رفته به منبع موسیقی باز گردانده می شوند. همچنین سیستم صوتی تلویزیون سونی 55X7000G قابلیت پشتیبانی از فرمت های صوتی Dolby™ Digital، Dolby™ Digital Plus ،Dolby™ AC-4 را داراست.

تلویزیون سونی X7000G - امکانات هوشمند

بستر نرم افزاری تلویزیون هوشمند سونی 55X7000G

سونی در سال 2019 تلویزیون های سری 7 کمپانی خود را با سیستم عامل لینوکس مجهز ساخت که در این میان تلویزیون 55X7000G نیز از این قاعده مستثناء نسیت. تلویزیون سونی به عنوان یکی از مدل های میان رده این شرکت عرضه شده به همین دلیل بخش هوشمند آن نیز با امکانات آنچنانی همراه نیست. بهتر است بگوییم تلویزیون سونی تنها دارای یک رابط کاربری ساده لینوکس است که همراه با صفحه آن در دسترس قرار می گیرد. از این گذشته در کنار بخش های جذاب و هیجان انگیز تلویزیون سونی 55X7000G مهمترین مشخصه ای که خودنمایی می کند قابلیت اتصال به اینترنت آن است. امکان سرچ در بین محتوای اینترنتی و همچنین دانلود محتوای مورد دلخواه توسط تلویزیون سونی انجام می گیرد.

برنامه یوتیوب که امروزه مورد استقبال اقشار مختلف جامعه قرار می گیرد یکی از جمله برنامه های جذاب، هیجان انگیز و پرطرفداری می باشد که امکان برخورداری از فیلم های متنوع را برای کاربران به وجود می آورد.

سخن نهایی:

با توجه به امکانات و قابلیت های تلویزیون سونی 55X7000G می توان گفت یک تلویزیون میان رده با امکانات متوسط برای کاربرانیست که انتظار آنچنانی از یک تلویزیون ندارند. طراحی شیک تلویزیون سونی از یک طرف، دقت به صفحه نمایش و مزایای آن از طرف دیگر و از همه مهمتر کاوش در بین ویژگی هوشمند بودن و سیستم عامل لینوکس آن همگی از مشخصات خوب این تلویزیون 2019 می باشند. هر چند بسیاری از مدل تلویزیون ها با برندهای مختلف در بازار وجود دارند و ممکن است با قضاوت در بین اینکه کدام مارک تلویزیون بهتر است دچار شک شوید، اما اگر بودجه آنچنان زیادی برای خرید تلویزیون در نظر نگرفته اید، ما تلویزیون سونی 55X7000G را به شما پیشنهاد می کنیم. در غیر اینصورت با مشاهده دیگر مدل ها از همین سایت با ضمانت از اصلی بودن کالا و به صورت غیر حضوری و آنلاین نسبت به خرید هر کدام به صورت دلخواه اقدام کنید.

مشخصات کلی

مدل
X7000G
تولید کننده
Sony
سال عرضه (میلادی)
2019
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ
مالزی

صفحه نمایش

سایز (اینچ)
55
نوع صفحه نمایش
LED
طراحی صفحه نمایش
تخت
قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
139
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)
89+ تا 89-

تصویر

کیفیت تصویر
4K
حداکثر رفرش ریت (هرتز)
60
نسبت تصویر (Aspect Ratio)
16:9
تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر
تکنولوژی HDR
تکنولوژی تقویت کنتراست
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
2160/24p | 2160/25p | 2160/30p | 2160/50p | 2160/60p
فناوری Dolby Vision
درخشندگی فوق العاده
رزولوشن صفحه نمایش
2160×3840
فرمت ویدیویی HEVC Codec
پشتیبانی از فرمت HLG

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال صدا
2
تعداد کل بلندگوها
2
قابلیت ARC
فناوری Dolby Atmos

ویژگی های گیمینگ

مناسب کنسول بازی
نسل هشتم

امکانات هوشمند

سیستم عامل
Linux
دستیار صوتی
پشتیبانی از Apple AirPlay
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)
منوی فارسی
مرورگر وب
نرم افزار تلویزیون هوشمند
اشتراک گذاری هوشمند
فروشگاه محتوا (App Store)
کنترل هوشمند
هوش مصنوعی

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
3
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
3
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
تعداد پورت ورودی کامپوننت
-
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
تعداد پورت ورودی کامپوزیت
1
اسلات CI
پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
پورت خروجی هدفون
ورودی RS-232C
ورودی آنتن (RF)
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث
-
پورت شبکه (LAN)

گیرنده ها

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال

منبع تغذیه و برق

حسگر اکو (Eco)
مصرف برق آماده به کار
0.5 وات
کلاس بهره وری انرژی
A
حالت صرفه جویی در مصرف انرژی

وزن

وزن با پایه (کیلوگرم)
16.5
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
15.4
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
24

طراحی

رنگ بدنه
مشکی
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر)
200x200
نوع پایه و رنگ
دوشاخه ای و نقره ای
اندازه قاب
باریک

لوازم جانبی

لوازم جانبی همراه
ریموت کنترل | باتری ریموت کنترل | دفترچه راهنما | چهار پیچ اتصال
کنترل هوشمند

سایر ویژگی‌ها

OSD Language
محافظ صفحه نمایش
ابعاد با پایه: (سانتی متر)
124.1×78.5×33.6
ابعاد بدون پایه: (سانتی متر)
124.1×72.1×7.9
ابعاد بسته بندی: (سانتی متر)
139.9×83.6×16.2
VP9 Decoder
DTS Decoder

متوسط امتیاز مشتریان

4.5

از مجموع 21 نظر

پرسیدن سوال

5
1400/06/07
خریدار

سلام و خسته نباشید
میشه لطفا یه تلوزیون مناسب در حد ۱۴میلیون‌
و ۴۹یا۵۰اینچ مارک الجی و سامسونگ و سونی
معرفی کنید البته می‌دونم که سونی با توجه به کیفیتش فک نکنم در این حد قیمت تلویزیون پنجاه اینچ داشته باشه
ولی بازم ممنون میشم راهنمایی کنید
برای مصرف عادی روزانه مثل فیلم دیدن و فوتبال دیدن
ممنون میشم

پاسخ از سلام بابا : باسلام.در برند سامسونگ در سایز 50 اینچ مدل AU7000 سال 2021 را پیشنهاد میکنیم.این تلویزیون پنل VA دارد و میتواند انتخاب مناسبی برای استفاده روزانه و فیلم دیدن باشد.در سونی در این محدوده متاسفانه انتخابی وجود ندارد.
5
1400/02/31

با سلام و وقت بخیر,این تلوزیون تو فروشگاه های داخلی با گارانتی بازرگانی ایران موجوده با قیمت کمی بیشتر!مگه این تلوزوین مونتاژ داخلیه؟!

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر این مدل وارداتی است و مونتاژ کشور مالزی و نمایندگی ها با سود بالاتر به فروش میرسانند.
5
1400/01/12
خریدار

سلام عرض ادب
سوالم اینه سیستم عامل سونی 55x7000g لینوکس هست.با این حال میشه ازش استفاده کرد مثل اندروید ۸۰۰۰؟؟؟ یا خیر ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ از سلام بابا : سلام روز بخیر دوست گرامی سیستم عامل لینوکس هیچگونه کاربرد خاصی ندارد و از سیستم عامل اندروید بسیار ضعیف تر است.
4
1399/12/26
خریدار

باسلام وتشکر از شما
بین این تلویزیون وسامسونگ q60r راهنمایی بفرمایید کدام را بخرم. برای من کیفیت تصویر از همه مهمتراست و امکانات جنبی خیلی برام مهم نیست

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر دوست گرامی مدل X7000G یکی از پایین رده ترین تلویزیون های سونی میباشد و یقینا سری کیو ال ای دی Q60T یا Q60R با داشتن کیفیت کوانتوم و امکانات زیادی که دارد ارزش خرید خیلی بالاتری دارد.
5
1399/04/20
خریدار

سلام آیا میشه x7000g رو به سینمای خانگی بدون سیم که وای فای داخلی نداره وصل کرد چون توی توی مشخصات سینمای خانگی نوشته بلوتوث دارد ولی وای فای نداره

پاسخ از سلام بابا : با سلام و درود فراوان کاربر گرامی اگر از طریق وای فای متصل شود امکانپذیر است ولی اگر اتصال از طریق بلوتوث باشد امکانپذیر نیست چونکه مدل X7000G بلوتوث ندارد.
5
1399/04/08
خریدار

سلام
ببخشید تلویزیون های سونی تون ساخت کدام کشور اند ؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر. در سال های 2018-2017 و قبل تر تماما مالزی بودن در سال 2019 بعضی مد لهای تولید و منتاژ مصر هم وارد بازار شدند. برای اطلاع از کشرو سازنده محصول میتوانید بافروشنده در تماس باشید.
5
1399/01/22
خریدار

با سلام قصد خرید تلویزیون 55 اینچ 4k هوشمند رو دارم و در حدود قیمت 14 یا کمی بیشتر هزینه میکنم.سونی و ال چی و سامسونگ نمیدونم چه برندی بهتره شما با این قیمت چه مدلی پیشنهاد میکنید

پاسخ از سلام بابا : پاسخ مدیر:با سلام و درود فراوان دوست گرامی انتخاب ها میتواند محدود به یکی دو مدل نباشد لطفاً برای دریافت اطلاعات و مشاوره تخصصی با همکاران مشاور فروش تماس حاصل فرمایید.
5
1398/12/14
خریدار

جناب سلام تو مدلهای
سونی x7000
الجی 7340
پاناسونیک 736
کدومشون بهتره از همه لحاظ مقایسشون کنید

پاسخ از سلام بابا : پاسخ مدیر:سلام و درود..از لحاظ کیفیت تصویر و وضوح و ساخت و طول عمر قطعات پاناسونیک و سونی را معرفی میکنیم و از لحاظ آپشن و امکانات و عملکرد هم ال جی مدل um7340. پیروز باشید.
4
1398/11/28
خریدار

با سلام میخواستم بدونم فرق سری ۸۰۰۰ و ۸۵۰۰ در چیست پیشنهد شما برای خرید کدامیک از آنهاست وقتی ملاک کیفیت تصویر باشد.

پاسخ از سلام بابا : با عرض سلام و وقت بخیر با عرض پوزش واقعاً جایی که نظر گذاشتید ارتباطی به دو مدل تلویزیون که شما درخواست کردید نداره.لینک انجمن را خدمت شما قرار می دم در صورت تمایل داخل انجمن مدل کالای مورد نظرتان را جستجو کنید و مقایسه این دو محصول را قرار دادیم می‌توانید به طور کامل با همدیگر مقایسه کنید.فقط یک نکته اشاره می کنم هر چقدر مدل تلویزیون بالاتر باشه مطمئنا این شرکت به سیاست‌های موجود امکانات بیشتری به تلویزیون سری بالاتر میده. انجمن
4
1398/11/28
خریدار

سلام.وقت بخیر
شما بین ال جی 49sm8100، 55um7340، سونی 49x8000g و 55x7000g کدوم رو پیشنهاد میکنید؟
ممنون

پاسخ از سلام بابا : با عرض سلام و وقت بخیر در بین مدل‌هایی که فرمودید که با بررسی‌هایی که ما انجام دادیم بهترین مدل ۸۱۰۰ ال جی هستش. یعنی از هر نظر بخوام در نظر بگیریم نسبت به مدلهای دیگه بالاتر با کیفیت بهتری داره.
5
1398/11/25
خریدار

سلام.بین مدل ru و nuسامسونگ کدومشون از لحاظ کیفیت تصویر و ساخت بهترن؟؟
باتشکر



پاسخ مدیر:سلام و درود..از لحاظ کیفیت سخت افزاری تفاوتی ندارند..تفاوت در سال ساخت و اپشن بلوتوث است.

5
1398/11/15
خریدار

سلام وقتتون به خیر
ممنون از سایت خوبتون، جسارتا من چند تا سوال داشتم از خدمتتون
1- شما تلویزیون های شیائومی و آیوا رو هم موجود می کنید؟
2- بین این مدل و الجی 8600 و سامسونگ 7100 شما کدوم رو پیشنهاد میکنید به بنده؟ این رو هم خدمتتون عرض کنم که 99 درصد استفاده بنده مربوط میشه به بازی کردن و دیدن شبکه های تلویزیونی داخلی خودمون یعنی یه جورایی گیرنده دیجیتال داخلی داشتن تلویزیون برام مزیت به حساب میادش.
3- هزینه ارسال یک تلویزیون 55 اینچ تا کرج چقدر میشه حدودا؟



پاسخ مدیر:سلام و درود خدمت شما..دوست گرامی مدل sm8600 مدلی هست که به نسبت ru7100 از هر نظر در رده بالاتری قرار دارد و برای بازی هم بدلیل داشتن حرکات سریع سرعت رفرش تصویر تا بالاتر باشد و زمان پاسخدهی کمتر باشدانتخاب بهتری  است و برای کانال های داخلی هم چون sd و hd هستند زیاد تفاوت خاصی ندارد ولی به گفته ی کاربران مدل های ru برای نمایش کانال های داخلی انچنان چنگی به دل نمیزنند سپس مدل sm8600 میتواند انتخاب معقول تری باشد.برای استعلام از هزینه ها هم لطفا تماس بگیرید.

4
1398/10/14
خریدار

سلام..خسته نباشید..میخواستم بپرسم سایز 55 سونی تا حدود ده تومن چی میتونم بگیرم که هم کیفیت بالایی داشته باشه هم طول عمرش زیاد باشه ومهمتر اینکه پرش صفحه وتصویرنداشته باشه..ممنون میشم راهنماییم کنید

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود خدمت شما دوست گرامی..در این رنج قیمتی مدل 55X8000G رو بهتون معرفی میکنم.
4
1398/09/27
خریدار

سلام، شما تا رنج ۱۲ میلیون کدام مدل از تلویزیون های سایز ۵۵ سونی و پیشنهاد میکنید؟

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود..در این رنج قیمت یا یکم بیشتر بدون شک  55X8500G بهترین انتخاب است.
5
1398/09/14
خریدار

سلام بعضیا میگن این مدل 7000g جنس صفحه نمایش با بقیه مدل ها فرق داره و با کوچک ترین ضربه ای رنگ قاطی میکنه ایا این درسته!؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر. اگر منظورتون از ضربه شکستگی است. با ضربه محکم  این مشکل پیش خواهد امد.نه با هر ضربه ای  .موفق باشید
4
1398/09/13
خریدار

باسلام و خسته نباشید
تو سایت معتبر دیجی کالا نوع نمایشگر این مدل رو lcd نوشته ولی تو سایت شما led قید شده
میخواستم بدونم کدومه ؟
واینکه فقط با در نظر گرفتن تصویر 7000 با 8000 تفاوت فاحشی داره؟
ممنون از راهنماییتون

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر . تلویزیون های امروزی همان lcd های گذشته اما با نور پس زمینه led هستند و در واقع lcd-led نام دارند اما بیشتر به اون ها led کفته میشه . این تلویزیون هم lcd-led است . X8000G یک سری بالاتر از 7000 است و از لحاظ امکانات و ویژگی های هوشمند بالاتر است اما از لحاظ کیفیت تصویر تفاوت فاحشی ندارند ، موفق باشید .
5
1398/09/09
خریدار

سلام خسته نباشین یه سوال داشتم تو مدل های سونی G7000 یا G8000 کدومش رو شما صلاح میبنید ممنون میشم

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود..قطعا مدل x8000g هم از لحاظ کیفیت تصویر هم امکانات در رده ی بالاتری قرار دارد.
4
1398/08/24
خریدار

سلام بین 55x7000g
49x8000g کدومو پیشنهاد میدین ممنونم
یه سوال دیگه 55x7000g با سیستم عامل لینوکس وصل به گوشی نمیشه یعنی؟؟؟؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر . بین این دو مدل ، 49x8000g بهتر است .  گوشی رو میشه به مدل 55x7000g وصل کرد و محتواهای ان را در تلویزیون تماشا کرد ، موفق و پیروز باشید .
4
1398/08/24
خریدار

سلام ببخشید من میخاستم این تلویزیونو بگیرم میخاستم ببینم این سیستم عاملی که داره وصل به گوشی نمیشه یعنی بین x8000gاینچ 49 و x7000g اینچ55 شما کدومو پیشنهاد میدین ممنونم

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر . سیستم عامل این تلویزیون اندروید نیست و نمیشه کار زیادی با اون انجام داد اما میشه گوشی رو به اون وصل کنید .  بین این دو مدل ما x8000g را به شما پیشنهاد می کنیم . این تلویزیون سیستم عاملش اندرویده و امکانات بیشتر و کیفیت بهتری داره ، موفق باشید .
4
1398/08/07
خریدار

سلام
بنده فقط طول عمر و کفیت تصویر برام مهمه ...طبق شنیدها میگن تصویر سونی ها سری 7000 لک و پرش تصویر داره ایا واقعیت داره و سوال دوم از بین سونی و الجی تا مبلغ 6500 چه مدلی رو پیشنهاد میدید با تشکر

پاسخ از سلام بابا : سلام روز بخیر..دوست گرامی این مسئله تا حدی بله صحت دارد و کلا سری های ۷ سونی در هر سال تولید برای کاربران متاسفانه به آن صورت رضایت بخش نبوده است در رنج قیمتی که اشاره فرموده اید بنده در سایز ۵۵ از برند سامسونگ مدل ru7100 و در برند ال جی مدل um7100 را پیشنهاد میکنم.
4
1398/07/22
خریدار

حافظه داخلی داره ؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر . خیر حافظه داخلی ندارد .تلویزیون هایی که حافظه داخلی هم دارند کمه و فقط برای برنامه های تلویزیون است و برای ضبط برنامه ها باید از حافظه خارجی استفاده کرد .
کالاهای مرتبط