×

مایکروویو سامسونگ ME6124ST

تشخیص اصالت مایکروویو

ویدیو بهترین راهکار تشخیص اصالت مایکروویو

شناسه کالا::

SAMSUNG Microwave ME6124ST

SAMSUNG
لوازم پخت وپز
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
شرایط خرید از سلام بابا

(با شرایط ویژه و مطمئن می توانید از فروشگاه سلام بابا                                  خرید انجام بدید)


1) انتخاب محصولات: با بررسی سایت یا دریافت مشاوره از همکاران بخش فروش.


2) پرداخت بیعانه: بسته به نوع محصول و قیمت از 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان متغیر است.


3) ارسال محصول: در سریعترین زمان ممکن با پیک اختصاصی سلام بابا.


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش:8.30 صبح الی 22 شب

تشخیص اصالت مایکروویو

ویدیو بهترین راهکار تشخیص اصالت مایکروویو

معرفی کوتاه محصول

مایکرووفر سامسونگ ME6124ST دارای ظرفیت 34 لیتر، توان 1000 وات، برنامه های خودکار، 9 حالت آشپزی و 10 سطح قدرت می باشد. قفل کودک، جنس بدنه سرامیکی، صرفه جویی در مصرف انرژی، دکمه روشن و خاموش و طراحی شیک از دیگر امکانات مایکرووفر سامسونگ هستند.

نقد و بررسی مایکرووفر سامسونگ ME6124ST 

مایکرووفر سامسونگ ME6124ST از دستگاه های پرطرفدار و شیک این کمپانی کره ای می باشد که امکانات خاصش بدون شک نظر هر شخضی را به سمت خود جلب می کند. قدرت خروجی 1000 وات این مایکرووفر در مدت زمان کوتاهی غذای خام را به صورت پخته شده در اختیار می گذارد. همچنین ظرفیت این مایکرووفر 34 لیتر در نظر گرفته شده که حتی از پس پخت و پز غذای یک خانواده پر جمعیت نیز بر می آید. 10 سطح درجه حرارت برای مایکرووفر سامسونگ تعریف شده اند که بسته به مواد غذایی می توانید هر یک را انتخاب کنید. جنس بدنه سرامیکی این مایکرووفر از چسبیدن مواد به آن جلوگیری می کند، لذا با یک پارچه فضای داخلی این دستگاه تمیز خواهد شد. علاوه براین میزان مصرف انرژی در این نوع مایکرووفر نسبت به سایر دستگاه های دیگر بسیار کم است به صورتیکه تا حد زیادی شاهد میزان مصرف پایین در آن خواهید بود. طراحی مایکرووفر سامسونگ ME6124ST به حدی شیک و جذاب است که حتی نظر سخت پسندان را نیز به راحتی به سمت خود جلب می کند.

 حفظ طعم مواد با مایکرووفر سامسونگ ME6124ST

حفظ طعم اصلی مواد با مایکرووفر سامسونگ ME6124ST

وجود سنسور رطوبت در مایکرووفر سامسونگ ME6124ST تعیین می کند که چرخه پخت و پز ادامه داشته باشد یا متوقف شود. به بیان دیگر این سنسور به صورت هوشمند رطوبت موجود در فضای داخلی را می سنجد که با این کار تشخیص می دهد آیا عملکرد پخت و پز ادامه داشته باشد یا نه. این سنسور حفظ رطوبت مخصوص پخت موادی همچون پاستا و سبزیجات تازه می باشد که با امکان تنظیم مدت زمان پخت هم آنها را می پزد و هم از سوختن آنها جلوگیری به عمل می آورد. شما نیز با تهیه مایکروویو سامسونگ ME6124ST هرگز نگران کیفیت پایین مواد غذاییتان نخواهید بود، چرا که همراه با این سنسور راحت و بی دردسر در مدت زمان کوتاهی هر نوع غذا به صورت لذیذ سرو می‌شود.

 مایکرووفر سامسونگ ME6124ST - حالت های مختلف آشپزی

آشپزی سالم با مایکرووفر سامسونگ ME6124ST

برای مایکرووفر سامسونگ ME6124ST نه حالت آشپزی تعریف شده که با انتخاب هر کدام یک از طعم بی نظیر مواد غذایی برخوردار خواهید شد. سرو انواع غذاهای تازه و سالم با حالت های مختلف آشپزی تنها به کمک مایکرووفر سامسونگ میسر می باشد که شما با انتخاب هر برنامه وعده هایی غذایی خوشمزه را برای خانواده تان تهیه می کنید. همه چیز از لوبیا سبز، برنج قهوه ای، پودر مرغ بدون استخوان تا فیله تازه ماهی قزل آلا همگی توسط این مایکرووفر پخته می شوند که در پایان کار پخت نیز از بابت نتیجه غذای مطلوب مطمئنتان می کند.

 ذوب کردن مواد با مایکرووفر سامسونگ ME6124ST

ذوب کردن مواد با مایکرووفر سامسونگ ME6124ST

یکی از مزیت های مایکروویو سامسونگ ME6124ST که به همراه خود آورده، قابلیت ذوب کردن مواد می باشد. همراه با این خصوصیت خانم های کدبانو کارشان جهت پخت انواع کیک ها و دسرها راحت می‌شود چرا که با انتخاب حالت ذوب کردن در این مایکرووفر می توانید جهت ذوب موادی همچون کره، شکلات و کاکائو اقدام کنید. حالت ذوب کردن مواد سبب می‌شود تا حالت سفت و سخت مواد از بین برود و با امکان ذوب شدن آنها می توانید جهت افزودن مواد لازم جهت تهیه کیک اقدام کنید.

 

سایر خصوصیات مایکرووفر سامسونگ ME6124ST

سامسونگ در طراحی داخلی مایکرووفر مدل ME6124ST از جنس سرامیک به کار گرفته که مانع از افت کیفیت و خراشیدن آن می‌شود. همچنین جنس سرامیک این مایکرووفر دارای سطح سافی است که راحت روغن باقی مانده از روی آن پاک می‌شود. از دیگر مزیت های این جنس سرامیکی نسبت به سایر جنس های فلزی پوشش ضد باکتریایی آن است. علاوه براین مایکرووفر سامسونگ دارای حالت ECO Mode می باشد. در واقع مایکرووفرهای معمولی به منظور حفظ عملکرد بالا حتی در حالت استراحت از انرژی بالایی کمک می گیرند، اما مایکرووفر سامسونگ به همراه حالت صرفه جویی در انرژی به طور قابل توجهی مصرف برق را کاهش دهد.

 

جمع بندی:

مایکرووفر سامسونگ ME6124ST برای آن دسته از کاربران که هم به طراحی و هم امکانات چنین دستگاهی برایشان در اولویت است بهترین انتخاب می باشد. این مایکرووفر دارای ظرفیت بالای 34 لیتر بوده که همراه با امکاناتی همچون ، توان 1000 وات، 10 سطح قدرت و 9 حالت آشپزی نیاز هر خانواده ایرانی را رفع می کند. در این میان اگر شما نیز قصد خرید چنین دستگاهی دارید همین سایت اینترنتی سلام بابا ارزان تر و قابل مطمئن تر از هر سایتی آن را درب منزل تحویل می دهد.

امکانات و ویژگی ها

قفل کودک
ترموستات قابل تنظیم

پخت و پز

تعداد حالت های عملکرد
9

وزن

وزن (گرم)
15.5 کیلوگرم

طراحی

جنس بدنه
سرامیک
جهت باز شدن درب
به سمت چپ
جنس سطح داخلی
سرامیکی
پایه های ضد لغزش

سایر ویژگی‌ها

لامپ داخلی
گنجایش مخزن
34 لیتر
برنامه پخت
قابلیت مایکروویو
نوع بازشدن درب
لمسی
منبع گرمایش
مایکروفر
روش کنترل
سفارشی
جنس داخل
لعاب سرامیکی
فضای داخلی نچسب
سینی از جنس نچسب
زنگ هشدار
قابلیت باز شدن
90 درجه
امکانات و قابلیت ها
قفل کودک - <br /> صرفه جویی در مصرف انرژی با حالت ECO - <br /> وجود سنسور رطوبت - <br /> قابلیت ذوب کردن مواد

متوسط امتیاز مشتریان

4.3

از مجموع 3 نظر

پرسیدن سوال

4
1399/10/02

من اين دستكاه دارم ولي نميدونم چجوري بايد استفاده كرد ????

پاسخ از سلام بابا : سلام و احترام با سرچ کردن در اینترنت میتوانید فیلم یا محتوای اموزشی از ان را بیابید.
4
1397/07/02

من اینو خریدم ولی گریل نداره چرا به اشتباه مینویسید داره و اطلاعات نادرست میدین!!!!

پاسخ از سلام بابا : سلام در صورتی که از ما خرید کردید با ما در این باره تماس بگیرید در غیر این صورت مشخصات بر روی سایت ما اصلاح خواهد شد ممنون از اطلاع رسانی شما ...//
5
1396/12/13

خسته نباشید من از این ماکرویو خریدم اصلا نمیتونم کار کنم راهنمای فارسی هم داره؟؟؟؟

پاسخ از سلام بابا : سلام خیر این محصول متاسفانه دفترچه فارسی نداره ...//
کالاهای مرتبط