اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
×

یخچال فریزر ال جی B872

شناسه کالا::

LG GR-B872HLPL

LG
یخچال فریزر
ویژگی های کالا:
  • ظرفیت‌ کل‌‌ یخچال‌ فریزر (لیتر) :
    635
  • رنگ بدنه :
    نقره ای
مشاهده همه ویژگی ها
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
LG
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
فرایند خرید


1) انتخاب محصولات: بررسی سایت یا دریافت مشاوره!


2) پرداخت بیعانه: 500 هزار تا 10میلیون تومان متغیر است!


3) ارسال‌محصول: درسریعترین زمان ممکن باپیک اختصاصی!


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش: 9 صبح الی 22 شب

معرفی کوتاه محصول

یخچال فریزر ال جی B872 یکی از یخچال های بالا پایین شرکت ال جی با رنگ نقره می باشد. این یخچال با ظرفیت 635 لیتر یا 30 فوت در کنار موتور اینورتر بهترین عملکرد را از خود ارائه می دهد. فیلتر بهداشتی Hygine fresh نیز همراه با خنک کننده سه بعدی به طور کامل از مواد غذایی محافظت می کنند و از خراب شدن و فاسد شدن آن ها جلوگیری می کنند. سایر ویژگی های این یخچال فریزر بالای ال جی شامل قابلیت Fresh 0 Zone، انجماد سریع، سیستم بدون برفک و قابلیت آب سرد کن و یخ ساز می باشد.

نقد و بررسی یخچال فریزر ال جی B872 

 

یخچال فریزر ال جی B872 یکی از مدل های بالا پایین شرکت ال جی است که با طراحی فریزر بالا و رنگ نقره تولید شده است. قسمت فریزر این یخچال در بخش بالا و قسمت یخچال آن در بخش پایین قرار دارد. این مدل یخچال به دلیل برخوداری از ظرفیت بالا و هچنین جا دار بودن طبقه ها و قفسه هایش امکان ذخیره سازی مواد غذایی را به صورت کاملا سالم و بهداشتی برای کاربران فراهم می آورد. ظرفیت این یخچال 635 لیتر است که اگر برحسب فوت بخواهیم آن را محاسبه کنیم در مجموع 30 فوت می باشد. از مهمترین و برجسته ترین خصوصیات یخچال فریزر بالا پایین ال جی B872 موتور اینورتر آن می باشد که طول عمر بالای یخچال و همچنین میزان صدای بسیار پایین را به همراه دارد. همچنین این یخچال فریزر به لطف قابلیت آبسردکن و یخ‌ساز به صورت خودکار در هر زمان کاربر را آب خنک بی نیاز نخواهد کرد. علاوه بر این طراحی یخچال فریزر بالای ال جی به حدی شیک می باشد که فضای داخلی آن نیز به همان اندازه کاربر را به سمت خود جذب می کند. در بخش های بعدی به صورت مفصل تر به شرح امکانات و قابلیت های این یخچال ال جی پرداخته ایم که پیشنهاد می کنیم ما را همراهی کنید.   

یخچال فریزر بالا و پایین ال جی B872 با ظرفیت بالا

ظرفیت یخچال فریزر بالای ال جی B872

یخچال ها جزو آن دسته از محصولاتی پر کاربردی هستند که یکی از اولین ملاک های کاربران به هنگام خریدش ظرفیت آن می باشد. در این میان به کارگیری یک نوع یخچال که هم بتواند نیازهای کاربران را از بابت ظرفیت قرار گیری مواد خوراکی رفع کند و هم اینکه از ظاهری شیک برخوردار باشد، کار چندان سختی نیست. ما در اینجا با معرفی یخچال فریزر بالا ال جی B872 می خواهیم یکی از بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد دهیم. ظرفیت کلی این یخچال ال جی 30 فوت است که در حالت کلی می توان گفت همراه با 635 لیتر آن با خیال راحت هر نوع ماده ی غذایی در داخل آن ذخیره سازی می‌شود. بیشترین حجم از این مقدار ظرفیت مربوط به یخچال است و بخشی نیز برای فریزر می باشد.

موتور اینورتر یخچال فریزر بالای ال جی B872

صرفه جویی در انرژی با موتور اینورتر در یخچال ال جی B872

یکی از بخش های مهم و تاثیر گذار در کارایی یخچال موتور و نوع آن می باشد. به عنوان مثال ما در این بخش با معرفی یخچال فریزر بالا ال جی B872 که به کمپرسور اینورتر مجهز می باشد می خواهیم مزیت های آن را نسبت به دیگر مدل ها بیان کنیم. کمپرسور اینورتر از چند جهت بر دیگر موتورها برتری دارد. این مدل کمپرسور به طور هوشمند برای صرفه جویی از مصرف انرژی با توجه به شرایط دمای داخل و خارج یخچال، قدرت خنک کنندکی را به طور خودکار کنترل و تنظیم می کند تا از مصرف بی رویه ی انرژی جلوگیری شود. کمپرسور هوشمند اینورتر سطح سرو صدا را به طور مؤثر کنترل می کند، این یعنی اینکه دیگر با اصطکاک اضافه و میزان نویز بالا در یخچال فریزر بالای ال جی B872 رو به رو نمی شوید و دستگاه در کمال آرامش به کارایی خود ادامه می دهد. همچنین گارانتی 10 ساله نیز برای این مدل کمپرسور عملکرد عالی و طول عمر دستگاه را تضمین می کند.

فیلتر بهداشتی Hygiene fresh در یخچال ال جی 872

هوایی سالم و تازه با فیلتر بهداشتی Hygiene fresh

اگر می خواهید مواد غذایی داخل یخچال ماندگاری بالایی را داشته باشد می توانید بر روی فیلتر بهداشتی Hygine fresh در یخچال ال جی فریزر بالا مدل B872  حساب کنید. برای مثال غذایی همچون سبزیجات که زودتر از سایر مواد غذایی در معرض خرابی قرار می گیرند این فیلتر به صورت هوشمند از فاسد شدن آن ها جلوگیری می کند. همچنین این فیلتر 99.999 از میکروب ها و باکتری های درون یخچال را از بین می برد و از انتشار و نفوذ  میکروب ها بر روی مواد غذایی جلوگیری می کند. از طرفی دیگر این فیلتر  بوی مواد غذایی همچون ماهی خام و سایر مواد غذایی دیگر را از بین می برد و هوای داخل یخچال را تصفیه می کند و با خنک کنندگی یخچال هوایی تازه و سالم را به وجود می آورد. در نتیجه شما می توانید برای مدت زمانی طولانی بدون از دست دادن طعم و کیفیت، مواد غذایی خود را در یخچال ال جی 872 نگه داری کنید.

Fresh 0 Zone در یخچال ال جی B872

 جلوگیری از یخ زدگی مواد با Fresh 0 Zone در یخچال و فریزر ال جی B872

یکی از بخش های یخچال فریزر بالا ال جی B872 قسمت Fresh 0 Zone می باشد که با خیال راحت و بدون هیچ گونه نگرانی می توانید هر نوع ماده ای را در داخل یخچال ذخیره سازی کنید. در واقع این منطقه که دمای آن بین صفر درجه کنترل می شود هم باعث طروات و تازگی مواد غذایی می شود؛ و هم اینکه از یخ زدن مواد جلوگیری می کند. از دیگر مزیت های ویژگی Fresh 0 Zone این است که تا حد زیادی مانع از اتلاف انرژی و زمان  می شود به صورتیکه هر زمان که بخواهید می توانید شروع به پخت و پز مواد کنید.

لامپ های LED یخچال فریزر بالا ال جی B872

لامپ های LED یخچال و فریزر بالا و پایین ال جی B872

شرکت ال جی این بار و برخلاف بسیاری از لامپ های معمولی از نوعی لامپ LED کم مصرف و در عین حال پر نور کمک گرفته که در این میان یخچال فریزر بالا ال جی B872 نیز به چنین لامپ هایی مجهز می باشد. این نوع لامپ ها با کارآمد و انرژی بالایی طراحی شده اند و با طول عمر بالایی که نسبت به لامپ های معمولی دارند تا سالیان طولانی بهترین عملکرد را ارائه می دهند. علاوه براین جهت قرار گیری این لامپ ها به منظور دید هر چه بهتر مواد در سمت بالا و پشت یخچال می باشد.

آب سردکن و یخ‌ساز یخچال فریزر ال جی B872

آب سردکن و یخ ساز یخچال فریزر بالا و پایین ال جی B872

از دیگر امکاناتی که فریزر بالا ال جی B872 در اختیار می گذارد، هر کدام از قابلیت های آب سردکن و یخ ساز هستند که طراحی اهرم آنها بر روی درب یخچال نهاده شده اند. مخزن هر کدام از این دو قابلیت که در داخل یخچال تعریف شده به کاربر این اجازه را می دهد تا به راحتی آن را پر نماید. همچنین مخزن یخساز این یخچال به صورت متحرک طراحی شده و با قابلیت جدا شدن آن می توانید هر وقت که به فضای بیشتری نیاز داشتید سینی یخ را بیرون بیاورید و آن را جابه جا کنید تا از فضای بیشتری برخوردار شوید. 

خنک کننده سه بعدی یخچال و فریزر بالا و پایین ال جی B872

خنک کننده سه بعدی در یخچال فریزر بالا و پایین ال جی مدل B872

یکی از موارد مهم و تاثیر گذار در سالم ماندن مواد غذایی سیستم خنک کنندگی و جریان هوای سرد است که سبب طول عمر بالای مواد می شود. در این میان یخچال فریزر بالا ال جی B872 که از سیستم خنک کنندگی سه بعدی بهره می برد کاری می کند تا حساس ترین مواد از وجود هوای خنک بی بهره نماند. این سیستم همانطور که از نامش پیداست به صورت سه بعدی طراحی شده که در هر گوشه از یخچال هوایی سالم و خنک را برقرار می سازد. همانگونه که در تصویر بالا نیز مشاهده می کنید جهت انتشار هوا از سه طرف به صورتیست که تمام طبقات و قسمت های یخچال را در بر می گیرد و با تولید هوایی سالم و سرد مواد غذایی با کیفیت بالایی باقی می مانند. 

طراحی داخلی یخچال فریزر ال جی B872

دیزاین داخلی یخچال فریزر بالا ال جی B872

یخچال فریزر بالا ال جی B872 از طراحی شیکی برخوردار می باشد که با نگاه کردن به ظاهر آن هر کاربری می تواند آن را برای انتخاب برگزیند و نمایی شیک و لوکس را به هر آشپزخانه ای بخشد. از طرفی دیگر علاوه بر ظاهر شیک آن با باز کردن درب یخچال متوجه طراحی فوق العاده شیکی می شوید که در آن به کار رفته است. فضای داخلی این یخچال به لطف طراحی الماسی شکلش دیزاینی شیک و جذاب به آن داده است. هر قسمت از یخچال را که مشاهده کنید متوجه الگوی الماسی شکل آن می شوید که از دور با حالت چشمگیری جذابیتش را به رخ می کشد. 

قفسه های یخچال فریزر ال جی B872 بر اساس آزمون سنجش مقاوت سر بلد بیرون آمده اند به صورتیکه می توانند تا حداکثر مقدار 150 کیلوگرم را بر روی خود قرار دهند. این قفسه ها به حدی قوی طراحی شده اند که بدون هیچ گونه آسیب و شکنندگی هر اقلامی را به راحتی نگه داری می کنند.

جمع بندی 

امکانات و قابلیت های یخچال فریزر بالا پایین ال جی B872 برای خانواده هایی که به دنبال رنج قیمت پایین یخچال هستند بسیار مناسب می باشد. ظرفیت 30 فوتی این یخچال همراه با کمپرسور اینورتر، صرفه جویی در اتلاف وقت و انرژی با Fresh 0 Zone، آب سردکن و یخ‌ساز و همچنین طراحی شیک همگی از برجسته ترین مزیت های این یخچال ال جی هستند.

مشخصات کلی

تولید کننده
LG
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ
کره
نوع یخچال فریزر
فریزر بالا
ظرفیت کل یخچال فریزر (فوت)
30
ظرفیت‌ کل‌‌ یخچال‌ فریزر (لیتر)
635

امکانات و ویژگی ها

سیستم بدون برفک
قابلیت اتصال به آب شهری
انجماد سریع در فریزر
قفل کودک
هشدار باز بودن درب
قفسه مخصوص بطری نوشیدنی
سیستم عیب یابی هوشمند

صفحه نمایش

کنترل دمای یخچال فریزر

امکانات هوشمند

منوی فارسی
اشتراک گذاری هوشمند
سیستم هوشمند Smart ThinQ

منبع تغذیه و برق

برچسب مصرف انرژی
+A
کمپرسور
اینورتر خطی

ابعاد (عمق x ارتفاع x طول)

ابعاد با درب و دستگیره (میلیمتر)
860x1840x730
ابعاد بدون درب و دستگیره (میلیمتر)
-
ابعاد بسته بندی (میلیمتر)
-
حداکثر عمق با درب باز (میلیمتر)
-

وزن

وزن (گرم)
100 کیلوگرم

طراحی

رنگ بدنه
نقره ای
جنس بدنه
استیل
جنس درب
استیل
تعداد طبقات یخچال
4
تعداد طبقات درب یخچال
6
تعداد کشوی یخچال
2
تعداد طبقات فریزر
3
تعداد طبقات درب فریزر
2
تعداد کشوی فریزر
لامپ یخچال
تعداد درب
دو درب

لوازم جانبی

لوازم جانبی همراه
دفترچه راهنما، محفظه و قفسه های داخلی

سایر ویژگی ها

ضد لک و اثر انگشت
سایر قابلیت ها
جنس بدنه الماسی شکل
آبسردکن
یخساز خودکار
دستی
یخ ساز

ویژگی های یخچال

صفحه ی کنترل دیجیتالی
قابلیت یخچال
تصفیه آب
تعداد کل کشوها
2 عدد
تعداد کل قفسات
7 قفسه

ویژگی های فریزر

قابلیت فریزر
قابلیت تنظیم دمای فریزر

سایر ویژگی‌ها

قفسه مخصوص مواد لبنی و گوشتی
امکانات دیگر
قابلیت Fresh 0 Zone - لامپ LED
گاز خنک کننده
R600a
جریان هوای چندگانه
دارای خنک کننده سه بعدی
طراحی دور این دور
فیلتر بهداشتی
Hygiene FRESH
قابلیت FRESHBalancer
تعداد قفسات دور این دور

متوسط امتیاز مشتریان

4.5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

5
1401/06/27

سلام.چرا این مدل از مدل F882ارزونتره؟آیا سال ساختش فرق میکنه؟با تشکر از شما

رضا سعیدی (کارشناس سلام بابا) :

سلام و درود : بله قربان 882 مدل جدید تر است. موفق باشید.

4
1401/05/14

سلام. خسته نباید. این مدل تولید چه سالیه؟

پاسخ از سلام بابا : با سلام، این یخچال فریزر محصول 2015 یا احتمالا 2016 ال جی است. متاسفانه ال جی اطلاعات بیشتری در زمینه سال تولید یخچال فریزر های خود اعلام نمی کند. ارادتمند شما، بهروز زاهدی.
کالاهای مرتبط