×

تلویزیون سونی 85Z9G

شناسه کالا::

SONY 85Z9G

SONY
تلویزیون
ویژگی های کالا:
  • سال عرضه (میلادی):
    2019
  • سیستم عامل:
    Android TV
  • کیفیت تصویر:
    8K
  • نوع صفحه نمایش:
    LED
  • سایز (اینچ):
    85
مشاهده همه ویژگی ها
موجود شد به من اطلاع بده
شرایط خرید از سلام بابا

(با شرایط ویژه و مطمئن می توانید از فروشگاه سلام بابا                                  خرید انجام بدید)


1) انتخاب محصولات: با بررسی سایت یا دریافت مشاوره از همکاران بخش فروش.


2) پرداخت بیعانه: بسته به نوع محصول و قیمت از 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان متغیر است.


3) ارسال محصول: در سریعترین زمان ممکن با پیک اختصاصی سلام بابا.


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش:8.30 صبح الی 22 شب

تشخیص اصالت تلویزیون

ویدیو بهترین راهکار تشخیص اصالت تلویزیون

معرفی کوتاه محصول

تلویزیون سونی 85Z9G جدیدترین محصول 2019 همراه با کیفیت تصویر 8K تولید شده است. موتور پردازشگر تصویر X1™ Ultimate، قابلیت درخشندگی صفحه نمایش TRILUMINOS، استاندارد تصویر HDR، قابلیت 8K X-Reality ™ PRO، پردازش پایگاه داده دوگانه و تجربه حرکات صاف با Motionflow ™ XR برای مشخصات صفحه نمایش تلویزیون سونی می باشند. بلندگوهای تلویزیون سونی از نوع Cinematic S-Force Front Surround هستند که در کنار فناوری صوتی Acoustic Surface Audio می توانید از حداکثر صدا با وضوح بالایی برخوردار شوید. سیستم عامل اندروید همراه با قابلیت اتصال به اینترنت به همراه برنامه Netflix نیز برای تلویزیون سونی هستند. از دیگر امکانات تلویزیون سونی می توان برنامه Google Play، قابلیت Chromecast، پورت های USB، HDMI، امکان پنهان سازی کابل ها و همچنین طراحی شیک را نام برد.

نقد و بررسی تلویزیون سونی 85Z9G  

تلویزیون سونی 85Z9G از مدل های جدید این کمپانی ژاپنی می باشد که از سایز فوق‌العاده بزرگ 85 اینچی برخوردار است. وجود برخی امکانات و قابلیت های ویژه در این مدل تلویزیون سبب شده تا راه خود را از تلویزیون های سال های قبل متمایز کند، به همین خاطر کاربران زیادی در سرتاسر جهان از آن استقبال ویژه ای به عمل می آورند. صفحه نمایش تلویزیون سونی با سایز بسیار بزرگ 85 اینچی که دارد سالن هایی با مساحت بزرگ را شبیه به فضای سینمایی در می آورد. این صفحه نمایش به کیفیت تصویر 8K مجهز می باشد که در کنار موتور تصویر X1™ Ultimate چشم کاربر را با تصاویری فوق‌العاده واضح و طبیعی رو به رو می سازد. مزیت های متنوعی برای صفحه‌نمایش تلویزیون سونی همچون استاندارد HDR، سیاهی عمیق و کنتراست بالا، دید گسترده از هر زاویه، حرکات صاف و سیال با Motionflow، درخشندگی صفحه‌نمایش با TRILUMINOS و همچنین 8K X-Reality ™ PRO تعریف شده اند که در ادامه این نقد و بررسی مفصل به توضیح هر کدام پرداخته ایم. بخش صدای تلویزیون سونی نیز با توان بالایی در ارائه صدا همراه شده که به لطف بلندگوهای S-Force Front Surround آن کوالتی بالای محیط سینمایی را در اختیار خواهید داشت. بخش هوشمند تلویزیون سونی برگرفته از سیستم عامل اندروید همراه با قابلیت اتصال به اینترنت می باشد که در کنار برنامه های پرطرفداری همچون Netflix و یوتیوب می توانید به تماشای ویدیوها و علاقه مندی هایتان بنشینید.از این گذشته طراحی تلویزیون سونی این بار کاملاً متفاوت می باشد، چرا که با امکان تلفیق کردن صدا و تصویر با همدیگر هماهنگی خاصی را به وجود آورده، از همین رو به جرأت می توان گفت با تلویزیون سونی Z9G یک تلویزیون کامل و بی عیب و نقص را در اختیار خواهید داشت.

طراحی تلویزیون سونی Z9G

دیزاین تلویزیون سونی  85Z9G لوکس و جذاب 

بهره گیری از سبک و سیاق مدرن برای دیزاین تلویزیون سونی 85Z9G قرار گیری آن در هر محیطی را کاملاً لوکس می کند به صورتیکه اگر این مدل تلویزیون خصوصاً در محیط هایی با متراژ بزرگ قرار بگیرد خاص بودن را به معنای واقعی کلمه به فضا فرا خواهید خواند. به زبان ساده تر طراحان سونی مدل تلویزیون 85Z9G سال 2019 را بسیار شیک و عالی طراحی کرده اند که با نگاه کلی به آن متوجه مجزا بودن شیوه دیزاین این مدل تلویزیون نسبت به سال های قبل خواهید شد. 

پایه ها و مدریت کابل ها در تلویزیون سونی Z9G

پایه‌ی تلویزیون سونی 85Z9G این بار کاملاً متفاوت تر از همیشه طراحی شده به صورتیکه اگر به ان نگاهی بیندازید تفاوت در آن را به خوبی احساس خواهید کرد. دو نوع پایه گردی شکل که از اطراف برای تلویزیون سونی تعریف شه اند با اطیمنان خاطر وزن بالای تلویزیون را تحمل می کنند. همچنین به سبب شیک بودن این پایه ها نقش یک دکور خوش رنگ و لعاب را برای تلویزیون ایفا می کنند. به دلیل اینکه مدیریت پنهان سازی کابل ها بر روی این پایه ها طراحی شده اند اجازه می دهد تا از شر کابل های تلویزیون راحت شوید. به عبارتی قابلیت پنهان سازی کابل، هر نوع کابل اضافه و جعبه پخش کننده دستگاه های Blu-ray را پهان می سازد و از به هم ریختگی اطراف تلویزیون جلوگیری می کند. مدیریت کابل ها که سونی این مدل تلویزیونش را به آن مجهز ساخته کاری می کند تا سیم های اضافه به صورت کاملاً مدیریت شده و از قسمت پایه‌ی آن به سمت پشت تلویزیون هدایت شوند که در نتیجه آن دیگر با کابل های اضافه دور و بر تلویزیون مواجه نخواهید شد.

تلویزیون سونی Z9G - صفحه نمایش 8K

نمایشگر تلویزیون سونی  85Z9G همراه با تصاویری فوق‌العاده

طراحان کیفیت صفحه نمایش تلویزیون های سونی از یک استراتژی خاص برای تولید نمایشگرها بهره برده اند به صورتیکه با جای دادن یک سری قابلیت ها و مزایای ویژه کاری کرده اند تا تلویزیون های جدید این کمپانی کاملاً بی نقص و عیب در نظر کاربران جلوه داده شوند. تلویزیون سونی 85Z9G دارای نمایشگری با کیفیت تصویر 8K همراه با میزان وضوح 4320×7680 پیکسل می باشد. در حال حاظر چنین کیفیت تصویری از نقطه قوت های تلویزیون سونی محسوب می‌شود چرا که از نظر تعداد پیکسل ها ثروتمند است و بالاترین سطح از پیکسل ها را در بین تلویزیون های خانگی به خود اختصاص داده است. از این گذشته همانطورکه در تصویر بالا نیز مشاهده می کنید به نظر می رسد تصویر و صدا در تلویزیون سونی 85Z9G با همدیگر هماهنگ عمل می کنند. در لحظه ای که به تماشای فیلم یا بازی فوتبال نشسته اید به کمک تکنولوژی صفحه صدای آکوا استیک به صورت کاملاً هوشمند صدا را از هر قسمت از صفحه نمایش خواهید شنید. به عبارتی این فناوری اکوا استیک که به تازگی برای بخش خاصی از تلویزیون ها تعریف شده، به صورت حرفه ای صدا و تصویر را با هم ترکیب می کند و سبب می شود تا از هر طرف از صفحه نمایش به صورت همزمان از صدای برنامه ها برخوردار شوید. 

تکنولوژی X1™ Ultimate در تلویزیون سونی Z9G

سونی در سال 2019 از نوع موتور پردازشگر تصویر X1™ Ultimate برای تلویزیون هایش بهره گرفت. این نوع موتور برخلاف موتور پردازشگرهای قبلی سطح واقع گرایی طبیعی را بر روی نمایشگر به اجرا در می آورد. به بیان دیگر X1™ Ultimate توانایی فوق العاده بالایی در پردازش صدای اشیاء روی صفحه نمایش به صورت هوشمندانه را داراست به صورتیکه با امکان بالا بردن سطح روشنایی و رنگ، جزئیات را به صورت دقیق و برجسته نمایان می کند. در حالت کلی باید گفت به لطف موتور پردازشگر تصویر X1™ Ultimate هر چیزی را که تماشا می کنید روشن و باور نکردنی از جلوی چشم گذر خواهند کرد.

درخشندگی فوق العاده TRILUMINOS در تلویزیون سونی Z9G

قابلیت درخشندگی صفحه نمایش TRILUMINOS در تلویزیون سونی 85Z9G رنگ ها را به معنای واقع گرایی بیشتر نمایان می سازد. به عبارتی توسط این قابلیت رنگ ها در یک محدوده وسیع تر نشان داده می شوند که در نهایت رنگ ها جذاب و کاملاً طبیعی نشان داده می شوند. همانطورکه در تصویر بالا نیز مشاهده می کنید، چترها همراه با رنگ واقعی نشان داده شده اند. 

استاندارد 8K HDR در تلویزیون سونی Z9G

همچنین صفحه نمایش تلویزیون 85 اینچ سونی Z9G با استاندارد کیفیت تصویر 8K HDR سازگاری دارد به شیوه ای که اگر بخواهید جزئیات و همچنین رنگ ها را به صورت زنده مشاهده کنید باید بر روی این استاندارد حساب کنید. به بیان دیگر 8K HDR یک استاندارد جدید تصویری است که اطلاعات بیشتری درباره روشنایی تصویر به همراه دارد، تا بتواند کنتراست بهتر و طیف رنگی گسترده تری در رزولوشن 8K  منتقل کند. اکنون زمان آن است که 8K HDR  سونی را با آغوش باز پذیرا باشید تا جزئیات استثنایی و بهتر، رنگ های عالی، برجسته و سایه روشن های فوق العاده ای را مشاهده کنید.

فناوری 8K X-Reality™ PRO در تلویزیون سونی Z9G

یکی دیگر از راه های نشان دادن جزئیات در صفحه نمایش تلویزیون سونی 85Z9G قابلیت 8K X-Reality™ PRO است که به لطف آن می توانید وارد دنیایی هیجان انگیز و پر از وضوح فوق‌العاده شوید. در واقع به کمک 8K X-Reality™ PRO هر پیکسل به صورت جداگانه با یک پایگاه داده تصویری خاص تجزیه و تحلیل می شوند و به صورت مستقل از همدیگر بافت، کنتراست و رنگ را نشان می دهد. بهترین توصیف که برای این موتور تصویر می توان بیان کرد این است که یک پردازنده، ارتقا دهنده هوشمند است . این موتور محتویات تصویری و ویدیویی را صرف نظر از اینکه برنامه تلویزیونی، خبر، ورزش، دیسک بلوری، دی وی دی و یا فیلم خانگی باشد دریافت کرده و آن را برای بهبود تصاویر نمایش داده شده بر روی تلویزیون ارتقا می دهد و تصاویری با رزولوشن بالاتر را به شما ارائه می دهد. به عبارت ساده تر موتور این عمل را با تجزیه تحلیل و اصلاح هر پیکسل از تصویر , مقایسه آن با پایگاه داده داخلی  و سپس اساساً بازسازی آن و گرفتن پیکسل ها و جزئیات تصویر که در ترجمه از رزولوشن پایین تر به رزولوشن بالاتر از دست داده است انجام می دهد . این فرایند را می توان به یک هنرمند یا ترمیم کننده حرفه ای شبیه کرد که با استفاده از شگرد های خود یک عکس یا نقاشی را به زیبایی واقعی و اصل آن برگردانده , عناصری را که از دست داده به آن بر می گردانند و مناطقی را که درخشش خود و یا روشنایی و جنب و جوشی را که پیش از این داشته اند  از دست داده اند روتوش می کنند . این موتور در تلویزیون های سونی نیز همانند یک هنرمند توانا عمل می کند . تصاویر را آنالیز کرده و رنگ ها، تن ها و بافت های مناسب را به زیباترین و طبیعی ترین شکل ممکن برای آن انتخاب خواهد کرد .این موتور در تلویزیون های سونی به ویژه زمانی بسیار مفید خواهد بود که شما بخواهید ویدیو هایی را که با موبایل هوشمند خود گرفته اید، فیلم های خانگی اچ دی و یا ویدیو های یوتیوب دارای رزولوشن پایین را بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون فورکی سونی خود ببینید.

تلویزیون سونی Z9G - قابلیت Super Bit Mapping

قابلیت Super Bit Mapping در صفحه نمایش تلویزیون سونی 85Z9G نیز به صورت بسیار قدرتمند به پردازش سیگنال های 14 بیتی می پردازد و منابع 8 بیتی یا 10 بیت را بالا می‌برد. بدین ترتیب شاهد کیفیت بالای پیسکل های صفحه نمایش خواهید شد که در نتیجه به صورت دقیق و پردازش شده مشاهده خواهند شد.

نرخ حرکت تصویر تلویزیون سونی Z9G

حال نوبت به واحد به روز رسانی تصویر یا همان نرخ حرکت تصویر Motionflow می رسد که در تلویزیون سونی 85Z9G سریع ترین لحظات فیلم را کاملاً صاف و بدون نویز نمایش می دهد. این فناوری تصاویر متحرک را به صورت دقیق کنترل می کند و از تار شدن آن جلوگیری به عمل می آورد. به بیان دیگر به لطف Motionflow در حالیکه صحنه های سریع را نشان می دهد، کیفیت بالای آنها را به خوبی لحاظ می کند و در مقابل نیز بدون هیچ گونه افت کیفیت تاری می توانید از لحظات گل زنی فوتبال نهایت لذت را ببرید.

پایگاه داده دوگانه در تلویزیون سونی Z9G

از بهترین خصوصیات صفحه نمایش تلویزیون سونی 85Z9G مربوط به قسمت کاهش نویز و سر و صدای آن می باشد. پایگاه پردازش دوگانه در اصل همانطورکه از نامش پیداست دوگانه می باشد که یکی از آنها به منظور حذف و از بین بردن نویز و تاری موجود در تصویر عمل می کند و در نهایت نیز تصاویر واقع العاده صاف را نشان می دهد. دومی نیز برای افزایش وضوح و بهبود تصویر عمل می کند. در واقع این دو پایگاه داده بسیار قدرتمند عمل می کنند و پیکسل ها را به صورت دینامیکی بهبود می دهند تا بالاخره واقعیت ها بر روی صفحه نمایش آشکار شوند.

بیشتر بدانید: قابلیت HDR چیست و چه تاثیری بر روی کیفیت تصویر دارد؟ استاندارد HDR به تجزیه کردن رنگ ها می پردازد که با تفکیک پذیری آنها سبب می‌شود تا هر چیزی را بسیار نزدیک به صحنه های زنده و طبیعی مشاهده کنید. همچنین HDR تصاویر تاریک را بسیار تیره و تصاویر روشن را بسیار درخشان و سفید نمایش می دهد.

تکنولوژی صوتی Acoustic Surface در تلویزیون سونی Z9G

صدای تلویزیون سونی 85Z9G عالی و بی نقص

بی شک تلویزیون سونی 85Z9G در کنار بخش تصویر آن مستلزم قسمت صوتی قدرتمند می باشد تا در کنار همدیگر ساختاری کامل و بی و عیب و نقص را ارائه دهند. نوع فناوری به کار گرفته شده در بخش صدای تلویزیون سونی Cinematic S-Force Front Surround می باشد که آن هم به نوبه خود صدایی فراگیر را ایجاد می کند. این فناوری به دلیل مرتبط کردن منابع مختلف صدا با مغز طراحی شده تا بتواند از طریق هر یک از بلندگوهای سمت راست و چپ تلویزیون گستره‌ی موج صدا را ایجاد کند. همچنین فناوری پاک سازی فاز Clear Phase برای تجزیه و تحلیل کردن صدا مورد استفاده قرار می گیرد که با از بین بردن صداهای غیر طبیعی، صدایی خالص و طبیعی را ارائه می دهد. از همه اینها گذشته سونی از فناوری Sound-from-Picture Reality برای تلویزیون سونی بهره گرفته است. این تکنولوژی همانطورکه در بخش نمایشگر نیز توضیح داده شد، برای ترکیب کردن صدا و تصویر در نظر گرفته شده است.

فناوری Dolby Vision و Dolby Atmos در تلویزیون سونی Z9G

تجربه تئاتر با Dolby Vision و Dolby Atmos در تلویزیون سونی 85Z9G

یکی از استراتژی هایی که سونی برای تلویزیون 85Z9G به کار گرفت، استفاده‎ی همزمان از تکنولوژی Dolby Vision و Dolby Atmos بود. فناوری Dolby Vision صحنه های تصویر را به صورت زنده نمایش می دهد. تکنولوزی Dolby Atmos نیز فضای اتاق را از صدای فراگیر پر می کند. در کل می توان گفت همراه با این دو تکنولوژی لذت یک محیط سینمایی را در منزل خود احساس خواهید کرد.

 

بستر نرم افزاری تلویزیون سونی 85Z9G

جدیدترین تلویزیون های هوشمند کمپانی سونی به سیستم عامل اندروید مجهز می باشند که در این میان تلویزیون سونی 85Z9G نیز از این قاعده مستثناء نسیت. این نوع سیستم عامل همراه با برنامه ها و بخش های متنوعی به سراغ کاربران آمده تا از این طریق بتواند پاسخ گوی خوبی باشد. به عنوان مثال جستجوی صوتی یکی از بهترین امکاناتیست که سیستم عامل اندروید آن را در اختیار می گذارد. فرمان صوتی به کاربر امکان می دهد که هر چیزی را از تلویزیون بخواهد بدون اینکه کاربر کار خاصی انجام دهد. در واقع به وسیله جستجوی صوتی به کاربر این اجازه را می دهد تا بدون نیاز به استفاده از روش تایپ تنها با یک جستجوی ساده صوتی دستور مورد نظر را بدهید و در اتلاف وقت صرفه جویی کنید. در ویدیوی پایین بیشتر در مورد سیستم عامل اندروید و چگونگی کار با آن توضیح داده ایم که توجه شما را به آن جلب می کنیم.

بیشتر بدانید: اندروید تی وی چیست و چه مزایایی دارد؟ سیستم عامل اندروید یکی از جدیدترین و به روز ترین رابط کاربری هایی می باشد که کمپانی سونی با راه دادن به تلویزیون سونی 85Z9G آن را از مزایای ویژه ای بی بهره نگذاشت.

امکانات هوشمند تلویزیون سونی Z9G

به کمک نوار محتوا Content Bar در قسمت هوشمند تلویزیون سونی 85Z9G هر چیزی را سریع پیدا خواهید کرد. این نوار به شما امکان می دهد تا فیلم و هر برنامه دیگری را پیدا کنید. تنها کافیست نوار محتوا را فرا خوانی کنید سپس در حالیکه شما در حال تماشای فیلم هستید همزمان می توانید برنامه های دیگری را نیز لود کنید. علاوه براین می توانید این نوار محتوا را به منظور نمایش های پر بازدیدتان سفارشی کنید که در اسرع وقت در اختیار قرار بگیرد. جهان محتوا را می توانید از برنامه Google Play بخواهید، به صورتیکه این برنامه فیلم ها، برنامه های تلویزیونی، بازی ها و هر چیز دیگری را در دسترس قرار می دهد. در واقع یکی از نقطه قوت های این تلویزیون سونی 85Z9G دسترسی به فروشگاه Google Play است که نسبت به سیستم عامل های دیگر دارای برنامه های بیشتری می باشد. همچنین اپلیکیشن ها با تاخیر کم اجرا می شوند. قابلیت Chromecast نیز به راحتی می تواند سرگرمی های مورد علاقه خود را مانند برنامه های پرطرفدار یوتیوب و Netflix بر روی نمایشگر تلویزیون سونی نشان دهد. لازم به ذکر است به کمک کیفیت استودیو که برای تلویزیون سونی تعریف شده، به عنوان استاد کیفیت از پس خلق تصاویر زنده و واقعی بر می آید و شما نیز می توانید برنامه های Netflix را با دقت و کیفیت بالایی مشاهده نمایید. 

برنامه یوتیوب که امروزه مورد استقبال اقشار مختلف جامعه قرار می گیرد یکی از جمله برنامه های جذاب، هیجان انگیز و پرطرفداری می باشد که امکان برخورداری از فیلم های متنوع را برای کاربران به وجود می آورد.

IMAX Enhanced - تلویزیون سونی Z9G

قابلیت IMAX پیشرفته در تلویزیون سونی Z9G

سونی با در نظر گرفتن خصوصیات IMAX برای تلویزیون 85Z9G آن را مکمل ایده آلی برای هر خانواده ایرانی قرار داد. به عبارتی قابلیت IMAX موجب می شود تا تلویزیون سونی کاملاً بی عیب و نقص جلوه کند، چرا که کیفیت رنگ بالا، وضوح و صدا همراه با نمایش برنامه های جذاب و هیجان انگیز را همگی در این مدل تلویزیون جمع کرده تا از این طریق کاربران بتوانند یک تجربه دیداری کاملاً متفاوتی را در منزل خود مشاهده کنند.  

سخن پایانی:

اگر تمامی امکانات و قابلیت های تلویزیون سونی 85Z9G را در یک طرف قرار دهیم و در طرف دیگر نیز آن را با سایر تلویزیون های موجود در بازار مقایسه کنیم، می بینیم که این تلویزیون سال 2019 یکی از کامل ترین و بی نقص ترین مدل های عرضه شده می باشد. از اندازه بسیار بزرگ 85 اینچی آن گرفته تا کیفیت تصویر 8K و همچنین ویژگی های تصویری آن همگی گویای بی عیب و نقص بودن این تلویزیون هستند. از طرفی دیگر بخش صوتی تلویزیون سونی Z9G این بار به گونه ای طراحی شده که صدا و تصویر را با همدیگر در می آمیزد از همین رو می توان آن را یکی از نقطه قوت های این مدل تلویزیون دانست. قسمت طراحی و اسمارت نیز که متشکل از سیستم عامل اندروید و قابلیت اتصال به اینترنت می باشند تکمیل کننده مزیت های تلویزیون سونی هستند. با تمامی بحث های گفته شده در رابطه با تلویزیون سونی 85Z9G حق انتخاب با شماست که بخواهید آن را هزینه ای مناسب و ارزان تر از سایر سایت ها از سایت اینترنتی سلام بابا خریداری کنید.

مشخصات کلی

سال عرضه (میلادی)
2019

صفحه نمایش

سایز (اینچ)
85
نوع صفحه نمایش
LED
طراحی صفحه نمایش
تخت
قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
215 سانتی متر

تصویر

کیفیت تصویر
8K
رزولوشن (پیکسل)
7680×4320
پردازشگر تصویر
X1™ Ultimate
تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر
تکنولوژی HDR

صدا

صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)

امکانات هوشمند

سیستم عامل
Android TV
منوی فارسی
مرورگر وب
کنترل والدین

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
پورت ورودی USB

طراحی

قابلیت نصب روی دیوار
اندازه قاب
باریک

سایر ویژگی‌ها

صفحه نمایش ال ای دی
4K X-REALITY PRO™
8K X-Reality™ PRO

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

4
1398/06/27

با سلام
آیا امیدی هست که این هیولای ۸۵ اینچی که واقعا تلویزیون samsumg q900r را نابود کرده زمانی تو ایران موجود بشه یعنی در کل اقدامی برای موجود شدنش میشه یا خیر ؟؟؟
با تشکز از سایت خوبتون

پاسخ از سلام بابا : سلام اطلاعی از زمان موجود شدن این محصولات فعلآ اعلام نشده است ...//
کالاهای مرتبط