×

سینما خانگی ال جی LHD655

شناسه کالا::

LG LHD655

LG
سینما خانگی
ویژگی های کالا:
  • قدرت خروجی صدا (وات):
    1000 وات
  • تعداد کانال صدا:
    5.1
  • بلوتوث (Bluetooth):
    دارد
مشاهده همه ویژگی ها
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
شرایط خرید از سلام بابا

(با شرایط ویژه و مطمئن می توانید از فروشگاه سلام بابا                                  خرید انجام بدید)


1) انتخاب محصولات: با بررسی سایت یا دریافت مشاوره از همکاران بخش فروش.


2) پرداخت بیعانه: بسته به نوع محصول و قیمت از 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان متغیر است.


3) ارسال محصول: در سریعترین زمان ممکن با پیک اختصاصی سلام بابا.


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش:8.30 صبح الی 22 شب

معرفی کوتاه محصول
  • قدرت خروجی صدا 1000 وات
  • قابلیت بلوتوث
  • قابلیت ضبط صدا
  • پورت های USB و HDMI
  • پشتیبانی از دیسک های CD و DVD
  • پشتیبانی از فرمت های صوتی و تصویری

نقد و بررسی سینما خانگی ال جی LHD655 

سینما خانگی ال جی LHD655 یکی از محصولات پرطرفدار شرکت ال جی می باشد که با توان بالای 1000 وات عرضه بازار شده است. این سیستم صوتی به دلیل توان بسیار بالایی که دارد یکی از بهترین سینما خانگی های شرکت ال جی می باشد. از طرفی دیگر ال جی برای کیفیت بیشتر صدا قابلیت Dolby Digital را به کار برده است. قرار گیری این سینما خانگی در کنار تلویزیون یا در هر گوشه ای از سالن به صورت دلخواه نمایی شیک را به منزلتان می بخشد. چهار عدد بلندگوی ایستاده همراه با یک بلندگوی کوچک، یک دستگاه پخش DVD و همچنین یک ساب ووفر همگی اجزای این سیستم صوتی خانگی ال جی را تشکیل داده اند. هر کدام از بلندگوهای این سینما خانگی به طور مساوی و یکسان صدایی واضح و دقیق را به گوش کاربر می رسانند. این سینما خانگی قابلیت پشتیبانی از دیسک های DVD و CD با انواع فرمت های صوتی را داراست. قابلیت دیگری نیز به نام بلوتوث وجود دارد که افراد از طریق آن می‌توانند محتویات روی گوشی، تبلت و دستگاه‌های مجهز به این فناوری را به سینما خانگی منتقل کنند. وجود پورت های USB و HDMI نیز فایل های صوتی و تصوری موجود در دستگاه USB را به تلویزیون انتقال می دهد. سایر ویژگی های این سینما خانگی ال جی شامل خروجی نوری Optical، قابلیت ضبط صدا، قفل والدین و رادیو (FM) می باشد. همچنین ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که تفاوت بین ساندبار و سینماخانگی در چیست، که با خواندن ادامه ی این نقد و بررسی با ویژگی ها و قابلیت های سینماخانگی به طور کامل آشنا می شوید.

کیفیت صدای سینما خانگی ال جی LHD655

کیفیت صدای سینما خانگی ال جی LHD655

همانگونه که می دانید امروزه برای کیفیت بیشتر صدا سیستم صوتی خانگی طرفدار زیادی دارد. وجود سیستم صوتی خانگی علاوه بر زیبایی و دکورش فضایی سرشار از شور و هیجان را به وجود می آورد. سینما خانگی ال جی LHD655 یکی از سیستم صوتی های شرکت ال جی می باشد که از توان بالای 1000 وات برخوردار می باشد. این میزان از قدرت صدا به طور مساوی و یکسان از چهار اسپیکر ایستاده یک بلندگوی کوچک و یک ساووفر پخش می شود. بنابراین از مزیت های این سیستم خانگی این است که به دلخواه خود می توانید اسپیکر ها را در هر گوشه ای از سالن قرار دهید، تا به هنگام پخش موسیقی صدا در تمامی فضای منزلتان پخش شود. بلندگوهای سینما خانگی ال جی 5.1 کاناله هستند که صدایی فراگیر و رسا را از خود ارائه می دهند. همچنین این سینما خانگی دارای یک ساب ووفر نیز می باشد. ساب ووفر تاثیر بالایی در انتقال صدا با توان بالا را دارد چرا که ساب ووفر به افزایش قدرت صوتی این دستگاه سینما خانگی کمک بالایی می کند. از طرفی دیگر این سینما خانگی باس قدرتمند را از طریق یک ماتریس مخصوص صدا تنظیم می کند. فناوری Bass Blast کیفیت صدای باس را تشخیص می دهد و صدایی پویا و قدرتمند را فراهم می کند. در نتیجه همراه با این سیستم صوتی خانگی ال جی هنگام پخش برنامه ها و آهنگ هایتان فضای منزلتان را به یک سالن تئاتر و سینمایی تبدیل کنید.

رد و بدل کردن آهنگ به کمک قابلیت بلوتوث به سینما خانگی LHD655

رد و بدل کردن آهنگ به کمک قابلیت بلوتوث

آیا دوست دارید محیط خانه خود را به یک فضای کنسرت مانند تبدیل کنید؟ پس بهتر است بر روی سینما خانگی ال جی 655 حساب کنید. بدون شک امروزه کاربران در هر رده سنی چه جوان و نوجوان علاقه شدیدی به موسیقی دارند، حال اگر این موسیقی با دقت و کیفیت بالایی شنیده شود هیجان و لذت شنیدن موسیقی چندین برابر افزایش می یابد. از قابلیت های خوبی که سینما خانگی ال جی 655 آن را در اختیار کاربرانش قرار می دهد قابلیت بلوتوث می باشد. از طریق بلوتوث می توانید هر نوع آهنگی را که در فایل گوشیتان قرار دارد را به سینما خانگی انتقال دهید، و از شنیدن آنها نهایت لذت را ببرید. در واقع قابلیت بلوتوث به صورت بی سیم  لیستی از آهنگ های مورد علاقه تان را با قدرت صدای بالایی به اجرا می گذارد.

درگاه های ارتباطی سینما خانگی ال جی 655

درگاه های ارتباطی سینما خانگی ال جی 655

در بخش بالا در مورد چگونگی انتقال آهنگ در دستگاه های هوشمند به سینما خانگی به صورت بی سیم و به کمک قابلیت بلوتوث توضیح دادیم. در اینجا می خواهیم در مورد درگاه های ارتباطی سینما خانگی ال جی 655 توضیح دهیم. علاوه بر قابلیت بلوتوث از طریق پورت USB نیز می توانید از پخش آهنگ های موجود بر روی فلش (USB) برخوردار شوید. تنها کافیست USB خود را به سینما خانگی ال جی وصل کنید و تمام محتوای موجود از قبیل فیلم، موسیقی و عکس را بر روی صفحه نمایش یک تلویزیون به نمایش بگذارید. از طرفی دیگر برای اتصال سینما خانگی به تلویزیون می توانید از پورت HDMI یا Optical استفاده کنید. HDMI صوت و تصویر را به صورت همزمان انتقال می دهد. کیفیت انتقال صدا در پورت Optical نسبت به پورت HDMI بسیار بالا می باشد و از برترین درگاه های ارتباطی می باشد. در صورتی که تلویزیونتان از این پورت ها پشتیبانی نمی کند می توانید از ورودی کامپوزیت استفاده کنید. قابلیت ضبط موسیقی از طریق USB از دیگر مزیت های خوب این سینما خانگی می باشد. 

سخن آخر:

نقد و بررسی بالا ما را به این نتیجه می رساند که سینما خانگی ال جی LHD655 دستگاهی کامل و بی عیب و نقص است. توجه به یک سری امکانات و قابلیت ها همچون قابلیت بلوتوث، در گاه های ارتباطی همچون پورت های USB و HDMI و توان بالای 330 وات بلندگوهای این سینما خانگی همگی مکمل یک زندگی ایده آل هستند. شما نیز اگر دستگاهی با همچین مشخصات را می خواهید انتخاب این سینما خانگی ال جی بهترین پیشنهاد می باشد. در غیر اینصورت برای راهنمای خرید بهترین سینما خانگی ال جی، سونی، سامسونگ و یا سایر برندها و مدل ها با مراجعه به سایت سلام بابا و یا تماس با کارشناسان فروش می توانید راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

مشاهده اطلاعات محصول در سایت ال جی

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
1000 وات
تعداد کانال صدا
5.1

امکانات هوشمند

قابلیت ضبط برنامه (PVR)

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
1
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
1
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
تعداد پورت ورودی کامپوزیت
1
پورت خروجی هدفون
ورودی آنتن (RF)
بلوتوث (Bluetooth)

ابعاد (عمق x ارتفاع x طول)

ابعاد (میلیمتر)
ابعاد اسپیکر های ایستاده: 1100× 250× 250<br /> ابعادساب ووفر: 388.5× 318× 191<br /> ابعاد اسپیکر مرکزی: 360× 299× 60.5<br /> ابعاد اسپیکر مرکزی: 260× 93× 74

سایر ویژگی‌ها

فرمت موسیقی
فرمت پخش ویدیو
جک هندزفری
نوع باند و اسپیکر
بلندگوهای استریو
باتری

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

4
1400/02/23

با سلام خدمت سایت خوب سلام بابا میخواستم ببینم اگه لطف کنید فیلم بررسی سینما خانگی الجی یا مدل های دیگر مثل سونی و ،، را بزارید ممنون از شما

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر در صورت امکان بله حتما انجام میشه.
کالاهای مرتبط