اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
×

یخچال ساید ال جی J916

شناسه کالا::

LG J916 REFRIGERATOR

LG
یخچال فریزر
ویژگی های کالا:
  • ظرفیت‌ کل‌‌ یخچال‌ فریزر (لیتر) :
    705
  • رنگ بدنه :
    دودی
مشاهده همه ویژگی ها
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
فرایند خرید


1) انتخاب محصولات: بررسی سایت یا دریافت مشاوره!


2) پرداخت بیعانه: 500 هزار تا 10میلیون تومان متغیر است!


3) ارسال‌محصول: درسریعترین زمان ممکن باپیک اختصاصی!


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش: 9 صبح الی 22 شب

معرفی کوتاه محصول

یخچال ساید بای ساید ال جی J916 ساخت کره دارای 5 درب می باشد که با ظرفیت بسیار بالای 705 لیتر یا به عبارتی 30 فوت روانه بازار شده است.. این یخچال از قابلیت دور این دور برخوردار است تا هم از اتلاف بی رویه انرژی جلوگیری به عمل بیاید و هم اینکه راحت و آسان به مواد غذایی دسترسی داشته باشید. از برجسته ترین امکانات ساید بای ساید ال جی می توان به موتور اینورتر خطی،سیستم خنک کننده Multi Flow، فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh، آب سرد کن و یخ ساز، قفل کودک و هشدار درب اشاره داشت. همچنین نوع قفسه های حرارت دیده، قفسه تاشو، قفسه بطری، جعبه سبزیجات، سیستم بدون برفک، انجماد سریع و نیز لامپ داخلی مربوط به دیگر قابلیت های کاربردی ساید بای ساید ال جی هستند.

نقد و بررسی ساید بای ساید ال جی J916  

 

یخچال ساید بای ساید ال جی J916 محصولی کاملاً مدرن و امروزی می باشد که از طراحی دور این دور برخوردار است. ال جی لقب فرنچ یا همان درب فرانسوی را به این مدل داده که طراحی آن از یک طرف و همچنین توجه به مزیت های این یخچال از طرف دیگر همگی کاربر را ترغیب به خرید آن می کنند. به عنوان مثال ساید بای ساید ال جی که از دیزاین دور این دور سود می‌برد؛ هم جذابیت خاصی به ظاهر یخچال داده و هم اینکه از اتلاف وقت و انرژی تا حد زیادی می کاهد. از این گذشته ظرفیت کلی ساید بای ساید ال جی 705 لیتر در نظر گرفته شده که بخش عظیمی از آن مربوط به یخچال و بخشی نیز برای فریزرش تعریف شده است. این مدل یخچال دارای 4 درب می باشد که در کنار درب دور این دور آن می توان گفت به صورت کلی دارای پنج درب می باشد. گستردگی و وسعت بیش از اندازه فضای داخلی ساید ال جی مواد غذایی را به صورت کاملاً حرفه ای از وجود میکروب ها و باکتری ها در امان می دارد. وجود فیلتر بهداشتی + Hygiene Fresh در این ساید با امکان ورود هوای سالم و خنک از هوای ناسالم به داخل قفسه ها و طبقه ها جلوگیری به عمل می آورد. در این میان کمپرسور اینورتر خطی نیز نقش بسیار بالایی در دوام و طول عمر بالای ساید بای ساید ال جی ایفا می کند. سیستم خنک کننده Multi Flow نیز به صورت متعادل بین تمامی بخش های یخچال هوای خنک را برقرار می سازد. قابلیت انجماد سریع در قسمت فریزر ساید بای ساید ال جی هم همانطورکه از نامش پیداست باعث منجمد شدن سریع مواد غذایی می‌شود. قابلیت بدون برفک نیز در ساید بای ساید ال جی از برفک بستن مواد جلوگیری می کند. لازم به ذکر است قفسه ها و طبقه های ساید بای ساید ال جی به صورت کاملاً مدیریت شده طراحی شده اند که اگر در بخش های بعدی نیز ما را همراهی کنید به صورت مفصل به توضیح آنها پرداخته ایم.

 طراحی دور این دور ال جی J33

طراحی دور این دور ساید ال جی J916، شیک و کاربردی

ال جی به منظور ذخیره سازی مدیریت شده و کاربردی مواد خوراکی و غذایی از طراحی دور این دور برای برخی از ساید بای سایدهایش کمک گرفته است. این نوع طراحی علاوه بر شیک جلوه دادن دیزاین کلی ساید بای ساید؛ در عین حال نیز سبب می‌شود تا به راحتی مواد خوراکی مورد نیاز در اختیار قرار بگیرد. در این میان ساید بای ساید ال جی J916 نیز مجهز به طراحی دور این دور می باشد. در واقع قابلیت درب تو درب به کاربر اجازه می دهد تا ضروری ترین مواد خوراکی خود را دم ِ دست در داخل یخچال قرار دهد و هر زمان که بخواهد در کوتاه ترین زمان ممکن به آنها دسترسی داشته باشد. به عبارتی طراحی دور این دور شامل یک درب مجزا از یخچال می باشد که با باز شدن آن تعداد زیادی از طبقه ها و قفسه ها را مشاهده خواهید کرد. این قسمت شامل 4 طبقه و سه قفسه بر روی درب است که به راحتی می توانید میان وعده ها و خوراکی و نوشیدنی های بچه هایتان را در داخل آن ذخیره سازی کنید. همچنین از مزیت های دور این دور ساید بای ساید ال جی این است که دیگر لازم نیست هر بار درب اصلی یخچال را باز و بسته کنید و در نتیجه با این قابلیت تا 47 درصد از هدر رفتن هوای خنکِ داخلی جلوگیری می‌شود.

 ذخیره سازی هوشمند در ساید بای ساید ال جی J33

ذخیره سازی هوشمندبرای دسترسی آسان در ساید بای ساید ال جی J916

همانطورکه در ابتدای این نقد و بررسی اشاره کردیم یخچال ال جی J916 دارای قفسه ها و طبقه های مختلف است که به صورت هوشمندانه می توان آنها را مدیریت کرد. به عبارتی این ساید بای ساید مجهز به امکان ذخیره سازی هوشمند است که با تنظیم کردن آنها به جای ذخیره سازی حجم مواد کم دستتان باز است تا مواد بیشتری را ذخیره نمایید. یعنی اینکه هم دارای طبقه تاشوست تا بتوانید ظروف بزرگتر مانند ماهی تابه و قابلمه را در داخل یخچال قرار دهید و هم اینکه با امکان تنظیم کردن ارتفاع این طبقه ها جا را برای قرار گیری مواد بیشتری باز خواهید کرد. لازم به ذکر است قابلیت ذخیره سازی هوشمند تنها بخش خاصی از ساید بای سایدها به آن مجهز می باشند که ال جی به منظور ذخیره سازی بهتر و راحت تر این نوآوری را برای ساید بای ساید J916 در نظر گرفته است. در کل می توان گفت با انتخاب این یخچال ال جی هم امکان ذخیره سازی بیشتر مواد غذایی برایتان فراهم می آید و هم اینکه دسترسی سریع به مواد غذایی برایتان به وجود می آید.

 ساید ال جی J33 - سیستم تصفیه آب

سیستم تصفیه آب ساید بای ساید ال جی J916

وجود دستگاه تصفیه در یک نوع یخچال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به صورتیکه اگر یخچال به این قابلیت خوب و کاربردی مجهز باشد، به صورت همیشگی از آب سالم سود خواهید برد. در این میان شرکت کره ای ال جی بخش خاصی از یخچال فریزرهایش همچون ساید بای ساید مدل J916 را به سیستم تصفیه آب مجهز ساخته تا از این طریق کاربران با خیال راحت آب تمیز را در اختیار داشته باشند. محفظه نگه داری آب ساید ال جی به دلیل جنس ضد زنگ آن از آلودگی آب جلوگیری می کند. به علاوه سیستم تصفیه آب آن سه سطحی بوده که آلودگی و ناخالصی آب را از بین می‌برد. بهتر است بگوییم مرحله اول تصفیه آب کلر باقی مانده و ته نشین شده و همچنین دزات کوچک از ناخالصی ها را از بین می‌برد. مرحله دوم باکتری ها و میکروب ها را حذف می کند و مرحله آخر نیز ذرات و مواد شیمیایی آلی را از بین می‌برد.

 کمپرسور اینورتر خطی ساید بای ساید ال جی J33

صرفه جویی در انرژی با کمپرسور اینورتر خطی ساید ال جی J916

یکی از بخش های مهم و تاثیر گذار در کارایی یخچال موتور و نوع آن می باشد. به عنوان مثال ما در این بخش با معرفی یخچال ساید بای ساید ال جی J916 که به کمپرسور اینورتر خطی مجهز می باشد می خواهیم مزیت های آن را نسبت به دیگر مدل ها بیان کنیم. کمپرسور اینورتر خطی از چند جهت بر دیگر موتورها برتری دارد. این مدل کمپرسور از یک درایو پیستونی خطی به جای یک درایو مجزای معمول استفاده شده است. این یعنی اینکه دیگر با اصطکاک اضافه و میزان نویز بالا در یخچال ساید بای ساید ال جی J916 رو به رو نخواهید شد و دستگاه در کمال آرامش به کارایی خود ادامه می دهد. گارانتی 20  ساله نیز برای این مدل کمپرسور عملکرد عالی و طول عمر دستگاه را تضمین می کند.

 

کمپرسور اینورتر خطی به دلیل عدم اصطکاک در آن و همچنین کم تحرک بودنش 32 درصد مصرف انرژی را کاهش می دهد، از همین رو سبب می‌شود تا هزینه های برق مصرفی تا حد قابل توجهی پایین بیایند.

 ساید بای ساید ال جی J33 - آب سرد کن و یخ ساز

آب سردکن و یخ ساز ساید ال جی J916    

از دیگر امکاناتی که ساید بای ساید ال جی J916 در اختیار می گذارد، هر کدام از قابلیت های آب سردکن و یخ ساز هستند که طراحی اهرم آنها بر روی درب یخچال نهاده شده اند. مخزن هر کدام از این دو قابلیت که در داخل یخچال تعریف شده به کاربر این اجازه را می دهد تا به راحتی آن را پر نماید. همچنین درب مخزن آب این ساید بای ساید به صورت کاملاً هوشمندانه تعریف شده به صورتیکه به راحتی باز می‌شود و شما می توانید مخزن آن را پر کنید.

 فیلتر بهداشتی Hygiene FRESH در ساید بای ساید ال جی J33

زندگی سالم و بهداشتی با فیلتر بهداشتی™+ Hygiene FRESH

تنفس هوای سالم و پاکیزه با ساید بای ساید ال جی J916 ! در ابتدا باید بدانیم منظور از این جمله به کدام بخش از یخچال مربوط می‌شود. ال جی به صورت کاملاً پیشرفته و حرفه ای از فیلتر بهداشتی ™+ Hygiene FRESH کمک گرفته تا از این طریق بتواند سلامت خانواده را تضمین کند. این فیلتر یکی از اجزای مهم و اساسی ساید بای ساید ال جی می باشد که از کپک زدن، خشک شدن و میکروب گرفتن مواد غذایی جلوگیری می کند. به بیان دیگر این فیلتر بهداشتی 99.99 درصد می تواند از نفوذ باکتری ها به فضای داخلی و مواد غذایی جلوگیری کند. همچنین ممکن است انواع مواد غذایی با هر طعمی در  داخل یخچال ذخیره شده باشند که در این میان فیلتر بهداشتی ™+ Hygiene FRESH نیز دست به کار می‌شود و با امکان از بین بردن بوهای بد، هوایی سالم و تمیز را در فضای یخچال برقرار می سازد. شما نیز اگر غذای تمیز، سالم و پاکیزه برایتان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و سلامت خانواده نیز برایتان مهم است پس چه بهتر که این مدل ساید بای ساید را جهت خرید برگزینید.

 

ال جی با طراحی ساید بای ساید J916 و به کمک قابلیت Slim In-Do Icemaker فضای از دست رفته را برای کاربر آزاد کرده و اجازه می دهد تا فضای بیشتری را در جهت ذخیره سازی در اختیار داشته باشید. این خصوصیت سبب می‌شود تا شما نیز دیگر مشکل فضا مواجه نشوید و با خیال راحت به ذخیزه سازی بپردازید.

 سیستم عیب یابد هوشمند در ساید بای ساید ال جی J33

تشخیص هوشمند در ساید بای ساید ال جی J916

یکی از بهترین مزیت های دور این دور ال جی J916 باخبر شدن هوشمندانه و به موقع کاربر از عیب و نقص های آن می باشد. ال جی به منظور راحت تر کار کاربر و همچنین تشخیص خودکار عیب های این مدل یخچال از سیستم عیب یاب هوشمند برای آن کمک گرفته است. تنها باید نرم افزار سیستم عیب یاب هوشمند را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید سپس با مچ شدن آن از طریق Wi-Fi به یخچال خود به صورت خوکار هرگونه مشکل دستگاه را شناسایی می کند و با ارتباط برقرار کردن با تنکسین تعمریاتی عیب یخچال رفع خواهد شد. لازم به ذکر است که تشخیص هوشمند یا همان Smart Diagnosis یک راه ساده، آسان و فوری برای رفع و عیب یابی یخچال می باشد.

 

جمع بندی:  

با کنار هم قرار دادن ملاک های یک نوع یخچال خوب در کنار همدیگر از یک طرف و همچنین توجه به مزایای عالی ساید بای ساید ال جی J916 از طرف دیگر  به جرأت می توان گفت این مدل یخچال یکی از ایده آل ترین گزینه های موجود در بازار برای هر خانواده ایرانی می باشد. طراحی ساید بای ساید، قابلیت دور این دور، ظرفیت بالا، کمپرسور اینورتر خطی، آب سرد کن و یخ ساز، فیلتر بهداشتی، سیستم عیب یاب هوشمند و نیز یک سیستم خنک کننده عالی همگی دست به دست هم داده اند تا این یخچال ال جی را عالی جلوه دهند. هر چند ممکن است قضاوت در مورد اینکه بهترین مارک یخچال ساید بای ساید کدام است کمی سخت باشد، اما ما با پیشنهاد دادن این یخچال ال جی می خواهیم به انتخاب ایده آلی دست پیدا کنید. پس با مراجعه به سایت اینترنتی سلام بابا هم می توانید از مدل های بیشتری دیدن نمایید و هم اینکه با ضمانت از اصلی بودن کالا و ارزان تر از سایر سایت ها هر کدام را به صورت آنلاین و تضمینی درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات کلی

تولید کننده
LG
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ
کره
نوع یخچال فریزر
ساید بای ساید
ظرفیت کل یخچال فریزر (فوت)
30
ظرفیت‌ کل‌‌ یخچال‌ فریزر (لیتر)
705

امکانات و ویژگی ها

قفل کودک
هشدار باز بودن درب

امکانات هوشمند

کنترل والدین

منبع تغذیه و برق

برچسب مصرف انرژی
+A
کمپرسور
اینورتر خطی

وزن

وزن (گرم)
134 کیلوگرم

طراحی

رنگ بدنه
دودی
جنس درب
استیل
تعداد طبقات درب یخچال
3
تعداد طبقات درب فریزر
6 طبقه
لامپ یخچال

سایر ویژگی ها

آبسردکن
یخساز خودکار

ویژگی های یخچال

صفحه ی کنترل دیجیتالی
قابلیت یخچال
تصفیه آب
تعداد کل کشوها
2 عدد

سایر ویژگی‌ها

قفسه مخصوص مواد لبنی و گوشتی
2 عدد
دیگر ویژگی ها
سیستم بدون برفک -سیستم عیب یاب هوشمند -قابلیت اتصال به آب شهری -قابلیت تنظیم دمای یخچال -قابلیت تنظیم دمای فریزر -فیلتر Pure N Fresh -کشوی حفظ رطوبت CrisperBox -کنولوژی عیب یاب Smart Diagnosis -عایق سیکلوپنتان
گاز خنک کننده
R600a

متوسط امتیاز مشتریان

4.5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

4
1398/05/12

ممنون از توضیحات کاملتون. گارانتی محصولات شما با چه شرکتی و به چه صورتی هست؟

پاسخ از سلام بابا : خواهش میکنم: گارانتی محصولات زیر نظر شرکت آوا سرویس یکی از شرکت های خدمات تخصصی و فنی در سراسر سطح کشور که بعد تحویل کالا سرویس کاری از استان یا شهرستان طبق یه برگه گارانتی مکتوب به شما معرفی میشه برای شما نصب میکنند تا مطمین بشید خرید شما 100% موفق بوده و کالای شما سالم هست بعد این برگه گارانتی را برای شما تاریخ و مهر میزنند به مدت مقرر بسته به انتخاب کالا که در این فاصله برای مثال 18 ماه یا 24 ماه هر گونه نقص و احتمالات دیگر را حدالمکان به مشتری و شخصی که برگه گارانتی در دست دارد کمک میکنند جهت رفع هر چ زودتر مشکل بوجود آمده ...//
5
1398/04/28

سلام تفاوت j33 و j264 و j916 چی هست؟

پاسخ از سلام بابا : سلام یخچال J33 بالاترین و کاملترین و شاید پر بازدید ترین یخچال نکست و پنج در ال جی هاست با ظرفیت 34 فوت که البته رنگ دودی آن یک سیستم صوتی با کیفیت نیز دارد که در داخل یخچال تعیبیه شده است و شما میتوانید موزیک مورد علاقه خود را در یخچال پخش و پلی کنید اما 264 ظرفیت پایینتر 30 فوت و دارای تنها رنگ نقره ای با طراحی دون دون  یا اصطلاح داخل بازار بدنه چکشی و مونتاژ کشور کره اما J916 مونتاژ کشور چین و 30 فوت بدنه نقره ای ساده که از لحاظ ضربه و یا کیفیت بدنه از دو مدل دیگر یه مقدار ضعیف تر هست ...//
کالاهای مرتبط