×

تلویزیون سامسونگ 50RU7100

شناسه کالا::

SAMSUNG 50RU7100

SAMSUNG
تلویزیون
ویژگی های کالا:
  • سال عرضه (میلادی):
    2019
  • کیفیت تصویر:
    4K
  • نوع صفحه نمایش:
    LED
  • سایز (اینچ):
    50
مشاهده همه ویژگی ها

انتخاب سایز:

ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
شرایط خرید از سلام بابا

(با شرایط ویژه و مطمئن می توانید از فروشگاه سلام بابا                                  خرید انجام بدید)


1) انتخاب محصولات: با بررسی سایت یا دریافت مشاوره از همکاران بخش فروش.


2) پرداخت بیعانه: بسته به نوع محصول و قیمت از 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان متغیر است.


3) ارسال محصول: در سریعترین زمان ممکن با پیک اختصاصی سلام بابا.


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش:8.30 صبح الی 22 شب

تشخیص اصالت تلویزیون

ویدیو بهترین راهکار تشخیص اصالت تلویزیون

معرفی کوتاه محصول

تلویزیون سامسونگ 50RU7100 با کیفیت تصویر 4K، فرمت استاندارد HDR، موتور تصویر UHD و سرعت رفرش تصویر 60 هرتز به بازار عرضه شده‌است. توان صدای 20 وات، مرورگر اینترنت از طریق  Wi-Fi، اتصال به موبایل و بلوتوث، سیستم عامل تایزن سه پورت HDMI، دو پورت USB و گیرنده DVB-S از دیگر قابلیت‌های این LED هوشمند می‌باشد. 

قیمت تلویزیون سامسونگ 50RU7100 

تلویزیون سامسونگ 50RU7100 از به روز ترین و مجهز ترین مدل هایی می باشد که شرکت کره ای سامسونگ آن را در سال 2019 روانه بازار جهانی کرد. همزمان با رونمایی از این مدل تلویزیون نظرهای بسیاری به سمت و سوی آن سوق داده شد چرا که با دیزاین فوق العاده شیکش در همان نگاه اول نظرات زیادی را به سمت خود جلب می کند. همچنین کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ بر پایه 4K تعریف شده که آن هم به نوبه خود کیفیت بالا و دقت در تصاویر را به رخ می کشاند. در کنار سطح کیفیت تصویر 4K با امکانات خاص و ویژه ای همچون موتور پردازشگر تصویر UHD Engine، فناوری PurColor، استاندارد تصویر HDR و نیز سرعت رفرش تصویر 120 هرتز مواجه خواهید شد که در بخش های بعدی همین نقد و بررسی به شرح مفصل تر هر کدام پرداخته ایم. قسمت بستر نرم افزاری برای تلویزیون سامسونگ در نظر گرفته شده که از طریق اینترنت به کمک Wi-Fi می توانید از صفحات مختلف وب بازدید به عمل آورید و در عین حال نیز به کمک سیستم عامل تایزن آن به محتوای مختلف دسترسی کامل داشته باشید. سیستم صدای تلویزیون 2019 سامسونگ از قدرت 20 وات بهره می برد که به کمک بلندگوهای دو کاناله آن می توانید از صدایی شفاف و گیرا برخوردار شوید. همچنین وجود پردازنده چهار هسته ای در تلویزیون سامسونگ کمک می کند تا برنامه ها به راحتی اجرا شوند. راه های مختلفی برای اشتراک گذاری محتوا به صورت هوشمند برای تلویزیون سامسونگ تعریف شده اند که از میان آنها می توان به قابلیت ارتباط مستقیم به کمک Wi-Fi Direct، قابلیت Mirroring و همچنین DLNA اشاره کرد. همچنین به وسیله سه عدد پورت HDMI و دو عدد پورت USB نیز می توانید محتوای مختلف را از روی تلویزیون مشاهده کنید. تلویزیون سامسونگ 50RU7100 یکی از بهترین تلویزیون های این کمپانی کره ای محسوب می شود لذا اگر در ادامه و بخش های دیگر همین نقد و بررسی ما را همراهی کنید بدون شک این مدل تلویزیون به راحتی نظر شما را به خود جلب می کند.

صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ RU7100

کیفیت 4K تلویزیون سامسونگ 50RU7100 

آیا دوست دارید تصاویر را از آنچه که تابحال دیده اید واضح تر و خیره کننده تر مشاهده کنید؟ پس بهتر است بر روی کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 50RU7100 حساب کنید، چرا که صفحه‌نمایش این تلویزیون با بهره گیری از سطح کیفیت تصویر 4K UHD می تواند برنامه ها را به صورت کاملاً دقیق و شگفت انگیز نمایش دهد. کیفیت تصویر 4K برخلاف کیفیت تصویر Full HD هر تصویر را واقعی تر از آنچه که تصور می کنید، نشان می دهد، چرا که از نظر تعداد پیکسل چهار برابر بیشتر از پیکسل های Full HD بر روی نمایشگر تلویزیون سامسونگ فعالیت می کنند. تعداد پیکسل های فعال کیفیت تصویر 4K روی نمایشگر تلویزیون سامسونگ 2160×3840 پیکسل می باشند که جمعاً همراه با 8.2 میلیون پیکسل دقت و وضوح فوق‌العاده‌ای را با خود به این نمایشگر آورده‌اند. در واقع جزئیات هر تصویر با کیفیت تصویر 4K برملا می شوند و شما می توانید هر صحنه‌ای از تصویر را با رنگ و روشنایی واقعی مشاهده کنید. اگر به تصویر بالا دقت کنید، متوجه تفاوت بسیار زیاد کیفیت تصویر 4K با یک کیفیت تصویر معمولی خواهید شد.

فناوری PurColor در صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ RU7100

فناوری Purcolour یک نوع فناوری خاص صفحه‌نمایش تلویزیون سامسونگ 50RU7100 می باشد که نمایش رنگ های طبیعی از آن نشأت می گیرند. به زبان ساده تر اگر بخواهید رنگ ها را با دقت بسیار بالا و به صورت زنده مشاهده کنید، می توانید بر روی فناوری Purcolour حساب کنید، چرا که به کمک این قابلیت هر رنگ را به صورت زنده و طبیعی می بینید. شما نیز اگر تلویزیون سامسونگ را برگزینید برنامه های مورد علاقه خود را با رنگ های شاداب، سرزنده و شگفت انگیز مشاهده خواهید کرد و با تماشای هر کدام از دقت رنگ طبیعی نهایت لذت را می برید.

استاندارد تصویر HDR در تلویزیون سامسونگ RU7100

از این گذشته صفحه‌نمایش تلویزیون سامسونگ 50RU7100 نیز مانند نمایشگرهای سونی و ال جی از استاندارد تصویر HDR به خوبی پشتیبانی می کند به صورتیکه اگر بخواهید با صحنه های طبیعی بر روی نمایشگر رو به رو شوید، استاندارد HDR این کار را انجام می دهد. در واقع HDR یا همان محدوده دینامیکی بالا موجب تفکیک پذیری رنگ ها می‌شود و با تجزیه و تحلیل آنها کاری می کند تا هر صحنه را زنده، دقیق و واضح مشاهده کنید. همچنین امکان بالا بردن روشنایی تصویر به کمک استاندارد HDR میسر می باشد به شیوه‌ای که اگر نمایشگر را ببینید، هر برنامه به صورت زنده و واقعی از جلوی چشم گذر می کنند. در کل می توان گفت استفاده از استاندارد HDR سبب تولید تصاویری همراه با بازده رنگ بیشتر و تن رنگ غنی تر در مقایسه با HDR های معمولی خواهد شد.

فناوری UHD Dimming در تلویزیون سامسونگ RU7100

از دیگر قابلیت هایی که سبب می شود تا رنگ ها با شدت بسیار بیشتری بر روی صفحه نمایش نشان داده شوند قابلیت UHD Dimming است. این خصوصیت صفحه نمایش را به قسمت های مختلفی تقسیم می کند تا از این طریق بتواند عمق رنگ های سیاه و سفید را به خوبی نشان دهد. به بیان دیگر کنتراست صفحه نمایش توسط  UHD Dimming آنچنان بهبود می یابد که هر رنگ را به صورت دقیق و طبیعی مشاهده می کنید.

واحد اسکن تصویر تلویزیون سامسونگ RU7100

سرعت رفرش تصویر تلویزیون سامسونگ 50RU7100 با واحد 120 هرتز تعیین شده که توانایی بسیار خوبی در مهار کردن لحظه های پر سرعت فیلم را داراست. به عبارتی این واحد به روز رسانی در صحنه های پر سرعتِ فیلم و بازی دخالت می کند و سبب می‌شود تا نویز و تاری موجود از بین برده شود. در واقع وجود نویز در فیلم های پرسرعت مانند انواع فیلم های اکشن بالاست به همین خاطر اسکن تصویر هم اقدام به حذف و از بین تاری های موجود می کند و هم اینکه کیفیت و سرعت بالا را به خوبی در تصویر لحاظ می کند.

بیشتر بدانید: قابلیت +HDR10 چیست و چه تاثیری بر روی کیفیت تصویر دارد؟ استاندارد HDR به تجزیه کردن رنگ ها می پردازد که با تفکیک پذیری آنها سبب می‌شود تا هر چیزی را بسیار نزدیک به صحنه های زنده و طبیعی مشاهده کنید. همچنین HDR به منظور خلق تصاویر واقعی صحنه های تاریک را بسیار تیره و صحنه های روشن را بسیار درخشان و سفید نمایش می دهد.

طراحی تلویزیون سامسونگ RU7100

دیزاین تلویزیون سامسونگ 50RU7100 

باریک و شیک! این بهترین لقبی بود که سامسونگ می توانست به تلویزیون 50RU7100 ببخشد. بار دیگر سامسونگ با پرده برداری از جدیدترین تلویزیون های سال 2019 خود برخی از آنها را همچون مدل RU7100 با طراحی فوق العاده شکیلی روانه بازار کرد. صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ تخت طراحی شده که با قرار گیری اش در هر جایی شیک بودن را به آنجا می بخشد. در واقع تلویزیون سامسونگ آنچنان ماهرانه جلا داده شده و به صورت حرفه ای بر روی آن کار شده که چه از سمت جلو و چه از سمت عقب یا چه تلویزیون بر روی دیوار باشد و چه بر روی دکور در هر صورت لوکس بودن خود را به رخ می کشد. طراحی پایه دو شاخه‎ ای تلویزیون سامسونگ همراه با قاب باریک آن که هر چهار طرف صفحه‌نمایش را فراگرفته همگی ساختاری از یک هارمونی خاص را در کنار هم به وجود آورده اند. اگر بخواهید به وسیله صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ به تماشای برنامه ها بنشینید، در هر کجا و با هر فاصله‌ی مکانی از تلویزیون باز هم می توان به صورت استاندارد هر برنامه را با دقت و کیفیت بالایی مشاهده کرد. در کل باید گفت تلویزیون سامسونگ 50RU7100 چه در حالت روشن و چه در حالت خاموش طراحی منحصر بفردی به محیط می بخشد و بیشترین دلیل خاص بودن فضا را می توانید به کمک براکت احساس کنید. چرا که وجود یک براکت جهت نصب تلویزیون بر روی دیوار کمک چشمگیری به شیک جلوه دادن محیط می کند. شما نیز اگر جزو آن دسته از افراد وسواس هستید و می خواهید از فضایی سینمایی در منزل برخوردار شوید، با انتخاب همین مدل 50RU7100 رویای خود را تحقق می بخشید.

با تلویزیون سامسونگ 50RU7100 صفحه نمایش را بزرگتر ببینید

آیا دوست دارید بازی های ورزشی، فیلم ها و علاقه مندی هایتان را بسیار بزرگ تر از آنچه که هستند مشاهده کنید؟ پس برای این کار بهتر است بر روی صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 50RU7100 حساب کنید. کمپانی سامسونگ گرچه این مدل تلویزیون را با اندازه  بزرگ 50 اینچ طراحی کرده، اما کاری کرده تا برنامه ها بسیار گسترده تر از آنچه که هستند، نمایش داده شوند. به عبارتی صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ به هنگام نمایش برنامه ها و فیلم ها می تواند آنها را در قاب بزرگتر از 50 اینچ نشان دهد که در نتیجه آن فضایی بسیار شاد و سرگرم کننده را برایتان فراهم می آورد.

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ RU7100

سیستم صدای تلویزیون سامسونگ 50RU7100 

سامسونگ به همان اندازه که به سایر بخش های تلویزیون 50RU7100 بها داده، اهمیت خاصی نیز برای  بخش صوتی آن قائل شده است. دو نوع بلندگوی دو کاناله که هر کدام به تنهایی با توان 10 وات همراه شده اند، برای بخش صوتی تلویزیون سامسونگ تعریف شده اند. این بلندگوها روی هم رفته و جمعاً صدای 20 وات را از خود ارائه می دهند که بیشترین دلیل کیفیت بالای صوتی آن به خاطر شیوه طراحی آنهاست. به عبارتی بلندگوهای تلویزیون سامسونگ تاثیر بالایی بر روی دقت و کیفیت بالای صوتی ایجاد می کنند. چرا که طرز طراحی آنها صدا را با دقت چند برابر و به صورت واضح به گوش می رسانند. همچنین از طریق درگاه خروجی Optical می توانید یک نوع سیستم صوتی دیگری به تلویزیون سامسونگ متصل کنید و از کیفیت صدای چند برابر بیشتر بهره مند شوید. اگر شما نیز در کنار تصویر عالی تلویزیون بخش صوتی آن برایتان اهمیت دارد، بدون شک انتخاب تلویزیون 2019 سامسونگ 50RU7100 بهترین پیشنهاد خواهد بود.

جستجوی کمتر و تماشای بیشتر با تلویزیون سامسونگ RU7100

سیستم عامل تلویزیون 2019 سامسونگ RU7100 

تلویزیونی سریع، قوی، هیجان‌انگیز، و از همه مهمتر، با کاربری آسان. تمامی محتوای مورد علاقه‌تان به کمک یک اسمارت هاب (Smart Hub) فوق‌العاده ساده در دسترس شماست. سامسونگ نیز درست مانند برندهای دیگر سیستم عامل منحصر بفرد خود یعنی سیستم عامل تایزن را برای تلویزیون های هوشمندش در نظر گرفت تا از این طریق کاربران بتوانند راحت تر به آنچه که می خواهند دسترسی پیدا کنند. در این میان تلویزیون سامسونگ 50RU7100 نیز به این نوع سیستم عامل مجهز شده است. سیستم عامل تایزن مجهز به صفحه کاربردی Smart Hub  می باشد که سامسونگ از آن به عنوان یک نوع توپ هوشمند یاد می کند. به عبارتی این صفحه‌ به صورت کاملاً حرفه ای و کاربردی طراحی شده که کاربر را درست مانند یک نوع توپ غلتان در محتوای متنوع غرق می کند.

OneRemote در تلویزیون سامسونگ RU7100

تلویزیون هوشمند سامسونگ 50RU7100 مجهز به ریموت کنترل هوشمند است که به کمک آن می توانید در اسرع وقت به فیلم های مورد علاقه خود، برنامه های تلویزیونی و نیز ورزش، موسیقی و بازی های سرگرم کننده دسترسی داشته باشید. در واقع سامسونگ از ریموت کنترل چندمنظوره برای این مدل تلویونش بهره گرفته است. بهتر است بگوییم این نوع ریموت کنترل برخلاف ریموت کنترل های معمولی یک ریموت کنترل جهانیست که برای سایر دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید علاوه بر کنترل تلویزیون، کنترل دستگاه هایی همچون Blu-ray ها را نیز در اختیار داشته باشید. 

راهنمای جهانی تلویزیون سامسونگ RU7100

راهنمای جهانی (Universal Guide) یکی دیگر امکانات خوبیست که سیستم عامل تایزن آن را در اختیار قرار می دهد این برنامه به کاربر اجازه می دهد تا کمتر به جستجو بپردازد و در عوض مدت زمان بیشتری به تماشای تلویزیون بنشیند. این برنامه ‎ی راهنما، محتوای مورد علاقه را از چندین دستگاه و برنامه در یک فهرست جهت مرور آسان قرار می دهد. همچنین به کمک این برنامه می توانید توصیه های سفارشی و مورد نظر را اعمال کنید.

برنامه SmartThings تلویزیون سامسونگ RU7100

یکی از بخش های جذاب تلویزیون 50RU7100 که سامسونگ بر روی آن مانور زیادی داده مربوط به برنامه هوشمند SmartThings است. این برنامه درست مانند یک مدیر کارآمد در منزل حکم رانی می کند. به زبان ساده تر برنامه SmartThings دستگاه های هوشمند موجود در منزل را تحت کنترل خود قرار می دهد، به صورتیکه تنها از طریق ریموت کنترل می توانید هر دستگاه هوشمند متصل شده به تلویزیون را کنترل نمایید. راه اندازی برنامه SmartThings در چهار مرحله صورت می پذیرد.

مرحله اول اینکه با روشن کردن تلویزیون و در دست گرفتن ریموت کنترل، گوشی هوشمند و تلویزیون با یکدیگر مچ می شوند و دیگر دستگاه های هوشمند به صورت خودکار به تلویزیون متصل می شوند. بعد از آن شما به مرحله دوم هدایت می شوید. در مرحله دوم گوشی هوشمندتان هر چه اطلاعات دارد را از طریق Wi-Fi بر روی تلویزیون به اشتراک می گذارد و سپس به مرحله بعدی می روید. مرحله سوم نیز اگر  از قبل گوشی تان دارای یک حساب سامسونگ باشد دیگر لازم نیست حساب مخصوص سامسونگ را بر روی گوشی نصب کنید چون به صورت خودکار محتوا بر روی تلویزیون به اشتراک گذاشته خواهند شد. و در نهایت در مرحله چهارم هر نوع برنامه ای که می خواهید بر روی تلویزیون قرار گرفته شوند را از روی گوشی انتخاب نمایید سپس بر روی اسمارت هاب کپی می شوند و شما به صورت خودکار وارد سیستم می شوید.

پردازنده چهار هسته ای تلویزیون سامسونگ 50RU7100 در روند هر چه بهتر و آسان تر اجرای برنامه ها نقش بسزایی دارد، چرا که به کمک این پردازنده نه تنها برنامه ها مورد پردازش قرار می گیرند؛ بلکه در عین حال نیز شاهد تسهیل در اجرای آنها خواهید شد.

تلویزیون سامسونگ RU7100 - دستیار صوتی  Google Assistant و Amazon Alexa

دستیار صوتی Google Assistant و Amazon Alexa

از بخش های هیجان انگیز و جالب توجه تلویزیون سامسونگ 50RU7100 امکان پشتیبانی کردن آن از هر کدام یک از دستیار صوتی های Google Assistant و Amazon Alexa می باشد. در واقع دستیار صوتی Google Assistant که از آن می توان به عنوان دستیار کاربر یاد کرد، با امکان انتقال دستور به تلویزیون تنها از طریق صدای کاربر هر چیزی را در اختیار می گذارد. به عبارتی این دستیار می تواند تغییراتی نظیر تنظیم صدا، کنترل صدا و پخش آن و خیلی چیزهای دیگر را بر روی تلویزیون اعمال نماید. دستیار صوتی آمازون الکسا نیز که تنها برخی از جدیدترین تلویزیون های سامسونگ با آن سازگاری دارند برای ایجاد زندگی راحت تر کاربر در نظر گرفته شده است. به زبان ساده تر شما می توانید به وسیله آمازون الکسا برنامه ها را تغییر دهید، صدای برنامه ها را تنظیم کنید و حتی به بسیاری از چیزهای دیگر دسترسی آسان داشته باشید.

تلویزیون سامسونگ RU7100 سازگار با برنامه AirPlay2

تلویزیون هوشمند سامسونگ RU7100 سازگار با محصولات اپل

تلویزیون سامسونگ 50RU7100 با دستگاه های کمپانی اپل سازگاری دارد به صورتیکه شما می توانید از طریق صفحه نمایش این تلویزیون با دستگاه هایی همچون iPhone، iPad یا Mac ارتباط کامل داشته باشید. این در حالیست که امکان سازگاری تلویزیون سامسونگ با چنین دستگاه‎ هایی را باید مدیون قابلیت Airplay2 بود، چرا که همراه با Airplay2 به راحتی می توانید هر نوع محتوای موجود بر روی محصولات اپل را بر روی نمایشگر تلویزیون مشاهده و از تماشای هر کدام نهایت لذت را ببرید.

جمع بندی: 

با جمع بندی کلی در مورد نقد و بررسی تلویزیون سامسونگ 50RU7100 به این نتیجه می رسیم که یکی از کامل ترین تلویزیون های سال 2019 این کمپانی می باشد. از کیفیت تصویر 4K آن گرفته تا قسمت طراحی و همچنین بخش هوشمند تلویزیون سامسونگ همگی بر حرفه ای بودن آن دلالت دارند. هر چند قضاوت درباره اینکه کدام مارک تلویزیون بهتر است، ممکن باشد کاربر را دچار شک کند؛ اما مدل تلویزیون سامسونگ با رنج قیمت بسیار مناسب تری در سایت سلام بابا نسبت به سایر سایت ها بهترین گزینه خواهد بود. در غیر اینصورت با بازدید از مدل های دیگر موجود در سایت هر یک را که بخواهید به صورت غیر حضوری می توانید تحویل بگیرید.

مشخصات کلی

مدل
RU7100
تولید کننده
Samsung
سال عرضه (میلادی)
2019
سری
7
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ
مجارستان

صفحه نمایش

سایز (اینچ)
50
نوع صفحه نمایش
LED
طراحی صفحه نمایش
تخت
قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
127
نوع پنل
VA
کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)
89+ تا 89-

تصویر

کیفیت تصویر
4K
حداکثر رفرش ریت (هرتز)
60
رزولوشن (پیکسل)
3840x2160
نسبت تصویر (Aspect Ratio)
16:9
پردازشگر تصویر
UHD Engine
تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر
تکنولوژی HDR
تکنولوژی تقویت کنتراست
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
2160/24p | 2160/25p | 2160/30p | 2160/50p | 2160/60p
فناوری Dolby Vision
درخشندگی فوق العاده
رزولوشن صفحه نمایش
2160×3840
فرمت ویدیویی HEVC Codec
پشتیبانی از فرمت HLG

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال صدا
2
تعداد کل بلندگوها
2
تکنولوژی صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
صدای فراگیر واقعی و سه بعدی

ویژگی های گیمینگ

مناسب کنسول بازی
نسل هشتم

امکانات هوشمند

قابلیت اتصال به موبایل
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)
منوی فارسی
مرورگر وب
نرم افزار تلویزیون هوشمند
اشتراک گذاری هوشمند
فروشگاه محتوا (App Store)
کنترل هوشمند

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
3
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
2
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
تعداد پورت ورودی کامپوننت
1
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
تعداد پورت ورودی کامپوزیت
1
اسلات CI
پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
پورت خروجی هدفون
ورودی RS-232C
ورودی آنتن (RF)
بلوتوث (Bluetooth)
پورت شبکه (LAN)

گیرنده ها

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد در مونتاژ مجارستان
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
مونتاژ مجارستان: دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال

منبع تغذیه و برق

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (Eco)
مصرف برق آماده به کار
0.5 وات
کلاس بهره وری انرژی
+A
حالت صرفه جویی در مصرف انرژی

وزن

وزن با پایه (کیلوگرم)
13.9
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
13.6
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
19.1

طراحی

رنگ بدنه
مشکی
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر)
200x300
نوع پایه و رنگ
دوشاخه ای و خاکستری
اندازه قاب
باریک

لوازم جانبی

لوازم جانبی همراه
ریموت کنترل | باتری ریموت کنترل | دفترچه راهنما | چهار پیچ اتصال
کنترل هوشمند

سایر ویژگی‌ها

ذخیره انرژی (Energy saving)
صفحه نمایش ال ای دی
OSD Language
محافظ صفحه نمایش
ابعاد با پایه: (سانتی متر)
112.4×72.8×26.1
ابعاد بدون پایه: (سانتی متر)
112.4×65.0×5.9
ابعاد بسته بندی: (سانتی متر)
127.2×79.0×15.5
VP9 Decoder
DTS Decoder

متوسط امتیاز مشتریان

4.4

از مجموع 25 نظر

پرسیدن سوال

5
1399/06/10

سلام و خدا قوت. چند تا سوال دارم...
1- این تلویزیون از Screen Mirroring پشتیبانی می کنه که تصویر موبایل رو بندازیم رو تلویزیون؟
2- آیا این تلویزیون از پخش 4K با 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کنه؟
3- هزینه ارسال تا شاهین شهر اصفهان چه مقدار هست؟

با تشکر از شما.

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر - بله هر دو مورد ذکر شده را به طور کامل پشتیبانی خواهد کرد. - برای اطلاع از هزینه حمل با بخش فروش در تماس باشید.
4
1399/06/09

سلام به شما
خسته نباشید
لطفا رهنمایی کنید که بین سه مدل از این برند را کدام را انتخاب کنم؟
SAMSUNG 50 INCHES LED TV UHD 4K SMART (2020)
UA50TU7000UXZN
2- Tu 7170
3- tu7100

پاسخ از سلام بابا : با سلام و درود فراوان از لحاظ کیفیتی و امکاناتی این سه مدل برابر هستند و تفاوت انها در سفارش کشورها و کشورهای مونتاژ کننده میباشد.
5
1399/03/09

سلام
این مدل زیرنویس فارسی فیلم هارو ساپورت میکنه و بحالت بهم ریخته نشونشون نمیده؟

پاسخ از سلام بابا : پاسخ مدیر:با سلام و درود فراوان زیرنویس فارسی را پشتیبانی میکند و مشکلی ندارد.
4
1399/02/08

سلام. ببخشید میشه بهترین مدل تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ را بفرمایید کدام هست؟

پاسخ از سلام بابا : پاسخ مدیر:با سلام و درود فراوان در حال حاضر بهترین مدل موجود در سایز 55 اینچ در برند سامسونگ مدل Q70R است.
5
1399/01/29

باسلام و وقت بخير
در حال حاضر قيمت تلويزيون سامسونگ ٥٥ اينچ Ru7100 چنده؟
بهاي تمام شده اش براي تهران چند در مياد؟

پاسخ از سلام بابا : پاسخ مدیر:سلام و درود دوست گرامی قیمت این محصول به روز است برای استعلام از هزینه ها میتوانید تماس بگیرید.
4
1399/01/25

این تلوزیون وای فای داره؟! یا باید با کابل lan وصل بشه به اینترنت و اینکه فرقش با مدل های n6900 چیه که اونا گرونتر هستند با اینکه 4k رو نمیتونند پخش کنند

پاسخ از سلام بابا : باسلام.این مدل قابلیت وای فای دارد و با استفاده از کابل lan هم میتوانید به وای فای خانگی وصل شوید. این تلویزیون سری 7 است و با رزولوشن بالاتر فورکی و قابلیت های بیشتر از مدل های سری 6 میباشد.موفق باشید.
4
1399/01/02

سلام ، عزیز چرا رفرش ریت رو زدی ۶۰ hz فرقی داره با مدلی که تو جهان عرضه میشه و ۱۲۰ hz باید باشه

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود.با توجه سایت معتبر rtings.com امریکا این نرخ را قید کرده ایم.نرخ رفرش ریت واقعی ۶۰ هرتز است.
4
1398/12/28

سلام و درود
این مدل قیمتش چقدر هست؟
آیا رسیور هم دارد یا خیر؟

پاسخ از سلام بابا : پاسخ مدیر: سلام و درود.بله این مدل دارای گیرنده dvb-s است.برای استعلام قیمت لطفاً تماس بگیرید.
5
1398/12/19

سلام و خسته نباشید این مدل قابلیت ضبط کانالهای تلویزیون بر روی حافظه خارجی را داره و چطور میشه ضبط کرد چون بنده امتحان کردم و نتوانستم

پاسخ از سلام بابا : پاسخ مدیر: سلام و درود.متاسفانه قابلیت ضبط بر روی هارد و usb را ندارد.
4
1398/12/15

بین 4 مدل
50RU7105
50RU7170
50RU7100
49RU7100
کدوم یکی رو برای ایران مناسب‌تر می‌دونید و علتش چی هست؟

پاسخ از سلام بابا : پاسخ مدیر:سلام و درود..همه ی مدل ها در یک سطح هستند و برای استفاده هم داخل ایران هیچ محدودیتی ندارند هیچ کدام از این مدل ها ولی بطور کلی مدل ru7100 پرفروشترین است با توجه به نیازی که بیشتر در خود احساس میکنید در سایز ۴۹ این مدل منوی فارسی دارد و سفارش آسیا است و مونتاژ مصر ولی سایز ۵۰ مونتاژ اروپا است و منوی فارسی ندارد و دارای گیرنده dvb-s است و مونتاژ مجارستان.
4
1398/12/15

سلام و وقت بخیر
علت این که قیمت مدل 50RU7100 با اینکه دارای ابعاد بزرگتری هست، از مدل 49RU7100 کمتر هست؛ چیه؟

پاسخ از سلام بابا : پاسخ مدیر:سلام و درود..این مدل فعلا موجود نیست و سایز ۴۹ این مدل با قیمت روز عرضه شده است.
5
1398/12/05

سلام
تلویزیون ru7100 بهتر است یا ru 7400
کدام یک از این دو مدل کنتراست بهتری دارد و قابلیت Local Dimming دارند
ونور صفحه ی ru 7400 Edge led است یا نه
و Edge led بهتراست یا معمولی همان Led

پاسخ از سلام بابا : پاسخ مدیر: سلام و درود..روی لینک مقابل کلیک بفرمایید:https://www.salambaabaa.com/blog/forum/compare/
5
1398/11/25

سلام با توجه به يكسان بودن قيمت، فرق دو مدل سامسونگ RU7100 با RU7170 چيه؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر. تفاوت این دو تلویزیون مدل 50ru7100  منتاژ مجارستان گیرنده dvb-s ,  دار منو فارسی ندارد  است. 7170  منتاژ مصر.گیرنده dvb-s ,  دار منو فارسی دارد.
4
1398/11/16

سلام
با تشکر از زحمات دوستان فروشگاه سلام بابا و سایت بسیار خوبتون
اگر منو برای خرید بین دو برند الجی و سامسونگ بین مدل های ذیل راهنمایی بفرمایید ممنون می شوم و از طرفی برای ارسال به اراک چقدر کرایه منظور می شود.
سامسونگ : 50ru7100 , 49 ru7100 , 50ru7105 , 50 ru7170
ال جی : 49u , Hm7340 , 50um7340pva , 49um7490,
تشکر و آرزوی موفقیت روز افزون



پاسخ مدیر:سلام و درود فراوان..ممنونیم و سپاسگزار..کاربر گرامی مدل های مذکور از هر برند همه از یک سری و بسیار عملکرد مشابهی دارند و تفاوت اساسی انها در سری مونتاژ و گیرنده ها میباشد با توجه به امار فروش بیشتر و دریافت بازخوردهای بهتر از سامسونگ مدل ru7100 را پیشنهاد میکنیم و um7340 ال جی هم بدون شک یکی از مدل های خوب و پرفروش است.


4
1398/11/11

با سلام. هزینه ارسال به قزوین رو خواستم بدونم واسه این مدل تلوزیون کلا چند در میاد..؟ممنون



پاسخ مدیر:سلام و درود..لطفا برای اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید.

4
1398/11/01

ببخشید گارانتی این تلویزیون شامل چه چیزایی میشه؟
آیا سالم بودن این تلویزیون رو تضمین میکنن؟



پاسخ مدیر:سلام و درود..گارنتی شامل دو سال تعمیر و تعویض قطعات داخلی میباشد..بله فروشگاه سلام بابا پروسه خرید و سفارش خریدار را از زمان ارسال تا زمان تحویل موقع تسویه حساب یعنی صفر تا صد  را تضمین میکند.

4
1398/10/04

سلام وقت بخیر خسته نباشید از بین 3 تلویزیون زیر شما کدوم رو پیشنهاد میدید بنده چن سالی هست ک با تلویزیون 32 سپری میکنم لطفا یک گزینه خوب جلو روم بذارید و هزینه ارسال اون به خراسان رضوی ،مشهد رو هم بگید و اینکه گارانتی داره هم مهمه

LG SMART UK6400-ULTR 4K (49 INCH

SAMSUNG LED 4K SMART TV-RU7100 (50 INCH

SAMSUNG LED 4K SMART TV-RU7300 (49 INCH - منحنی

پیشنهاد شما کدوم هستش؟؟ میخوام کیفیت خوبی داشته باشه چون علاقه ی زیادی ب تماشای فیلم با کیفیت 4K هستم ممنون از شما و مرسی بابت راهنمایی ک قراره بکنید

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود خدمت شما..دوست گرامی بهترین مدل انتخابی در بین این سه برند مدل ru7100 است و هزینه ارسال هم برای مشهد مبلغ 550000 تومان است.
5
1398/09/04

سلام ، بین LG um7340 و LG uk6400 و sm Ru7100 کدوم رو پیشنهاد میدید؟
برای بنده کیفیت صفحه نمایش و رنگ بندی خیلی مهمه و اینکه رابط کاربری جوری باشه که بشه بین دستگاه اندروید و تلویزیون ارتباط بیشتری باشه.

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود..به ترتیب مدل های um7340 و ru7100 و uk6400 پیشنهاد میشود.
4
1398/08/07

سلام میشه ی راهنمایی بفرمایین من چنتا سوال دارم اول اینکه فاصله مبل تا تلویزیون۲/۵ متره وکل فضا۱۶ متره تی وی چند اینچ برای این فضا مناسبه و تا سقف ۱۰ میلیون که ۴ کی باشه بین ال جی و سامسونگ کدومو پیشنهاد میکنین و در پایان چجوری میشه از شما خرید کرد ممنون

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود..دوست گرامی برای این فضا سایز ۴۳و۴۹ اینچ مناسب است ..در سایز ۴۳ اینچ از مارک سامسونگ مدل ru7100 و پر سایز ۴۹ مدل های sm8100 و sk8500 رو پیشنهاد میکنم...توصیه میشود برای دریافت مشاوره دقیق تر حتما با مسئولین فروش سلام بابا در تماس باشید تا شرایط خرید رو هم کامل خدمتتان توضیح دهند ..موفق باشید.
5
1398/08/05

سلام این مدل بهتره یا mu7000

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود..قطعا مدل ru7000 بهتر و به روزتر است .
5
1398/08/02

سلام
من یه تلویزیون 43الی50اینچ میخوام بگیرم وبین LG um7340 sm ru7100 موندم و اولویت من گیم xbux هستش. از نظر شما کدوم بهتره وچرا؟ و کدوم سایز واسه گیمینگ بهتره؟ ومن مدل 7340 را توی یوتوب نتونستم پیدا کنم. ممنون میشم راهنماییم کنید با تشکر از فروشگاه خوب تون

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود دوست گرامی در این حدود سایز ها برای گیم بنده از مارک ال جی مدل 49sm8100 رو بهتون پیشنهاد میکنم که از لحاظ سرعت عملکرد و انتقال تصویر و اطلاعات فوق العاده است .
5
1398/07/29

سلام وقت بخیر
تو سایتون از این مدل 49 اینچ هم موجوده و این مدل 50 اینچه، چه فرقی باهم دارن؟ و کدوم مدل بهتر هست و چجوره که امکانات یکی ان و 50 اینچشم تولید شده

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود . سلام بله از این مدل هم سایز 49 اینچ موجوده هم 50 اینچ اما این دو فقط از لحاظ سایز فرق دارند و گرنه هیچ تفاوت دیگری با هم ندارند . و اینکه شرکت ها دو سایز نزدیک به هم رو تولید می کنند از سیاست های کاریشونه. !
4
1398/07/29

سلام بین تی وی x7000f سونی با ru7100 کدوم بهتره بخرم دلیل هم بگین ممنون میشم

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر . بین این دو ما مدل ru7100 را به شما پیشنهاد می کنیم .ru7100 از لحاظ کیفیت تصویر و کنتراست، یکنواختی مشکی، ورودی ها ، کیفیت صدا و قابلیت های هوشمند سرتر است و برای گیم هم عالیه .
5
1398/07/09

سلام، با توجه به اينكه كيفيت 4k فعلا همه گير نشده ، به نظر شما خريد تلويزيونهايي با كيفيت 4k توجيه داره؟ ايا اعتماد واستفاده از تلويزيونهايي با كيفيت full hd با توجه به قیمت پایینتر واینکه کار راه اندازن رو توصيه ميكنيد؟ يا اينكه بايد اينده نگري كرد و4k خريد؟ ممنونم

پاسخ از سلام بابا : با سلام خدمت شما کاربر گرامی  اگر برای استفاده معمولی میخواین که همان مدل های فول اچ دی مقرون بصرفه تر است و کارتون رو هم می‌تونه راه بندازه ولی اگر برای گیم و استفاده های فراتر از حد معمول بخواید یک مدل فورکی می‌تواند بهتر و حرفه ای تر باشد و دیگر حداقل تا چند سال دیگر نیاز به تعویض تلویزیون نخواهید داشت.
کالاهای مرتبط