اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
×

تلویزیون فیلیپس 55PFT6200

شناسه کالا::

Full HD Slim TV 55PFT6200

PHILIPS
تلویزیون
ویژگی های کالا:
  • کیفیت تصویر :
    Full HD
  • نوع صفحه نمایش :
    LED
  • سایز (اینچ) :
    55
مشاهده همه ویژگی ها
PHILIPS
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
فرایند خرید


1) انتخاب محصولات: بررسی سایت یا دریافت مشاوره!


2) پرداخت بیعانه: 500 هزار تا 10میلیون تومان متغیر است!


3) ارسال‌محصول: درسریعترین زمان ممکن باپیک اختصاصی!


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش: 9 صبح الی 22 شب

تشخیص اصالت

ویدیو بهترین راهکار تشخیص اصالت تلویزیون

معرفی کوتاه محصول

تلویزیون فیلیپس 55PFT6200 دارای نمایشگر 55 اینچی به همراه کیفیت تصویر full hd و امکانات تقویت تصویر همچون استاندارد تصویر Smart TV ، Micro Dimming Pro و Quad Core می باشد. سیستم عامل اندروید و همچنین همراه با بخش اتصال به اینترنت نیز مربوط به قابلیت های خوب تلویزیون فیلیپیس می باشند. قسمت صوتی تلویزیون فیلیپس نیز با توان 20 وات و امکاناتی همچون صدای Clear Sound , Dynamic Bass Enhancement و حالت صدای هوشمند همراه شده است. از راه های ارتباطی تلویزیون فیلیپس می توان به پورت های USB، HDMI اشاره کرد. همچنین هر یک از گیرنده های DVB-T، DVB-T2 و  در بین امکانات تلویزیون فیلیپس به چشم می خورند. فضای حافظه 8 گیگ ، نمایش صفحات تله تکست ، پردازنده اصلی دو هسته ای ، هدفون و همچنین پورت LAN نیز همگی برای تلویزیون فیلیپس تعریف شده اند.

نقد و بررسی تلویزیون فیلیپس 55PFT6200

تلویزیون فیلیپس 55PFT6200 از خوش طرح ترین مدل تلویزیون های کمپانی فیلیپس می باشد. همچنین کیفیت نمایشگر تلویزیون فیلیپس full hd تعریف شده که دقت و وضوح تصویر را با خود به هر تصویری می آورد که در بخش های بعدی بیشتر به شرح مزیت های آن خواهیم پرداخت. سیستم صدای تلویزیون فیلیپس با توان بالای 20 واتی همراه شده که در کنار صدای استریوی Clear Sound می توان نهایت صدای طبیعی و واضح را شنید. به علاوه امکان هوشمند بودن و قابلیت اتصال به اینترنت که از بخش های هیجان انگیز تلویزیون فیلیپس به شمار می رود، در کنار سیستم عامل اندروید به این مدل تلویزیون 55PFT6200 راه داده شده است. تنوع و گوناگونی گیرنده های تلویزیون فیلیپس به حدی می باشند که کاربر را از برنامه ها و شبکه های جهانی و استانی بی بهره نخواهد گذاشت. علاوه براین به کمک چهار پورت HDMI و سه عدد پورت USB نیز می توانید هر نوع محتوایی را بر روی تلویزیون قرار دهید. قابلیت اتصال به اینترنت نیز از طریق پورت LAN انجام می گیرد.

subject

طراحی پیشرفته و منحصر به فرد تلویزیون فیلیپس 55PFT6200

برای ایجاد هماهنگی در فضای داخلی اتاق نشیمن و همچنین به وجود آوردن توازن و جلوه ای جذاب تر، وجود تلویزیون فیلیپس 55PFT6200 با قاب بدنه باریک و مناسبی که دارد تاثیر زیادی خواهد داشت . صفحه نمایش تخت همراه با پایه مستطیلی توخالی ابداع و نوآوری فیلیپس را نمایش می دهد چراکه تعداد کمی از برندها از این نوع ساختار برای طراحی تلویزیون ها استفاده می کنند.

stand-disign

کیفیت تصویر full hd تلویزیون فیلیپس 55PFT6200

تلویزیون‌های جدید با کیفیت 1080 پیکسلی خود وضوحی برابر با ۱۹۲۰x۱۰۸۰ پیکسل تصاویر را به نمایش می‌گذارند . فیلیپس هم با تولید محصولات متنوعی با حداقل کیفیت Full HD و با تکیه بر سابقه‌ی درخشان خود توانسته‌ بخش قابل توجهی از بازار محصولات تصویری را از آن خود کند.​نسبت‌ تصویر 16:9 است که ابعاد رایجی برای تمامی صفحه‌ نمایش‌ ها به حساب می‌آید. قابلیت ارتقا تصاویر باعث می‌شود که فیلم‌ های کم‌ کیفیت‌ تر را با وضوح بهتری تماشا کنید. 

موتور تصویر Pixel Plus Ultra HD تلویزیون فیلیپس PUS6412

آیا دوست دارید از تصاویری عالی و درخشان بر روی نمایشگر بهره مند شوید؟ پی بردن به اینکه تلویزیون فیلیپس 55PFT6200 تا حد بسیار بالایی می تواند صحنه های طبیعی را به معرض نمایش قرار دهد، پس بدون شک هیجان برنامه ها و فیلم ها را دو چندان خواهد کرد. صحنه‌های درخشان و طبیعی با موتور تصویر Pixel Plus Ultra HD تلویزیون فیلیپس 55PFT6200. این جمله ای است که با مشاهده نمایشگر تلویزیون فیلیپس به صحت آن پی خواهید برد. به بیان دیگر صفحه‌نمایش تلویزیون فیلیپس به موتور تصویر Pixel Plus Ultra HD مجهز می باشد که از طریق آن می توانید تصاویر را به صورت درخشان مشاهده نمایید. این پردازنده با پردازش کردن صحنه های فیلم رنگ ها را به صورت شاداب و برجسته به نمایش در می آورد. همچنین جزئیات توسط پردازنده Pixel Plus Ultra HD آنچنان واضح و طبیعی نشان داده می شوند که انگار در همان لحظه از فیلم به صورت زنده قرار گرفته شده اید. به علاوه این پردازنده کنتراست را آنچنان بالا می‌برد که جزئیات هر تصویر را به خوبی احساس خواهید کرد. در کل به لطف موتور تصویر Pixel Plus Ultra HD تلویزیون فیلیپس فیلم ها را با نهایت دقت و بدون نویز مشاهده خواهید به صورتیکه اگر در حال تماشای فوتبال هستید بدون شک هر لحظه از آن به صورت کاملاً هیجان انگیز از جلوی چشم گذر خواهند کرد.

 قابلیت Micro Dimming Pro در تلویزیون فیلیپس PUS6412

فیلیپس یک سنسور نور و نرم افزار ویژه به منظور تجزیه و تحلیل برنامه ها برای تلویزیون 55PFT6200 در نظر گرفته تا از این طریق کاربران بتوانند از کنتراست باور نکردنی و صحنه های طبیعی برخوردار شوند. به عبارتی فناوری Micro Dimming Pro که از آن به عنوان سنسور نور یاد می‌شود، کنتراست تلویزیون را بر اساس شرایط نور محیط بهینه سازی می کند و صفحه‌نمایش را به 6400 قسمت تقسیم می کند که با تجزیه و تحلیل کردن هر قسمت سبب می‌شود تا کنتراست و کیفیت تصویر عالی را به منظور مشاهده تصاویر زنده و طبیعی به این نمایشگر راه دهد. به لطف Micro Dimming Pro مهم نیست فیلم های تاریک و یا روشن را مشاهده می کنید چون با کیفیت فوق‌العاده بالا یک تجربه کاملاً هیجان انگیز را از هر صحنه خواهید داشت.

 فناوری تازه سازی تصویر ویژه تلویزیون های فیلیپس که با PMR «Perfect Motion Rate» نام گذاری شده و مقدار آن در این تلویزیون  200 هرتز اندازه گیری شده است. طرفداران فیلم های اکشن و بازی ها در تلویزیون 55PFT6200، این بخش را جذاب ترین قسمت دستگاه می بینند.

motion-rate_1

سیستم صوتی تلویزیون فیلیپس 55PFT6200 واضح و شنیدنی

تلویزیون فیلیپس 55PFT6200 مجهز به بلندگوهای قدرتمندی می باشد که توان کلی 20 وات را با خود به همراه آورده اند. این بلندگوها از نوع full-range هستند و همانطورکه از نامش پیداست با انتشار صدا محدوده‌ی موجود را به صورت کامل تحت پوشش قرار می دهد. به بیان دیگر هر کدام از کانال های این بلندگوها به صورت جداگانه که با توان 10 وات همراه شده اند با تولید صدای دقیق و واضح فضای موجود را به صورت همه جانبه سرشار از صدا می کنند. فناوری Smart Sound به منظور ارائه صدای بهتر و با کیفیت تر به پردازش صوتی می پردازد. در کل می توان گفت صدای محتوا به صورت خالص ارائه می‌شود و شما می توانید از صدای همه جانبه همراه با باس عمیق و بدون هیچ گونه نوسان و نویز از صدای علاقه مندی هایتان نهایت لذت را ببرید.

Sound-system_2

بدون شک شنیدن صداهای بسیار آهسته چیزیست که ساختار صدا و تصویر را با همدیگر در می آمیزد و در نهایت روح تازه ای به صدای برنامه ها می بخشد. در این بین و به منظور اینکه بتوانید از آهسته ترین صدا ها تا صدای باس بلند را با دقت و کیفیت بالایی بشنوید می توانید بر روی تکنولوژی پردازش صوتی Philips Sound Processing حساب کنید. پردازش صوتی Philips Sound Processing برای بخش صدای تلویزیون فیلیپس 55PFT6200 می باشد و برای ارائه صدای قدرتمند با وضوح صدا در نظر گرفته شده است. این پردازنده صدای برنامه ها را آنچنان با دقت و قدرت بالایی پردازش می کند که آهسته ترین صداها نظیر صدای باد و هوا و همچنین صدای خش خش برگ ها بر روی زمین را خواهید شنید. همچنین این پردازنده از محتوای اصلی صوتی پشتیبانی می کند و در صورت نیاز موجب افزایش صدا نیز می‌شود. روی هم رفته می توان گفت پردازنده Philips Sound Processing باس عمیق، صدای واضح و روشن و همچنین دقت شگفت انگیز در ارائه صدا را با خود به این تلویزیون فیلیپس آورده است.

content

سیستم عامل اندروید تلویزیون فیلیپس 55PFT6200

قسمت بستر نرم افزاری از مهترین و هیجان انگیزترین بخش های تلویزیون فیلیپس 55PFT6200 می باشد که با خود امکانات ویژه ای را به همراه آورده است. سیستم عامل اندروید مختص به تلویزیون های شرکت فیلیپس بوده که تلویزیون 55PFT6200 نیز به این نوع سیستم عامل مجهز می باشد. بخش ها و قسمت های مختلف تلویزیون همراه با امکانات ویژه ای که سیستم عامل اندروید از آنها سود می‌برد، همگی مزید بر ایده آل بودن این مدل تلویزیون هستند. امکان متصل شدن به اینترنت هم از طریق Wi-Fi و هم از طریق درگاه LAN میسر می باشد.

android

بازدید از فروشگاه Google Play و گالري برنامه Philips همگی توسط این تلویزیون و سیستم عامل آن میسر می باشند. این فروشگاه اینترنتی کاربر را به برنامه هایی فراتر از برنامه های تلویزیونی دعوت می کند. به عنوان مثال به کمک فروشگاه Google Play می توانید فیلم های مختلف تلویزیونی، موسیقی و نیز انواع بازی های آنلاین را مشاهده و از دیدن آنها لذت ببرید. 

برنامه Netflix تلویزیون فیلیپس PUS6412

از جمله برنامه های محبوب و کاربر پسند تلویزیون فیلیپس 55PFT6200 امکان پخش و مشاهده برنامه Netflix می باشد. این برنامه که تنها بخش خاصی از کشورها آن را پشتیبانی می کنند، شامل انواع برنامه های هیجان انگیز و سرگرم کننده می باشد. انواع فیلم های مورد علاقه خود را می توانید از طریق برنامه Netlfix مشاهده کنید و از تماشای هر کدام اوقات خوبی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید. 

Remote-Control

ریموت کنترل تلویزیون فیلیپس 55PFT6200 دارای حالت انعطاف پذیر و خوش دست می باشد که به صورت هوشمند طراحی شده است. قسمت اصلی ریموت کنترل تلویزیون فیلیپس برای دکمه های عملیاتی آن تعریف شده و از پشت آن نیز می توان به عنوان صفحه کلید استفاده کرد. به عبارتی وجود صفحه کلید بر روی قسمت پشت ریموت کنترل درست حکم صفحه کلید کامپیوتر و لپ تاپ را دارست و از آن می توانید برای تایپ موضوع مورد نظر استفاده کنید. همچنین پد لمسی تعریف شده برای این ریموت کنترل نیز این امکان را برای کاربر فراهم می آورد تا به راحتی با غلتاندن آن در میان محتوای مختلف حرکت کند.

 

پردازنده قدرتمند دو هسته ای برای تلویزیون فیلیپس 55PFT6200 در نظر گرفته شده که روند اجرای برنامه ها را تسهیل می بخشد. همچنین این پردازنده کمک می کند تا به راحتی در بین برنامه های کاربردی تلویزیون بدون محدودیت حرکت کنید و در نهایت می توان گفت از بخش صدا و تصویر تلویزیون به صورت روان و هیجان انگیز لذت خواهید برد.

 

نتیجه گیری:

از نقد و بررسی تلویزیون فیلیپس 55PFT6200 می توان گفت یکی از بهترین گزینه های پیش روی برای کاربران می باشد. تلویزیون فیلیپس از نظر تصویر که با امکانات برجسته ای همچون کیفیت FULL HD ، موتور تصویر Pixel Plus Ultra HD همراه شده می توان گفت از نظر کیفیت تصویر عالی عمل می کند. بخش صوتی آن نیز که با توان بالای 20 واتی تولید شده و تا حد بسیار بالایی کیفیت راضی کننده صدا را با خود به همراه آورده است. قسمت اسمارت تلویزیون فیلیپس که متشکل از قابلیت اتصال به اینترنت و سیستم عامل کاربردی اندروید می باشد در کنار همدیگر منجر به عالی جلوه داده چنین مدل تلویزیونی شده اند. در آخر این مطلب روی هم رفته می توان گفت تلویزیون فیلیپس 55PFT6200 یک نوع تلویزیون حرفه ای با امکانات خوبی می باشد و چنانچه می خواهید مدل های بیشتری را ببینید می توانید با مراجه با سایت اینترنتی سلام بابا از میان دسته بندی تلویزیون ها با قیمتی مناسب تر از سایر سایت آن را به صورت غیر حضوری و به صورت آنلاین درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات کلی

سری
6

صفحه نمایش

سایز (اینچ)
55
نوع صفحه نمایش
LED
طراحی صفحه نمایش
تخت
قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
139
کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)
89+ تا 89-

تصویر

کیفیت تصویر
Full HD
رزولوشن (پیکسل)
1920x1080
تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر
انتخاب صحنه(تصویر)

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
20
تعداد کل بلندگوها
2

ویژگی های گیمینگ

مناسب کنسول بازی
نسل هفتم

امکانات هوشمند

راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)
نرم افزار تلویزیون هوشمند
اشتراک گذاری هوشمند

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
4
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
3
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
تعداد پورت ورودی کامپوننت
1
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
پورت خروجی هدفون
ورودی آنتن (RF)
بلوتوث (Bluetooth)
پورت شبکه (LAN)

گیرنده ها

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

منبع تغذیه و برق

منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz

طراحی

رنگ بدنه
مشکی
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر)
400x200

سایر ویژگی‌ها

ذخیره انرژی (Energy saving)
صفحه نمایش ال ای دی
OSD Language
Clear Motion Rate
200 هرتز
هسته تلویزیون
کالاهای مرتبط