اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
×

کولر گازی 9000 گری اینورتر لومو

شناسه کالا::

GREE 9000 GWH9QB

GREE
کولر گازی
ویژگی های کالا:
  • سال عرضه (میلادی) :
    2018
  • نوع گاز (مبرد) :
    R22
  • اینورتر :
    دارد
مشاهده همه ویژگی ها
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
فرایند خرید


1) انتخاب محصولات: بررسی سایت یا دریافت مشاوره!


2) پرداخت بیعانه: 500 هزار تا 10میلیون تومان متغیر است!


3) ارسال‌محصول: درسریعترین زمان ممکن باپیک اختصاصی!


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش: 9 صبح الی 22 شب

معرفی کوتاه محصول

کولر گازی 9000 گری لومو اینورتر : دارای طراحی دیواری، ظرفیت بالای 9000، موتور اسکرول T3، گاز R22، ظرفیت گرمایشی و سرمایشی و صفحه نمایش مخفی می‌باشد. به علاوه این کولر گازی gree از فیلتر بهداشتی، سیستم توربو، قابلیت ضدعفونی هوشمند، شروع به کار مجدد بعد از قطعی برق و کنترل دستگاه از طریق گوشی نیز بهره مند می‌باشد.

نقد و بررسی کولر گازی گری لومو 

کولر گازی 9000 گری اینورتر لومو با نزدیک شدن به فصل سرما و گرما خیال شما را با داشتن قابلیت‌های متنوع راحت می‌کند. موتور مصرف متوسط اسکرول همراه با گاز R22 تمام نیاز‌های ما را رفع می‌کنند و فصل‌هایی دلنشین و خوش را برایتان به ارمغان می‌آورند. این کولر گازی 9000 مناسب برای فضاهای با متراژ کم‌تر از 25 متر مربع است به همین دلیل کسانیکه متراژ خانه خود را در دست داشته باشند می‌توانند باتوجه به نیاز خود آن را خریداری کنند. انواع فیلتر‌های بهداشتی، حالت‌های مختلف پره‌های ضد فرسایش و همچنین استحکام بالای این دستگاه همگی از مهم‌ترین ویژگی‌های مهم این کولر‌گازی اینورتر دار به حساب می‌آیند. خبر خوشی که برای خریداران کولر گازی داریم قابلیت اینورتر می‌باشد چرا که اینورتر در سیستم‌های کمپرسوری مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کنند. اینورتر با کم‌ترین مصرف برق کار می‌کند و نیاز مخاطبان خود را به خوبی برطرف می‌سازد. اگر به خوبی به این کولر گازی گری لومو دقت کنیم می‌بینیم که صفحه نمایش مخفی تعبیه شده‌ تا جلوه زیباتری برای دستگاه ساخته شود. از نکات بسیار مطلوب این دستگاه، ظرفیت سرمایشی و گرمایشی می‌باشد که با حالت سرمایش سریع فصل تابستان را خنک و با حالت گرمایش نیز در فصل زمستان مانند یک بخاری عمل می‌کند. کنترل دستگاه از طریق گوشی از دیگر ویژگی‌های جذاب برای مشتریان است به همین دلیل لومو اینورتر دار نیز از آن بهره می‌برد تا کاربران از راه دور بتوانند کولر خود را کنترل کنند. 

کمپرسور اسکرول در کولر گازی 9000 گری اینورتر

کمپرسور اسکرول یکی دیگر از کمپرسور‌های کولر گازی است که معمولا برای ظرفیت‌های بالا بهترین عملکرد را ارائه می‌دهد. همانطور که می‌دانید اصلی‌ترین بخش یک کولر گازی خوب کمپرسور می‌باشد چون با کمک آن است که گردش گاز درون سیکل صوت می‌گیرد و دمایش بالا و پایین صورت می‌گیرد. فشرده سازی گاز توسط کمپرسور باع می‌شود دمایش پایین به سرما تبدیل شود و با روانه کردن آن به کندانسور  سرما تولید شود و در نهایت شما از داشتن هوایی خنک در فصل گرمای تابستان لذت ببرید. راندمان بالا، صدای پایین طول عمر بالای دستگاه از مزیت‌های این کولر گازی 9000 می‌باشد. البته داشتن قطعات کمتر نیز موجب شده تا خرابی دستگاه کم شوو و در عین حال هزینه کم‌تری برای تعمیرش بپردازید. 

scrole

تفاوت گاز R22 با گاز R410 در کولر گازی 9000 اینورتر

از مهم‌ترین تفاوتی که این دو نوع گاز با هم دارند می‌توان به نقطه جوش منفی و توانایی جذب و آزاد کردن گرما اشاره کرد. گاز R22 دارای نقطه جوش منفی 40.8 می‌باشد اما گاز R410A از نقطه‌ جوش منفی 51.4- درجه بهره می‌برد. این تفاوت باعث می‌شود ظرفیت سرما سازی در گاز R410A بیشتر شود و بازده بالاتری داشته باشد. باید گفت گاز  R410a خوردگی و سایش کمتری نسبت به R22 نیز دارد. دستگاه تهویه مطبوع نیز در گاز R410A باعث شده ‌است تا عمر قطعات دستگاه بیشتر شود و ماندگاری بالاتری داشته باشد. 

بیشتر بدانید: اینورتر چیست و چه نقشی در کولر گازی دارد؟ اینورتر به معنای دور متغیر است و بسته به دما کم و زیاد شدن دور کمپرسور را تنظیم می‌کند و با حداقل مصرف پایین انرژی شروع به کار مجدد را راه می‌اندازد. 

gas-R22-R410

موارد مختلف استفاده از کولر گازی 9000 گری اینورتر

انتخاب و خرید یک کولر گازی مانند سایر وسایل خانگی‌های دیگر آگاهی لازم را نیاز دارد بنابراین با دانستن مزیت‌ها و عملکرد‌ها می‌توانید بنابر خواسته خود آن را خریداری کنید.  برق مصرفی، فضای محل قرار گیری کولر و آب و هوای محل زندگی خود همگی یکی از مهم‌ترین نکات مهم برای خرید کولر گازی می‌باشد. با توجه به مشخصات کولر گازی نه تنها بیش‌ترین زمان ممکن از آن استفاده خواهید کرد بلکه هزینه کم و مصرف انرژی کمی نیز برای آن خواهید پرداخت. کولر گازی 9000 گری اینورتردار لومو با موتور اسکرول T3 و ظرفیت گرمایشی و سرمایشی عملکردی بی‌نظیر دارد و به راحتی نیاز شما را رفع می‌کند. کولرهای نوع T3 را  برای آب و هوای گرم مانند استان‌های خوزستان، هرمزگان و بوشهر و بعضی شهرهای سیستان و بلوچستان خریداری می‌کنند چون این کلاس آب و هوایی در دمای تا 55 و 60 درجه بدون مشکل کار می‌کند و عملکردی عالی دارد. 

سخن اخر :

اگر از مزایا و معایب یک کولر گازی بگذریم باید ین را نیز در نظر داشته باشیم که شما قادر به پرداخت چه رنج قیمتی برای خرید یک کولر گازی خوب هستید. این کولر گازی در بهترین برند گری با ظرفیت مناسب و همچنین ظرفیت بیش‌تری مناسب برای متراژ خانه شما ساخته شده است و شما می‌توانید در هر اندازه ظرفیتی آن را خریداری کنید. با رنج قیمت مناسب‎تری از سایر سایت‌ها شما می‌توانید کولر گازی خود را به صور غیر حضوری از سایت معتبر ما خریداری کنید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید. برای بهبود شرایط موجود و خسته شدن از کولر‌های آبی از استاندارد بودن و پاکیزگی کولر گازی گری لومو اینورتر لذت ببرید. 

مشخصات کلی

مدل
GAREE 9000 LOMO
سال عرضه (میلادی)
2018
کشور سازنده
آمریکا
کشور مونتاژ
چین
نوع موتور
اسکرول T3
نوع گاز (مبرد)
R22
اینورتر

صدا

میزان صدا
کم صدا

منبع تغذیه و برق

برچسب مصرف انرژی
++A
ميزان مصرف انرژی
کم مصرف
رتبه فرکانس
50هرتز

طراحی

رنگ بدنه
سفید
تعداد پنل
تک پنل
ظرفیت کل کولر‌گازی
9000

سایر ویژگی ها

عملکرد دستگاه
دیواری
سیستم تولید سرمایش سریع
لوله و کابل
ریموت کنترل
قابلیت Wi-Fi

سایر ویژگی‌ها

امکانات دیگر
سیستم تصفیه هوا<br /> تایمر خاموش 24 ساعته <br /> سیستم عیب یاب هوشمند
سایر قابلیت ها
پرتاب باد تا 8 متر<br /> پرتاب باد به چهار طرف
برق ورودی
220-240V
برند کولر
لومو گری

متوسط امتیاز مشتریان

4.5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

4
1397/07/09

سلام قیمت این کولر در صورت موجود بودن چند هست و آیا کابل و لوله مسی همراه خودش داره ؟ ممنون

پاسخ از سلام بابا : با سلام خدمت شما دوست عزیز در حال حاضر 9000 گری فقط طرح لومو موجود میباشد که لوله مسی ندارد و قیمت روز 4900 میباشد.
5
1397/04/13

با سلام و خسته نباشید می خواستم بین این مدل و مدل t3 lomo کدامیک برتری دارد و ازنظر مصرف برق کدامیک بهتر است ممنون از راهنمایی شما

پاسخ از سلام بابا : سلام اختلاف زیادی بین این دو مدل نیست اما مدل Lomo ساخت جدید و کاملآ جایگذین مدل های قبلی شده است ...//
کالاهای مرتبط