×

سینما خانگی ال جی LHB655N

شناسه کالا::

HOME THEATRE LHB655N

LG
سینما خانگی
ویژگی های کالا:
  • قدرت خروجی صدا (وات):
    1000W
  • تعداد کانال صدا:
    5.1
  • بلوتوث (Bluetooth):
    دارد
مشاهده همه ویژگی ها
LG
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
شرایط خرید از سلام بابا

(با شرایط ویژه و مطمئن می توانید از فروشگاه سلام بابا                                  خرید انجام بدید)


1) انتخاب محصولات: با بررسی سایت یا دریافت مشاوره از همکاران بخش فروش.


2) پرداخت بیعانه: بسته به نوع محصول و قیمت از 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان متغیر است.


3) ارسال محصول: در سریعترین زمان ممکن با پیک اختصاصی سلام بابا.


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش:8.30 صبح الی 22 شب

معرفی کوتاه محصول

سینما خانگی ال جی LHB655N از قدرت صدای 1000 وات بهره می‌برد که به کمک طراحی بلندگوهای 5.1 کاناله آن از پس محیط هایی با متراژ بسیار بزرگ بر می آید. همچنین سینما خانگی ال جی قابلیت سازگاری با هر کدام از دیسک های CD و DVD را دارست و از پس پخش انواع فایل های صوتی و تصویری بر می آید. رادیو، پورت USB، خروجی کامپوزیت، بلوتوث، سازگاری با فناوری سه بعدی، قابلیت اتصال بیسیم از طریق Ethernet، قابلیت Multi Room و ورودی صدا نیز هر کدام برای سینما خانگی ال جی در نظر گرفته شده اند.

نقد و بررسی سینما خانگی ال جی LHB655N

سینما خانگی ال جی LHB655N یکی از خوش طرح ترین محصولات موجود در بازار می باشد که از طراحی فوق‌العاده خاصی برخوردار است. با توجه به طراحی این نوع سینما خانگی قرار گیری هر کدام از اجزای آن در هر جایی از منزل شیک بودن را به دنبال خود می آورد. توان بالای 1000 واتی سینما خانگی ال جی این امکان را برای کاربران فراهم می آورد تا در هر جایی به لطف صدای بسیار بلند آن شور و هیجان خاصی را تجربه کنند. قابلیت پشتیبانی از دیسک های DVD و CD نیز به کاربر اجازه می دهد تا با استفاده از قابلیت DVD از سایر فرمت های صوتی و تصویری بهره مند گردند. همچنین امکان تقویت کردن باس صدا به کمک قدرت باس موجب تقویت شدن باس صدا می‌شود که در نتیجه آن می توانید از صدایی کاملاً با کیفیت سود ببرید. از دیگر امکانات سینما خانگی ال جی می توان به پورت USB ، HDMI اشاره کرد. با همراهی ما در بخش های بعدی این نقد و بررسی و رو کردن مزیت های این دستگاه بدون شک سینما خانگی ال جی LHB655N به یکی از اولین گزینه های انتخابی تان تبدیل خواهد شد.

طراحی بلندگوهای سینما خانگی ال جی LHB655N

خصوصیات بلندگوهای سینما خانگی ال جی LHB655N

همانطورکه در بخش های قبلی نیز اشاره کردیم سینما خانگی ال جی LHB655N دارای توان 1000 وات است که هر کدام از اجزای آن نقش پر رنگی در ارائه صدایی با قدرت بالا را دارا هستند. شما می توانید هر کدام از بلندگوهای سینما خانگی ال جی را به صورت پراکنده در هر جایی از منزل قرار دهید با این کار صدا به هر نقطه انتقال داده می شود. هر چند این سینما خانگی خود به تنهایی می تواند کاربر را بابت صدای بلند و طبیعی قانع کند؛ اما نیازمند وجود قابلیتی همچون ساب ووفر است تا هر چه بهتر و بیشتر صدای آهنگ ها با مغز و روح کاربر عجین شوند. به همین منظور وجود ساب ووفر در این سینما خانگی ال جی صداها را کاملاً واضح به گوش می رساند و در نهایت سقف صدا را بسیار بالا می‌برد.

سینما خانگی ال جی LHB655N - قابلیت Multi room

انتشار موسیقی در سرتاسر خانه با قابلیت Multi-room

آیا دوست دارید صدای آهنگ های موردعلاقه تان در کل فضای منزل پیچیده شود؟ پس همراه با سینما خانگی ال جی LHB655N در هر جایی و با هر فاصله می توانید گوش به موسیقی دهید. برای این کار از قابلیت Multi-room بهره گرفته شده که از طریق USB و بلندگوهای این سینما خانگی هر صدای انتقال داده می شود. قابلیت Multi-room بدون دردسر و بی سیم صدا را پخش می کند و شما نیز در هر جایی می توانید گوش به علاقه مندی هایتان بسپارید.

سینما خانگی ال جی LHB655N - فناوری سه بعدی

پخش فیلم با قابلیت سه بعدی در سینما خانگی ال جی LHB655N 

همانگونه که می دانید سینما خانگی ال جی LHB655N مجهز به دستگاه DVD  می باشد که در کنار آن و با کمک صفحه نمایش تلویزیون می توانید فیلم ها را به صورت سه بعدی مشاهده کنید. این فناوری فیلم های بلور ری را به صورت سه بعدی به نمایش می آورد که در کنار آن می توانید شور و هیجان را در هر فیلم به خوبی احساس کنید.

سینما خانگی ال جی LHB655N - حالت صدای شخصی

قابلیت بیصدا در سینما خانگی ال جی LHB655N

یکی دیگر از مزیت های سینما خانگی ال جی LHB655N امکان بی صدا کردن آن می باشد. شما همراه با سینما خانگی ال جی بدون ایجاد مزاحمت برای بقیه افراد منزل گوشی به هر صدایی فرا دهید. برای سود بردن از قابلیت بی صدا کردن کافیست صدا را از طریق سیستم Blu-ray Disc™ Player و به کمک Wi-Fi به گوشی هوشمندتان منتقل کنید. 

سینما خانگی ال جی LHB655N - بلوتوث

اشتراک گذاری از طریق بلوتوث در سینما خانگی ال جی LHB655N

قابلیت بلوتوث در سینما خانگی ال جی LHB655N یکی دیگر از قابلیت هاییست که به کمک آن می توانید به صورت بیسیم هر نوع موسیقی مورد علاقه خود را از روی گوشی هوشمند خود بر روی سینما خانگی به اشتراک بگذارید. با این کار شما لیست بلند بالایی از هر نوع آهنگ را در اختیار خواهید داشت و از طریق سینما خانگی می توانید گوش به هر کدام بسپارید.

نتیجه گیری:

از توضیحات بالا به این نتیجه می رسیم که سینما خانگی ال جی LHB655N یکی از بهترین سینما خانگی ها می باشد. توان بسیار بالای 1000 وات همراه با نمایش فیلم ها به صورت سه بعدی، حالت شخصی سازی صدا، بلوتوث و نیز  Multi-room همگی این مدل سینما خانگی را به گزینه ای عالی برای هر فردی تبدیل کرده اند. شما نیز با مراجعه به دیگر مدل های موجود در سایت علاوه بر این مدل هر یک را بسته به سلیقه شخصی درب منزل تحویل بگیرید.

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
1000W
تعداد کانال صدا
5.1

امکانات هوشمند

قابلیت ضبط برنامه (PVR)

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
1
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
1
بلوتوث (Bluetooth)

سایر ویژگی‌ها

جک هندزفری
نوع باند و اسپیکر
بلندگوهای استریو
کالاهای مرتبط