×

جاروبرقی فیلیپس FC9174

تشخیص اصالت جاروبرقی

ویدیو بهترین راهکار تشخیص اصالت جاروبرقی

شناسه کالا::

جاروبرقی 2200 وات فیلیپس مدل FC9174

PHILIPS
جاروبرقی
ویژگی های کالا:
  • حداکثر قدرت و توان (وات):
    2200
  • قدرت مکش (وات):
    500
  • نوع جاروبرقی:
    کیسه ای
  • ظرفیت کیسه یا مخزن (لیتر):
    4
  • رنگ بدنه:
    زرشکی
مشاهده همه ویژگی ها
انتخاب گارانتی
10,850,000 تومان
1403/01/03
موجود
شرایط خرید از سلام بابا

(با شرایط ویژه و مطمئن می توانید از فروشگاه سلام بابا                                  خرید انجام بدید)


1) انتخاب محصولات: با بررسی سایت یا دریافت مشاوره از همکاران بخش فروش.


2) پرداخت بیعانه: بسته به نوع محصول و قیمت از 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان متغیر است.


3) ارسال محصول: در سریعترین زمان ممکن با پیک اختصاصی سلام بابا.


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش:8.30 صبح الی 22 شب

معرفی کوتاه محصول

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174 یکی از باکیفیت ترین محصولات تولید شده توسط شرکت نامدار و خوش آوازه فیلیپس که با موتور قدرتمند 2200 وات به بازار عرضه شده است. این مدل جاروبرقی از جاروبرقی های سری 9 کمپانی فیلیپس و از نوع کیسه ای با ظرفیت مخزن 4 لیتری است که با توجه به عملکرد و توان و قدرت 2200 وات و توان مکش 500 وات آن یکی از پرکاربردترین محصولات خانگی به شمار می رود، هرچه قدرت مکش جاروبرقی بیشتر باشد توانایی تمیز کردن آن هم بیشتر است در نتیجه به کاربر کمک می کند تا هر چه سریع تر عمل جارو کردن را به اتمام برساند. این مدل جاروبرقی فیلیپس دارای ابعاد 500×320×280 میلی متر و وزن 6.3 کیلوگرم با رنگ بدنه زرشکی می باشد و همچنین دارای دستگیره جهت حمل و نقل آسان تر که روی بدنه ی آن جاگذاری شده است. از سری امکانات که برای جاروبرقی 9174 فیلیپس در نظر گرفته شده است؛ می توان به کیسه ی S ضد آلرژی آن اشاره کرد که با توجه به گنجایش 4 لیتری آن وقفه ای برای تخلیه کیسه پیش نمی آورد، لوله این مدل جاروبرقی از جنس فلز و نوع آن تلسکوپی با قفل کشویی و ضامن در رنگ نقره ای تولید شده است، شما می توانید برای راحتی بیشتر در کار ارتفاع آن را متناسب با قد خود تنظیم نمایید، این جاروبرقی دارای سه چرخ لاستیکی که شامل دو چرخ بزرگ جهت حرکت راحت تر و با توجه به پوشش نرم آن مانع از آسیب رساندن به سطح زمین می شود و یک چرخ کوچک که قابلیت مانور پذیری را به جاروبرقی می بخشد، است. طول سیم برق این محصول فیلیپس 7 متر است که کاربر بدون نگرانی جدا شدن کابل از پریز برق می تواند به جارو کشیدن تا شعاع 10 متر ادامه دهد، به علاوه این مدل جاروبرقی مجهز به سیستم سیم جمع کن اتوماتیک است که تنها با کشیدن کابل برق به طور خودکار جمع خواهد شد. این جاروبرقی دارای فیلتر HEPA و فیلتر ضد آلرژی برای تولید هوای پاکیزه می باشد و برای خانواده هایی که افراد مبتلا به آلرژی، آسم و سایر حساسیت های دیگر دارند بسیار مناسب است. همان طور که می دانید جاروبرقی جزو محصولاتی است که زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و اغلب دارای سر و صدای بالایی است و در حین کار آلودگی صوتی زیادی را ایجاد می‌کند اما خوشبختانه صدای ایجاد شده از این مدل جاروبرقی حداکثر 78 دسی بل است که با توجه به قدرت مکشی که دارد منطقی به نظر می رسد. فیلیپس برای جاروبرقی 2200 وات خود فناوری و تکنولوژی های ویژه ای به کار گرفته است از جمله می توان به سیستم جداسازی گرد و غبار، نشانگر پر شدن کیسه و تعدادی نازل (سری) برای عملکرد بهتر که شامل نازل اصلی، نازل مخصوص گرد و غبار، نازل شکاف ها و درزها و نازل یا برس توربو که مناسب حیوانات خانگی می باشد، اشاره کرد. اگر قصد خرید این مدل جاروبرقی یا مدل های مشابه آن را دارید می توانید در این صفحه نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی معتبر و تضمین اصالت کالا از فروشگاه سلام بابا اقدام نمایید.

 جاروبرقی فیلیپس FC9174

جاروبرقی فیلیپس FC9174 دارای طراحی شیک و خوش ساخت و از همه مهتر با قدرت فوق‌العاده بالای 2200 وات عرضه شده است. به کمک این مدل جاروبرقی می توانید در عرض چند ثانیه هر جایی از منزل را برق بیندازید و این بیشتر به لطف قدرت مکش 500 واتی آن بوده که هر نوع اشغالی را از روی زمین بر می دارد. موتور توانمند جاروبرقی فیلیپس با عملکرد بالایی که از خود ارائه می دهد در عین حال نیز میزان مصرف انرژی بسیار پایینی را با خود به همراه آورده است. فیلتر HEPA 13 یکی از مزیت های خوبیست که برای جاروبرقی فیلیپس تعریف شده و به کمک آن فضای موتور و مخزن جاروبرقی کاملاً تمیز می‌شود. این نوع جاروبرقی که کیسه ای تولید شده تا چند بار استفاده از آن به راحتی می تواند حجم زیادی از اشغال ها را در خود بگیرد. در آخر این مطلب نیز با بیان اینکه جاروبرقی فیلیپس دارای نازل های متعددی می باشد به وسیله هر کدام یک می توانید بسته به محیط از فضایی کاملاً تمیز و بدون اشغال برخوردار شوید. حال با خواندن ادامه این نقد و بررسی به بی عیب بودن جاروبرقی فیلیپس FC9174 پی خواهید برد و چه بسا همین مدل جاروبرقی را انتخاب کنید.

 sabject

قدرت فوق‌العاده بالای جاروبرقی فیلیپس FC9174

اولین سوالی که در هنگام انتخاب یک نوع جاربرقی می تواند برای کاربر پیش بیاید این است که قدرت اصلی آن و همچنین قدرت مکشش چقدر است و تا چه حدی می توان بر روی آن حساب کرد. ما در این بخش با پیشنهاد جاروبرقی فیلیپس FC9174 به شما می خواهیم بهترین انتخاب داشته باشید. جاروبرقی فیلیپس FC9174 از قدرت بسیار بالای 2200 وات بهره می‌برد که به کمک آن می توانید از محیطی سالم و پاکیزه برخوردار شوید. همچنین این میزان قدرت به حدی عالی عمل می کند که حتی از پس تمیز کردن گوشه و کناره ها نیز به راحتی بر می آید. به علاوه قدرت مکش جاروبرقی فیلیپس 500 وات در نظر گرفته شده که آن هم تاثیر زیادی بر روی تمیز کردن محیط دارد. همراه با این میزان قدرت هیچ گونه آشغالی بر روی زمین بر جای نخواهد گذاشت و در کمترین زمان ممکن فضا را عاری از هرگونه آشغال و کثیفی خواهد کرد.

hepa13

فیلتر HEPA13 جارو برقی فیلیپس FC9174

پی بردن به اینکه فیلترهای بهداشتی تا چه حدی می توانند تاثیر بالایی بر روی نظافت و تمیزی محیط داشته باشند کاربران را به سمت خرید چنین جاروبرقی هایی با این چنین خصوصیتی سوق می دهند. جاروبرقی فیلیپس FC9174 نیز به فیلتر بهداشتی HEPA 13 مجهز می باشد. این فیلتر یکی از بهترین نوع فیلترهایی می باشد که با طراحی آن بر روی این نوع جاروبرقی کمک بسیار زیادی به حذف و از بین بردن باکتری ها و میکروب ها می کند. هنگامیکه دستگاه شروع به کار می کند ممکن است در اثر فشار و قدرت مکش بالایی که موتور از خود ارائه می دهد گرد و غبار به مخزن جاروبرقی و حتی موتور آن نفوذ کند برای حل این مشکل فیلتر بهداشتی HEPA 13 کارایی خوب خود را نشان می دهد. در واقع فیلتر HEPA 13 مانع از ورود گرد و غبار به سطح مخزن دستگاه و همچنین موتور آن می شود و در نهایت اقدام به از بین بردن هوای ناسالم موجود خواهد کرد.

 hepa13

تکنولوژی AirflowMax در جارو برقی فیلیپس FC9174

یکی از بهترین تکنولوژی هایی که فیلیپس برای جاروبرقی مدل FC9174 در نظر گرفت AirflowMax بود. این فناوری بهترین راه برای به جریان در آوردن هوای داخلی مخزن می باشد که در نتیجه آن قدرت مکش بالایش را به خوبی احساس خواهید کرد. در واقع فناوری AirflowMax کاری می کند تا از ورود گرد و غبار به داخل مخزن جاروبرقی جلوگیری شود و حداکثر قدرت مکش خود را به نمایش در آورد. اثربخشی این فن آوری بر مبنای سه عامل کلیدی است. یکی اینکه با به جریان در آمدن هر چه بهتر هوا موجب می‌شود تا مخزن دستگاه میزان گرد و خاک بیشتری را در داخل خود جمع کند و به شما این امکان را می دهد که از تمام حجم آن استفاده کنید. دوم اینکه طراحی خاص کیسه مخزن جاروبرقی تضمین می دهد تا تمامی کثیفی ها را بدون هیچ گونه ریخ و پاشی در بر گیرد. مورد سوم نیز اینکه هر چقدر که میزان ظرفیت کیسه جاروبرقی پر باشد باز هم می تواند با همان قدرت مکش بالا کارایی خود را انجام دهد.

FC9174

فیلتر ضد آلرژی جارو برقی فیلیپس FC9174

آیا دوست دارید برای همیشه از محیطی کاملاً تمیز و بهداشتی برخوردار شوید بدون اینکه هیچ گونه آسیبی حتی به مسن ترین افراد خانواده وارد نشود؟ پس با انتخاب جاروبرقی فیلیپس FC9174 می توانید برای همیشه از شر اشغال ها خلاص شوید. فیلیپس با طراحی فیلتر ضد آلرژی برای این مدل از جاروبرقی اش کاری کرده تا افراد مبتلا به آلرژی دچار هیچ گونه حساسیتی نشوند. بی شک همزمان با آغاز به کار تمیز کردن منزل ممکن است هوایی ناسالم در محیط پخش شود این هوای ناسالم که از چرخه جارو کردن به وجود می آید همراه با فیلتر بهداشتی جاروبرقی به صورت کامل از بین خواهد رفت. در واقع این فیلتر با حذف و از بین بردن میکروب ها و باکتری های موجود در محیط تا 99.99 درصد هوایی کاملاً سالم را تولید می کند. شما نیز اگر به بهداشت محیط خود و خانواده تان اهمیت می دهید می توانید با انتخاب همین مدل جاروبرقی بهداشت و پاکیزگی را به محیط فرا خوانید.

turbo-brush

دیگر امکانات جارو برقی فیلیپس FC9174

همانطورکه در بخش های قبلی نیز اشاره کردیم جاروبرقی فیلیپس FC9174 از توان بالای 2200 وات سود می‌برد می توان بر روی آن حساب کرد تا از محیطی سالم و بهداشتی برخوردار شوید. اما در کنار این میزان قدرت وجود امکاناتی همچون نازل های جاروبرقی تاثیر بسزایی بر روی تمیزی محیط دارند. به عنوان مثال با طراحی بزرگ ترین نازل این جاروبرقی نه تنها می توانید به صورت معمولی از آن استفاده کنید؛ بلکه در عین حال نیز گزینه ای عالی برای تمیز کردن انواع کفپوش ها می باشد. این نازل که به MultiClean معروف است برای تمیز کردن محیط هایی مانند کاشی، سرامیک و انواع کفپوش ها مناسب می باشد. به علاوه طراحی دهانه این نازل به صورتی می باشد که یک سوارخ در قسمت جلویی آن طراحی شده و برای جمع آوری اشغال های بزرگ بهترین عملکرد را از خود نشان می دهد. مورد دیگری که لوله تلسکوپی جاروبرقی فیلیپس مربوط می‌شود این است که بر روی آن محفظه های مخصوصی طراحی شده اند تا در هنگام کار و لازم دانستن تغیر نوع نازل به راحتی هر کدام را برگزینید. همچنین طراحی قسمت جلویی جاروبرقی فیلیپس به صورت کاملاً نرم و انعطاف پذیر می باشد و موجب می‌شود تا در هنگام برخورد با اشیا تیز هیچ گونه آسیبی به آن وارد نشود. مخزن جاروبرقی فیلیپس 4 لیتر می باشد و به دلیل حجم جایگیری زیادی از اشغال مجبور نیستید مدام آن را عوض کنید.

 

جمع بندی جارو برقی فیلیپس FC9174 :

طراحی شیک، امکانات عالی و از همه مهتر کارایی مناسب همگی جزو مشخصات جاروبرقی فیلیپس FC9174 هستند که آن را به گزینه ایده آل برای هر خانواده ای تبدیل کرده است. در نتیجه می توان گفت با در نظر گرفتن تمامی جوانب خوب و بد جاروبرقی فیلیپس به این نکته پی می بریم که بهداشت، تمیزی محیط و همچنین سلامت خانواده همه با خرید جاروبرقی فیلیپس تحقق می یابند.

مشخصات کلی

مدل
FC9174
تولید کننده
Philips
سال عرضه (میلادی)
-
سری
9
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ
چین
حداکثر قدرت و توان (وات)
2200
قدرت مکش (وات)
500
قابلیت تنظیم قدرت مکش
نوع جاروبرقی
کیسه ای
نوع کیسه
S ضد آلرژی
ظرفیت کیسه یا مخزن (لیتر)
4
بخارشوی
ظرفیت مخزن آب (لیتر)
0
جارو شارژی
میزان شارژدهی باتری (دقیقه)
0
طول سیم برق (متر)
7
شعاع عملکرد (متر)
10
حداکثر سطح صدا هنگام کار (دسی بل)
78
فیلتر ها
HEPA
جاروبرقی مناسب
استفاده خانگی و معمولی
افراد آلرژیک (ضد آلرژی)

امکانات و ویژگی ها

صفحه نمایشگر
قابلیت دمندگی هوا
-
فیلتر قابل شستشو
کیسه قابل شستشو
نشانگر پر شدن کیسه
دریچه ایمنی کیسه
-
قابلیت فشرده سازی زباله
سیستم جداسازی گرد و غبار
قابلیت چرخش 360 درجه لوله خرطومی
سیم جمع کن

منبع تغذیه و برق

حداکثر قدرت و توان (وات)
2200

ابعاد (عمق x ارتفاع x طول)

ابعاد بدنه (میلیمتر)
500×320 ×280
ابعاد بسته بندی (میلیمتر)
-

وزن

وزن خالص (کیلوگرم)
6.3
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
-

طراحی

نوع دسته
معمولی
رنگ بدنه
زرشکی
جنس بدنه
پلاستیک فشرده
رنگ لوله
نقره ای
نوع لوله
تلسکوپی
جنس لوله
فلزی
رنگ خرطومی
نقره ای
نوع چرخ ها
لاستیکی
تعداد چرخ ها
3
محل قرار گیری دکمه های کنترلی
روی بدنه
محل نگهداری نازل ها
روی بدنه
دستگیره حمل و نقل
ضربه گیر بدنه

لوازم جانبی

نازل ها
نازل اصلی فرش و سطوح صاف
نازل شکاف ها و درز ها
نازل مخصوص حیوانات خانگی
نازل گرد و غبار
لوله خرطومی
کیسه اضافه
دفترچه راهنما
کابل برق

سایر ویژگی ها

سایر ویژگی های جاروبرقی
فیلتر HEPA برای جذب ذرات ریز گرد و غبار از هوای خروجی جاروبرقی مخصوص افراد آلرژیک با قابلیت شستشو
قابلیت Auto Cord Rewinder برای جمع کردن خودکار سیم (سیم جمع کن خودکار)
قدرت مکش 500 وات برای تمیز کردن بدون زحمت
لوله تلسکوپی با قفل کشویی و ضامنی
مجهز به موتور قدرتمند و کم صدا
چرخ های لاستیکی بزرگ (Large Rubber Wheels) برای حرکت راحت تر و جلوگیری از آسیب رساندن به سطح زمین

متوسط امتیاز مشتریان

4.7

از مجموع 6 نظر

پرسیدن سوال

5
1402/07/02
خریدار

سلام ، ببخشید میخواستم ببینم جارو برقی تا ۸ میلیون چه مدلی از همشون بهتره ؟؟

بهروز زاهدی (کارشناس سلام بابا) :

درود به شما دوست عزیز؛

با بودجه حدود 8 میلیون تومان در حال حاضر جارو برقی سامسونگ SC20M2560JP، جارو برقی ال جی VC5420NHTG و جارو برقی فیلیپس FC9170 و جارو برقی بوش BGLS48GOLD گزینه های بسیار خوبی هستند. انتخاب بین این جارو برقی ها بستگی به نیاز و سلیقه شما دارد اما همگی واقعا عالی هستند.

با تشکر.

4
1400/10/08
خریدار

خیلی قیمت هاتون با دیجی کالا نزدیک شده جارو برقی 300 تومن فقط اختلاف؟؟ اونم باید کرایه بدیم برسه تا تهران

پاسخ از سلام بابا : با سلام، قیمت محصولات با توجه به شرایط بازار و تامین کنندگان محصولات در سایت درج می شود. در صورت امکان سعی می کنیم قیمت های مناسب تری را در اختیار شما قرار دهیم. با تشکر.
5
1399/07/20
خریدار

جارو برقی فیلیپس خریدم یکی از جاروهاروکه وصل میکنم خیلی صدا داره

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر بررسی بفرمایید داخل لوله وسیله ای گیر نکرده . تنها به این دلیل میتواند صدای جارو بلند بشه و مکش از خیلی کم خواهد شد.
4
1399/01/01
خریدار

سلام، براي من مهم هستش كه كالايي رو كه ميخوم اورجينال باشه منظورم اينه كه مونتاژ كشوري غير از كشور سازنده نباشه . كالاهاي اورجينال رو از كجا ميتونم خريداري كنم؟

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود. کلیه محصولات فروشگاه اینترنتی سلام بابا اورجینال است و با خیال راحت می‌توانید خرید کنید.
5
1398/03/27
خریدار

ممنونم بابت توضیحاتتون http://digiemc.com

پاسخ از سلام بابا : سلام بسیار متشکریم از شما ...//
5
1397/11/26
خریدار

سلام علیکم .....بسیار شیک و منحصر بفرد است ...از چرخهای خودرویی و اسپرت آن گرفته تا خرطومی و جارو احساس خاصی در نگاه اول به انسان دست می دهد اینحقیر میگویم ...مدرن صمیمی ...یا مدرن دوست داشتنی که هیچوقت کهنه نمیشود...مخصوصا رنگ قرمز که گرمی خاصی به شکل جاروبرقی فلیپس داده است .کم طول و کوتاه بودن نشانه تحرک و سهولت در کاربری آن را در نقاط کم دسترس یا غیر قابل دسترس نمایش می دهد .خرطومی آن همانطور که در عکس دیده میشود دارای انعطاف و عمر طولانی است از نظر فنی نوک حارو دارای زاویه خمیده ملایمی مثل هواپیما با ضریب پسای بالا و شیک است که همه نقاط را در گوشه های اطاق و زوایای خاص تمیز می نماید .با وزن 6.3 کیلوگرمی خود خستگی حمل جارو در دوره زمانی استفاده بالای نیم ساعت به کمر و گردن وارد نمیکند .با آنکه بدنه در مقیاس کوچک و جمع جور یک آپارتمان طراحی شده ولی حجم 2200 واتی آن بیانگر توان بالا برای محیط های وسیعتر است .پدال سیم جمع کن و روشن و خاموش کردن بصورت زیبایی طراحی و در بدنه تعبیه شده که این خود به زیبایی و طراوت نمای بالای جارو برقی افزوده است ..آنطور که در عکس نمایش داده شده پدال برس جارو راحتی و سهولت کاربرد با پا را دارد و نیاز به نشستن و بلند شدن دائمی و تبدیل با دست را ندارد ......متاسفانه پشت جارو عکسی در تصاویر ارسالی و نمایش داده شده ندارد و عکسی از سایر قطعات الحاقی مکمل جارو موجود نیست ...در نهایت شرکت معظم فلیس با طراحی جاروهای کوتاه برقی خانگی به شکل مدرن فعلی انقلابی در صنعت نظافت ایجاد کرده است و تشکر از نظر سنجی و تامین لوازم مورد نیاز جامعه در این شرایط تحریم توسط مدیر عامل محترم و کارکنان شرکت معظم سلام بابا...گرامی باشید و موفق

پاسخ از سلام بابا : سلام و عرض ادب از طرف تیم کاری سلام بابا و مچکر از نظر شما موفق و مویید باشید ...//
کالاهای مرتبط