اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
×

تلویزیون سونی 55W800C

شناسه کالا::

SONY W800C

SONY
تلویزیون
ویژگی های کالا:
  • سیستم عامل :
    Android TV
  • کیفیت تصویر :
    Full HD
  • نوع صفحه نمایش :
    LCD
  • سایز (اینچ) :
    55
مشاهده همه ویژگی ها

انتخاب سایز:

ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
فرایند خرید


1) انتخاب محصولات: بررسی سایت یا دریافت مشاوره!


2) پرداخت بیعانه: 500 هزار تا 10میلیون تومان متغیر است!


3) ارسال‌محصول: درسریعترین زمان ممکن باپیک اختصاصی!


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش: 9 صبح الی 22 شب

تشخیص اصالت

ویدیو بهترین راهکار تشخیص اصالت تلویزیون

معرفی کوتاه محصول

تلویزیون سونی 55W800C دارای کیفیت تصویر Full HD همراه با نور پس زمینه Edge LED، قابلیت پشتیبانی از پخش سه بعدی ، خصوصیت X-Reality™ PRO، تکنولوژی رنگ های زنده، نرخ حرکت تصویر 800 هرتز و همچنین امکان درخشندگی صفحه نمایش می باشد.بلندگوهای تلویزیون سونی همراه با توان صدای 20 وات و همچنین فناوری های پاک سازی صدا ، DSEE صدا و S-Force Front Surround در نظر گرفته شده است. قابلیت هوشمند بودن به همراه سیستم عامل اندروید و بازدید از فروشگاه های مختلف اینترنتی و همچنین مرورگر Opera مربوط به بخش هوشمند تلویزیون سونی هستند. هر یک از درگاه های ارتباطی HDMI و USB همراه با ورودی RF ، کامپوزیت , کامپوننت ، قابلیت اتصال به موبایل، گیرنده ی DVB-T2، راهنمای برنامه الکترونیکی EPG، تایمر روشن و خاموش، قابلیت تصویر در تصویر، پشتیبانی از سینمای 24P، قابلیت Screen Mirroring، ارتباط مستقیم به کمک Wi-Fi® Direct، برنامه SIDE VIEW  و همچنین خروج هدفون نیز مربوط به دیگر امکانات تلویزیون سونی هستند.

نقد و بررسی تلویزیون سونی 55W800C   

تلویزیون سونی 55W800C از جمله محصولات به روز و هوشمند کمپانی ژاپنی سونی می باشد که این مدل تلویزیون نیز مانند سایر مدل های امروزی در جدول براویا قرار گرفته شده است. وجود بستر نرم افزاری همراه با قابلیت هوشمند بودن در تلویزیون سونی کاربر را به بخش های متنوع و کاربردی تلویزیون دعوت می کند. طراحی نمایشگر تلویزیون سونی به صورت تخت و شیک بر روی صفحه اصلی آن نگاشته شده که با کیفیت تصویر Full HD همراه شده است. بخش سیستم صدای تلویزیون سونی با بلندگوهایی با توان صدای 20 واتی شان و از همه مهمتر به کمک یک سری قابلیت صوتی همچون Cinematic S-Force Front Surround، فناوری پاک سازی صدا ClearAudio و DSEE می توانید به بهترین شکل از کیفیت راضی کننده صدای موسیقی های مورد علاقه خود نهایت استفاده را ببرید. علاوه بر این هر کدام از گیرنده های DVB-T و DVB-T2 هم در بین دیگر مشخصات تلویزیون سونی به چشم می خورند. ادامه شرح نقد و بررسی تلویزیون سونی 55W800C را به بخش های دیگر موکول کرده ایم و شما نیز اگر مشتاق به خواندن آن باشید، بدون شک این مدل تلویزیون را به یکی از انتخاب های خوبتان تبدیل خواهید کرد. 

طراحی تلویزیون سونی W800C

دیزاین تلویزیون سونی  55W800C لوکس و جذاب 

بهره گیری از سبک و سیاق مدرن برای دیزاین تلویزیون سونی 55W800C قرار گیری آن در هر محیطی را کاملاً لوکس می کند به صورتیکه اگر این مدل تلویزیون خصوصاً در محیط هایی با متراژ بزرگ قرار بگیرد خاص بودن را به معنای واقعی کلمه به فضا فرا خواهید خواند. به زبان ساده تر طراحی لبه های تلویزیون سونی بیشتر به سبب نور پس زمینه Edge آن است که ظرافت فوق‌العاده خاصی به آن بخشیده و در نتیجه تلویزیون را در نظر کاربر شیک تر جلوه داده است.

قاب باریک تلویزیون سونی W800C

قاب بسیار باریک تلویزیون 55 اینچ سونی W800C نکته دیگری است که نظر کاربر را به سمت و سوی خود جلب می کند. دیزاین فریم تلویزیون سونی کاملاً خوش ساخت همراه با لبه های تیزی در نظر گرفته شده که هر چهار طرف صفحه اصلی تلویزیون را فرا گرفته است. همچنین نمایشگر  تلویزیون سونی تخت و صاف با فاصله اندکی از قاب بر روی صفحه تلویزیون نگاشته شده است. قاب باریک تلویزیون سونی 55W800C کمک می کند که سطح صفحه نمایش را بسیار گسترده تر از آنچه که هست مشاهده نمایید و در نتیجه چشم را بر روی صفحه نمایش متمرکز تر خواهد کرد.

کیفیت صفحه نمایش تلویزیون سونی W800C

کیفیت تصویر Full HD تلویزیون سونی 55W800C

به جرأت می توان گفت صفحه نمایش های Full HD هنوز هم در بین کیفیت تصویر نمایشگر های تلویزیون های خانگی حکمرانی می کنند. برای درک این مطلب بهتر است یک بار صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 55W800C را روشن کنید، سپس با مشاهده رنگ های گوناگون و جذاب شاهد انقلابی عظیم در دید برنامه ها خواهید شد. تلویزیون سامسونگ همراه با کیفیت تصویر Full HD تولید شده که روی هم رفته با میزان 2 میلیون پیکسل آن می توانید در وضوح و رزولوشن خیره کننده غرق شوید. تعداد پیکسل های 1080×1920 پیکسل که بر روی نمایشگر تلویزیون سامسونگ در حال خلق تصاویری واقعی هستند، موجب می شوند تا کاربر از دیدن هر برنامه ها هایت لذت را ببرد. با مشاهده تصویر بالا می توانید یک ترجبه غنی و سرشار از هیجان را به چشم خود ببینید. در این تصویر به هیچ عنوان خبری از نویز و اعوجاج تصویر نمی باشد و هر نقطه آن را به صورت وضوح و طبیعی مشاهده می کنید. 

فناوری X-Reality™ PRO در تلویزیون سونی W800C

 از راه های نشان دادن جزئیات در صفحه نمایش تلویزیون سونی 55W800C قابلیت X-Reality™ PRO است که به لطف آن می توانید وارد دنیایی هیجان انگیز و پر از وضوح فوق‌العاده شوید. در واقع به کمک X-Reality™ PRO هر پیکسل به صورت جداگانه با یک پایگاه داده تصویری خاص تجزیه و تحلیل می شوند و به صورت مستقل از همدیگر بافت، کنتراست و رنگ را نشان می دهد. بهترین توصیف که برای این موتور تصویر می توان بیان کرد این است که یک پردازنده، ارتقا دهنده هوشمند است . این موتور محتویات تصویری و ویدیویی را صرف نظر از اینکه برنامه تلویزیونی، خبر، ورزش، دیسک بلوری، دی وی دی و یا فیلم خانگی باشد دریافت کرده و آن را برای بهبود تصاویر نمایش داده شده بر روی تلویزیون ارتقا می دهد و تصاویری با رزولوشن بالاتر را به شما ارائه می دهد. به عبارت ساده تر موتور این عمل را با تجزیه تحلیل و اصلاح هر پیکسل از تصویر , مقایسه آن با پایگاه داده داخلی  و سپس اساساً بازسازی آن و گرفتن پیکسل ها و جزئیات تصویر که در ترجمه از رزولوشن پایین تر به رزولوشن بالاتر از دست داده است انجام می دهد . این فرایند را می توان به یک هنرمند یا ترمیم کننده حرفه ای شبیه کرد که با استفاده از شگرد های خود یک عکس یا نقاشی را به زیبایی واقعی و اصل آن برگردانده , عناصری را که از دست داده به آن بر می گردانند و مناطقی را که درخشش خود و یا روشنایی و جنب و جوشی را که پیش از این داشته اند  از دست داده اند روتوش می کنند . این موتور در تلویزیون های سونی نیز همانند یک هنرمند توانا عمل می کند . تصاویر را آنالیز کرده و رنگ ها، تن ها و بافت های مناسب را به زیباترین و طبیعی ترین شکل ممکن برای آن انتخاب خواهد کرد .این موتور در تلویزیون های سونی به ویژه زمانی بسیار مفید خواهد بود که شما بخواهید ویدیو هایی را که با موبایل هوشمند خود گرفته اید، فیلم های خانگی اچ دی و یا ویدیو های یوتیوب دارای رزولوشن پایین را بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون فورکی سونی خود ببینید.

Motionflow XR- تلویزیون سونی W800C

شاخص کیفیت تصویر یا همان Motionflow XR برای تلویزیون  سونی 55W800C تعیین شده که توانایی بسیار خوبی در مهار کردن لحظه های پر سرعت فیلم را داراست. به عبارتی این شاخص در صحنه های پر سرعتِ فیلم و بازی دخالت می کند و سبب می‌شود تا نویز و تاری موجود را از بین ببرد. در واقع فیلم های پرسرعت مانند انواع فیلم های اکشن که از سرعت پخش بالایی برخوردار هستند امکان ایجاد نویز در آن بالاست به همین خاطر این واحد به روز رسانی تصویر هم اقدام به حذف و از بین تاری های موجود می کند و هم اینکه کیفیت و سرعت بالا را به خوبی در تصویر به نمایش در می آورد.

تکنولوژی سه بعدی تلویزیون سونی W800C

فناوری سه بعدی تلویزیون سونی 55W800C

ال جی مدل تلویزیون 55W800C را به تکنولوژی سه بعدی مجهز کرد. نوع سه بعدی تلویزیون سونی Active می باشد. فناوری سه بعدی هنوز هم می تواند کاربران زیادی را به سمت خود جلب نماید چرا که کاربر با قرار دادن یک جفت عینک سه بعدی به دنیایی کاملاً متفاوت سفر می کند. در واقع تکنولوژی سه بعدی فیلم به تصویر کشیده شده بر روی نمایشگر تلویزیون ال جی را آنچنان زنده و نزدیک به چشم کاربر نشان می دهد که می توانید لذت و هیجان برنامه ها و فیلم ها را چندین برابر افزایش دهید. 

سیستم صوتی تلویزیون سونی W800C

صدای تلویزیون سونی 55W800C عالی و بی نقص

بی شک تلویزیون سونی 55W800C در کنار بخش تصویر آن مستلزم قسمت صوتی قدرتمند می باشد تا در کنار همدیگر ساختاری کامل و بی و عیب و نقص را ارائه دهند. بلندگوهای تلویزیون سونی از نوع Bass Reflex هستند که از دو کانال مجزا صدا را به گوش می رسانند. هر کدام از این بلندگوها نیز با توان 10 وات همراه شده اند که روی هم رفته توان صدای 20 واتی را تشکیل داده اند. نوع فناوری به کار گرفته شده در بخش صدای تلویزیون سونی Cinematic S-Force Front Surround می باشد که آن هم به نوبه خود صدایی فراگیر را ایجاد می کند. این فناوری به دلیل مرتبط کردن منابع مختلف صدا با مغز طراحی شده تا بتواند از طریق هر یک از بلندگوهای سمت راست و چپ تلویزیون گستره‌ی موج صدا را ایجاد کند. همچنین فناوری پاک سازی فاز Clear Phase برای تجزیه و تحلیل کردن صدا مورد استفاده قرار می گیرد که با از بین بردن صداهای غیر طبیعی، صدایی خالص و طبیعی را ارائه می دهد. فناوری DSEE صدا نیز جزئیات موسیقی را باز می گرداند. بدین صورتکه اگر شما در حال لود آهنگ از اینترنت هستید در طول لود امکان از بین رفتن مقدار زیادی از اطلاعات صوتی وجود دارد که با استفاده از تکنولوژی DSEE فرکانس های از دست رفته به منبع موسیقی باز گردانده می شوند. همچنین سیستم صوتی تلویزیون سونی 55W800C قابلیت پشتیبانی از فرمت های صوتی Dolby™ Digital، Dolby™ Digital Plus و Dolby™ Pulseرا داراست.

فناوری ClearAudio  در تلویزیون سونی W800C

طراحان بخش صوتی تلویزیون سونی 55W800C از یک سری قابلیت برجسته همچون ClearAudio کمک گرفته اند تا به کمک آن صدایی مجذوب و فراگیر را به گوش برسانند. این فناوری پاک سازی صدا باعث می‌شود تا صدای تلویزیون کاملاً واقعی به نظر برسد. در کل صدای موسیقی، فیلم، دیالوگ و همچنین افکت های فراگیر با وضوح صدای بالاتری به گوش می رسند.

بستر نرم افزاری تلویزیون سونی 55W800C

جدیدترین تلویزیون های هوشمند کمپانی سونی به سیستم عامل اندروید مجهز می باشند که در این میان تلویزیون سونی 55W800C نیز از این قاعده مستثناء نسیت. این نوع سیستم عامل همراه با برنامه ها و بخش های متنوعی به سراغ کاربران آمده تا از این طریق بتواند پاسخ گوی خوبی باشد. به عنوان مثال جستجوی صوتی یکی از بهترین امکاناتیست که سیستم عامل اندروید آن را در اختیار می گذارد. فرمان صوتی به کاربر امکان می دهد که هر چیزی را از تلویزیون بخواهد بدون اینکه کاربر کار خاصی انجام دهد. در واقع به وسیله جستجوی صوتی به کاربر این اجازه را می دهد تا بدون نیاز به استفاده از روش تایپ تنها با یک جستجوی ساده صوتی دستور مورد نظر را بدهید و در اتلاف وقت صرفه جویی کنید.

تابع  One-Flick در تلویزیون سونی W800C

بیشتر بدانید: اندروید تی وی و مزایای آن چیست؟ سیستم عامل اندروید یکی از جدیدترین و به روز ترین رابط کاربری هایی می باشد که کمپانی سونی با راه دادن به تلویزیون سونی 55W800C آن را از مزایای ویژه ای بی بهره نگذاشت.

از این گذشته تابع کاربردی One-Flick که در سیستم عامل اندروید تلویزیون سونی موجود است، برنامه ها، عکس ها، فیلم ها و هر گونه محتوای دیگر را که می خواهید به صورت سریع به آنها دسترسی داشته باشید را تیک می زند و هر وقت که بخواهید در دسترس قرار می گیرند. در واقع این برنامه به منظور جلوگیری از اتلاف وقت در نظر گرفته شده تا از این طریق بتوانید با انتخاب هر برنامه لحظات خوبی را برای خود به وجود بیاورید.

ریموت کنترل تلویزیون سونی W800C

وجود یک ریموت کنترل لمسی برای تلویزیون سونی 55W800C به عنوان یکی از بهترین قابلیت های خوب آن یاد می شود چرا که به کمک آن می توانید به صورت مستقیم با صفحه نمایش تلویزیون ارتباط برقرار کنید. به بیان دیگر صفحه لمسی این مدل ریموت کنترل امکان ورود متن را برایتان فراهم می آورد. برای این کار کافیست از طریق ریموت کنترل One-Flick Remote 5 صحبت کنید. همچنین این ریموت کنترل با NFC نیز سازگاری دارد به صورتیکه می توان هر نوع محتوای روی گوشی را به صورت بی سیم بر روی تلویزیون ذخیره سازی کرد. 

قابلیت نمایش بازی های هیجان انگیز نیز توسط تلویزیون سونی 55W800C میسر می باشد و شما می توانید هر نوع کنسول بازی سرگرم کننده را همراه با بافت های زنده و رنگ های جذاب مشاهده نمایید. برنامه SideView کمک می کند تا هر چیزی را از تلویزیون همچون سرچ برنامه ها و برنامه های ضبط شده به راحتی پیدا کنید. این برنامه SideView اجازه می دهد تا از طریق کامپیوتر یا گوشی های هوشمند خود برای دیدن برنامه های تلویزیونی محبوب استفاده کنید. همچنین به کمک این برنامه اعلان های تنظیم شده خود را مانند زنگ هشدار از دست نخواهید داد.

برنامه MHL یکی دیگر از برنامه هاییست که تلویزیون سونی 55W800C به آن مجهز می باشد. این برنامه به کاربر اجازه می دهد تا محتوای روی گوشی را از طریق صفحه نمایش تلویزیون مشاهده نماید. MHL که مخفف Mobile High-Definition Link می باشد در واقع این امکان را فراهم می آورد تا موسیقی های روی گوشی را بر روی تلویزیون قرار دهند و از طریق بلندگوهای پر توان تلویزیون گوش به آنها فرا دهند.

حالت فوتبال در تلویزیون سونی W800C

شور و هیجان حاصل از دیدن برنامه های مختلف تلویزیون سونی W800C را توسط حالت فوتبال تکمیل کنید. حالت فوتبال برای دوست داران و علاقه مندان به فوتبال در نظر گرفته شده که به کمک آن می توانید هیجان بالایی را احساس کنید. در این حالت میزان حجم صدا به صورت خودکار تنظیم می شود تا یک محیط ورزشگاه واقعی را تجربه نمایید. 

اشتراک گذاری تلویزیون سونی W800C

هر چند راه های مختلفی برای اشتراک گذاری محتوا برای تلویزیون سونی 55W800C تعریف شده اند، اما یکی از بهترین راه های اشتراک گذاری که کاربران زیادی نیز از آن استقابل به عمل می آورند، پشتیبانی کردن تلویزیون تا 10 کاربر به صورت همزمان از آن می باشد. به عبارتی شما همراه با 9 نفر از دوستان و فامیل می توانید در یک اتاق هر نوع محتوایی را بر روی تلویزیون به اشتراک بگذارید. امکان پشتیبانی کردن تلویزیون سونی تا 10 کاربر به صورت همزمان باعث شور و هیجان بالایی خواهد شد، چرا که با این روش هم از محتوا و خاطرات یکدیگر بهره مند خواهید شد و هم اینکه از میان محتوای مختلف پس زمینه های مورد علاقه خود را انتخاب کنید. 

برنامه یوتیوب که امروزه مورد استقبال اقشار مختلف جامعه قرار می گیرد یکی از جمله برنامه های جذاب، هیجان انگیز و پرطرفداری می باشد که امکان برخورداری از فیلم های متنوع را برای کاربران به وجود می آورد.

سخن نهایی :

با در نظر گرفتن تمامی ملاک های خوبی که هر کاربر می تواند از یک تلویزیون انتظار داشته باشد و همچنین توجه به امکانات و قابلیت های تلویزیون سونی 55W800C می توان گفت یک تلویزیون حرفه ای برای کاربران حرفه ای می باشد. طراحی شیک تلویزیون سونی از یک طرف، دقت به صفحه نمایش و مزایای آن از طرف دیگر و از همه مهمتر کاوش در بین ویژگی هوشمند بودن و سیستم عامل اندروید آن همگی دال بر عالی بودن این تلویزیون می باشند. هر چند بسیاری از مدل تلویزیون ها با برندهای مختلف در بازار وجود دارند و ممکن است با قضاوت در بین اینکه کدام مارک تلویزیون بهتر است دچار شک شوید، می خواهیم با پیشنهاد این تلویزیون سونی 55W800C به انتخابی ایده آلی دست پیدا کنید. در غیر اینصورت با مشاهده دیگر مدل ها از سایت اینترنتی سلام بابا با ضمانت اصلی بودن کالا و به صورت غیر حضوری و آنلاین نسبت به خرید هر کدام به صورت دلخواه اقدام کنید.

مشخصات کلی

مدل
55W800C

صفحه نمایش

سایز (اینچ)
55
نوع صفحه نمایش
LCD
طراحی صفحه نمایش
تخت
قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
139
نور پس زمینه
Edge LED

تصویر

کیفیت تصویر
Full HD
رزولوشن (پیکسل)
1920x1080
پردازشگر تصویر
X-Reality PRO
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
2160/24p | 2160/25p | 2160/30p | 2160/50p | 2160/60p

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال صدا
2
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
قابلیت SURROUND SOUND
S-Force Front Surround

ویژگی های گیمینگ

مناسب کنسول بازی
نسل هفتم

امکانات هوشمند

سیستم عامل
Android TV
قابلیت اتصال به موبایل
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)
مرورگر وب
عملکرد سازگار با براویا
کنترل والدین
حالت نور پس زمینه خاموش
کنترل نور پس زمینه پویا

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
4
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
2
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
تعداد پورت ورودی کامپوننت
1
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
تعداد پورت ورودی کامپوزیت
1
پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
پورت خروجی هدفون
ورودی آنتن (RF)
پورت شبکه (LAN)

گیرنده ها

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
مشخصات تیونر
دیجیتال-آنالوگ

منبع تغذیه و برق

حسگر اکو (Eco)

طراحی

قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر)
300x400
نوع پایه و رنگ
مستطیل دوشاخه‎ای از جنس فلز
اندازه قاب
باریک

سایر ویژگی‌ها

صفحه نمایش ال ای دی
Clear Motion Rate
800 هرتز
4K X-REALITY PRO™
MHL
پشتیبانی از فرمت USB DRIVE
FAT16/FAT32/exFAT/NTFS

متوسط امتیاز مشتریان

4.5

از مجموع 26 نظر

پرسیدن سوال

5
1398/04/24

سلام قیمت امروز این تلویزیون چنده؟

پاسخ از سلام بابا : سلام تلویزیون سونی 55w800c  موجود نیست ...//
5
1398/04/07

سلام من این مدل و دوسال پیش خریدم الان هنگام روشن کردن تلویزیون رنگها برای مدت ۵ الی ۷ دقیقه بصورت عمودی بهم میریزه و تصویر نداره بعد این مدت تصویر میاد دلیلش چیه؟

پاسخ از سلام بابا : سلام تلویزیون شما به هر دلیلی نقصی دارد و باید با مراجعه با سرویس کارهای مجرب برسی و عیب یابی شود ...//
5
1398/03/21

, سلام تلویزیون سونی مدل55w800c رو موجود دارید؟ قیمتش چنده؟
ممنون

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر خیر از رده خارج و دیگر موجود نیست.
4
1397/11/21

باسلام
این مدل کاربرد pc هم داره یا خیر باتشکر

پاسخ از سلام بابا : سلام (PC Input) منظورتونه بله داره ...//
5
1397/11/17

تلویزیون خوبی به نظر میاد ولی برای من بعد از یکسال کمتر برد تیکانش سوخت والان گیر نمیاد قیمت بالایی هم داره کلا این سری مثل اینکه این مشکل رو دارند توصیه میکنم نخرید که پشیمون میشید

پاسخ از سلام بابا : سلام این از بد شانسی شما بوده فکر کنم از این تلویزیون امار فروش بالایی داشتیم و 90% مشتری ها رضایت کامل داشتن ...//
4
1397/09/01

میشه یه عکس از پایه براکت دیواری ۵۵ سونی مدل w800c برام بفرستی ببینم چطوری

پاسخ از سلام بابا : سلام در تلگرام به این شماره همکاران پیام بدید چشم برای شما ارسال میکنیم.
4
1397/07/14

سلام من این مدل و۲سال پیش خریدم والان پنلش ضربه خورده وشکسته
قیمت کردم بالای۱۰میلیون شده من ۲۹۰۰۰۰۰خریدم
هرجاتماس گرفتیم گفتن پنلش وجودنداره
میشه راهنمایی کنیدکه ایامیشه پنلش وتهیه کرد؟

پاسخ از سلام بابا : سلام خدمت شما دوست گرامی متاسفانه درسته و نمیتونید پنل رو پیدا کنید و قابل تعویض نیست.
4
1397/06/06

عدم پاسخگویی به تماسها علیرغم ادعای پاسخگویی 24 ساعته اعتبار کاری شما را به سطح نازلی کاهش میدهد و این یعنی توهین به مشتریان بسیار محترم

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود بر شما ممنون بابت اعلام این موضوع. کاملا شما حق با شما است. لطفا با شماره 09186644508 اقای سعیدی در ارتباط باشید برای گزارش این موضوع.موفق باشید.
5
1397/02/17

با سلام و عرض ادب ، میخواستم بدونم که قابلیت اتصال به هنزفری بلوتوثی رو هم داره ؟چون من هر چقدر سعی میکنم موفق نمیشم ، مرسی

پاسخ از سلام بابا : سلام بله این قابلیت در تلویزویون سونی موجود هست و شما باید تلویزیونتون اپدیت باشه و یا از یک قطعه بلوتوثی جدا برای این اتصال کمک بگیرید ..//
4
1397/01/15

با عرض سلام و خداقوت میخواستم بدونم شایعاتی مبنی بر اینکه این مدل از تلویزیونهای سونی با سه نوع پنل ژاپنی،چینی و تایوانی با سه قیمت مختلف ارائه میشه درست هستش یا نه

پاسخ از سلام بابا : با سلام خدمت کاربر گرامی این مدل قطعات ژاپن و مونتاژ مالزیه و تنها موجودی سلام بابا با این مشخصاته.
4
1396/10/29

با سلام بین w800c و x7000e سایز ۵۵ شما کدام را انتخاب می کنید .
ازسری x سابز ۵۵اینح قیمت مناسبتری از x7000eا موجود است

پاسخ از سلام بابا : با سلام خدمت کاربر گرامی سری  x کیفیت تصویرشون 4k هست و سری w با کیفیت تصویر full hd هستند.و اینکه سری w تولید سال 2015 و سری x  سری 2017 هستند.مدل w800 دارای 3d هست که مدل x7000 این آپشن رو نداره.و تفاوت هایی از این قبیل که با توجه به مواردی که شما براتون حایز اهمیت هست میتونین بین این دو مدل انتخاب کنین. از سری x همین مدل 7000 مناسبترین قیمت رو داره.
5
1396/10/17

با سلام
من شنيدم مدل 55w800c مشكل نرم افزاري داره
در كل ميخام بدونم 55w800c بهتره يا 55x8500e
كدومش بهتره

پاسخ از سلام بابا : باسلام خدمت کاربر گرامی تا به حال مشکل نرم افزاری این تلویزیون از طرف مشتری به ما اعلام نشده ودر مقایسه این مدل با x8500e باید عرض کنم که سری w  برای سال 2015 هستن و کیفیت تصویرشون full hd  اما سری x تولید سال 2017 و کیفیت تصویر 4k که چندین برابر نسبت به مدل های قدیمی تر ارتقا پیدا کرده
5
1396/08/19

سلام دوست عزیز
این یه قابلیت خیلی جالب این تلویزیون که به در ما نمیخوره با این سرعت خوب اینترنتمون
با اتصال یک دسته‌ی DualShock 4 به تلویزیون و اجرای برنامه‌ی PlayStation Now بازی‌های پلی‌استیشن ۳ رو به‌صورت (آنلاین) میتونی بازی کنی

5
1396/08/12

سلام ، قیمت به روز شده است؟

پاسخ از سلام بابا : سلام در 13 ابان 96 قیمت اپدیت این محصول 3500,000 تومان میباشد ...//
5
1396/06/30

لطفا راهنمایی کنید عینک سه بعدی BT500A رو چجوری تهیه کنم

پاسخ از سلام بابا : سلام فعلا متاسفانه این عینک ها مدای هست که به دستمان نمیرسه که بین مشتری ها پخش کنیم باید در تماس باشید موجود شد میتونید خریداری کنید ...//
4
1396/06/21

سلام خسته نباشید من این مدل رو دارم ولی دکمه ای واسه ضبط کردن برنامه تلویزیونی نداره میشه راهنمائیم کنید

پاسخ از سلام بابا : سلام این مدل این قابلیت رو نداره .. //
5
1396/03/11

سلام به اقای مدیر .میخواستم بدونم چرا عینک روش نیست؟ و اگه تو بازار باشه عینک اصلی خودش میشه گیر آورد یا نه؟

پاسخ از سلام بابا : سلام.کلا سونی روی تلویزیون هاش لوازم جانبی مصل عینک از سال 2015 به بعد نمیزاره.بله گیرمیاد حدود قیمت 100 الی 150 است.
4
1396/03/01

سلام یه اقایی میگفت که ال ای دی سونی مدل. W800c, قابلیت اتصال به اینترنت و میشه به عنوان پلی استیشن بازی کرد وبازی های پلی استیسن رو اجرا میکنه میخواستم بدونم راسته یا نه

پاسخ از سلام بابا : سلام.از طریق اینترنت؟
5
1396/02/09

سلام خستهح نباشید می‌خواستم بدونم در رنج همین تلویزیون بدون سه بعدی نداشته باشه هست چون برام سه بعدی مهم نیست کیفیت تصویر و قیمت مهمه ممنون میشم راهنمایی کنید بعد این مدل فارسی هست ؟؟؟

پاسخ از سلام بابا : سلام. مدل x8500d سونی میتونه بهترین انتخاب باشه.البته با مقداری قیمت بالا تر.
4
1395/10/29

با سلام
اين مدل (55w800c) گيرنده ديجيتال داره؟
متشكر از راهنماييتون.

پاسخ از سلام بابا : سلام.بله دارد. dvb-t  نشان دهنده این مورد است.در تلویزیون.
4
1395/10/20

تو همه جا سونی w800اینچ55و همراه با کنترل هوشمند میفروشن،شماهم همراه باکنترل هوشمندش این قیمت ومیگین یانه کنترل هوشمندهارو قبلش برا خودتون برداشتین

پاسخ از سلام بابا : سلام.از لطف شما سپاس گزاریم. لطفا این صفحه تلویزیون در سایت سونی چک کنید. هر کجا کنترل جادویی خدمتتان بدن پولش رو روی دستگاه حساب کردن.
4
1395/10/19

سلام سونی مدلx8500D 55گارانتی کدام شرکت است
امکان خرید حضوری وجود دارد

پاسخ از سلام بابا : سلام.گارانتی شکرت اوا سرویس. بله وجود دارد
5
1395/10/01

با سلام. میخواستم بدونم این مدل رسیور dvb-s داره یا نه

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر-خیر این قابلیت رو نداره
4
1395/09/07

سلام و عرض ادب
برنامه هانصب شده را از کدام قسمت می شود پاک کرد ممنونم.
مدل w800c

پاسخ از سلام بابا : سلام.لطفا دفترچه راهنما را مطالعه کنید.
کالاهای مرتبط