اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
×

تلویزیون ال جی 32LJ520U

شناسه کالا::

LG 32LJ520U

LG
تلویزیون
ویژگی های کالا:
  • کیفیت تصویر :
    HD
  • نوع صفحه نمایش :
    LED
  • سایز (اینچ) :
    32
مشاهده همه ویژگی ها
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
LG
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
فرایند خرید


1) انتخاب محصولات: بررسی سایت یا دریافت مشاوره!


2) پرداخت بیعانه: 500 هزار تا 10میلیون تومان متغیر است!


3) ارسال‌محصول: درسریعترین زمان ممکن باپیک اختصاصی!


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش: 9 صبح الی 22 شب

تشخیص اصالت

ویدیو بهترین راهکار تشخیص اصالت تلویزیون

معرفی کوتاه محصول

تلویزیون ال جی 32LJ520U دارای سایز 32 اینچ همراه با پنل IPS و کیفیت تصویر HD همراه با ویژگی های تصویری همچون موتور رنگ Color Master، نرخ حرکت 50 هرتز،  و قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر Resolution Upscaler تولید شده است. بخش صدای تلویزیون ال جی نیز با توان 6 وات و بلندگوهای دو کاناله همراه شده است. قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi یا کابل LAN همراه با مرورگر وب در کنار سیستم عامل webOS 3.5 مربوط به بخش هوشمند این تلویزیون می باشد. از دیگر امکانات تلویزیون ال جی می توان پردازنده دو هسته ای، حالت فراگیر صدا Virtual surround، هر کدام از گیرنده های DVB-T، DVB-T2، DVB-C،DVB-S، DVB-S2، صفحات تله تکست، قابلیت ضبط، خروجی نوری Optical، راهنمای برنامه الکترونیکی EPG، اسلات CI، خروجی هدفون و  پورت های USB ،HDMI اشاره کرد.

نقد و بررسی تلویزیون ال جی 32LJ520U  

تلویزیون ال جی 32LJ520U همراه با طراحی تخت تولید و روانه بازار شده به همین دلیل به راحتی می تواند توجه کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند. سود بردن از صفحه نمایش بسیار بزرگ 32 اینچی تلویزیون ال جی به همراه دیزاین فوق‌العاده شیکی که دارد هر محیطی را کاملاً تغییر می دهد. کیفیت تصویر تلویزیون ال جی HD می باشد که به کمک آن با صحنه های طبیعی و واقعی رو به رو می شوید. نوع موتور تصویر تلویزیون ال جی  Color Master می باشد که سعی در نمایش تصاویری با کیفیت بالا را دارد. همچنین به کمک قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر Resolution Upscaler می توانید شاهد کیفیت بالای برنامه ها باشید. قسمت صدای تلویزیون ال جی نیز همراه با توان 6 وات در نظر گرفته شده که بلندگوهای دو کاناله آن می توانند صدای موسیقی های مورد علاقه تان را با دقت و وضوح بالا به گوش برسانند. همچنین به کمک پورت های USB و HDMI نیز می توانید از محتوای دیگر دستگاه ها بر روی تلویزیون برخوردار شوید. همچنین به کمک نرخ رفرش 50 هرتز می توانید از تصاویری صاف و بدون نویز نهایت لذت را ببرید. بخش هوشمند آن که با سیستم عامل webOS 3.5 همراه بوده به شما این امکان را می دهد که در صفحات وب به گشت و گذار بپردازید و از برنامه های مورد علاقه نهایت لذت را ببریید.

کیفیت تصویر HD تلویزیون ال جی LJ520U

کیفیت تصویر HD صفحه نمایش تلویزیون ال جی 32LJ520U

تلویزیون ال جی 32LJ520U همراه با کیفیت تصویر HD تولید شده که روی هم رفته با میزان یک میلیون پیکسل آن می توانید در وضوح و رزولوشن خیره کننده غرق شوید. تعداد پیکسل های 768×1366پیکسل که بر روی نمایشگر تلویزیون ال جی در حال خلق تصاویری واقعی هستند، موجب می شوند تا کاربر از دیدن هر برنامه نهایت لذت را ببرد. با مشاهده تصویر بالا می توانید یک ترجبه غنی و سرشار از هیجان را به چشم خود ببینید. در این تصویر به هیچ عنوان خبری از نویز و اعوجاج تصویر نمی باشد و هر نقطه آن را به صورت وضوح و طبیعی مشاهده می کنید.

موتور پردازشگر تصویر Color Master Engine تلویزیون ال جی LJ520U

نوع موتور پردازشگر تصویر تلویزیون ال جی Color Master می باشد که به کمک آن می توانید در رنگ های جذاب و گوناگون غرق شوید. کار این نوع موتور پردازش کردن رنگ ها است که نه تنها سطح آنها را بالا می برد؛ بلکه در عین حال نیز اشباع رنگ و روشنایی را تنظیم می کند. این در حالیست که رنگ ها آنچنان زنده و طبیعی نشان داده می شوندکه تصور می کنید در همان صحنه به صورت واقعی قرار گرفته شده اید. 

ارتقاء کیفیت تصویر تلویزیون ال جی LJ520U با Resolution Upscalar

یکی دیگر از قابلیت های خوب و کاربردی تلویزیون ال جی LJ520U که بسیاری از تلویزیون های دیگر نیز به آن مجهز هستند Resolution Upscaler می باشد. این ویژگی به صورت خودکار کیفیت تصاویر را بالا می برد به صورتیکه بدون توجه به کیفیت اصلی برنامه کیفیت را بهبود می دهد و  می توانید از تماشای هر برنامه با وضوح و کیفیت بالا لذت ببرید. 

طراحی تلویزیون ال جی LJ520U

دیزاین تلویزیون ال جی 32LJ520U 

از هر جهت که به تلویزیون ال جی 32LJ520U نگاه کنید، خصوصاً از نیمه شیک بودنش آشکار می‌شود. طراحی پایه دو شاخه‎ای این تلویزیون همراه با قاب باریک آن که هر چهار طرف صفحه‌نمایش را فراگرفته همگی ساختاری از یک هارمونی خاص را در کنار هم به وجود آورده اند. اگر بخواهید به وسیله صفحه نمایش تلویزیون ال جی به تماشای برنامه ها بنشینید، در هر کجا و با هر فاصله‌ی مکانی از تلویزیون باز هم می توان به صورت استاندارد هر برنامه را با دقت و کیفیت بالایی مشاهده کرد. در کل باید گفت تلویزیون ال جی 32LJ520U چه در حالت روشن و چه در حالت خاموش طراحی منحصر بفردی به محیط می بخشد و بیشترین دلیل خاص بودن فضا را می توانید به کمک براکت احساس کنید. چرا که وجود یک براکت جهت نصب تلویزیون بر روی دیوار کمک چشمگیری به شیک جلوه دادن محیط خواهد شد. شما نیز اگر جزو آن دسته از افراد وسواس هستید و می خواهید از فضایی سینمایی در منزل برخوردار شوید، با انتخاب همین مدل 32LJ520U رویای خود را تحقق ببخشید.

سیستم صدای تلویزیون ال جی LJ520U

سیستم صدای تلویزیون ال جی 32LJ520U  

ال جی به همان اندازه که به سایر بخش های تلویزیون 32LJ520U بها داده، اهمیت خاصی نیز برای  بخش صوتی آن قائل شده است. دو نوع بلندگوی دو کاناله که هر کدام به تنهایی با توان 3 وات همراه شده اند، برای بخش صوتی تلویزیون ال جی تعریف شده اند. این بلندگوها روی هم رفته و جمعاً صدای 6 وات را از خود ارائه می دهند که بیشترین دلیل کیفیت بالای صوتی آن به خاطر حالت فراگیر آنهاست. به عبارتی بلندگوهای تلویزیون ال جی که مجهز به حالت فراگیر Virtual surround می باشد، تاثیر بالایی بر روی دقت و کیفیت بالای صوتی ایجاد می کنند. تکنولوژی پاک سازی Clear Voice lll به منظور حذف و از بین بردن خطاهای موجود عمل می کند که در نتیجه همراه با یک صدای فراگیر، کاربر را غرق در موسیقی خواهد کرد. اگر شما نیز در کنار تصویر عالی تلویزیون، بخش صوتی آن برایتان اهمیت دارد، بدون شک انتخاب تلویزیون ال جی 32LJ520U بهترین پیشنهاد خواهد بود.

پورت های ارتباطی تلویزیون ال جی LJ520U

پورت های ارتباطی تلویزیون ال جی 32LJ520U

تلویزیون ال جی 32LJ520U مجهز به دو عدد پورت HDMI و یک عدد پورت USB می باشد. وظیفه هر کدام از این پورت ها قرار دادن و ذخیره سازی محتوا بر روی تلویزیون می باشد. کافی ست فلاش USB خود را به پورت USB وصل نمایید و از محتوای آن اعم از عکس، موسیقی و ویدیو بر روی نمایشگر تلویزیون 32 اینچ ال جی لذت ببریید. علاوه بر این به کمک هر کدام از پورت های HDMI می توانید فضایی کاملاً سرگرم کننده را در منزل تجربه نمایید. سه عدد پورت HDMI برای انتقال صدا و تصویر فایل های شخصی موجود در موبایل و سایر دستگاه های شخصی از طریق یک کابل بر روی تلویزون امکان پذیر می باشد.  ورودی های HDMI به شما اجازه می دهند تا مرکز سرگرمی چند رسانه ای را در منزل ایجاد کنید. 

تلویزیون ال جی LJ520U - بازی

فضای سرگرم کننده با تلویزیون ال جی 32LJ520U

تلویزیون ال جی 32LJ520U هر لحظه از زندگی را برایتان به فضایی کاملاً مهیج و سرگرم کننده تبدیل می کند به صورتیکه با ارائه دادن بازی های سرگرم کننده سنین مختلف همراه با سلایقشان را تحت پوشش قرار می دهد. به بیان دیگر برای تلویزیون ال جی  انواع بازی های سرگرم کننده در نظر گرفته شده اند که از هر کدام یک می توانید بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون برخوردار شوید. برای دسترسی به این بازی ها کافیست از طریق وب سایت LG اقدام کنید. 

سیتم عامل تلویزیون هوشمند ال جی LJ520U

سیتم عامل تلویزیون هوشمند ال جی 32LJ520U

از دیگر ویژگی های مهم و کاربردی که از یک تلویزیون انتظار می رود با خود به همراه داشته باشد بخش سیستم عامل همراه با امکانات هوشمند می باشد. شرکت ال جی سیستم عامل منحصر به فردی را به تلویزیون هایش اختصاص داده است تا از طریق آن کاربر نهایت استفاده را ببرد. تلویزیون های هوشمند ال جی دارای سیستم عامل webOS می باشند؛ که این تلویزیون ال جی 32LJ520U نیز از سیستم عامل WebOS 3.5  برخوردار می باشد. این سیستم عامل امکان دسترسی به اینترنت از طریق Wi-Fi یا کابل LAN را برای کاربران فراهم کرده است. در نتیجه امکان دسترسی به اینترنت و سایت های مختلف به کمک مرور گر وب در این تلویزیون به راحتی امکان پذیر می باشد.اشتراک گذاری محتوا با کیفیت بالا به کمک Miracast در این تلویزیون امکان پذیر شده است. اشتراک گذاری میراکاست این امکان را به کاربر می دهد تا به صورت بی سیم محتوای فایل های چندرسانه ای موجود در دستگاه موبایل و سایر دستگاه ها را با تلویزیون خود به اشتراک بگذارید.

سخن آخر

با جمع بندی کلی در مورد نقد و بررسی تلویزیون ال جی 32LJ520U به این نتیجه می رسیم که یک نوع تلویزیون ساده همراه با امکانات معمولی برای کاربران می باشد. کیفیت تصویر HD، وجود پورت های HDMI و USB و هچنین توان صدای 6 وات در کنار سیستم عامل WebOS 3.5 و قابلیت اتصال به اینترنت این تلویزیون را به یک تلویزیون ساده و در عین حال مناسب برای کاربران تبدیل کرده است. هر چند قضاوت درباره اینکه کدام مارک تلویزیون بهتر است، ممکن باشد کاربر را دچار شک کند؛ اما مدل تلویزیون ال جی با رنج قیمت بسیار مناسب تری از سایر سایت ها بهترین گزینه خواهد بود، در غیر اینصورت با بازدید از مدل های دیگر موجود در سایت سلام بابا هر یک را که بخواهید به صورت غیر حضوری تحویل خواهید گرفت.

مشخصات کلی

مدل
LJ520U
تولید کننده
LG
سری
5
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ
کره

صفحه نمایش

سایز (اینچ)
32
نوع صفحه نمایش
LED
طراحی صفحه نمایش
تخت
قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
80
نوع پنل
IPS
تاریکی موضعی (Local Dimming)
کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)
89+ تا 89-

تصویر

کیفیت تصویر
HD
نسبت تصویر (Aspect Ratio)
16:9
پردازشگر تصویر
Color Master
تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر
تکنولوژی HDR
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
2160/24p | 2160/25p | 2160/30p | 2160/50p | 2160/60p
فناوری Dolby Vision
درخشندگی فوق العاده

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
6W
تعداد کانال صدا
2
تعداد کل بلندگوها
2
تکنولوژی صوتی
Dolby Digital (AC3)
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
Clear Voice lll
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
فناوری صدای Hi-Fi Audio

ویژگی های گیمینگ

مناسب کنسول بازی
-

امکانات هوشمند

راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
Time Machine
تله تکست (Teletext)
منوی فارسی
مرورگر وب
نرم افزار تلویزیون هوشمند
مرورگر وب
حالت نور پس زمینه خاموش
کنترل نور پس زمینه پویا
اشتراک گذاری هوشمند
فروشگاه محتوا (App Store)
کنترل هوشمند

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
2
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
1
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
تعداد پورت ورودی کامپوزیت
1
اسلات CI
پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
پورت خروجی هدفون
ورودی RS-232C
ورودی آنتن (RF)
بلوتوث (Bluetooth)
پورت شبکه (LAN)

گیرنده ها

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال

منبع تغذیه و برق

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz

طراحی

قابلیت نصب روی دیوار
اندازه قاب
باریک

لوازم جانبی

لوازم جانبی همراه
ریموت کنترل -دفترچه راهنما -4پیچ اتصال
کنترل هوشمند

سایر ویژگی‌ها

OSD Language
امکانات دیگر
حالت صرفه جویی در انرژی
محافظ صفحه نمایش
Simplink (HDMI CEC)
VP9 Decoder
DTS Decoder

متوسط امتیاز مشتریان

4.9

از مجموع 12 نظر

پرسیدن سوال

5
1401/09/19

من مدل تلوزیون ال جی32LJ520Uمدل 2018دارم ایا به گوشی وصل میشود و به اینترنت وصل می شود

بهروز زاهدی (کارشناس سلام بابا) :

با سلام، بله این تلویزیون وای فای و پورت LAN دارد و شما می توانید آن را به اینترنت متصل کنید. همچنین می توانید با نصب برنامه LG ThinQ روی موبایل خود از طریق آن به تلویزیون متصل شوید. با تشکر.

5
1400/04/04

من مدل تلوزیون ال جی32LJ520Uمدل 2018دارم ایا به گوشی وصل میشود یان هرچی میرم تنظیمات گزینه میراکست را پیدا نمیکنم

پاسخ از سلام بابا : باسلام.این تلویزیون هوشمند نیست و قابلیت اتصال به گوشی موبایل را ندارد.
5
1400/04/04

ایا می توان به گوشی وصل شد

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر این تلویزیون هوشمند نیست و قبلیت اتصال به گوشی را ندارد.
5
1398/11/11

اين مدل ماهواره داره؟

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود..این مدل دارای گیرنده DVB-S میباشد.
5
1398/08/10

سلام خسته نباشید آیا این تلویزیون منوی فارسی ندارد ؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر..خیر منوی فارسی ندارد
5
1398/07/21

سلام، خسته نباشید
قابلیت simplink چی هست و به چه کاری میاد؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر . این قابلیت برای اتصال گوشی به تلویزیون و با استفاده از کابل کاربرد دارد .
4
1398/07/13

سلام تلویزیون ال سی دی برا خرید می خواهم شهرستانیم قیمتش چنده اگر دست دوم تمیز باشه خوبه چون بیشتر بودجه نداریم اگربود لطف خبرمان کنید

پاسخ از سلام بابا : سلام وقتتون بخیر . ما تلویزیون دست دوم نداریم .
5
1398/07/05

سلام ورودی dvb-s داره یا dvb-s2 ?
خیلی برام مهمه

پاسخ از سلام بابا : سلام . این تلویزیون هر دو را دارد .
5
1398/06/01

ماهواره هم داره

پاسخ از سلام بابا : سلام تلویزیون الجـــــــی 32Lj520U دارای گیرنده خارجی Dvb_s میباشد ....//
5
1398/05/28

سلام
این بهتره یا lk510?

پاسخ از سلام بابا : سلام سری های مونتاژ و تغییراتی جزیی در طراحی هستند کیفیت تصاویر و صدا در این دو تلویزیون برابر هست ...//
5
1398/05/03

سلام تلوزیون43اینچ با کیفیت فول اچ دی بین قیمت دو تا سه میلیون چه مدلی وجود داره یرای خرید و اصلا ایا 43اینچ با این قیمت وجود داره

پاسخ از سلام بابا : سلام شما میتوانید مدل 43M5000 در بخش تلویزیون های  برند سامسونگ یا در ال جی ها 43Lj550v را برسی کنید و به نتیجه برسید که هر دو برای میزان هزینه Mpp بر ازای کیفیت مناسب هستند و انتخاب خوبی میتوانند باشند ...//
5
1397/09/15

سلام.آیا با گوشی همراه میشه به این تلوزیون وصل شد و فیلم پخش کرد؟

پاسخ از سلام بابا : با عرض سلام به صورت وای فای wifi خیر اما به صورت کابل بله میشه وصل شد . شما برای اینکه راحت تر و به صورت وای فای گوشیتون رو به تلویزیون وصل کنید مدل 32LJ610U باید تهیه کنید ...//
کالاهای مرتبط