اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
×

تلویزیون اولد ال جی 55C9

شناسه کالا::

LG OLED 55C9

LG
تلویزیون
ویژگی های کالا:
  • سال عرضه (میلادی) :
    2019
  • سیستم عامل :
    webOS
  • کیفیت تصویر :
    4K
  • نوع صفحه نمایش :
    OLED
  • سایز (اینچ) :
    55
مشاهده همه ویژگی ها

انتخاب سایز:

ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
فرایند خرید


1) انتخاب محصولات: بررسی سایت یا دریافت مشاوره!


2) پرداخت بیعانه: 500 هزار تا 10میلیون تومان متغیر است!


3) ارسال‌محصول: درسریعترین زمان ممکن باپیک اختصاصی!


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش: 9 صبح الی 22 شب

تشخیص اصالت

ویدیو بهترین راهکار تشخیص اصالت تلویزیون

معرفی کوتاه محصول

تلویزیون اولد ال جی 55C9 دارای کیفیت تصویر 4K، تکنولوژی اولد، فرمت تصویر 4K Cinema HDR، فناوری Dolby Vision، پردازنده هوشمند آلفا 9، سرعت رفرش تصویر 120 هرتز، و ارتقاء کیفیت تصویر با 4k Upscaler می باشد. قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi و سیستم عامل webOS برای تلویزیون اولد ال جی می باشند. بلندگوهای ال ای دی ال جی از توان کلی 40 وات برخوردار هستند. همچنین قابلیت اتصال به موبایل از طریق Miracast، جستجوی صوتی، چهار پورت HDMI، سه پورت USB، گیرنده های DVB-T2، DVB-C، DVB-S2، قابلیت ضبط، قابلیت بلوتوث و پردازنده چهارهسته ای از ویژگی های ال ای دی ال جی می باشند.

مشخصات تلویزیون ال جی 55C9 

 تلویزیون ال جی 55C9 از پیشرفته ترین و لوکس ترین تلویزیون هاییست که در سال 2019 با طراحی لوکس و امکاناتی پیشرفته تولید شد. در ابتدا برجسته ترین مشخصه ای که این تلویزیون ذهن کاربر را به سمت و سوی خود می کشاند طراحی آن است. فریم فوق العاده باریک تلویزیون ال جی به سبب فناوری OLED آن است که از دور باریک بودنش را به رخ می کشاند. صفحه نمایش تلویزیون ال جی به سبب تکنولوژی اولد آن از نظر نمایش رنگ های مشکی بسیار عالی می باشد. همچنین کیفیت تصویر تلویزیون ال جی بر پایه 4K تعریف شده که آن هم به نوبه خود کیفیت بالا و دقت در تصاویر را به رخ می کشاند. پردازنده هوشمند آلفا 9 نیز که تازگی ها ال جی از آن برای بخش خاصی از جدیدترین تلویزیون هایش به کار گرفته سبب می شود تا با پردازش کردن، تصاویری کاملاً واقعی را به نمایش بگذارد. زاویه دید کامل، فناوری رنگ Biliion Rich Colour، قابلیت Pixel Dimming، استاندارد تصویر 4K Cinema HDR و نیز امکان بالا بردن کیفیت تصاویر با 4K Upscaler همگی برای بخش تصویر تلویزیون ال جی تعریف شده اند که در ادامه مزیت های آنها بیشتر برایتان آشکار می شوند. بخش اسمارت تلویزیون ال جی متشکل از یک بستر نرم افزاری کاملاً هوشمند و حرفه ای می باشد. این بخش علاوه بر قابلیت اتصال به اینترنت و سیستم عامل؛ در عین حال نیز با هوش مصنوعی ThinQ و جستجوی صوتی همراه شده است. همچنین به کمک اشتراک گذاری Miracast می توانید محتوای فایل های گوشی هوشمند و سایر دستگاه ها را با تلویزیون خود به اشتراک بگذارید. خصوصیات و قابلیت های اسمارت تلویزیون ال جی تنها به مشخصات ذکر شده ختم نمی شود، بلکه در بخش های دیگر این نقد و بررسی اگر ما را همراهی کنید به مزیت های عالی اش بیشتر پی خواهید برد. از طرفی دیگر سیستم صوتی قدرتمند تلویزیون ال جی 55C9 با توان بسیار بالای 40 وات همراه شده که 20 وات آن برای ساب ووفر داخلی اش در نظر گرفته شده و به صورت کلی همراه با فناوری Dolby Atmos به کار رفته شده در این بخش صوتی همگی با ارائه صدایی طبیعی و زنده، تکاملی از یک زندگی جذاب را برایتان فراهم می آورند. پردازنده چهار هسته ای، ریموت کنترل هوشمند، ماشین زمان، گیرنده های DVB-T2، DVB-C و DVB-S2، راهنمای برنامه الکترونیکی EPG، پورت LAN، HDMI و USB، ورودی RF، خروجی دیجیتال نوری Optical و نیز قابلیت بلوتوث همه و همه مربوط به دیگر مشخصات تلویزیون 55 اینچ اولد ال جی هستند.

نمایشگر تلویزیون ال جی C9

نمایشگر تلویزیون ال جی 55C9 جذاب و خیره کننده 

یکی دیگر از خلاقیت هایی که ال جی باز هم مانند سایر مدل های پیشین در تلویزیون هایش به کار گرفت، تعریف کردن کوالتی 4K برای تلویزیون های سال 2019 می باشد. در این میان تلویزیون ال جی 55C9 بر پایه کیفیت تصویر 4K نهاده شده که تصاویر را با حداکثر کیفیت بالایی به معرض نمایش قرار می دهد. تعداد 8.2 میلیون پیکسل که حاصل میانگین کلی به دست آمده از میزان پیکسل های 2160×3840 هستند سعی در ارائه و تولید تصاویر با کیفیت بالا را دارند. به عنوان مثال تصویری که از این تلویزیون مشاهده می کنید بدون شک کیفیت آن به مراتب بسیار بهتر و بالاتر از یک تلویزیون، با کیفیت Full HD می باشد. از این گذشته امکان افزایش یافتن کیفیت تصویر نیز از عهده صفحه نمایش تلویزیون اولد ال جی بر می آید. بهتر است بگوییم همراه با قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر 4K Upscaler می توانید فیلم های قدیمی با کیفیت پایین را در حد کیفیت تصویر 4K مشاهده کنید.

پردازنده هوشمند آلفا 9 در تلویزیون ال جی C9

پردازنده هوشمند آلفا 9 در تلویزیون ال جی 55C9

پردازنده هوشمند آلفا 9 نیز که تازگی ها ال جی از آن برای بخش خاصی از جدیدترین تلویزیون هایش به کار گرفته سبب می شود تا تصاویری کاملاً واقعی و صدایی با کیفیت را به نمایش بگذارد. در واقع این پردازنده توسط هوش مصنوعی تلویزیون، کیفیت محتوای اصلی را تشخیص می دهد و با استفاده از الگوریتم Deep Learning AI به تجزیه و تحلیل محتوا می پردازد و تصاویری واضح و روشن با جزئیات را ارائه می دهد. به علاوه گنجاندن پردازنده α9 در تلویزیون ال‌جی 55C9 منجر به افزایش کیفیت صدا نیز خواهد شد. این پردازنده با شناسایی صدا منبع صوتی را تجزیه و تحلیل می کند تا بسته به نوع محتوا صدای مطلوبی را ارائه دهد. در نتیجه می توان گفت به لطف پردازنده هوشمند آلفا 9 از تصویری دقیق و روشن همراه با صدایی با کیفیت و دلگیر بهره مند شوید.


تکنولوژی OLED تلویزیون ال جی C9

تکنولوژی OLED تلویزیون ال جی 55C9 

کمپانی کره ای ال جی در سال 2019 جدیدترین تلویزیون های بالارده را با فناوری اولد تولید و روانه بازار کرد. در این میان تلویزیون 55 اینچ C9 مجهز به فناوری اولد می باشد که پیکسل های خود مختارِ آن وضوح فوق العاده بالایی را به هر تصویر راه می دهند. اما در این میان سوالی که پیش می آید این است که تلویزیون اولد ال جی تا چه حدی می تواند بر روی نمایش هر چه بهتر برنامه ها تاثیر گذار باشد؟ برای پاسخ به سولاتی نظیر این سوال کافیست یک بار به تماشای برنامه از طریق این تلویزیون اولد ال جی بنشینید. تلویزیون اولد ال جی از نظر نمایش تصاویر روشن و تاریک هیچ گونه مشکلی ندارد و به کمک پیکسل های خود مختار آن هر تصویر دقیق نمایش داده می شوند. فناوری پیکسل‌ها با قابلیت نوردهی مستقل بدون اینکه نوری به اطراف نفوذ کند؛ باعث ایجاد رنگ «مشکی مطلق» می‌شود. در واقع پیکسل های صفحه نمایش به صورت جدا جدا و تکی کنترل می شوند از همین رو به منظور ارائه یک تصویر انقلابی کنتراست را به میزان استاندارد ارائه می دهد. 


فناوری Perfect Black در تلویزیون اولد ال جی C9

مشکی مطلق با قابلیت Perfect Black

حال اگر بخواهید جزئیات را به صورت کاملاً زنده و طبیعی بروی نمایشگر تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل C9 مشاهده کنید می توانید بر روی قابلیت Perfect Black حساب کنید. این ویژگی باعث می شود تا جزئیات از دل تاریک ترین تصاویر بیرون کشیده شود و هر صحنه را به صورت برجسته و دقیق مشاهده کنید. همچنین Perfect Black سایه ی صحنه های تاریک و روشن موجود در برنامه را چنان برجسته نمایش می دهد که کاربر را به دنیایی متفاوت و صد البته هیجان انگیز خواهد برد. در کل باید گفت فناوری «Perfect Black» باعث می‌شود نورهای اضافی محیط از تصویر حذف شوند تا کار قادر به دیدن تصویری واضح شود.


استاندارد 4K Cinema HDR در تلویزیون اولد ال جی C9

استاندارد 4K Cinema HDR در تلویزیون اولد ال جی 55C9 

یکی از بهترین استانداردهای تصویر که امروزه فیلم سازان معروف در سراسر جهان نیز برای فیلم هایشان به کار می گیرند، استاندارد تصویر 4K Cinema HDR می باشد. در واقع این استاندارد که در حال حاظر یکی از پیشرفته ترین استانداردهای تصویریست با امکان تجزیه و تحلیل رنگ ها آنها را به صورت کاملاً دقیق و برجسته نشان می دهد. به عبارتی این استاندارد سبب تفکیک پذیری رنگ ها از یکدیگر شده و در نهایت با به رخ کشیدن سطح واقعی هر رنگ، تجربه ای کاملاً دلنشین از هر تصویر را بر روی صفحه نمایش تلویزیون ال جی 55C9 حس می کنید. لازم به ذکر است استاندارد تصویر 4K Cinema HDR از اکثر فرمت های تصویری همچون HDR10 Pro، Dolby Vision و HLG پشتیبانی می کند و در کنار یکدیگر فضایی سینمایی را برایتان به وجود می آورند.

از دیگر فرمت استانداردها که به طرز چشمگیری به کنتراست و کیفیت تصاویر کمک می کند پشتیبانی از Dolby Vision می باشد. Dolby Vision یکی دیگر از فرمت استاندارد HDR می باشد که در جایگاه بالاتر از HDR10 قرار دارد. به طور کلی دالبی ویژن طیف رنگ بیشتر و عمق وسیعتری از رنگ ها را پشتیبانی می کند.


سیستم صدای تلویزیون ال جی C9

سیستم صدای تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55C9

یکی از بهترین نقطه قوت های تلویزیون OLED ال جی 55C9 به بخش صدای آن مربوط می شود. بهتر است بگوییم ال جی با در هم آمیختن تکنولوژی Dolby Vision و Dolby Atmos با یکدیگر فضایی سینمایی را در اختیار قرار می دهد. این فناوری ها که هر کدام به نوبه خود جهت بالا بردن کیفیت صدا و تصویر عمل می کنند، تکاملی از یک زندگی کاملاً متفاوت و صد البته هیجان انگیز را برایتان رقم می زنند. در واقع تکنولوژی Dolby Atmos تلویزیون ال جی صدای اَبَر قدرت سیستم صوتی ها را به رخ می کشاند و کاری می کند تا کاربر تصور کند که در یک کنسرت موسیقی قرار گرفته است. این یعنی اینکه صدایی که از هر کدام از بلندگوهای تلویزیون ال جی بیرون می آید آنچنان همه جانبه و فراگیر می باشد که گوش کاربر به صورت کامل در صدایی با کیفیت غوطه ور می‌شود. علاوه براین بخش صوتی تلویزیون ال جی که از یک ساب ووفر داخلی با توان خروجی 20 وات و دو بلندگوی 2.2 کاناله به صورت مجزا از همدیگر تشکیل شده اند، هر کدام به صورت جداگانه با توان صدای 10 وات همراه شده اند که روی هم رفته توان بالای 40 واتی را به این تلویزیون راه داده اند. لازم به ذکر است بلندگوهای تلویزیون ال جی که لقب بلندگوهای همه جانبه یا همان (Dolby Surround (OLED Surround را گرفته اند تاثیر بالایی بر روی دقت و کیفیت بالای صوتی ایجاد می کنند.

تلویزیون اولد ال جی 55C9 مجهز به فناوری Dolby Atmos می باشد. دالبی اتموس نیز یکی دیگر از قالبلیت های صوتی دالبی می باشد که صدا را به صورت سه بعدی و سینمایی به گوش کاربر می رساند. در نتیجه همراه با این فناوری از صدایی طبیعی و همه جانبه برخوردار شوید.


هوش مصنوعی ThinQ در تلویزیون ال جی C9

تلویزیون 55 اینچ  ال جی مدل 55C9 هوشمند و حرفه ای

تکنولوژی ThinQ AI به شما اجازه می دهد تا از طریق استفاده از این برنامه و نصب آن بر روی گوشی هوشمند، کارهای روزانه خود را با هم انجام دهید. LG با استفاده از این برنامه امکان مدیریت دستگاه های هوشمند را می دهد. این تکنولوژی به شیوه ای که فکر می کنید زندگی شما را تغییر خواهد داد. ThinQ AI به لطف لوازم خانگی هوشمند، باعث می شود همه چیز سریع و کارآمد تر از همیشه انجام شود به صورتیکه همه چیز را در کف دست خود کنترل خواهید کرد. این برنامه لوازم خانگی هوشمندی همچون یخچال و فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و سایر لوازم خانگی هوشمند را با هم تلفیق می کند و اجازه می دهد تا در  هر جا و هر نقطه فقط با لمس یک دکمه لوازم هوشمند موجود در منزل را کنترل کنید. از ویژگی های برجسته این قابلیت می توان به نظارت بر خانه از راه دور ، صرفه جویی در انرژی و وقت و زمان برای یک محیط امن تر و راحت تر اشاره کرد. 


تلویزیون OLED ال جی 55C9 مخصوص بازی

تلویزیون OLED ال جی 55C9 مخصوص بازی

همانگونه که اشاره کردیم این تلویزیون اولد از امکانات و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. بنابراین تلویزیون OLED ال جی 55C9 می تواند گزینه ای مناسب برای انواع کنسول های بازی باشد. زمان پاسخگویی در این تلویزیون حدود 1 میلی ثانیه است که به صورت سریع تمامی برنامه ها را در مدت زمان کمی بدون تاری و تأخیر اجرا می کند.  این اولد ال جی از ویژگی Input Lag نیز بهره می برد که تأخیر در ورودی را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. قابلیت Input Lag در یک تلویزیون هر چه پایین تر باشد برای بازی کردن مناسب تر است. ویژگی برجسته ی دیگر این تلویزیون پشتیبانی از ورودی HDMI 2.1 است که از VRR، ALLM، eARC و G-sync نیز پشتیبانی می کند. این اولد 2019 کیفیت تصویر بی نظیری را ارائه می دهد و بازی های HDR را با کیفیت شگفت انگیزی نمایش می دهد. تمامی جزئیات و محتوا بخصوص در صحنه های تاریک قابل مشاهده می باشد. مزایای دیگر این تلویزیون زاویه دید بسیار عالی است که کاربر هنگام بازی کردن در هر گوشه ای از تلویزیون با هیچ گونه افت کیفیت تصویر مواجه نخواهد شد.


دیزاین C9 فوق العاده شیک و باریک

دیزاین 55C9 فوق العاده شیک و باریک 

یکی از جدیدترین و مدرن ترین مدل تلویزیون ها که ال جی در سال 2019 از آن پرده برداری کرد، تلویزیون 55C9 می باشد که با شیوه دیزاین فوق العاده خاصش راه خود را از سایر مدل های سال های قبل متمایز کرده است. پی بردن به اینکه تا حد زیادی تلویزیون های اولد در بازار و در بین کاربران از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشد، بدون شک کاربر را به سمت خرید چنین تلویزیون هایی سوق می دهند. تلویزیون اولد ال جی 55C9 یکی از آن جمله تلویزیون هایی می باشد که علاوه بر کیفیت بالای صفحه نمایش آن؛ در عین حال نیز ظرافت خاصی را به هر محیط می بخشد. در تلویزیون اولد ال جی شاهد باریک تر شدن قاب آن خواهید بود به صورتیکه ضخامت صفحه نمایش تلویزیون اولد ال جی به دلیل نبودن نور پس زمینه در آن فوق العاده کاهش پیدا کرده است. با نگاه به تلویزیون OLED ال جی از قسمت نیمه باریک بودن آن را به خوبی احساس می کنید و با تصور بر اینکه اگر آن را انتخاب کنید، بدون شک محیطی کاملاً شیک را در اختیار خواهید داشت. همچنین اندازه بزرگ 55 اینچ تلویزیون ال جی نیز به راحتی خود را با فضاهای بسیار عریض وفق می دهد، چرا که تلویزیون اولد ال جی چه بر روی پایه‎ی خود چه بر روی دکور و چه بر روی دیوار فضای موجود را به سبک سینمایی تبدیل می کند.


مدیریت کابل ها در تلویزیون اولد ال جی C9

مدیریت کابل ها در تلویزیون اولد ال جی 55C9

ال جی در سال 2019 به منظور جمع و جور کردن کابل ها و جلوگیری از به هم ریختگی آنها راه تلویزیون های سونی را در پیش گرفت. بهتر است بگوییم ال جی با طراحی تلویزیون اولد ال جی 55C9 از قابلیت مدیریت کابل ها برای مرتب نشان دادن کابل های تلویزیون بهره گرفت. اگر به قسمت پشت تلویزیون ال جی نگاهی بیندازید به لطف مدیریت کابل های آن دیگر با هیچ گونه شلختگی در دور و بر تلویزیون مواجه نخواهید شد، چرا که به کمک این قابلیت می توان تمامی کابل ها را از پایه تلویزیون رد کرد و طراحی جمع و جوری به فضا بخشید.


حالت گالری تلویزیون اولد ال جی C9

حالت Gallery Mode

با حالت گالری در این تلویزیون ال جی به راحتی شگفتی های جهان را به فضای منزلتان بیاورید. عکس های فوق العاده زیبا همراه با موسیقی دلنشین، دکوراسیون و نمایی شیک را به منزلتان خواهد داد. عکس هایی طبیعی و زیبا از چهار فصل سال، به طور فصلی توسط Tripvisor به روز رسانی می شوند. در نتیجه برای مشاهده زیبایی های هر فصل می توانید از حالت گالری در این تلویزیون استفاده کنید. می توان گفت حالت گالری مجموعه ای از تصاویر زیبا را پیش چشمتان قرار می دهد. تصاویر همراه با موسیقی، فضایی بی عیب و نقص و مناسب با روحیه تان ایجاد می کند.


سخن آخر

از نقد و بررسی های انجام گرفته شده در بالا به این نکته پی می برید که تلویزیون 55 اینچ ال جی C9 از عالی ترین و بی نقص ترین مدل هاییست که توسط این کمپانی کره ای تولید و روانه بازار شده است. اگر مشخصات تصویری همچون کیفیت تصویر 4K، تکنولوژی OLED نمایشگر، پردازنده هوشمند a9 و همچنین استاندارد تصویر 4K Cinema HDR را در یک کفه ترازو قرار دهیم و در طرف دیگر مشخصات صوتی همچون توان بالای 40 وات و فناوری Dolby Atmos را بگذاریم به این نکته پی می برید که تمامی این ویژگی ها در کنار همدیگر گویای بی عیب و نقص بودن این تلویزیون می باشند. علاوه براین مشخصات هوشمند تلویزیون اولد ال جی این بار با دست پر به سراغ کاربران خوش ذوقش آمده چرا که با قابلیت اتصال به اینترنت، سیستم عامل webOS، هوش مصنوعی ThinQ و اشتراک گذاری Miracast می توانید زندگی مدرن و ایده آلی را تجربه کنید. تلویزیون اولد ال جی 55C9 از بهترین تلویزیون های ال جی در سال 2019 می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر می توانید به بخش  وبلاگ ما مراجه نمایید و بسته به نیاز و اقتضا می توانید هر مدل تلویزیون را انتخاب کنید.

برای مشاهده تلویزیون ال جی 55C9 در وب سایت اصلی شرکت ال جی اینجا کلیک کنید.

مشخصات کلی

مدل
C9
تولید کننده
LG
سال عرضه (میلادی)
2019
سری
9
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ
کره

صفحه نمایش

سایز (اینچ)
55
نوع صفحه نمایش
OLED
طراحی صفحه نمایش
تخت
قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
139
نوع پنل
WOLED (WRGB)
نور پس زمینه
کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)
89+ تا 89-

تصویر

کیفیت تصویر
4K
حداکثر رفرش ریت (هرتز)
120
نسبت تصویر (Aspect Ratio)
16:9
تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر
تکنولوژی تقویت کنتراست
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
2160/24p | 2160/25p | 2160/30p | 2160/50p | 2160/60p
فناوری Dolby Vision
درخشندگی فوق العاده
رزولوشن صفحه نمایش
2160×3840
فرمت ویدیویی HEVC Codec
پشتیبانی از فرمت HLG

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
40
تعداد کانال صدا
2.2
تعداد کل بلندگوها
2
تکنولوژی صوتی
Dolby Atmos
قابلیت ARC
فناوری Dolby Atmos

ویژگی های گیمینگ

مناسب کنسول بازی
نسل نهم

امکانات هوشمند

سیستم عامل
webOS
پشتیبانی از Apple AirPlay
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)
منوی فارسی
مرورگر وب
نرم افزار تلویزیون هوشمند
اشتراک گذاری هوشمند
فروشگاه محتوا (App Store)
LG Content Store
کنترل هوشمند
هوش مصنوعی

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
4
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
3
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
تعداد پورت ورودی کامپوننت
-
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
تعداد پورت ورودی کامپوزیت
1
اسلات CI
پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
پورت خروجی هدفون
ورودی RS-232C
ورودی آنتن (RF)
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث
4.2
پورت شبکه (LAN)

گیرنده ها

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال

منبع تغذیه و برق

حسگر اکو (Eco)
مصرف برق آماده به کار
کمتر از 0.5 وات
کلاس بهره وری انرژی
A
حالت صرفه جویی در مصرف انرژی

وزن

وزن با پایه (کیلوگرم)
22.9
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
18.9
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
28.3

طراحی

رنگ بدنه
نقره ای
قابلیت نصب روی دیوار
نوع پایه و رنگ
تخت و نقره ای
اندازه قاب
باریک

لوازم جانبی

لوازم جانبی همراه
ریموت کنترل | باتری ریموت کنترل | دفترچه راهنما | چهار پیچ اتصال
کنترل هوشمند

سایر ویژگی‌ها

OSD Language
محافظ صفحه نمایش
ابعاد با پایه: (سانتی متر)
122.6×73.9×25.1
ابعاد بدون پایه: (سانتی متر)
122.6×70.6×4.5
ابعاد بسته بندی: (سانتی متر)
134.6×81.0×20.5
VP9 Decoder
DTS Decoder

متوسط امتیاز مشتریان

4.6

از مجموع 28 نظر

پرسیدن سوال

4
1399/11/15
خریدار

سلام
ببخشید این تلویزیون برای فیلم دیدن نسبتا زیاد مناسب هست؟ مثلا روزی 4 5 ساعت؟؟؟
مشکل پیکسل سوختگی پیدا میشه یا خیر؟؟ با توجه به اینکه تصویر فیلم وسریال ها ثابت نیست

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر دوست گرامی متاسفانه مشکل image retention یا همان احتباس تصویر بخش جدایی ناپذیر در اولدها به شمار می اید ولی خب با درست استفاده کردن و ملاحظه تا حد زیادی میشود از بوجود امدن این مشکل پیشگیری کرد و به شما هم توصیه میکنیم اگر خریداری کردید بعد دو الی سه ساعت زمان استراحت به تلویزیون بدهید و اجازه دهید که دیودهای نوری خنک شوند و مجددا استفاده کنید تا خدایی نکرده تلویزیون دچار مشکل نشود.
5
1399/11/15
خریدار

سلام
از بین q80t q90t q95t q90r کدوم بهتر هست برای فیلم و گیم؟؟

همچنین این تلویزیون ها نسبت به اولد های ال جی ارزش بیشتری برای گیم و فیلم دارند؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر دوست گرامی در نظرات قبلی هم توضیح داده ایم که تلویزیون های اولد را به دلیل مشکلاتی مثل image retention یا همان احتباس تصویر برای گیم توصیه نمیکنیم چونکه بازی های ویدیویی پر از تصاویر و ایکون های بدون حرکت هستند و این مسئله در مدت زمان طولانی باعث میشود که هاله ای از تصویر بر روی صفحه جا بماند و در صورت تکرار زیاد میتواند باعث سوختن هم شود.پس برای گیم اولویت با سرهای QLED 95T و Q90T و Q80T میباشد.
4
1399/11/12
خریدار

سلام
آیا این تلویزیون مناسب گیم هست؟ ( به خاطر پیکسل سوختگی تلویزیون های OLED اینو میگم )
یه سوال دیگه. آیا تلویزیونی در بازار موجود هست که توان رقابت با این تلویزیون رو داشته باشه و البته OLED نباشه؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر متاسفانه بخاطر مشکلاتی مانند احتباس تصویر یا همان بر جای ماندن تصویر بر روی صفحه که در گیم شاهد تصاویر و ایکون های static یا ثابت و بدون حرکت خیلی هستیم ما تلویزیون های اولد را برای گیم توصیه نمیکنیم. برای دریافت مشاوره تخصصی جهت انتخاب بهتر حتما با کارشناسان فروش سلام بابا تماس بگیرید.
4
1399/11/02
خریدار

می شود با شرایط اقساطی این تلویزیون را خرید ؟ اگر شرایط اقساطی موجود می باشد به چه نحوی می باشد

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود خدمت شما متاسفانه خرید اقساطی نداریم.با عرض پوزش
5
1399/10/29
خریدار

شما به عنوان متخصص تو این زمینه اگه به شما بگن بین c9 vs nano90 کدوم رو انتخاب میکنین من گیم بای میکنم تا جایی که هزینه زیادی برا سیستم کامپیوتر دادم و کارت گرافیکم 2080 هست نمیدونم hdmi ۲.۱ چه تاثیری داره برا من ابا موثره یا نه ؟ اما با این حال اولویتم هم تنها بازی نیست .ایا باید نگران صفحه نمایش های اولد بود ایا sm9000 هم میتونه گزینه خوبی باشه . از نازک بودن این تلوزیون خیلی خوشم میاد اما یه جورایی نگران میشه ادم و اینکه مشکلی بهوجود بیاد براشون

پاسخ از سلام بابا : سلام و احترم دوست بزرگوار ما تلویزیون های اولد را برای گیم پیشنهاد نمیکنیم چونکه یکی از بزرگترین مشکلات تلویزیون های اولد بر جای ماندن تصویر بر روی صفحه است و متاسفانه چونگه گیم پر از تصاویر و ایکون و لوگوهای STATIC یا همان ثابت و بدون حرکت است میتواند در مدت زمان بسیار کمی تلویزیون اولد شما را دچار این مشکل بزرگ کند که متاسفانه هیچ کاری هم با ان نمیشه کرد به همین دلیل پیشنها ما برای شما که یک تلویزیون بالارده میخواهید و به نوعی گیمر هم هستید تلویزیون های ال ای دی سری 9 مثل مدل های SM9000 و NANO90 است این دو مدل هر دو تلویزیون های نسل بعد هستند و با داشتن خروجی HDMI 2.1 تمامی استانداردهای بالای گیم را با بالاترین حالت گرافیکی پخش و به نمایش میگذارد.موفق و پیروز باشید.
4
1399/10/28
خریدار

سلام میخاستم c9 رو بخرم ایا پرداخت در منزل امکانپذیر هست؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر.بله بعد از تحویل و تست کمل درب منزل تسویه حساب را انجام میدهید.
5
1399/08/02
خریدار

با سلام لطفا بفرمائید آیا تلویزیونی به زیبایی و باریکی اولد ولی پنل ips شرکت ال جی داره یا نه؟( چون اولدها خطر پیکسل سوختگی دارن و ریسک خریدش بالاست)

پاسخ از سلام بابا : با سلام و درود خدمت شما بعد از اولد c9در ال جی بهترین مدل ها sm9000 و nano90و nano86 می‌باشد .که خطرات احتمالی مشابه اولدها را ندارند.
5
1399/07/19
خریدار

با سلام و خسته نباشید
یه سوال داشتم. فرموده بودین که این تلویزیون خودش رسیور ماهواره هم داره؟ اگر داره مدلش چی هست؟ یعنی رسیور ماهواره 4کی هست؟

پاسخ از سلام بابا : سلام درود بر شما بله این مدل دارای گیرنده dvb-s2 میباشد که قابلیت پخش فورمت های 4k را دارد.
4
1399/04/25
خریدار

سلام مدل c9 گیرنده ماهواره هم دارد!؟

پاسخ از سلام بابا : با سلام و درود فراوان بله این مدل دارای گیرنده DVB-S میباشد.
5
1399/04/23
خریدار

با سلام به شما سایت عالی سلام بابا. من می خواستم بدونم الان بهترین تلویزیون تا ۲۵ میلیون چیه؟

پاسخ از سلام بابا : با سلام و درود و تشکر فراوان کاربر گرامی اشاره نفرموده اید که چه سایزی مدنظر دارید لطفا برای دریافت مشاوره تماس بگیرید.
4
1399/04/21
خریدار

سلام خسته نباشید .برای بازی با بالاترین تنظیمات و بالاترین کیفیت تصویر شما c9 را پیشنهاد میدید یا q70r ؟؟؟ قیمت مهم نیست

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر دوست گرامی تلویزیون های اولد بدلیل اینکه مشکلاتی همچون image retention یا burning را دارند گزینه مناسبی برای گیم نمیتوانند باشند در گیم چونکه تصاویر ثابت لوگو و ایکون های مختلفی وجود دارد پس ما تلویزیون های اولد را برای گیم رد میکنیم البته باید بررسی کرد برای چه نوع کنسول بازی میخواهید اگر برای ps5 مدنظر دارید باید بروید سراغ مدل هایی که hdmi 2.1 را پشتیبانی میکند چراکه تلویزیون هایی که دارای این قابلیت هستند تمامی استانداردهای بالای گیم (ps5) را پشتیبانی میکند اگر هم همان کنسول های نسل قدیم مثل ps4 است که همان q70r میتواند مناسب باشد.
5
1399/04/07
خریدار

سلام . خسته نباشید بین این مدل و b9 تفاوت خاصی هست ؟؟؟ و ارزش داره قیمت بیشتری برای این تلویزیون پرداخت کنیم ؟؟؟

پاسخ از سلام بابا : با سلام و درود فراوان طبق بررسی ها و مقایسه های انجام شده بین مدل های b9 و c9 بغیر از طراحی پایه ها تفاوت خاص دیگری دیده نمیشود.
4
1399/03/14
خریدار

سلام خسته نباشید، سرعت تصویر برای من خیلی مهمه،ب خصوص که فقط بازی های ps4 میزنم بهش،آیا کاملا جوابگو هست و حرکات رو طبیعی جلوه میده؟

پاسخ از سلام بابا : پاسخ مدیر:با سلام و درود فراوان کاربر گرامی بدون شک مدل c9 در حال حاضر میتواند بهترین مدل انتخابی برای گیم باشد.
5
1398/12/08
خریدار

چرا قیمت c9 ال جی از مدل سونیA9g ارزون تره با اینکه قوی تره

پاسخ از سلام بابا : پاسخ مدیر: سلام و درود..مدل c9 از لحاظ نرم افزاری و امکانات مدل رده بالاتری است..سونی ها همیشه از لحاظ قیمت گذاری بالاتر هستند به نسبت ال جی ها.
4
1398/12/04
خریدار

سلام الآن درحال حاضر تلویزیون ال جی رنج قیمت بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون چی دارید؟ من ایران نیستم و میخوام واسه مادرم خرید کنم لطفا یه شماره واتس اپ واسه تماس بمن بدید ممنون

پاسخ از سلام بابا : پاسخ مدیر:سلام و درود.. تنوع زیاد است.. لطفاً برای دریافت اطلاعات دقیق تر از طریق واتساپ با همکاران بخش فروش در تماس باشید: https://www.salambaabaa.com/page/26-contact-us
5
1398/11/17
خریدار

سلام .من c7 دارم.واقعا کیفیت فوق العاده ای داره.پردازنده c8 و c9 از c7 قویتره.پس طبیعتاً زمان پاسخ دهی کمتری داره و مطمئتا کیفیت تصویر بالاتری ارائه می کنه.البته اینم بگم که اگر رسیور 4k ندارید ، این تلویزیون رو نخرین. چون نمی تونین از قابلیتهای بالای این تلویزیون‌ها لذت ببرین.پیشنهادم اینه که همراه این تلویزیون یک رسیور 4k ترجیحا ایکس کروزر۷۸۵ خریداری کنین تا با دیدن کانالهای 4k و تصاویر با کیفیت لذت ببرین.و اگر پول دارین و می خوایین تلویزیون با کیفیت داشته بلشین ، درنگ نکنین و یکی از مدلهای سری c الجی رو هرچه سریعتر خریداری کنین.



پاسخ مدیر:سلام و درود ...ممنون از ارسال نظرتان کاربر  گرامی بله قطعا همینطور است.

4
1398/11/01
خریدار

سلام.. اوریجینال این محصول مونتاژ کشور کره هست؟



پاسخ مدیر:سلام و درود..بله این مدل صددرصد اورجینال است و مونتاژ کشور کره میباشد.

5
1398/10/14
خریدار

سلام ، کیفیت تلویزیون های QLED بالاتره یا OLED ؟

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود خدمت شما..دوست گرامی کیفیت تصویر اولدها از لحاظ رنگبندی و پشتیبانی کردن رنگ مشکی بسیار بالاتر است و اگر صرفا فقط کیفیت تصویر را در نظر بگیریم بله OLED ها بدون شک بالاتر هستند.
4
1398/10/12
خریدار

سلام خسته نباشید
فرقی بین اولد c9 و e9 هست؟
قیمت جفتشون چقدر هست و کدومشون ب صرفه تره

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود خدمت شما..دوست گرامی مدل  E از سری C یک رده بالاتر است چه از لحاظ کیفیت تصویر چه کیفیت ساخت و پنل چه از لحاظ قدرت صدا ..ولی مدل E9 وارد بازار ایران نشده است.
5
1398/09/18
خریدار

سلام .تقاوت مدل های c8 و c9 در چیه؟!

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر دوست گرامی. وای خدای بزرگ چه مقایسه ی سختی است بین این دو غول دارید شما واقعا نمیتونم نظری بدم.زحمت بکشید این لینک رو مشاهده کنید.مقایسه تخصصی این دو تلویزیون است در سایت ریتینگ.البته نظر ما در مورد این  دو تلویزیون تلویزیون c9 یک سری بالاتر از سری c8 است و خوب طبیعتا کیفیت بالاتری داره. 
5
1398/08/20
خریدار

سلام قیمت c9 در سایت اب جی ۱۵۰۰ دلاره در بانه این تلویزیون نیامده

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود..این مدل در سایز ۵۵ فعلا موجود نشده است.
5
1398/08/13
خریدار

سلام.من خیلی به فیلم و سریال اونم با بالاترین کیفیت یعنی ۴k علاقه دارم.خواستم بدونم اگه الجی c8 بگیرم به جای c9 چیز خاصی رو از دست دادم؟و این که قیمت c8 55 اینچ و 65 اینچ چقدر هست؟ممنون

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر ‌‌‌..خب برای فیلم های فورکی و گیم میشه گفت مدل c90 می‌تونه زمان پاسخدهی کمتری رو داشته باشد از لحاظ لوکال دایمینگ هم بسیار بصورت حرفه ای تر عمل کند مدل c8 رو در سایز ۶۵ موجود نداریم
5
1398/07/22
خریدار

?salam, Che ghabeliat hayi dar C8 nist ke dar C9 hast

ba tashakor

پاسخ از سلام بابا : سلام وقتتون بخیر . این دو مدل خیلی شبیه به هم هستند .بزرگترین تفاوت این تلویزیون ها در ورودی ها است. C9 دارای 4 ورودی HDMI 2.1 است. هنگامی که منابع HDMI 2.1 وجود دارد ، C9 باید از ورودی 4k @ 120 هرتز حتی در حالت کامل هم پشتیبانی کند. C9 همچنین از eARC پشتیبانی می کند و از فناوری نرخ تجدید متغیر HDMI 2.1 هم پشتیبانی می کند ، که در حال حاضر فقط توسط Xbox One پشتیبانی می شود.
5
1398/07/09
خریدار

با عرض سلام و خسته نباشید، میخواستم بدونم کی این مدل موجود میشه البته سایز 55

پاسخ از سلام بابا : با سلام خدمت شما کاربر گرامی  فعلا زمان مشخصی برای موجود شدن این مدل در سایز ۵۵ در دست نیست..
کالاهای مرتبط