×

سینما خانگی سونی BDV-N9200WL

شناسه کالا::

HOME THEATRE BDV-N9200WL

SONY
سینما خانگی
ویژگی های کالا:
  • قدرت خروجی صدا (وات):
    1200W
  • تعداد کانال صدا:
    5.1
  • بلوتوث (Bluetooth):
    دارد
مشاهده همه ویژگی ها
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
SONY
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
شرایط خرید از سلام بابا

(با شرایط ویژه و مطمئن می توانید از فروشگاه سلام بابا                                  خرید انجام بدید)


1) انتخاب محصولات: با بررسی سایت یا دریافت مشاوره از همکاران بخش فروش.


2) پرداخت بیعانه: بسته به نوع محصول و قیمت از 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان متغیر است.


3) ارسال محصول: در سریعترین زمان ممکن با پیک اختصاصی سلام بابا.


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش:8.30 صبح الی 22 شب

معرفی کوتاه محصول

سینما خانگی سونی BDV-N9200WL محصولی زیبا و خوش طرح می باشد که از توان بالای 1200 وات بهره می‌برد. از مهمترین امکانات سینما خانگی سونی می توان به قابلیت اتصال به اینترنت اشاره داشت. سینما خانگی سونی از طریق متصل شدن به تلویزیون برنامه ها را با کیفیت 4K نشان می دهد. همچنین بلندگوهای سینما خانگی سونی 5.1 در نظر گرفته شده اند. از دیگر ویژگی هایی که سینما خانگی سونی به آن مجهز می باشد قابلیت بلوتوث، NFC، فناوری S-MASTER صدا، امکان اشتراک گذاری از طریق SCREEN MIRRORING، حالت خواب، امکان پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری و همچنین حالت فیلم و حالت موسیقی اشاره داشت.

نقد و بررسی سینما خانگی سونی BDV-N9200WL  

سینما خانگی سونی BDV-N9200WL یکی از محصولات پرطرفدار شرکت ژاپنی سونی می باشد که با توان بالای 1200 وات عرضه بازار شده است. این قبیل محصولات به دلیل امکانات ویژه و همچنین طراحی شیکی که دارند به راحتی می توانند نظر اکثریت کاربران را به سمت و سوی خود بکشانند. طراحی بسیار شیک این مدل سینما خانگی با قرار گیری آن در کنار تلویزیون دکور فضای موجود را از آنچه که هست جذاب تر می کند. سینما خانگی سونی از طریق Wi-Fi به اینترنت متصل می‌شود که به کمک قابلیت SCREEN MIRRORING می توانید هر نوع محتوایی را بر روی تلویزیون به اشتراک بگذارید. چهار عدد بلندگوی ایستاده همراه با دو بلندگوی کوچک، یک دستگاه پخش DVD و همچنین ساب ووفر همگی اجزای سینما خانگی سونی را تشکیل داده اند، که به کمک هر کدام یک از بلندگوهای آن می توانید از صدایی واضح و دقیق برخوردار شوید. همچنین سینما خانگی سونی تماشای برنامه ها را به کمک قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر در حد 4K نشان می دهد. جلوه های رنگی متنوعی برای سینما خانگی سونی در نظر گرفته شده اند که به صورت دلخواه می توانید هر کدام را انتخاب کنید. به علاوه سینما خانگی سونی قابلیت پخش فرمت های DVD و CD را داراست. امکان نمایش فیلم های Blu-ray نیز توسط سینما خانگی سونی با تکنولوژی سه بعدی میسر می باشند. سینما خانگی سونی یکی از مدل های پیشرفته این شرکت ژاپنی می باشد که در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده و شما نیز با همراهی کردن ما در بخش های دیگر این نقد و بررسی بدون شک به یکی از طرفداران آن تبدیل خواهید شد.

 کیفیت صدای 5.1 کاناله با بلندگوهای سینما خانگی سونی BDV-N9200WL

کیفیت صدای سینما خانگی سونی BDV-N9200WL

بدون شک اگر بخواهید از صدایی فراتر از صدای تلویزیون جهت شنیدن موسیقی های مورد علاقه تان بهره ببرید، وجود دستگاهی همچون سینما خانگی بهترین پیشنهاد خواهد بود. شما نیز اگر جزو آن دسته از افراد خوش ذوق سلیقه هستید و می خواهید از صدای چندین برابری با دقت و کیفیت وضوح صوتی برخوردار شوید، سینما خانگی سونی BDV-N9200WL بهترین انتخاب خواهد بود. این مدل سینما خانگی مجهز به توان بالای 1200 وات است که با قرار گیری آن در منزل و به محض روشن شدنش فضایی سراسر سرشار از شور و هیجان را برایتان فراهم می سازد. یکی از بهترین مزیت های سینما خانگی ها این است که می توانید هر بلندگو را به صورت دلخواه در هر جایی از منزل قرار دهید. به عنوان مثال هم به منظور دادن دکوری شیک به محیط و هم جهت پخش شدن صدا به صورت مناسب می توانید هر چهار بلندگوی ایستاده سینما خانگی سونی را در اطراف تلویزیون یا در هر گوشه ای از منزل بچینید. همچنین دو بلندگوی کوچک این سینما خانگی را نیز می توانید همراه با دستگاه DVD مرتب در کنار همدیگر قرار دهید. بلندگوهای سینما خانگی سونی 5.1 کاناله هستند که صدایی فراگیر همراه با جزئیات را از خود ارائه می دهند. در این میان طراحی ساب ووفر تاثیر بالایی در انتقال صدا با توان بالایی دارد چرا که ساب ووفر به افزایش قدرت صوتی این دستگاه سینما خانگی کمک بالایی می کند. در کل باید گفت صدا توسط سینما خانگی سونی آنطور که باید شنیده می‌شود و شما نیز با خیالی راحت می توانید موسیقی های مورد علاقه تان را با دقت بالا و کیفیت مناسبی بشنوید.

  سینما خانگی سونی BDV-N9200WL - پاک سازی صدا

فناوری پاک سازی صدا در سینما خانگی سونی BDV-N9200WL

فناوری پاک سازی صدا ClearAudio نیز مانند تلویزیون های سونی در این نوع سینما خانگی تعریف شده که آن هم به نوبه خود تاثیر بالایی در ارائه کیفیت بالای صدا دارد. این تکنولوژی به منظور بهره بردن از حداکثر کیفیت صدا به کار گرفته شده و با بهینه سازی فرمت های صوتی سبب می‌شود تا هر صدایی را با دقت و کیفیت بالایی بشنوید. به عبارتی ClearAudio صدای برنامه ها را تجزیه و تحلیل می کند و با ارائه صدایی با کیفیت بالا هر آنچه که در حال تماشایش هستید به صورت کاملاً طبیعی به گوش خواهند رسید.

سینما خانگی سونی BDV-N9200W - فناوری DSEE صدا

بازیابی جزئیات صوتی با DSEE در سینما خانگی سونی BDV-N9200WL

یکی از بهترین مزیت های سینما خانگی سونی BDV-N9200WL بهره گیری از موتور دیجیتال تقویت کننده صدا می باشد. فناوری DSEE صدا یا همان (Digital Sound Enhancement Engine) که سونی از آن برای بخش صوتی تلویزیون هایش به کار می گرفت، حال از آن برای سینما خانگی هایش استفاده کرده است. این نوع تکنولوژی به بازیابی جزئیات از دست رفته کمک می کند تا هر موسیقی را با فرکانس دقیقی بشنوید. به عبارتی با استفاده از الگوریتم های اختصاصی سونی برای بازگرداندن هارمونیک ها و بافت های ظریف موسیقی که هنگام فشرده سازی فایل های صوتی از بین می روند، می توانید هر صدایی را با نهایت دقت بشنوید.

تقویت صدا با S-Master در سینما خانگی سونی BDV-N900W

تقویت صدا با S-Master در سینما خانگی سونی BDV-N9200WL

سینما خانگی سونی BDV-N9200WL مجهز به تقویت کننده دیجیتال S-Master HX می باشد. این فناوری کمک به تقویت کردن باس صدا می کند به صورتیکه اگر صدا را توسط سینما خانگی بشنوید به لطف تکنولوژی S-Master HX آن را بدون اعوجاج و با کیفیت صد در صدی خواهید شنید. به زبان ساده تر پردازنده سیگنال دیجیتال فایل های صوتی را تجزبه و تحلیل می کند و این تقویت کننده S-Master HX این سیگنال را به موج آنالوگ تبدیل می کند. در نهایت این سیگنال از طریق یک فیلتر صدایی دقیق و نزدیک به صدای واقعی را به گوش می رساند.

 

بلندگوهای سینما خانگی سونی BDV-N9200WL به صورت مغناطیسی طراحی شده اند به صورتیکه در ابتدا فن آوری مایع مغناطیسی برای ناسا طراحی شده بود و حال سونی با راه دادن آن به بلندگوهای این سینما خانگی با حذف دمپر، مایع مغناطیسی فاصله بین کوئل و دیافراگم را کاهش می دهد که در نتیجه آن موجب انتقال سیگنال بهتر و کاهش اعوجاج صوتی می‌شود.

 سینما خانگی سونی BDV-N9200WL - ارتقاء کیفیت تصویر 4K

ارتقاء کیفیت تصویر توسط سینما خانگی سونی BDV-N9200WL

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم سینما خانگی سونی BDV-N9200WL مجهز به یک دستگاه DVD می باشد که در کنار قابلیت اتصال به تلویزیون می توانید هر نوع محتوایی را مشاهده نمایید. اما در اینجا نکته حائز اهمیت این است که کاربران می توانند محتوای مد نظر خود را در حد کیفیت تصویر 4K مشاهده نمایند. کیفیت 4K که جزئیات را چهار برابر کیفیت Full HD نشان می دهد در ابتدا یک تراشه منبع ویدئویی استاندارد مانند 480P، 720P و 1080P را به یک سیگنال نزدیکتر به رزولوشن 4K (3840 x 2160) تبدیل می کند. این در حالیست که می توانید برنامه ها را با بیش از 8 میلیون پیکسل زنده و طبیعی مشاهده کنید. در واقع به کمک کیفیت تصویر 4K رنگ ها با دقت بالایی به نمایش گذاشته می شوند و با امکان حفظ کردن اشباع رنگ هر تصویر کاملاً زنده و نزدیک به واقعیت مشاهده خواهند شد.

 امکانات هوشمند سینما خانگی سونی BDV-N9200WL

ارتباطات بیسیم در سینما خانگی سونی BDV-N9200W

یکی از بخش های عالی سینما خانگی سونی BDV-N9200W قسمت هوشمند بودن آن است که با روش های مختلفی همچون Miracast، NFC، Bluetooth و Wi-Fi امکان اشتراک گذاری فیلم ها و موسیقی ها برایتان فراهم می‌شود. به عنوان مثال به کمک Wi-Fi می توانید ویدیو ها و موزیک های مورد علاقه خود را بر روی سینما خانگی قرار دهید و از طریق صدای بلند آن و صفحه‌نمایش تلویزیون از تماشای هر کدام نهایت لذت را ببرید. حال اگر دوست دارید برنامه یا فیلم های مورد علاقه روی گوشی خود را از طریق صفحه‌نمایش بزرگ تلویزیون مشاهده کنید می توانید از قابلیت (Miracast (SCREEN MIRRORING کمک بگیرید. این خصوصیت محتوای صفحه‌نمایش گوشی هوشمند را بر روی تلویزیون قرار می دهد. برای این کار تنها کافیست از NFC کمک بگیرید تا ارتباط بی سیم فوری با Miracast برقرار شود. تکنولوژی NFC نیاز به اتصالات سیمی و توالی پیچیده را حذف می کند. لازم به ذکر است اشتراک گذاری به وسیله هر کدام از قابلیت های گفته شده به صورت بیسیم انجام می گیرد، لذا با این مزیت راحت و بی دردسر فایل های مد نظر به اشتراک گذاشته خواهند شد.

 سینما خانگی سونی BDV-N9220WL - تجربه محیط ورزشگاه

لذت شنیدن موسیقی با سینما خانگی سونی BDV-N9200WL

آیا دوست دارید محیط خانه خود را به یک فضای کنسرت مانند تبدیل کنید؟ پس بهتر است بر روی سینما خانگی سونی BDV-N9200WL حساب کنید. بدون شک امروزه کاربران در هر رده سنی چه جوان و نوجوان علاقه شدیدی به موسیقی دارند، حال اگر این موسیقی با دقت و کیفیت بالایی شنیده شود لذت هیجان آنها نیز چندین برابر افزایش می یابد. در این میان سینما خانگی سونی مجهز به حالت راک یا همان موسیقی دیجیتال می باشد. این حالت با استفاده از یک پالس کششی یک سیگنال صوتی با وضوح بالا تولید می کند که در نتیجه آن می توان صدا را با الگوریتم دقیق و رسا شنید. در کل باید گفت به لطف سینما خانگی سونی اتاق نشیمن را شبیه به فضایی سینمایی در اختیار خواهید داشت.

 سینما خانگی سونی BDV-N9200WL - حالت فوتبال

حالت فوتبال توسط سینما خانگی سونی BDV-N9200WL

همراه با سینما خانگی سونی BDV-N9200WL احساس می کنید در محیط ورزشگاه قرار گرفته شده اید. حالت فوتبال یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین حالت های سینما خانگی سونی برای طرفداران و علاقه مندان به فوتبال می باشد. به عبارتی همراه با Football Mode بزرگترین مسابقات فوتبال جام جهانی و فوتبال برزیل را در خانه خود مشاهده خواهید کرد. به منظور افزایش تشویق جمعیت می توانید صدای دستگاه را افزایش دهید و یا اینکه اگر بخواهید، می توانید صدا خنده جمعیت را حذف کنید. با این کار شما از مسابقه دقیقاً همانطور که دوست دارید لذت می برید.

 

بلندگوهای سینما خانگی سونی BDV-N9200WL مجهز به نورهای خیره کننده ای می باشند که در هنگام روشن شدن آنها به صورت خودکار با موسیقی و فیلم همگام سازی می شوند. همچنین از چهار الگو که از پیش برای سینما خانگی سونی تعریف شده اند می توانید استفاده کنید.

 

گسترش بلندگوها در سینما خانگی سونی BDV-N9200WL

سونی یک نوع فناوری نوآورانه برای این مدل سینما خانگی در نظر گرفته به صورتیکه به جای صدای فراگیر 5.1 کاناله می توانید از صدای فراگیر 9.1 کاناله بهره مند شوید. به عبارتی فناوری Cinema Studio 9.1ch صدای بلندگوهای 5.1 کاناله این سینما خانگی را شبیه سازی می کند و آنها را در حد بلندگوهای 9.1 کاناله در اختیار می گذارد. برای این کار کافیست دو بلندگو در قسمت پشت و نیز دو بلندگو در سمت جلوی سینما خانگی اضافه کنید تا با این کار از صدای قدرتمند تری برخوردار شوید.

 سایر امکانات سینما خانگی سونی BDV-N9200WL

سایر امکانات سینما خانگی سونی BDV-N9200WL

طراحی اکثر بلندگوهای سینما خانگی ها از جنس مخروط های کاغذی می باشند که به مرور زمان انعطاف پذیر و ضعیف می شوند و موجب تحریف صدا خواهند شد. در این میان سونی از مواد ایده آل برای مخروط سخنران از جنس فیبر شیشه ای تقویت شده میکا قوی تر و سخت تر از مواد معمولی کمک گرفته که با این کار دامنه وسیع ترِ فرکانس، پاسخ سریعتر و وضوح صدا را بهبود داده است. همچنین جنس این بلندگوها اجازه می دهد تا در همان حالت اولیه خود با همان شکل بمانند. از طرفی دیگر اگر تمایل به شنیدن موسیقی های آنلاین دارید می توانید از طریق مسنجر به چندین سرویس موسیقی آنلاین از جمله Spotify در PlayStation®Music دسترسی داشته باشید و آلبومی از هزاران آهنگِ هنرمند جدید و قدیم را دانلود کنید. علاوه بر این همراه با Dolby® TrueHD که برای سینما خانگی سونی تعریف شده بهترین کیفیت صدا را تجربه خواهید کرد. این فناوری با تکثیر صدای یکپارچه صدای استریو را ارائه می دهد و همچنین دیسک های Blu-ray و DVD را با دقت و کیفیت بالایی به گوش می رساند. سینما خانگی سونی مجهز به حالت شب می باشد که در هنگام تاریکی جلوه های صوتی و گفتگو را تقویت می کند. این حالت برای زمانی مناسب است که نیاز به آرامش داشته باشید که در تاریکی از صدایی مطلوب بهره مند خواهید شد.

 

به کمک قابلیت 3D upscaling فیلم ها با کیفیت بالاتری نمایش داده می شوند. این ویژگی اجازه می دهد تا فیلم های سه بعدی Blu-ray را به صورت دقیق تری مشاهده کنید. همچنین قابلیت ارتقاء سه بعدی با DVD سازگار است و فیلم های دو بعدی را در حد سه بعدی نشان می دهد.

سخن آخر:

نقد و بررسی بالا ما را به این نتیجه می رساند که سینما خانگی سونی BDV-N9200WL یکی از بهترین سینما خانگی های این شرکت است. توجه به یک سری امکانات و قابلیت ها همچون اتصال به اینترنت، اشتراک گذاری هوشمند از طریق SCREEN MIRRORING، قابلیت ارتقاء تصویر به 4K، لذت بردن از محیط ورزشگاه و کنسرت، قابلیت 3D upscaling و همچنین توان بالای 1200 وات بلندگوهای این سینما خانگی همگی مکمل یک زندگی ایده آل هستند. شما نیز اگر تنوع و حرفه ای بودن را از یک سینما خانگی می خواهید چه بهتر که همین سینما خانگی سونی را انتخاب کنید؛ در غیر اینصورت با مراجعه به سایر مدل های دیگر از سایت اینترنتی سلام بابا آن را با قیمتی ارزان تر از سایر سایت ها به صورت آنلاین و مطمئن تحویل بگیرید.

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
1200W
تعداد کانال صدا
5.1
تکنولوژی صوتی
Dolby Digital (AC3)

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
1
بلوتوث (Bluetooth)

سایر ویژگی‌ها

نوع باند و اسپیکر
بلندگوهای استریو

متوسط امتیاز مشتریان

4.8

از مجموع 5 نظر

پرسیدن سوال

5
1402/07/03

با سلام و وقت بخیر
ایا سینما خانگی داریم که همه بلندگوهاش بدون سیم باشه

بهروز زاهدی (کارشناس سلام بابا) :

درود به شما؛

بله مدل های بالا رده به صورت بی سیم هستند. برای مثال سینمای خانگی و ساندبار سونی HT-A9 یکی از این گزینه ها است که فوق العاده است اما متاسفانه در حال حاضر وارد بازار ایران نشده است.

با سپاس.

5
1401/08/29

با سلام و خسته نباشید خدمت مجموعه مشتری مدار و با شخصیت سلام بابا .
درخواستی که داشتم راجع به این سینمای خانگی راجع به بلندگوهای وایرلس هست . لطفا بفرمایید چطوری هستند و از چه طریقی به منبع تغذیه دسترسی دارند .
با تشکر

بهروز زاهدی (کارشناس سلام بابا) :

با سلام، بلندگوها و ساب ووفر این سینمای خانگی به صورت سیمی هستند و نیاز است که به کمک کابل های مخصوص خود به DVD Player و آمپلی فایر آن متصل شوند. تنها DVB Player و آمپلی فایلر این سینمای خانگی احتیاج به منبع برق دارند و نیاز است که آنها را به پریز برق متصل کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید دفترچه نصب و راه اندازی آن را از سایت سونی دانلود کرده و مشاهده نمایید. به زودی اطلاعات و مشخصات این سیستم صوتی در سایت آپدیت خواهد شد. با تشکر.

5
1400/04/27

ایا وایرلسه؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر بله دو عدد از بلندگوهای ان وایرلس است.
4
1398/10/15

با سلام. رنگ سفید این مدل رو نمیارید؟

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود..فعلا موجود نیست و موجود شدن ان هم بعید به نظر میرسد.
5
1398/09/16

عرض سلام خدمت دوستان .من در انتخاب سیستم های صوتی چه در اتومبیل ومنزل بسیار دقیق بررسی وسپس انتخاب میکنم حتی تا صدای محصول را نشنوم به هیچ عنوان خرید نمیکنم هیچ سینمای خانواده ای جز پایونیر نمیتونه رقیب کیفیت صدا و تصویر سونی بشه من مدل سینمای خانواده سونی مدلbdv.n9200 دارم بسیار زیبا وصدای خوب وبلند ولذت بخشی داره فقط تنها ضعفش در خوندن اولیه اهنگ ها هستش که با تاخیر هستش به هیچ عنوان usbویروسی وصل نباید بشه چون هنگ یا گیج میزنه که با ریست کردن حل میشه در قسمت نرم افزاری سونی یه خورده ضعیف عمل کرده

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود برشما ممنون بابت اظلهار نظر شما امید وارم که دوستان از نظر شما استفاده کنند.
کالاهای مرتبط