×

تلویزیون سامسونگ 82Q90R

شناسه کالا::

SAMSUNG QLED 82Q90R

SAMSUNG
تلویزیون
ویژگی های کالا:
  • سال عرضه (میلادی):
    2019
  • کیفیت تصویر:
    4K
  • نوع صفحه نمایش:
    QLED
  • سایز (اینچ):
    82
مشاهده همه ویژگی ها

انتخاب سایز:

موجود شد به من اطلاع بده
شرایط خرید از سلام بابا

(با شرایط ویژه و مطمئن می توانید از فروشگاه سلام بابا                                  خرید انجام بدید)


1) انتخاب محصولات: با بررسی سایت یا دریافت مشاوره از همکاران بخش فروش.


2) پرداخت بیعانه: بسته به نوع محصول و قیمت از 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان متغیر است.


3) ارسال محصول: در سریعترین زمان ممکن با پیک اختصاصی سلام بابا.


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش:8.30 صبح الی 22 شب

تشخیص اصالت تلویزیون

ویدیو بهترین راهکار تشخیص اصالت تلویزیون

معرفی کوتاه محصول

تلویزیون سامسونگ Q90R جدیدترین محصول سال 2019 می باشد که از اندازه بزرگ 82 اینچی برخوردار است. تکنولوژی QLED، کیفیت تصویر 4K همراه با موتور پردازنده Quantum Processor 4K، نرخ حرکت تصویر 120 هرتز و همچنین تکنولوژی رنگ 100 درصدی و استاندارد تصویر Quantum HDR 16x همگی برای بخش تصویری تلویزیون سامسونگ تعریف شده اند.قابلیت اتصال به اینترنت و بخش اسمارت تلویزیون سامسونگ با امکاناتی همچون صفحه Smart Hub، دستیار صوتی Bixby، مرورگر کامل وب، دستیار صوتی Google Assistant، امکان سازگاری با الکسا، خصوصیتConnectShare ، پردازنده چهار هسته ای، هر کدام از امکانات اشتراک گذاری Mirroring ، DLNA و نیز Wi-Fi Direct برای بخش هوشمند این تلویزیون 82 اینچی در نظر گرفته شده اند. سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ متشکل از قدرت بالای 60 وات همراه با ویژگی هایی همچون ساب ووفر، نوع بلندگوهای 4.2 کاناله و پشتیبانی از هدست بلوتوث می باشند. از دیگر قابلیت های تلویزیون سامسونگ Q90R می توان به ریموت کنترل هوشمند، پورت های USB، HDMI، اشتراک گذاری از طریق Anynet، سنسور اکو، فناوری AI، امکان اتصال به موبایل، خروجی دیجیتال، ورودی RF اشاره کرد.

نقد و بررسی تلویزیون QLED سامسونگ Q90R 

 تلویزیون سامسونگ Q90R جزو مدرن ترین و پیشرفته ترین مدل های این کمپانی کره ای می باشد که با عرضه آن به بازار جهانی و به خصوص در بین دیگر مدل های پرچم دار خوش درخشید. این مدل تلویزیون که از فناوری QLED بهره می‌برد، روشنایی فوق‌العاده بالایی را با خود به دل تصاویر راه می دهد. از این گذشته تعداد پیکسل های صفحه‌نمایش تلویزیون سامسونگ 2160×3840 عدد هستند که روی هم رفته با تعداد 8.2 میلیون پیکسل دقت و وضوح بالا را در هر صحنه به خوبی نمایش می دهند. استاندارد HDR در نمایشگر تلویزیون سامسونگ با عنوان Quantum HDR 16x آمده که با تحلیل رنگ ها و تفکیک پذیری شان از همدیگر، لحظه های واقعی را به معنای واقعی کلمه به هر تصویر راه می دهد. موتور پردازنده Quantum Processor 4K یا همان پردازنده کوانتومی 4K، رنگ ها را کاملاً تصفیه می کند به صورتیکه شاهد محتوای با جزئیات از هر صحنه خواهید شد. شرح بیشتر مزیت های صفحه‌نمایش تلویزیون سامسونگ تنها به همینجا ختم نمی شوند؛ بلکه در بخش های دیگر این نقد و بررسی هر کدام یک را به صورت مفصل توضیح داده ایم. علاوه بر بخش تصویری تلویزیون QLED سامسونگ قسمت صوتی آن که با توان بالای 60 وات همراه شده همچنین در کنار بلندگوهای 4.2 کاناله و نیز ساب ووفر 20 واتش سعی در تولید و انتشار صدای عالی را داراست. حال با نگاهی اجمالی به بخش اسمارت تلویزیون 2019 سامسونگ Q90R با برجسته ترین امکانات آن همچون صفحه سرگرم کننده اسمارت هاب، هر کدام از دستیار صوتی های Bixby و Google Assistant در کنار فناوری AI و نیز مرورگر اینترنت و هر کدام از امکانات اشتراک گذاری Mirroring ، DLNA ونیز Wi-Fi Direct رو به رو خواهید شد که اگر در بخش های بعدی این نقد و بررسی با ما همراه باشید بدون شک یک دلیل قانع کننده ای به جهت جذب کاربر به سمت این تلویزیون می باشند. شما نیز اگر جزو افراد خوش سلیقه و شیک پسند هستید می توانید با انتخاب تلویزیون سامسونگ Q90R هم از مزایای آن برخوردار شوید و هم اینکه فضایی لوکس به منزل ببخشید. 

فناوری QLED تلویزیون  سامسونگ Q90R

تکنولوژی QLED ثروتمند از نظر روشنایی

بدون شک غرق شدن در تصاویر روشن برایتان کاملاً جذاب و خیره کننده می باشد و سبب می‌شود تا هر لحظه از فیلم را با هیجان بسیار بیشتری مشاهده نمایید. دانستن اینکه یک نوع تلویزیون مانند تلویزیون سامسونگ 82Q90R سال 2019 از نظر نور و روشنایی کاملاً بی عیب و نقص است، کاربران را مجاب به انتخاب آن می کند. تلویزیون سامسونگ وجود میزان نور فوق‌ العاده بالا را مدیون تکنولوژی QLED به کار رفته شده در آن است، به همین جهت شور و هیجان برنامه ها بسیار بیشتر خواهد شد. تکنولوژی کیولد رقیب سر سخت تکنولوژی OLED تلویزیون های ال جی می باشد و در بازار نیز هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. در واقع تکنولوژی QLED متشکل از نقطه های کوانتومیست که با تداخل آنها در صفحه‌نمایش سبب نمایش گسترده نور و روشنایی می‌شود. فناوری QLED قدرت فوق‌العاده بالایی از نظر نمایش روشنایی دارد و با به کار گرفتن میزان نور لازم صفحه‌نمایش را متفاوت تر از همیشه نشان می دهد. به کمک فناوری کیولد رنگ ها جذاب تر و صد البته روشن تر از همیشه به معرض نمایش گذاشته می شوند به صورتیکه اگر یک بار صفحه‌نمایش تلویزیون سامسونگ را مشاهده کنید، هرگز از دیدن آن سیر نخواهید شد.

تلویزیون سامسونگ Q90R - کیفیت تصویر 4K

صفحه‌نمایش 4K تلویزیون سامسونگ 82Q90R، ماوراء طبیعی

آیا دوست دارید از تصاویری متفاوت تر که تا به حال بر روی نمایشگر ندیده اید بهره ببرید؟ پس بهتر است بدون هیچ چون و چرایی کار خود را به دست صفحه‌نمایش تلویزیون سامسونگ 82Q90R بسپارید. سامسونگ در سال 2019 تحولی عظیم در مبحث کیفیت صفحه‌نمایش برخی از تلویزیون هایش ایجاد کرد، به صورتیکه با روانه کردن این مدل تلویزیون 82 اینچی با کوالتی 4K کاری کرد تا از کیفیت تصویر Full HD نیز پیشی بگیرد. میزان رزولوشن 3840×2160 پیکسل بر روی صفحه‌نمایش تلویزیون سامسونگ از نظر تعداد پیکسل ها دو برابر کیفیت تصویر Full HD می باشد. این در حالیست که بیش از 8.2 میلیون پیسکل بر روی نمایشگر در حال تولید و ارائه تصاویری دقیق و کاملاً بی عیب و نقص هستند. به عبارتی دیگر ورود به دنیایی کاملاً طبیعی را می توانید از طریق صفحه‌نمایش تلویزیون سامسونگ تجربه کنید، چرا که با نمایش ریزترین جزئیات و همچنین صحنه هایی زنده، این نمایشگر کاری می کند تا به ابعاد جدیدی از کیفیت تصویر پا بگذارید و در عمق شگفت آور تصاویر باقی می مانید به صورتیکه احساس می کنید در همان لحظه به صورت زنده قرار گرفته شده اید.

صفحه‎نمایش تلویزیون سامسونگ Q90R همراه با زاویه دید فوق العاده‎ای که دارد برای کاهش انعکاس نور و همچنین افزایش پالت رنگ طراحی شده است. علاوه براین زاویه دید فوق العاده بدون توجه به جایی که نشسته اید هر تصویر را به صورت کاملاً دقیق و پر جنب و جوش نشان می دهد.

استاندارد تصویر Quantum HDR

استاندارد تصویر HDR نیز به خوبی در صفحه‌نمایش تلویزیون سامسونگ 82Q90R نمایان است، اما این بار با عنوان Quantum HDR 16x به سراغ تلویزیون سامسونگ آمده است. این استاندارد تصویر حداکثر روشنایی را به داخل صفحه‌نمایش راه می دهد. به زبان ساده تر هنگامیکه شما در حال تماشای صحنه های تاریک هستید به کمک HDR آنها را واضح و شفاف مشاهده خواهید کرد. همراه با استاندارد Quantum HDR 16x درست همان چیزی را می بینید که کارگردانان و فیلم سازان از آن استفاده می کنند، چرا که مرز جدیدی از رنگ های دیدنی و باور نکردنی همراه با جزئیات نفس گیر در هر صحنه را به معرض نمایش قرار می دهد. 

 تلویزیون سامسونگ Q90R -  پردازنده Quantum Processor 4K

از برجسته ترین خصوصیات صفحه‌نمایش تلویزیون سامسونگ 82Q90R پردازنده Quantum Processor 4K می باشد که سامسونگ از آن به عنوان پردازنده کوانتومی 4K نام می‌برد. این پردازنده با پردازش کردن برنامه ها هر نوع محتوایی را به صورت خیره کننده نمایش می دهد. از بهترین خصوصیات پردازنده صفحه‌نمایش تلویزیون سامسونگ این است که برای هر صحنه صدا را تنظیم می کند و روشنایی نمایشگر را بسته به نور اتاق تنظیم می کند.

تلویزیون سامسونگ Q90R - نور پس زمینه Direct -Full Array

بدون شک نمایش برنامه ها به صورت تمام صفحه لذت دیدن هر صحنه را دو چندان می کند به صورتیکه با دیدن هر تصویر در آن غرق می شوید. در این میان سامسونگ به جهت نمایش برنامه ها به صورت تمام صفحه از نور پس زمینه Direct Full Array 16X کمک گرفته تا کنترل دقیق تری بر روی رنگ‎های سفید و سیاه داشته باشد. به عبارتی قابلیت Direct Full Array 16X همانطورکه از نامش پیداست به صورت کامل نور را بازتاب می دهد و کاری می کند تا چشم تمرکز بهتری بر روی صفحه داشته باشد. 

حجم رنگ 100 درصدی را می توانید از طریق صفحه‌نمایش تلویزیون سامسونگ 82Q90R به خوبی لمس کنید. به بیان دیگر راز نهفته پشت پرده صحنه ها در نمایشگر این تلویزیون با نمایش دادن رنگین کمانی از رنگ های متنوع و جذاب برملا می‌شود و با به چالش کشیدن رنگ ها چشم کاربر را به یک تجربه بصری درخشان دعوت می کند.

تلویزیون سامسونگ Q90R - حالت هوشمند Intelligent Mode

حالت هوشمند Intelligent Mode تلویزیون سامسونگ 

همراه با حالت هوشمند تلویزیون سامسونگ 82Q90R همه چیز را هوشمند می بینید. کمپانی سامسونگ در سال 2019 با رونمایی از جدیدترین سری تلویزیون هایش از حالت هوشمند برای آنها به کار گرفت تا به کمک آن روشنایی، صدا و تصویر با شرایط موجود مطابقت داشته باشند. به زبان ساده تر این حالت هوشمند درست مانند یک هوش شگفت انگیز عمل می کند و کار می کند تا هر صحنه با شرایط وفق داده شود.

طراحی شیک تلویزیون سامسونگ Q90R

دیزاین تلویزیون سامسونگ 82Q90R شیک و خواستنی

همانطورکه در بخش های قبلی نیز اشاره کردیم سامسونگ در سال 2019 از جدیدترین تلویزیون هایش رونمایی کرد. تلویزیون سامسونگ 82Q90R یکی از آن مدل هایی بود که بازار رقابتی بین دیگر تلویزیون ها را گرم تر کرد. پرده برداری از این مدل تلویزیون همانا و کشیده شدن نظرات کاربران به سمت و سوی آن همانا. بهره بردن از سبک و سیاق مدرن برای تلویزیون سامسونگ بهترین کاری بود که سامسونگ می توانست در حق آن انجام دهد. به هر طرف از تلویزیون سامسونگ که نگاه کنید چیزی از جذابیت و زیبایی آن کاسته نمی شود. صفحه‌نمایش تلویزیون سامسونگ کاملاً تخت طراحی شده و به دلیل فاصله بسیار کمی که از فریم آن دارد، می توان شیوه ای از هماهنگی و ساختار لوکس را به خوبی در آن مشاهده کرد.

طراحی باریک تلویزیون سامسونگ Q90R

هر چهار دور صفحه‌نمایش تلویزیون سامسونگ با فریم مشکی رنگی احاطه شده که به صورت کاملاً باریک طراحی شده است. قاب تلویزیون سامسونگ به حدی باریک می باشد که با دست زدن به آن می توانید آن را شبیه به یک صفحه کاغذ احساس کنید. این فریم تنها 4 سانت ضخامت دارد و به دلیل باریک بودنش، خوش سبک بودن را به این مدل تلویزیون راه داده است. لازم به ذکر است فریم قسمت پایین تلویزیون سامسونگ کمی ضخیم تر از دیگر قسمت ها طراحی شده است.

 طراحی پایه های تلویزیون سامسونگ Q90R

طراحی پایه‎ی تلویزیون سامسونگ 82Q90R ساده و در عین حال شیک می باشد و به دلیل جلوه خوش فرمش دیگر نیازی به دکور جهت قرار گیری تلویزیون بر روی آن نیست. این پایه که از قسمت مرکز و به صورت ایستاده می باشد و با رنگ مشکی‎اش با دیگر قسمت های تلویزیون هماهنگ شده است. وزن تلویزیون سنگین است لذا با قدرت و استحکام بسیار بالایی که این پایه از خود نشان می دهد، بدون هیچ گونه نگرانی می توانید وزن کلی تلویزیون را به آن بسپارید.

 نصب تلویزیون سامسونگ Q90R بر روی دیوار

نصب تلویزیون سامسونگ 82Q90R بر روی دیوار بهترین راه حل می باشد چرا که به لطف اندازه فوق العاده بزرگ 82 اینچی صفحه نمایش آن نه تنها از فضایی سینمایی برخوردار می شوید؛ بلکه در عین حال نیز محیطی وسیع تر در اختیار خواهید داشت. همچنین اگر تلویزیون سامسونگ را بر روی دیوار نصب کنید دیگر با هیچ گونه کابلی رو به رو نمی شوید. سامسونگ برای این تلویزیون از اتصال نامرئی به کار گرفته به صورتیکه تنها فقط با یک کابل باریک می توانید تمامی کابل های تلویزیون را پنهان کنید.

تلویزیون سامسونگ Q90R - کنترل هوشمند با OneRemote

تلویزیون هوشمند سامسونگ 82Q90R مجهز به ریموت کنترل هوشمند است که به کمک آن می توانید در اسرع وقت به فیلم های مورد علاقه خود، برنامه های تلویزیونی و نیز ورزش، موسیقی و بازی های سرگرم کننده دسترسی داشته باشید. قابلیت OneRemote یکی دیگر از امکانات خوبیست که ریموت کنترل هوشمند سامسونگ از آن برخوردار می باشد و به کمک آن به صورت کاملاً پیشرفته کنترل تلویزیون را در دست می گیرد. به عبارتی این قابلیت هر نوع دستگاه متصل شده به تلویزیون سامسونگ را به صورت خودکار شناسایی می کند.

تلویزیون سامسونگ Q90R - دستیار صوتی Bixby

دستیار صوتی Bixby و کاربرد آن در تلویزیون سامسونگ Q90R

با  دستیار صوتی Bixby دستور بده و جواب بگیر! پی بردن به اینکه یک نوع تلویزیون همچون تلویزیون سامسونگ 82Q90R تنها از طریق صوت اقدام به پاسخ گویی نیازهایتان می باشد بی شک این مدل تلویزیون را بسیار جذاب و شیرین جلوه می دهد. کمپانی سامسونگ بعد از راه دادن دستیار صوتی Bixby به گوشی موبایل پرچم دار گلکسی S8 و نیز مشاهده استقبال کاربران از این نوع فرمان صوتی تصمیم گرفت آن را نیز برای تلویزیون های سری جدیدش به کار گیرد. در این میان تلویزیون سال 2019 سامسونگ Q90R نیز به چنین فرمان صوتی مجهز می باشد که تنها از طرق فرمان دادن به صورت صوتی هر چیزی که بخواهید در اختیار قرار می گیرد. شما به کمک دستیار صوتی Bixby می توانید کنترل تلویزیون را در دستان خود بگیرید و با پرسیدن سوالات مورد نظر خود، به پاسخ هر سوال برسید.

تلویزیون سامسونگ Q90R - راهنمای جهانی Universal Guide

راهنمای جهانی Universal Guide یکی دیگر امکانات خوبیست که سیستم عامل تایزن آن را در اختیار قرار می دهد این برنامه به کاربر اجازه می دهد تا کمتر به جستجو بپردازد و در عوض مدت زمان بیشتری به تماشای تلویزیون بنشیند. این برنامه‎ی راهنما، محتوای مورد علاقه را از چندین دستگاه و برنامه در یک فهرست جهت مرور آسان قرار می دهد. همچنین به کمک این برنامه می توانید توصیه های سفارشی و مورد نظر را اعمال کنید.

تلویزیون سامسونگ Q90R - برنامه هوشمند SmartThings

یکی از بخش های جذاب تلویزیون 82Q90R که سامسونگ بر روی آن مانور زیادی داده مربوط به برنامه هوشمند SmartThings است. این برنامه درست مانند یک مدیر کارآمد در منزل حکم رانی می کند. به زبان ساده تر برنامه SmartThings دستگاه های هوشمند موجود در منزل را تحت کنترل خود قرار می دهد، به صورتیکه تنها از طریق ریموت کنترل می توانید هر دستگاه هوشمند متصل شده به تلویزیون را کنترل نمایید. راه اندازی برنامه SmartThings در چهار مرحله صورت می پذیرد.

مرحله اول اینکه با روشن کردن تلویزیون و در دست گرفتن ریموت کنترل، گوشی هوشمند و تلویزیون با یکدیگر مچ می شوند و دیگر دستگاه های هوشمند به صورت خودکار به تلویزیون متصل می شوند. بعد از آن شما به مرحله دوم هدایت می شوید. در مرحله دوم گوشی هوشمندتان هر چه اطلاعات دارد را از طریق Wi-Fi بر روی تلویزیون به اشتراک می گذارد و سپس به مرحله بعدی می روید. مرحله سوم نیز اگر  از قبل گوشی تان دارای یک حساب سامسونگ باشد دیگر لازم نیست حساب مخصوص سامسونگ را بر روی گوشی نصب کنید چون به صورت خودکار محتوا بر روی تلویزیون به اشتراک گذاشته خواهند شد. و در نهایت در مرحله چهارم هر نوع برنامه ای که می خواهید بر روی تلویزیون قرار گرفته شوند را از روی گوشی انتخاب نمایید سپس بر روی اسمارت هاب کپی می شوند و شما به صورت خودکار وارد سیستم می شوید. 

سیستم صدای تلویزیون سامسونگ Q90R

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 82Q90R جذاب و گیرا

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 82Q90R بی عیب و نقص. با یک بار گوش سپردن به بلندگوهای تلویزیون سامسونگ می توان به صحت چنین جمله ای پی برد. سامسونگ در کنار توجه به سایر قسمت های تلویزیون 82Q90R بخش صوتی آن را نیز کاملاً مجهز و بی عیب در نظر گرفته است. بلندگوهای تلویزیون سامسونگ 4.2 هستند که از توان فوق‌العاده بالای 60 واتی بهره می برند. هر کدام از کانال های صوتی تلویزیون سامسونگ صدا را با قدرت و وضوح بالا ارائه می دهند. همچنین 20 وات از این 60 وات برای ساب ووفر آن تعریف شده که آن هم به نوبه تاثیر نقش پر رنگی بر روی ارائه کیفیت و وضوح صدا را ایفا می کند. در تلویزیون سامسونگ به هیچ عنوان خبری از نویز صوتی و اختلال در آن نیست و شما هر چقد که بخواهید می توانید به پای موسیقی های مورد علاقه تان بنشینید.

 

بهترین کاری که سامسونگ در حق بخش صوتی تلویزیون 82Q90R کرد، این بود که قابلیت سازگاری با بلندگوهای هوشمند را دارا می باشد. به بیان دیگر بدون اینکه نیاز به اتصلات اضافه در تلویزیون سامسونگ باشد خود به صورت خودکار با بلندگوهای هوشمند مچ می شود.

امکانات هوشمند تلویزیون سامسونگ Q90R

بستر نرم افزاری تلویزیون سامسونگ 82Q90R

یکی از بخش های مهیج و پر طرفدار تلویزیون سامسونگ 82Q90R قسمت اسمارت و قابلیت اتصال به اینترنت آن می باشد. این قسمت متشکل از ارتباط با اینترنت از طریق Wi-Fi می باشد که به راحتی می توانید در اینترنت و صفحات اینترنت سرچ و هر نوع محتوایی را دانلود کنید.اما یک راه سریع برای دسترسی هر چه آسان تر به اینترنت، مجهز شدن تلویزیون سامسونگ به دستیار صوتی بیکسبی می باشد. این دستیار که در ابتدا برای گوشی های پرچم دار این کمپانی کره ای به کار گرفته می شد، حال به دلیل استقبال بی نظیر کاربران برای برخی از تلویزیون های خاص سال 2019 سامسونگ نیز تعریف شده اند. در واقع دستیار صوتی Bixby کار شما را بسیار راحت می کند و با فرمان دادن به تلویزیون از وقت و انرژی خود صرفه جویی خواهید کرد. تنها کافیست به کمک ریموت کنترل فرمان مورد نظر را به تلویزیون بدهید. در این میان راهنمای جهانی Universal Guide نیز برای تلویزیون سامسونگ در نظر گرفته شده که به کاربر اجازه می دهد تا به راحتی از طریق ریموت کنترل فیلم ها و علاقه مندی هایتان را جستجو کنید و آنها را شخصی سازی کنید.

پردازنده چهار هسته ای تلویزیون سامسونگ 82Q90R در روند هر چه بهتر و آسان تر اجرای برنامه ها نقش بسزایی دارد، چرا که به کمک این پردازنده نه تنها برنامه ها مورد پردازش قرار می گیرند؛ بلکه در عین حال نیز شاهد تسهیل در اجرای آنها نیز خواهید شد.

همانطورکه در بخش های قبلی نیز اشاره کردیم تلویزیون سامسونگ 82Q90R از نظر تصویر و کیفیت آن در حد بسیار عالی عمل می کند به صورتیکه حتی در هنگام پخش بازی نیز می تواند بهترین کیفیت را از خود ارائه می دهد. در این بخش نیز با خبرهای خوبی برای علاقه مندان و دوست داران پخش بازی آمده ایم که تلویزیون سامسونگ نه تنها به راحتی این امکان را فراهم می آورد تا از هر نوع بازی مورد علاقه خود استفاده کنید؛ بلکه در عین حال نیز هر صحنه را با دقت و کیفیت بالایی نمایش می دهد. بدون شک به هنگام استفاده از بازی های آنلاین نیازمند کنترل کامل بر روی آن هستید که تلویزیون سامسونگ با قابلیت اکولایزر در هنگام پخش بازی سبب دید بهتر در تاریکی خواهد شد و در نتیجه به وسیله تجزیه و تحلیل هر صحنه به منظور بهینه سازی کیفیت تصویر از تماشای هر بازی نهایت لذت را خواهید برد. ویژگی اکولایزر حتی صدا را افزایش می دهد و این یعنی اینکه شما می توانید در هر بازی با هیجان بالایی غرق شوید.

به کمک تکنولوژی FreeSync اجازه می دهد تا سرعت بازی را بالا ببرید تا در هر صحنه بازی غرق شوید. با این خصوصیت هرگز دست از بازی کردن بر نخواهید داشت و حتی هیجان بیشتری برای ادامه آن پیدا خواهید کرد.

تلویزیون سامسونگ 82Q90R سازگار با دستیار صوتی Google Assistant و Amazon Alexa

Google-Assistant-and-Amazon-Alexa

از بخش های هیجان انگیز و جالب توجه تلویزیون سامسونگ 82Q90R امکان پشتیبانی کردن آن از هر کدام یک از دستیار صوتی های Google Assistant و Amazon Alexa می باشد. در واقع دستیار صوتی Google Assistant که از آن می توان به عنوان دستیار کاربر یاد کرد با امکان انتقال دستور به تلویزیون تنها از طریق صدای کاربر هر چیزی را در اختیار می گذارد. به عبارتی این دستیار می تواند تغییراتی نظیر تنظیم صدا، کنترل صدا و پخش آن و خیلی چیزهای دیگر را بر روی تلویزیون اعمال نماید. دستیار صوتی آمازون الکسا نیز که تنها برخی از جدیدترین تلویزیون های QLED سامسونگ با آن سازگاری دارند برای ایجاد زندگی راحت تر کاربر در نظر گرفته شده است. به زبان ساده تر شما می توانید به وسیله این دستیار صوتی برنامه ها را تغییر دهید، صدای برنامه ها را تنظیم کنید و حتی به بسیاری از چیزهای دیگر دسترسی آسان داشته باشید.

تلویزیون سامسونگ Q90R - طراحی Ambient Mode

با Ambient Mode تلویزیون سامسونگ صفحه‌نمایش را نامرئی ببینید

آیا دوست دارید به وسیله جدیدترین تلویزیون های کمپانی سامسونگ تنوعی در طراحی را احساس کنید؟ پس بهتر است بر روی تلویزیون سامسونگ 82Q90R حساب کنید. این مدل تلویزیون مجهز به قابلیت Ambient Mode می باشد و با حالت طراحی نامرئی آن می توانید سبکی خاص را به محیط راه دهید. در واقع حالت Ambient Mode یک نوع دیزاین کاملاً مجزاست که تلویزیون را به صورت یک قاب هنری در می آورد. یک نوع قاب هنری خوش طرح و رنگ که برخی از امکانات همچون عکس‌های شخصی، پوشش تزئینی و اطلاعات مفیدی نظیر آب و هوا را نشان می دهد. همچنین می تواند از اطلاعات روی دیوار الگو برداری کند و آنها را بر روی صفحه ی تلویزیون نمایش دهد. برای سود بردن از قابلیت Ambient Mode لازم است از برنامه SmartThings کمک بگیرید.

My-album

آلبوم من My album

از طریق این حالت عکس ها و تصاویر مورد علاقه تان را از طریق گوشی بر روی تلویزیون به اشتراک بگذارید و به کمک گالری شخصی از دیدن هر کدام لذت ببرید.

artistic-alternatives

جلوه های هنری 

با انتخاب این حالت صفحه نمایش تلویزیون را با جلوه های هنری بسیار زیبا مشاهده خواهید کرد. جلوه های هنری از هنرمندان و عکسان که به صورت کاملاً حرفه ای و شیک بر روی صفحه نمایش به معرض نمایش گذاشته می شوند.

سخن پایانی

از نقد و بررسی های بالا در رابطه با تلویزیون سامسونگ 82Q90R به یک نتیجه کلی می رسیم و آن هم اینکه «یک نوع تلویزیون کامل و بی عیب و نقص». در واقع سامسونگ با تولید این مدل تلویزیون در سال 2019 صفحه ی جدیدی از طراحی تلویزیون ها را ورق زد. از کیفیت تصویر 4K آن گرفته تا مشخصات تصویری منحصر بفرد آن همچون تکنولوژی Ultimate 4K Dimming، نرخ حرکت تصویر 240 هرتز، پشتیبانی از عمق رنگ 10 بیتی، میزان صد درصدی نقطه کوانتومی، پشیتبانی از استاندارد تصویر HDR 16x، فناوری Ultra Black،قابلیت Ultra Viewing Angle، موتور تصویر Quantum Processor 4K و بخش صوتی آن که با توان بسیار بالای 60 واتی همراه شده، همگی بر عالی بودن این مدل تلویزیون دلالت می کنند. همچنین طراحی شیک و مدرن آن و از همه مهمتر طراحی Ambient Mode از یک طرف و بخش اسمارت که با امکاناتی همچون دستیار صوتی بیکسبی همراه شده نیز مکمل خوبی برای این تلویزیون پرچم دار سال 2019 هستند. حال اگر شما نیز جزو افراد خوش سلیقه می باشید و به مدرن بودن و حرفه ای بودن تلویزیون علاقه دارید، تلویزیون سامسونگ 82Q90R بهترین گزینه است، در غیر این صورت با مراجعه به سایت سلام بابا و بازدید از سایزها و یا مدل های دیگر به صورت آنلاین و غیر حضوری هر کدام را دریافت کنید.

مشخصات کلی

مدل
Q90R
تولید کننده
Samsung
سال عرضه (میلادی)
2019
سری
9
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ
مصر

صفحه نمایش

سایز (اینچ)
82
نوع صفحه نمایش
QLED
طراحی صفحه نمایش
تخت
قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
208
نوع پنل
VA
نور پس زمینه
Direct Full Array 16X³
کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)
89+ تا 89-

تصویر

کیفیت تصویر
4K
حداکثر رفرش ریت (هرتز)
120
نسبت تصویر (Aspect Ratio)
16:9
پردازشگر تصویر
Quantum Processor 4K
تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر
تکنولوژی HDR
Quantum HDR 16X
تکنولوژی تقویت کنتراست
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
2160/24p | 2160/25p | 2160/30p | 2160/50p | 2160/60p
فناوری Dolby Vision
درخشندگی فوق العاده
رزولوشن صفحه نمایش
2160×3840
فرمت ویدیویی HEVC Codec
پشتیبانی از فرمت HLG

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
60
تعداد کانال صدا
4.2
تعداد کل بلندگوها
4
تکنولوژی صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
صدای فراگیر واقعی و سه بعدی
قابلیت ARC
فناوری Dolby Atmos

ویژگی های گیمینگ

مناسب کنسول بازی
نسل هشتم

امکانات هوشمند

قابلیت اتصال به موبایل
پشتیبانی از Apple Airplay
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)
منوی فارسی
مرورگر وب
نرم افزار تلویزیون هوشمند
اشتراک گذاری هوشمند
فروشگاه محتوا (App Store)
کنترل هوشمند
هوش مصنوعی

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
4
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
3
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
تعداد پورت ورودی کامپوننت
-
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
تعداد پورت ورودی کامپوزیت
-
اسلات CI
پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
پورت خروجی هدفون
ورودی RS-232C
ورودی آنتن (RF)
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث
4.2
پورت شبکه (LAN)

گیرنده ها

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال

منبع تغذیه و برق

منبع تغذیه
AC 110-120V, 50/60Hz
حسگر اکو (Eco)
مصرف برق آماده به کار
0.4
کلاس بهره وری انرژی
A
حالت صرفه جویی در مصرف انرژی

وزن

وزن با پایه (کیلوگرم)
66
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
52.9
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
86.4

طراحی

قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر)
400x400
نوع پایه و رنگ
تخت و مشکی
اندازه قاب
باریک

لوازم جانبی

لوازم جانبی همراه
ریموت کنترل | باتری ریموت کنترل | دفترچه راهنما | چهار پیچ اتصال
کنترل هوشمند

سایر ویژگی‌ها

OSD Language
محافظ صفحه نمایش
ابعاد با پایه: (سانتی متر)
183.6×114.8×36.5
ابعاد بدون پایه: (سانتی متر)
183.6×05.4×4.3
ابعاد بسته بندی: (سانتی متر)
208.0×122.4×26.9
VP9 Decoder
DTS Decoder

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

4
1398/03/24

سلام ، این تلویزیون کی و در چه سایز هایی موجود خواهد شد ؟

پاسخ از سلام بابا : سلام زمان موجود شدن تلویزیون های جدید مشخص نیست به محض موجودی در سایت اعلام خواهیم کرد ...//
کالاهای مرتبط