اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
×

کولر گازی گری GWH30ACE-K3NTA5A

شناسه کالا::

کولر گازی اسپلیت 30000 گری مدل GWH30ACE-K3NTA5A محصول 2020

GREE
کولر گازی
ویژگی های کالا:
  • سال عرضه (میلادی) :
    2020
  • نوع کولر گازی :
    اسپلیت تک پنل
  • نوع گاز (مبرد) :
    R410A
  • اینورتر :
    ندارد
  • ظرفیت (بی تی یو) :
    30000
  • کولر گازی هوشمند :
    دارد
مشاهده همه ویژگی ها
GREE
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
فرایند خرید


1) انتخاب محصولات: بررسی سایت یا دریافت مشاوره!


2) پرداخت بیعانه: 500 هزار تا 10میلیون تومان متغیر است!


3) ارسال‌محصول: درسریعترین زمان ممکن باپیک اختصاصی!


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش: 9 صبح الی 22 شب

معرفی کوتاه محصول

کولر گازی گری GWH30ACE-K3NTA5A یک نوآوری چشمگیر در کنترل آب و هوای خانه است که راحتی استثنایی و تنظیم دمای قابل اطمینان را برای فضاهای متوسط و بزرگ بدون به خطر انداختن بازده ی انرژی ارائه می دهد. این کولر گازی یکی از محصولات باکیفیت و بی نظیر توسط شرکت چینی گری است که در سال 2020 تولید شده و به عنوان سری فایری و با مونتاژ کشور چین عرضه ی بازار شده است. اسپلیت دیواری فوق همانند تمامی کولر گازی ها از دو بخش جداگانه یعنی یونیت داخلی یا همان پنل دیواری و یونیت خارجی که در خارج از محیط خانه نصب می شود، تشکیل شده است. البته هر کدام از آن ها با دو مدل جداگانه، یعنی یونیت داخلی با مدل GWH30ACE-K3NTA5A/I و یونیت خارجی با مدل GWH30QE-K3NTB2A/O عرضه شده است. این محصول از هر دو حالت سرمایشی و گرمایشی پشتیبانی می‌کند و در هر چهار فصل سال مورد استفاده قرار می گیرد، بدین ترتیب می‌توانید از آن برای سرد یا گرم کردن محیط منزل یا سالن استفاده کنید. ضمن اینکه با داشتن ظرفیت 30000 بی تی یو (BTU) که در واقع معادل 2.5 تن (Ton) می باشد به خوبی می تواند محیطی گرم و یا خنک را در اختیار شما قرار دهد. باید گفت که این کولر گازی شرکت گری دارای کلاس آب و هوایی T3 می باشد بنابراین در جهت استفاده در مناطق گرم و حاره ای مناسب است و از این طریق می تواند کارایی و عملکرد عالی را از خود نشان دهد.  

شرکت گری در ساخت این کولر گازی از کمپرسور تروپیکال T3 بهره گرفته است تا با کمک آن دستگاه بتواند کارایی بالایی را از خود ارائه دهد. در واقع یکی از مزیت هایی که این نوع کمپرسور دارد این است که حتی می تواند در محیط هایی با دماهای بالا نیز کار کند و راندمان و عملکرد عالی را از خود نشان دهد. ضمن اینکه کمپرسورهای T3 از نظر مصرف انرژی نیز کارآمدتر هستند و در مقایسه با کمپرسورهای T1 به گونه‌ای طراحی شده‌اند که محدوده‌های فشار و دمای بالاتری را تحمل کنند. از دیگر مزیت های آن می توان به داشتن طول عمر بالا و سر و صدای کمتر نیز اشاره کرد. در کل می توان گفت که این نوع کمپرسور حتی در دماهایی نزدیک به 60 درجه ی سانتیگراد نیز می تواند بازدهی بالایی را از خود ارائه دهد. به علاوه نوع گاز مورد استفاده شده در این کولر گازی گاز R410A  می باشد که دارای ظرفیت 3050 گرم است و ضریب عملکرد بالایی را در مقایسه با گازهای قدیمی دارد که این قضیه باعث می شود تا در مصرف انرژی و هزینه های انرژی شما صرفه جویی شود. لازم به ذکر است که این گاز عملکرد عالی در جذب و آزاد کردن گرما دارد و نسبت به سایر گازها نقطه جوش پایین‌تری دارد. همچنین با توجه به آلاینده ی بسیار کمی که نسبت به سایر گازهای دیگر دارد می تواند کم ترین آسیب را به محیط زیست برساند و در نهایت هوایی تمیز و سالم را در فضای داخلی محیط شما ایجاد کند. کولر گازی دیواری 30000 گری GWH30ACE از وجود دمپرهای 4 جهته ی برقی بهره می برد یعنی اینکه دارای دمپر افقی و دمپر عمودی است پس توانایی پرتاپ باد در چهار جهت اصلی (بالا، پایین، چپ و راست) را دارد. از این پس دیگر فرقی نمی کند که کجای سالن نشسته اید این کولر گازی توانایی پخش سریع و کارآمد هوا را در جهت های مختلف دارد و در هر طرف می توانید هوایی خنک و مطبوع و یا گرم را دریافت کنید. اگر می خواهید که کولر گازی یک منطقه خاص را گرم و یا خنک کند می توانید با بستن دمپرهای افقی و یا عمودی جریان هوا را به سمت دیگری هدایت کنید. 

درک حالت های مختلف در AC شما می تواند به شما در صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش قبض ها کمک کند و در عین حال تجربه خنک کنندگی راحت تری را نیز ارائه می دهد. همراه با همه ی کولر گازی ها یک ریموت کنترل از راه دور همراه با نمادها، اعداد و دکمه هایی عرضه خواهد شد که نشان از وجود حالت عملکرد متفاوتی می باشد که بر روی ریموت کنترل وجود دارد. این دکمه ها به شما کمک می کنند تا بتوانید دمایی مطلوب در داخل اتاق و منزل خود را به راحتی در روزهای گرم و یا سرد سال در اختیار داشته باشید. این به ویژه هنگامی مفید است که شما ترجیحات خاصی دارید یا اگر اتاق شما به توجه ویژه ای در مورد کنترل دما نیاز دارد. هر یک از این حالت ها ویژگی های جداگانه‌ی خود را دارند و از طریق این راهنما توضیح خواهیم داد که هر حالت به چه معناست و چگونه می تواند برای شما مفید باشد. یکی از دکمه ی تعبیه شده بر روی ریموت کنترل این کولر گازی حالت فن یا Fan mode است. در حالت فن، کولر گازی شما بدون تغییر دما، هوا را در خانه شما به گردش در می آورد. این زمانی مفید است که بخواهید هوا را بدون روشن کردن کمپرسور و مصرف بی‌رویه انرژی در گردش نگه دارید. در این حالت، AC هوای بیرون را به داخل خانه شما می کشد و آن را از کویل های خنک کننده خود عبور می دهد. این به حذف هر گونه هوای راکد از اتاق شما کمک می کند و اطمینان حاصل می کند که اکسیژن تازه در سرتاسر اتاق گردش می کند. حالت (FAST COOL) یا خنک کننده سریع دمای داخل اتاق را کاهش می دهد و فضا را با هوای خنک تری پر می کند. از طریق دکمه Mode می‌توانید نحوه کارکرد دستگاه را مشخص کنید و در صورت نیاز وضعیت کولر گازی را به حالت دیگری تغییر دهید. 

اتاقی که خیلی گرم یا خیلی سرد است می تواند خواب راحت را برای افراد دشوار کند و باعث مشکلات رایجی مانند بی قراری، مشکل در به خواب رفتن و بیدار شدن در شب شود. همچنین اتاقی که خیلی گرم است بیشتر از اتاقی که خیلی سرد است باعث اختلال خواب می شود. خوابیدن در اتاقی که دمای هوای مطبوع آن تنظیم شده است برای خواب باکیفیت مهم است. دمای ایده آل AC برای خواب حدود 65 درجه فارنهایت (18.3 درجه سانتیگراد) است. با این حال، ممکن است بین افرادی که دمای ایده آل AC خود را بین 60 تا 67 درجه فارنهایت (15.6 و 19.4 درجه سانتیگراد) بدانند، تفاوت داشته باشد. حالت خواب یا SLEEP در کولرهای گازی از جمله این محصول یکی از ویژگی های هوشمندی است که هنگام خواب دمای اتاق را به آرامی تغییر می‌دهد. در واقع بسیاری از واحدهای AC دارای حالت خواب یا ویژگی تایمر هستند که به شما این امکان را می دهد که مدت زمان مشخصی را برای کارکرد AC قبل از خاموش شدن خودکار تنظیم کنید. به گفته آژانس بین‌المللی انرژی، استفاده از این ویژگی‌ها می‌تواند تا 30 درصد در مصرف انرژی تهویه مطبوع صرفه‌جویی کنند. از این ویژگی‌ها برای صرفه‌جویی در مصرف برق، به‌ویژه زمانی که در خواب هستید یا خارج از خانه هستید، استفاده کنید. ضمن اینکه حالت خواب می تواند شما را در طول شب و صبح راحت تر نگه دارد. از آنجایی که داشتن حالت خواب سیستم تهویه مطبوع شما را بسیار سازگارتر می کند، به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که دمای اتاق شما همیشه راحت است. ریموت کنترل این کولر گازی دارای دکمه ی CLOCK است که با استفاده از آن می توانید تایمر کولر گازی را تنظیم کنید. همچنین می توانید با استفاده از دکمه ی LIGHT در ریموت کنترل چراغ پنل که بر روی یونیت داخلی دستگاه قرار دارد را روشن و یا خاموش کنید. به کمک دکمه ی TEMP می توانید دمای کولر گازی را افزایش و یا کاهش دهید. تابع TURBO نیز برای گرمایش یا سرمایش سریع استفاده می شود، این گزینه یکی از حالت های سیستم تهویه ی مطبوع است که در آن کمپرسور و فن سریعتر کار می کنند. 

کولر گازی سرمایش گرمایش گری GWH30ACE-K3NTA5A دارای طراحی مینیمال و ساده است و به همین دلیل به راحتی می تواند با فضای داخلی محیط شما هماهنگ شود. هر دو بخش این کولر گازی از بهترین مواد با کیفیت عالی ساخته شده اند و ابعاد و اندازه ی آن به نحوی می باشند که به راحتی می توانید آن ها را نصب و راه اندازی کنید. یونیت خارجی این کولر گازی که همان کمپرسور دستگاه می باشد دارای رادیاتور طلایی استکه پوشش محکمی برای کندانسور کولر گازی محسوب می شود و با وجود اینکه از یک پوشش ضد خوردگی با ماندگاری بالا تشکیل شده است می تواند از کندانسور کولر گازی در مقابل آسیب های خارجی محافظت کند و دوام مبدل حرارتی را برای مدت طولانی تری افزایش دهد. مزیت دیگر این فناوری Gold Fin این است که کندانسورهای آبدوست با تسریع فرآیند یخ زدایی، راندمان گرمایش را در مدل های چرخه معکوس بهبود می بخشد. عملکرد تبادل حرارت زمانی بهتر می شود که دیوارهای کندانسور را با لایه های متمایز محافظ ضد خوردگی باله طلایی بپوشانید. ضمن اینکه این فناوری به محافظت از سیم پیچ های کندانسور در برابر آسیب های خارجی ناشی از تجمع آب، اسیدها و سایر نمک های جو کمک می کند. با انجام این کار، این فناوری عمر کلی کولر گازی را بهبود می بخشد. این کولر گازی همچنین دارای کلاس ضد آب IPX4 می باشد یعنی اینکه کولر گازی در برابر مایعات و آب محافظت خواهد شد. اسپلیت گری GWH30ACE-K3NTA5A یکی از محصولات هوشمند این کمپانی است که به سیستم بی سیم وای فای و قابلیت اتصال به موبایل مجهز می باشد و این امکان را به شما می دهد تا بتواند با استفاده از تلفن هوشمند و یا تبلت خود کولر گازی را از راه دور کنترل و مدیریت کنید. در نهایت اینکه شما می توانید در این صفحه از فروشگاه سلام بابا قیمت کولر گازی یا اسپلیت دیواری گری مدل GWH30ACE-K3NTA5A با ظرفیت 30000 بی تی یو را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با کم ترین و ارزان ترین قیمت، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین سلامت و اصالت کالا به صورت مستقیم از بانه اقدام نمایید. 

مشخصات کلی

مدل
GWH30ACE-K3NTA5A
مدل یونیت داخلی
GWH30ACE-K3NTA5A/I
مدل یونیت خارجی
GWH30QE-K3NTB2A/O
تولید کننده
GREE
سال عرضه (میلادی)
2020
سری
Fairy A5
کشور سازنده
چین
کشور مونتاژ
چین
نوع کولر گازی
اسپلیت تک پنل
نوع گاز (مبرد)
R410A
ظرفیت گاز (گرم)
3050
اینورتر
نوع عملکرد
سرمایشی
گرمایشی
ظرفیت (بی تی یو)
30000
ظرفیت سرمایش (بی تی یو/ساعت)
27303
ظرفیت گرمایش (بی تی یو/ساعت)
27979
نوع کمپرسور
کمپرسور T3 تروپیکال
مدل موتور کمپرسور
-
نوع موتور کمپرسور
-
نوع فن یونیت خارجی
-
نوع موتور فن یونیت خارجی
-
نوع فن یونیت داخلی
-
نوع موتور فن یونیت داخلی
-
مناسب اقلیم (کلاس آب و هوا)
معتدل (T1)
گرمسیر (T3)
نسبت بازدهی سرمایش یا EER
-
نسبت بازدهی گرمایش یا COP
-
تعداد سرعت قابل تنظیم
-
بازه قابل تنظیم دما (درجه سانتیگراد)
-
حداکثر قدرت پرتاب باد (متر)
-
حداکثر نرخ جریان هوا (متر مکعب در دقیقه)
-
سطح صدای یونیت خارجی(دسی بل)
57
سطح صدای یونیت داخلی (دسی بل)
50
کولر گازی هوشمند

امکانات و ویژگی ها

قابلیت رطوبت گیری هوا
میزان رطوبت گیری هوا (لیتر در ساعت)
-
فیلتر تصفیه هوا
تایمر
کلاس ضد آب
IPX4
شبکه بی سیم (WiFi)
پشتیبانی از اینترنت اشیا (IoT)
-
قابلیت اتصال به موبایل
سیستم عیب یابی هوشمند
-
تعداد ریموت کنترل
1
قابلیت تنظیم جهت باد
بالا
راست
پایین
چپ
حالت های عملکرد
Fan
FAST COOL
MODE
Sleep
TIMER OFF
TIMER ON
حالت های عملکرد بیشتر
CLOCK
LIGHT
TEMP
Turbo
WiFi

صفحه نمایش

صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
سگمنتی
صفحه نمایش لمسی
-

منبع تغذیه و برق

برچسب مصرف انرژی یونیت داخلی
A
برچسب مصرف انرژی یونیت خارجی
A
منبع تغذیه یونیت داخلی
AC 220-240V, 50Hz
منبع تغذیه یونیت خارجی
AC 220-240V, 50Hz
فاز برق مصرفی
تک فاز
میزان جریان مصرفی سرمایش (آمپر)
-
میزان جریان مصرفی گرمایش (آمپر)
-
میزان توان مصرفی سرمایش (وات)
3400
میزان توان مصرفی گرمایش (وات)
3000

ابعاد (عمق x ارتفاع x طول)

ابعاد یونیت داخلی (میلیمتر)
-
ابعاد یونیت خارجی (میلیمتر)
-
ابعاد بسته بندی یونیت داخلی (میلیمتر)
-
ابعاد بسته بندی یونیت خارجی (میلیمتر)
-
قطر لوله گاز (میلیمتر)
-
قطر لوله آب (میلیمتر)
-

وزن

وزن یونیت داخلی (کیلوگرم)
16
وزن یونیت خارجی (کیلوگرم)
73.5
وزن بسته بندی یونیت داخلی (کیلوگرم)
19.5
وزن بسته بندی یونیت خارجی (کیلوگرم)
78.5

طراحی

رنگ بدنه
سفید
طول لوله مسی (متر)
-

لوازم جانبی

ریموت کنترل
باتری ریموت کنترل
کابل برق
لوله مسی

سایر ویژگی ها

سایر ویژگی های کولر گازی
حالت Fan برای خاموش شدن موتور دستگاه و روشن شدن شدن فن جهت پرتاب باد ملایم (مناسب برای فصل بهار و پاییز)
حالت Mode جهت تنظیم کردن نحوه عملکرد کولر گازی
حالت Sleep برای تنظیم خودکار دما و سرعت پرتاب باد به منظور ایجاد محیط مناسب خواب
دارای Wi-Fi برای اتصال به شبکه و اینترنت
دارای حالت COOl ( سرد ) جهت خنک کردن محیط که با فعال شدن آن یک قطره برف روی صفحه نمایش ریموت کنترل ظاهر می‌ شود
دارای حالت HEAT ( گرم ) برای گرم کردن محیط که با فعال شدن آن عکس خورشید روی صفحه نمایش ریموت کنترل ظاهر می‌ شود
دارای حالت TEMP یا Temperture که برای افزایش و کاهش دمای محیط مورد استفاده قرار می‌گیرد
دارای دکمه CLOCK که با استفاده از آن می‌توانید ساعت را تنظیم کنید
دارای دکمه LIGHT جهت خاموش و روشن کردن چراغ پنل
دارای فیلترهای فوق پیشرفته تصفیه هوا
دارای کلاس ضد آب IPX4
دارای کمپرسور مناسب مناطق گرمسیری (T3) با کیفیت بالا و امکان کار در محیطی تا دمای هوای 55 درجه سانتی گراد
قابلیت Turbo با 2 قابلیت Turbo Cooling و Turbo Heating برای سرد یا گرم کردن سریع محیط داخلی
قابلیت نصب آسان و سریع
قابلیت پرتاب باد در 4 جهت مختلف برای سرد یا گرم کردن یکنواخت و سریع تر تمام فضای اتاق
مجهز به رادیاتور طلایی جهت جلوگیری از زنگ زدگی و فرسودگی کندانسور کولر گازی
مناسب برای مناطق جغرافیایی با آب و هوای معتدل یا T1
مناسب برای مناطق جغرافیایی با آب و هوای گرمسیری یا T3
کولر گازی 30 هزار (2.5 تن)
کالاهای مرتبط