×

تلویزیون ال جی 32LK6200

شناسه کالا::

LG full hd TV 43LK6200

LG
تلویزیون
ویژگی های کالا:
  • سال عرضه (میلادی):
    2018
  • سیستم عامل:
    webOS
  • کیفیت تصویر:
    Full HD
  • نوع صفحه نمایش:
    LED
  • سایز (اینچ):
    32
مشاهده همه ویژگی ها
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
شرایط خرید از سلام بابا

(با شرایط ویژه و مطمئن می توانید از فروشگاه سلام بابا                                  خرید انجام بدید)


1) انتخاب محصولات: با بررسی سایت یا دریافت مشاوره از همکاران بخش فروش.


2) پرداخت بیعانه: بسته به نوع محصول و قیمت از 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان متغیر است.


3) ارسال محصول: در سریعترین زمان ممکن با پیک اختصاصی سلام بابا.


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش:8.30 صبح الی 22 شب

تشخیص اصالت تلویزیون

ویدیو بهترین راهکار تشخیص اصالت تلویزیون

معرفی کوتاه محصول

تلویزیون ال جی 32LK6200 دارای نمایشگر 32 اینچ همراه با طراحی تخت و کیفیت تصویر full hd می باشد ، صدای تلویزیون LK6200 نیز بسیار با کیفیت است و از تکنولوژی مختلفی مانند Dolby Digital و DTS پشتیبانی می کند. بلندگوهای تلویزیون 32LK6200 دو کاناله هستند و در مجموع دارای توان خروجی 10 وات می باشند. ال جی از تکنولوژی صدای فراگیر مجازی در این تلویزیون استفاده نموده است که تجربه فوق العاده ای هنگام تماشای فیلم و بازی در اختیارتان قرار میدهد. برای ارتباط با اینترنت و یا دستگاه های دیگر، تلویزیون ال جی 32LK6200 دارای وای فای ، بلوتوث و کارت شبکه Ethernet می باشد.

نقد و بررسی تلویزیون ال جی 32Lk6200

تلویزیون ال جی 32Lk6200 همراه با طراحی تخت تولید و روانه بازار شده از همین به راحتی می تواند توجه کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند. سود بردن از صفحه نمایش بسیار بزرگ 32 اینچی تلویزیون ال جی به همراه دیزاین فوق‌ العاده شیکی که دارد هر محیطی را کاملاً تغییر می دهد. کیفیت تصویر تلویزیون ال جی Full HD می باشد که به کمک آن با صحنه های طبیعی و واقعی رو به رو می شوید. پردازنده تصویر تلویزیون ال جی چهار هسته ای می باشد که سعی در نمایش تصاویری با کیفیت بالا را دارد. قسمت صدای تلویزیون ال جی نیز همراه با توان 10 وات در نظر گرفته شده که بلندگوهای دو کاناله آن می توانند صدای موسیقی های مورد علاقه تان را با دقت و وضوح بالا به گوش برسانند. همچنین به کمک پورت های USB و HDMI نیز می توانید از محتوای دیگر دستگاه ها بر روی تلویزیون برخوردار شوید. 

32lk6200

تحولی در رنگ و وضوح تصویر با ویژگی Full HD تلویزیون ال جی 32Lk6200

به جرأت می توان گفت صفحه نمایش های Full HD هنوز هم در بین کیفیت تصویر نمایشگر های تلویزیون های خانگی حکمرانی می کنند. برای درک این مطلب بهتر است یک بار صفحه نمایش تلویزیون ال جی 32Lk6200 را روشن کنید، سپس با مشاهده رنگ های گوناگون و جذاب شاهد انقلابی عظیم در دید برنامه ها خواهید شد. تلویزیون ال جی همراه با کیفیت تصویر Full HD تولید شده که روی هم رفته با میزان 2 میلیون پیکسل آن می توانید در وضوح و رزولوشن خیره کننده غرق شوید. تعداد پیکسل های 1080×1920 پیکسل که بر روی نمایشگر تلویزیون ال جی در حال خلق تصاویری واقعی هستند، موجب می شوند تا کاربر از دیدن هر برنامه ها هایت لذت را ببرد. با مشاهده تصویر بالا می توانید یک ترجبه غنی و سرشار از هیجان را به چشم خود ببینید. در این تصویر به هیچ عنوان خبری از نویز و اعوجاج تصویر نمی باشد و هر نقطه آن را به صورت وضوح و طبیعی مشاهده می کنید.

full-hd

رنگ های پویا درتلویزیون ال جی LK6200 در مجموع 6 رنگ را تولید می کنند . غنی‌سازی تمامی رنگ‌ها برای ایجاد جلوه‌ای بی‌سابقه فرآیند منحصر به‌فرد تلویزیون ال‌جی نه تنها کیفیت رنگ‌ها را ارتقا می‌دهد، بلکه اشباع رنگ و درخشندگی آن را نیز تنظیم می‌کند. رنگ‌ها با داشتن تراکم و عمق بیشتر، زنده جلوه می‌کنند. این تکنولوژی پیشرفته و مدرن پردازش رنگ، یک تصویر طبیعی را ارائه می دهد.

Dynamic_color

یک پردازشگر چهار هسته‌ای در پایه و پس‌ زمینه تلویزیون ال جی 32Lk6200 به‌ صورت مداوم و خستگی‌ ناپذیر طوری کار می‌کند که نویزهای ناخوشایند روی تصاویر را کاهش می‌دهد و درعین‌ حال میزان شارپ بودن تصویر را بهبود می‌بخشد. حتی در حالتی که تصاویر با رزولوشن و وضوح کم هستند، کیفیت آن‌ها را به تصاویر 4K نزدیک می‌کند.در روند هر چه بهتر و آسان تر اجرای برنامه ها نقش بسزایی دارد، چرا که به کمک این پردازنده نه تنها برنامه ها مورد پردازش قرار می گیرند؛ بلکه در عین حال نیز شاهد تسهیل در اجرای آنها نیز خواهید شد.

Quad_Core

پشتیبانی از فناوری HDR

یکی دیگر از مهمترین نقطه قوت‌های صفحه‌نمایش تلویزیون ال جی پشتیبانی از فرمت تصویر Active HDR می‌باشد. این استاندارد کیفیت تصویر همانطورکه از نامش پیداست با فعال شدن آن صحنه‌هایی واقعی را به چشم خود احساس می‌کنید. به بیان دیگر بهبود کنتراست مناسب، تجزیه و تحلیل رنگ‌ها و بالا بردن سطح کیفیت رنگ‌ها همگی توسط این استاندارد امکان پذیر می‌باشند که در نتیجه‌ی آن با تولید رنگ‌های طبیعی و زنده جزئیات را به صورت کاملاً دقیق نشان می‌دهد. این استاندارد همچنین از فرمت‌های تصویری HDR10 Pro و HLG Pro پشتیبانی می‌کند.

Active_HDR

تلویزیون ال جی 32Lk6200 مجهز به سه عدد پورت HDMI و دو عدد پورت USB می باشد. وظیفه هر کدام از این پورت ها قرار دادن و ذخیره سازی محتوا بر روی تلویزیون می باشد. همچنین تنوع و گوناگونی هر کدام از این درگاه های ارتباطی در تلویزیون ال جی موجب می شود تا دست کاربر به هنگام قرار گیری محتوا بر روی تلویزیون کاملاً باز باشد. به وسیله قابلیت ConnectShare تنها در یک مرحله ساده می توانید محتوای مد نظر را از طریق تلویزیون مشاهده نمایید. برای این کار کافیست فقط USB یا HDD خود را به تلویزیون متصل کنید و سپس موسیقی، فیلم و تصاویر را از روی صفحه نمایش بزرگ 32 اینچی تلویزیون ال جی مشاهده کنید. علاوه بر این به کمک هر کدام از پورت های HDMI می توانید فضایی کاملاً سرگرم کننده را در منزل تجربه نمایید. ورودی های HDMI به شما اجازه می دهند تا مرکز سرگرمی چند رسانه ای را در منزل ایجاد کنید. 

HDMI-USB

دیزاین تلویزیون ال جی 32Lk6200

از هر جهت که به تلویزیون ال جی 32Lk6200 نگاه کنید، خصوصاً از نیمه شیک بودنش آشکار می‌شود. اگر بخواهید به وسیله صفحه نمایش تلویزیون ال جی به تماشای برنامه ها بنشینید، در هر کجا و با هر فاصله‌ی مکانی از تلویزیون باز هم می توان به صورت استاندارد هر برنامه را با دقت و کیفیت بالایی مشاهده کرد. در کل باید گفت تلویزیون ال جی 32Lk6200 چه در حالت روشن و چه در حالت خاموش طراحی منحصر بفردی به محیط می بخشد و بیشترین دلیل خاص بودن فضا را می توانید به کمک براکت احساس کنید. چرا که وجود یک براکت جهت نصب تلویزیون بر روی دیوار کمک چشمگیری به شیک جلوه دادن محیط خواهد شد.  شما نیز اگر جزو آن دسته از افراد وسواس هستید و می خواهید از فضایی سینمایی در منزل برخوردار شوید، با انتخاب همین مدل 32Lk6200 رویای خود را تحقق ببخشید.

cabls

تلویزیون جدید LK6200 از تکنولوژی با نام دستیار صوتی گوگل یا هوش مصنوعی ThinQ AI برخوردار است . و انتقال صوت به تلویزیون از طریق ریموت کنترل جادویی همراه تلویزیون امکان پذیر است. دستیار صوتی گوگل در دسترس شماست تا هوشمندانه تر امورتان را با تلویزیون انجام دهید و استفاده از تلویزیون را برایتان راحت تر خواهد کرد.

google-assistense

سیستم عامل webOS 

این تلویزیون همانند سایر مدل های هوشمند از سیستم عامل webOS بهره می گیرد. این سیستم عامل دارای قابلیت های متنوعی است که سبب می شود تلویزیون اسمارت ال جی LK6200 قابلیت های متنوعی را برایتان فراهم آورد. اینکه می توانید هر وسیله ی هوشمندی را به صورت بی سیم به تلویزیون وصل نمایید کار بسیار جذابیست که به واسطه ی این سیستم عامل به راحتی امکان پذیر است. قابلیت اتصال بی سیم Miracast امکان اتصال سریع و بی سیم را فراهم خواهد کرد؛ این اتصال در حین انتقال داده های صوتی و تصویری، از کیفیت صدا و تصویر نخواهد کاست.اتصالات دیگری نیز برای اتصال لوازم دیجیتال به صورت بی سیم به این تلویزیون وجود دارد. جستجوی محتوای مورد نظر نیز از طریق مرورگر اینترنت فراهم میشود که امکان جستجو از طریق تایپ و یا جستجوی صوتی امکان پذیر است. امکان اتصال به اینترنت از طریق درگاه LAN و به صورت WiFi فراهم می باشد که انتخاب هر کدام از ان ها به خودتان بازمی گردد. در کنار این قابلیت های با ارزش، ریموت کنترل جادویی موجود است که استفاده از این تلویزیون را راحت تر میکند.

webos

سیستم صوتی

تلویزیون LK6200 همانند بیشتر تلویزیون های امروزی از دو بلندگوی 5 وات بهره می برد. این تلویزیون صدا را از طریق فناوری Clear Voice III پاک سازی میکند و صدایی شفاف را به گوشتان خواهد رساند. فناوری صوتی Dolby Digital نیز صدا را به صورت کامل تجزیه و تحلیل خواهد کرد و پس از تولید صدای غنی، آن را در میان کانال های صوتی توزیع می کند تا به صورت همه جانبه به گوشتان برسد. فناوری دیگری به نام  DTS نیز موجود است که مسئولیت خلق صدای دیجیتال را بر عهده دارد و این صدا را به صورت کامل تولید خواهد کرد.تقویت کننده ی صدا Virtual Surround Plus در تلویزیون LK6200 فرکانس های صوتی را تقویت خواهد کرد تا ریزترین آن ها را نیز بشنوید و صدایی با کیفیت عالی را به گوشتان خواهد رساند. با وجود فناوری ها و امکانات صوتی اطمینان داشته باشید که صدایی با کیفیت مطلوب را خواهید شنید و صدای پخش شده کاملا با تصاویر در حال پخش هماهنگ خواهد بود.

virtual-surround

سخن آخر :

با جمع بندی کلی در مورد نقد و بررسی تلویزیون ال جی 32Lk6200 به این نتیجه می رسیم که یکی از کامل ترین تلویزیون های این کمپانی کره ای بوده و نظر بسیاری از کاربران به سمت و سوی آن سوق داده می‌شود. از کیفیت تصویر full hd آن گرفته تا قسمت طراحی تلویزیون ال جی همگی بر حرفه ای بودن آن دلالت دارند. هر چند قضاوت درباره اینکه کدام مارک تلویزیون بهتر است، ممکن باشد کاربر را دچار شک کند؛ اما مدل تلویزیون ال جی با رنج قیمت بسیار مناسب تری از سایر سایت ها بهترین گزینه خواهد بود، در غیر اینصورت با بازدید از مدل های دیگر موجود در سایت سلام بابا هر یک را که بخواهید به صورت غیر حضوری تحویل خواهید گرفت.

مشخصات کلی

تولید کننده
LG
سال عرضه (میلادی)
2018
سری
6
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ
کره

صفحه نمایش

سایز (اینچ)
32
نوع صفحه نمایش
LED
طراحی صفحه نمایش
تخت
نوع پنل
IPS
کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)
89+ تا 89-

تصویر

کیفیت تصویر
Full HD
نسبت تصویر (Aspect Ratio)
16:9
تکنولوژی HDR
تکنولوژی تقویت کنتراست
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
2160/24p | 2160/25p | 2160/30p | 2160/50p | 2160/60p
درخشندگی فوق العاده

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
10
تعداد کل بلندگوها
2
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)

ویژگی های گیمینگ

مناسب کنسول بازی
نسل هفتم

امکانات هوشمند

سیستم عامل
webOS
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
مرورگر وب
کنترل والدین
نرم افزار تلویزیون هوشمند
اشتراک گذاری هوشمند
فروشگاه محتوا (App Store)
LG Content Store
کنترل هوشمند
ندارد : ولی پشتیبانی میکند.

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
3
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
2
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
تعداد پورت ورودی کامپوننت
1
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
تعداد پورت ورودی کامپوزیت
1
پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
پورت خروجی هدفون
ورودی RS-232C
ورودی آنتن (RF)
بلوتوث (Bluetooth)
پورت شبکه (LAN)

گیرنده ها

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال

منبع تغذیه و برق

حسگر اکو (Eco)

طراحی

قابلیت نصب روی دیوار
اندازه قاب
باریک

لوازم جانبی

کنترل هوشمند
ندارد : ولی پشتیبانی میکند.

سایر ویژگی‌ها

OSD Language
محافظ صفحه نمایش
Simplink (HDMI CEC)
VP9 Decoder
DTS Decoder

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 5 نظر

پرسیدن سوال

4
1398/11/19

سلام. تفاوت این مدل با lk6100 چیه؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر تنها رنگ فریم انها فرق میکند.
4
1398/09/17

سلام- این تی وی موجود نشده هنوز؟ ازین بهتر سایز32 هست ک مرور گر و اتصال به وای فای و همچنین کنترل جادویی داشته باشه؟ من یه تلویزیون sm8100 خریدم سایز 49- الان یه چیزی با همون امکانات سایز 32 برای اتاق میخوام- شما چی پیشنهاد میکنید؟ ممنونم پیشاپیش

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود..دوست گرامی این مدل در انبار و مارکت موجود نیست بهترین مدلی که میتوانید انتخاب بفرمایید مدل 32lk610 است ولی کنترل جادویی ندارد.
4
1398/08/19

سلام. این تلویزیون کی موجود میشه؟ از آخرین موجودیش چند وقت میگذره؟ در ضمن سری Lk جدید تر هستن یا LJ?????

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود . مدل LK6200 فعلا موجود نشده و مشخص نیست کی موجود می شود. سری Lk، تولید 2018 و سری LJ، تولید 2017 است . 
4
1398/03/13

شاید بشه گفت بهترین ۳۲ بازاره ولی چرا هیچ جا موجود نیست لطفا پیگیر باشین

پاسخ از سلام بابا : باسلام خدمت شما بله بهترین ۳۲ اینچ میباشد.. به محض وارد شدن موجود خواهیم کرد..///
4
1398/01/27

سلام و عرض اذ خدمت شما. تی وی 32lk6200 موجوده؟ اگر موجوده قیمتش هم لطف بفرمایید سپاس

پاسخ از سلام بابا : سلام در حال حاضر مورخه : 1398/01/27 تلویزیون ال جی 32Lk6200 موجود نیست شما میتوانید از طریق تماس تلفنی با همکاران ما در تماس باشید ...//
کالاهای مرتبط