اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
×

یخچال ساید بای ساید ال جی J337

شناسه کالا::

یخچال فریزر 2 درب نقره ای ال جی مدل GR-J337CSBL

LG
یخچال فریزر
ویژگی های کالا:
  • مدل :
    GR-J337CSBL
  • ظرفیت‌ کل‌‌ یخچال‌ فریزر (لیتر) :
    821
  • یخچال فریزر هوشمند :
    ندارد
  • آب ریز :
    دارد
  • یخ ریز :
    دارد
  • رنگ بدنه :
    سفید
مشاهده همه ویژگی ها
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
LG
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
فرایند خرید


1) انتخاب محصولات: بررسی سایت یا دریافت مشاوره!


2) پرداخت بیعانه: 500 هزار تا 10میلیون تومان متغیر است!


3) ارسال‌محصول: درسریعترین زمان ممکن باپیک اختصاصی!


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش: 9 صبح الی 22 شب

معرفی کوتاه محصول

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل GR-J337CSBL یکی از یخچال های برند LG است که به صورت مختصر با نام j337 نیز شناخته می شود. این مدل یکی از بروز ترین و خوش طرح ترین مدل های شرکت کره است که در دو رنگ نقره و سفید وارد بازار شده است. طراحی این یخچال ساید بای ساید ال جی بدون شک در همان نگاه اول هر کاربری را مجذوب زیبایی های خود خواهد کرد. برخورداری این یخچال ساید از قابلیت دور این دور ( DOOR IN DOOR ) و میزان ظرفییت بالای هر کدام از بخش‌های یخچال و فریزر به صورت جداگانه، سبب برتری این ساید بای ساید در مقایسه با دیگر مدل‌ها شده است. چنانچه به طراحی بیرونی این یخچال نگاه کنید متوجه قابلیت دور این دور می شوید. دور این دور همان درب اضافی بروی درب اصلی یخچال است که برای دسترسی سریع کاربر به مواد خوراکی روزانه و ضروری طراحی شده است. این یخچال بنتلی ال جی با ظرفیت بالای 821 لیتر (34 فوت) به راحتی می تواند پاسخگوی نیازهای یک خانواده ی پرجمعیت باشد. لازم به ذکر است فضای داخلی ساید بای ساید ال جی از طراحی مدیریت شده ای برخوردار است. به این معنی که با سازماندهی و مدیریت مناسب آن به راحتی می توان حجم زیادی از مواد غذایی را در داخل آن قرار داد. فیلتر بهداشتی Hygiene FRESH نیز یکی از قابلیت های کاربردی یخچال دور این دور ال جی است که مانع از تولید بوی نامطبوع می گردد و با از بین بردن میکروب ها و باکتری ها مواد غذایی را در تازه ترین و سالم ترین حالت خود حفظ می کند. طراحی پیشرفته ی موتور اینورتر خطی در این یخچال موجب شده تا علاوه بر صرفه جویی در مصرف برق شاهد کمترین لرزش و سر و صدا شوید. این نوع موتور با رندمان بالا و میزان صدای 40dB همراه شده است. سیستم چند جریانه Multi Air Flow نیز با ایجاد هوایی سالم و خنک در سراسر یخچال میوه و سبزیجات را برای مدت زمانی طولانی نگه می دارد. یخچال ساید بای ساید دور این دور ال جی 337 دارای یک کشوی مشبک مانند به نام Moist Balance Crisper است.در واقع این کشو رطوبت تبخیر شده مواد غذایی را توسط مشبک جذب می کند و در نهایت رطوبت مواد غذایی درون کشو در حد متعادل باقی می ماند. قابلیت آبسردکن و یخساز نیز از امکانات دیگر این یخچال است که بروی درب سمت چپ همراه با صفحه نمایش لمسی قابل مشاهده می باشد. کشوی Utility Box نیز یکی دیگر از آن کشوهای کاربردی است که فضای بهینه ای را برای مواد خوراکی کوچک مانند گوشت، پنیر و ژامبون فراهم می کند. همچنین در بخش بالای یخچال یک قفسه ی مخصوص برای نگه داری بطری های شیشه ای به چشم می خورد. این قفسه به راحتی می تواند چهار بطری شیشه ای را در خود جای دهد. 

بررسی یخچال ال جی j337

یخچال ساید بای ساید ال جی J337 محصولی ساده و زیبا توسط شرکت کره تولید و طراحی شده است. این یخچال در دو رنگ سفید و نقره و با طراحی دور این دور وارد بازار شده است. طراحی دور این دور یک مزیت خوب و کاربردی برای دسترسی سریع کاربر به مواد خوراکی و میان وعده ها می باشد. ظرفیت این یخچال به صورت کلی 821 لیتر یا همان 32 فوت می باشد که مانند سایر مدل ها بخش عظیمی از آن برای قسمت یخچال و بخش دیگرش نیز برای فریزر می باشد. موتور قدرتمند و پر توان اینورتر خطی نیز هم از نظر عملکرد و هم از نظر مصرف انرژی در حد ایده آلی عمل می کند. این یخچال به دلیل طراحی ساید بای ساید و دور این دور دکوراسیونی خاص و جذاب را به هر آشپزخانه ای می بخشد. همچنین این یخچال به صورت سه درب طراحی شده که به راحتی می توان فضای داخلی را مدیریت و سازماندهی کرد. بخش یخچال آن در سمت راست و بخش فریزر آن در سمت چپ قرار دارد. آب سردکن و یخ‌ساز آن نیز در سمت چپ و بر روی درب فریزر قرار دارد. انجماد سریع و سیستم بدون برفک نیز مربوط به قسمت فریزر این ساید بای ساید ال جی می باشد. وجود صفحه نمایش لمسی تنظیمات یخچال و فریزر را به صورت سریع و آسان در اختیارتان قرار می دهد. از طرفی دیگر به کمک هر کدام از سنسورهای دیجیتال می توانید دمای یخچال و فریزر را کنترل کنید. شرکت ال جی ویژگی ها و قابلیت ها ی متنوعی را به این یخچال اختصاص داده که در ادامه ی این نقد و بررسی با مزایای این یخچال به خوبی آشنا می شوید.


طراحی دور این دور یخچال ساید ال جی J337

طراحی دور این دور ساید ال جی J337، شیک و کاربردی

ال جی برای مدیریت و دسترسی سریع به مواد خوراکی و غذایی داخل یخچال از طراحی دور این دور برای برخی از ساید بای سایدهایش کمک گرفته است. این نوع طراحی علاوه بر شیک جلوه دادن دیزاین کلی ساید بای ساید؛ در عین حال نیز سبب می‌شود تا به راحتی مواد خوراکی مورد نیاز در اختیار قرار بگیرد. در این میان یخچال ساید بای ساید ال جی J337  مجهز به طراحی دور این دور می باشد. در واقع قابلیت درب تو درب به کاربر این امکان را می دهد تا ضروری ترین مواد خوراکی خود را دم دست در داخل یخچال قرار دهد و هر زمان که بخواهد در کوتاه ترین زمان ممکن به آنها دسترسی داشته باشد. طراحی دور این دور شامل یک درب مجزا از یخچال می باشد که با باز شدن آن تعداد زیادی از طبقه ها و قفسه ها را مشاهده می کنید. طبقه ها و قفسه ها بر روی درب یخچال طراحی شده اند که به راحتی می توانید میان وعده ها، خوراکی و نوشیدنی های بچه هایتان را در داخل آن ذخیره سازی کنید. همچنین از مزیت های دور این دور ساید بای ساید ال جی این است که دیگر لازم نیست هر بار درب اصلی یخچال را باز و بسته کنید. در نتیجه با این قابلیت از هدر رفتن هوای خنک داخل یخچال جلوگیری می‌شود.


ظرفیت بالای یخچال ساید بای ساید ال جی J337

ظرفیت بالای ساید بای ساید ال جی J337

یخچال ها جزو آن دسته از محصولات پر کاربردی هستند که یکی از اولین ملاک های کاربران به هنگام خریدش ظرفیت آن می باشد. در این میان به کارگیری یک نوع یخچال که هم بتواند نیازهای کاربران را از بابت ظرفیت قرار گیری مواد خوراکی رفع کند و هم اینکه از ظاهری شیک برخوردار باشد، کار چندان سختی نیست. ما در اینجا با معرفی ساید بای ساید ال جی J337 می خواهیم یکی از بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد کنیم. ظرفیت کلی این ساید بای ساید ال جی 821 لیتر می باشد که با خیال راحت می توان هر نوع ماده ی غذایی را در داخل آن ذخیره سازی کرد. لازم به ذکر است فضای داخلی ساید بای ساید ال جی از طراحی مدیریت شده ای برخوردار است به صورتیکه با سازماندهی مناسب آن، هم به راحتی حجم بسیار بالای مواد خوراکی در داخل آن جای می‌شود و هم اینکه راحت و بی دردسر به آنچه که می خواهید دسترسی خواهید داشت. بیشترین حجم از این مقدار ظرفیت مربوط به یخچال ساید بای ساید می باشد و بخشی نیز برای فریزر می باشد.


کشوی حفظ رطوبت Moist Balance Crisper در یخچال ال جی J337

کشوی حفظ رطوبت Moist Balance Crisper در ساید ال جی J337

شاید اولین چیزی که در هنگام انتخاب یک نوع یخچال به ذهن کاربر برسد این است که چطوری و چه گونه از بابت سالم ماندن مواد خوراکی خود اطمینان حاصل کنیم؟ ال جی در پاسخ به این نوع سوالات یک راه کار عالی اندیشیده است. با طراحی ساید بای ساید ال جی J337 دیگر نگران خراب شدن مواد خوراکی تان نباشید چرا که این یخچال از قابلیت حفظ رطوبت برخوردار می باشد. در واقع این مدل یخچال به صورت کاملاً حرفه ای دارای ویژگی مرطوب کننده تعادل مواد غذایی می باشد که رطوبت مواد غذایی را به حد تعادل می رساند. به عبارتی این خصوصیت شامل یک طراحی مشبک مانندیست و بر روی کشوی میوه و سبزیجات یخچال تعریف شده که رطوبت کافی را در آن به جریان در می آورد. در واقع در این کشو رطوبت تبخیر شده مواد غذایی قبل از اینکه به صورت قطره های آب روی مواد غذایی بریزند، به سرعت توسط صفحه مشبک جذب می شود و در نتیجه رطوبت مواد غذایی درون کشو در حد متعادل باقی می ماند. پس با این توصیفات می توانید موادی که از بابت خراب شدن آنها نگرانی دارید را در داخل این کشوها قرار دهید و با امکان تعادل مناسب باعث می‌شود تا حساس ترین مواد خوراکی دارای رطوبت مناسب باشند.


فیلتر بهداشتی ™+Hygiene FRESH در یخچال ساید بای ساید ال جی J337

فیلتر بهداشتی ™+Hygiene FRESH در ساید بای ساید ال جی J337

از ویژگی های مهم ساید بای ساید ال جی J337، وجود فیلتر بهداشتی Hygiene FRESH می باشد. این فیلتر تمامی میکروب ها و باکتری های درون یخچال را از بین می برد و به حفظ و نگه داری مواد غذایی کمک می کند. در نتیجه می توان گفت به کمک این فیلتر نگران کپک زدن، خشک شدن و میکروب گرفتن مواد غذایی خود نباشید. از طرفی دیگر این فیلتر 99/999 درصد باکتری های موجود در یخچال را از بین می برد و از نفوذ باکتری ها به مواد غذایی جلوگیری می کند. این فیلتر علاوه بر اینکه 999/99% باکتری های موجود در یخچال را از بین می برد بلکه بوی بد داخل یخچال را نیز به حداقل می رساند؛ و با ایجاد خنک کنندگی یخچال هوایی سالم و خوشبو را به وجود می آورد. می توان گفت فیلتر بهداشتی Hygiene FRESH علاوه بر پاک سازی هوای داخل یخچال طول عمر بالای مواد غذایی را نیز تضمین می کند و شما می توانید برای مدت زمانی طولانی بدون از دست دادن طعم و کیفیت، مواد غذایی خود را در یخچال ال جی J337 نگه داری کنید.

بیشتر بدانید: فیلتر بهداشتی Hygiene FRESH چه تاثیری بر هوای داخلی یخچال دارد؟ این فیلتر بهداشتی که شامل پنج مرحله فیلتراسیون می باشد هوای داخل یخچال را تصفیه می کند، به این صورت که به طور خودکار اقدام به پاک سازی هوای موجود و جایگزین کردن هوای سالم می کند.


صرفه جویی در انرژی با موتور اینورتر خطی یخچال ال جی J337

صرفه جویی در انرژی با کمپرسور اینورتر خطی ساید ال جی J337

یکی از بخش های مهم و تاثیر گذار در کارایی یخچال، موتور و نوع آن می باشد. به عنوان مثال ما در این بخش با معرفی یخچال ساید بای ساید ال جی J337 که به کمپرسور اینورتر خطی مجهز می باشد می خواهیم مزیت های آن را نسبت به دیگر مدل ها بیان کنیم. کمپرسور اینورتر خطی از چند جهت بر دیگر موتورها برتری دارد. اینورتر خطی، یخچال های مجهز به این فناوری را قادر می سازد تا در مصرف انرژی در مقایسه با سایر یخچال ها بسیار تاثیر گذار باشد. از دیگر مزیت های این موتور کمپرسور می توان به طول عمر دستگاه و کاهش سطح سر و صدا اشاره کرد. در نتیجه صرفه جویی در مصرف انرژی در این یخچال به عملکرد و طول عمر دستگاه منجر می شود. این مدل کمپرسور از یک درایو پیستونی خطی به جای یک درایو مجزای معمول استفاده کرده است. این یعنی اینکه دیگر با اصطکاک اضافه و میزان نویز بالا در یخچال ساید بای ساید ال جی J337 رو به رو نخواهید شد و دستگاه در کمال آرامش به کارایی خود ادامه می دهد. همچنین این موتور کمپرسور خطی قدرت خنک کنندگی یخچال را به طور مداوم کنترل می کند، تا طراوت و تازگی مواد غذایی حفظ شود. گارانتی 10 ساله نیز برای این مدل کمپرسور عملکرد عالی و طول عمر دستگاه را تضمین می کند.

بیشتر بدانید: کمپرسور اینورتر خطی چه مزایایی دارد؟ کمپرسور اینورتر خطی به دلیل عدم اصطکاک در آن و همچنین کم تحرک بودنش 32 درصد مصرف انرژی را کاهش می دهد، از همین رو سبب می‌شود تا هزینه های برق مصرفی تا حد قابل توجهی پایین بیایند.


آب سردکن و یخ ساز ساید بای ساید ال جی J337

آب سردکن و یخ ساز ساید ال جی J337

از دیگر امکاناتی که ساید بای ساید ال جی J337 در اختیار می گذارد، هر کدام از قابلیت های آب سردکن و یخ ساز هستند که طراحی اهرم آنها بر روی درب یخچال نهاده شده اند. مخزن هر کدام از این دو قابلیت که در داخل یخچال تعریف شده به کاربر این اجازه را می دهد تا به راحتی آن را پر نماید. همچنین درب مخزن آب این ساید بای ساید به صورت کاملاً هوشمندانه تعریف شده به صورتیکه به راحتی باز می‌شود و شما می توانید مخزن آن را پر کنید.

سیستم یخ ساز SpacePlus به صورت کاملا باریک و حرفه ای بر روی درب فریزر طراحی شده، به طوری که فضای ذخیره سازی فریزر را کاملاً مدیریت می کند. به زبان ساده تر این سیستم اجازه می دهد تا از حداکثر ظرفیت فضای داخلی فریزر برخوردار شوید و غذای بیشتری را نگه داری کنید و همچنین راحت تر به یخ دسترسی داشته باشید.


جمع بندی: 

با نقد و بررسی بالا به این نتیجه می رسیم که تمامی امکاناتی را که یک کاربر از یک یخچال انتظار دارد را می توان در یخچال ساید بای ساید ال جی J337 جستجو کرد. کاربرانی که به دنبال ساید ال جی با ظرفیت24 فوت، قابلیت دور این دور و رنگ سفید هستند انتخاب این یخچال بهترین پیشنهاد می باشد. موتور اینورتر خطی مزیت دیگری از این یخچال است که می تواند تا مدت زمان طولانی عملکرد خوبی را از خود ارائه دهد. فیلتر بهداشتی و سیستم خنک کننده نیز به شما این تضمین را می دهد که مانع از ورود میکروب ها و باکتری ها می شود و مواد غذایتان بدون از دست دادن طعم و کیفیت به صورت بهداشتی در یخچال باقی می ماند. 

مشخصات کلی

مدل
GR-J337CSBL
تولید کننده
LG
سال عرضه (میلادی)
-
کشور سازنده
کره
نوع یخچال فریزر
2 درب
ساید بای ساید
نوع موتور
کمپرسور اینورتر خطی (Inverter Linear Compressor)
برچسب مصرف انرژی
-
ظرفیت کل یخچال فریزر (فوت)
34
ظرفیت‌ کل‌‌ یخچال‌ فریزر (لیتر)
821
حداکثر سطح صدا هنگام کار (دسی بل)
40
یخچال فریزر هوشمند

امکانات و ویژگی ها

سیستم بدون برفک
سیستم تهویه بهداشتی
سیستم تصفیه آب
-
قابلیت اتصال به آب شهری
-
مخزن آب
-
آب ریز
یخ ریز
نوع سیستم یخ ساز
اتوماتیک (خودکار)
نوع یخ تولیدی
حبه ای (مکعبی) و خرد
سرمایش سریع در یخچال
انجماد سریع در فریزر
قفل کودک
هشدار باز بودن درب
قفسه قابل تنظیم
قفسه مخصوص تخم مرغ
قفسه مخصوص بطری نوشیدنی
قفسه مخصوص مواد غذایی کوچک
کشوی مخصوص میوه و سبزی
مینی بار
درب در درب (Door-in-Door)
اینستاویو (InstaView)
شبکه بی سیم (WiFi)
پشتیبانی از اینترنت اشیا (IoT)
قابلیت اتصال به موبایل
سیستم عیب یابی هوشمند

صفحه نمایش

صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
-
صفحه نمایش لمسی
نمایش دمای یخچال فریزر
کنترل دمای یخچال فریزر
نمایش وضعیت فیلتر آب
-
نمایش وضعیت قفل درب
نمایش پیام خطا یا هشدار
نمایش وضعیت شبکه بی سیم (WiFi)
-

ابعاد (عمق x ارتفاع x طول)

ابعاد با درب و دستگیره (میلیمتر)
912x1785x898
ابعاد بدون درب و دستگیره (میلیمتر)
-
ابعاد بسته بندی (میلیمتر)
-
حداکثر عمق با درب باز (میلیمتر)
-

وزن

وزن خالص (کیلوگرم)
143
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
-

طراحی

رنگ بدنه
سفید
جنس بدنه
استیل ضد زنگ
نوع دستگیره
مخفی
تعداد طبقات یخچال
6
تعداد طبقات درب یخچال
4
تعداد کشوی یخچال
2
تعداد طبقات فریزر
4
تعداد طبقات درب فریزر
2
تعداد کشوی فریزر
2
لامپ یخچال
لامپ فریزر

سایر ویژگی ها

سایر ویژگی های یخچال فریزر
تضمین عملکرد و کارایی موتور Inverter Linear Compressor تا 10 سال توسط ال جی
تکنولوژی +Hygiene FRESH با فیلتر 5 لایه برای از بین بردن باکتری ها تا 99.999% و بوی بد مواد غذایی و تصفیه هوای داخلی یخچال
دارای سیستم ذخیره و نگهداری هوشمند مواد غذایی (Smart Storage System)
دارای موتور اینورتر خطی (Inverter Linear Compressor) با طول عمر بالا (حدود 20 سال)، عملکرد عالی و صرفه جویی در مصرف انرژی
سیستم یخ ریز با قابلیت تولید یخ حبه ای (مکعبی) و یخ خرد
سیستم یخ ساز اتوماتیک با طراحی فوق باریک برای اشغال فضای کمتر (Slim SpacePlus Ice System)
قابلیت درب در درب (Door-in-Door) برای دسترسی به برخی مواد غذایی بدون باز کردن درب اصلی یخچال و جلوگیری از هدر رفت سرما
هداری از مواد غذایی کوچک برای استفاده روزانه (Utility Box)
یخچال فریزر 2 درب (ساید بای ساید)

سایر ویژگی‌ها

قفسه مخصوص مواد لبنی و گوشتی

متوسط امتیاز مشتریان

4.8

از مجموع 22 نظر

پرسیدن سوال

5
1401/10/02
خریدار

سلام . شما ٢ گزینه معرفی از اين مدل ساید(جی۳۳۷) روي صفحتون قرار داديد چرا يكي هوشمند و متصل به اب شهري و ديگري بدونه اين امكانات ، ظرفیت کمتر و… ! در صورتي كه اختلاف قيمتي هم ندارند ؟

بهروز زاهدی (کارشناس سلام بابا) :

با سلام، اطلاعات و ویژگی های یخچال فریزر J337 در سایت تکمیل نیست و احتیاج به بروز رسانی دارد، در اولین فرصت اطلاعات و مشخصات آن را بروز رسانی خواهیم کرد. این یخچال فریزر در دو رنگ نقره ای و سفید موجود است و مشخصات و امکانات آنها یکسان می باشد. با تشکر.

4
1400/02/31
خریدار

با سلام
آیا مدل j337 به آب شهری متصل میشود یا باید به صورت دستی پر شود؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر یخچال j337 ال جی قابلیت اتصال به اب شهری را دارد.
5
1400/02/09
خریدار

سلام خسته نباشید این قیمت که نوشتید با ارسال درب منزل هست یا تحویل بانه؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر قیمت های سایت بدون احتساب هزینه ارسال است در صورت سفارش دادن و ارسال کردن شامل هزینه میشوند.
5
1399/10/25
خریدار

سلام خسته نباشد .میخواستم بدونم این مدل کره ایه یا چینی هم از این مدل هست تو بازار. و اینکه بعضی مدلهای j337سیستمdoorcooling داره ولی بعضی مدلها نداره . چطوری تشخیص بدیم کدوم اصله

پاسخ از سلام بابا : سلام و احترام این مدل یخچال قطعات کره و مونتاژ کشور چین میباشد و قابلیتی به اسم Door Cooling ندارد. این مدل را میتوانید در وبسایت ال جی ببینید و مشخصات کامل ان را بررسی کنید.
5
1399/07/21
خریدار

سلام
من مشهد هستم ایا این قیمت برای مشهد هم همینه ؟
و من میتونم مشهد به این قیمت دریافت کنم ؟ یا هزینه اش بیشتر میشه ؟
و اینکه شما کجایید ؟
من اومدم گناوه قبمت این یخچال رو ۵۴ و ۵۷ هم بهم قیمت دادن همین امروز
میخوام بدونم مشهد چنده این یخچال ؟

پاسخ از سلام بابا : سلام درود بر شما بدلیل نوسانات شدید ارز و دلار قیمت ها متغیر هستند برای استعلام قیمت دقیق لطفا تماس بگیرید.
5
1399/07/06
خریدار

سلام

4
1399/06/15
خریدار

سلام و خسته نباشید. من یک دستگاه یخچال j337 از اهواز خریدم. تا اونجایی که بررسی کرده بودم این مدل مو نتاژ خود کره باید باشه اما این مونتا»ژ چین هست. بنظرتون مشکلی نداره؟؟

پاسخ از سلام بابا : با عرض سلام و درود فراوان یخچال j337 سری های قبل سری مونتاژ ان برای کره بود ولی جدیدا سری مونتاژ برای چین است و هیچ مشکلی ندارد.
4
1399/02/24
خریدار

سلام، من میخوام j337 بخرم برادر شوهرم سیلورشو داره از لحاظ ظاهری جنس در با بدنه یکی نیس بدنه حالت چرمی داره در صافه، باید اینجور باشه؟ یا مشکلی هست، برا شمام اینجوریه؟

پاسخ از سلام بابا : پاسخ مدیر:با سلام و درود فراوان بله کنارها حالت چرمی دارند و طبیعی است.
5
1399/01/19
خریدار

سلام من یخچال ساید ال جی مدل j337CVALرو خریدم میخواستم ببینم اصل ومونتاژ کره هست یانه؟

پاسخ از سلام بابا : پاسخ مدیر:با سلام و درود فراوان بله کاربر گرامی این مدل قطعات و ساخت کشور کره است.
4
1398/11/04
خریدار

سلام ببخشید کلا یخچال ال جی مدل j337 و j327 استیل نداره یا شما الان رنگ استیلشو موجود ندارید؟
ساید ال جی کدوم مدل ها رنگ استیل داره؟



پاسخ مدیر:سلام و درود.هم مدل j327 و هم مدل j337 هر دو مدل رنگ استیل هم دارند..تمامی مدل های ساید ال جی استیل هم دارند.

5
1397/09/27
خریدار

با سلام و تشکر از سایت خوبتون که اطلاعات دقیق و کاملی از هر کالا در اختیار مشتری قرار میده . با توجه به اینکه قیمت دلار سیر نزولی داره ، خواستم بپرسم چرا قیمت رو پایین نمیارید؟

پاسخ از سلام بابا : سلام حداقل قیمت ها در حال حاضر برای کالا ها در نظر گرفته شده اند و پایینتر از این قیمت ها به احتمال خیلی زیاد امکان پذیر نباشه ...//
5
1397/09/20
خریدار

سلام بهترین مارک یخچال کدومه و اگر امکانش است چند مدل معرفی کنید

پاسخ از سلام بابا : سلام برای جواب سوال شما بالغ بر 30 مدل بیشتر یخچال داریم و همه چی به انتظار و مشاوره ای که مشتری نیاز دارد بر میگرده شما لطفآ با یکی از شماره تماس های داخل سایت تماس بگیرید در این باره بهتر میتوانند راهنماییتون کنند ...//
5
1397/09/16
خریدار

درود
میزان صدای این مدل دقیقا وبطور واقعی چقدر است . به دسیبل بفرمایید
با سپاس

پاسخ از سلام بابا : سلام  میزان صدا. 41 دسی بل.
5
1397/08/26
خریدار

سلام J267 چند فوته و اينكه بين دو مدل PHL و PXW چ تفاوتي هست آيا اين مدل مونتاژ چين هست يا كره هم داره

پاسخ از سلام بابا : سلام همه این مدل ها مونتاژ چین و اغلب این کد ها به نوع رنگ یخچال بر میگردد و تفاوت دیگری ایجاد نمیکند ...//
5
1397/05/15
خریدار

سلام ببخشید الجی 337 و317کدوم بهتره؟ تفاوتشون چیه؟یخساز وآبریز 337هم جداست ؟

پاسخ از سلام بابا : سلام این دو تا یخچال هیچ اختلافی با هم ندارند و 317 خیلی وقت هست که دیگر مونتاژ و ساخته نمیشه و جای خودش رو به سری های j337 و J327 داده که البته دکمه بار این دو مدل پایین ما بین درب بالایی و پایینی قرار گرفته اما در J317 بر روی خود درب بار بود ...//
5
1397/05/05
خریدار

آقا بالخره این یخچال ۳۲ یا ۳۴ فوت است؟ تو معرفی ۳۴ و در پاسخ به نظرات مکرر ۳۲ ذکر کرده اید.

پاسخ از سلام بابا : سلام 32 فوت میباشد ...//
4
1397/04/30
خریدار

سلام. خسته نباشید من قصد خرید ساید الجی 34 فوت یا 32 فوت را دارم لطفا بفرمایید که آیا از نظر عمق باهم تفاوت دارن یا نه؟ بین مدل بنتلی337 -- 317 --327. کدوم از نظر کار آیی وامکانات بهتره؟ آیا. این مدلا همگی اصل کره هستند؟

پاسخ از سلام بابا : سلام یخچال های ال جی بنتلی 337 -- 317 --327 هیچ فرقی با هم ندارند و معمولا تنها 1 کد آن را موجود میکنیم و همگی 32 فوت از بهترین یخچال های ساید در بازار به حساب می آیند ...//
5
1397/03/29
خریدار

سلام مدل j337هم آبریزو یخ ریز جداداره مانند مدل 327 یا باتغییر برنامه به یخ ریز و آبریز تبدیل میشه .

پاسخ از سلام بابا : سلام این دو مدل یخچال ال جی اختلافی با هم ندارند و در همه لحاظ برابر هستند ...//
5
1397/03/23
خریدار

سلام مدل ٣٣٧ با ٣٢٧ چه تفاوتي دارن؟

پاسخ از سلام بابا : سلام این کد های یخچال ال جی هیچ اختلافی در ساخت و ابعاد و امکانات ندارند و سری های مونتاژ در ماه های 2017 هستند ...//
5
1397/03/20

با عرض سلام و خسته نباشید.
بنده دو سوال درباره این مدل داشتم. ممنون میشم پاسخ بدید:
1. آیا این یخچال بطور 100 درصد ساخت و مونتاژ کره هست یا خیر؟
2. جنس تیغه یخ خورد کن این یخچال پلاستیکی هست یا فلزی؟
با تشکر

پاسخ از سلام بابا : سلام بله این یخچال مدل J337 LG قطعات و مونتاژ کشور کره و دارای تیغه یخریز فلزی با الیاژی بسیار با کیفیت میباشد ...//
5
1397/01/29
خریدار

سلام لطفا بفرماييد معادل كد اين محصول در گلديران چيست؟

پاسخ از سلام بابا : سلام در جنس های داخلی کد های آن را تغییر میدهند و ما آشنایی نداریم ...//
5
1397/01/15
خریدار

سلام و عرض ادب. ببخشید من قصد خرید این یخچال رو دارم.فقط ۲تا سوال دارم. اینکه سیستم آبسردکن این یخچال با درب فریزش یکنواخت و صاف هستش یا مثل مدلهای ۲۴۷ و... برآمدگی داره؟؟؟ و دیگه اینکه رنگ سفید روغنی موجود هست یا ن؟ مرسی

پاسخ از سلام بابا : سلام بله آبریز و یخ ریز برآمدگی که میفرمایید را دارد و رنگ سفید روغنی آن نیز موجود هست ...//

رضایت سرکار خانم رضای از خرید یخچال ال جی j337  و ظرفشویی ال جی 512

کالاهای مرتبط