×

تلویزیون سونی 55X9000E

شناسه کالا::

SONY 55X9000E

SONY
تلویزیون
ویژگی های کالا:
  • سال عرضه (میلادی):
    2018
  • سیستم عامل:
    Android TV
  • نوع صفحه نمایش:
    LED
  • سایز (اینچ):
    55
مشاهده همه ویژگی ها
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
شرایط خرید از سلام بابا

(با شرایط ویژه و مطمئن می توانید از فروشگاه سلام بابا                                  خرید انجام بدید)


1) انتخاب محصولات: با بررسی سایت یا دریافت مشاوره از همکاران بخش فروش.


2) پرداخت بیعانه: بسته به نوع محصول و قیمت از 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان متغیر است.


3) ارسال محصول: در سریعترین زمان ممکن با پیک اختصاصی سلام بابا.


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش:8.30 صبح الی 22 شب

تشخیص اصالت تلویزیون

ویدیو بهترین راهکار تشخیص اصالت تلویزیون

معرفی کوتاه محصول

تلویزیون سونی 55X9000E دارای کیفیت تصویر 4K همراه با نور پس زمینه Direct LED، قابلیت پشتیبانی از استاندارد HDR، خصوصیت 4K X-Reality™ PRO، تکنولوژی رنگ های زنده، نرخ حرکت تصویر 800 هرتز و همچنین امکان درخشندگی صفحه نمایش می باشد. نوع بلندگوهای تلویزیون سونی  Bass Reflex همراه با توان صدای 20 وات و همچنین فناوری های پاک سازی صدا، DSEE صدا و Cinematic S-Force Front Surround در نظر گرفته شده است. قابلیت هوشمند بودن به همراه سیستم عامل اندروید و بازدید از فروشگاه های مختلف اینترنتی و همچنین مرورگر Opera مربوط به بخش هوشمند تلویزیون سونی هستند. به علاوه امکان مدیریت کردن کابل ها و پنهان سازی آن ها نیز برای تلویزیون سونی تعریف شده اند. هر یک از درگاه های ارتباطی HDMI و USB همراه با حافظه ذخیره سازی 16 گیگابایت در کنار ورودی RF، کامپوننت و کامپوزیت،گیرنده های DVB-T، DVB-T2 و همچنین بلوتوث نیز مربوط به دیگر امکانات تلویزیون سونی هستند.

 نقد و بررسی تلویزیون سونی 55X9000E  

تلویزیون سونی 55X9000E از جمله محصولات به روز و هوشمند کمپانی ژاپنی سونی می باشد که این مدل تلویزیون نیز مانند سایر مدل های امروزی در جدول براویا قرار گرفته شده است. وجود بستر نرم افزاری همراه با قابلیت هوشمند بودن در تلویزیون سونی نه تنها کاربر را به بخش های متنوع و کاربردی تلویزیون دعوت می کند؛ بلکه در عین حال نیز امکان پخش و مشاهده ویدیوهای پرطرفدار همچون یوتیوب و Netflix را در دسترس قرار می دهد. نمایشگر تلویزیون سونی به صورت تخت و شیک بر روی صفحه اصلی آن نگاشته شده که با کیفیت تصویر 4K همراه شده است. از برجسته ترین خصوصیاتی که کمک به نمایش هر چه بهتر و دقیق تر رنگ ها و صحنه های طبیعی تصویر می کند، می توان به استاندارد کیفیت تصویر HDR همراه با تکنولوژی رنگ های زنده Live Colour، قابلیت درخشندگی TRILUMINOS نمایشگر و همچنین واحد به روز رسانی تصویر 800 هرتزی اشاره داشت که در بخش های بعدی مفصل تر به توضیح هر یک پرداخته ایم. بخش سیستم صدای تلویزیون سونی با بلندگوهایی از نوع Bass Reflex آمده اند که با توان صدای 20 واتی شان و از همه مهمتر به کمک یک سری قابلیت صوتی همچون Cinematic S-Force Front Surround، فناوری پاک سازی صدا ClearAudio و DSEE می توانید به بهترین شکل از کیفیت راضی کننده صدای موسیقی های مورد علاقه خود نهایت استفاده را ببرید. همچنین امکان ذخیره سازی محتوا با حافظه داخلی 16 گیگابایت نیز کمک به نگه داری محتوا بر روی تلویزیون می کند. علاوه بر این هر کدام از گیرنده های DVB-T  و DVB-T2 هم در بین دیگر مشخصات تلویزیون سونی به چشم می خورند. ادامه شرح نقد و بررسی تلویزیون سونی X9000E را به بخش های دیگر موکول کرده ایم و شما نیز اگر مشتاق به خواندن آن باشید، بدون شک این مدل تلویزیون را به یکی از انتخاب های خوبتان تبدیل خواهید کرد. 

طراحی تلویزیون سونی X9000E

دیزاین تلویزیون سونی  55X9000E لوکس و جذاب 

بهره گیری از سبک و سیاق مدرن برای دیزاین تلویزیون سونی 55X9000E قرار گیری آن در هر محیطی را کاملاً لوکس می کند به صورتیکه اگر این مدل تلویزیون خصوصاً در محیط هایی با متراژ بزرگ قرار بگیرد خاص بودن را به معنای واقعی کلمه به فضا فرا خواهید خواند. طراحی لبه های تلویزیون سونی باریک در نظر گرفته شده اند که ظرافت فوق‌العاده خاصی به آن بخشیده و در نتیجه تلویزیون را در نظر کاربر شیک تر جلوه داده است.

قاب آلومینیومی تلویزیون سونی X9000E

قاب بسیار باریک تلویزیون سونی 55X9000E نکته دیگری است که نظر کاربر را به سمت و سوی خود جلب می کند. دیزاین فریم تلویزیون سونی کاملاً خوش ساخت همراه با لبه های تیزی در نظر گرفته شده که هر چهار طرف صفحه اصلی تلویزیون را فرا گرفته است. همچنین نمایشگر تلویزیون سونی تخت و صاف با فاصله اندکی از قاب بر روی صفحه تلویزیون نگاشته شده است. قاب باریک تلویزیون سونی 55X9000E کمک می کند که سطح صفحه نمایش را بسیار گسترده تر از آنچه که هست مشاهده نمایید و در نتیجه چشم را بر روی صفحه نمایش متمرکز تر خواهد کرد.

مدیریت کابل های تلویزیون سونی X9000E

پایه‌ی تلویزیون سونی 55X9000Eمرکزی می باشد و به دلیل اینکه مدیریت پنهان سازی کابل ها بر روی آن طراحی شده اجازه می دهد تا از شر کابل های تلویزیون راحت شوید. به عبارتی قابلیت پنهان سازی کابل هر نوع کابل اضافه و جعبه پخش کننده دستگاه های Blu-ray را پهان می سازد و از به هم ریختگی اطراف تلویزیون جلوگیری می کند. مدیریت کابل ها نیز که سونی این مدل تلویزیونش را به آن مجهز ساخته کاری می کند تا سیم های اضافه به صورت کاملاً مدیریت شده و از قسمت پایه‌ی آن به سمت پشت تلویزیون هدایت شوند که در نتیجه آن دیگر با کابل های اضافه دور و بر تلویزیون مواجه نخواهید شد.

 صفحه نمایش تلویزیون سونی X9000E

نمایشگر تلویزیون سونی  55X9000E همراه با تصاویری فوق‌العاده

طراحان کیفیت صفحه نمایش تلویزیون های سونی از یک استراتژی خاص برای تولید نمایشگرها بهره برده اند به صورتیکه با جای دادن یک سری قابلیت ها و مزایای ویژه کاری کرده اند تا تلویزیون های جدید این کمپانی کاملاً بی نقص و عیب در نظر کاربران جلوه داده شوند. تلویزیون سونی 55X9000E دارای نمایشگری با کیفیت تصویر 4K همراه با میزان وضوح 2160×3840 پیکسل می باشد. در حال حاظر چنین کیفیت تصویری از نقطه قوت های تلویزیون سونی محسوب می‌شود چرا که از نظر تعداد پیکسل ها ثروتمند است و بالاترین سطح از پیکسل ها را در بین تلویزیون های خانگی به خود اختصاص داده است.

پردازنده 4K HDR Processor X1 تلویزیون سونی X9000E

از این گذشته همانطورکه در ابتدای این بخش نیز بیان کردیم وجود یک سری تکنولوژی همچون موتور پردازشگر تصویر 4K HDR Processor X1 که برای ایجاد رنگ های واضح و طبیعی بر روی صفحه نمایش تلویزیون سونی 55X9000E تلاش می کند و با امکان بالا بردن سطح روشنایی، کمک می کند تا تصاویر واقعی بر روی نمایشگر نشان داده شوند. در کل باید گفت موتور پردازشگر تصویر 4K HDR Processor X1 جزئیات را به صورت زنده و برجسته نشان می دهد.

درخشندگی فوق العاده صفه نمایش تلویزیون سونی X9000E

قابلیت درخشندگی صفحه نمایش TRILUMINOS در تلویزیون سونی 55X9000E رنگ ها را به معنای واقع گرایی بیشتر نمایان می سازد. به عبارتی توسط این قابلیت رنگ ها در یک محدوده وسیع تر نشان داده می شوند که در نهایت رنگ ها جذاب و کاملاً طبیعی نشان داده می شوند.

استاندارد 4K HDR تلویزیون سونی X9000E

همچنین صفحه نمایش تلویزیون سونی 55X9000E با استاندارد کیفیت تصویر 4K HDR سازگاری دارد به شیوه ای که اگر بخواهید جزئیات و همچنین رنگ ها را به صورت زنده مشاهده کنید باید بر روی این استاندارد حساب کنید. به بیان دیگر استاندارد 4K HDR رنگ و کنتراست را با گستره‌ی بسیار وسیع تری نمایش می دهد.به بیان دیگر 4K HDR یک استاندارد جدید تصویری است که اطلاعات بیشتری درباره روشنایی تصویر به همراه دارد، تا بتواند کنتراست بهتر و طیف رنگی گسترده تری در رزولوشن 4K  منتقل کند. اکنون زمان آن است که 4K HDR  سونی را با آغوش باز پذیرا باشید تا جزئیات استثنایی و بهتر، رنگ های عالی، برجسته و سایه روشن های فوق العاده ای را مشاهده کنید.

خصوصیت 4K-X-Reality™ PRO تلویزیون سونی X9000E

یکی دیگر از راه های نشان دادن جزئیات در صفحه نمایش تلویزیون سونی 55X9000E قابلیت 4K X-Reality™ PRO است که به لطف آن می توانید وارد دنیایی هیجان انگیز و پر از وضوح فوق‌العاده شوید. در واقع به کمک 4K X-Reality™ PRO هر پیکسل به صورت جداگانه با یک پایگاه داده تصویری خاص تجزیه و تحلیل می شوند و به صورت مستقل از همدیگر بافت، کنتراست و رنگ را نشان می دهد. بهترین توصیف که برای این موتور تصویر می توان بیان کرد این است که یک پردازنده، ارتقا دهنده هوشمند است . این موتور محتویات تصویری و ویدیویی را صرف نظر از اینکه برنامه تلویزیونی، خبر، ورزش، دیسک بلوری، دی وی دی و یا فیلم خانگی باشد دریافت کرده و آن را برای بهبود تصاویر نمایش داده شده بر روی تلویزیون ارتقا می دهد و تصاویری با رزولوشن بالاتر را به شما ارائه می دهد. به عبارت ساده تر موتور این عمل را با تجزیه تحلیل و اصلاح هر پیکسل از تصویر , مقایسه آن با پایگاه داده داخلی  و سپس اساساً بازسازی آن و گرفتن پیکسل ها و جزئیات تصویر که در ترجمه از رزولوشن پایین تر به رزولوشن بالاتر از دست داده است انجام می دهد . این فرایند را می توان به یک هنرمند یا ترمیم کننده حرفه ای شبیه کرد که با استفاده از شگرد های خود یک عکس یا نقاشی را به زیبایی واقعی و اصل آن برگردانده , عناصری را که از دست داده به آن بر می گردانند و مناطقی را که درخشش خود و یا روشنایی و جنب و جوشی را که پیش از این داشته اند  از دست داده اند روتوش می کنند . این موتور در تلویزیون های سونی نیز همانند یک هنرمند توانا عمل می کند . تصاویر را آنالیز کرده و رنگ ها، تن ها و بافت های مناسب را به زیباترین و طبیعی ترین شکل ممکن برای آن انتخاب خواهد کرد .این موتور در تلویزیون های سونی به ویژه زمانی بسیار مفید خواهد بود که شما بخواهید ویدیو هایی را که با موبایل هوشمند خود گرفته اید، فیلم های خانگی اچ دی و یا ویدیو های یوتیوب دارای رزولوشن پایین را بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون فورکی سونی خود ببینید

تلویزیون سونی X9000E- قابلیت Super Bit Mapping

قابلیت Super Bit Mapping در صفحه نمایش تلویزیون سونی 55X9000E نیز به صورت بسیار قدرتمند به پردازش سیگنال های 14 بیتی می پردازد و منابع 8 بیتی یا 10 بیت را بالا می‌برد. بدین ترتیب شاهد کیفیت بالای پیسکل های صفحه نمایش خواهید شد که در نتیجه به صورت دقیق و پردازش شده مشاهده خواهند شد.

واحد اسکن تصویر تلویزیون سونی X9000E

حال نوبت به واحد به روز رسانی تصویر یا همان نرخ حرکت تصویر Motionflow می رسد که در تلویزیون سونی 55X9000E با میزان 800 هرتز آمده است. این واحد سریع ترین لحظات فیلم را در حالیکه با شور هیجان بالایی نمایش می دهد به صورت صاف و بدون نویز بر روی صفحه نمایش نشان می دهد. Motionflow فریم های اضافه را از بین می‌برد و سریع ترین حرکت ها را بدون نویز و تاری به نمایش می گذارد.

 

بیشتر بدانید: قابلیت HDR چیست و چه تاثیری بر روی کیفیت تصویر دارد؟ استاندارد HDR به تجزیه کردن رنگ ها می پردازد که با تفکیک پذیری آنها سبب می‌شود تا هر چیزی را بسیار نزدیک به صحنه های زنده و طبیعی مشاهده کنید. همچنین HDR تصاویر تاریک را بسیار تیره و تصاویر روشن را بسیار درخشان و سفید نمایش می دهد.

سیستم صوتی تلویزیون سونی X9000E

صدای تلویزیون سونی 55X9000E عالی و بی نقص

بی شک تلویزیون سونی 55X9000E در کنار بخش تصویر آن مستلزم قسمت صوتی قدرتمند می باشد تا در کنار همدیگر ساختاری کامل و بی و عیب و نقص را ارائه دهند. بلندگوهای تلویزیون سونی از نوع Bass Reflex هستند که از دو کانال مجزا صدا را به گوش می رسانند. هر کدام از این بلندگوها نیز با توان 10 وات همراه شده اند که روی هم رفته توان صدای 20 واتی را تشکیل داده اند. نوع فناوری به کار گرفته شده در بخش صدای تلویزیون سونی Cinematic S-Force Front Surround می باشد که آن هم به نوبه خود صدایی فراگیر را ایجاد می کند. این فناوری به دلیل مرتبط کردن منابع مختلف صدا با مغز طراحی شده تا بتواند از طریق هر یک از بلندگوهای سمت راست و چپ تلویزیون گستره‌ی موج صدا را ایجاد کند. همچنین فناوری پاک سازی فاز Clear Phase برای تجزیه و تحلیل کردن صدا مورد استفاده قرار می گیرد که با از بین بردن صداهای غیر طبیعی، صدایی خالص و طبیعی را ارائه می دهد. فناوری DSEE صدا نیز جزئیات موسیقی را باز می گرداند. بدین صورتکه اگر شما در حال لود آهنگ از اینترنت هستید در طول لود امکان از بین رفتن مقدار زیادی از اطلاعات صوتی وجود دارد که با استفاده از تکنولوژی DSEE فرکانس های از دست رفته به منبع موسیقی باز گردانده می شوند. همچنین سیستم صوتی تلویزیون سونی 55X9000E قابلیت پشتیبانی از فرمت های صوتی Dolby™ Digital، Dolby™ Digital Plus و Dolby™ Pulseرا داراست.

فناوری پاک سازی صدای تلویزیون سونی X9000E

طراحان بخش صوتی تلویزیون سونی 55X9000E از یک سری قابلیت برجسته همچون ClearAudio کمک گرفته اند تا به کمک آن صدایی مجذوب و فراگیر را به گوش برسانند. این فناوری پاک سازی صدا باعث می‌شود تا صدای تلویزیون کاملاً واقعی به نظر برسد. در کل صدای موسیقی، فیلم، دیالوگ و همچنین افکت های فراگیر با وضوح صدای بالاتری به گوش می رسند.

بستر نرم افزاری تلویزیون سونی 55X9000E

جدیدترین تلویزیون های هوشمند کمپانی سونی به سیستم عامل اندروید مجهز می باشند که در این میان تلویزیون سونی 55X9000E نیز از این قاعده مستثناء نسیت. این نوع سیستم عامل همراه با برنامه ها و بخش های متنوعی به سراغ کاربران آمده تا از این طریق بتواند پاسخ گوی خوبی باشد. به عنوان مثال جستجوی صوتی یکی از بهترین امکاناتیست که سیستم عامل اندروید آن را در اختیار می گذارد. فرمان صوتی به کاربر امکان می دهد که هر چیزی را از تلویزیون بخواهد بدون اینکه کاربر کار خاصی انجام دهد. در واقع به وسیله جستجوی صوتی به کاربر این اجازه را می دهد تا بدون نیاز به استفاده از روش تایپ تنها با یک جستجوی ساده صوتی دستور مورد نظر را بدهید و در اتلاف وقت صرفه جویی کنید. در ویدیوی پایین بیشتر در مورد سیستم عامل اندروید و چگونگی کار با آن توضیح داده ایم که توجه شما را به آن جلب می کنیم.

نمایش باز های PlayStation با کیفیت 4K HDR در تلویزیون سونی X9000E

قابلیت نمایش بازی های هیجان انگیز همچون PlayStation نیز با کیفیت 4K HDR میسر می باشد و شما می توانید هر نوع کنسول بازی سرگرم کننده را همراه با بافت های زنده و رنگ های جذاب مشاهده نمایید. برنامه SideView کمک می کند تا هر چیزی را از تلویزیون همچون سرچ برنامه ها و برنامه های ضبط شده به راحتی پیدا کنید. این برنامه SideView اجازه می دهد تا از طریق کامپیوتر یا گوشی های هوشمند خود برای دیدن برنامه های تلویزیونی محبوب استفاده کنید. همچنین به کمک این برنامه اعلان های تنظیم شده خود را مانند زنگ هشدار از دست نخواهید داد.

 

بیشتر بدانید: اندروید تی وی و مزایای آن چیست؟ سیستم عامل اندروید یکی از جدیدترین و به روز ترین رابط کاربری هایی می باشد که کمپانی سونی با راه دادن به تلویزیون سونی 55X9000E آن را از مزایای ویژه ای بی بهره نگذاشت.

 تلویزیون سونی X9000E- امکانات هوشمند

امکانات هوشمند تلویزیون سونی 55X9000E

در کنار بخش های جذاب و هیجان انگیز تلویزیون سونی 55X9000E مهمترین مشخصه ای که خودنمایی می کند قابلیت اتصال به اینترنت آن است. امکان سرچ در بین محتوای اینترنتی و همچنین دانلود محتوای مورد دلخواه توسط تلویزیون سونی انجام می گیرد. نوع مرورگر اینترنتی تلویزیون سونی Opera می باشد که امکان دسترسی به هر صفحه ای را برای کاربر فراهم می سازد.

تلویزیون سونی X9000E- نوار محتوا

به کمک نوار محتوا Content Bar در قسمت هوشمند تلویزیون سونی 55X9000E هر چیزی را سریع پیدا خواهید کرد. این نوار به شما امکان می دهد تا فیلم و هر برنامه دیگری را پیدا کنید. تنها کافیست نوار محتوا را فرا خوانی کنید سپس در حالیکه شما در حال تماشای فیلم هستید همزمان می توانید برنامه های دیگری را نیز لود کنید. علاوه براین می توانید این نوار محتوا را به منظور نمایش های پر بازدیدتان سفارشی کنید که در اسرع وقت در اختیار قرار بگیرد. جهان محتوا را می توانید از برنامه Google Play بخواهید، به صورتیکه این برنامه فیلم ها، برنامه های تلویزیونی، بازی ها و هر چیز دیگری را در دسترس قرار می دهد. حافظه 16 گیگابایت نیز به منظور ذخیره سازی محتوا در تلویزیون سونی 55X9000E تعریف شده است.

قابلیت Chromecast نیز به راحتی می تواند سرگرمی های مورد علاقه خود را مانند برنامه های پرطرفدار یوتیوب و Netflix بر روی نمایشگر تلویزیون سونی نشان دهد. یکی از پر طرفدار ترین برنامه هایی که در بین کاربران زیادی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و تنها بخش خاصی از کشورهای جهانی قابلیت پشتیبانی از آن را داراست، برنامه Netflix می باشد. به کمک برنامه Netflix به هر آنچه که مورد علاقه تان است دسترسی خواهید داشت و می توانید اوقات خوبی را برای خود و خانواده تان به وجود بیاورید.

برنامه یوتیوب که امروزه مورد استقبال اقشار مختلف جامعه قرار می گیرد یکی از جمله برنامه های جذاب، هیجان انگیز و پرطرفداری می باشد که امکان برخورداری از فیلم های متنوع را برای کاربران به وجود می آورد.

سخن نهایی:

با در نظر گرفتن تمامی ملاک های خوبی که هر کاربر می تواند از یک تلویزیون انتظار داشته باشد و همچنین توجه به امکانات و قابلیت های تلویزیون سونی 55X9000E می توان گفت یک تلویزیون حرفه ای برای کاربران حرفه ای می باشد. طراحی شیک تلویزیون سونی از یک طرف، دقت به صفحه نمایش و مزایای آن از طرف دیگر و از همه مهمتر کاوش در بین ویژگی هوشمند بودن و سیستم عامل اندروید آن همگی دال بر عالی بودن این تلویزیون می باشند. هر چند بسیاری از مدل تلویزیون ها با برندهای مختلف در بازار وجود دارند و ممکن است با قضاوت در بین اینکه کدام مارک تلویزیون بهتر است دچار شک شوید، می خواهیم با پیشنهاد این تلویزیون سونی 55X9000E به انتخابی ایده آلی دست پیدا کنید. در غیر اینصورت با مشاهده دیگر مدل ها از سایت اینترنتی سلام بابا با ضمانت اصلی بودن کالا و به صورت غیر حضوری و آنلاین نسبت به خرید هر کدام به صورت دلخواه اقدام کنید.

مشخصات کلی

سال عرضه (میلادی)
2018

صفحه نمایش

سایز (اینچ)
55
نوع صفحه نمایش
LED
طراحی صفحه نمایش
تخت
قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
139
نور پس زمینه
Direct

تصویر

رزولوشن (پیکسل)
3840x2160
پردازشگر تصویر
4K HDR Processor X1
تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر
تکنولوژی HDR
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
2160/24p | 2160/25p | 2160/30p | 2160/50p | 2160/60p
افزایش رنگ

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال صدا
2
قابلیت SURROUND SOUND
S-Force Front Surround

امکانات هوشمند

سیستم عامل
Android TV
حافظه داخلی کلی (گیگابایت)
16GB
قابلیت اتصال به موبایل
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)
مرورگر وب
عملکرد سازگار با براویا
کنترل والدین
حالت نور پس زمینه خاموش
کنترل نور پس زمینه پویا

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
4
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
3
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
تعداد پورت ورودی کامپوننت
1
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
تعداد پورت ورودی کامپوزیت
2
پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
پورت خروجی هدفون
ورودی RS-232C
ورودی آنتن (RF)
بلوتوث (Bluetooth)

گیرنده ها

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
مشخصات تیونر
دیجیتال-آنالوگ

منبع تغذیه و برق

حسگر اکو (Eco)

طراحی

قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر)
300x300
نوع پایه و رنگ
مشکی از جنس آلومینیوم
اندازه قاب
باریک

سایر ویژگی‌ها

صفحه نمایش ال ای دی
OSD Language
4K X-REALITY PRO™
Simplink (HDMI CEC)
پشتیبانی USB HID
پشتیبانی از فرمت USB DRIVE
FAT16/FAT32/exFAT/NTFS
پشتیبانی از سوییچ کردن فیلم

متوسط امتیاز مشتریان

4.5

از مجموع 125 نظر

پرسیدن سوال

5
1398/07/13

سلام
ايا اين تي وي در حال حاضر موجود دارين يانه اگر هست حدود قيمت را بگوييد با تشكر

پاسخ از سلام بابا : سلام . خیر دوست عزیز این مدل برای سال 2017 است و موجود نیست .
5
1397/10/11

سلام.پس چرا قیمت این tv از 559000f بیشتره ؟؟؟مگه سری f بهتر نیست نسبت به سری e پس چطور قیمتش بالاتره .زیاد زدین قیمتو

پاسخ از سلام بابا : سلام قیمت ها و موجودی ها آنی هستند و باید حتمآ تماس بگیرید دوست عزیز ...//
5
1397/09/22

سلام
بین این تی وی و x8500fتفاوت زیاده؟ شما کدومو پیشنهاد می کنید؟

پاسخ از سلام بابا : سلام 55x9000e از لحاظ کیفیت و اپشن ها برتر و مطمینآ پیشنهاد ما همین 9000 هست ...//
4
1397/09/20

سلام .قیمت خیلی پایینتر از این چیزیه که زدین.لطفا قیمتارو بروز رسانی کنید .موقعی که دلار هزار تومان هزارتومان میرفت بالا شما هم ملیون ملیون اضافه میکردین به قیمت این tv حالا که دلار اومده پایین و سایت آمازون حدود ۹ ملیون گزاشته این tv رو حداکثر قیمت این tv تو سایت شما باید ۱۱ باشه الان...لطفا رسیدگی کنید مدیر محترم .مردم قدرت خرید ندارن .با تشکر

پاسخ از سلام بابا : سلام قیمت ها آپدیت هست و قیمت آن کاهش پیدا کرده است و در حال حاضر خرید این کالاها راحت نیست و با کمترین قیمت که درج کردیم موجود کرده ایم ...//
5
1397/09/04

سلام
بین این مدل وLG55b7 کدام را پیشنهاد میکنید
ممنونم

پاسخ از سلام بابا : سلام انتخاب سختی بین این دو تا تلویزیون هست : اما در 70 درصد امتیازات تصویری اولد ال جی بخصوص در یکنواختی سیاه و همچنین یکنواخت خاکستری و زاویه دید از تلویزیون سونی 55X9000E برتر میباشد و به شما پیشنهاد میشود...//
5
1397/08/25

سلام.با توجه به قیمت نزولی دلار خواستم ببینم قیمتش چنده الان این تلوزیون؟ممنون

پاسخ از سلام بابا : سلام دوست عزیز قیمت به روز میباشد.
4
1397/08/21

ممنون از پاسخگویی
اگه ممکنه در پایان بفرمایید که تفاوت بین این تلوزیون یعنی 9000e ,, با 930 و یا سری f سونی از لحاظ کیفیت اینقدر زیاد و مشهود هست که برای مصرف کننده عادی ارزش این اضافه پرداخت رو داشته باشه,
ممنون

پاسخ از سلام بابا : سلا خیر اختلاف زیاد نیست و برای افرادی که ریز بین و حساس هستند این اختلاف بیشتر مهم هست ...// مقایسه تلویزیون های 9000 سری E , F
5
1397/08/20

سلام
ضمن عرض تشکر از پاسخگویی و وقتی که میگذارید,
من بین سونی 9000e _,و ال جی sj850 تردید دارم,
با توجه به این نکته که این تلوزیون رو فقط برای تماشای فوتبال میخوام, اگه ممکنه راهنمایی بفرمایید

پاسخ از سلام بابا : با سلام خدمت شما دوست گرامی بدون شک x9000e می‌تونه فوق العاده انتخاب درستی باشه و از لحاظ کیفیت ساخت و تصویر مارک سونی خیلی برتر است.
5
1397/07/30

با درود فراوان.میشه قیمت روز این tv رو بدین

پاسخ از سلام بابا : سلام قیمت روز 30 مهر ماه 1397 : 14400000 تومان
4
1397/07/24

سلام.هر وقت بشه 9 ملیون یا پایینتر میخرمش.فعلا باید صبر کنیم...

پاسخ از سلام بابا : سلام این قیمت ها دور از باور هست فکر نکنیم ...//
4
1397/07/10

سلام خسته نباشید.حالا که دلار اومده پایین لطفا قیمتارو بروز رسانی کنید.قیمت بروز شده تلویزیون 55x9000e رو قرار بدید لطفا

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر حتما بروز رسانی خواهد شد .در صورتی که  تمایل دارید لطفا برای قیمت روز تماس بگیرید.
5
1397/07/06

این‌ دیگه از تغییر زیاد گذشته. به گمانم تا یک ماه دیگه شاهد فچقیمت سی چهل میلیونی برای ایندچ تلویزیون باشیم. کسی هم‌میخره با این قیمتها؟!!!

پاسخ از سلام بابا : با سلام  بله تا زمانی که ارز و دلار رو به بالا باشد شاهد افزایش قیمت میباشیم
4
1397/07/04

با این قیمتها به مرور خیلی از برندها از ایران خارج میشن و‌ مردم به سمت برندهای دیگه مانند TCL می روند. واقعا دیگه توان خرید نیست. به صرفه هم‌ نیست.

پاسخ از سلام بابا : با سلام بله متاسافانه شاهد تغییر قیمت بسیار زیادی بودیم.
4
1397/06/29

یک سوال داشتم درمورد اینکه e9000 با e9005 چه فرقی میکند اگر برای انتخاب باشد کدام بهتره برای خریدن ممنون میشم راهنمایی کنید.

پاسخ از سلام بابا : سلام این دو تلویزیون از لحاظ کیفیت تقریبآ آمار کلی آنها را بخواییم برسی کنیم برابر هستند اما باید در نظر داشته باشید که 9005 دارای گیرنده خارجی است که مدت هاست موجود نیست ..// البته امکانات x9000e بروز تر و کامل تر هست ...//
5
1397/06/18

سلام از بین این مدلها پیشنهاد شما کدومه.کیفیت صدا و تصویر مهمه واسم
LG 55C7
LG 55E6V
LG 55B7V
LG 55SJ850V
SONY X9000E

پاسخ از سلام بابا : سلام LG 55E6V بالاترین مدل بین این مدل ها از لحاظ کیفیت و اپشن هست. LG 55C7 مدت هاست ناموجود هست . X9000E B7V SJ850V به ترتیب خدمت شما عرض کرده ایم ...//
5
1397/06/15

با این قیمتها دیگه نمیشه خرید. خداحافظ سونی...

پاسخ از سلام بابا : بله متاسفانه در حال حاضر خرید خیلی برای همه سخت شده حالا برند های دیگر نیز به همین صورت افزایش داشته اند ...//
5
1397/06/15

9000 e آیا منو فارسی دارد به عنوان گزینه در زباناش؟ و درضمن 9000f کی موجود میشه؟

پاسخ از سلام بابا : سلام تلویزیون سونی 55X9000F دارای منو فارسی میباشد و زمان موجود شدن کالا جدید و سری F  آن مشخص نیست ...//
5
1397/05/17

با سلام ایا این مدل ورودی ماهواره هم دارد؟؟

پاسخ از سلام بابا : سلام خیر این اپشن در این تلویزیون موجود نیست ...//
4
1397/05/06

سلام بین تلویزیون سونی x9000 وسامسونگ mu8000 کیفیت تصویر وروشنایی برام مهه باتشکر

پاسخ از سلام بابا : سلام از لحاظ کیفیت تصویر و رنگ ها X9000E  و اما از لحاظ شفافیت MU8000 پیشنهاد میشود ...//
5
1397/05/05

سلام
شما بین ال جی b7 و x9000 سونی کدومو پیشنهاد میکنید؟

پاسخ از سلام بابا : سلام بر اساس بررسی های انجام شده این دو تلویزیون از لحاظ کیف بسیار نزدیک به هم هستند به طوری که به 55X9000E امتیاز 8.1 و به 55B7V ال جی امتیاز 8.3 داده شده است بنابراین تفاوت چندانی ندارند. اما طبق نظرات کاربران تلویزیون سونی 55X9000E در تصاویر کیفیت پایین (sd) مثل شبکه های داخلی و گیرنده ی دیجیتال بسیار بهتر عمل کرده است و از این لحاظ اختلاف زیادی دارند اما در تصاویری که با کیفبت FULL HD ضبط شده اند تلویزیون 55B7 کیفیت بالاتری دارد .
4
1397/05/02

سلام
فرق تلوزیون های شما با اونایی که تو بازار هست چیه؟ شرکت بازرگانی ایران هم این تلوزیونو همین قیمت میده

پاسخ از سلام بابا : سلام شرکت بازرگانی ایران تلویزیون هایی با 2 برابر کیفیت پایینتر و کپی برداری و مونتاژ تولید میکنه و تلویزیون هایی که داریم قابل مقایسه نیست دوست عزیز و چندین برابر از گیفیت ساخت و تصویر بالاتری برخوردار هستند...//
5
1397/04/28

سلام.
بین سونی 55x9000e و سامسونگ qled کدام را به لحاظ کیفیت تصویر میتوان برتر عنوان کرد؟
در انتخاب تلویزیون ، بین این دو‌ مدل نمیدانم کدام را انتخاب کنم. کیفیت تصویر برام‌ خیللللی مهمه.

پاسخ از سلام بابا : سلام کلا Qled ها و Oled ها به میزان قابل توجهی از ال ای دی های معمولی بالاتر هستند و Qled سامسونگ دارای کیفیت بالاتری میباشد ...//
4
1397/04/28

پنل VA مال شرکت سامسونگه و پنل IPS مال شرکت ال جی هست و شرکت سونی از پنل های این دو شرکت برای محصولات بالاتر از متوسط و پیشرفته اش استفاده میکنه. لطفاً اطلاعات غلط ندین

4
1397/04/01

با سلام و سپاس فراوان
ما يه تي وي ٥٥ سوني ٩٠٠٠ داريم كه ميخواستيم بفروشيمش به دليل مهاجرت
ممكنه شما راهنمايي كنيد كه قيمت براي فروش رو چقدر بايد بذاريم ؟

پاسخ از سلام بابا : سلام باید در نظر داشته باشید بخصوص صوتی تصویری ها را با قیمت روز معامله میکنند چه ما چه بقیه همکارا باید قیمت روز بگیرید و به میزان ماه های استفاده مبلغی توافقی از تلویزیون کم میشود ..//
کالاهای مرتبط