اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
×

تلویزیون ال جی 49UH850V

شناسه کالا::

LG 49UH850V

LG
تلویزیون
ویژگی های کالا:
  • نوع صفحه نمایش :
    LED
  • سایز (اینچ) :
    49
مشاهده همه ویژگی ها
50% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
LG
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
فرایند خرید


1) انتخاب محصولات: بررسی سایت یا دریافت مشاوره!


2) پرداخت بیعانه: 500 هزار تا 10میلیون تومان متغیر است!


3) ارسال‌محصول: درسریعترین زمان ممکن باپیک اختصاصی!


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش: 9 صبح الی 22 شب

تشخیص اصالت

ویدیو بهترین راهکار تشخیص اصالت تلویزیون

معرفی کوتاه محصول

تلویزیون ال جی 49UH850V دارای نمایشگر 49 اینچ همراه با طراحی تخت و کیفیت تصویر 4K نمایشگر می باشد. نمایشگر تلویزیون ال جی با مشخصاتی همچون نور پس زمینه Edge LED، پشتیبانی از استاندارد تصویر HDR، حالت HDR Effect همراه با موتور رنگ Colour Master، قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر 4K Upscaler، قابلیت Local Dimming و همچنین درخشندگی ULTRA Luminance تولید شده است. از طرفی قابلیت اتصال به اینترنت و سیستم عامل webOS نیز به بخش هوشمند تلویزیون ال جی مربوط می شوند. بخش صدای تلویزیون ال جی همراه با بلندگوهای 2.2 کاناله از نوع Harman Kardon، توان صدای 40 وات، ساب ووفر 20 وات و نیز فناوری Hi-Fi در نظر گرفته شده است. همچنین سه پورت HDMI و سه پورت USB، پورت LAN، ورودی RF، قابلیت WiDi، Miracast،  ریموت کنترل هوشمند، قابلیت بلوتوث، تله تکست، راهنمای برنامه الکترونیکی EPG، هر کدام از گیرنده های DVB-T2، DVB-C و DVB-S2 و خروجی هدفون نیز همگی برای تلویزیون ال جی 49UH850V تعریف شده اند. 

نقد و بررسی تلویزیون ال جی 49UH850V 

تلویزیون ال جی 49UH850V از مدرن ترین محصولات تولیدی این کمپانی کره ای می باشد که قاب باریک و شیوه دیزاین خاصش گویای لوکس بودن این مدل تلویزیون می باشد. صفحه نمایش تلویزیون ال جی بر پایه کیفیت تصویر 4K می باشد که همراه با میزان رزولوشن 2160×3840 پیکسلی آن می توانید دقت و وضوح فوق‌العاده بالای تصاویر را مشاهده کنید. تکنولوژی نانوسل جزئیات و رنگ های هر صحنه را به صورت کاملاً روشن و طبیعی به معرض نمایش می گذارد. نوع موتور پردازشگر تصویر تلویزیون ال جی Super Mastering Engine بوده که آن هم به نوبه خو نقش بسیار زیادی بر روی نمایش کیفیت بالا و دقت خیره کننده تصاویر ایفا می کند. استاندارد HDR Super در بین دیگر مشخصات تلویزیون ال جی نهاده شده اند. بخش مهیج تلویزیون ال جی به قسمت اتصال به اینترنت و سیستم عامل webOS 3.0 آن مربوط می‌شود که در بخش های بعدی بیشتر به شرح آن پرداخته ایم. سیستم صدای تلویزیون ال جی برگرفته از توان فوق‌العاده بالای 40 وات می باشد. همچنین هر کدام از گیرنده های DVB-T2، DVB-C و DVB-S2 همراه با 3 عدد پورت HDMI و 3 عدد پورت USB در کنار پورت LAN، ورودی RF و اسلات CI همگی از دیگر مشخصات تلویزیون 49 اینچ ال جی به شمار می آیند.

طراحی تلویزیون ال جی UH850V

طراحی 49UH850V شیک و خواستنی

معمولاً اولین چیزی که به هنگام انتخاب یک نوع تلویزیون کاربر آن را از سر می گذراند طراحی و شیوه دیزاین آن می باشد. انتخاب یک مدل تلویزیون همچون 49UH850V می تواند کمک حال خوبی برای سلایق مختلف باشد. این تلویزیون همراه با طراحی خیره کننده ای که در همان نگاه اول از خود نشان می دهد، کاربر را محذوب زیبایی های خود می کند. دقت به لبه های فوق‌العاده باریک این تلویزیون از یک طرف و همچنین قاب باریک در کنار پایه هلالی شکلش همگی گویای ساختار یک هارمونی کاملاً خاص و هماهنگ با محیط را دارند. صفحه نمایش بزرگ 49 اینچ تلویزیون ال جی به صورت صاف بر روی صفحه اصلی آن طراحی شده که با نگاه از طرف نیمه به تلویزیون، باریک بودن و خاص بودن قابش برایتان آشکار می‌شود. طراحی راه های ارتباطی این تلویزیون 49 اینچ بر روی سطح پشت آن نگاشته شده اند که سبک چیدمان آنها کاملاً مرتب می باشند. هر چند اندازه بسیار بزرگ 49 اینچی این تلویزیون خود به تنهایی و با قرار گیری در محیط هایی با فضای باز دکوراسیون شیکی به محیط می بخشد؛ اما به کمک براکت و با نصب آن بر روی دیوار می توانید از زیبایی و جذابیت چند برابری آن بهره مند شوید. 

صفحه نمایش تلویزیون ال جی UH850V

نمایشگر 49UH850V عالی و جذاب

اصولاً کیفیت تصویر نمایشگرهای تلویزیون ها بسته به سری و سال ساخت آنها تعریف می شوند. به عنوان مثال ال جی در سال 2016 و با معرفی تلویزیون 49UH850V بالاترین سطح از کیفیت تصویر تلویزیون های یعنی کیفیت 4K را برای آن تعریف کرد. تعداد پیکسل های نمایشگر تلویزیون ال جی به بیش از 8.2 میلیون پیکسل می رسند که همگی سعی دارند تا کیفیت بالای تصاویر را به صورت کاملاً دقیق و برجسته به رخ بکشند. در واقع کیفیت تصویر 4K اجازه می دهد تا کیفیت بالا در هر برنامه به خوبی لحاظ شود تا شما بتوانید هر صحنه را دقیق و واضح مشاهده کنید.

استاندارد تصویر HDR تلویزیون ال جی UH850V

استاندارد تصویر HDR در تلویزیون ال جی 

همچنین یکی از استاندارهای کیفیت تصویر که کمک می کند تا رنگ ها مورد پردازش قرار بگیرند و با تفکیک پذیری آنها شاهد رنگ هایی کاملاً زنده خواهید بود، استاندارد کیفیت تصویر HDR Super می باشد. این استاندارد برخلاف استاندارهای معمولی با تفکیک کردن رنگ ها از همدیگر موجب می‌شود تا با رنگ هایی زنده و طبیعی بر روی نمایشگر مواجه شوید.

فناوری Local_dimming تلویزیون ال جی UH850V

فناوری Local Dimming در تلویزیون ال جی 

 

بر طبق ادعای شرکت ال جی قابلیت علم کنترل نور با مدیریت کردن نور صفحه نمایش سبب می شود تا نوردهی به صورت مناسب به تمامی بخش های آن انتقال داده شود. به بیان دیگر فناوری Local Dimming که ال جی از آن به عنوان علم کنترل نور در صفحه نمایش تلویزیون 49UH850V به کار گرفته این امکان را به وجود می آورد تا قسمت های رنگ روشن را به صورت کاملاً درخشان نشان دهد و قسمت های تاریک صحنه را نیز بسیار تیره نمایش دهد. همراه با این فناوری و همچنین تنظیم کردن نور پس زمینه شما می توانید جزئیات را به همراه کنتراست مناسب در هر تصویر به خوبی مشاهده نمایید.

پنل IPS در تلویزیون ال جی UH850V

پنل IPS و زاویه دید بالا در تلویزیون ال جی 

حال قابلیتی که صفحه نمایش تلویزیون ال جی به آن مجهز می باشد این است که اگر در هر کجا و فاصله ای از تلویزیون قرار گرفته باشید باز هم بدون هیچ گونه افت و کیفیت پایینی می توانید از دقت رنگ بالا و کنتراست مناسب برخوردار شوید. به بیان دیگر صفحه نمایش تلویزیون ال جی 49UH850V مجهز به پنل IPS می باشد و به لطف آن رنگ و کنتراست در صفحه نمایش تلویزیون ال جی حفظ می شوند و با زاویه فوق العاده گسترده ای که دارد، این امکان را فراهم می آورد تا سرگرمی ها و علاقه مندی هایتان را با رنگ های دقیق و واضح مشاهده کنید.

 

تجربه صدای فراگیر با سیستم صوتی 49UH850V

طی سالها تجربه که شرکت معروف هارمن کاردن از بخش صوتی تلویزیون ها به دست آورده این بار تصمیم گرفت تا کیفیت بالای صوتی خود را با برخی از مدل تلویزیون های شرکت ال جی به اشتراک بگذارد. در این میان تلویزیون 49UH850V به بلندگوهای هارمن کاردن مجهز هستند. دو نوع بلندگوی 2.2 کاناله که به صورت مجزا از همدیگر هر کدام به صورت جداگانه با توان صدای 20 وات همراه شده اند که روی هم رفته توان بالای 40 واتی را به این تلویزیون راه داده اند. در واقع بلندگوهای هارمن کاردن تلویزیون ال جی صدای اَبَر قدرت سیستم صوتی ها را به رخ می کشاند و کاری می کند تا کاربر تصور کند که در یک محیط کنسرت موسیقی قرار گرفته شده است. این یعنی اینکه صدایی که از هر کدام از بلندگوهای تلویزیون ال جی بیرون می آید آنچنان همه جانبه و فراگیر می باشد که گوش کاربر به صورت کامل در صدایی با کیفیت غوطه ور می‌شود.

بیشتر بدانید: فناوری هارمن کاردن چیست؟ در یک جمله می توان گفت یکی از بهترین مدل طراحی هایی بود که ال جی با راه دادن آن به بلندگوهای این تلویزیون 49UH850V کاری کرد تا سطح کاملاً جدید و در عین حال وصف ناپذیر از صداها را بشنوید.

تکنولوژی سه بعدی تلویزیون ال جی UH850V

فناوری سه بعدی تلویزیون ال جی 49UH850V

ال جی در سال 2016 مدل تلویزیون 49UH850V را به تکنولوژی سه بعدی مجهز کرد. این فناوری هنوز هم می تواند کاربران زیادی را به سمت خود جلب نماید چرا که کاربر با قرار دادن یک جفت عینک سه بعدی به دنیایی کاملاً متفاوت سفر می کند. در واقع تکنولوژی سه بعدی فیلم به تصویر کشیده شده بر روی نمایشگر تلویزیون ال جی را آنچنان زنده و نزدیک به چشم کاربر نشان می دهد که می توانید لذت و هیجان برنامه ها و فیلم ها را چندین برابر افزایش دهید. 

سیستم عامل تلویزیون ال جی UH850V

سیستم هوشمند تلویزیون ال جی 49UH850V

بار دیگر نیز شاهد هوشمند بودن تلویزیون های سری 2016 هستیم که تلویزیون 49 اینچ ال جی 49UH850V نیز قابلیت اتصال به اینترنت را داراست. نفوذ به محتوای بی انتهای اینترنت و بازدید از صفحات مختلف اینترنتی بهترین کاری بود که کاربر به کمک آن می توانست در دنیای مجازی سیر کند. همچنین بازدید از فروشگاه های محتوای ال جی می توانید به هر آنچه که علاقه دارید، دسترسی پیدا کنید. سیستم عامل نیز بخش دیگری از سرویس نرم افزاری تلویزیون ال جی را به خود اختصاص داده است. نسخه سیستم عامل webOS تلویزیون ال جی 3.0 می باشد که آن هم نبست به نسخه های قبلی با تغییراتی همراه شده است. وجود پردازنده چهار هسته ای نقس تاثیر گذاری بر روی روان تر کردن اجرای برنامه و تسهیل در اجرای آنها دارد. همچنین قابلیت زوم جادویی یا Magic Zoom، Live Zoom و Focus Zoom نیز هر کدام به نوعی کار بزرگ نمایی صفحه نمایش تلویزیون را انجام می دهند.

سخن پایانی

از نقد و بررسی های انجام گرفته شده در بالا در مورد تلویزیون ال جی 49UH850V به این نکته پی می بریم که اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که هم به دنبال امکانات بالا و هم صدایی با تن بالا و از همه مهمتر طراحی شیک می گردید بی شک همین مدل تلویزیون ال جی می تواند شما را به آرزویتان برساند. در واقع تلویزیون ال جی چه از نظر کیفیت تصویر و چه از نظر صدا و همچنین چه از نظر هوشمند بودن، سیستم عامل و مزایای آن یکی از ایده آل ترین گزینه ها می باشد. در کل می توان گفت 49UH850V جزو بهترین تلویزیون های ال جی به حساب می آید. همچنین با بازید از دیگر مدل های موجود در سایت اینترنتی سلام بابا می توانید با تضمین اصالت کالا، غیر حضوری و به صورت آنلاین هر یک را درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات کلی

تولید کننده
LG
سری
8
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ
کره

صفحه نمایش

سایز (اینچ)
49
نوع صفحه نمایش
LED
طراحی صفحه نمایش
تخت
قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
125
نوع پنل
IPS 4K
نور پس زمینه
Edge LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)
89+ تا 89-

تصویر

نسبت تصویر (Aspect Ratio)
16:9
پردازشگر تصویر
Super Mastering Engine
تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر
تکنولوژی تقویت کنتراست
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
2160/24p | 2160/25p | 2160/30p | 2160/50p | 2160/60p
فناوری Micro Dimming
فناوری Dolby Vision
درخشندگی فوق العاده

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
40
تعداد کانال صدا
2.2
تعداد کل بلندگوها
2
تکنولوژی صوتی
Clear Voice III
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
فناوری صدای Hi-Fi Audio

امکانات هوشمند

راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)
مرورگر وب
کنترل والدین
نرم افزار تلویزیون هوشمند
حالت نور پس زمینه خاموش
کنترل نور پس زمینه پویا
اشتراک گذاری هوشمند
کنترل هوشمند

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
3
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
3
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
تعداد پورت ورودی کامپوننت
1
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
تعداد پورت ورودی کامپوزیت
1
اسلات CI
پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
پورت خروجی هدفون
ورودی RS-232C
ورودی آنتن (RF)
بلوتوث (Bluetooth)
پورت شبکه (LAN)

گیرنده ها

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال

منبع تغذیه و برق

حسگر اکو (Eco)

طراحی

قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر)
200x200
اندازه قاب
باریک

لوازم جانبی

کنترل هوشمند

سایر ویژگی‌ها

OSD Language
Clear Motion Rate
60 هرتز
محافظ صفحه نمایش
PMI
2700
ابعاد بسته بندی: (سانتی متر)
16.2×77.5×119.7
Simplink (HDMI CEC)
DTS Decoder

متوسط امتیاز مشتریان

4.5

از مجموع 378 نظر

پرسیدن سوال

5
1403/01/15
خریدار

سلام من روی این تلویزیون PS5نصب کردم.ولی سرعت فریم این تلویزیون ۶۰ نشون میده .ایا این تلویزیون ۱۲۰ فریم نیست؟واگر هست چطوری میتونم اون و از ۶۰ به ۱۲۰ تغییر بدم .ممنون

بهروز زاهدی (کارشناس سلام بابا) :

درود به شما دوست عزیز؛

تلویزیون ال جی UH850V دارای رفرش ریت 120 هرتز است اما متاسفانه توانایی نمایش کیفیت تصویر 4K@120Hz یا حتی 1080p@120Hz را ندارد! برای نمایش کیفیت تصویر 4K@120Hz هم باید تلویزیون به صورت سخت افزاری رفرش ریت 120 هرتز را داشته باشد و هم پورت HDMI آن از نوع HDMI 2.1 باشد. متاسفانه تلویزیون UH850V قدیمی است و پورت HDMI 2.1 ندارد. این تلویزیون دارای پورت HDMI 2.0 است که پهنای باند آن نهایتا برای ارائه کیفیت تصویر 1080p@120Hz مناسب است اما متاسفانه همانطور که عرض کردیم تا جایی که ما اطلاع داریم این تلویزیون حتی 1080p@120Hz را نیز ارائه نمی دهد؛ بنابراین موضوعی که می فرمایید کاملا طبیعی است و شما نمی توانید 120 فریم را روی این تلویزیون روی هیچ رزولوشنی تجربه کنید و اگر این موضوع برای شما اهمیت دارد، باید به سراغ تلویزیون های گیمینگ و جدید بروید.

با سپاس.

5
1402/08/02
خریدار

با سلام خدمت همه دوستان بنده سال ۹۷ این تیوی از از همین سایت خریداری کردم و واقعا از همه نظر عالی الان متاسفانه پنلش بر اثر ضربه شکسته با این اوصاف از مدیریت سایت خواهشمندم برای اینکه مشکل هر کسی که این تیوی را داره حل بشه قطعات دیگه اش که سالم هست مثل مین بردش یا کنترل و پایه تیوی را رابط بشه که به اشتراک بزارم

بهروز زاهدی (کارشناس سلام بابا) :

درود به شما دوست عزیز؛

خیلی خوشحالیم که از خرید خود راضی بودید و از طرفی متاسفیم که چنین اتفاقی افتاده است.

متاسفانه فروشگاه سلام بابا در این زمینه  فعالیتی ندارد اما در هر صورت کامنت شما منتشر می شود تا در صورتی که کسی به دنبال قطعات این تلویزیون بود بتواند از این طریق آن را پیگیری کند.

با سپاس از شما.

5
1402/06/13
خریدار

سلام من کنترل تلویزیون الجی مدل:49UH850V سوخته موجود دارید!؟اگر ندارید از کجا میتونم تهیه کنم لطفاً راهنمایی کنید ممنون از شما?

بهروز زاهدی (کارشناس سلام بابا) :

با سلام، تلویزیونی که فرمودید محصول 2016 و بسیار قدیمی است و متاسفانه ریموت کنترل های جادویی موجود در بازار برای آن مناسب نیستند. اما شما می توانید ریموت کنترل معمولی ال جی که در فروشگاه سلام بابا موجود است را خریداری کنید. البته شما می توانید ریموت کنترل های ال جی را در آمازون و توسط فروشگاه های واسط خریداری کنید و در ایران تحویل بگیرید. با تشکر.

5
1402/05/25
خریدار

درود، ممنون از توضیح کامل، جناب برند مهم نیست واسم، فقد کیفیت تصویر در این حد یا بالاتر کدوم را پیشنهاد میدید، در سایز ۵۰یا ۵۵, اولویت اول کیفیت تصویر بعد گیرنده خارجی

بهروز زاهدی (کارشناس سلام بابا) :

درود، تلویزیون هایی که در کامنت قبلی خدمت شما عرض کردیم، گزینه های خوبی هستند اما اگر برند و قیمت برای شما اهمیت ندارد، گزینه های بسیار بهتری نیز وجود دارند. برای مثال تلویزیون سامسونگ QN85B در سایز 55 اینچ گزینه بسیار عالی است که علاوه بر کیفیت تصویر بهتر، زاویه دید خوبی نیز دارد. یا اگر یکنواختی خاکستری صفحه نمایش اهمیت چندانی برای شما نداشته باشد، می توانید حتی به سراغ تلویزیون سامسونگ QN90B نیز بروید که واقعا کیفیت تصویر فوق العاده ای دارد. این دو تلویزیون گیرنده دیجیتال داخلی و خارجی نیز دارند و به نسبت مدل هایی که در کامنت قبلی خدمت شما معرفی کردیم، کیفیت تصویر بهتری ارائه می دهند. معمولا تلویزیون های 50 اینچ با کیفیتی در بازار موجود نیست و این سایز کمتر موجود می شود اما خوشبختانه در حال حاضر تلویزیون QN90B در سایز 50 اینچ نیز موجود است. با تشکر.

5
1402/05/17
خریدار

سلام آخرین آپدیت این تلویزیون نسخه چند است ؟؟؟
و آیا آپدیت برایش میاد ؟؟؟
و در گزینه LG app store فقط ۳برنامه هست و گزینه سرچ در آن نیست که برنامه نصب کنیم ؟؟
???❤️

بهروز زاهدی (کارشناس سلام بابا) :

با سلام، با توجه به اینکه ال جی اطلاعات مربوط به فایل آپدیت فریمور این تلویزیون را از سایت منطقه ما حذف نموده است، نمی توان تشخیص داد که چه آپدیتی به عنوان آپدیت آخر برای این تلویزیون ارائه شده است. این تلویزیون بسیار قدیمی است و فکر نمی کنیم که ال جی دیگر آپدیت جدیدی برای آن ارائه کند. متاسفانه ما این تلویزیون را در اختیار نداریم و نمی توانید این موضوع را تست کنیم. برای پیگیری موضوع فروشگاه برنامه ال جی نیز باید با پشتیبانی خود ال جی تماس بگیرید (ایمیل یا چت آنلاین در ایران کار می کند) و مشکل خود را بفرمایید. با تشکر.

5
1402/04/19
خریدار

درود، خدا قوت، آقا من ۲۰۱۶ این تلویزیون رو از خودتون گرفتم و انصافا هنوز کیفیت تصویری در این حد ندیدم، متاسفانه بچه پنلش را شکست، تولیزیونی معرفی کنید بهم که کیفیت تصویرش اگر از این مدل بالاتر نباشه حداقل پایین تر هم نباشه، برند و قیمتش هرچی میخواد باشه

بهروز زاهدی (کارشناس سلام بابا) :

درود بر شما، بله این تلویزیون در زمان خودش یکی از بهترین تلویزیون های موجود در بازار محسوب می شد، از اتفاقی که افتاده متاسفیم. برای داشتن کیفیت تصویر در حد این تلویزیون و کمی بهتر، پیشنهاد ما این است که به سراغ تلویزیون ال جی QNED85، QNED86 و QNED87 بروید. این تلویزیون ها مدل های مشابه ای هستند و ارزان ترین تلویزیون مینی ال ای دی ال جی در سال 2022 محسوب می شوند. یا اگر بودجه بیشتری دارید، به سراغ تلویزیون ال جی QNED90 2022 یا QNED90 2021 بروید. این تلویزیون ها عالی هستند. اما اگر برند ال جی برای شما ملاک نیست می توانید به سراغ تلویزیون های دیگری نیز بروید. برای مثال تلویزیون سونی X85K یا تلویزیون سامسونگ Q70C یا Q70B گزینه های خوبی هستند. توجه داشته باشید که این تلویزیون ها دارای پنل VA هستند و زاویه دید محدودتری نسبت به تلویزیون فعلی شما دارند اما از لحاظ کیفیت تصویر کمی بهتر هستند. با تشکر.

5
1402/01/24
خریدار

با عرض سلام و خسته نباشید . من تلویزیون 49uh850v دارم و خیلی راضی هستم‌ ازش. اگه الان بخوام یک تی وی دیگه ال جی بخرم که بهتر از این باشه تو رنج قیمت حدودا ۵۰ میلیون چی پیشنهاد میکنید با تشکر

بهروز زاهدی (کارشناس سلام بابا) :

با سلام، تلویزیون شما در زمان خودش جزو تلویزیون های بالا رده ال جی محسوب می شود و کیفیت تصویر بسیار خوبی داشت. اگر بخواهید یک تلویزیون بهتر از تلویزیون فعلی خود تهیه کنید که کیفیت تصویر بهتری در اختیار شما قرار دهد، باید به سراغ تلویزیون ال جی QNED87 یا حتی مدل بهتر یعنی تلویزیون ال جی QNED90 2021 یا QNED90 2022 بروید. قیمت تلویزیون QNED87 کمی بیشتر از بودجه شما است اما تلویزیون QNED90 قیمت بسیار بالاتری دارد. متاسفانه با بودجه حدود 50 میلیون تومان تلویزیون بهتر از تلویزیون فعلی شما وجود ندارد. تلویزیون ال جی QNED80 2022 قیمت بسیار پایین تری دارد اما کیفیت تصویر آن به پای تلویزیون فعلی شما نخواهد رسید. اگر محیط خانه شما روشن نیست و نور متوسطی دارد می توانید به سراغ تلویزیون های OLED ال جی نیز بروید. برای مثال تلویزیون CS می تواند گزینه خوبی باشد و تلویزیون C2 می تواند گزینه عالی باشد. با تشکر.

5
1400/01/14
خریدار

سلام ببخشید لطفا اگر کسی میتونه کمک کنه،شماره سریال کنترل هوشمند مدل850v LG 49uh اگه لطف کنید چون درب پشت کنترل خراب شده بوده وپاک شده ، وکسی این مدل کنترل برای فروش داره ؟؟

پاسخ از سلام بابا : سلام و عرض ادب برای خرید میتوانید تماس بگیرید. با بخش فروش موجود است.
4
1399/10/16
خریدار

من این تلوزیون رو همون اول که اومد خریدم برج۱سال ۹۶ازش راضیم .ولی پنلش شکسته و متاسفانه پیدا نمیکنم میشه راهنمایی کنید ممنون

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود.متاسفانه این مورد راه حل خیلی خاصی ندارد و پیدا کردن پنل این مدل خیلی کار راحتی نیست و همینطور بصرفه نیست ما پیشنهاد میکینم که یک دستگاه دیگر خریداری کنید.
5
1398/07/21
خریدار

ادامه سوال قبل: ضبط فیلمی. انواع پورت ها و ... خلاصه همه چی تمام باشه در سایز 49 چهم مدلی پیشنهاد میکنید؟؟؟؟خیلی ممنون میشم با دقت و با حوصله پاسخ بدید با تشکر خیلی سپاسگزارم

4
1398/07/21
خریدار

سلام
از سری های تلویزیون 49 اینچ ال جی SM UH SK SJ SM بهترین مدلشون از نظر کیفیت تصویر . کیفیت صدا . امکانات . ویژگی ها . انواع قابلیت ها مانند دسترسی به تلویزیون از طریق برنامه در گوشی همراه .کاهنده نویز .ضبط فیلم

پاسخ از سلام بابا : سلام دوست عزیز . این مدل ها همه سری 8 ال جی هستند و تقریبا در یک حد هستند و از لحاظ سال ساخت تفاوت دارند.  اما مدل SM8100 که تولید 2019 است میتونه انتخاب بهتری باشه .
4
1398/05/07
خریدار

کانال های کارتی رو باز نمیکنه
پیغام میده
no CI module
راهکاری داره؟
چطور باید از پورت pcmcia که پشت تلویزیونه استفاده کرد؟

پاسخ از سلام بابا : سلام خیر فعلآ در حال حاضر برای جا این مساله راهی نیست.از طریق برنامه های ارتباطی با همکاران ما در ارتباط باشید در این باره به نتیجه ای رسیدیم عرض خواهیم کرد ...//
4
1398/03/23
خریدار

سلام وقت بخیر.تلویزیون ال جی 50 Uh850 رو بهمن ۹۶ خریداری کردم.و بعداز این مدت استفاده دوشب پیش نمیدونم صاعقه خورد چیبود که یهو در حین نمایش خاموش شد حالت استندبای.و دوباره روشن شد و با کنترل روشن میشه ولی فقط همون صفه اولیه و مثه قلب میزنه ینی میره و میاد ولی هیچ حرکت دیگه ای نداره.دوباره دو دقیقه یا کمتر خودش خاموش میشه و کنترل هیچ استفاده ای دیگه نداره.اگه امکانش هست راهنماییم کنین لطفا

پاسخ از سلام بابا : سلام دوست عزیز تلویزیون شما شاید اصلا درست نباشه فعلا روشن بزارید از سرویس کار های مجرب و ماهر در این باره کمک بگیرید و اگه تلویزیون شما شامل گارانتی هست میتوانند به شما کمک کنند چون نیاز به برسی تخصصی است و شاید هر اختلال و نقصی در این تلویزیون باشه که قبل اینکه معیوب بشه برطرف کنند ...//
4
1398/03/04
خریدار

سلام من قصد خریداین تلویزیون و موقعی که ۳تومن بودداشتم حالا با این قیمت چیکار کنم خیلی این مدل و دوست داشتم ودارم

پاسخ از سلام بابا : با سلام خدمت شما کاربر گرامی بله این مدل یکی از پرفروشترین کارهای سال ۲۰۱۶ بوده و متاسفانه موجود نمانده است.
5
1397/11/15
خریدار

به خدا بهترین کیفیت و نشون میده شک نکنید

پاسخ از سلام بابا : سلام انشالله که راضی باشید از کیفیت و کارایی این تلویزیون عالی ...//
4
1397/11/13
خریدار

سلام میخام قیمت دقییق UH850رو بدونم ممنون از سایت خوبتون.

پاسخ از سلام بابا : سلام برای اطلاع از قیمت روز و موجودی با همکاران ما تماس بگیرید ...//
5
1397/11/13
خریدار

سلام قیمت وموجودی اعلام میکنید؟

پاسخ از سلام بابا : سلام برای اطلاع از قیمت و موجودی دقیق با این شماره تماس بگرید 09189123904_09184179240_09184179241
4
1397/09/28
خریدار

سلام.
من میخوام با بودجه حداکثر 6.5میلیون تومان یه تلویزیون بخرم.
مشخصات و تعاریف شما من رو به این مدل LG UH850 جلب کرد. ولی خب قیمتش بالاست و فکر کنم تکنولوژی 3D رو نیاز ندارم.
شما بین مدل های LG یا سامسونگ چه مدلی رو پیشنهاد میکنید؟ میخواهم حتماً 4K باشه و ابعادش 49یا50 اینچ باشه.
برام کیفیت تصویر خیلی مهمه و حتا شاید اولویت اول، ولی هوشمندی و سیستم عاملش هم مهمه، عده ای میگند سیستم عامل تایزن سامسونگ خیلی بهتره چون متن بازه و آینده خیلی خوبی داره، مثل اندروید.
لصفاً راهنمایی بفرمایید
ممنون

پاسخ از سلام بابا : سلام با رنج قیمت شما :  ال جی 49u651v_49uj670v_49uj752v_49sk800v سامسونگ=49mu7350_50mu7000 این مدل ها را میتوانید برسی کنید البته هر چی سری بالاتر باشه دارای کیفیت و اپشن های بهتری هستند...//
4
1397/09/26
خریدار

محشره من پارسال گرفتم سه و ششصد عالیه واقعا عالیه کیفیتش محشره

پاسخ از سلام بابا : سلام بله دیگه اون قیمت ها گذشت شما در زمان خوبی گرفتید انشالله که همچنان راضی باشید از این محصول ..//
5
1397/08/30
خریدار

این داغ شدن ب تلویزیون آسیب نمیرساند؟ بعد از نیم ساعت شدیدا داغ میشه

پاسخ از سلام بابا : سلام خیر در تلویزیون های ال جی و یا پنل های ips یه امر طبیعی است ..
4
1397/08/29
خریدار

سلام چرا مدل uh850v قسمت پایینش زیاد داغ میکنه

پاسخ از سلام بابا : سلام تلویزیون های ال جی به خاطر بهره گیری از پنل Ips گرم کردن پنل امری طبیعی است و مشکل محسوب نمیشه .. داغ شدن تلویزیون ال جی از آن دست ایراداتی است که مکرراً توسط مراجعان به به مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی گزارش شده است. باید توجه داشت که داغ شدن تلویزیون ال جی، تا اندازه ای، به دلیل ساختار و قطعات به کار رفته در این دستگاه، حتی در مدل های جدید عرضه شده –یعنی مدل های LED  امری طبیعی است. این داغ شدگی مختص تلویزیون های این برند نیست و در برندهای دیگر نیز ممکن است مشاهده شود.
5
1397/08/20
خریدار

سلام خسته نباشید
تلویزیون تا ۹میلیون ک از کیفیت تصویر خوب و امکانات خوب برخوردار باشه چی میتونه باشه .
درضمن من تلویزیون برای سال دیگه میخوام استفاده کنم و ممنون میشم مدلی بگید ک سال دیگه زیاد قدیمی نباشه
ملاک اصلی هم کیفیت تصویر میباشد و ممنون از سایت خوبتون

پاسخ از سلام بابا : سلام شما که ملاکتون کیفیت تصویر هست از 49X8000E تلویزیون سونی را مورد برسی قرار دهید بهترین انتخاب میباشد با امکانات بیشتر میتونید تلویزیون 49UH850V ال جی نیز بگیرید و راضی کننده باشه اما باز پیشنهاد ما به شما سونی است ...//
5
1397/07/21
خریدار

سلام‌تلویزیون‌تا‌۴میلیون‌بخواهم‌هزینه‌کنم‌چه‌مدلی‌پیشنهاد‌میکنید

پاسخ از سلام بابا : سلام جناب وقت بخیر. جهت دریافت مشاوره با مسئولین فروش در تماس باشید. موفق باشید.
5
1397/07/19
خریدار

سلام جناب میشه درباره بولوتوث توضیح بدین کجا فعال میشه

کالاهای مرتبط