اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
×

تلویزیون سامسونگ 55MU7350

شناسه کالا::

SAMSUNG CURVED TV 55MU7350

SAMSUNG
تلویزیون
ویژگی های کالا:
  • نوع صفحه نمایش :
    LED
  • سایز (اینچ) :
    55
مشاهده همه ویژگی ها
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
فرایند خرید


1) انتخاب محصولات: بررسی سایت یا دریافت مشاوره!


2) پرداخت بیعانه: 500 هزار تا 10میلیون تومان متغیر است!


3) ارسال‌محصول: درسریعترین زمان ممکن باپیک اختصاصی!


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش: 9 صبح الی 22 شب

تشخیص اصالت

ویدیو بهترین راهکار تشخیص اصالت تلویزیون

معرفی کوتاه محصول

تلویزیون سامسونگ 55MU7350 دارای صفحه‌نمایش بزرگ 55 اینچی می باشد که از انحنای تصویر 4200R برخوردار است. صفحه‌نمایش تلویزیون سامسونگ با کیفیت تصویر 4K، موتور ارتقاء کیفیت تصویر UHD Upscaling (امکان بالا بردن کیفیت های پایین)، استاندارد تصویر HDR و نرخ حرکت تصویر 100 هرتز (از بین بردن تاری های تصویر) طراحی و تولید شده است. بخش صدای تلویزیون سامسونگ دارای توان 20 وات است. به علاوه امکان اتصال به اینترنت و سیستم عامل تایزن از ویژگی های هوشمند تلویزیون سامسونگ می باشند. از دیگر امکانات تلویزیون منحنی سامسونگ 55MU7350 می توان به 3 پورت HDMI و 2 پورت USB، برنامه هوشمند Smart View، قابلیت PVR (دستگاه ضبط تصویر دیجیتال)، اشتراک گذاری به کمک WiFi Direct، Mirroring، DLNA، پورت LAN، ورودی RF (آنتن)، گیرنده DVB-T2، صفحات Teletext و قابلیت اتصال به موبایل اشاره کرد.

نقد و بررسی تلویزیون سامسونگ 55MU7350

تلویزیون سامسونگ 55MU7350 از جمله تلویزیون های خوش طرح و حرفه ای این کمپانی کره ای بوده، که همراه با امکانات ویژه ای به بازار جهانی عرضه شده است. وجود سیستم عامل تایزن همراه با صفحه گسترده‌ی اسمارت هاب جزو برجسته ترین امکانات خاص تلویزیون سامسونگ محسوب می‌شوند که در بخش های بعدی بیشتر به توضیح مزایای آن پرداخته ایم. از طرفی دیگر به لطف قابلیت اتصال به اینترنت در این تلویزیون سامسونگ می توانید در میان صفحات مختلف وب گشت و گذار کنید و به لود علاقه‌مندی‌هایتان بپردازید. طراحی تلویزیون سامسونگ منحنی شکل در نظر گرفته شده که با میزان انحنای 4200R آن از هر زاویه می توانید کیفیت و دقت رنگ بالای تصاویر را مشاهده نمایید. صفحه‌نمایش بزرگ 55 اینچی تلویزیون سامسونگ که مناسب ترین انتخاب برای مکان هایی با مساحت بزرگ می باشد، برنامه ها را با کیفیت تصویر 4K نشان می دهد. همچنین نوع موتور تصویر صفحه‌نمایش تلویزیون سامسونگ UHD Up-Scaling بوده که می تواند کیفیت پایین برنامه های قدیمی را در حد کیفیت تصویر 4K نمایش دهد. همچنین به لطف استاندارد تصویر HDR نیز از رنگ هایی جذاب و طبیعی بر روی نمایشگر برخوردار خواهید شد. در قسمت های بعدی این نقد و بررسی بیشتر به واکاوی مزیت های نمایشگر تلویزیون سامسونگ پرداخته ایم که پیشنهاد می دهیم ما را همراهی کنید. اما قسمت صدای تلویزیون سامسونگ با بلندگوهای 20 واتی همراه شده که با طراحی آنها در جهت Down Firing w / Bass Reflex می توانید از کیفیت بالای صدای برنامه ها بهره مند شوید. از بهترین راه های ارتباطی سایر دستگاه ها با تلویزیون پورت های USB و HDMI هستند که به کمک آنها از محتوای مورد علاقه تان بر روی تلویزیون برخوردار خواهید شد. همچنین از راه های اشتراک گذاری هوشمند تلویزیون سامسونگ می توان به ارتباط مستقیم به کمک Wi-Fi Direct، قابلیت DLNA و Mirroring اشاره داشت. امکانات و قابلیت های خوب تلویزیون سامسونگ به همینجا ختم نمی شوند و اگر در بخش های بعدی این نقد و بررسی نیز ما را همراهی کنید چه بسا همین مدل تلویزیون سامسونگ MU7350 به گزینه انتخابی تان تبدیل شود.

کیفیت تصویر 4K تلویزیون سامسونگ MU7350

کوالتی 4K UHD عالی و بی نقص

آیا دوست دارید تصاویر را از آنچه که تابحال دیده اید واضح تر و خیره کننده تر مشاهده کنید؟ پس بهتر است بر روی کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 55MU7350 حساب کنید، چرا که صفحه‌نمایش این تلویزیون با بهره گیری از سطح کیفیت تصویر 4K UHD می تواند برنامه ها را به صورت کاملاً دقیق و شگفت انگیز نمایش دهد. کیفیت تصویر 4K برخلاف کیفیت تصویر Full HD هر تصویر را واقعی تر از آنچه که تصور می کنید، نشان می دهد، چرا که از نظر تعداد پیکسل چهار برابر بیشتر از پیکسل های Full HD بر روی نمایشگر تلویزیون سامسونگ فعالیت می کنند. تعداد پیکسل های فعال کیفیت تصویر 4K روی نمایشگر تلویزیون سامسونگ 2160×3840 پیکسل می باشند که جمعاً همراه با 8.2 میلیون پیکسل دقت و وضوح فوق‌العاده‌ای را با خود به این نمایشگر آورده‌اند. در واقع جزئیات هر تصویر با کیفیت تصویر 4K برملا می شوند و شما می توانید هر صحنه‌ای از تصویر را با رنگ و روشنایی واقعی مشاهده کنید. اگر به تصویر بالا دقت کنید، متوجه تفاوت بسیار زیاد کیفیت تصویر 4K با یک تصویر معمولی خواهید شد.

فناوری PurColour در صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ MU7350

فناوری Purcolour یک نوع فناوری خاص صفحه‌نمایش تلویزیون سامسونگ 55MU7350 می باشد که نمایش رنگ های طبیعی از آن نشأت می گیرند. به زبان ساده تر اگر بخواهید رنگ ها را با دقت بسیار بالا و به صورت زنده مشاهده کنید، می توانید بر روی فناوری Purcolour حساب کنید، چرا که به کمک این قابلیت هر رنگ را به صورت زنده و طبیعی می بینید. شما نیز اگر تلویزیون سامسونگ را برگزینید برنامه های مورد علاقه خود را با رنگ های شاداب، سرزنده و شگفت انگیز مشاهده خواهید کرد و با تماشای هر کدام از دقت رنگ طبیعی نهایت لذت را می برید.

استاندارد تصویر HDR در تلویزیون سامسونگ MU7350

از این گذشته صفحه‌نمایش تلویزیون 55 اینچ منحنی سامسونگ MU7350 نیز مانند نمایشگرهای سونی و ال جی از استاندارد تصویر HDR به خوبی پشتیبانی می کند، به صورتیکه اگر بخواهید با صحنه های طبیعی بر روی نمایشگر رو به رو شوید، استاندارد HDR این کار را انجام می دهد. در واقع HDR یا همان محدوده دینامیکی بالا موجب تفکیک پذیری رنگ ها از یکدیگر می‌شود و با تجزیه و تحلیل کردن آنها کاری می کند تا هر صحنه را زنده، دقیق و واضح مشاهده کنید. همچنین امکان بالا بردن روشنایی تصویر به کمک استاندارد HDR میسر می باشد به شیوه‌ای که اگر نمایشگر را ببینید، هر برنامه به صورت زنده و واقعی از جلوی چشم گذر خواهند کرد.

قابلیت Auto Depth Enhancer در تلویزیون سامسونگ MU7350

از دیگر قابلیت های خوب و کاربردی صفحه‌نمایش تلویزیون سامسونگ 55MU7350 امکان بهبود دادن کیفیت تصاویر می باشد. قابیت Auto Depth Enhancer یا همان بهبود خودکار، سطح کنتراست را افزایش می دهد و موجب می‌شود تا تجربه همه جانبه‌ای از هر برنامه داشته باشید. برای درک این مطلب بهتر است به تصویر بالا نگاهی بیندازید. سامسونگ در این تصویر به منظور فهم کاربر صفحه‌نمایش را به چند لایه تقسیم کرده و با بهبود بخشیدن کنتراست در آن، کاری کرده تا به صورت همه جانبه غرق در عمق تصاویر شوید.

واحد اسکن تصویر تلویزیون سامسونگ MU7350

واحد به روز رسانی تصویر یا همان Motion Rate در تلویزیون سامسونگ 100 هرتز می باشد که توانایی بسیار خوبی در مهار کردن لحظه های پر سرعت فیلم را داراست. به عبارتی این واحد در صحنه های پر سرعتِ فیلم و بازی دخالت می کند و سبب می‌شود تا نویز و تاری موجود از بین برود. در واقع فیلم های پرسرعت مانند انواع فیلم های اکشن با سرعت بالایشان وجود نویز در آنها بالاست به همین خاطر این واحد به روز رسانی تصویر هم اقدام به حذف و از بین تاری های موجود می کند و هم اینکه کیفیت و سرعت بالا را به خوبی در تصویر لحاظ می کند.

بیشتر بدانید: قابلیت HDR چیست و چه تاثیری بر روی کیفیت تصویر دارد؟ استاندارد HDR به تجزیه کردن رنگ ها می پردازد که با تفکیک پذیری آنها سبب می‌شود تا هر چیزی را بسیار نزدیک به صحنه های زنده و طبیعی مشاهده کنید. همچنین HDR تصاویر تاریک را بسیار تیره و تصاویر روشن را بسیار درخشان و سفید نمایش می دهد.

طراحی خمیده تلویزیون سامسونگ MU7350 

دیزاین منحنی تلویزیون سامسونگ 55MU7350 لوکس و مدرن

کمپانی سامسونگ از آن دسته شرکت هایی می باشد که هر ساله طراحی خمیده شکل را بر روی برخی از تلویزیون هایش پیاده می کند. این مدل تلویزیون ها به دلیل دیزاین خمیده شکلی که دارند خاص بودن را به هر محیطی فرا می خوانند. در این میان تلویزیون 55MU7350 نیز با طراحی خمیده شکل عرضه شده که از میزان انحنای 4200R برخوردار است. از هر جهت که به تلویزیون سامسونگ نگاه کنید، خصوصاً از نیمه شیک بودنش آشکار می‌شود. طراحی پایه V شکل تلویزیون سامسونگ همراه با قاب باریک آن که هر چهار طرف صفحه‌نمایش را فراگرفته همگی ساختاری از یک هارمونی خاص را در کنار هم به وجود آورده اند. اگر بخواهید به وسیله صفحه نمایش تلویزیون منحنی سامسونگ به تماشای برنامه ها بنشینید، در هر کجا و با هر فاصله‌ی مکانی از تلویزیون باز هم می توان به صورت استاندارد هر برنامه را با دقت و کیفیت بالایی مشاهده کرد. در کل باید گفت تلویزیون سامسونگ 55MU7350 چه در حالت روشن و چه در حالت خاموش طراحی منحصر بفردی به محیط می بخشد و بیشترین دلیل خاص بودن فضا توسط این تلویزیون منحنی را می توانید به کمک براکت احساس کنید. چرا که وجود یک براکت جهت نصب تلویزیون بر روی دیوار کمک چشمگیری به شیک جلوه دادن محیط می کند.  شما نیز اگر جزو افراد وسواس هستید و می خواهید از فضایی سینمایی در منزل برخوردار شوید، با انتخاب همین مدل 55MU7350 رویای خود را تحقق ببخشید.

دلیل طراحی تلویزیون های سامسونگ به صورت خمیده چیست و آیا اینکه می توان باز هم از کیفیت بالای برنامه ها به نحو احسن برخوردار شد؟ سامسونگ در پاسخ به این سوال ادعا دارد که میزان انحنای نمایشگر تلویزیون 55MU7350 با مکانیزم چشم مطابقت خواهد داشت و در نهایت هر چیزی با دقت و کیفیت بالایی مشاهده می شود.

سیستم صدای تلویزیون سامسونگ MU7350

سیستم صدای تلویزیون سامسونگ 55MU7350 

سامسونگ به همان اندازه که به سایر بخش های تلویزیون 55MU7350 بها داده، اهمیت خاصی نیز برای  بخش صوتی آن قائل شده است. دو نوع بلندگوی دو کاناله که هر کدام به تنهایی با توان 10 وات همراه شده اند، برای بخش صوتی تلویزیون سامسونگ تعریف شده اند. این بلندگوها روی هم رفته و جمعاً صدای 20 وات را از خود ارائه می دهند که بیشترین دلیل کیفیت بالای صوتی آن به خاطر شیوه طراحی آنهاست. حالت قرار گیری بلندگوهای تلویزیون سامسونگ Down Firing w / Bass Reflex هستند که تاثیر بالایی بر روی دقت و کیفیت بالای صوتی ایجاد می کنند. چرا که طرز طراحی آنها از قسمت پایین بوده و به همین منظور صدا را با دقت چند برابر و به صورت واضح به گوش می رسانند. همچنین از طریق درگاه خروجی Optical می توانید یک نوع سیستم صوتی دیگری به تلویزیون سامسونگ متصل کنید و از کیفیت صدای چند برابر بیشتر بهره مند شوید. با تمامی تفاسیر عالی ذکر شده در مورد بخش صدای تلویزیون سامسونگ اگر شما نیز در کنار تصویر عالی تلویزیون، کیفیت صوتی آن نیز برایتان اهمیت دارد، بدون شک انتخاب تلویزیون سامسونگ 55MU7350 بهترین پیشنهاد خواهد بود.

سیستم عامل تایزن و مزایای آن

سامسونگ نیز درست مانند برندهای دیگر سیستم عامل منحصر بفرد خود یعنی سیستم عامل تایزن را برای تلویزیون های هوشمندش در نظر گرفت تا از این طریق کاربران بتوانند راحت تر به آنچه که می خواهند دسترسی پیدا کنند. در این میان تلویزیون سامسونگ 55MU7350 نیز به این نوع سیستم عامل مجهز شده است. سیستم عامل تایزن مجهز به صفحه کاربردی Smart Hub  می باشد که سامسونگ از آن به عنوان یک نوع توپ هوشمند یاد می کند. به عبارتی این صفحه‌ به صورت کاملاً حرفه ای و کاربردی طراحی شده و کاربر را درست مانند یک توپ غلتان در محتوای متنوع غرق می کند. محتوای مختلف همگی در این صفحه جمع آوری شده اند که تنها با در دست گرفتن ریموت کنترل تلویزیون می توانید به هر کدام دسترسی داشته باشید. 

 برنامه Smart View تلویزیون سامسونگ MU7350

همچنین برنامه Smart View جهت به اشتراک گذاشتن محتوای گوشی بر روی تلویزیون مناسب می باشد. این قابلیت موجب می شود تا هر نوع محتوایی را بر روی تلویزیون قرار دهید و به سیله صفحه‌نمایش بزرگ آن به تماشای علاقه مندی هایتان بنشینید. در واقع این قابلیت اجازه می دهد تا در هر جایی و هر شرایطی از محتوای موجود بر روی گوشی از طریق تلویزیون بهره مند شوید. 

پردازنده چهار هسته ای تلویزیون سامسونگ 55MU7350 در روند هر چه بهتر و آسان تر اجرای برنامه ها نقش بسزایی دارد، چرا که به کمک این پردازنده نه تنها برنامه ها مورد پردازش قرار می گیرند؛ بلکه در عین حال نیز شاهد تسهیل در اجرای آنها خواهید بود.

سخن آخر:

با جمع بندی کلی در مورد نقد و بررسی تلویزیون سامسونگ 55MU7350 به این نتیجه می رسیم که یکی از کامل ترین تلویزیون های این کمپانی کره ای می باشد. از کیفیت تصویر 4K آن گرفته تا قسمت طراحی و خمیده شکل بودن و همچنین بخش هوشمند تلویزیون سامسونگ همگی بر حرفه ای بودن این مدل تلویزیون دلالت دارند. هر چند قضاوت درباره اینکه کدام مارک تلویزیون بهتر است، ممکن است کاربر را دچار شک کند؛ اما مدل تلویزیون سامسونگ با رنج قیمت بسیار مناسب تری در سایت سلام بابا نسبت به سایر سایت ها بهترین گزینه خواهد بود. در غیر اینصورت با بازدید از مدل های دیگر موجود در سایت هر یک را که بخواهید به صورت غیر حضوری تحویل خواهید گرفت.

مشخصات کلی

مدل
MU7350
سری
7
کشور سازنده
کره

امکانات و ویژگی ها

قفل کودک

صفحه نمایش

سایز (اینچ)
55
نوع صفحه نمایش
LED
طراحی صفحه نمایش
منحنی (خمیده)
قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
139
تاریکی موضعی (Local Dimming)
UHD Dimming
کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)
89+ تا 89-

تصویر

رزولوشن (پیکسل)
3840x2160
نسبت تصویر (Aspect Ratio)
16:9
پردازشگر تصویر
UHD Up-Scaling
تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر
تکنولوژی HDR

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال صدا
2
تعداد کل بلندگوها
2
تکنولوژی صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)

امکانات هوشمند

قابلیت اتصال به موبایل
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)
منوی فارسی
خاموشی خودکار
نرم افزار تلویزیون هوشمند
اشتراک گذاری هوشمند

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
3
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
2
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
تعداد پورت ورودی کامپوننت
1
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
تعداد پورت ورودی کامپوزیت
1
پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
پورت خروجی هدفون
ورودی RS-232C
ورودی آنتن (RF)
پورت شبکه (LAN)

گیرنده ها

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

منبع تغذیه و برق

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz

طراحی

رنگ بدنه
مشکی و نقره ای
نوع کولرگازی
منحنی شکل
نوع پایه و رنگ
پایه v شکل نقره ای

لوازم جانبی

لوازم جانبی همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما

سایر ویژگی‌ها

ذخیره انرژی (Energy saving)
صفحه نمایش ال ای دی
OSD Language
امکانات دیگر
کنترل دستگاه های متصل به HDMI از طریق Anynet - نمایشگر دیجیتال خالص (Digital Clean View) -جستجوی خودکار کانال -قابلیت PVR (دستگاه ضبط تصویر دیجیتال) -حالت بازی -سنسور اکو
(ConnectShare™(USB2.0
هسته تلویزیون
پردازنده چهار هسته ای
لینک چندرسانه ای
اسمارت هاب
پشتیبانی USB HID

متوسط امتیاز مشتریان

4.3

از مجموع 28 نظر

پرسیدن سوال

4
1398/09/29
خریدار

سلام یه سوال داشتم لطفا یه توزیح طولانی و کامل بهم بدید من بین تلویزیون RU7300 سامسونگ و MU7350 موندم کلن کدوم مشخصات بهتری داره و برای Ps4 Pro مناسبتر.

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود دوست گرامی این دو مدل بسیار مشابه یکدیگرند و تفاوت خاصی با همدیگر ندارند ولی بطور کلی مدل RU7300 مدل به روزتری است که در مارکت موجود است و همینطور انتخاب منطقی تری هم بنظر میرسد.
4
1398/08/12
خریدار

سلام قیمت این تلویزیون چند؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر..این مدل موجود نمانده است.
4
1398/06/27
خریدار

سلام بین mu7350وسونیx7500fکدوم مدل پیشنهادمیدین اگه میشه مزایاومعایب جفتشون هم بگین ممنون

پاسخ از سلام بابا : سلام . این تلویزیون ها هر دو سری 7 هستند و تقریبا شبیه هم هستند . تلویزیون سامسونگ دارای پنل VA و کنتراست تصویر بهتری است و انتخاب بهتری برای گیمینگ است . مدل X7500F سونی دارای پنل IPS و زاویه دید بهتر است و انتخاب بهتری برای نمایش ها و برنامه های ورزشی است .
4
1398/05/22
خریدار

سلام
قیمت تلوزیون ۵۵ اینچ ۷۳۵۰ چقدره

پاسخ از سلام بابا : سلام قیمت روز این محصول 10/000/000 میباشد ....//
4
1398/05/12
خریدار

با سلام ریموت کنترل هوشمند رو این مدل تلوزیون جواب میده؟
من این تلوزیون رو از شما خریدم ولی ریموتش معمولیه سوالم اینه از بیرون میشه ریموت هوشمند خرید براش روش کار میکنه؟

پاسخ از سلام بابا : سلام خیر کنترل این تلویزیون معمولی است و کنترلی هوشمند به دست ما نرسیده برای کار رو این تلویزیون.در حال حاضر که موجود نداریم ...//
5
1398/03/20
خریدار

لفطف كنيد بگين TV فوركي كيفيت مونتاژ داخلي بهتر است يا خارجي در ضمن نظرتون درباره mu7350 و NU7300 سامسونگ خميده چيست ؟

پاسخ از سلام بابا : باسلام خدمت شما کاربر گرامی طبیعتا همیشه محصولات در نسخه اورجینال بهتر از سری های مونتاژ شده هستند..دو مدلی رو که ذکر فرمودید به طور صددرصد nu7300 رو که یک مدل خیلی پیشرفته تر و به روزتر می‌باشد رو توصیه میکنم..///
4
1398/03/12

سلام مجدد میشه فرق بین تلوزیون های کیو ال ای دی رو با تلوزیون های منحنی بگید چی هست چون روی بعضی از تلوزیون ها اختصاصی زده کیو ؟؟ممنون میشم جواب بدید

پاسخ از سلام بابا : باسلام خدمت شما کاربر گرامی دوست عزیز تلویزیون های کیو ال ای دی فوق العاده تلویزیون های خاص و با ظرافت خیلی بالا هستند که به نسبت ال ای دی های منحنی دیگر سامسونگ بسیار حرفه ای تر و گران قیمت تر می‌باشند.
5
1398/03/12

سلام این مدل بهتر هست برای خرید یا mu7300 ممنون از راهنگایی شما

پاسخ از سلام بابا : باسلام خدمت شما کاربر گرامی  من پیشنهاد میکنم از هر مدل و سری نسخه به روزترش رو بردارید چونکه از لحاظ رفرش ریت کنتراست تصویر تقویت رنگ ها و ورژن سیستم عامل و برنامه های نرم افزاری آپدیت شده تر هستند بطور کلی nu7300 رو پیشنهاد میکنم.
4
1398/01/06
خریدار

با سلام و خسته نباشید
برا این مدل تلویزیون ،چجوری میشه زبان فارسی رو به تلوزیون اضافه کرد؟یا کیبورد فارسی اضافه کرد؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر  باید دسترسی داشته باشی به منو مخفی تلویزیون .از اون راه  میشهزیان فارسی اضافه کرد.
4
1397/12/04
خریدار

سلام ببخشید تا 10 تومان چه پیشنهادی دارید من بیشتر کیفیت تصویر برام مهمه و کیفیت محصول

پاسخ از سلام بابا : سلام تلویزیون هایی در این رنج هستند که میتوانید برسی کنید : samsung Nu7100_Nu7300 Lg Sj800v Sony x8500f
4
1397/11/19
خریدار

سلام وعرض ادب خدمت کارشناس محترم که وقت میزاره ومفصل وجامع جواب همه را میده
خواستم بدونم میان دو مدل سام 7350
وتوشیبا U7750 در سایز ۵۵کذوم راپیشنهاد میدید از همه نظر بخصوص کیفیت تصویر شبکه های داخلی
سپاسگذارم

پاسخ از سلام بابا : سلام بر اساس اولویت در امتیازات و سیستم عامل تلویزیون mU7350 کاملتر و انتخاب بهتری هست دوست عزیز ...//
4
1397/10/04
خریدار

سلام فرقش با مدل 55m6975 که فول اچ دی هست چیه در صورتی قیمتها برابر هستن

پاسخ از سلام بابا : سلام مدلی که شما میفرمایید جزو کالاهای اصلی نمیباشد و کیفیت چند برابر پایینتر از 55mu7350 هست...//
4
1397/10/01

سلام بین این مدل و ال جی sk7900 کذوم رو پیشنهاد میکنید؟

پاسخ از سلام بابا : سلام با توجه به زاویه دید و قابلیت سیستم عامل Webos تلویزیون های ال جی که بسیار اپدیت و به روز هستند و کیفیت صدای بالا آن ها اولویت با 55sk7900 ال جی هست تنها برتری تلویزیون سامسونگ 55Mu7350 امتیاز 7.3 در رنگ مشکی هست که افرادی که میخواهند بیشتر فیلم نگاه کنند و موارد دیگر براشون حایز اهمیت زیادی نیست و دنبال خرید تلویزیون های منحنی هستند mu7350 میگیرند...//
5
1397/08/23
خریدار

سلام خسته نباشید...
تلویزیون 55 ایچ چی پیشنهاد میدین قیمت7 تا 9.....!؟

پاسخ از سلام بابا : سلام مدل های متعددی هستند در ال جی ها :55uj651v_55uj670v_55uj752v در سامسونگ=55mu7350 سونی = 55x7000e هر یک از این مدل ها میتوانند پیشنهاد خوبی در این رنج قیمت ها باشد...//
5
1397/06/14
خریدار

سلام وقت بخیر
پیشنهاد شما برای تلویزیون سونی تا سقف 6 الی 6.5 چیه لطفا راهنمایی بفرمایید.
متشکرم

پاسخ از سلام بابا : سلام در این رنج قیمت با توجه به افزایش زیاد قیمت ارز که در خرید و فروش کالاهای اصلی بسیار تاثیر گذار هست 49 اینچ باید خرید کنید . 49X8000E49X7000E _ 49XE7005 شما با مقایسه امتیازات این سه مدل یکی از آن ها را میتوانید انتخاب کنید ...//
4
1397/05/24
خریدار

سلام ببخشید شما تلوزیون 4K دارید؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر بله قربان لطفا این لینک را ببینید. صفحه مربوط به تلویزیون های 4k است. 
4
1397/03/06
خریدار

سلام.سیستم عامل اندروید بهتره یا تایزن؟

پاسخ از سلام بابا : سلام دلیلی برای این نیست که چه سیستم عاملی بهتر باشد هر دو امکانات و آپشن های به روز را دارند همچون موبایل های اپل با سامسونگ به عبارتی که هر یک از سیستم عامل منحصر به فردی پیروی میکنند ...//
4
1397/02/08
خریدار

با سلام
از بین سه مدل تلویزیون سامسونگ منحنی 49 اینچ mu7975 و mu7985 و ku7975 کدام مدل بهتره؟پیشنهاد شما چیه لطفا
کدام مونتاژ داخله؟
تفاوت عمده ای دارن یا خیر؟
ممنونم از راهنماییتون

پاسخ از سلام بابا : سلام این تلویزیون ها 4 برابر از کالاهای خاری و اورجینال از کیفیت پایینتری برخوردارند و در سایت ما همچیم کالاهایی برای فروش اضافه و معرفی نشده است مدل اصلی سری 7 را میتوانید با کد 55U7350 مشاهده و برسی کنید ...//
4
1397/02/08
خریدار

با سلام
میشه بفرمایید در تلویزیون های فور کا مدل سامسونگ مونتاژ داخل، کدام مدل از همه بهتر جواب داده. تو رنج قیمت زیر 6 میلیون تومان.
و اصلا شما مونتاژ داخل رو پیشنهاد میکنید یا مدل هایی که مستقیم از کشور سازنده وارد میشن؟
با تشکر

پاسخ از سلام بابا : سلام تلویزیون های داخلی و مونتاژ 4 برابر کیفیت پایینتری نسبت به کالای داخلی دارند و اصلا قابل مقایسه نیست ...//
4
1397/02/05
خریدار

این مدل قابلیت ضبط هم داره روی usb؟

پاسخ از سلام بابا : سلام خیر در تلویزیون سامسونگ 55mu7350 این قابلیت وجود ندارد ...//
4
1397/01/27
خریدار

سلام
فر مودید که 7970 مونتاژ داخل ایرانه !!!
این 7970 در اصل کدام مدل اصلی سامسونگ هستش که در ایران داره مونتاژ میشه ؟؟

و مدل 7350 صفحه تخت هم موجود هست؟؟ اگر هست مدلش چیه ؟؟

و همچنین برای گیم مناسبه ؟؟

عذر میخوام طولانی شد


پاسخ از سلام بابا : سلام مدل صفحه تخت اصلی mu7000 و گیمنر های حرفه ای بسیاری از آن استفاده میکنند... موفق باشید ..//
4
1397/01/25
خریدار

سلام تلوزیون MU7970 خوب هستش یا MU7350؟؟
فرقشون در چیه؟

پاسخ از سلام بابا : با سلام مدل 7970 مونتاژ داخل ایرانه و 7350 اورجینال و وارداتیه و امکانات در یک سطحه ولی کیفیت 7350 بالاتره و مستقیما از کشور سازنده وارد میشه.
4
1397/01/08
خریدار

با سلام
من مدل mu رو خریدم کنترلش هوشمنده و ریسیور هم داره پشت تلویزیون هم مالزی هک شده ؟
این تلویزیون شما مصری است یا مالزی باتشکر.

پاسخ از سلام بابا : سلام تلویزیونی که شما خریداری کردید جزو ساخت های مشترک هست و در سامسونگ با این مشخصات رس یور به کار نرفته ظاهرآ اصالت نداره ...//
5
1396/12/20
خریدار

سلام لطف میکنید به صورت کامل تفاوت دو مدل mu7350 و ku7350 را بگویید که متوجه بشیم
ممنون

پاسخ از سلام بابا : با سلام تفاوتی که این دو مدل با هم دارند در سال تولید آنهاست.سری MU ساخت 2017 , وسری KU تولید 2016 هستند.و سری KU دارای کنترل جادویی هستند که سری MU این امکان رو ندارند.
کالاهای مرتبط